Slovenija

'Srečanje na neznani lokaciji'

Ljubljana, 25. 09. 2008 17.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Predsednik DeSUS Karel Erjavec je poudaril, da je pripravljen sodelovati v levosredinski koaliciji, v stranki pa si želijo enega ministra več kot najmanjša parlamentarna stranka.

Po prvem srečanju novoizvoljenih poslancev DeSUS in predsednika stranke Karla Erjavca je slednji povedal, da so pripravljeni sodelovati v levosredinski koaliciji in poudaril, da še ni prejel uradnega vabila od predsednika SD Boruta Pahorja. "DeSUS si želi enega ministra več kot najmanjša parlamentarna stranka," je še zatrdil Erjavec.

Na vprašanje, če si želi ministrstvo za obrambo, je dejal, da ima še "določene projekte za zaključiti".
Na vprašanje, če si želi ministrstvo za obrambo, je dejal, da ima še "določene projekte za zaključiti". FOTO: Damjan Žibert

Erjavec je prepričan, da je bilo prvo srečanje konstruktivno, saj je stranka notranje enotna. Želel je pridobiti smernice za nadaljnje korake pri pogajanjih za oblikovanje levosredinske koalicije. Te stranke za izvajanje "nove politike" po prepričanju Erjavca potrebujejo trdno vlado in "stranka DeSUS jim to lahko ponudi."

Srečanje s Pahorjem

V primeru, da ne dobijo vabila za oblikovanje koalicije, pa je stranka DeSUS po mnenju njenega predsednika pripravljena iti v opozicijo. Prepričan pa je, da se to ne bo zgodilo, saj s svojimi sedmimi poslanci lahko močno vplivajo na oblikovanje vlade.

Na novinarsko vprašanje, ali je Karel Erjavec bolj za levo ali desno koalicijo, pa je Erjavec dejal sledeče: "Podprl bi levo koalicijo, ker je tudi ta dobila zaupanje volivcev. Ne glede na to, izzidi še niso dokončni, tudi če se razmerje med dvema največjima strankama spremeni, bi mi šli v levo koalicijo, ker ne vidim v tem trenutku druge možnosti. Ljudje so jasno izrazili, kaj želijo“. In dodal, da "obstaja interes, da se DeSUS pridruži levi koalicijo. Ljudje pričakujejo ta naš vstop. Bomo pa trd pogajalec“, je še dejal Erjavec.

Zbranim novinarjem je Erjavec povedal, da bo srečanje med njim in Pahorjem jutri ob 12. uri, na zaenkrat še "neznani lokaciji". Pri oblikovanju koalicijske pogodbe pa ne pričakuje težav, saj so si stranke med seboj "programsko sorodne". O kadrovskih zadevah se po besedah Erjavca še niso pogovarjali, so pa postavili zahtevo, da si želijo eno ministrsko mesto več od najmanjše koalicijske stranke. Na vprašanje, če si želi ministrstvo za obrambo je dejal, da ima še "določene projekte za zaključiti".

Poslanec DeSUS Vili Rezman je dejal, da podpira predsednika stranke v tem, da postane minister. Želi si, da bi bil minister na resorju, ki sodi k stranki DeSUS po vsebini. To naj bi po njegovo bili ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve ter ministrstvo za zdravstvo. "V primeru, da bi bil predsednik stranke pri pogajanju za ministrstvo za obrambo uspešen, potem tudi temu ne bi nasprotoval," je še dodal Rezman.

Erjavec ni obljubil 1000 evrov

Glede svoje izjave, da je bilo sodelovanje s premierom Janezom Janšo najslabša možna izkušnja, je Žnidaršič dejal, da je to res in da to lahko utemelji z nekaj 100 primeri.
Glede svoje izjave, da je bilo sodelovanje s premierom Janezom Janšo najslabša možna izkušnja, je Žnidaršič dejal, da je to res in da to lahko utemelji z nekaj 100 primeri. FOTO: POP TV

Franc Žnidaršič je zatrdil, da predsednik DeSUS Karl Erjavec ni nikoli obljubil 1000 evrov pokojnine. "Ministrova pripomba na televizijskem soočenju je le bila, če ima nekdo milijardo evrov premoženja, potem bi morali upokojenci imeti 1000 evrov pokojnine, ni pa to obljuba," je dejal. O usklajevanju pokojnin z neto plačami je povedal, da se "bomo o tem na novo odločali, ker je treba malo širše stvari pogledati".

Žnidaršič meni, da izjava šestih od sedmih novoizvoljenih poslancev DeSUS, naj stranka vstopi v vladno koalicijo, ne bo zmanjšala pogajalskih možnosti stranke. "Oni sami nimajo dovolj glasov in oni so na tem, da nas povabijo. Če nas bodo, bomo šli, če ne, pa ne," je povedal in pojasnil, da je to njegovo osebno mnenje. Ob tem je opozoril, da je še vse preuranjeno in da je treba najprej počakati na končne rezultate. Vse doslej je to zgolj, tako Žnidaršič, ugibanje brez pomena.

Dejal je tudi, da je Erjavec ministrstvo za obrambo kljub težavam vodil uspešno, da pa je resor za stranko manj primeren. "Če se bo dalo izpogajati in če bo to želja našega predsednika, mi nimamo nič proti temu," je poudaril in pojasnil, da "to ne bo edini resor, ki ga bomo dobili, če bomo šli v koalicijo".

Sodelovanje z Janšo slaba izkušnja

Žnidaršič je prepričan, da bo nova vladna koalicija bolj prisluhnila zahtevam DeSUS. "Ker slabše prisluhniti ne morejo," je poudaril in dodal, da je prejšnja oblast izgubila večino zaradi tega, "ker ni upoštevala tistega, kar je podpisala".

Glede svoje izjave, da je bilo sodelovanje s premierom Janezom Janšo najslabša možna izkušnja, je Žnidaršič dejal, da je to res in da to lahko utemelji z nekaj 100 primeri. Na vprašanje, zakaj potem DeSUS ni izstopil iz koalicije, pa je odvrnil, da "ne mene spraševati, zakaj stranka ni izstopila iz koalicije". Obenem je dodal, da zaradi tega, ker je do konca želela, "da kaj naredimo od tistega, kar smo podpisali".

"Pa niso hoteli nič slišati," je zatrdil in dodal, da so sedanji vladni koaliciji zgolj služili za sklepčnost. Prepričan je, da DeSUS ni sodeloval enakopravno. Na dodatno vprašanje, ali ne bi bilo potem logično, da bi stranka izstopila iz koalicije, če niso bile uslišane zahteve stranke, je odgovoril: "Tako vi logično sklepate, mi smo do konca zahtevali uresničitev posameznih delov koalicijske pogodbe, ker je mogoče, da bi se tudi v zadnjem času kaj uresničilo."

Pokojninski zakon

Na vprašanje, ali bo DeSUS v koaliciji s Pahorjevo SD bolj uslišan kljub temu, da je bila ta stranka leta 2005 proti sprejetju novele pokojninskega zakona, ki je uzakonila usklajevanje pokojnin s plačami, je Žnidaršič odvrnil, da "je bila SD takrat v opoziciji". "Hočem povedati, da nasprotovanje katere koli stranke kakšnemu predlogu vlade v opozicijski drži vidimo kot možno, ne pa nujno dobro ali dokončno," je pojasnil.

Glede novele pokojninskega zakona iz leta 2005 je poslanec DeSUS tudi dejal, da se pokojnine ne usklajujejo s plačami, ampak za njimi zaostajajo. "Sprememba je bila invalidna," je dodal. O noveli pokojninskega zakona, ki jo je decembra 2000 predlagal takratni minister za delo Vlado Dimovski in ki je upočasnila rast pokojnin, pa je Žnidaršič dejal, da "so tisto podprli tudi naši poslanci, ker niso vedeli, kaj podpirajo". Dodal je, da sam takrat ni bil poslanec, ampak navaden državljan, "zato tistega časa ne želim komentirati". Po njegovih besedah je takoj, ko je postal poslanec, vložil zakon, da se ta napaka popravi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (17)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sulicaj
26. 09. 2008 16.56
Slovenija se bo osamosvojla šele takrat ko se bomo znebili tovarišev iz CKZKJU
sobota1
26. 09. 2008 14.58
žnidaršič je kučanov poslanec.
lahec
26. 09. 2008 08.58
sem sinoči gledal trenja ,le kako se je moral počutiti Erjavec ,ko je kot nesposoben pravnik -Kresalova ,njena izjava pred volitvami,ko je sedel zraven naj naj naj sposobnejše pravnice vseh časov .KAJ VSE LAHKO STORI ČLOVEK ZA OBLAST.Skoraj polovica Slovencev je upokojencev,Katarina Velika pa ima vsvoji propadli stranki samo še peščico članov ,ostali niso preživeli poraza na prejšnih volitvah,zato so odšli ali prebegnili.TA gospa bo krojila usodo Slovencev, predvsem pa upokojencem,kateri so morali garati za svojo majhno pokojnino ,takrat, ko se še rodila ni.Tudi z letalom se jih velika večina ni še nikoli peljala ,tudi po nakupih v Italijo ne.
manjakranjc@hotmail.com
26. 09. 2008 08.25
Dejstvo je, da ta konglomerat ne more zdržati, saj mu Desus prinaša škodo. Gre za množico ljudi, ki so se do zdaj še vedno izkazali kot najmanj realistični in najbolj požrešni koalicijski partner, katerega glavni moto je, da tudi če vsa država obuboža zaradi veljavnega pokojninskega sistema, je ta še vedno najboljši. Še več, če bi mogli, potem bi svoje volivce z veseljem podkupili tako, da bi obljubili povprečno mesečno pokojnino v višini deset tisoč evrov(tudi bilo je tako). Podobno, kot so v kali zadušili načrtovano reformo pokojninskega sistema pod Janšo, ne bo nobenih težav uprizoriti iste smešnice Pahorju in ga peljati na rob fiskalnega zloma! Če Pahor ne naklada, ko govori o reformah, če ni brezmejno naiven, potem je ravnokar vzgojil koalicijo, ki ga bo zmlela v prah. Skratka, naredil je traparijo!
kriss714@amis.net
26. 09. 2008 08.07
Tle gor je pa huda cenzura. Če se bo karl tako naivno pustil nategniti, potem je desus na naslednjih volitvah mrzla. In to bo prej kot v štirih letih.
yukatan
26. 09. 2008 06.40
Dober predlog: Podeliti DESUSU dva ministrstva ali pa celo tri. Pogoj: Naj skenslajo Erjavca. Erjavec mece slabo luc na vrednote in zavzemanje stranke DESUS. Pa se nekaj: Nic ne bi imel proti, da tisti upokojenci, ki imajo nizke pokojnine dobijo minimalno 1000 EUR na mesec. Vendar pa se je potrebno zavedati, da tudi tisti, ki delamo ne dobimo vec ( veliko ljudi dobi manj kot 1000 EUR na mesec ). Pa se nekaj kar me ze dolgo moti: Nekdo, ki se je upokojil npr. l. 1995 ima enormno vecjo pokojnino od tistega, ki se je upokojil npr. l. 2007. Obadva sta pa npr. delala v istem podjetju, na enakem delovnem mestu, dobivala pribl. enako placo itd...
Buena Vita
26. 09. 2008 00.22
ne se hecat,nič niso pozabili,le pod nohte jim lezejo,,,
Buena Vita
25. 09. 2008 23.15
sezutimaček tako zelo se strinjam stabo,tile populisti ne bodo za nas naredili ničesar,kot nikoli niso, ZAKAJ PA NISO RASLE POKOJNINE KO SO LEVI IMELI POPOLNO OBLAST TAKO BOMO VNAPREJ UPOKOJENCI BRISALI SLINE POD NOSOM,IN IMELI DOLGE RILCE,TO BO OD VSEH TEH OBLJUB PA ME POPLJUVAJTE,ČE GOVORIM LAŽ
Buena Vita
25. 09. 2008 23.10
de-lay glej,se motiš,ta stranka nima veliko volilcev,govorim ker sem upokojenka, zakaj tako, ker upokojenci smo skromni,hoče-noče kdo to slišat, ta stranka je populistka,ne dela za upokojence,le fore zganja,te fore pozna vsaka stara nonica,in nonice smo rekle fuj-ma ne sedaj,že pred časom sama sem odobravala erjavcu,le v tistem delu ko je kresalovo postavljal na mesto ki ji pripada,samo za contro kresalovi so upokojenci glasovali za erjavca,sedaj jih povprašaj kaj menijo,pa ni teden okoli jezijo se nase,in lahko si misliš kako se starčki jezimo sami nase,he,he,,,sama sem cankarjevo usmerjen SDS-OV PRIVRŽENC,KER na Dunaju so se zmenil ,in Slovenijo zedinil,tega starčki ne pozabimo,to gre z nami v grob,, vsi ki ropotajo,in nas zmerjajo---vsem tem je edino le eno---izkoriščevalci so,ker smo rekli ;;;dovolj,ne damo se več,sedaj so pa pripravljeni na vse,
de-lay
25. 09. 2008 21.51
Stanovske stranke kar desus je niso zdrave za državo. V nekem momentu staranja prebivalstva imajo ogromen volilni potencial. Skupnega imajo pa z ostalimi pokojnine in socialne transferje. Privoščim upokojemcem denarja na kupe ampak matematika je zelo egzaktna veda.
sezutimacek
25. 09. 2008 21.43
ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve....ja še to nam manka da nam bodo upokojenci v tem ministrstvu...pol pa je tak konec z državo
Kauko
25. 09. 2008 20.31
So že pozabili vse zamere. Torej so Patrie pozabljene. :D Prava pokončna drža, bravo. Kar tako naprej, rdeča levica.
Milan Hišan
25. 09. 2008 19.08
Zakaj se pa skrivajo? Ponavadi se skrivaš, če delaš pizdarije.
CezDrnInStrn
25. 09. 2008 18.43
Karel,ne nasedi jim!Žnidaršiča pošlji v politični pokoj,ti pa drži naprej z JJ-em pa boš daleč prišel!
fmunih@email.si
25. 09. 2008 18.32
Dva ministra? Halo! Še ta ga žinga!
mare.miami
25. 09. 2008 18.32
Srečanje je bilo pri Čadu pod Rožnikom v LJ.
in-bolek
25. 09. 2008 18.08
V Kočevskem rogu