Črna kronika

Srbija: otroka najprej zadavila, nato zabodla z nožem

Beograd, 20. 05. 2012 10.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Iz Srbije poročajo o družinski tragediji. 34-letna mati je svojega triletnega sina okrutno ubila. Po umoru se je umila in poklicala policiste. Ti so jo našli ležati ob otroški posteljici. Družini niso dovolili vstopiti v sobo, saj je bil prizor grozljiv.

Srbski mediji poročajo, da se je umor otroka zgodil v vasi ob Mladenovcu. Družina je živela skupaj s sorodniki, ki so zgroženi in šokirani nad dejanjem 34-letnice.

Mati je namreč svojega triletnega sina najprej zadavila, nato ga je še zabodla z nožem. Otroka je nato položila v posteljico. Ženska se je umila in oblekla čisto obleko. Poklicala je policijo in jim mirno dejala, da je v hiši mrtev otrok. Dodala je še, da bo do njihovega prihoda počivala, poročajo srbski mediji.

V času umora so bili v hiši, in sicer v spodnjem nadstropju, tudi sorodniki, a ti niso slišali ničesar sumljivega. Ni bilo joka, krikov in podobno. Njen svak je dejal, da družina meni, da je ženska umor načrtovala. "Izbrala je trenutek, ko je bila sama z otrokom. Preden so prišli policisti, se je znova vrnila v sobo, zaklenila vrata in vrgla ključ proč," pripoveduje stric umorjenega otroka. Novinarjem je dejal tudi, da so policisti stali pred zaklenjenimi vrati sobe in prosili žensko, naj jih spusti do otroka. Ko so dojeli, da jih 34-letnica ne upošteva, so vlomili. Takrat so zagledali truplo malega dečka. Ženska je ležala poleg otroške posteljice, pripoveduje moški, ki je dodal, da policisti družini niso dovolili vstopiti v sobo. Pred vrati je moral čakati tudi oče otroka. Prizor je bil namreč grozljiv.

Ženska je trenutno v policijskem pridržanju, ni pa jasno, zakaj se je odločila za tako okrutno dejanje. Prav tako ne poročajo o tem, ali je imela ženska v preteklosti kakšne psihične težave.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (68)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Igor__Zmaj
21. 05. 2012 23.18
+2
Ne razumem če še družine niso spustil v sobo, zakaj spuščate primitivce da to komentirajo. Zaprite komentarje, če ne drugega iz spoštovanja do preminulega otroka in vseh žalujočih. Nima veze če so 800 km stran. Primitivnih komentarjev si ob taki tragediji ne zasluži nihče na svetu.
BMWmunja
21. 05. 2012 12.47
-3
Zahvaljujem se vsem tistim, ki zadeve niso dojeli, a so vseeno molčali....
IGI4
21. 05. 2012 11.34
-19
Najbrz je pogledala otroka pa je dojela da bo cez nekaj let tak kr eten kot moz pa je vzela pravico v svoje roke ;)
Uporabnik215111
21. 05. 2012 13.10
+12
Prophet
21. 05. 2012 08.20
+11
Duševno motena,depresija,finančna stiska,čustvena stiska,spoznanje da je otrok breme ,otrok ovira za ločitev od partnerja,škodovanje partnerja itd..vzrokov je lahko več...kakor koli v zapor ali bolnico za mnogo let.
sergeja115
21. 05. 2012 08.25
+9
Ne nabijej ti ...Take kot je tale ... samo na križ !!! pred 100.00 ljudmi!
Piškica
21. 05. 2012 07.44
+15
na isti način tudi njo likvidirati...
galaktikum
21. 05. 2012 05.59
+3
Borut Pahor 1
21. 05. 2012 05.38
+9
vprašanje kaj je blo tuki, lohk več stvari zato sem mnenja da niso usi za starše, je pa res u tej krizi in u teh časih je preveč takih stvari pa ne samo v srbiji tut drugje po celem svetu, žal otrok pr 3. letih kar kol je pač blo si tega ni zaslužu
rew333
21. 05. 2012 07.00
+5
Tako se govori, Borute! Zakaj nisi bil tako jasen in sintetičen, ko je bil tvoj cajt?
blockhd
21. 05. 2012 01.29
+4
Poporodna depresija? A sploh veste kaj je to? Pojdite do svojih babic in jih vprašajte.
jamajaka
21. 05. 2012 05.58
+6
se ti samo ime pove po porodu ne pa čez tri leta ženska je psiho
sejjekul
21. 05. 2012 18.00
+1
kaka poporodna, če je bil otrok star 3 leta?!
cehinja
20. 05. 2012 22.29
+14
Zagotovo ni bila pr pameti, če je kaj takega naredila, ...kaj je narobe z mamico pa naj ugotovijo zdravniki, ... bogi otrok pa tudi mati :( nekaj hudo narobe je s to žensko. :(((((((((((((
DARBY
20. 05. 2012 22.33
+25
Se strinjam ! Samo nekaj primerkov tu gor se norčuje iz tega in goji sovraštvo do žensk in celo narodnost mešajo zraven, ko nima nobene povezave, če damo na plan samo primere ki so se zgodili v Slo. Vsak naj pri sebi upa da mu pamet ne bo kdaj odpovedala ...to so žalostne stvari, ne norčujte se iz drugih, raje upajte da se vam kaj takega kdaj ne zgodi.
cehinja
21. 05. 2012 15.44
+3
popolnoma se strinjam s tabo DARBY.... ljudje nikoli ne vemo kaj nas jutri doleti...lohk se zgodi da jutri pišejo isto tragedijo od nas... bodite srečni dokler ste zdravi in ne uživajte u tujih problemih!
suzyyy
20. 05. 2012 19.12
+11
alo folk no....najverjetneje je imela hudo poporodno depresijo...premalo ljudi se zaveda resnosti te psihične "bolezni"/težave
DARBY
20. 05. 2012 19.38
+11
Suzy se strinjam s teboj. In žal živimo med ljudmi, ki uživajo ko se nekomu zgodi nekaj slabega!
Jimi1
20. 05. 2012 21.38
+7
Poporodna depresija pri 3 letnem otroku(po 3 letih) je hudo slab izgovor za storjeno grozodejstvo...
DARBY
20. 05. 2012 21.49
+1
Kakšne težave pa imaš ti da si tak revež kot si?? Se ti zdi da si normalen? Nisi :) Pa je zdravilo za take kot si ti??
Jimi1
20. 05. 2012 21.57
+0
Mrzlo pivo, najboljše pozdravi vse slabe spomine. Kot sem že napisal ves čas opozarjam na sistemsko pravne anomalije, ki navadno ne upoštevajo dejanskega stanja v družinah.
binmister
20. 05. 2012 21.58
-6
;;:_; suzyyy a jo je poporodna depresija držala 3 leta ? ja ženska kje pa živiš ? skrij se in se ne oglašaj
Daniel Novakovi?
21. 05. 2012 08.59
-1
moj zaključek je, da si ti si prou en glup*an
binmister
20. 05. 2012 18.46
-36
DARBY
20. 05. 2012 19.29
+30
V SLO je malo morje nasilnih moških..ptujski fritzl, pa bivši policaj ki je v Lj iz 9.nadstropja vrgel svojo hči pa še jih lahk naštevam pa ni bil nihče južne krvi. Zresni se malo, to je tragedija, ne norčuj se !!!
Jimi1
20. 05. 2012 21.39
+1
Na ženske, ki so najbolj zločinske do svojih malih otrok se pa pozablja.....?
tomi.passion@gmail.com
20. 05. 2012 18.34
-29
VSe več žensk je nesposobnih vzgajati otroke. Mi je zelo žal. Detomori postajajo hudo pogosti. Čas je, da družba neha pomilovati ženska, ampak jih postavi na realna tla. Pa se feministke lahko še tako razburjajo in delijo minuse ter zganjajo cirkus. Družbi manjka odločna moška roka, vse se je tako poženščilo in posledično sledi razpad vrednot in reda.
rew333
20. 05. 2012 18.52
+36
takšna odločna moška roka, ki je z 10.nadstropja ljubljanske stolpnice pognala 4-letno deklico v smrt? Ali takšna, ki je zaklenila lastno hčer v klet in jo leta posiljevala? Ali pa mogoče tista odločna moška roka s Ptuja, ki je 15-letni hčeri zaplodila otroka in okrutno posiljevala še mlajše druge lastne hčere? Dej Tomi, ne seri!
DARBY
20. 05. 2012 19.35
+22
Tomi si resen? Daj malo razmišljaj ko nekaj izjaviš! Ti rabiš odločno moško roko da te malo utiša. Očitno pa ne veš kaj je poporodna depresija ki lahko traja več let. Verjemi da nihče ki je malo pri sebi ne bi dal roko na svojega otroka. Daj malo razmišljaj! In v tej situaciji kot sedaj živimo ni popolnoma nič čudnega če se človeku obrne v glavi, zato se ne norčuj ker za vsakega je prostor v psihiatrični..nikoli ne veš kdaj se ti lahko obrne. Predvidevam da si le eden tistih moških, ki nimajo sreče v ljubezni in sovražiš vse ženske...zaradi takega podlega razmišljanja ki ga imaš, je logično da si in boš ostal single.
Katja Ostrš
21. 05. 2012 08.06
URAWA
20. 05. 2012 15.50
+3
IN ZAKAJ BI ONA MORALA BITI V POLICIJSKEM PRIDRŽANJU...................če so pa druge rešitve boljše za takšne NORCE
Mateja2012
20. 05. 2012 20.40
+3
joj si retardiran! norec ni isto kot kriminalec
bb38150
20. 05. 2012 13.58
+35
Po obnašanju ženske zgleda ,da je za na psihiatrijo.Me čudi kako ni nihče opazil kaj naklepa? Ubogo otroče še živet ni začeto ,pa je tako na krut način umrlo. Naj počiva v miru! Angelček.
billie_jean
20. 05. 2012 13.31
+48
Glavno, da geji niso sposobni vzgajati otroka, mar ne?
rew333
20. 05. 2012 13.55
+34
Ej, pozabljaš, da smo na Balkanu! Raje, da ti je otrok morilec kakor gej! In tu se prepoznamo Slovenci - v tipično balkanski miselnosti. Ma kaki Evropa....
sicop
20. 05. 2012 14.28
+6
Kaj imajo geji s tem zdaj? Ker beden komentar. Ne gre se za to ali otroka vzgaja homo ali hetero človek, gre se za to, kaj lahko človek kot posameznik naredi s svojo zlobo in jezo in izgubo zdrave mentalitete in presoje. Ne vem, če je to stvar splohno usmerjenosti.
DARBY
20. 05. 2012 14.38
-5
TEKK se strinjam s teboj. Kaj za vraga imajo geji tu za iskat med temi komentarji?? SIcer pa če želiš odgovor, geji niso sposobni vzgajat otroka! Ubogi otroček..z mamo pa nekaj ni uredu, kaj takega ne moreš naredit če je s teboj vse uredu..Bog ne daj nikomur..saj se ne zaveda kaj je naredila..ubogi oče in cela družina, velika tragedija :(
billie_jean
20. 05. 2012 14.48
+12
Tekk&Darby: Če nista štekala poante (ker je res komplicirano, ja), vaju bolj direktno vprašam - Komu bi prej zaupala otroka v oskrbo, geju ali tej ženski?
DARBY
20. 05. 2012 14.50
-3
billie_jean
20. 05. 2012 14.56
+12
Torej ga boš raje v sirotišnici pustil. Zelo lepo, otrok ti bo zagotovo hvaležen!
rew333
20. 05. 2012 14.58
+13
tekk, preberi si komentar darbya, pa ti bo jasno, zakaj se (tudi) v tem kontekstu omenjajo geji... Namreč, ko se pojavi debata, ali bi lahko geji vzgajali otroka, se mnogi oglašajo prav s temi forami: ne, ne morejo, ker PRAVA vzgoja je za otroka samo znotraj NORMALNE družine. Ko pa se znotraj te "normalne" družine pojavijo takšne vzgojne anomalije (in pojavljajo se zelo pogosto!), se pa, začuda, nihče ne spomni, da bi bilo morda le bolje, da bi takega otroka vzgajala dva geja, namesto da se mu v "normalni" družini dogodijo taka grozodejstva... Takrat bo Darby rekla.... Bog ji odpusti, saj se ne zaveda, kaj je naredila... Halo?!! Je sploh možna hujša zlaganost?!!!
rew333
20. 05. 2012 15.41
+14
Bravo, Darby, tvoja pronicljiva skrb za dobrobit otroka seže v samo srčiko moje duše. SMRK!
?oker Slovenec
20. 05. 2012 13.27
-7
moznost satanizma
PeggySue*
20. 05. 2012 13.05
+30
Glede na napisano,sem mnenja,da je ženska psihično bolna,saj ni ne bežala ne histerizirala.Vedla se je,kot,da je storila nekaj povsem običajnega.
heello
20. 05. 2012 12.28
+15
Jimi1
20. 05. 2012 12.25
+18
O mati ! Nič nisem zasledil kakor se je CSD primer 2 materi dodeljenih zadavljenih 2 otrok končal.... Je ata psihiater z vezami uspel vse pod "tepih" stlačiti?
kopron
20. 05. 2012 12.17
-13
Joooj, hudooo krutooo, ... ja , to se dogaja ponoči, ko lahko zli duhovi na mah obsedejo dupo , in potem imamo takele bolane izpade :-(.......
Jimi1
20. 05. 2012 12.27
-16
Babnice so mnoge že od začetka pubrtete naprej po svoje obsedene.... Ni potrebno dodatnih zlih duhov čakati, samo vprašanje je kdaj naletijo v napako v programu in se zgodi !
yaks
20. 05. 2012 13.40
+3
vaju dupana je neki obsedl, prišl do napake v programu in mata zdaj take bolane izpade.
rew333
20. 05. 2012 14.03
+19
Čaki čaki, Jimi, je bla mati, ki je vrgla z 10. nadstropja v Lubljani hčerko in jo ubila? Je bla mati tista s Ptuja, ki je posiljevala mladoletne hčere in ena, ki je mela komaj 15 let, je rodila "njenega" otroka? Je bla mati tista v Avstriji, ki je v bunkerju skrivala hčero in skupaj z njo njune lastne otroke? Ne moreš tako, ej! Po celem svetu se najdejo starši, OBEH SPOLOV, ki niso pravim staršem podobni niti z eno kocino na telesu!
DARBY
20. 05. 2012 14.41
-1
JIMI1 ti si bolnik! Tebe se je za bati kaj lahko storiš komu !!! se strinjam z REW33, so mar ženske storile vsa dejanja ki jih je moj predhodnik naštel?? Daj malo premisli kaj blebetaš...maš očitno zelo rad moške! ampak pozabi na posvojitve otrok!
Jimi1
20. 05. 2012 15.27
-2
DARBY....zgolj na CSD neumnosti in na feministične stereotipe sodstva v Sloveniji ves čas opozarjam.... Sem imel svojedobno feministično blazno pošast v hiši, pa vem iz 1. roke kako je to.
rew333
20. 05. 2012 15.45
+12
Jimi1, žal, če si imel takšen stvor doma, vseeno - NE MOREŠ posploševat! Ni fer!
Jimi1
20. 05. 2012 15.51
-3
Dejstvo je da takšni stvori obstajajo, precej jih je, sodstvo pa takšnih zgodb zaradi svojih stereotipov ni sposobno zaznati in dostikrat še samo po žrvah bolnega feminizma pomaga tolči.
rew333
20. 05. 2012 16.15
+6
Jimi, iz tvojih besed se čuti, da imaš za sabo zelo težko izkušnjo, ki je v tebi pustila še vedno nepomirjene viharje. Tudi to glede stereotipov je precej res... Pa vseeno se mi ne zdi pošteno takšno tvoje posploševanje.
DARBY
20. 05. 2012 18.15
+6
Jimi1 če si imel ti težek primer doma, ne misli da je povsod tako. Obstajamo ženske, ki za družino naredimo vse in se nam kaj takega kot je obsojanje oz. posploševanje ne zdi fer. Obsojam vsakršno nasilje nad otroci in ženskami, vendar roko na srce, človek ki svojemu otroku odvzame življenje pač ni priseben oz. je težek bolnik. Hudo je za očeta, brate, sestre in celo družino...mati se tako ali tako ne zaveda kaj je sploh storila.