Črna kronika

Dominic: Nisem ubil Britt

Melbourne/Zagreb, 19. 10. 2008 08.25 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

23-letni Dominic, ki je zadnje tri dni preživel v družbi Avstralke Britt, je medijem sporočil, da ga policija ni niti enkrat zaslišala. Čeprav anonimnež s prstom kaže nanj kot na možnega osumljenca, trdi, da ni kriv.

Dominic Dabrowiecki, na katerega je anonimnež z vzdevkom Rdeči Leon s prstom pokazal kot na mogočega osumljenca v zvezi s smrtjo Britt Lapthorne, je že zanikal vsakršno povezavo s smrtjo mlade Avstralke. Prav tako je povedal, da mu ni všeč, kar mediji pišejo v njegovem imenu, in da policija z njim ni govorila.

Prav Dominic naj bi bil tisti, s katerim je Britt preživela zadnje tri dni svojega življenja in s katerim je – ter še z nekaterimi – odšla na zabavo v dubrovniški klub. Prek Facebooka je Dubrowiecki prekinil molk in sporočil, da se mu zdi nesprejemljivo, da ga nenehno sprašujejo novinarji in ne policija. Potrdil je namreč, da hrvaška policija ni niti enkrat kontaktirala z njim. 

Povedal je, da z mediji ni želel govoriti zaradi spoštovanja do Brittine družine, ker pa še vedno potuje, tudi internetnega dostopa nima vedno na razpolago. ''To so res fotografije z mojega fotoaparata. Hrvaška policija še ni kontaktirala z mano, čeprav sem avstralski policiji poslal svojo izjavo,'' je povedal.

Novinarju avstralskega časopisa je tudi zaupal, da informacija, da se je iz nočnega kluba Fuego vrnil ob 7. uri zjutraj, ni točna. Dominic namreč trdi, da je Britt zadnjič videl okrog 3. ure zjutraj, v hostel pa se je vrnil okoli 4. ure. Potem pa je spet odšel, saj je domov pospremil prijatelja, in prav v tem času ga je nekdo videl in sklepal, da se je iz kluba vrnil ob 7. uri zjutraj.

Rdeči Leon: Dominica nisem obtožil umora

Rdeči Leon, ki je novinarjem poslal zadnjo Brittino fotografijo, pa trdi, da je iz Sarajeva in da nikakor ni povezan z vsem dogajanjem. In zakaj je poslal fotografijo? ''V želji, da pomagam pri preiskavi,'' je povedal. Kot poročajo hrvaški mediji, se je Rdeči Leon oglasil šele po objavi članka v medijih, čeprav so mu vprašanja v zvezi s fotografijami poslali že prej.

In če je na začetku trdil, da je fotografijo naredil moški, ki je zadnje dni preživel v Brittini družbi in da se je v hostel vrnil šele ob 7. uri zjutaj, potem pa takoj odpotoval, ter da drugih informacij nima, pa se je izkazalo, da le ni tako. V ogorčenem elektronskem sporočilu, ki ga je poslal hrvaškemu časopisu Slobodna Dalmacija, piše, da moškega, ki je posnel fotografije, zelo dobro pozna, gre pa za Dominica Dabrowieckega, Poljaka, ki trenutno živi v ZDA.

Rdeči Leon še trdi, da je fotografije vzel iz Dominicovega profila na Facebooku in da ga je spoznal v Sarajevu, preden je Dominic odpotoval v Mostar in Dubrovnik – po isti poti sta odšli tudi Britt Lapthorne in njena prijateljica Krys Noseworthy. ''Nisem obtoževal Poljaka, le čudno se mi je zdelo, da je Dubrovnik zapustil 18. septembra. To piše na Facebooku. Fotografije, ki sem vam jih poslal pred nekaj dnevi, sem snel s Facebooka, iste fotografije so tudi na strani Elke Lapthorne. Fotografiral je Dominic, poslal pa sem jih z dobrim namenom. To, da je Dominic v hostel prišel šele zjutraj, pa vedo vsi gostje, ki so bili tam. Tega, da trdim, da je Dominic ubil Britt, pa sploh ne bom komentiral. Res sem vam želel pomagati pri vsem, vi pa mi vračata na najgrši način in to tudi izrabljate,'' je zapisal v sporočilu.

Britt že doma

Medtem pa sta se v domovino že vrnila Brittin oče in brat, ki sta s seboj odpeljala tudi njeno truplo. Potovanje domov sta opisala kot zelo težko. ''Bilo je zelo težko. Darren in jaz sva srečna, da se vsi trije vračamo domov, vendar je bilo travmatično,'' je povedal Brittin oče Dale in dodal, da najtežji del šele pride. ''Moja žena se zelo trudi, res daje vse od sebe. Bili sta najboljši prijateljici, mati in hči.''

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (31)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Draža
19. 10. 2008 22.36
fmarty@email.si
19. 10. 2008 21.36
ja pa ne more v eni novici oseba zgint, umret, jo najdt, pokopat, odkrit kaj je sploh blo itd
fmarty@email.si
19. 10. 2008 21.32
no kje pa je maddie pol? kdaj bo kej novih novic?;)
whiteyeyo
19. 10. 2008 21.14
fmarty: ja to se napise v eni novici in ne 20 ki se bolj kot ne ponavljajo.... zzzzn: smesn in pateticen, a vseen. so tud v teh primerih pretiraval, a vseen ne toliko kakor o eni popolni neznanki... drugac pa ok...
fmarty@email.si
19. 10. 2008 21.07
whiteyeyo, zakaj pa ne bi razkrinkali kaj se je v resnici zgodilo in to objavili? mene pa zanima kaj je v resnici bilo. naj mladina vidi, kaj se lahko zgodi na takih potovanjih. tud jz sm ga dost srala okol in če pogledam nazaj, sem lohk vesela, da me ni v roke dubu kakšen psihič
fmarty@email.si
19. 10. 2008 21.03
Hiti.Pocasi - britt je pila kar ji je prišlo pod roke - tud Laško
zzzzzn
19. 10. 2008 20.58
whiteyeyo očitno ti ne dojemaš najbolje mojega komentarja.. takoj na začetku sem napisala, da se delno strinjam s tabo, kar pomeni, da se strinjam s tvojim mnenjem o medijih, o pretiravanju, o novicah, ki se vlečejo iz meseca v mesec, in so le povzetki novic, objavljenih v drugih medijih oz na drugih \"informativnih\" portalih.. menim, da je na tem portalu malo \"zrn\" in veliko \"plev\" - veliko nepreverjenih, kontradiktornih, nelogičnih informacij, \"poceni\" in včasih zelo butastih novic, kar sem v svojih komentarjih že večkrat omenila.. no v nadaljevanju komentarja, sem zapisala, da ne vem zakaj izključuješ možnost, da bi ljudi to zanimalo, kar ni niti kritika, niti nestrinjanje, niti sodba, zgolj vprašanje.. če bi poznala tvoje razloge zaradi katerih si takšnega mnenja oz obrazložitev in če bi se mi zdela tehtna in smiselna bi se mogoče s tem tvojim mnenjem celo strinjala.. no upam, da je dovolj razumljivo napisano.. no in čeprav se mi zdi tvoj poziv malo smešen, se je veliko pisalo in na veliko pretiravalo o primeru Ivana Periča, o Lipi, o Strojanovih, o nesreči na Blanci in še o mnogih drugih dogodkih..
Hiti.Pocasi
19. 10. 2008 20.19
Brit je pila hrvatsko pivo od takrat naprej jo niso videli živo... potuj, odidi kod in kam a na hrvaško - nikoli sam.
Niko Murski
19. 10. 2008 20.02
Naj mi negdo razloži, \"na truplu ni znakov nasilja\". Truplo pa je tako raspadlo da manjkajo deli telesa in ni možno ugotoviti spol.Torej poškodovani del telesa odstraniš da ne bo znakov nasilja. Ne ga srat:
whiteyeyo
19. 10. 2008 19.22
zzzzzn: ne dojemas situacije ravno najbolje... glej, ne recem, da popolnoma nihce boce nic vedt/izvedt kar se tice tega primera. AMPAK! pretiravanje je pa pretiravanje. v tem casu je bilo zihr 20 objav na to temo. prosim povej mi kdaj je bilo 20 objav glede KATEREGAKOLI (dobrega ali slabega) DOGODKA na slovenskem. NIKOLI! nism niti reku, da ne smejo objavit, ampak v MEJI NORMALE!! napise se kaj se je zgodil, potem nas mogoce vsak teden informirajo s KAKSNIMI KONKRETNIMI PODATKI, ne pa skoraj vsak dan s kr enimi informacijami in istimi slikami. in se to: \'ljudi zanima marsikaj in nekatere verjetno tudi vsebina razpleta Brittine zgodbe...\' DA tudi mene zanima, ampak to je ENA konkretna NOVICA, ne pa 20! jst nimam nic proti, da se objavlajo novice iz tujine ampak, da pa EN takle dogodek PREVLADUJE MED VSEM DOGAJANJE PO SVETU IN SLOVENIJI je pa enostavno pretiravanje. takih primerov je vsak dan nekaj. se enkrat te pozivam, da poves, kdaj je 24ur pisal tako zagnano o kakem slovenskem dogodku.
12309
19. 10. 2008 19.14
Sploh pa takšna lušna punca, kje je mela glavo lepo vas prosm. Lahko je bil kdorkoli, ni nujno da je hrvaške narodnosti, četnik pobegnu iz kletke, ciganček, turist..
12309
19. 10. 2008 19.09
Na Hrvaško se ne potuje sam...
zzzzzn
19. 10. 2008 19.07
za nekatere ostale pa vprašanje.. ste si ogledali vse njene fotografije? ste imeli to možnost? ali ste videli samo teh par fotografij, ki so jih objavili mediji oz so dostopne na netu? so vaše sodbe objektivne in temeljijo na, za posploševanje, relevantni vsebini ali temeljijo na \"izbrani\" vsebini, ki jo \"prodajajo\" mediji? ste resnično individuum ali vas mediji za malo šalo lahko \"obrnejo\" in sprejmete \"zmanipulirano\" resnico, kot resnično dejstvo? tudi, če je bila nesreča in tudi, če je bil njen vzrok pijanost, velja, da je mrtva, kar pomeni, da je čas za pieteto s strani nas, živih.. no ampak seveda, nekateri niti živih ne spoštujejo..
zzzzzn
19. 10. 2008 18.47
whiteyeyo delno se strinjam s tabo, ampak ne vem zakaj izključuješ možnost, da bi to koga oz. ljudi zanimalo.. ljudi zanima marsikaj in nekatere verjetno tudi vsebina razpleta Brittine \"zgodbe\", pa ne zato, ker je ravno njena zgodba, niti ne zato, ker se je tragično končala v naši sosednji državi, ampak zaradi čisto drugih stvarih..
whiteyeyo
19. 10. 2008 16.50
poleg tega pa, vec kot ene zanimive novice na dan na 24ur ne bos videl... ocitno se tako zelo malo dogaja po svetu, da na 24ur spravjo skup komaj par novick, pa se to ponavadi s stavkom ali dvem, alo je pa nek video ali pa slike stare pol leta. te povabim, da si pogledas novice, pod rubriko IT (ki je najhitreje rastoca panoga), pa si precekiri datume objavlenih novic, pa ti bo popolnoma vse jasno. jasno ti bo, da jim ena taka zgodba veliko pomeni, glede na stevilo novic ki jih objavijo.
whiteyeyo
19. 10. 2008 16.46
mrtvi_macak: to bi ti bilo lahko jasno zakaj... mediji pac najdejo neko zgodbo, ki se vlece in vlece, mesece in mesece (tale Britt, ona Maddie in Proeski) ali celo leto in vec, da lahko potem to redno na izi prepisujejo iz drugih medijev. tako si olajsajo delo oziroma iskanje novic, ker jim je takorekoc vsak dan ena taka novica prinesena na pladnu... obstaja pa moznost, da mediji (oziroma kak posameznik v medijski hisi) res mislijo, da to koga zanima, ce je umrla neka avstralka samo zato, ker je pac umrla v blizini slovenije.
mrtvi_macak
19. 10. 2008 16.33
Meni pa gre vse skupaj močno na živce. O tej tragediji pišejo že par dni, kot da bi bla Brit ne vem kdo. Ko pa pri nas nekdo umre nepojasnjene smrti pa dobimo majhen članek v kakšnem od časopisov. Ne vem zakaj, bi bilo smrt Avstralke takšna senzacija, da bi se o tem pisalo in debatiralo toliko?
johndoe35
19. 10. 2008 16.26
Ne bodite tako zavrti? Kdaj se pa vi slikate? Ko imate cugo v rokah ali pa ko ste na sekretu ali spite?? Saj nekateri tudi ne pijejo ko pa kdo slika vzame najbližjo steklenico in reče chees??? To če je imela vedno steklenico v rokah ne pomeni da je bila alkoholičarka. Je bila čisto normalno lepo mlado dekle katero si je zaželel kakšen imbecil pa jo na silo vzel. Se mi pa zdi da se bo klopčič odvijal še naprej in se tudi odvil. Saj se že vse pozna kdo vse je bil okrog 3 ure zjutraj z njo. Samo še priznanje je potrebno dobiti.
etano
19. 10. 2008 16.23
Mediji vse informacije stokrat prepišejo, interpretirajo, iz napisanega vlečejo neke skrite pomene, ki jih ni in to potem rata tko, da so kar naenkrat vsi krivci. Jaz verjamem, da je ni ubil niti Dominic niti ta tip, ki je poslal sporocilo, ampak nekdo tretji, ki zdej tiho caka nekje in skusa bit neviden. Verjamem pa tud, da je cist mozno, da je bla sama, ko je padla po skalah. Ce je bla pijana, pa tema, mogoc je sla ven kam na skale bruhat al pa kej tazga, pa ji je zdrsnlo. Cudno mi je, da bi bla cist sama, glede na to, da je bla skoz z nekim folkom, ampak mozno je vse.
D-ATAsysXtreme
19. 10. 2008 15.43
Sam je pa res na vsaki sliki s pijačo...sej sem že napisal, da je res hudo družini in sočustvujem...ampak...mater...res je vedno s cugo na sliki ali pa v bližini cuge...al pa nekdo drug s cugo...skos