Slovenija

'Čadonič Špeličeva je edina v državi, ki v rokah drži jokerja, s katerim lahko nekomu odvzame mučeno žival'

Ljubljana, 28. 08. 2014 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
Urša Zupan
Komentarji
228

Bojim se, da se pasje borbe v Sloveniji res dogajajo in verjamem, da bo policija tem ljudem prišla na sled, pravi Čadonič Špeličeva. Čeprav se Mariborčanka hvali, da inšpektorji pri njej "spijejo kavico, nato pa o psih napišejo odlično mnenje", direktorica UVHVVR pravi, da so namigovanja o podkupovanju inšpektorjev naravnost žaljiva.

"Nimam problemov s tem, da javno povem, da sem dogfighter, niti to, da imam genetske bisere in ne mešance. /.../ Biti dogfighter je način življenja, že zdavnaj pa ne skrbim več, ali me bo zaradi tega kdo popljuval," je na družbenem omrežju zapisala Mariborčanka in s tem razburila ljubitelje živali, na noge dvignila medije, posledično pa tudi policijo. Te besede so priznanje, niso pa dokaz.

Kot smo že poročali, policija namreč o pasjih borbah v Sloveniji za zdaj še nima konkretnih dokazov, čeprav naj bi bilo znanih več lokacij po Sloveniji, na katerih naj bi se odvijale. Kljub velikemu številu fotografij in videoposnetkov, ki so jim bili posredovani s strani Facebook skupine Ustavimo pasje boje, namreč potrebujejo konkreten čas in kraj kaznivega dejanja, torej morajo t.i. pasjborce nič manj kot zalotiti pri dejanju.

pitbull
pitbull FOTO: Dare Čekeliš, Obalno društvo proti mučenju živali

Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin (UVHVVR) se je od te problematike sprva malce distancirala in sporočila, da "organizacijo pasjih borb praviloma organizirajo mednarodne kriminalne združbe, zato glavnino preiskovalnih dejanj v zvezi s tem izvaja policija, ki je za to pristojna in usposobljena. Uprava pri tem policiji nudi strokovno pomoč," naknadno pa so nam vendarle posredovali nekaj več pojasnil.

Direktorica Vida Čadonič Špelič nam je priznala, da se boji, da se pasje borbe v Sloveniji zares dogajajo in si želi, da bi to odkrili. "Vse prijave o mučenju živali obravnavamo resno, jih posredujemo policiji in verjamemo, da bo tem ljudem prišla na sled. Dejstvo je, da nikoli ne gre samo za pasje boje, ampak tudi za drug kriminal, povezan s tem. Žalostno je to, da imajo ljudje, ki se s tem ukvarjajo, večinoma izbiro, živali pa ne. Zaradi vsega tega se čutimo nemočne in prizadete," je povedala.

'Namigovanje, da se nas da podkupiti, je naravnost žaljivo'

Zapis Mariborčanke (za povečavo kliknite na sliko).
Zapis Mariborčanke (za povečavo kliknite na sliko). FOTO: Facebook/Ustavimo pasje boje

Mariborčanka je na spletu napisala, da je UVHVVR povsem na njeni strani in da vedno, ko jo inšpekcija obišče, skupaj popijejo kavico, nato pa napišejo "odlično" mnenje o njenih psih. Ljubitelji živali pravijo, da gre za podkupovanje. Da so to resni očitki, se strinja tudi Čadonič Špeličeva. "Gre za resne očitke zelo neresnih ljudi. Namigovanje, da se nas da podkupiti, je za nas naravnost žaljivo," je dejala. Po njenih besedah so Mariborčanko že večkrat obiskali, jo izprašali in jo tudi kaznovali, ker ni imela cepljenih psov. Oprijemljivih dokazov o tem, da so njeni psi vpleteni v pasje boje, pa vendarle niso našli. "Vsi smo ljudje iz mesa in krvi in morda se včasih res zgodi, da s kakšno stranko popijemo kavo, a v tem primeru se to nikoli ni zgodilo. Prav tako pri tem nikakor ne gre za podkupovanje, te očitke odločno zavračam," je še dodala.

'Protest ni potreben'

O protestu, ki ga zaradi njene neodzivnosti v kratkem napovedujejo ljubitelji živali, je Čadonič Špeličeva dejala, da je povsem odveč. "Mi smo izrazito proti vsakim protestom, če pred tem ni izkoriščen dialog. Ti ljudje se ne zavedajo, kakšne so pravzaprav naše pristojnosti in ves bes usmerjajo v nemočno službo, ki letno opravi kar 12. 000 pregledov živali. S protestom ne bodo nič rešili, naj pridejo k nam, da se pogovorimo," jih je javno pozvala.

Izgovarjanje na to, da so pasje borbe stvar policije, ker gre za mednarodni kriminal, je smešno. Vida Čadonič Špelič je edina oseba v tej državi, ki drži nit, ki v rokah drži jokerja, da nekomu odvzame lastništvo, mučenega psa in poda ovadbo. sogovornica iz skupine Ustavimo pasje boje

Naša sogovornica iz omenjene Facebook skupine se je pripravljenosti Čadonič Špeličeve na sestanek zelo razveselila, saj jih je ta po njenih besedah do sedaj povsem ignorirala, čeprav so ji pošiljali na ducate elektronskih sporočil. "Mi smo jo klicali in prosili, da nam pomaga, a vse zaman. Tudi nam se ne gre, da hodimo na proteste in vlačimo s seboj svoje pse. Gre se nam, da nam prisluhne in začne stvari obravnavati korektno, torej brez zatiskanja oči. Vsekakor smo se pripravljeni srečati z njo, tudi ena na ena. Naj pove, kdaj in kje," je dejala.

Pojasnila je še, da je stvar zdaj dobila celo pozornost svetovnega kova, saj v Slovenijo prihajajo predstavniki organizacije Anti-Dogfighting campaign. "To je zelo močna organizacija, ki ima za seboj veliko ljudi in institucij. Gospa Čadonič Špelič si bo naredila veliko sramoto, če se bo ta tuja institucija pritoževala in pisala apele zoper naš Vurs," je še dejala.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (228)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Natasa- Natawe Tkalec
08. 11. 2014 13.22
+1
Nataška 1976 ... očitno si deset let mlajša od mene .. sem tvoja leta že dala skoz .. Boš ti moja? Gobezdalo brezimno brezjajčno ...;-)
mikson1402
26. 01. 2015 09.16
in še bi lahko dodal, vendar bom izbrisan...
Vulje
05. 11. 2014 17.40
Lepo povedano, ta virtualnio življenje je za nekoga igra.. Ustavimo pasje borbe Skupnost je treba preverit od kod njim toliko informacil. Prvo je treba izključit njihovo prisotnost pri pasjih bojih.
nataska1976
01. 09. 2014 09.08
-1
In potem vse tiho je bilo, to mi je všeč.
mikson1402
26. 01. 2015 09.18
z tako inteligenco pa res težko živiš ???
libka
30. 08. 2014 22.53
+3
Nataska in scuka(vesna daniel ) bi splačalo pogledat vajin ip naslov
nataska1976
31. 08. 2014 07.25
mikson1402
26. 01. 2015 09.18
ali te srečat na ulici...bilo bi zanimivo...
scuka
30. 08. 2014 15.22
-12
protestirat proti pasjim borbam je enako protestiranju recimo ljudem, ki se ukvarjajo z borilnimi veščinami. pa saj se ne borijo neki maltežančki,ampak pitbulli,ki so nevarni psi.lahko je govorit da je vzgoja pomembna,lastnik,ampak navsezadnje pes je še vedno žival ne človek! in borbeni psi so namenjeni borbam! brezveze nekaj slepomišit in delat paniko,ko pa je to dejansko borben pes.ni prav nič luštkan,ljubek,ampak je grozljiv že za pogledat. vsi,ki jih pa opevate kot ljubko pasmo,ste pa navadne *,ki mislite da ste neki uporniki.
nataska1976
30. 08. 2014 16.04
-10
libka
30. 08. 2014 22.54
-1
mikson1402
26. 01. 2015 09.15
+1
scuka , pokazal si svojo ne inteligenco......
Simona Lozinšek 1
30. 08. 2014 01.02
+7
JA FANTJE IN DEKLETA, TREBA BO VZETI VAJETI V SVOJE ROKE IN POMEST TO SODRGO, O TEJ BABURI PA, DA SPLOH NE GOVORIM, SAMO ZA NA GNOJŠNCO JE, PROKLETA COPRNICA LAŽNIVA
velesperun
29. 08. 2014 19.13
+2
Špelička je političarka, ki je že 20 let privezana na državne jasli. A še ne izpolnjuje pogoje za upokojitev*
vrtnar01
29. 08. 2014 19.39
+3
ka si ti ja nor,taki sploh slišati nočejo o kaki upokojitvi
aghr
29. 08. 2014 17.51
+3
Za pasje borbe je v veliki meri odgovorno stanje v banana državi /državah. Če se bo kriza povečevala, bo tudi vse več pasjih borb in podobnih primitivizmov.
nataska1976
29. 08. 2014 16.50
-3
No brihtneži in neki kvazi protestniki, kaj ste pa do sedaj dosegli? Pasji boji zelo verjetno potekajo še naprej. En kup nepotrebnega naprezanja in pisanja, učinka pa nobenega. Tud jaz sem si že velikokrat rekla da bom nehala kadit, pa vseeno nemorem brez čikov.
superjezek
29. 08. 2014 17.38
+6
Vesna si to ti? Problem je v tebi ker nimaš karakterja. Ljudje bodo vztrajali dokler bo to potrebno.
nataska1976
31. 08. 2014 10.28
-1
Ne, ne, jaz pa nisem Vesna. Mi je pa njen karakter všeč. Mogoče bom pa šla kdaj pogledat te boje, me je že kolegica nagovarjala :)
superjezek
31. 08. 2014 15.44
+1
poglej si raje kako se naredi s...... pa naredi svetu uslugo!!
nightangel
29. 08. 2014 16.33
+7
To babo je treba pod nujno odstaviti s tega položaja,saj ni za drugega,kot da vleče lepo plačo.J.be se njej za živali.
ZeussueZ
29. 08. 2014 15.31
+5
Potem pa primerjamo zgodbo dveh alpinistov, ki sta dobila kazen zaradi kršenja pravil v Triglavskem narodnem parku. Kazen sta dobila na podlagi posnetka, ki sta ga objavila na spletu. In tako nam je še manj jasno kaj se dogaja v naši državi! Kako potem ni dovolj dokazov za mučenje ubogih psov? Sploh po tem ko si ogledaš objave, slike, prispevke, komentarje, ki v zadnjem času vrejo na plano preko Facebooka (FB stran: Ustavimo pasje borbe, Pes moj prijatelj, Animal Angels...) in ostalih pisnih ter elektronskih medijev... In vse te nepravilnosti VURSA!?! (FB stran: Odstop direktorice VURS-a Vide Čadonič Špelič) ...Hmm...ne najdem več besed...
Ob?asninekadilec
29. 08. 2014 15.53
+1
"Te besede so priznanje niso pa dokaz" Pa je.enti kje mi živimo no!!
Ob?asninekadilec
29. 08. 2014 15.27
+1
"Razlika je med realnim življenjem in takoimenovanim virtualnim življenjem na facebook-u. Razlika je ta, da so tisti na varnem. Da so pa policaji in inšpektorji na terenu. In stavijo tudi svojo varnost, da bi preprečili ta okrutna dejanja." Prevod: Grozijo policistom in inšpektorjem in zato mižijo na obe očesi. Tako jaz to razumem. Ampak se človek vpraša v vsposobljenost in odločnost naših policajev za preprečevanje kriminala. Očitno vsi najraje kazni pišejo pa papirologijo rihtajo kot pa, da bi preprečevali kriminal. Ja dečki oprostite, ampak bi bilo treba našo policijo bolj usposobit. Dokler jih bom gledal, kako se v Mcdonaldsu nažirajo al pa v drive inu na njih ne raćunat.
ZeussueZ
29. 08. 2014 16.01
+2
Veliko je govora kako se vsi bojijo- policaji, inšpektorji... KAJ POTEM DELAJO NA TAKIH POLOŽAJIH in ali moramo državljani to prijavit na SONČNO UPRAVO??? KAM? A ni policaj zadolžen za to, DA PREPREČUJE KRIMINAL? In ali ni policaj za to, DA RAZIŠČE OZADJE, ne pa da samo čaka, da mu bodo dokazi padli iz neba- Ali bolje rečeno padli iz rok navadnih državljanov, brez policijskih iskušenj? ZATO JAZ TEGA NE RAZUMEM! IN POTEMTAKEM ME JE LAHKO V SVOJI DRŽAVI ŠE POŠTENO STRAH! STRAHOPETCI NA TEH POLOŽAJIH SO RAK-RANA TE DRŽAVE! Naj si raje izberejo bolj varne službe, ker ne morejo vsi samo kazni pisat...
Ob?asninekadilec
29. 08. 2014 16.50
Seveda. Prvo pa je da je sramota da so policaji, reševalci in podobni plačani 700 eur. Kje dobiti denar? Ja 30 posto režije iz javne uprave vn vržte, ki dokazano ne delajo dobro ali nič!!! Drugo, da se te naše polcaje tudi pravilno in dobro usposobi. Če pa ne pa upelat živalsko policijo.
Mungos2
29. 08. 2014 15.10
+2
Pa kako je lahko ona edina, ker je pa pri drugih drobnarijah potrebno ustanavljati celi kup komisij?? Glede na to, da je edina, ki lahko zadevo uredi, ji, temu primerno, raste greben in njen ego. Ali res ni nobenega, da bi jo ,,skenslav,, ????
Hachi
29. 08. 2014 14.54
+1
...s tem razburila ljubitelje živali, na noge dvignila medije, posledično pa tudi policijo. Te besede so priznanje, niso pa dokaz!!! HALO??? dokazov imate vec kot dovolj. dokaz so slike, kjer ima ta zenska pogrizene pse in ce temu dodamo se njeno priznanje, je to vec kot dovolj za ukrepanje. seveda, ce bi bil interes. ker pa ga ni, tale Cadoniceva pa tocno vemo, da si ne upa ukrepati, da ne bo komu stopila na zulj. najbolj zalostno je pa to, da bi ona morala biti najvecji zagovornik zivali v drzavi, pa temu ni tako. tam je samo zaradi denarja in ker je vec kot ocitno podkupljiva dama. za denar se pac pogleda stran. TEVS EBORAN
Sentis
29. 08. 2014 13.51
+5
Potrebno je nadaljevati in izvajati pritisk na vse možne inštitucije. Prav je da je zadeva prišla v medije, prav je da se o tem poroča na vseh možnih straneh, le tako bodo pristojni prisiljeni v to, da se bo ukrepalo. Medtem pa je na nas, zavestnih državljanih, da opazujemo okoli sebe in če posumimo, da se nekdo ukvarja s pasjimi boji to čimprej povedat naprej. Le na tak način lahko ustavimo takšne "ljudi":
dajno
29. 08. 2014 13.45
In kam so izginii komentarji pod Vatikan muslimanski?
santamaura
29. 08. 2014 13.33
+3
Čadonič Špeličeva je skoraj še edina v državi, ki misli, da ima ona dušo, živali je pa nimajo
superjezek
29. 08. 2014 13.31
+5
Povedala je da so namigovanja o podkuplivosti inšpektorjev naravnost žaljiva. Seveda to pove ona kateri se ne verjame nič več in skorumpirana Slovenija teče dalje. Slovenija je na prvem mestu v Europi po korupciji ta si pa zanalašč zatiska oči.
NEneslovenc
29. 08. 2014 13.00
+3
sem napisal da bi bilo treba prireditelje pasjih borb elimin...t, pa so me na 24 ur takoj zbrisal, a 24 ur mogoče podpira borbe ???
kapljač1
29. 08. 2014 13.24
+4
dajno
29. 08. 2014 13.46
+1
Baba pijana, rit prodana! To lahko napišeš, ker tudi 24 ur uporablja to v naslovih! :-)
asdfghjklqwertz
29. 08. 2014 12.46
+1
Živalska policija je v ZDA zelo uspešna. Financirajo jo posamezniki in kdor hoče, tako da država nima prstov v mes, edino toliko jih imajo, da jim policija pomaga pri določenih kritičnih situacijah. Pa pri nas? En center živalske policije postavijo nekje na sredini države, v Celju npr. pa imajo ti živalski policisti dokaj blizu, da pridejo v prekmurje ali pa na primorsko. Drugače pa so živali največkrat mučene na podeželju.