Znanost in tehnologija

Prenosnik z dvema zaslonoma

Peking, 26. 12. 2008 14.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Lenovo je predstavil prvi prenosni računalnik, ki ima dva zaslona. Namenjen je predvsem oblikovalcem, ki lahko pomožni zaslon izkoristijo za pozicioniranje orodij.

Predvsem grafiki in drugi oblikovalci pogosto uporabljajo dva zaslona: prvi jim predstavlja “delovno površino”, drugega pa izkoristijo za namestitev oblikovalskih orodij in drugih pripomočkov. Prenosni računalniki tovrstnih možnosti doslej niso ponujali, nov model kitajskega Lenova ThinkPad W700ds pa premierno ponuja tudi dva zaslona.

Sekundarni LCD monitor (10,6-palčni) je skrit v večjem in se ga lahko izvleče po potrebi, njegova resolucija pa je 768 x 1280 pik. Osnovni zaslon je sicer 17-palčni (1920 x 1200 pik).

Tudi sicer je računalnik prilagojen zahtevnejšim opravilom. Poleg procesorja Intel Core2 Quad premore 8 GB pomnilnika, trdi disk prenosnika pa ima kapaciteto 1 TB. Vgrajena je tudi zmogljiva grafična kartica Nvidia Quadro.

  • BRICKS 1
  • BRICKS 2
  • BRICKS 3
  • BRICKS 4
  • BRICKS 5
  • BRICKS 6
  • BRICKS 7

KOMENTARJI (27)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Chatefucio
11. 01. 2009 21.41
yeyo.white 30.12.2008, 12:11 0 solid: lepa razlaga v zadnjem postu. to bi lahko zdej tud cosmos razumel :) Hahahaha .Razumel sem brez skrbi.Res dobro razloženo.hehe
yeyo.white
30. 12. 2008 12.11
solid: lepa razlaga v zadnjem postu. to bi lahko zdej tud cosmos razumel :)
solidsnake
30. 12. 2008 03.44
Po domače rečeno, zaslon uporabljamo zato da imamo na njem orodja, da se nam ta ne valajo na sliki in moramo zato skoz scroll-ati po sliki. To je tako kot bi risal na A3 format in bi imel mizo veiko v dimenzijah A3 formata. Kam potem daš barvice? Če jih imaš na papirju jih moraš vedno odmikati levo in desno če želiš kaj narisati tam kjer se nahajajo. Zato prineseš še eno manjšo mizico zraven in tja postaviš barvice in tako imaš celoten pregled nad svojim slistom. Razumljivo?
solidsnake
30. 12. 2008 03.41
Dodatni monitor ne kaže enake slike kot primarni ampak služi za razširitev namizja in potem na ta zaslon recimo v photoshopu prenesemo orodja(layerje, history, navigation, etc...) na primarnem pa imamo odprt dokument in tako lahko koristimo celoten primarni zaslon in njegovo nativno ločljivost za dizajniranje.
yeyo.white Ja to stoprocentno drži.Ne vem nisem še kaj takega videl in mi tukaj nekako tudi ni jasno glede razmerja na tem manjšem monitorju.Mislim,če monitorja kažeta obenem dve enaki sliki potem na malem monitorju mora biti zelo majhna ali pa je monitor namenjen da se slika prenaša delno.Nekako takole si jaz to predstavljam in če je tako potem meni bolj ustrezajo okna za kakšno lažje delo.Računalnik vsekakor ni narejen takole brez veze in nekomu vsekakor koristi vendar pa bo verjetno marsikdo premislil preden ga vzame za tak denar,če se mu res splača.
yeyo.white
30. 12. 2008 00.34
cosmos: pogovarjas se tako, kot da je 768x1280 malo. pozabljas, da je danes 40procentov vseh monitorjev v uporabi se vedno z resolucijo 1024x768, se pravi, da niti ni tako zelo mali, ce gledas, da imas ta monitor kot pomozni/dodatni za orodja ali morda neko drugo kodo...
yeyo.white Nisem iskal nasvetov in pomoči glede oblikovanja ampak sem samo komentiral prenosnik v čisto drugi smeri. Kar se pa tiče oblikovanja imaš sicer prav kot si napisal.Jaz res ne delam z tako zahtevno grafiko da bi potreboval dodaten monitor in so mi dovolj okna kot sem napisal če že kaj takega delam in ta računalnik se meni osebno ne zdi kaj posebnega že zaradi resolucije na manjšem monitorju.Tebi kateri si pa tako zelo pameten pa je sigurno to vseeno glavno da sta dva monitorja.
Spondgeeee
29. 12. 2008 15.47
konc koncev pa si nalozis paketic \"beryl \" ali pa \"compiz\" pa \"rotating cube\" pa lahk mas use na enem monitorju :) no na linuxu deluje. Windows pa tak shit od shita ;)
solidsnake
29. 12. 2008 15.15
@yeyo: se kar strinjam s tabo ja
yeyo.white
29. 12. 2008 15.09
solidsnake: kar se tice programiranja... ne vem no, vsaj pr men ni tko. se veliko bolj znajdem z dvema monitorjema (lahko mas v sili tud po 4 razlicne kode non stop pred nosom),k pa z enim, in da potem preklaplam men eno in drugo kodo... sm manj zmeden, ce je vse na istem mestu skoz. to da mors pa mal oci obrnt na levo in desno pa ni tako velek problem. vsaj jst mam vecji pregled nad situacijo, sploh ce je potrebno kej testirat. kar se tice samih virtualnih namizij... to se strinjam. za tematsko delitev pridejo prav, da ni startbar prevec zapolnjen, ko mas milijon neuporabljenih programov odprtih in da se ne lovis k rabis kej izven konteksta. ce se pa koncentriras na eno zadevo, in rabis vecje delovno povrsino/okolje je pa vec monitorjev veliko boljsa resitev.
solidsnake
29. 12. 2008 13.02
@yeyo: Za oblikovanje 2 monitorja al pa enega 30\" :) Tam pa bi bilo dosti prostora za orodja. Kar pa se tiče programiranja na dveh zaslonih bi reku da meni osebno ne sedejo, ker je zlo zajebano ker je slika ločena in se manj znajdeš. Tudi v tem primeru je bolje imeti en večji zaslon in višjo ločljivost(1920 naprej)... Virtualna namizja so res za nekatere primere bedna ampak znajo tudi koristit. In sicer... recimo da imaš na enem desktopu photoshop, na drugem zend(reciva text editor), na tretjem pa FTP klienta, na četrtem pa internetni brskalnik. Če bi mel dva zaslona bi že oba porabil za photoshop, ostalo bi moral preklapljati s tabom, kar je zamoje pojme štorasto, ker se programi prekrivajo in se vedno loviš, verjamem pa, da če se navadiš je to odlična rešitev. A če imaš virtualne desktope lahko zavrtiš na drugi ekran in delaš drugo operacijo, sploh če je transition v obliki kocke, je delo precej bolj udobno, ker si predstavlaš vizualno kje se kaj nahaja in se programi dejansko ne prekrivajo. Zato menim, da je za recimo spletno oblikovanje in programiranje še vedno najbolje en res velik zaslon in več namizij. Govorim pa samo iz izkušen na Mac-ih, za windows ne bom trdil verjamem pa da ni kaj precej drugače. In pa glede oblikovalskih laptopov. Če ne drugega, mora za tako delo biti udoben računalnik, kar laptop ni niti slučajno, poleg tega je tudi 1680 resolucija za resno oblikovanje precej precej premalo, sploh za tiskovine in ti tudi tisti dodatni ekranček prav veliko ne pomaga. To je približno tko kot bi na Ferrarijeve avtomobile serijsko vgrajevali vlečno kljuko.... če bi jo morda kdo uporabil, pa vendar vsi vemo da ne kupiš Ferrarija za te namene, Kar pa se designa tega laptopa tiče pa lahko rečem sam ... bruh bruh. Tele thinkpadi so že od nekdaj meni osebno najgrši prenosniki.
yeyo.white
29. 12. 2008 10.20
cosmos: ne, nisi dobro razumel. plus tega spt pises o zadevah, ki jih ne poznas in ki se jih ocitno nisi ucil na \"dodatnem racunalniskem izobrazevanju.\" ce bi vsaj enkrat v zivljenju delal naprimer kaksno resno/zahtevno/veliko grafiko, bi ugotovil, da rabis en ekran samo za worklist, in da ti orodja delajo samo napoto. zato je tist dodaten monitor k narocen za kaksne oblikovalce na poti, al pa tud kaksne programerje s kaksno zapleteno in nabito kodo, da prestavijo orodja na dodaten enkrat. ta tvoja virtulna namizja ti pa povem, da so v realnosti veliko manj uporabna, kokr si mislis... zgleda use fino fajn, ampak v realnosti se pokaze zelo ocitna pomanjkljivost - ne vidis dveh namizij naenkrat. vem, da si amater, tko da ti niti ne razmerim taksno pisanje. tko, da upam, da se bos kaj naucu, brezplacno, brez, da bi mogu kam hodt na kaksne tecaje, kr tle, prek interneta, na 24ur. cool ane?
Včasih še na en monitor ne vidim dobro ne da bi gledal kar na oba naenkrat.Haha Sicer pa ne vem zakaj bi za oblikovalce bil dober ta dodatni monitor?Po logiki bi bil morda dober če bi se na njem ločeno dala nastavljati resolucija drugače pa tako ali tako obstajajo programi kot je na primer Grid vista kjer si lahko prižgeš 4 ali več monitorjev na namizju ali pa nisem dobro razumel glede tega prenosnika.
___
28. 12. 2008 13.20
IBM - idiot buying microsoft
yeyo.white
28. 12. 2008 10.25
hackerka: lep? teli thinkpadi so katastrofalni ze od nekdaj. zgleda kot neka cheap skatla, pa ceprov je iz magnezija. eyecandy: nej te potolazm, da ma vecina 20 palcnih lcdjev 1600 oziroma 1680 reslucije... tko da mislm, da ne bo problem
EyeCandy
27. 12. 2008 20.23
useless vsak grafični oblikovalc rabi 20 razn seveda če je expert in dela v paintbrushu (sarkazm off)
Spondgeeee
27. 12. 2008 20.16
yeyo.white v tvojih sanjah :) ta bo stal enih 2000 €, ker Lenovo T500 ( 15\", C2D,160 GB, 2Gb rama) pride nekje 1500€, mogoč kak evro manj. Drgac pa je lep, ni kaj.
stebo@siol.net
27. 12. 2008 20.08
Članek, ki ničesar ne pove! Kaj vse ima ta prenosnik ni le ta dodatni display, ampak veliko več...
Skika
27. 12. 2008 16.26
grd pa u sto mater.