Tujina

Skrajneži zavzeli že polovico Kobaneja, lahko mu grozi pokol

Ankara, 13. 10. 2014 13.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min
Avtor
B.G./M.R./STA
Komentarji
93

Skrajneži so v mestu Kobane napredovali in ga zavzeli že polovico. V časopisu samooklicane Islamske države priznavajo, da zasužnjene ženske in otroke ponujajo svojim borcem. Medtem muftiji na Balkanu razglašajo, da skrajneži škodujejo islamu, zato jih je treba ustaviti.

Ameriška svetovalka za nacionalno varnost Susan Rice je dejala, da je Turčija ZDA dovolila, da v boju proti skrajnežem Islamske države (IS) uporabi njena letalska oporišča, tudi v ključnem oporišču v Incirliku blizu meje s Sirijo. 

Kurdski boj proti IS - 3
Kurdski boj proti IS - 3 FOTO: Reuters

V nedeljskem pogovoru za ameriško televizijo NBC je dodala, da je Turčija nedavno tudi dovolila ZDA uporabo svojih vojaških oporišč in ozemlja "za urjenje zmernih sirskih opozicijskih sil" in za "aktivnosti v Iraku in Siriji", poroča britanska medijska mreža BBC. "Gre za nove zaveze, ki jih zelo pozdravljamo," je dodala.

Neimenovani turški predstavnik pa je kasneje te izjave zanikal in dejal, da med Turčijo in ZDA ni novih dogovorov glede uporabne oporišč, vključno s tistim v Incirliku. Slednjega sicer ameriška vojska že uporablja v logistične in humanitarne namene. Tam je nameščenih okoli 1500 ameriških vojakov.

Turški predstavnik je pojasnil, da se pogajanja med Turčijo in ZDA nadaljujejo, in sicer na podlagi pogojev, ki jih je postavila Ankara. Med njimi je vzpostavitev varne cone v Siriji z območjem prepovedi letov. "Naše stališče se ni spremenilo," je poudaril. Med drugim naj bi po napovedih britanskega BBC v Turčijo ta teden prišla skupina ameriških vojaških strokovnjakov, ki se bo s turško stranjo pogovarjala tako o programu urjenja zmernih sirskih sil, ki je del ameriške strategije boja proti IS, in o misijah, ki bi lahko vzletale iz turških oporišč.

Ameriška letala, ki so obstreljevala skrajneže IS, so do zdaj vzletala iz oporišč v Združenih arabskih emiratih, Kuvajtu in Katarju. Ameriška vojaška letala F-16 so od lanskega leta nameščena tudi v Jordaniji, Pentagon pa ima dogovor z Omanom o uporabi njegovih vojaških oporišč.

Turčija meji na Irak in Sirijo, odločno pa nasprotuje, da bi tam kopensko posredovala proti IS, deloma zaradi nenaklonjenosti oboroževanju kurdskih sil, ki se borijo s skrajneži IS, saj ima doma močno kurdsko manjšino.

Zavzeli Hit, ogrožen tudi Ramadi

Skrajneži so v Iraku zasedli mesto Hit v provinci Anbar. Iraška vojska se je pred tem namreč umaknila iz mesta in odšla branit bližnje vojaško letališče Asad. "Hit je zdaj pod 100-odstotnim nadzorom IS," je dejal neimenovani policijski načelnik v Ramadiju.

Asad je veliko vojaško oporišče severozahodno od Hita in je eno zadnjih, ki je v provinci Anbar še pod nadzorom vladnih sil. Vladne sile so namreč v zadnjih tednih v provinci Anbar precej nazadovale, oblasti pa že svarijo, da bi lahko padel tudi Ramadi, ki je prestolnica te province.

Ogroženo je tudi bližnje mesto Amiri, ki je strateško zelo pomembno. Prek mesta namreč poteka dostavna pot iz Anbarja v Bagdad in proti jugu države.

Kurdski boj proti IS - 5
Kurdski boj proti IS - 5 FOTO: Reuters
Polovica Kobaneja v rokah skrajnežev

Skrajna Islamska država beleži nove uspehe pri osvajanju kurdskega mesta Kobane na severu Sirije, kjer so njeni borci danes po srditih spopadih s kurdskimi silami prodrli v središče mesta, so sporočili iz Sirskega observatorija za človekove pravice. Džihadisti so poleg tega v Iraku zasedli pomembno vojaško bazo v mestu Hit v zahodni provinci Anbar.

 Po najnovejšem vojaškem uspehu Islamska država sedaj nadzoruje polovico Kobaneja, ki ga je začela oblegati pred skoraj mesecem dni. Čeprav jih z napadi poskušajo ustaviti letala ZDA in njihovih arabskih zaveznic, pa džihadistom doslej niso preprečila napredovanja.

Politik iz Kobaneja Fejza Abdi, ki se trenutno nahaja v izgnanstvu v Turčiji, je povedal, da so skrajneži Kobane obkolili z južne, zahodne in vzhodne strani. Posvaril je pred pokolom, če obkolijo še sever mesta. "Če jim uspe prevzeti nadzor nad tem območjem, bodo zaprli vse poti do mesta in začeli pokol," je opozoril. 

Zjutraj letala spet napadla

V silovitih spopadih so kurdskim borcem danes zjutraj na pomoč priskočila letala mednarodne koalicije. Izvedla naj bi pet napadov na položaje IS južno od mesta, navedbe Sirskega observatorija za človekove pravice navaja nemška tiskovna agencija dpa.

V mesecu boja za Kobane je bilo ubitih najmanj 553 ljudi, od tega 298 borcev IS, navaja Sirski observatorij za človekove pravice. Več sto tisoč ljudi iz mesta je pobegnilo, od tega okoli 200.000 v Turčijo.

Džihadisti pozdravljajo zasužnjevanje Jazidinj

Med hitro širitvijo Islamske države in preganjanjem Jazidov so skrajneži zajeli več žensk in otrok. Te zdaj kot sužnje prodajajo svojim borcem. Žrtve so postale njihov vojni plen. Tako priznavajo avtorji prispevkov v zadnji izdaji časopisa samooklicane Islamske države Dabiq. Kot poročajo so ženske in otroke razdvojili in jih ponudili svojim borcem, ker Jazidi nimajo možnosti, da se spreobrnejo, saj da je njihova vera skupek različnih ver.

Pripadnik Islamske države
Pripadnik Islamske države FOTO: Reuters

Islamski verski voditelji na Balkanu: Gre za zlorabo verskih izrazov, početja skrajnežev ni moč upravičiti

Verski voditelji islamskih skupnosti na Balkanu so se konec tedna sešli na konferenci na Dunaju. Dvodnevne konference so se udeležili veliki muftiji iz Srbije, Hrvaške, Črne gore, Makedonije in Sandžaka ter visoki predstavniki islamske skupnosti iz Albanije, BiH, Kosova, Slovenije, Madžarske in Nemčije.

Kot so poudarili, grobih kršitev človekovih pravic, ki so jih zagrešili skrajneži, ni moč z ničimer upravičiti. Zlorabo verskih izrazov je treba odločno zavračati in tudi ukrepati proti temu.

Iz Slovenije se je konference udeležil tajnik islamske skupnosti v Sloveniji Nevzet Porić, ki je povedal, da je udeležence konference seznanil s tem, da so tudi v sicer majhni Sloveniji opazili, da se nekateri hodijo borit na krizna območja v Siriji in Iraku. Hkrati je opozoril na stigmatizacijo muslimanov zaradi terorizma islamskih skrajnežev.

Porić je poudaril, da je treba ovreči teorijo, da so za to krivi vsi muslimani. Na srečanju so še poudarili, da je zatiranje ekstremizma naloga vseh islamskih skupnosti, v kateri morajo aktivno sodelovati vsi muslimani.

Ekstremizem škodoval ugledu islama

Ugotovili so, da sta terorizem in vladavina nasilja škodovala ugledu islama, kar ima dramatične posledice za muslimane. Zatiranje ekstremizma je naloga vseh islamskih skupnosti, v kateri morajo aktivno sodelovati vsi muslimani.

Med ukrepi so tudi skupna izjava voditeljev verskih skupnosti proti terorizmu in ekstremizmu, vključno z akcijskim načrtom preprečevanja tovrstnega ravnanja in nadaljnjim izobraževanjem glede ideologij nasilja.

Za izgradnjo zaupanja je pomemben tudi dialog med muslimani ter sodelovanje z muslimanskimi skupnostmi v balkanskih državah, ki imajo izkušnje s "pluralno identiteto", krepitev vloge žensk, postavljanje imamov za zgled, namenjanje posebne pozornosti tistim, ki so se spreobrnili v islam, ter kritično in uravnoteženo predstavljanje islama v medijih.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (93)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

etul
14. 10. 2014 07.29
+1
Zanimivo je kako se ISIL izogiba Izraela človek ima občutek kot da jim je naročeno v katerih smereh morajo čistit
etul
14. 10. 2014 07.34
+0
skoraj prepričan sem da so vodeni iz zahoda saj ne verjamem da bi muslimani prvo počistili muslimane saj se z temi vojaškimi operacijami redčijo med sabo medtem ko zahod od daleč opazuje in tu pa tam izvede kak zračni napad
dreko123
14. 10. 2014 08.47
-2
Izrael je glavni producent in direktor vsega sranja ki se dogaja v arabskem svetu... Izrael vodi zahod... ustanovitelji izraela vodijo vse največje svetovne banke, si lastijo ameriški fed, imf in svetovno banko... oni dirigirajo igro v ozadju! - svetle izjeme so države kot je rusija ki se jih je losala in sterala iz položajev... pa kaka kitajska - oz. po večini države BRICS...
El Koronito
14. 10. 2014 07.14
+1
Napište v tubo Protokoli sionskih starešin .... zelo zanimivo branje.
El Koronito
14. 10. 2014 07.05
+1
To je tako, kot bi jaz prišel v vašo hišo in začel pleniti vaše imetje, nadlegovati vaše žene in hčerke. Ko bi se temu končno uprli, bi vas označil za teroriste in si s tem zagovil legitimno pravico, da to počnem še naprej. Benti, dajte že enkrat začet uporaljat svoje možgane. In da ne bo nesporazumov ... izviram iz krščanske družine, v Cerkev pa ne verjamem.
El Koronito
14. 10. 2014 06.59
-5
Islamski skrajneži napadajo muslimane? Pa kaj je z vami? Vsak, ki vsaj malo pozna njihovo kulturo, ve da gre za strpne ljudi, ki se medsebojno zelo spoštujejo. Če bi že napadli koga, bi to zagotovo bil njihov večni trn v peti - Izrael ali drugi strateški cilji največjih teroristov danes - Petrol teroristov. Dejte si pogledat na tubi Confessions of an economic Hitman. Mislim .... a vam res lahko vsako bedarijo prodajo?
Animal_Pump
14. 10. 2014 07.02
+6
Tud na youtubu prodajajo marsikatero bedarijo...najbolje,da začneš razmišljat s svojo glavo...bo veliko bolje.
El Koronito
14. 10. 2014 07.09
-3
Takle se zmenmo .... vse janševike naprošam, da se ne odzivajo na moje objave. Gre za preveč kompleksne miselne procese, ki zahtevajo psihološko zrelost, čustveno stabilnost in mentalno higieno. Tko da ...
Animal_Pump
14. 10. 2014 07.17
+5
Ti meni ne bos govoril jansevik...sem domoljub,antikomunist,antifasit,antina cist,nisem pa SDSovc...pa tiste bucke,pa razne teorije zarot,so res visek inteligence ja.
El Koronito
14. 10. 2014 07.26
-3
Sicer nihče ni govoril o tebi ampak ok ... če ni skrivnost nam povej za koga si volili.
Animal_Pump
14. 10. 2014 07.32
+4
Pod tvojim je bil samo moj komentar,tko,da ne vem,na koga drugega bi še letelo drugače...volil,pa nisem nikogar,ker se nisem strinjal z nobenim od kandidatov,kot vsakokrat do sedaj,če te zanima.
El Koronito
14. 10. 2014 07.38
+0
OK. Pošteno. Kolk so teorije zarote resnične, bo pokazal čas. Še nedolgo tega sem mislil podobno kot ti.
Bruhalnica24
14. 10. 2014 06.45
-4
Amerika, Anglija, Izrael to je os zlobe...
El Koronito
14. 10. 2014 06.46
-3
Bruhalnica24
14. 10. 2014 06.44
-5
Očitno par plačancev v novih Toyotah klubuje Ameriški vojski, a to naj verjamemo ?????, Sirija ima nafto, Amerika jo ima že v lasti, vse je samo del njihovega zločinskega plana, naslednji pade Iran... Potem smo na vrsti pa mi...
Kosmatinc
14. 10. 2014 06.20
+0
El Koronito
14. 10. 2014 06.51
+0
Zlo so ljudlje kot si ti. Zaplankani lokalci, ki ne poznajo in ne sprejemajo drugačnih kultur oz. drugačnosti na sploh. Sionske starešine že od nekdaj vedo, da sta neizobraženost in nacionalizem, najboljša vzvoda za iniciacijo pokornih sužnjev, ki se koljejo v imenu njihovih fašističnih (neoliberalističnih) gospodarjev.
fghfhfhfhf
14. 10. 2014 09.34
-1
japk
14. 10. 2014 06.11
-1
IS je otrok zahoda . Prej ko je bil mir je zahod tolkel po njih , zdaj, ko so pa naredili štalo , so pa dali rep med noge ... to je genocic , ki se dogaja mednarodni skupnosti pred nosom ...
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
14. 10. 2014 05.51
+3
sm mislu da so maškare k sm vidu unga pajaca oblečenga v črno z sandali :)
Bruhalnica24
13. 10. 2014 22.33
-29
ISIS je porazil veliko Ameriško vojsko....
Misija1
14. 10. 2014 01.26
+21
Haha, pa daj fantic, ne se hecat in smesit! V vsakem resnem boju bežijo kot kure brez glave. To niso resni nasprotniki v realnem boju! Lahko je, ko streljajo na civiliste, ko rezejo glave civilistom, ko streljajo na vojake iz his nato pa bezijo kot kure! V vsakem resnem boju s katerokoli vojsko Evrope, vkljucno z naso, bi bezali kot kure brez glave, skupaj s temi opankami katere nosijo. Nobene taktike, nic! Lahko je napredovat proti nasprotniku, ki je navajen iste taktike - beži ob prvem znaku nevarnosti! To so iraske vojske, afganistanske itd., kjer bodo vojaki bezali ob prvi priliki. Tile opankarji so sposobni samo gverile!
Mali medo
13. 10. 2014 22.29
+18
upam da bosna nikol ne pride v EU
Kosmatinc
14. 10. 2014 06.21
+1
El Koronito
14. 10. 2014 06.59
-2
KlubPravilnoPretepenihŽena
13. 10. 2014 22.25
-22
Žalostno je, da nihče od sovraštva do islama ni prepoznal, da ID na teritoriju velikem kot britanija je vzpostavila kakšen takšen mir, da vas spomnim še pred dvemi leti so na severu sirije delovale različne organizacije FSA, Al Kaida AL Nusra in še 20 drugih, ki so s pomočjo donacij iz zahoda klali prebivalstvo 100 mrtvih na dan, bombardiranje iz bližnjih letališč je bilo na dnevni bazi, Islamska država je v kratkem času presekala 2 letališča in 6 vojnih baz iz katerih se je lansiral masakr, da ne omenjam internih banditskih ambicij, ki so začeli z kemijskim orožjem po civilih, danes na severu sirije teh organizacij ni več, večina je ostala brez glave ali pa je potisnjena v osredjno sirijo, če pogledamo objektivno je Al Bagdadi veliki osvoboditelj sirije, ki je z svojo interno politiko, dosegel tisto, kar celi zahodni koaliciji nebi niti v 10ih letih, saj so dokazano podpihovali vojno, oboroževali različne frakcije z lahkim orožjem, ki ne more škoditi Assadu in zanima me, ko ste tako zavzeti mediji za Kobane za katerega nikdar niste slišali, me zanima zakaj niste bili tako agresivni, ko je bil bombardiran Aleppo, ki je mimogrede eno od najstarejših mest na svetu??
Mb128
13. 10. 2014 22.39
+12
Kje pa ti vidiš kakšno sovraštvo do islama lepo te prosim?! In ne zavijaj prastarega šiitskosunitskega spora v celofan! Že res, da imajo američani velike zasluge da je ta spor ponovno vzplamtel ampak kaj ima s tem preostanek sveta?! Dejstvo je tudi da zatiralci niso večni kot tudi zatiranci ne. In to je, poenostavljeno rečeno srž problema, ki pa se tiče predvsem tistih, ki so islamske vere žal pa se tiče tudi nas, ki s tem prastarim religijskim sporom nimamo nobene zveze zaradi tega ker se je ta spor prenesel na naše meje če že ne kar domove. Poglej si samo kaj se dandanes dogaja v Nemčiji.
Handschar
13. 10. 2014 22.43
-4
Vtikate nos kjer mu ni mesto. Okupacija Afganistana,Iraka in podpora sionistom . Vojaški puč v Egiptu. Brezpilotna letala v Pakistanu,Afganistanu,Jemnu,Somaliji.
canelo
13. 10. 2014 23.06
+25
Vredu jaz sem za da se zahod popolnoma umakne iz vseh takoimenovanih muslimanskih držav (čeprav že to je sporno ker niti Egipt, niti Sirija itd. niso samo muslimanske ampak imajo tudi krščansko majšino, ki je bila tam prisotna preden je islam sploh nastal). Ampak hkrati v zameno se pa vsi muslimani poberte iz Evrope pa smo zmenjeni. A se strinjaš ti Bosanc?
Mb128
13. 10. 2014 23.07
-8
Okupacija Afganistana, Iraka? Zakaj že se je to zgodilo?! A se to ni zgodilo zaradi tega, ker ste nekomu izrazili hvaležnost na prav neverjeten način ker bi tisto državo drugače okupirali Rusi, a ni, med drugim vaša matična država rotila američane naj napadejo Sadamov Irak, ker je ta zavzel katero državo že?! In oboji so bili kaj? A suniti mogoče?! Daj ne seri, nehaj se že enkrat sprenevedat. Dejstvo je da imajo američani ogromno masla na glavi in dejstvo je tudi da je Is-i zelo "odkritosrčen". Ne vem, a mogoče zaradi tega ker svoje borce futra z MDMA in drugimi substancami?! In, kakšno zvezo ima MDMA z islamom oz. bilo katero vero sploh?!
Handschar
13. 10. 2014 23.14
+8
@canelo Bosnjaki in Albanci ne bomo zapustili svojega ozemlja. Strinjam se da muslimani zapustijo Nemcijo,Francijo,BeNeLux,Slovenijo itn.
Mb128
13. 10. 2014 23.20
+6
Jaz pa ne bi preganjal nobenega na osnovi rase, nacionalnosti, vere. Pregnal bi samo tiste, ki želijo, imajo potrebo delati zgago!
Handschar
13. 10. 2014 23.23
-5
@Mb128 kraljevo druzino Saud in ostale Ameriske marionete vam podarimo.
Mb128
13. 10. 2014 23.26
+6
Handschar
13. 10. 2014 23.29
-4
Neumno vprasanje. Nafta pripada ummetu Muhammeda a.s. in ne kraljevi druzini Saud.
Mb128
13. 10. 2014 23.45
+11
In kaj še pripada umetu lepo prosim?! No ja, pravijo da bo nafte slej ko prej zmanjkalo in potem vam bo pripadala le še kakšna kamela oz. velblod, če smo natančni in pesek, ki ga več kot očitno imate nekateri v glavi že zdaj. Pa še naprej sanjate tisto pravljico o tisoč in eni noči in salam alejkum. Vsaj zame to klobasanje nima nobenega smisla več. S kom sploh jaz debatiram tu gor? Otomanom ali memelukom, seferidi vsaj po zapisanem sodeč tukaj niso prisotni. Jaz se ateist v verskem smislu v kulturnem pa kristjan, rimokatolik.
Handschar
13. 10. 2014 23.59
-7
Sanjačev je iz dneva v dan vec. Fighting has just begun ;).
Mb128
14. 10. 2014 00.30
+2
Ja, res je, sanjačev je iz dneva v dan več. In ti sanjači še tega ne vedo kdo so dejansko oz. zakaj se dejansko zavzemajo. Vse kar vedo je to da se počutijo marginalizirane in tako dojemljive za ostvaritev ciljev nekaterih, ki jih sami dejansko ne poznajo. To kar mislijo, da vedo je le to, da jih bodo nekateri osvobodili te marginalizacije a se globoko motijo. Tega se bodo zavedali šele takrat ko bo prepozno in šele takrat se bo razblinila njihova pravljica o tisoč in eni noči in se v popolnosti manifestirala njihova (ne)moč zaradi katere se tudi počutijo da so marginalizirani. Mislim, le kako naj jaz debatiram z nekom, ki ne ve še tega kam spada?! Sedaj pa zares lahko noč!
Ksenofont
13. 10. 2014 22.06
+4
Vsemu temu bi jaz rekel plan B. Ni uspelo v Siriji, ni uspelo v Ukrajini, sedaj je to,... Cilj je jasen, sredstva in strategija pa žal še nekaterim ne,...
Bruhalnica24
13. 10. 2014 21.48
+2
A ne išče tam demokracije sama Ameriška vojska, ki je očitno nemočna proti drogirani hordi z novo Ameriško opremo in novimi Toyotami... Zanimovo, najbrž je to samo del plana...
zims
13. 10. 2014 20.22
-1
Niso dovolili nihče jih ni vprašal samo odleteli so
KlubPravilnoPretepenihŽena
13. 10. 2014 19.19
-26
Ko se slovenc javlja, kako naj Turčija pristopi v vojno širših razsežnosti a skozi celo zgodovino slovenstva ste imeli 10 dnevno vojno 10 mrtvih in 10 spomenikov, ki vas spominja na vse to, realnost turkov je, da ima ID veliko bolj motivirano vojsko od njih, da ima 6 miljonov prebivalcev in še toliko simpatizerjev izven države, kar pomeni, da so potencijalni borci tudi v Turčiji in pripravljeno jih je umreti več kot deset, ampak slovenc si je zamislil skupaj verjetno z ameriško destruktivno politiko, da je bombardiranje ID absolutno nujno za mir hahaha Abu Bakr bi vam za to genialno misel glavo poslal še na rentgen, da vidi ali gre res za človeka ali gre za križanega plazilca, ker s takimi izjavami podpirate nadaljevanje vojne preko meja Turčije in bil bi že čas, da izklopite internet in tv, razmišljati ne rabite, to ni vaše področje hahaha
Mb128
13. 10. 2014 19.29
+18
Kako že piše v tistem članku na Spiegel on line? Koga že je (tudi) podpirala turška politika ko še ni imela Is-ija pred vrati. Ja, v članku se tudi razkriva vso "bogastvo" turške politike, ki lahko namiguje tudi na to kakšen je Sultan, paqdon Erdogan dejansko. Tudi zaradi tega bi morali isklopiti internet mar ne?!
KlubPravilnoPretepenihŽena
13. 10. 2014 19.35
-15
Kot da Erdaganu ni jasno, da je Spiegel zaljubljen v turško nacijo in še posebej v njega, kot, da turkom ni jasno, da si Spiegel želi Kurdistan in brezplačno nafto haha ne berem interneta in tako ostanem pri zdravi pameti poskusi tudi ti hahahaha
Mb128
13. 10. 2014 19.50
+4
Od kdaj pa je samo Erdogan turška nacija?! Pardon, sorry, bašli no, on je ja Sultan 21. stoletja. Le kaj bi na to rekel Kemal paša Ataturk, oče moderne, laične Turčije?!
KlubPravilnoPretepenihŽena
13. 10. 2014 20.03
-5
Danes je za turke Kemal tisti, ki je ukinil mogočni Kalifat in izgubil mogočno avtoriteto, vse bolj je jasno, da so turki bili v Kalifatu v najboljši poziciji na svetu a danes so letališče ameriške administracije za spodkopavanje mira in prav Islamska država jim reflektira tiste mogočne čase osvajanja in nepremagljivosti, zato nisem presenečen, da se Erdogan bori za ID in ne za YPK
Handschar
13. 10. 2014 20.07
-4
Upam da Turki niso neumni da postanejo sionisticno "topovsko meso" ;). Turcija ne bo podprla PKK in YPG .
Mb128
13. 10. 2014 20.09
+2
Hehe, a ni eden od pogojev za prostozidarstvo ravno ta, da si veren?! Ni važno v kaj veruješ ampak veren moraš biti. Tako so vsaj rekli na Ngc-ju, ko je bilo govora o prostozidarstvu. Da se ne odda5im od teme preveč. Torej, Ataturk se je zavzemal za laično državo in bil veren obenem?! Še nekaj. Koliko sodčkov nafte načrpa Turčija na dan, bi bilo bolje če bi vprašal na leto?! To sem zapisal samo zato ker je nekdo navrgel "argument", da Zahod hrepeni po nafti, ki bi bila zastojn. Saj ne rečem, da temu ni tako ampak Turčija je pa tudi med "velikimi" izvozniki nafte in znano je njeno hrepenenje po sirski in iraški nafti kakor tudi tleči spor y grškim Ciprom ker naj bi v Sredozemlju našli velike zaloge plina in nekaj manj nafte.
Handschar
13. 10. 2014 20.25
-1
Turcija me ne zanima. Turki naj se ukvarjajo s Kurdi v Turciji.
Mb128
13. 10. 2014 20.43
+1
Mar je ta knjiga tudi dokaz, da je bil Ataturk prostozidar?!
Handschar
13. 10. 2014 21.01
-2
Velik del knjige je posvečen Mustafi Kemalu.
Mb128
13. 10. 2014 21.12
+4
Bom zapisal samo še eno stvar. Če dihaš obstajaš, če obstajaš sprašuješ, če sprašuješ dvomiš, če dvomiš sprašuješ še več in če sprašuješ še več si živ. Ergo, da si živ je ena knjiga premalo!
Handschar
13. 10. 2014 21.39
-3
Sploh ni pomembno kaj je bil Mustafa Kemal. Khilafah is coming ;).
Mb128
13. 10. 2014 21.46
+4
Če bodo se drugi s tem strinajali oz dovolili. Sicer pa, hvala za več ali manj (ne)posredne odgovore tipa who is who. Potrdili so samo to, kar so eni očitali nekaterim že kmalu po prvi zalivski vojni. Zato še enkrat hvala, sedaj vem še več in lahko noč!
jožagolikoža
13. 10. 2014 21.49
+6
ani heco dajemo vam delo in kruh vi pa sovražite slovenijo
Handschar
13. 10. 2014 21.53
-4
Sovrazim Ameriski imperializem in Izrael. Kje je kdo omenil Slovenijo ?
Mb128
13. 10. 2014 22.16
+6
Hja, a ni Osmanska vojska svojedobno divjala tudi po Sloveniji? In zakaj že je divjala?! Ne vem, a sem prav razumel, da nekateri upajo na restavracijo osmanskega cesarstva?! Sicer pa ne vem, sem malo zmeden, eni pišejo da bi najraje videli da se Osmansko cesarstvo ponovno restavrira spet drugi bi radi Kalifat. To pa, vsaj na prvi pogled ni eno in isto. Sicer pa je B92 objavil pred kakšnim dnevom, da so se na posestvu samostana Dečani na Kosovu pojavili neki čudni grafiti tipa Is-i prihaja. Toliko o tem, da Is-i nima v viziru tudi Slovenije. Ampak, da pride Slovenija sploh na neni, da se tako izrazim mora najprej Is-i priti na njeno mejo. Še ena stvar. Danes sem izvedel od nekoga, da je slovenska policija letos v Sloveniji preprečila že tri samomorilske napade. O tem ni v naših medijih niti besede. Kako to?! Toliko o tem, da Slovenija ni na meniju nekaterih!
Handschar
13. 10. 2014 22.28
-4
Ne zanima me kaj si ti slisal. Policija naj opravi svoje delo.
Handschar
13. 10. 2014 22.31
-3
hhmmm
14. 10. 2014 06.35
ja,do tega vam je pa pomagala Amerika :))) vedno ista zgodba,AMERIČANOM več neki ne paše,zantijo nek upor,vas podpirajo,pol se vi na svoje cilje obrnete,vas zbombardirajo in že je smrt Ameriki.A dejmo si priznat,brez požrešnih kapitalistov v opankih ne bi daleč prišli
Mb128
13. 10. 2014 18.46
+7
Še nekaj, v članku piše, da turške obveščevalne službe svarijo turško politiko, da se utegne zgoditi da bi prišlo do terorističnih napadov s strani Is-ja na njihove hotele, trge, podzemne železnice če bo Turčija na katerikoli način stopila v boj zoper Is-i. Hja, a jim še ni padlo na pamet, da se zaradi njihove vloge, ki jo igrajo v tem primeru nekemu Kurdu preprosto vtrga in bo naredil to kar se turški obveščevalci bojijo da bo storil Is-i, če Turčija nastopi zoper njega?! Sicer pa, če Kobane pade se Is-i zagotndvo ne bo ustavil tam in tako Turki samo odlagajo neizbežno!
Mb128
13. 10. 2014 18.34
+5
Nič, zapisal bom samo eno stvar. Pojdite na Spiegel on line, preberite članeg od novinarja Kazima in takoj vam bodo jasne vse turške "težave" glede tega, takoj vam bo jasna vsa "umetnost" njene politike, ki bi ji celo lahko rekli perfidnost!
skorumpiranpolitik
13. 10. 2014 18.24
+14
Zdaj smo izvedeli zakaj Turke niso spustili v EU!
skorumpiranpolitik
13. 10. 2014 18.24
+0
Tvij sovranižk (kurdi) so tudi moj sovražnik, pravijo Turki!