Liga prvakov

VIDEO: Pihler: Glave gor, vemo, od koga smo izgubili, zahvala pa navijačem, bili so odlični

Liverpool, 02. 11. 2017 07.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Poraz se od poraza razlikuje in tako je bilo tudi tokrat, ko je Maribor drugič izgubil z Liverpoolom, a je bila tekma na Anfieldu povsem drugačna od tiste v Ljudskem vrtu. Trener Darko Milanič je pohvalil svoje varovance za garanje na igrišču, igralci pa so izpostavili tudi neprecenljivo glasno pomoč številnih navijačev.

Več videovsebin
  • Izjava Darka Milaniča po tekmi z Liverpoolom
    01:06
    Izjava Darka Milaniča po tekmi z Liverpoolom
  • Aleks Pihler po tekmi na Anfieldu
    01:15
    Aleks Pihler po tekmi na Anfieldu
  • Izjava Martina Milca po porazu z Liverpoolom
    01:47
    Izjava Martina Milca po porazu z Liverpoolom
  • Vrhunci tekme Liverpool - Maribor
    03:19
    Vrhunci tekme Liverpool - Maribor

Maribor se je v Uefa Ligi prvakov že drugič v kratkem času pomeril z Liverpoolom. Tokrat so vijoličasti na slovitem Anfieldu pokazali boljšo igro in se predstavili v lepši luči, kot je bilo na prvi tekmi obeh tekmecev v Ljudskem vrtu. Veliko dražje so prodali svojo "kožo", poraza pa vseeno niso uspeli preprečiti, ostajajo pa spomini na igranje na slovitem Anfieldu in rekordno število navijačev na gostovanjih v zgodovini mariborskega kluba.

To je super izkušnja, nekateri lahko samo sanjajo, da bi igrali v takem ambientu, za nas pa je to nagrada. Smo razočarani zaradi poraza, hvala pa vsem navijačem za vso podporo. Martin Milec

Maribor je na slovitem Anfieldu pričakal sila neugodni Liverpool, vijoličasti pa so kapitulirali šele v drugem polčasu. Trener Darko Milanič je po tekmi dejal: "Pripravili smo se na drugačen način in postavili drugače, fantje so oddelali tekmo dobro, bi jih pohvalil za veliko teka, borbe, garanja. Na koncu je razlika v detajlih, v prvem polčasu niso imeli rešitev, škoda za zadetek na začetku drugega polčasa. Ta gol nam je vzel nekaj energije, nam je pa dala obranjena enajstmetrovka Jasmina Handanovića energijo nazaj, a ni bilo dovolj proti izredno kvalitetnemu nasprotniku."

Na tribunah Anfielda je bilo približno 2500 slovenskih navijačev.
Na tribunah Anfielda je bilo približno 2500 slovenskih navijačev. FOTO: 24ur.com
"Smo razočarani zaradi poraza, hvala pa navijačem za podporo"
Poleg vratarja Jasmina Handanovića je bil med najboljšimi v mariborski vrsti Martin Milec, ki je po tekmi dejal: "Smo izgubili, vseeno je bila drugačna zgodba, borbeno do konca. Imeli smo kakšno priložnost za gol, na koncu so zasluženo zmagali, prevladala je njihova kakovost. To je super izkušnja, nekateri lahko samo sanjajo, da bi igrali v takem ambientu, za nas pa je to nagrada. Smo razočarani zaradi poraza, hvala pa vsem navijačem za vso podporo, bilo je fino igrati. Z moje strani je bilo tokrat 200 odstotkov bolje kot v Mariboru."

"Dali smo vse od sebe, zdržali prvi polčas, kaznovali pa so nas v drugem. So zelo kvalitetna ekipa in znajo kaznovati vsako napako. Glave gor, vemo, od koga smo izgubili in to nas ne sme potreti. Naši navijači so odlični, da so v takem številu prišli sem, nam veliko pomeni, moramo se jim zahvaliti in zmagovati naprej. So posebni občutki igrati na Anfieldu, občutek je izvrsten", pa je po tekmi dogajanje pokomentiral Aleks Pihler.

Mariborski nogometaši so na Anfieldu izgubili s 3:0.
Mariborski nogometaši so na Anfieldu izgubili s 3:0. FOTO: AP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (188)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mejacrnikal
02. 11. 2017 19.37
+1
Zakaj Pihler se igra za MB? fant ni za evropske tekme
MaunelNeuer
02. 11. 2017 22.16
-1
dadinho10
02. 11. 2017 12.30
-1
pa se nekaj bom dodal, isto izjava Pihlerja na zacetku, katero je celo ponovil... dali smo vse od sebe.......lepo vas prosim, saj vem srednja prometna je vrhunec za nase zogobrcarje, ampak vseeno....mene bi bilo sram reci, dal sem vse od sebe.......zakaj? ker je nevede povedal, da so tekme, kjer ne dajo vse od sebe......mb je ponosen ker je izgubil z 0.3 proti slovitemu Liverpoolu....a so tudi ponosni na domaco zmago od 1.0 z Ankaranom? tam so tudi dali vse od sebe?
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 12.44
+0
pa saj vedno dajo vse, samo zmeri je neki, kar jih pol zašije :-) sodnik, vreme, avtobus, letalo, trava, žoga, ... bogi so v bistvu
šmajser1
02. 11. 2017 16.05
+1
Bi rad vaju v zivo videl...po moje si se vezalk ne znata zavezat...hehe znata pa vel dan lepo pisat pod clanki Mb...zanimivo hehe
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 12.26
+0
lep dokaz, kako "čast" je NK MB priredil mestu MB je centralni cajtng vecer.com. Nobene novice o tekmi nikjer, šele, ko zaskrolaš čist nekam na dno, je neki napisano. Pa vsi mediji se izogibajo objavi rezultata v naslovu, da ne bi izpadlo tako šalabajzersko.
dajno
02. 11. 2017 11.46
+1
Samo za gol slabši od real Madrida!
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 12.18
+2
dajno
02. 11. 2017 12.21
+0
Boljši kot zeleni, ki izgubijo z ribiči in biatlonci
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 12.27
+0
joooj, s kom se primerjaš... vedno bo kdo, ki bo slabši. sam če ti je to merilo... patetično...
mejacrnikal
02. 11. 2017 19.38
krava_teka_teka
02. 11. 2017 11.43
+0
A se kaj ve, kdaj bo sprejem naših junakov?
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 12.18
+0
CastrumFF
02. 11. 2017 11.26
-3
Stajerci imate itak samo brezposelnost in alkohol! Niti nogometa nimate vec.
matej1111
02. 11. 2017 11.28
+0
Vi pa imate depresijo pa lopove. Športa pa nikoli niste imeli. hahahahahaha
MaunelNeuer
02. 11. 2017 16.05
+1
LP še manj haha, niti v LE ne pridejo kaj šele LP
CastrumFF
02. 11. 2017 11.25
-2
5:0 na tekmo. Dober rezultat. Ni kaj. Muahahhaah
laycan
02. 11. 2017 11.29
+0
ne bo držalo.saj se ne računa povprečje.
MaunelNeuer
02. 11. 2017 16.07
+2
santamaura
02. 11. 2017 11.23
+0
Pa dobro - To je tako, kot če bi jaguar in yugo tekmovala na en kilometer, potem pa bi šofer yuga rekel - Zelo sem ponosen na svoj avto, saj smo lahko tekmovali z jaguarjam in prišli smo do cilja čeprav smo imeli deset minut zaostanka
matej1111
02. 11. 2017 11.28
-3
Primerjava na mestu, ker če bi za yugecom sedel Šumaher, bi pa sto posto premagal Jaguarja. hahahahahahaha Ko daš primerjavo pa se v koleno vstreliš. hahahahahaha
santamaura
02. 11. 2017 11.38
-1
Hhahaha - Šumi, da bi za yugecom sedel - hahahahahaaaa
odkimasin
02. 11. 2017 11.15
+1
Liverpool je igral s tretjo reprezentanco, pa še ta s 50% moči!
laycan
02. 11. 2017 11.26
-1
laycan
02. 11. 2017 11.27
-1
ker ni bila tekma Anglija proti Sloveniji.
Ferdo Crni
02. 11. 2017 11.12
+6
Tudi neprestano zgovarjanje na "bogastvo" klubov ne drži vode. Celotna ekipa Gorski Karabah je vreden polovico Napadalca Atletika Griezmana pa so dvakrat remizirali z Atletikom. Celo gol so jim dali in to v gosteh.
gripson
02. 11. 2017 11.08
+0
Smisel tega je menjava prešvicanih majic po tekmi...
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 11.15
-2
ja, za njih je bilo važno, da so pokasirali 14 mil in da se lahko hvalijo z uvrstitvijo v LP. Zdaj so samo še turisti.Je pa malo žalostno, da jih navijači ne spregledajo.
macro
02. 11. 2017 11.20
+3
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 11.21
-2
macro
02. 11. 2017 11.44
+0
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 12.19
-3
ja, res patetični navijači. še ko klub povsem razočara, jim držijo štango.
macro
02. 11. 2017 14.51
+2
Zaresnico
02. 11. 2017 10.58
+5
Običajno je bistvo skrito. Tako je tudi tukaj. Mnogi ne vedo kakšen strokovni štab stoji za temi igralci iz velikih klubov. Primerjalno z Maribirom ga naši sploh nimajo. Ti štabi se poslužujejo zadnjih metod v športu, medicini, psihologiji.....Naši v Mariboru počasi spoznavajo, da niso problem samo kvaliteta igralcev, ampak tudi njihov nivo. Preprosto ne vedo, kaj je potrebno igralcem nuditi, da so na EU nivoju. Maribor je šele pred kratkim dobil primeren fitnes center, dr. Vogrin ni mentalno dozorel za medicinsko spremljavo igralcev, ....Ogromno manjka...Manjka višji IQ vodstva.
Ferdo Crni
02. 11. 2017 10.53
+19
Izredna sramota vse okoli letošnjega angažiranja slovenskega prvaka v LP. Od novinarjev do vodstvenih delavcev tega kluba. Mentaliteta balkana iz leta 1960. Karkoli naredijo zmagajo. Patetično je bilo poslušati celo novinarje, ki so kloppa skorajda prosili za milost. Tako... med vrsticami. Ne gre niti za rezultat (tekme se zgubijo ali dobijo ... kot vedno). Gre za odnos do igre, do nogometa in do športne javnosti. Toliko strokovnjakov se valja pred kamerami in blebečejo vsemogoče neumnosti a realnost je samo ena - igra Maribora je že od prve tekme s Spartakom katastrofalna in pod nivojem - še enkrat - ne glede na rezultat. Tudi lokalpatriotizem štajercev je sila primitiven - enako škodoželjnost nekaterih ljubljančanov. Maribor je SLOVENSKI PRVAK. In s tem v evropi prezentira celotno slovensko ligo in ne dmomim, da je v sloveniji velika večina ki navijajo za MAribor in bi MAriboru privoščili boljšega rezultata in seveda igre. Ampak tole je pa pod nivojem. Vedno slabša igra, kjer se dvakrat pride čez sredino, potem po tekmi pa zahvale vsem za borbeno igro. Ljudje božji pa saj to uničuje zdrav razum in tekmovalnost mladih ljudi.
šmajser1
02. 11. 2017 10.56
+8
Bi se lahko s tvojim konstruktivnim komentarjem skoraj v celoti strinjal..
Zaresnico
02. 11. 2017 11.00
+7
matej1111
02. 11. 2017 11.10
-7
Ferdo, ti si zgubil stik z realnostjo. Žal. Čas je za kakšno tabletko. Smo pa vidli kak se predstavlja slovensko ligo v evropi, ko ne prideš prek srdine proti amaterjom iz Finske.
Ferdo Crni
02. 11. 2017 11.16
+2
Matej - povej kaj v mojem komentarju je "nerealno"? Kje sem hvalil kakšno drugo slovensko ekipo? Kar je nerealno in patetično je slepa zaverovanost in totalna nekritičnost do svoje ekipe. Navijač ni samo slepa ovca ampak bi moral biti tudi kritik ko kaj ne štima. Liverpoolovi navijači sicer vedno pojejo (tudi ob porazu) svojo himno ekipi. Ampak ko kaj ne štima so zelo kritični do svoje ekipe in ne gledajo na recimo Men.United in se tolažijo da so oni tudi slabi. Dejmo bit malce bolj kulturni in ni treba takoj na osebno raven z žalitvami in ostalimi primitivnostmi.
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 11.17
+3
matejko, dobr ti gre ta kompenzacija lastne bolečine na račun drugih. samo da ni treba priznat, kaka polomija je ta LP za mb.
matej1111
02. 11. 2017 11.21
-4
S primitifci iz LJ se sploh ne pogovarjam o polomiji MB-ja, ker imate pred nosom katastrofo zvano Bežigrad, ki je že pet krat bila v stečaju, tu pa se zdaj naslanjate na poraz MB-ja v Ligi prvakov z Liverpulom. Svašta. Ko boste preskočli prvi krog kavlifikacij za LP potem lahko komaj jezik stegnete do takrat pa smetarji se lepo poskrijte v luknje.
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 12.30
+0
kje vidiš koga iz LJ? spet nekaj sklepaš po svoji omejeni pameti... pa če govoriš o stegovanju jezikov, preden svojega stegneš, se nauči slovenščine.
matej1111
02. 11. 2017 10.51
-3
Kdaj pa te smetarji igrajo evropsko tekmo? Aja točno ja, so s Hautamekiji doživeli blamažo v prvem krogu, ko so si Finci morali dopust vzet, da so lahko na tekmo prišli.hahahahahahah
Ferdo Crni
02. 11. 2017 11.08
+3
"Blamaža" olimpije ni nič manjša kot "blamaža" Maribora. Tudi to je žalostno, da se s sramotno igro in odnosom do športa ob neuspehu znaša nad domačimi rivali namesto da bi vsi pogledali v svoje korito in popravili kar je narobe.
matej1111
02. 11. 2017 11.13
-3
Ti primerjaš ribiče z Liverpoolom. Svašta. Človek, začni spremljat balinanje, ker nogomet je za tebe španska vas.
Ferdo Crni
02. 11. 2017 11.19
+1
matej - kaj je v nogometu tako intelektualnega in znanstvenega da bi ga jaz ne mogel razumeti?
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 11.20
+5
ok, matejko, sem zelo vesel zate, kot navijača mb, da jo je tvoj klub odnesel samo z 10:0. to je fenomanalno dobro, to je uspeh vseh uspehov, to je bolje kot zmaga. Če bi mb igral z s kakim še boljšim klubom, ne vem, Barcelono mogoče, bi ziher zgubil s 15:0. Kaj je 10:0 proti temu??? Nič, to je uspeh, to je zmaga! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
matej1111
02. 11. 2017 11.23
-1
Ne, zmaga je, da te Hautameki iz prvega kroga porazi. haahhaahahahahah
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 12.20
+1
laycan
02. 11. 2017 10.47
+7
in strokovni štab nk Maribora je bil nad žrebom razočaran,ker so želili bolj zvenečr klube,hehehe.če jih sevilla in Liverpool lepo povedano,raztavita,kaj bi potem z njimi delal REAL,barca,bayern itd....ni smlsel tekem,da zmaguješ,ne pa da se slikaš z Ronaldom..
šmajser1
02. 11. 2017 10.49
-4
...se en kavcar...hehe veliko vas je, ki delamo za vas....hm
dadinho10
02. 11. 2017 10.45
+7
Liverpool je zasluzeno zmagal, to drzi... moti me ena stvar...Pihler pravi, vemo kje smo bili, od koga smo izgubili? od koga to? kaj je Liverpool v zadnjih 20,30- ih letih v premier ligi? kaj je Liverpool v zadnjih (10 -ih letih) v evropi? ligo prvakov igrajo skoraj tako pogosto kot mb, rezultati so jim malenkost boljsi... kaj bi rekli, ce bi izgubili od atletica ? ki so bili v finalu lp 2x v zadnjih 5- letih? ki so redno v 1/4 in 1/2, ki so poleg barce in reala osvojili naslov v doamcem prvenstvu...so top 3 redno..... pa so neki azeri 2x igrali remi....prvic slucajno, podcenjevanje se gre, povratna isto..... mislite, da zaradi tega, ker so rekli, uh, vemo kam smo prisli, poraz od -2,3 bo dober? kaj je apoel boljsi ? pa so 2x remizirali z borusijio....pa kdo je borusija? tudi uspesnejsa, kako na domacih tleh, kot v evropi v zadnjih letih......zadnja leta omenjam, ker govorim o tej mariborski generaciji...... zakaj smo zadovoljni, da izgubimo kao proti velikim? to ni razmisljanje zmagovalcev...po porazu, pa bil on od reala, barce, Liverpoola, moras biti nezadovoljen, potrt, zalosten, jezen, razocaran, ne pa vesel, ker si izmenjal drese.... mesanovic po zvizgu ze vlaci igralca Liverpoola in ga "fehta" za dres.......to ni odnos......
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 10.51
+2
mb je že uvrstitev v LP smatral kot ultimativni dosežek in se naprej sploh ni več trudil. trudijo se edino navijači, ki kar ne morejo (nočejo?) uvideti tega početja in na vse pretege hvalijo klub, ki se je že vnaprej predal. Halo? Slečt bi jih bilo treba, ko pridejo nazaj, tako se ne dela. Zdaj izpade, kot da jim je bilo važno le, da so pokasirali 14 mil, zdaj pa samo še čakajo, da mine neizbežno.
Ferdo Crni
02. 11. 2017 10.57
+3
dadinho - podpišem. V tem je keč. Prejšne kolo sem gledal Gorski Karabah, ki je doma remiziral z Atletikom pa še zadnjih 15 minut so igrali z igralcem manj. Poleg tega so celo imeli kar nekaj priložnosti. Tole nabijanje o "slovitem" Liverpoolu je patetika na kvadrat. Kot da za slovenskega prvaka igrajo turisti ne pa profesionalni nogometaši.
šmajser1
02. 11. 2017 11.02
-2
Pa vseeno je liverpol vreden 50× vec od mb-ja....ane dedinho10? Se ti vedno kaj ni jasno? Pol je s tabo nekaj fejst narobe?
Ferdo Crni
02. 11. 2017 11.05
+3
šmajser1 - celotna ekipa Gorski Karabah je vreden polovico Napadalca Atletika Griezmana pa so dvakrat remizirali z Atletikom. Celo gol so jim dali
šmajser1
02. 11. 2017 11.13
+0
Ferdo tudi mb je s chelsejem igral neodloceno doma...itd...v glavnem ferdo ne gre ti razjasnit nekaterih stvari...gledas drugace, kar ni nujno narobe oz ni nujno da imas prav....se kaj?
Ferdo Crni
02. 11. 2017 11.22
+4
Saj o tem govorim - ni Maribor sama po sebi kar zanič ekipa in ne bom pozabil kako sem navijal za njo ko so prvič prišli v LP in pustili precej dober vtis. TRENUTNO pa je igra katastrofalna in pač težko parirajo celo Ankaranu. Ekipa enostavno nima orožja proti tudi srednjim evropskim ekipam in če od MAribora v evropi ostane kakšen vtis je to lahko le samospraševanje :"kako hudiča je ekipa s tako igro sploh prilezla v LP".
dadinho10
02. 11. 2017 12.26
@smajser.... je vreden, to drzi....koliko je atletico bolj vreden od qarabaga, koliko dortumund od apoela? koliko na koncu en tottenham od reala? pa so vsi iztrzili ugoden rezultata, spursi celo zmago... mi pa zadovoljni
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 10.44
+0
a jim bodo kaj pri plačah trgali za tako slabo igro?
šmajser1
02. 11. 2017 10.38
+1
Zabari( nekateri), snorkec je eden redkih in nevoscljivci vgriznite se v jezik....je pa super brat da tako vneto spremljate sveti klub NK MARIBOR! HVALA
Zaresnico
02. 11. 2017 10.43
Ostanimo tudi pri komentarjih na nivoju. Saj mi med seboj ne tekmujemo. Smo samo realno kritični Slovenci.
Brakedirt
02. 11. 2017 10.45
+0
ne vem kdo bi bil nevoscljiv za 10 prejetih golov?
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 10.45
+0
boli jih, ker vedo, da je mb res slabo odigral vse tekme v LP. res slabo. Ampak hočejo preglasit bolečino. saj je za razumet.
šmajser1
02. 11. 2017 10.46
+1
Relnost je nekaj....pljuvanje in besedno sramotenje pa spet nekaj drugega...razlika v kvaliteti je vseeno prevelika in kdor je pricakoval nevem kake akcije in pariranje liverpolu...je pac se bolj smesn in pocasn kot nasi igralci...
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 10.58
+2
glej, vsa vaša tolažba gre v smeri, da je zmeraj nekdo nekje še slabši kot ta tvoj maribor. Enkrat so to drugi SLO klubi, drugič so to drugi navijači, tretjič smo to komentatorji, ki se ne strinjamo s šampijonstvom tega kluba. Svojo "veličino" gradite na iskanju slabših od vas, namesto da bi si priznali, koliko ste dejansko "dobri". Po tej logiki je madagaskarski fuzbal zelo dober, sploh če pogledaš, kako malo denarja imajo za igralce, kako slabo državno ligo imajo in kako slabo je šele v Tunguziji. Mater so dobri na madasgaskarju, če upoštevaš vse to. Eja eja madagaskar!
šmajser1
02. 11. 2017 11.04
+1
Uspeh za mb je igranje v ligi prvakov, to je dejansko cesnja na smetano...ce pa si ti pricakoval boljso igro oz pariranje na tem nivoju, pa se malo ozri na slo ligo kjer mb igra...tekme so pod nivojem...itd...
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 11.14
-2
Spet iščeš, kdo je še slabši. Me ne zanima. Maribor je zapravil svoj ugled (če ga je pri kom še kaj imel), to je dejstvo. Če prideš v LP, moraš to tudi upravičiti. Oni niso. A lahko to priznaš brez šopirjenja in izgovorov?
CastrumFF
02. 11. 2017 10.36
+5
Dobili 10 golov v 2 tekmah! Muahahahahahahahhaha
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 10.43
+1
Tak rekord je treba ustrezno proslavit in se ga veselit! Rekord je rekord!
šmajser1
02. 11. 2017 10.47
-2
batom@pinkponk.com
02. 11. 2017 12.22
aja, oprost, ti ki si igral vceri na Anfieldu...
MaunelNeuer
02. 11. 2017 19.52
vi ste dobli 5 na 1 tekmi proti 5x slabšemu
saturnsky23 saturnsky23
02. 11. 2017 10.32
+3
Nekaj zagotovo drži. Maribor ni zrel igrati v L:P. UEFA, bi morala Še zreducirat vstop kubov kot je Maribor in nekaj podobnih, da ne kvarijo odličnost tega tekmovanja.
Zaresnico
02. 11. 2017 10.37
+4
Ne strinjam se s teboj. Priložnost je potrebno dati tudi malim in slabšim klubom. S tem se razvijajo in učijo. Ampak morajo pa nekaj dati od sebe. Ni dovolj oikasirati za vstop v Ligo prvakov, potem pa tema. In to delajo naši.
saturnsky23 saturnsky23
02. 11. 2017 10.56
+3
Zaresnico. Saj v tem je poanta. Maribor ima mafijsko vodstvo, ki ne obnavlja klub do te mere, da bi se izboljšal. Njim je cilj priti v L.P. in pospraviti keš. Videli smo kako so dobivali v S.L. in naprej tekme z 1. 0 in že izgubljene tekme. Nekaj je tu nenormalnega, da že desetletje so "tu" najboljši, gledljivost nazaduje. Nisem razsodnik komu, pa vendar je vprašanje časa gdaj bodo Domžale ali Olimpija na vrhu, delajo dobro.