Nogomet

Capello: Real je edini španski klub, ki bo brez večjih težav prebrodil koronakrizo

Rim, 27. 04. 2020 12.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Legendarni italijanski nogometni strokovnjak Fabio Capello, ki je v svoji bogati trenerski karieri med drugimi vodil tako eminentna kluba kot sta madridski Real in AC Milan, je v pogovoru za La Gazzetto dello Sport spregovoril tudi o posledicah pandemije koronavirusa na španski klubski nogomet.

Upokojeni trener je namreč prepričan, da je madridski Real edini klub v Primeri Division, ki bo brez večjih finančnih posledic prebrodil večmesečno koronakrizo.

"Po drugi strani pa pričakujem, da bosta tako Barcelona kot Atletico utrpela kar precejšen finančni udarec, ki bi lahko imel daljnosežne posledice," je za La Gazzetto dello Sport dejal Fabio Capello, med drugim tudi dvakratni španski državni prvak z madridskimi belimi v letih 1997 in 2007. "Zdi se, da je Real v iskanju rešitev po koncu pandemije izbral učinkovitejšo pot. Za razliko od Barcelone in Atletica, kjer se je tema znižanja plač igralcem in članom strokovnega vodstva v danem trenutku znašla na naslovnicah španskih časopisov in tabloidov, se na Santiagu Bernabeuu niso spuščali v podobne polemike z igralci in trenerji. A to je le eden od številnih dejavnikov, ki pričajo v prid moji trditvi, da se bo Real precej bolje soočil s posledicami koronakrize kot njegova največja rivala," meni 73-letni Italijan. 

Fabio Capello meni, da lahko pričakujemo v prihodnje tektonske spremembe na področju nogometnih prestopov.
Fabio Capello meni, da lahko pričakujemo v prihodnje tektonske spremembe na področju nogometnih prestopov. FOTO: Reuters

V nadaljevanju se je Capello dotaknil tudi prihajajočega poletnega prestopnega roka, ki bo njegovih besedah 'revolucionaren'.
"Najprej bi omenil primer Lautara Martineza iz milanskega Interja, za katerega se v zadnjem obdobju piše oziroma govori, da bo Italijo zamenjal za odhod v Barcelono. Če bi bil jaz na njegovem mestu, bi vsaj še sezono ali dve ostal v Interju. Zakaj? Odgovor je zelo preprost: v Milanu je zvezdnik moštva, ima brezpogojno zaupanje trenerja Antonija Conteja, pri Barceloni pa ne bi dobil takšne priložnosti. Še več, prepričan sem, da vsaj v začetni fazi ne bi bil del udarne enajsterice. Za njegov nogometni razvoj bi bilo vsekakor bolje, da še nekaj časa ostane v Milanu," je prepričan Capello in zaključuje:

"Že v prihajajočem prestopnem roku lahko pričakujemo povsem drugačno zgodbo. Na tako visoke odškodninske zneske, kot smo jih bili vajeni v zadnjih 10, 15 letih, lahko kar pozabite. In pravilno je tako. Zato pričakujem, da bodo glavni operativci klubov poskrbeli za razumske cifre, ki bodo v prihodnje postale del nogometnega vsakdana."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (28)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Opazovalec2020
28. 04. 2020 08.35
Seveda so edin8... Zakaj le hahahaha
ehjaehja
27. 04. 2020 20.16
-2
pa saj to se ve Real Madrid je bil od vedno definicija moči in nogometa tu sploh ni debate. Za barcelonarje odspodaj pa:DRŽITE DISTANCO BODITE ODGOVORNI;))) 13.......5
resnicaosvobaja
27. 04. 2020 19.42
+1
Najboljši vseh časov so vedno imeli desetke in v ospredju je " najbolj frišna"
samomojemnenje
27. 04. 2020 18.42
+4
Sem mislil, da bo kaj novega povedal, ko sem naslov videl. Pa vidim, da je povedal samo to, kar že ptiči na veji čivkajo. Glede Lavtara pa je tako jasno, da vsak igralec potrebuje nekaj časa, da se navadi na nov klub. Čudno, da ni svetoval tudi Halandu, da ostane v BvB še leto dve, kajti tudi to dvomim, da bo, če bo prišel v Real kaar takov štartal vse tekme v prvi ekipi. Še v BvB je bil zaenkrat še več na klopi, kot na zelenici. V Barci pa je še vprašanje, kaj bo z Dembelejem, Griezmannom? Ali ju bodo prodali? Če ja, potem bo Lavtaro lahko štartal od prve minute, kajti da bi Suarez takoj štartal s klopi je malo verjetno, kot tudi to, da bi Zidane dal Benza čez noč na klop. Pa tudi pri barci je še vprašanje, kaj bo z Neymarjem, čeprav dvomim, da ga bodo pripeljali nazaj, ker enostavno ne bo denarja. Zdaj naj bi še Roberta ponujali, da pridejo do denarja in če prodajo še Semeda, me zanima kdo bo igral na desnem boku. Je pa lani, ko sta bila Semedo in Roberto poškodovana, ta čast doletela napadalca Dembeleja.
resnicaosvobaja
27. 04. 2020 16.34
+1
In ko smo pri inflaciji...Inter je za 18 letnega Messija ponudil današnjih 310M evrov in Laporte je rekel ne...In ne pomeni ne...saj nismo z Ronaldom v hotelski sobi
resnicaosvobaja
27. 04. 2020 16.34
+1
In ne pomeni ne...saj nismo z Ronaldom v hotelski sobi
resnicaosvobaja
27. 04. 2020 16.16
+2
Cripstoned je v redu fantič, tudi kakšno cifro zadene, težava je le v tem, da jo ne zna razvrstiti. Cripsijeve 2 milijarde evrov je v Messijevi dobi z upoštevanjem inflacije porabil njegov Real Madrid. Ker to bere tudi Trend00 ne smem biti tako pavšalen, kot zgoraj omenjeni zato...Real Madrid je v 16-tih sezonah z upoštevanjem inflacije porabil 2,0872 milijarde evrov. FCB je sicer blizu a vseeno zaostaja za 141,2M. ATM za njim zaostaja ,@RealMadridNr.1 bi rekel piškavih 717,4M, kar kaže na to, kdo v Madridu je mamin sinček in kdo je posvojen in verjetno edini od te trojice, ki se sprašuje, kaj je to finančni fair play
resnicaosvobaja
27. 04. 2020 15.16
+2
Verjetno drži, kar trdijo mnogi med njimi tudi Capello. Da Real nima težav s financami me ne zanima, kakor tudi ne, zakaj so igralcem znižali plače, če to absolutno ni bilo potrebno.Se pa Real "znajde", tako z čudnimi pogoji kreditiranja za obnovo, z zemljišči, s turnirjem za super pokal...saj ni narobe...je pa čudno, dokler lahko to dela le eden....Danes se rado vzame 5 sezon, kjer so pravila fer playa, ampak nikjer ni poudarjeno ,ko gledamo daljše obdobje, da 100M znesek izpred 10 let ne moreš enačiti z današnjimi 100M...že od leta 2005 do danes je zaradi inflacije ta cifra vsaj za četrtino manj vredna
HalaCr77
27. 04. 2020 16.06
-2
Če osvojiš v 5 letih 4 lige prvakov,boš itak mel denar,barcelon je 1 krat v 10 let pa ima denar,kako nebi imel real
resnicaosvobaja
27. 04. 2020 16.20
+3
In smo tam 1x v 10 letih, pride Cripsi 1x v 20 letih, Zapirač 1x v 30 letih,... potem pa RealMadriduNr.1 zavre kri , zgubi živce in ga odstranijo...
dark horse
27. 04. 2020 16.42
-4
Kako slovenščina krele? Vidim da,še vedno ne gre
dark horse
27. 04. 2020 21.23
-1
Krele le 4 profile imaš s katerih si mi dal minus :D hitro narediti še kakšnega
PogiRogi459
28. 04. 2020 09.49
+0
Pol pa halar za nas doktor nogometa. Barca je osvojila 2 ligi prvakov v zadnjih 10 letih. V eri messija pa 4. Enako kot v enakem obdobju real madrid. S tem da je barca v tem casu osvojila se 10 lalig real pa 4
resnicaosvobaja
27. 04. 2020 15.15
+0
Verjetno drži, kar trdijo mnogi med njimi tudi Capello. Da Real nima težav s financami me ne zanima, kakor tudi ne, zakaj so igralcem znižali plače, če to absolutno ni bilo potrebno.Se pa Real "znajde", tako z čudnimi pogoji kreditiranja za obnovo, z zemljišči, s turnirjem za superpokal...saj ni narobe...je pa čudno, dokler lahko to dela le eden....Danes se rado vzame 5 sezon, kjer so pravila FFP, ampak nikjer ni poudarjeno ,ko gledamo daljše obdobje, da 100M znesek izpred 10 let ne moreš enačiti z današnjimi 100M...že od leta 2005 do danes je zaradi inflacije ta cifra vsaj za četrtino manj vredna
stoj?kov
27. 04. 2020 14.59
-2
jst sem pa vedno mislil da je capelo vrhunski trener...očitno je pa ljubiteljski finančnik reala in preostalih španskih klubov...
resnicaosvobaja
27. 04. 2020 16.28
+1
Capello ni napačen trener in glede na to, da je tudi 2x vodil Real verjetno še naprej spremlja ta klub in da nesporno ve, kdo je najboljši vseh časov. On je že leta 2005 vedel, kar navijači Reala drugega reda ,ne doumejo niti danes pa je samoumevno njihovim igralcem ...bivšim in sedanjim...
bogdajmir
27. 04. 2020 14.56
-3
Španci še imajo nakradeno zlato iz Južne Amerike, njim ni problema
+5
valda ce ga drzava financira in državna banka
nemo1
27. 04. 2020 14.53
-10
Ukinite ta beda.t šport, in razdelite denar za revne
bogdajmir
27. 04. 2020 14.56
-5
Die einemaister
27. 04. 2020 14.05
+5
Normalno, saj je še vedno sponzoriran od države, pardon je na socialni.
Dany75
27. 04. 2020 13.52
+5
Ja tako pac je... isto kot ce bi ti bil sin od Trumpa ali Putina... bi verjetno tudi imel vsega na pretek.. privilegije, moc, denar..itd
AtleticoSLO
27. 04. 2020 13.25
+13
Seveda se bo Real kot prvi pobrall. so Real kraljevi klub, že ime pove povezanost s kraljevino...kar pa ne pomeni, da hjtam...je pač resnica...imajo se za vsemogočne...a ne da se imajo to v veliki meri tudi so...
AtleticoSLO
27. 04. 2020 13.30
+11
In to je tisto kar me žal pri njih odbija..a to je že čisto ven iz te teme
Trend01
27. 04. 2020 14.16
+5
O vplivu finančne krize zaradi korone na evropska moštva, sem sam že včeraj pisal. In Real se bo rešil le zato, ker v zadnjih letih ni kupoval predragih igralcev (Hazard je bil zaradi poškodb trenutno kiks) ter, ker ne želijo s plačami siliti v nebo; in, ker so se pravočasno znebili Ronalda. In, kot sem že lani pisal, prepozno za Balea, Marcela, Modrića. Barcelona je šla v "brezglave" nakupe, in tudi Atleti so bili pridni na tržnici. A niso brezglavo nakupovali. Njih bolj tepejo zdaj (pre)visoke plače in morebiten izpad iz LP. Tu bo udarec. Kdo od "top" bo prišel, če ne bo LP zagarantirana? Ta "kraljevi" naziv, pa lahko počasi že pri miru pustiš. Veš, kdo vse ima "patronat" kraljeve družeine v španskem nogometu? Sociedad, Español, Zaragoza, Betis, Oviedo, Gijón, Valladolid, Murcia. A nekateri vidite le madridski Real. Pa pustimo, da je prvi navijač Atletov - trenutni španski kralj. Da so Atleti t.i. delavski klub, je že desetletja mimo. Malo poglejte statistiko gledalcev, anket po Španiji. Je bolj buržujski kot Real. Pa še eno prednost si bo Real nabral. Dela na SB-ju bodo šla mnogo hitreje skozi, saj se ne bo igrali, in bodo brez ovir lahko gradili.
User416781
27. 04. 2020 14.29
+11
No Trend, tokrat se strinjam s tabo. Barca si je kriva sama s temi zgrešenimi in zelo dragimi nakupi. Real je bil v tej zgodbi precej bolj pameten.
AtleticoSLO
27. 04. 2020 14.35
+6
Veliko je Realov v španskem prvenstu,,to je res, pa vendar le ste največji Real od naštetih pa še v prestolnici se nahaja klub...ima veliko prednosti proti drugim klubom, se pa strinjam da za Atlete nemoremo nikakor več reči, da smo klub ljudstva...v osnovi že v praksi pa ne...lejte vsi večji klubi se bodo pobrali, nekateri prej drugi kasneje...mi je pa kot navijaču Atletica všeč da dela na Bernabeu sedaj tako hitro potekajo se že veselim leta 2023, da se gre pogledat to čudo od Bernabeua kot pravijo ter da se Finale LP vrne v Madrid, heh in Atleti dvignejo pokal LP ravno na Santiagu...
stoj?kov
27. 04. 2020 19.36
+0
real nikoli ni bil pravi kraljevi klub...to bi morali predvsem navijači atletica vedet...le zakaja obstaja mama google??