Slovenija

Zapiranje mejnih prehodov s Hrvaško?

Ljubljana/Portorož, 07. 05. 2008 12.49 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 7 min
Avtor
D.Š./M.M./U.Z.
Komentarji
224

Zavod 25. junij bo, če korita, ki ovirajo pot do Jorasove domačije, do 17. maja ne bodo umaknjena, pozval k državljanski nepokorščini.

Po besedah direktorja Zavoda 25. junij Marjana Podobnika, ki o podrobnostih ne želi govoriti, bodo najprej zaprli kontrolno točko na Sečovljah, nato pa vsak teden še eno nadaljnjo kontrolno točko, nadaljnji mejni prehod, dokler slovenski, hrvaški in evropski politiki ne bodo začeli delati tega, za kar so bili izvoljeni.

Podobnik je povedal, da postopek prijave za shod 17. maja poteka na dveh lokacijah, ob letališču v Sečovljah in na Jorasovi domačiji. Pozval je premiera Janšo, naj zamenja ministra Mateja in generalnega direktorja slovenske policije Romška ali pa naj prevzame odgovornost za njuno početje.

Podobnik upa, da bo do 17. maja, ko pripravljajo nov shod, prišlo do dogovora med Slovenijo in Hrvaško, na osnovi katerega bodo odstranjena nezakonito postavljena cvetlična korita. To bo po njegovih besedah tudi razlog, da Joško Joras preneha gladovno stavko, k čemur ga danes ni uspel prepričati niti predsednik Danilo Türk.

Če bodo korita do 17. maja odstranjena, ne pa nadomeščena s kakšnimi zapornicami ali kakšnimi drugimi oblikami, ki bi preprečevala normalno življenje ljudi, bo Joras prekinil stavko, "mi pa v tem primeru nimamo razlogov, da bi si prizadevali za izvršitev sklepa piranskega sodišča, ki bo v tem primeru izvršen," je dejal Podobnik in pojasnil, da bo v tem primeru v Sečovljah "pozitivno srečanje".

Direktor zavoda je še dejal, da bodo podprli vse politične stranke na parlamentarnih volitvah, ki bodo v skladu z ustavo in zakoni delovale v zaščito slovenskemu ozemlju in morju, podprle sklep, da se o nesporno slovenskem ozemlju in morju nihče nima pravice pogajati, niti to ne more biti predmet razsojanja mednarodnega sodišča in ki bodo v skladu s tem delovale v vladi.

Joras vztraja pri svojem

Predsednik Türk se je v Portorožu srečal z Jorasom in mu predlagal, naj prekine gladovno stavko, a se je le-ta kljub pozivu odločil, da bo še naprej vztrajal pri stavki. Türk upa, da bo Joras razmislil o njegovem predlogu.

Türk je poudaril, da neurejena razmerja med Slovenijo in Hrvaško ne bi smela obremenjevati državljanov.
Türk je poudaril, da neurejena razmerja med Slovenijo in Hrvaško ne bi smela obremenjevati državljanov. FOTO: Dare Čekeliš

Türk meni, da je v interesu obeh držav, da se ljudem na območju okoli Dragonje pomaga tako, da bo njihovo življenje potekalo čim bolj normalno in s čim manj težavami. "Med državama obstaja spor glede suverenosti. Po našem prepričanju je levi breg Dragonje pod slovensko suverenostjo, vendar je ureditev prometa in komunikacije na tistem območju urejena na poseben način, zato je dogovarjanje potrebno, prav tako za uveljavitev sodne odločbe piranskega sodišča glede korit," je dejal Türk.

Predsednik je dejal, da ne želi dajati posebnih zavez, saj meni, da to ni potrebno, po njegovih besedah pa Joras tega tudi ni pričakoval. "Prav pa je, da sva se pogovorila," je dejal predsednik po pogovoru, do katerega je prišlo na pobudo Jorasa, da bi predsednika seznanil z razlogi, zaradi katerih je pred osmimi dnevi začel gladovno stavko.

Joras: Treba je spoštovati pravila

Joško Joras je za 24ur. com poudaril, da je zelo zadovoljen, da ga je sprejel predsednik in da je lahko predstavil problematiko, ki se dotika ne samo njega, ampak tudi mnogih drugih slovenskih družin. "Potrebno je spoštovati pravila republike Slovenije, treba je najti rešitve, da se sklepi piranskega sodišča upoštevajo,“ je še dejel Joras. Znova je poudaril, da bo z gladovno stavko prenehal, ko bo sklep piranskega sodišča uresničen.

"Če Hrvaška želi priti v Evropsko unijo, bi morala spoštovati evropska pravila“, je še dejal Joras. Na novinarsko vprašanje, kakšno je njegovo trenutno zdravje, pa je odvrnil, da "če je človek prepričan v to, kar počne, potem je zmožen marsikaj prenesti,“ je še zatrdil.

Joras je povedal, da od pogovora ni ničesar pričakoval. Sam je želel predsedniku le osebno razložiti, v kakšnih težavah se nahajajo ljudje ob tako predvideni meji. Predsedniku naj bi še dejal, da bi bilo dobro, da bi politiki ustvarili takšno vzdušje, kjer bi ljudje lahko živeli v dobrososedskih odnosih, ki naj bi bili sedaj nekoliko kalni. Povedal je, da mu je predsednik prisluhnil, čas pa bo pokazal, kakšne rešitve lahko pridejo na dan.

Pomembno je, da se korita odstranijo, meni Joras.
Pomembno je, da se korita odstranijo, meni Joras. FOTO: Dare Čekeliš

Na vprašanje, če mu je predsednik kaj obljubil, je Joras odgovoril, da ni pričakoval, da bi mu, saj, tako Joras, to ni v njegovi pristojnosti. Türk naj bi mu dejal, da iščejo rešitve. "Glede na pretekle izkušnje, sem skeptičen do tega, kar delajo politiki, ne do tega, kar je dejal predsednik," je še povedal Joras. Na vprašanje, če bo še naprej skušal sam odstraniti korita, pa je odgovoril, da bo to pokazal čas. Sicer naj bi se počutil relativno dobro in meni, da zdravniškega nadzora zaenkrat ne potrebuje. Povedal je, da uživa le vodo. Sicer pa je Joras imel občutek, da predsednik problematiko dobro pozna. "Mislim, da sva se dobro razumela," je dejal.

Türk: Potrebno je dogovarjanje

Na vprašanje, če lahko kot predsednik kakorkoli pripomore pri izvrševanju sklepa piranskega sodišča o odstranitvi cvetličnih korit, ki Jorasu ovirajo dostop do njegove hiše, pa je predsednik Türk dejal, da je pri uresničevanju te odločbe potrebno dogovarjanje, saj je prostor, na katerem je treba odločbo izvesti, pod nekim začasnim režimom in zahteva trajno dogovarjanje med organi obeh strani. Türk si želi, da bi bilo dogovarjanje uspešno in tako zagotovilo uresničevanje odločbe piranskega sodišča, kar je po njegovih besedah v interesu obeh držav.

Na vprašanje, če meni, da bi se korita lahko odstranila do volitev, je predsednik odgovoril, da o tem ne želi ugibati, meni pa, da "cvetlična dekoracija v tem prostoru ni najbolj potrebna". Na vprašanje, če se bo glede teh vprašanj morda srečal s hrvaškim predsednikom Stipetom Mesićem, je Türk odgovoril, da ne. Dejal je, da sta se z Mesićem srečala nedavno in spregovorila o celoti slovensko hrvaških odnosov, posebnega srečanja pa nimata predvidenega. Dodal je, da je zadeva sedaj v rokah obeh vlad in predvsem dveh notranjih ministrov. Po njegovih besedah vladi razmišljata o tem kako, urediti odnos in komunikacijo v interesu vseh ljudi ob meji.

Odkar je bil na mejnem prehodu Sečovlje začasno postavljen objekt hrvaške mejne kontrolne točke na sedanji lokaciji, je bilo v praksi ravnanja obeh držav in z različnimi dejanji njunih pristojnih organov vzpostavljeno stanje, po katerem začasno upravlja z ozemljem na levem bregu Dragonje Republika Hrvaška, so v sporočilu za javnost zapisali iz urada predsednika.

Kot so zapisali, "izvrševanje takih nalog pomeni predvsem sprejemanje tistih nujnih ukrepov, ki so potrebni za zagotavljanje javnih storitev ljudem, ki živijo na levem bregu Dragonje. Ti ukrepi pa ne smejo presegati navedenega temeljnega namena in ne morejo pomeniti priznanja izvrševanja državne suverenosti. O tem režimu sicer ni bila sklenjena nobena meddržavna pogodba, vendar pa je bil obstoj takega začasnega upravljanja v praksi sprejet s strani obeh držav, kar je razvidno iz različnih odločitev in ravnanj državnih organov Slovenije in Hrvaške. Ob tem sta državi najprej menili, da bo navedeno obdobje začasnega režima bistveno krajše, kot se je izkazalo, vendar pa potek državne meje na navedenem ozemlju še do danes ni bil formalno ugotovljen na način, ki bi bil skladen z mednarodnim pravom".

Predsednik Türk pri Jošku Jorasu
Predsednik Türk pri Jošku Jorasu FOTO: Dare Čekeliš

Tako je zaradi začasnosti navedene dejanske ureditve ostala neurejena cela vrsta pravnih vprašanj, med njimi tudi glede načina izvrševanja sodb in drugih odločb pristojnih organov na tem ozemlju, so še zapisali. Zato je po mnenju predsednika o tovrstnih vprašanjih potrebno sprotno dogovarjanje med organi obeh držav in njihovo delovanje na način, ki bo v že tako zahtevnih razmerah kar se da olajšal življenje in delovanje vsem prebivalcem na tem območju.

Spomnimo

Kot je znano, je Zavod 25. junija pred enajstimi dnevi organiziral shod za pravično mejo s Hrvaško na Jorasovi domačiji v Sečovljah zaradi izvedbe pravnomočnega sklepa piranskega sodišča o odstranitvi nezakonito postavljenih cestnih zapor na levem bregu Dragonje. Hrvaška policija je namreč s cvetličnimi koriti Jorasu preprečila dostop do njegove hiše mimo hrvaške kontrolne točke na meji. Po shodu se glede meje za Jorasa ni spremenilo nič, saj so le dan potem hrvaški policisti znova onemogočili dostop do njegovega doma. Joras je odločen, da bo vztrajal do konca in dosegel upoštevanje sklepa piranskega sodišča.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (224)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

simika7
17. 05. 2008 20.41
naj že umaknejo korita da se bo vsaj Joras počutil normalno ne pa da že 17 dni stavka...
MIHCT
13. 05. 2008 19.51
sej hrvaška naj kar zapre prehod na dragoji s tem si bo zaprla še zadnjo možnost za vstop v EU. Korita pa upam da bodo kmalu umaknjena in da bo Joras spet lahko živel normalno življenje kot ga je pred dvema letoma.
vinadap
09. 05. 2008 12.41
koko.bryce - to bi bilo dobro,da bi prebrali Massa,Error,SEJ BO,pa še kakšen njihov somišljenik. Pošteno si napisal.
bogamolim
09. 05. 2008 12.04
no, kar se tiče razvitosti, res močno dvomim, da bo hrvaška kdaj dohitela slovenijo, prav tako kot tudi italija nikoli ne bo nemčije ali recimo španija anglije. Gre se preprosto zaradi mentalitete.Slovenci smo bili veliko let pod avstro-ogrsko in smo kulturno veliko bližje avstriji kar se izraža tudi po večji delavnosti.
vinadap
09. 05. 2008 10.08
Klasik - čestitam,izvrstno napisano,še več,to je čista resnica. So pa nekateri tukaj bolani,ko slišijo resnico. Seveda,resnica pa boli,in potem pride do žaljivk.
rost2004
09. 05. 2008 09.52
Obstaja en kopmad iz dalnega leta 1980, pojejo pa (propadli???) POP DESIGN, ki gre nekako takole: MI GREMO GREMO, OBZIDJE ZIDAMO, NA KOLPI DELAMO... To bi bil letos lahko hit poletja... Ne samo meje zapret, zid je treba sezidat!!!!
Tone Taprav
09. 05. 2008 08.41
Klasik09.05.2008, 01:46massa86, ti se kar tolaži kako bo hrvaška dohitela in celo prehitela Slovenijo. Na tvojo veliko žalost imam novico, da iz tega ne bo nič. Kar poglejmo dejstva. Da bi vam cvetel turizem ( vaša industrija je v razsulu ali prodana) nujno potrebujete TURISTE. Velika večina se jih pripelje z avtom preko Slovenije. Pri nas se bo že kaj našlo, da jim bomo zagrenili željo po hrvaški..Potem pa boste imeli le še tiste, ki letijo z avionom ali se vozijo preko Madžarske. Ker bogatim ne pride na kraj pameti čakanje v kolonah, boste imeli turizem najslabše vrste. Nizkocenovni.. Glede EU, pogajanja bodo zastajala, pa ne zaradi vašega ponosa in hrabrosti, ampak zaradi vašega pohlepa in neumnosti, ker se spuščate v laži in kriminal.Z veliko sreče boste prišli v EU 2012. No naslednji korak, vključitev v EVRO valutno območje bo oddaljena prihodnost, ker se gospodarsko ne boste mogli razviti (predvsem zato ker ne bo dovolj turistov) in ne boste še dolgo izpolnjevali kriterijev..Vse samo zato, ker ste se odločili za tatvino našega ozemlja, v kar vas vodijo vaši velecenjeni politiki. Prej so izkoriščali Slovenijo za svoje volilne zmage in širili nestrpnost do slovencev, sedaj pa je to potrebno popraviti, pa nihče ne ve kako. Ista zgodba kot Miloševič, s svojim nacionalizmom, ki je zapeljal Srbijo v gospodarsko razsulo in revščino. . Slovenci smo bili celo tako neumni, da smo vam želeli pomagati. Ampak, kar je preveč je preveč..Lepo se boste pospravili nazaj in meja bo nekje na Istri. Ali pa ste v resnih težavah PO LASTNI KRIVDI. Tokrat nismo več bratska republika in nam hrvaški politiki nimajo kaj srati po glavi. Ko boste znali ceniti Slovenijo kot sosednjo državo, tako kot so vas s silo naučili drugi (očitno drugega ne razumejo) , toliko časa ne bo miru. Nespoštovanje dogovorov in tatvina zemlje, pa je hravško pripeljala v zelo neugledno pozicijo. Vsi naši politiki, ki bodo podpisovali kakšne neumnosti v zvezi z mejo so obsojeni na propad kot narodni izdajalci. Minili so časi, ko ste balkanci barantali z našim Trstom, Benečijo, Koroško ( in nas prodajali tujcem) sami pa še dodatno grabili in kradli našo zemljo in nas "bratsko" tlačili. Sedaj imamo svojo državo in se lahko upremo. In se tudi bomo. Prihaja lekcija iz zgodovine.. he.he.he.... nekateri ste res bolani.
Uporabnik113189
09. 05. 2008 01.46
massa86, ti se kar tolaži kako bo hrvaška dohitela in celo prehitela Slovenijo. Na tvojo veliko žalost imam novico, da iz tega ne bo nič. Kar poglejmo dejstva. Da bi vam cvetel turizem ( vaša industrija je v razsulu ali prodana) nujno potrebujete TURISTE. Velika večina se jih pripelje z avtom preko Slovenije. Pri nas se bo že kaj našlo, da jim bomo zagrenili željo po hrvaški..Potem pa boste imeli le še tiste, ki letijo z avionom ali se vozijo preko Madžarske. Ker bogatim ne pride na kraj pameti čakanje v kolonah, boste imeli turizem najslabše vrste. Nizkocenovni.. Glede EU, pogajanja bodo zastajala, pa ne zaradi vašega ponosa in hrabrosti, ampak zaradi vašega pohlepa in neumnosti, ker se spuščate v laži in kriminal.Z veliko sreče boste prišli v EU 2012. No naslednji korak, vključitev v EVRO valutno območje bo oddaljena prihodnost, ker se gospodarsko ne boste mogli razviti (predvsem zato ker ne bo dovolj turistov) in ne boste še dolgo izpolnjevali kriterijev..Vse samo zato, ker ste se odločili za tatvino našega ozemlja, v kar vas vodijo vaši velecenjeni politiki. Prej so izkoriščali Slovenijo za svoje volilne zmage in širili nestrpnost do slovencev, sedaj pa je to potrebno popraviti, pa nihče ne ve kako. Ista zgodba kot Miloševič, s svojim nacionalizmom, ki je zapeljal Srbijo v gospodarsko razsulo in revščino. . Slovenci smo bili celo tako neumni, da smo vam želeli pomagati. Ampak, kar je preveč je preveč..Lepo se boste pospravili nazaj in meja bo nekje na Istri. Ali pa ste v resnih težavah PO LASTNI KRIVDI. Tokrat nismo več bratska republika in nam hrvaški politiki nimajo kaj srati po glavi. Ko boste znali ceniti Slovenijo kot sosednjo državo, tako kot so vas s silo naučili drugi (očitno drugega ne razumejo) , toliko časa ne bo miru. Nespoštovanje dogovorov in tatvina zemlje, pa je hravško pripeljala v zelo neugledno pozicijo. Vsi naši politiki, ki bodo podpisovali kakšne neumnosti v zvezi z mejo so obsojeni na propad kot narodni izdajalci. Minili so časi, ko ste balkanci barantali z našim Trstom, Benečijo, Koroško ( in nas prodajali tujcem) sami pa še dodatno grabili in kradli našo zemljo in nas "bratsko" tlačili. Sedaj imamo svojo državo in se lahko upremo. In se tudi bomo. Prihaja lekcija iz zgodovine..
bogamolim
09. 05. 2008 01.22
e-bulldog morem povedat, da mi je bilo v veselje prebrat tvoj post, ker vidim, da si razgledan bolj od povprečnega slovenca in se z marsičem strinjam. Zavedam se da so meje aktualne prav zaradi volitev jeseni in da si določeni obetajo politične točke. Joras je pač žrtev, z katero se nekateri okoriščajo. Vendar pa se kljub temu bojim, da se bo za nas slovence na koncu končalo slabo. Dvomim, da je janša bil vesel za tovrstni shod, ker je izgubil točke in glede na to, da je ravno on eden od glavnih ki režirajo take scenarije, sem vesel, da je dobil kontro od nekaterih politikov in predvsem od ljudstva, ki imajo politikov, ki se ne znajo oz. nočejo sporazumno zmenit dovolj. Kar se tiče volitev, mislim, da slabšega kot JJ, skorajda ne moremo dobiti
e-bulldog
08. 05. 2008 23.37
e-bulldog 08.05.2008, 20:59 koko bryce - Motiš se in se dovoliš manipulirat z starni pollitike. Vse to je politično insenirano. argumentiraj.... politično inserirano je to, da hrvaška politika drži janšo v šahu in bo slovenija prej ali slej to ozemlje izgubila. Hrvati in ostali "južni bratje" se lahko proti sloveniji skrijejo glede razvitosti in produktivnosti. Slovenija ima od vseh slovanskih narodov najvišji BDP na prebivalca. Pa je še vedno večino slovencev sram da so slovenci in imajo manjvrednosti kompleks. *************************************... veš da situacija glede mej in ostalih od. vpr. ni od včeraj in prav tako veš kdaj so meje še poseben subjekt političnih razprav. Razmisli malo o tem. Razviti smo že bolj in tudi v Jugi smo bili vedno korak naprej. Zdaj so drugačni časi in se bodo tudi "južni bratje" vse bolj razvijali, sicer so se do sedaj mogoče malo bolj počasi ampak v bodoče vse hitreje. Kar je logično!?? Mislim, da se bivšim skupnim državam ni potrebno skrivati pred Slovenijo. Koliko jaz vem se omenjene države ene več kot druge zgledujejo po Sloveniji in se od nas veliko lahko naučijo, kar se najbolj opazi na gospodarski povezanosti na celotnem področju balkana sploh pa Hrvaške kamor izvažamo cca. 30% celotnega gospodarskega exporta potem pa tu dodatno prištej še deleže v Srbiji, Bih, Makedoniji, Albaniji, kar zelo jasno pove koliko smo gospodarsko soodvisni samo z "balkanjezeri". Meje in ostala odprta vprašanja so samo politične vrvi za volilno flirtanje z ljudstvom. Da je slaba politika to drži, da je potrebno sovraštvo pa nikakor ne. Kompleks manjvrednosti ***************************** Neko... je o našem narodu bilo zapisano sledeče: "Toda to je bilo pač ljudstvo Ilirije, tako prostodušno v svojih vtisih, zagledano v svojih navadah, zvesto v svojih čustvih in mislih pa vendar tako izobraženo v vseh vprašanjih, ki se tičejo prave sreče. Bilo je to ljudstvo brez tatov, brez slabih ljudi, mogel si porkajine prepotovati z denarjem na dlani. Bil je to narod, ki smo ga skoraj morali šele učiti rabiti ključavnico in zapah, ki pa je z neomajno neustrašenostjo odklonil giljotino, sploh najboljša družba dobrih ljudi, ki jih je Bog postavil na Zemljo; sredi med njimi bi si želel umreti." /Charles Nodier; Pariz- 1813/ Res, da avtor marsikaj preveč poudari, dejal bi že skorajda pretirano olepša, a načeloma ,je to držalo, namreč: da smo si drznili reči ne, da smo bili na svoje korenine in na svojo domovino še kako ponosni. Pa danes? Menim, da se vse preveč obremenjujemo s tem, da smo mahjen narod- posebej politiki si s tem kar naprej dajejo duška- saj ni v številu vedno vse..NE razumem, zakaj ničesar ne vemo o slovenskem prispevku k razvoju civilizacije; v končni fazi pa, koliko Slovencev pa ve, da je bil "izmuitelj" znamke, ki jo uporablja danes cel svet prav Slovenec? KOliko ljudi pa ve, da je dunajska univerza imela v času pod avstrijsko cesarsko oblastjo več kot 130 slovenskih profesorjev in 13 rektorjev? Ne, tega nas pa pri zgodovini niso nikoli učili, saj dlje v preteklost kot do leta 1941 sploh ne pridemo..Je torej kriv šolski sistem, da veliko Slovencev ne zna našteti pravilno - po vrsti- barve državne zastave? Le kdo nas je naučil manjvrednostnega kompleksa?? Think about! Preveč smo fini, da bi kot nekakšni naduteži in primitivci zapirali meje in kaj jaz vem. Letos na volitve in izglasat ta prave! Ampak kako naj vemo, da bodo držali obljube?? POČUTIM SE DOBRO KOT SLOVENEC!!!
bogamolim
08. 05. 2008 22.23
# e-bulldog 08.05.2008, 20:59 koko bryce - Motiš se in se dovoliš manipulirat z starni pollitike. Vse to je politično insenirano. argumentiraj.... politično inserirano je to, da hrvaška politika drži janšo v šahu in bo slovenija prej ali slej to ozemlje izgubila. Hrvati in ostali "južni bratje" se lahko proti sloveniji skrijejo glede razvitosti in produktivnosti. Slovenija ima od vseh slovanskih narodov najvišji BDP na prebivalca. Pa je še vedno večino slovencev sram da so slovenci in imajo manjvrednosti kompleks.
luka.6000000@gmail.com
08. 05. 2008 22.17
sicer se mi zdi podobnik kmet brez primerjave, ampak glede tega, da se se postavi po robu hrvatom mu dam pa prov pa magar če gre za promocijo njegove kmečke SLS če bom frej pa če bom še kakzga kolega našuntal bi pa šu dol pogledat
bnam 2707
08. 05. 2008 22.06
Če drži,kar poročajo na kanalu A,gre za veleizdajo slovenskih političnih oligarhov . Rupel je podkomisiji,ki raziskuje odnose dveh držav po letu 1991 prepovedal raziskovanje po letu 91.Dokumenti so tajni! Postaviti ministra Rupla pred sodišče zaradi veleizdaje,bi bilo pravilno dejanje.Dokler bo ta smrduh na ministrstvu,bo v sloveniji tako kot je.Pridruži pa se mu lahko Janez podobnik in še cela plejada nesposobnežev!
mc_burek@email.si
08. 05. 2008 21.50
hja turk mal preveč šminkira, no vsaj reku je da je to naša zemla, to mu dam v plus, sicer pa počitnice se začenjajo in mi lahko začnemo zapirati prehode :)
Jožajoža
08. 05. 2008 21.41
podobnike,jorasa in njima podobnim je treba pod nujno zapret na zaprti oddelek psihijatrije.delata sramoto poštenim in že evropsko usmerjenim slovencem.
e-bulldog
08. 05. 2008 20.59
koko bryce - Motiš se in se dovoliš manipulirat z starni pollitike. Vse to je politično insenirano.
Rockshow
08. 05. 2008 20.41
e-buldog popolnoma se strinjam z tabo!! srečo smo meli da ni blo pri nas kaj hujšega in da nismo bili sosedje srbov!
Tonček Balonček
08. 05. 2008 20.34
Ker Slovenci probleme rešujejo na tako prmitien način in s takimi argumenti a nivojih kelnarjev, se nam vso zgodovino dogaja, da nas vsi peljejo scat! Trenutno slavimo Evroppo in neke možnosti referendumov, čemur s evsa Evropa seveda smeji! Takm lolekom, kot smo Slovenci in Hrvatje, morajo meje določiti vcelesile, sicer jih nikoli ne bo, po drugi strani pa velikim zelo ustreza, da to vprašane ni rešeno, saj imajo v odnosih z nami in Htvati bistveno več manevrskega prostora, klasika seveda!
marka
08. 05. 2008 20.29
Podobnik in joras nas postavljata na isto raven z srbi namest da bi reševal spor na sodišču pa mahamo tam z zastavami ko da smo na kosovu.samo tipično za nas zakompleksane slovenčke ko to delajo srbi so balkanci ko pa to delamo mi je pa to evropsko obnašanje.Najprej pometmo pred svojimi durmi potem pa pluvejmo po južnih bratih.
square
08. 05. 2008 20.28
Zanimivo bi bilo če do tega pride, sploh pa če bi to trajalo skozi celotno poletno sezono. Htvatje bi končno spregledali da so odvisni od naših turistov. Obmejna mesta so itak v poletju preplavljena z slovenci. Hrvata srečaš samo na poti v wc kjer hočejo denar od tebe:P Ne pravim pa da so hrvatje sedaj vsi povrsti za v isti koš metat, med njimi se najdejo tudi uredu ljudje. Vendar so nekateri skrajno neprijazni do nas slovencev. Lansko poletje se je en kelnar delal debila češ da me ne zastopi, takoj za mano pa je brez problema postregel francoza.