Slovenija

V Zagrebu vztrajajo, da Hrvaška ni kršila pravil EU

Zagreb, 30. 04. 2018 14.34 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Hrvaška sekretarka za evropske zadeve Andreja Metelko-Zgombić je ocenila, da Evropska komisija na hrvaški strani ne bo našla sledi morebitnih kršitev. Slovenja je sicer proti južni sosedi sprožila postopek zaradi nespoštovanja arbitražne odločitve o meji, v sredo pa bosta obe državi svoja stališča lahko zagovarjali v Bruslju.

Sekretarka za evropske zadeve na hrvaškem zunanjem ministrstvu Andreja Metelko-Zgombić je pred sredino ustno obravnavo v Bruslju za hrvaško uredništvo regionalne televizije N1 komentirala hrvaško stališče ob pismu Evropski komisiji, v katerem Slovenija Hrvaško navaja v povezavi z nespoštovanjem arbitražne razsodbe.

Metelko-Zgombićeva je ponovila, da Hrvaške ne krši zakonov EU, temveč jih "sistematično in dosledno izvaja", ko gre za meddržavno mejo iz leta 1991. Omenila je, da ima Evropska komisija možnost, da bo podala svoje mnenje ali pa "preslišala" zahtevo Slovenije. Prepričana je, da Hrvaška ne krši evropskega prava.

Če se bo Slovenija odločila za tožbo, bo Hrvaška vedela, kako odgovoriti, izpostavlja hrvaška sekretarka.
Če se bo Slovenija odločila za tožbo, bo Hrvaška vedela, kako odgovoriti, izpostavlja hrvaška sekretarka. FOTO: Damjan Žibert

Pojasnila je tudi, da se bo po trimesečnem roku, ki ga ima Evropska komisija, da se izreče o slovenski pritožbi, Slovenija lahko odločila, ali bo Hrvaško samostojno tožila na Sodišču EU v Luksemburgu. "Če se bo Slovenija za to odločila, bo Hrvaška vedela, kako odgovoriti, ker menimo, da Sodišče EU ni pristojno, Hrvaška pa ne krši evropskega prava," je dejala državna sekretarka.

Medtem bodo tudi slovenske parlamentarne volitve, je dodala in izrazila upanje Zagreba, da bodo "z novo slovensko vlado vendarle nadaljevali kakovostne pogovore, ki so se že začeli in na katerih so že bili predstavljeni konkretni rezultati za reševanje spora o meji".

Tožba bi še poglobila razkol med državama

V reševanje spora o meji se je vključila tudi komisija Iustitia et pax hrvaške škofovske konference, ki se je oglasila s posebno izjavo pred ustno obravnavo o slovenski zahtevi.

Škofi ocenjujejo, da bo postopek Slovenije proti Hrvaški pred Evropsko komisijo in njegovo morebitno nadaljevanje na sodišču "zgolj poglobil spor in državi oddaljil od možnega dogovora". Menijo, da bo komisija prepoznala prizadevanja hrvaške vlade za dobrososedske rešitve ter podprla predloge, ki prispevajo k dialogu.

V izjavi, ki jo je podpisal predsednik komisije in đakovško-osiješki nadškof Đuro Hranić, so tudi izpostavili, da kaznovanje ribičev in izsiljevanja s preprečevanjem hrvaškega članstva v Organizaciji za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECD) ne prispeva k uresničenju dialoga in reševanju spora.

Pozvali so vernike in javnost v obeh državah, naj storijo vse, da bi se izognili incidentom in dodatnim trenjem.

Menijo, da je obstoječe stanje možno premostiti z dobro voljo, pogovori vlad in posredovanjem mednarodnih pravosodnih institucij, kot tudi s srečanji predstavnikov Cerkva iz obeh držav. Pozvali so svoje slovenske kolege, da bi se kmalu srečali in skupaj prispevali k miru in pravičnosti, posebej pa vrnitvi zaupanja in dobrososedskih odnosov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (146)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ivanblagi
01. 05. 2018 12.09
+2
Od odločitve arbitraže so vsi hrvaški politiki izgubili spomin. Še posebej po vstopu v EU se obnašajo kot naši bankirji, ki se prav ničesar več ne spomnijo. Lopov ostaja lopov.
Mungos2
01. 05. 2018 08.25
+5
Hrvat vedno sosed, prijatelj nikoli !!!
ferencz 1
30. 04. 2018 21.24
+5
Hrčki sploh ne kršijo nikoli, nikdar, Ne vem zalaj naši politiki ne zaukažejo slovenskim policistom na obrežju in ostali meji stroge šengenske preglede prehodov meje! aja slovenski politiki so se spet ukakali!
sinhron
30. 04. 2018 18.48
+10
Hrvatom ni jasno , da do odločitve arbitražnega sodišča v Piranskem zalivu ni nikdar obstajala meja in da je slovenska policija izvajala kontrole do Umaga in slovenski ribiči so lahko lovili do Poreča dogovorno !
Strelec39
30. 04. 2018 19.11
+8
Bravo.👏👏👏 Umetno ustvarjen problem,nastrada pa narod.Čudno da si nihče ne prebere mednarodnega prava kjer lepo piše,da ima vsaka država ki ima morje,pravico do vstopa v mednarodne vode.Zato mi ta zadeva smrdi že na daleč.
manolo31
30. 04. 2018 20.36
-5
Vem, da resnica boli in so vpletena čustva vendar pa je treba povedati stvari takšne kot SO. V mednarodnem pravu piše, da ima seveda pravico do DOSTOPA do odprtega morja vsaka država in te pravice Hrvati Sloveniji NE KRATIJO (je celo podpisan meddržavni sporazum o tem in se izvaja že 25 let). Pravica do dostopa pa NI pravica do STIKA z odprtim morjem, kar je Slovenija hotela in z arbitražo tudi izgubila. Torej v čem je potem problem, če ne samo in edino v tem, da so tajne službe ujeli nekoga z roko v marmeladi. In to ni pravica ampak je nateg. Takšne "pravice" pa si ne želi nihče na tem svetu in niti Hrvati. Hrvati Sloveniji omogočajo praktično enak dogovor, kot ga je dololočilo arbitražno sodišče, ker jim to čisto ugaja. Ne ugaja pa jim, da morajo sprejeti razsodbo v nekem procesu, ki je bil komprimintiran. Gre se samo za princip. Prej, ko bo Slovenija to dojela, prej bo meja določena - prav takšna, kot jo jo določilo arbitražno sodišče. Vse ostalo so emocije, emocije, emocije in emocije.
DAEMONIUM
30. 04. 2018 22.26
+2
Najprej se poduci kako deluje arbitrazno sodisce. Ko bos to obvladal si iz spleta snemi dunajsko konvencijo o pravu mednarodnih pogodb ki je v bistvu pravilnik o poslovanju, delu arbitraznega sodisca. No takrat bps spoznal 1. Da pojmi kopromitiran, dekomentiran in se ostali pojmi ki si jih zmisljujejo hrvaski politiki v pravu ne obstajajo. Postalo ti bo naenkrat jasno zakaj se iz arbitraze ne da izstopiti in kristalno jasno ti bo postalo, kako neverjetno so hrvatje nesposobni saj ko so nas ze imeli v pesti so se v naglici s katero so hiteli izstopati neverjetno solsko zafrknili saj bi morali ravnati po dolocilih te konvencije da bi izstop veljal ne pa sklicevati parlament in potem z glasovanjem izstopati, ker kenvencija tega ne predvideva ampak predvideva da lahko edino arbitrazno sodisce na predlog ene stranke ustavi vse postopke v zvezi arbitraze. Zato je bilo prav smesno na zacetku poslusati hrvatarje kako se cudijo zakaj sodisce v arbitrazni sodbi nikjer ne omenja da so hrvatje izstopili? Ja valjda da ne omenja ko pa so izstopili na neveljaven nacin saj jim tega sodisce ni dovolilo. Zato tega poraza hrvatje nikoli ne bodo preboleli, tako blizu so nas imeli pa so vse zaj3bali zaradi lastne nesposobnosti oz nepoznavanja prava in seveda njihove balkanske mentalitete kjer mislijo da imajo samo oni vedno prav. To se sedaj enako vidi pri gradnji peljesackega mostu, kjer bosanci nasprotujejo da jim v plocah postavijo most pred nosom oni pa gredo pred nekaj dnevi podpisati sporazum z EU glede financiranja kot da je vse v redu, sedaj pa Bosna pri eu zahteva ustavitev teh sredstev dokler se ne dogovorijo o izhodu BiH na odprto morje! Enkrat balkanec vedno balkanec!
staridida
30. 04. 2018 18.41
-5
Bo Janša vse rešu, ko pride na vlado....
Strelec39
30. 04. 2018 19.06
+9
Janša je del tega problema!Hrvati imajo dokumente o prodaji orožja.Zakaj misliš da je tiho?
Strelec39
30. 04. 2018 20.04
+2
Tisti ki smo sodelovali v obrambi Slovenije dobro vemo kdo je prodal ozemlje Hrvatom!Iste ljudi ste nagradili z stolčki v parlamentu,ambasadah...
DAEMONIUM
30. 04. 2018 20.06
-2
In koliko ljudi je ostalo brez sluzbe zaradi tega? Sicer pa je takrat bila povsod po bivsi yugi vojna in je slovenija kot drzava prodajala orozje v imenu Slovenije pa Jansa in Kucan in o tem obstajajo dokumenti. Enako so vpletene drzave same uvazale orozje preko slovenije z odobritvijo vlade potem pa so neuki zaceli kar govoriti, da Jansa prodaja orozje. Okrog tega je ogromno teorij zarote kot o bolnici v avstraliji in kaj vrm se!
Strelec39
30. 04. 2018 20.16
+2
Ne država.Posamezniki ki se imajo za državo!
sinhron
01. 05. 2018 07.49
+6
Trojka Janša , Bavčar in Krkovič so vodili prodajo orožja za lasten žep in isti akterji se pojavljajo tudi v aferi Patrija !
Strelec39
30. 04. 2018 18.30
-6
Pomembno je da odvetniki služijo mastne denarce.Vsi pa so prijatelji naših in njihovih političnih veljakov.Kdaj boste spregledali,da se na račun te blamaže bogatijo njihovi frendi.Vse je to načrtno.Dokler raja plača,naj traja čim dlje.Joža in Ivek bi se zmenila ob kozarčku vina v pol ure!
Strelec39
30. 04. 2018 20.07
Imate članke tu na 24ur,preberite si malo.Mogoče boste dojeli!
Uporabnik113189
30. 04. 2018 17.59
+7
Predlagam sledeč rešitve. Meje do hrvatov bi zaprl z dvojno ograjo kot Orban. Izumil bi množico izgovorov, da avtocestni križ ne bi omogočal resnega prometa do Hrvaške. Zaradi zastojev bi se vozili rajši preko Madžarske. Lotil bi se dvojnega drugega tira in ga naredil kar skupaj z železničarji. Takoj bi kupil sistem s400 od Rusije in sestrelil prvo hrvaško letalo, ki bi kršilo naš zračni prostor. Nič ne bi pomišljal, niti trenutek. V vojsko bi vložil večja sredstva in pometel s tem vojaškim vrhom, ter izbral slovenske generale, ki so sposobni. Za našo državo sklenil zavezništvo o skupnem nastopu s sosedami v primeru agresije z juga, briga me NATO, ki nas samo potiska v kaos. Razlastil bi hrvate v Mercatorju, NEK in jih tožil na vseh sodiščih glede NLB. Ustvaril nemogoče pogoje z interno zakonodajo za njihove investicije v naši državi. Vse državljane, ki bi hodili na dopust v sosednjo državo bi poimensko popisal in jih obdavčil za iznos gotovine s posebnim davkom, na meji pa ure in ure pregledoval. V državo bi sprejel vse migrante z visoko kulturo in izobrazbo voljne da delajo in sprejmejo slovensko kulturo, jezik, nezakonitega pa ne bi sprejel niti enega, spremenil zakon o azilu, vse ki se NAČRTNO ne želijo naučiti slovenščine pa izgnal.
Strelec39
30. 04. 2018 18.19
-4
Vse državljane, ki bi hodili na dopust v sosednjo državo bi poimensko popisal in jih obdavčil za iznos gotovine s posebnim davkom, na meji pa ure in ure pregledoval???Ti boš meni rekel kam bom jaz hodil na dopust in koliko denarja imam z seboj!Bednik en,skrij se pod prvo skalo da te kdo ne vidi!
Uporabnik113189
30. 04. 2018 18.25
+2
Khm, mogoče niste še spoznali, kaj vse zmore država. Avstrijci so svoje čase prepovedali žganje in cigarete. Pa ne da bi kaj pametnega prihranili s tem, le izgovor so hoteli, da so pregledovali potnike. In na svoje oči sem se prepričal, da so pošteno zagrenili življenje tistim, ki so se vozili na jug, počasi pa je ta navada prešla in danes so redki ki se vozijo preko. Sčasoma so se prijele druge navade in razvade, ljudje so si našli drugačna razvedrila in počitek. Nič ni nemogoče, le volja mora biti. In sploh ni potrebno ukrepov objavljati na oglasni deski, mnogim se nikoli ne bo prižgalo, kaj je bil pravi cilj..
Strelec39
30. 04. 2018 18.40
-1
In zdaj naj narod trpi zaradi nesposobnih in pokvarjenih politikov?Kaj nam niso dovolj gorja naredili v teh 27 letih? Kaj če bi politiki odgovarjali za svinjarije ki jih počno?
Mungos2
30. 04. 2018 19.04
+0
DAEMONIUM
30. 04. 2018 19.44
+3
Ni bilo prepovedi uvoza v Avstrijo ampak carinske omejitve na trosarinske predmete kot so cigarete, vino, zganje, gorivo..in vse to velja se danes, zato pa imas te mobilne carinske enote v notranjosti. Mene so ze ustavili v Avstriji 3 km od meje z klasnicnimi vprasanji "cigareten, snops..in seveda, gepeck auf".
Uporabnik113189
30. 04. 2018 20.21
-1
S400 zato, ker se nevarnosti in grožnje samo povečujejo in bo prihajalo tudi od drugod. Svoje nebo moraš varovati, sicer država nisi..Glede migracij, mislim zakonitih, nihče ne razmišlja o Dubaju? Tam so šejki investirali denar, privabili izobražene evropejce, ki za relativno malo denarja hlapčujejo in jim delajo velike dobičke. Mi pa nismo sposobni investirati v nek posel, kjer bi delali migranti, ko so odveč so pač odveč, točno tako bo z našimi evropejci v Dubaju. Zaradi tega so tisti arabci ki so lastniki še hujši nacionalisti kot bi sicer bili, le da javnost tega ne zmore opaziti, ker se skrivajo izza kulis, v haljah in opankah. Glede naše vojske pa, odnosi tam so popolnoma zavoženi, sama oborožitev sploh nima vloge slaba ali dobra, to ni naša vojska in to je nekomu v interesu, stvari lahko spremeni le popolnoma nova metla, ki nekaj da na narod..
DAEMONIUM
30. 04. 2018 17.52
+7
Drugace se tu ni vec kaj pogovarjati, arbitrazni sporazum je del evropskega prava to je vsem, razen hrvatom jasno. Prav zaradi tega od njega ne more odstopiti nobena vlada, niti rdeca niti bela. Konc koncev danes, boljsega sporazuma itak ne bi mogli doseci jasno pa je da hrvatje poizkusajo doseci za nas se slabsi sporazum, kar pomeni da se stribjajo z kopensko mejo sedaj pa bi nam po moznosti in pri svpjih 1750 km obale vzeli se nekaj deset metrov morja lroti sredinski crti in seveda kar je za njih najbolj bitno, da nam namesto sedajnega prehoda preko njihovih vod v odprto morje, ki ima status mednarodnih vod, vsilijo kot to nudijo bosancem, "sluznostno" pot, katero bi nam nekoc v nadaljevanju z gospodarskim pasom zaprli in s tem tudi onemogocili kopersko luko. Ce ze ne bi zaprli poti do luke pa bi nam zaracunavali pot skozi njihov gospodarski pas, kar pa sedaj ne morejo narediti saj je ta "nasa pot" zascitena z mednarodnim pravom in del sicer njihovih vod pa je postal mednarodno morje. No tukaj je ves kec zakaj bi hrvatje izstopili kar pa seveda ne morejo in to jim bo povedalo evropsko sodisce.
zajebant2
30. 04. 2018 17.50
+2
Je pa res da se ljudje tožijo po sodiščih že od pantiveka je pa tudi res če nisi spoštoval odločitve sodišča so te dali ubit
zajebant2
30. 04. 2018 17.41
+7
Če bi bila meja 91 določena zakaj je pol hrvaška podpisala da gre na arbitražo pametnjakoviči
JApajaDAja
30. 04. 2018 18.00
+7
ja, če bi bila...samo takrat so osamograbitelji imeli drugo, "pomembnejše delo"!
murinar
30. 04. 2018 17.33
+6
dr.dare 30.04.2018, 16:25:11 +1 arbitražo ali spoštuješ ali je pa ne... jokat po eu da je hrvaška ne medtem ko je mi nismo začeli spoštovati niti v eni točki je pa patetično in te potem tudi nihče resno ne jemlje Dare --- Na morju je mja ravna črta in ni kaj določati ! Na kopnem dvostranski ekipi določata mejo v okviru arbitražnega sporazuma ! Malo sem malo tja ,da ne gre na pol čez hišo itd... A da bi se naši umaknili (kar hrvati čakajo in zasedejo ) enostransko je pa popolna norost ! Kaj je to tako težko razumeti ? No Ja enim že !
zajebant2
30. 04. 2018 17.40
+2
ZAinKONTRA
30. 04. 2018 17.22
+7
že tisočletja državne meje spreminjajo samo vojne,po vojnah pa se zadeva zabetonira z mirovno pogodbo,torej,kaj od tega se je zgodilo v piranskem zalivu,seveda enako velja za razpad yugovine,kjer razen mogoče daytone ni bilo nič,kar bi nostrificiralo bivše republiške meje
nevica
30. 04. 2018 17.36
+9
Hm, vojna je naredila Vzhodno in Zahodno Nemčijo - glej čudo, kako so se povozile meje in imamo spet to kar je bilo prej. Po tej logiki prosim Trst, in Celovec nazaj v Slovenijo. Brez vojne.
DAEMONIUM
30. 04. 2018 17.14
+18
Ma boli hrvate za bytasto slovensko politiko, vceraj na hrtu, da ti prepiri ne vplivajo na njihov turizem in da je bilo ze letos na Hrvaskem 250.000 slovencev kar je za 5% vec kot lani in so Slovenci v Istri kot turisti takoj za Nemci in avstrijci. Skratka bolj kot bas 3bejo bolj nasi rinejo k njim!
nevica
30. 04. 2018 17.20
+2
Krainerland
30. 04. 2018 17.21
+8
A je cudno ce imas premiera ki govori hrvstsko, tam se dobro pocutijo ( jugoslovanski sindrom ) da bi pa Ljubljana dobila financno cetrt po vzoru Dunaja ah kje pa ne sanja se jim o tem. Takoj voliti politike ki nas bodo zastopali med najboljsimi teh nasih jugosov nobeden ne rabi!!!!
JApajaDAja
30. 04. 2018 17.50
-1
to so dejstva, ki jih ta portal NE upošteva!
Krainerland
30. 04. 2018 17.58
+2
Himmler je reševal vprasanje Slovanov to pa Slovenci nismo. Pozabljate :)))
Strelec39
30. 04. 2018 18.22
-1
Kaj tebe briga kam gre kdo na dopust?Glej svoja posla,v druge se ne vtikaj! Zavist je huda zadeva!
Mungos2
30. 04. 2018 19.06
-2
Slovenci, ki hodijo k Hrvatom, so pač izdajalci !!
Strelec39
30. 04. 2018 19.16
+2
Razloži zakaj?Si svoboden človek,lahko greš kam si želiš.Mene ne zanima,kje moj sosed preživlja dopust in kam nosi svoj denar.
nevica
30. 04. 2018 20.49
+4
Himmler je imel plane o likvidaciji ljudstev, kar številčne za Žide 10,3 mio, in je imel resne skrbi kako to pojasniti Hitlerju, ker ni pravočasno izpolnil kvote. V Oddaji prepovedana zgodovina so predvajali njegove govore, ki so jih Nemci snemali z namenom napisati zgodovino velike Nemčije. Je pa sam nič kolikorat poudaril, da so to podatki o katerih se pogovarjajo samo oni, navzven teh navodil ni in se o ten ne bo govorilo. ( Hitler sam je rekel v Mariboru: Naredite mi to deželo nemško). Poslušala sem lahko original v nemščini, tako, da vem kaj sem poslušala, nič se ni izgubilo s prevodom. In spet je moderator zbrisal komentar, kerj je pač zaplankano bitje in ne pusti dejstvom dihat. REsnične novice nimajo možnosti FAKE news pa po tri dni glavna novica.
nevica
30. 04. 2018 20.54
+1
načeloma ne bom nikoli podprla politike, ki je imela v svoji zgodovini plan - slovenski genocid v imenu boja "proti komunizmu".
nevica
30. 04. 2018 17.07
+1
Je pa treba nekaj vedeti kaj je v človeški zavesti. Revnemu je vseeno ali ga reši lopov ali pa poštenjak, če ga res reši. Če ga ne, ni hujšega upornika od lačnih ljudi. Bogatemu je pa ljubši tak, ki ima vsaj toliko masla na glavi kot ga ima sam. Ker čisto poštenih bogatašev ni, v najboljšem primeru, bi radi peljali denar okoli davkov.... To pove veliko o tem na katero volivno bazo lahko kdo cilja. Arbitražni sporazum - reševanje se bo preneslo na naslednjo vlado - utegne imeti velik vpliv na volivce torej to, kakšno stališče do tega rešvanja Arbitražnega sporazuma bodo zavzele stranke. Torej do reševanja - ne do tega kako je do sporazuma prišlo. Ker to je danes pravzaprav nepomembno - na to ni več vpliva.
JApajaDAja
30. 04. 2018 17.13
+6
v sredo bodo pametne glave zopet modrovale pod okriljem zavožene eu in nalitega drunkerja!
nevica
30. 04. 2018 17.22
+1
JApajaDAja
30. 04. 2018 17.53
+2
včasih je bolje, da smo gluhi in slepi :-)
User792410
30. 04. 2018 17.05
+3
Nekateri omenjate striktno izvajanje Šengena, kar pa mislim, da ne bi bilo pametno, v kolikor to od nas ne bi zahtevala EU. Zakaj? Zato, ker bi potem v očeh gostov iz Nemčije, Nizozemske, Francije, Italije in ostalih držav, katerih državljani na Hrvaško potujejo individualno, spet mi izpadli črne ovce! Menim, da bi veliko bolj zaleglo to, da smo tisti Slovenci, ki nimamo nepremičnin ali drugih obveznosti na Hrvaškem, toliko zavedni, da pač ne gremo tja na dopust, pa naj si bo tam še tako lepo v primerjavi z drugimi destinacijami. Sicer Hrvati pravijo, da se tega ne bojijo, ker nas bodo brez problema nadomestili drugi tuji gostje, jaz pa pravim mogoče že res, ampak šele čez nekaj dolgih let, ker država lahko v turizmu na hitro nadomesti izpad par deset tisoč gostov, nikakor pa ne par sto tisoč! Finančnega primanjkljaja, ki tako nastane pa ni možno nikoli več nadomestiti! Ne pozabit, da smo Slovenci na Jadranu na tretjem mestu, le za malenkost za domačimi hrvaškimi gosti, kar se tiče nočitev in to pred Avstrijci in Italijani in izračunajte si kakšen izpad je to, če se recimo 8,9 milijona slovenskih nočitev letno naenkrat zmanjša le za četrtino in potem naslednje leto spet in... Mislim, da bi bilo dovolj že, da bi Hrvati samo zaznali ta trend.
nevica
30. 04. 2018 17.12
+3
Sem lepo napisala, da je treba obnoviti ceste za boljšo povezavo.....Obnova pa mora trajati nekaj časa... Če želimo delati lep vtis na Evropske turiste, moramo naše ceste spraviti v red, da bodo čutili razliko, ko pridejo na Hrvaško. Popraviti moramo še marsikaj - uvesti ponudbo za zahtevne turiste. Potem niti ni nujno da bodo šli čez mejo. Pametna oblast bi vedela kam je treba vlagati. Socialistični Bled in Portorož sta passe.
JApajaDAja
30. 04. 2018 17.15
+0
naj kr hodijo na Urvacku-preko albanije je zelo slikovita pot!
Mungos2
30. 04. 2018 19.08
-2
Slovenci SO na tretjem mestu, ne pa SMO !!!
Strelec39
30. 04. 2018 20.12
+2
Slovenci so največji kupci nepremičnin na Hrvaškem.Naselje Barbariga je v 90% last Slovencev.☺Ko pridem v to naselje sem kot doma.😀😀
SKRIPT
30. 04. 2018 16.56
+13
Samo enkrat smo imeli moznost da stisnemo hrvate pri vstopu v eu,ampak smo in se vedno imamo Pahorja,ki te moznosti zaradi nesposobnosti ni izkoristil,sedaj je vse prepozno,kriv je pahor in pika,tako kot zidan za teran,dovolj nam je sd evskih mahinacij
nevica
30. 04. 2018 16.59
+12
Takratno dogajanje se mi zdi rahlo v meglo zavito - ne vem, če smo imeli vse informacije.....je pa res Pahor bil odgovorna oseba.
Krainerland
30. 04. 2018 16.52
+6
Banditski balkan kamor se naša politika vozi na druženja podpiram vsako vlado ki bo tukaj naredila red, pa tiste visegrajce si tud lahko nekam vtaknete, kdor Slovence sili vzhodno ali južno takim je treba prepovedat delovanje v politiki!!!!
nevica
30. 04. 2018 16.37
+16
Kot levičarka - komaj čakam da zmaga Janša. Potem pa bog ne daj, da po vseh teh kritikah, ki so letele na predhodne vlade, samo enkrat zajamra, da ne more popraviti tega, kar so naredile predhodne vlade, ker to predhodno sranje dobi vsaka vlada... Potem pa naj uredi zdravstvo, da ne bo čakalnih vrst in se bo to poznalo pri znižani smrtnosti - ne samo v vrstah. Potem naj reši upokojence, postriže Štruklja na balin in mu prepove štrajkati, vse popuca kot je treba, brez dodatnega zadolževanja. Dobi lupčka od mene.
nevica
30. 04. 2018 16.38
+14
Aja, pa cel Piranski zaliv z Savudrijo prosim in STIK z morjem. ok? In Hrvaško majčkeno in ponižno kot glavico od bucike.
Krainerland
30. 04. 2018 16.47
+4
Uporabnik113189
30. 04. 2018 16.50
+10
Žal se hudo motiš. Bo pač potrebno pogledati dokaze. Janša je bil tisti, ki je ob primopredaji oblasti Pahiju dal podpisat da mora hrvate spustiti v EU. On je tudi poskrbel za določene dokumente, ki so še vedno nedostopni javnosti, ki so krepko prispevali da je arbitražna sodba takšna kakršna je, slba do onemoglosti. On je poskrbel, da so se zamenjali praktično vsi nadzorniki v gospodarstvu, bankah z nesposobnimi, preden so se "zbudili" pa se je zgodil tajkunski tornado. Da ne omenjam Mercatorja, ki ga imajo danes hrvati. V bistvu je navrtal slovesnko barčico in prepustil krmilo Pahorju, na katerega danes leti val obtožb. Janez se pa smeji v pest. Res nam manjka desnica, ampak Janša zagotovo ni rešitev, prej garancija da bo uničil državo, ker jo v prvih mandatih ni uspel pripeljati do trojke, jo bo v tretjem zagotovo.
Brus123
30. 04. 2018 16.51
+7
nevica
30. 04. 2018 16.54
+7
ja, ampak, daj povej, kako prideš na odpad zgodovine in imajo ljudje končno mir? Janša ima v očeh nekaterih zaslepljenih ljudi skoraj mitske razsežnosti - poglej uboge svečkarje. Po drugi strani, če pa se izkaže kot Superman, mu dam res lupčka. Na levici tudi ne vidim nič pametnega. Kaj naj torej pameten Slovenec naredi?
staridida
30. 04. 2018 17.02
+3
A ti zoki mora povedat, da bo Janša zmagal....
Uporabnik113189
30. 04. 2018 17.10
+6
SDS stranko so v bistvu ukradli ko je umrl Pučnik, z njimi sem se v marsičem strinjal, vse dokler je bil Pučnik ( ki je res delal to kar je govoril), ko je vroče glave miril Bučar itd. Janša govori zelo všečno, njegova dejanja pa so v ozadju pogubna za našo državo. Tako kot je bilo v preteklosti, se bodo ljudje morali odločiti komu res verjamejo in kdo v tej megli laže. Je že Janezova učiteljica povedala in to javno, da on v osnovni šoli ni bil nikoli nič kriv, kamorkoli pa se je prikazal je pa nastal cirkus. In če se pridružiš napačnemu voditelju ( na primer Hitlerju) boš moral nekoč nositi posledice. Povsem jasno je, kam vodi Janez svojo stranko, govori o ukinjanju penzij borcem, revanšizmu glede domobrancev, ta dejanja nas bodo vodila v spopade znotraj družbe in kaos, če bo prilezel na oblast. Se moram strinjati z Jankovićem, čeprav je tudi on slaba rešitev je pa kljub vsem boljša. Na žalost. Res smo v problemih, ker nas celo tisti v katere smo verjeli ( NATO in ZDA) goljufajo, kradejo preko hrvatov. Ne čudim se naraščanju popularnosti Rusije, če te razočarajo tisti, za katere si menil da so zavezniki, kam se pa sploh še nepoučen državljan lahko zateče? NATO bo popolnoma sam kriv za naraščanje popularnosti Rusije pri nas.
nevica
30. 04. 2018 17.17
+3
He, he - pusti Zokija - on se naj briga za svoje županstvo v Lj - ker ni dosmrtno. Prav šokirana sem po vsem tem sortiranju smeti, kakšno veliko izgubo je ustvarila Snaga samo v treh mesecih, cca 2,5 mio. smeti vozimo zažigati na Dunaj. Super. Nič čudnega, da redarji spet lovijo tiste, ki se vozijo 34 km na uro. Bo treba račune za smeti plačat. Pojma nimam kaj počnejo v naši super novi deponiji ali karkoli že je tisti novi objekt za smeti. In rada bi videla tistega, ki zna reciklirati PVC vrečko.
Krainerland
30. 04. 2018 17.19
-1
Ti nisi normalen. Do zdaj sem rad bral tvoje poste od sedaj adijo.
nevica
30. 04. 2018 17.28
+4
Kaj nisi bral novih člankov na to temo? Veš kakšna tragedija je to, da ne moremo popucati lastnih smeti in moramo to tako drago plačevati po vseh investicijah? Drugim plačujemo, da kurijo naše smeti, pa še plin si proizvajajo. Danes je bilo v medijih. Samo transport je že tako drag, da človeka glava boli...Zakaj naj bi mi bilo vseeno?
nevica
30. 04. 2018 17.31
+1
Ženska sem. Ženska - je to na tem portalu res tako težko razumet? XX 100%
nevica
30. 04. 2018 17.34
+3
In ne maram, da me kdo kaznuje za vožjno z avtom, ko grem skoraj peš.... ker je to isto kot nekoga za ukradeno čokolado zapreti na Dob, tajkuni pa juhuhu...
Mungos2
30. 04. 2018 18.16
+2
Ja, to, da Janša ukine borčevske penzije, mu dam pa prav. Samo da ne bo potem uvedel belih penzij !!
nevica
30. 04. 2018 20.59
+1
Hja, normalne penzije - borčevske so visoke - skroraj trikrat moja, za 40 let dela ...sedaj imajo pa moji upokojeni podrejeni že vsi višjo pokojnino od mojega izračuna....
JApajaDAja
30. 04. 2018 16.33
+12
škofovska konferenca (ki vlada v Urvacku) Urvacke predlaga, da skupaj s slo škofi začnejo reševati "spor" z arbitražo!!!!!! pa kaj Urvatom ni jasno, da slo, na srečo, še zaenkrat, ne vodi in upravlja rkc!!!!
TurbinaOdStargaGolfa
30. 04. 2018 16.27
+12
Treba je tožit tudi evropsko komisijo, ker ne opravlja svojega dela...
nevica
30. 04. 2018 16.47
+7
V bistvu je predsednik tisti, ki se s Plenkovičem ljubi na politički način....pozna se pa nam...