Nogomet

Na pomolu nova afera na Camp Nouu: kamen spotike znova ... plače

Barcelona, 19. 10. 2020 11.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Medtem ko se moštvo Barcelone pripravlja na niz zahtevnih preizkušenj, med katere spada tudi skorajšnji El Clasico, ki bo na sporedu konec tega tedna, se po poročanju španskih medijev v zakulisju odvija novo merjenje moči med upravo kluba in nogometaši, ki naj bi bili zaradi vse prej kot spodbudnega finančnega stanja znova primorani v znižanje plač.

Spomnimo: prva afera je izbruhnila ob začetku spomladanskega epidemičnega vala, ko je uprava kluba svojim zvezdnikom znižala mesečne prihodke za 70 odstotkov. Po takratnem poročanju katalonskih medijev so bila pogajanja vse prej kot gosposka, čeprav so na koncu nogometaši na čelu s kapetanom Lionelom Messijem pristali na znižanje plač. 

Kmalu zatem se je oglasil argentinski superzvezdnik, ki je taistim medijem izlil dušo in spregovoril o pritiskih klubskega vodstva. Da bi upravi na čelu z njenim predsednikom Josepom Mario Bartomeuom dokazali, da jim ni vseeno za ostale zaposlene, so z lastnimi sredstvi pokrili strošek njihovih plač. Ko so se razgrete strasti nekoliko umirile, prvi val epidemije koronavirusa pa polegel, so začeli nogometaši prejemati polne plače, ki pa jih zdaj vodstvo kluba želi vnovič znižati. Razlog tiči v vse prej kot spodbudni finančni sliki, obenem pa se v zakulisju odvija merjenje moči med aktualnim predsednikom Bartomeuom in kandidati za predsedniške volitve, ki bodo na sporedu še v tem koledarskem letu. Med slednjimi se omenjajo imena nekdanjega podpredsednika Emilija Rousauda, Viktorja Fonta in Jordija Rocheja. Prvi trdi, da je njegov primarni cilj, da bi Barcelona dobila močnega predsednika s podporo širšega okolja, ki bi uspel zediniti vse strukture znotraj kluba in hkrati priskrbeti finančna zagotovila. Saj po Rousaudovih besedah katalonski velikan trenutno deluje v absolutnem pomanjkanju finančnih sredstev.

Kako se bo na zadnje zahteve klubskega vodstva odzval prvi zvezdnik Barcelone Lionel Messi?
Kako se bo na zadnje zahteve klubskega vodstva odzval prvi zvezdnik Barcelone Lionel Messi? FOTO: AP

Poenotenje ali popoln razkol?
Možnosti sta le dve: bližajoče se predsedniške volitve lahko privedejo do želenega poenotenja ali pa do še večje polarizacije v klubu. Eno je gotovo: spremembe bodo, a vprašanje, kakšne. Veliko vlogo pri teh bi lahko odigral kapetan moštva Lionel Messi, ki že dolgo časa ni več samo igralec Barcelone. Zadnji žebelj v krsto si je aktualno predsedstvo zabilo med prekinitvijo sezone, ko je želelo izkoristiti "mrtvilo" za izpolnitev lastnih ciljev. Najprej je na vse prej kot gosposki način obračunalo z največjim zvezdnikom tega športa in ga prisililo, da ostane v klubu, čeprav si je očitno želel spremembo klubskega okolja. Drži, da je v pogodbi pisalo, da bi Messi lahko zapustil klub do 10. junija, toda minula sezona se je zaradi izrednih razmer podaljšala globoko v avgust, kar je vodstvo na čelu z Bartomeuom izkoristilo za izigravanje duha medsebojnega dogovora.  

Za nov poslovni črni madež je Bartomeu s sodelavci poskrbel pred dnevi, ko je kot v Messijevem primeru izkoristil podoben argument in četverici mladih nogometašev odrekel izplačilo premij v višini 10.000 evrov. Čeprav so si jo več kot zaslužili z izpolnitvijo tekmovalnega cilja. Ker se jim je pogodba iztekla junija, nato pa niso igrali končnice španske 2. B lige, je vodstvo tebi nič meni nič odločilo, da si tega denarja ne zaslužijo. Omenjeni kvartet je že vložil pritožbo na pristojno sodišče.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

bububu123
20. 10. 2020 09.45
+1
Pozanimajte se zakaj ne pristanejo na zmanjšanje plač! Nočejo pristati zato, ker so v upravi rekli da znižajo vsem, tudi ostalim delavcem v klubu, za katere so v prvem valu igralci sami rekli da morajo ostati 100%. Sedaj pa Bartomeu ima v planu prišparati za NAKUP zimskih okrepitev... Zaradi tega nočejo pristati na znižanje in pa tudi zato, ker se je Bartomeu zaprl pred igralci in je gluh za njih. Ne brati samo tu gor... So še tuje strani, ki so bolj v stiku s klubom!
cripstoned
19. 10. 2020 20.38
+8
messi, pique, busqets in alaba...ce bi vse skupaj sesteli koliko jih je v njihovem casu placal klub barcelona mislim da bi bila milijarda premalo...ze samo messi je razred zase...in taksnim je tezko znizati place? da o novem valu (dembele, grizman, de jong, coutinho) mladih niti ne zacnemo...fantje imajo vse in prevec, ce bi sezono ali dve odigrali zastojn za klub bi tako se vedno imeli veliko denarja samo od sponzorjev...ampak ker je pohlep glavna zadeva pa je stanje taksno kot je...pa to ne mislim samo za barcelono ampak tudi ostale klube za katere se javno ve da igralci niso hoteli znizanja plac...
Anticripstoned
19. 10. 2020 17.02
-5
Korona? Realu ne kriza ne pozna...po pisanju Marce plačal Perez sodniški organizaciji 1,74M €...da so delegirali Mat. Lahkoza za glav. sodnika na El Classicu
cripstoned
19. 10. 2020 20.33
+0
to je slika povprecnega ''navijaca'' barcelone tukaj...vsaj 70% tukaj jih je taksnih...vi ste tu zaradi reala in ne barcelone....najboljsi vam pac ne grejo iz glave...se na mnoga leta hejter..
Kollerik
19. 10. 2020 21.01
+3
cripsi, ti nabijaš POD ČLANKOM BARCE in zraven še nalagaš, kako smo tu zaradi Reala.... gotof si mi ti, to sem že xy napisal!
Od Halerja ati
20. 10. 2020 09.09
+1
hahaha kollerik bravo. sej vidis da nima vseh kolesckov v glavi in da more komentirat clanke barcelone. sej ves najboljsi mu ne grejo iz glave haha sanja doma messija kako kaze dres sredi bernabeva in joka mamici. mal se mi pa smili ;(
le?o
19. 10. 2020 16.19
+4
Glede na to, kar kažejo na igrišču bi morali sami odstopiti od letne plače in ne samo 70% ampak 100%. Še vedno jim ostanejo sponzorske pogodbe, razen če niso tudi pri teh znižali izplačila glede na prodajo Pepsija in Lays čipsa.
poserjemsenavas
19. 10. 2020 13.58
+4
niso pristali na znižanje 70%. To bi bilo v primeru celoletnega izpada. Ker je bila kriza kratka, so dobili samo 11% manj. Ne pišite o njih kot o žrtvenih jagnjetih. Če ni še hudič ne vzame.
Uporabnik1211614
19. 10. 2020 13.46
+5
Ja kaj pa mislite, kje se bo začelo finančno omejevanje. Pri športu in najpomembneje pri fuzbalu. Tam ga je za reševanje vse revščine sveta!
NoleJokić
19. 10. 2020 13.39
+6
japadej mogli bi jim že 5 let nazaj znižat plače po tistih sramotah u ligi prvakou,frajerji plačani 20plus miljonou na leto a 90 minut ne zmorejo tečt po zelenici u ligi prvakou dihajo na škrge. lojalnost klubu pa taka...
Zlata vreden
19. 10. 2020 13.35
+3
ehjaehja
19. 10. 2020 13.22
+13
sramota za igralce.V desetih letih jim je klub izplačal pravo bogastvo z katerim lahko priskrbijo celo družinsko drevo do konca lajfa oni pa tako...sedaj se vidi da nihče ne igra za klub z srcem.
Od Halerja ati
19. 10. 2020 13.27
-7
zapri še svoja usta enkrat. Ker ti bi se pa strinjal pa z veseljem znižal plačo? A si zaposlen kje al sam doma ležiš? Ti bo delodajalec jutr napisu da ti zniža plačo bi reku care vredu kr zniži? So stopl skupi že v prvem valu in pomagali klubu... glede na to kar pa uprava dela se pa tut js nebi strinjal. še povišico bi hotu. bolš kot pa kupovanje raznih Griezmannov in Braithnevem kaj sploh je... pa še bi lahk našteval.
ehjaehja
19. 10. 2020 13.31
+8
povišico bi želel? od kje že? navijačev ni na stadionu torej prihodki ne kapljajo več redno torej s tem se zniša standard;)) če si zaposlen in firma nima naročil boš odpuščen ali boš manj delal kar pomeni posledično da bo tudi manjša plača!
Od Halerja ati
19. 10. 2020 13.37
-7
delam po pogodbi, plačo imam po pogodbi. da ni gledalcev, naročil po tvoje to ni problem delavca!
ehjaehja
19. 10. 2020 13.42
+6
pa ti nimaš pojma haha nič ti ne pomaga pogodba če se denar ne obrača če biznis slabo laufa gre firma ali u stečaj ali pa te odpustijo pa pristaneš na zavodu. Ti si le delavec in šef odloča vedno o tvoji usodi ne glede na pogodbo.
Od Halerja ati
19. 10. 2020 14.18
-5
js nevem kje ti delas oz. vidim da ne delas. ce gre firma v stečaj ja... potem se to zgodi. a barcelona gre v stecaj? v tem primeru lahk odpuscajo oz itak vse propade. delam v vrtcu a mi lahk vrtec zniza placo oz me kr tko odpusti? ne nemore mam pogodbo za nedolocen cas, placa je v pogodbi in nemore on po svoje dolocat plave in spreminjat. se bos mogu se kej naucit potem pa zapirat usta. najprej bols da svoja zapres ce nimas pojma. zakaj bi se pol igralci dogovarjali s klubom ce jim itak klub lahk po svoje place zniza? pol se nimajo kej pogovarjat ane?
Kollerik
19. 10. 2020 14.22
-4
domenj +++++, ma pust zapiralkota, ki kr neki bluzi, pa žlehtnobo prodaja
ehjaehja
19. 10. 2020 14.22
+3
borut30
19. 10. 2020 14.24
+4
domenj, dej prosim ne blamiraj se še bolj, kot si se v zadnjih postih. Malo poglej ven v kakšni situaciji je svet, potem pa ti bo mogoče vsaj za odtenek bolj jasno. Če denarja ni, če podjetje nima prihodkov, je normalno...da se znižajo stroški. Tukaj pogodba nima nič. Od nič ni nič, zakon fizike in financ. Barca želi preživeti oz vsaj za silo zadeve sanirati, zato gre v takšne ukrepe. Verjetno nisi bil nikoli deležen kakšnega položaja s smeri samostojnega privatnika ali pač višjega položaja v podjetju. Ker razmišljanj eimaš..pa brez zamere: "hribovsko"
Od Halerja ati
19. 10. 2020 14.32
-6
nevem cesa ne razumes in kaj sm narobe napisal. mogoc si mors se enkrat prebrat. js se strinjam z znizanjem plac in taksnih ki jih majo oni si ne zasluzijo ne samo pri barceloni. govora je o tem da pametujete da lahko delodajalec po svoje znizuje place. nevem čemu pol pogodba mi znas razlozit? in pol se zgovarja na lojalnost kluba kr nima kej za napisat.
Od Halerja ati
19. 10. 2020 14.37
-6
aja pa zej se že tresem da me bojo v vrtcu kr tko odpustili oz mi znizali placo kr otrok itak ni... se cudn da skos dobivamo isto placo po placilnem razredu
kdo je reko ?esn
19. 10. 2020 14.41
+6
Kako lahko delaš v vrtcu, če ne znaš pisati??? Začetnice, vejice......
Od Halerja ati
19. 10. 2020 14.47
-4
ker to je pa zlo pomembno na tem portalu ko se sam pogovarjamo. sm meu slovenscino 4 v gimnaziji te ne rabi nic skrbet. si zgresiu temo ce te pa zanima moje znanje slovenscine mi lahk pa posles kaksen test pa ti ga z veseljem izpolnim
Od Halerja ati
19. 10. 2020 14.48
-3
aja pa drugač se napise Kdo je rekel česen ne reko česn... da boš vedu
samomojemnenje
19. 10. 2020 15.04
+4
Domenj, bodi vesel, da imaš takšno trdno službo, kot praviš. Glede plač nogometašem pa samo toliko, da če je malha prazna, od kje boš vzel denar? Lahko igralci zahtevajo plače, klub pa lahko gre v stečaj, če jih ne more izplačati. In igralci so prosti, ker druga stran ne izpolni pogodbenih obveznosti. Igralcem ostanejo stečajne terjatve do kluba, za katere se v končni fazi obrišejo pod nosom. Od kje boš vzel, če ni?
Od Halerja ati
19. 10. 2020 15.16
-1
sem zelo vesel vrjemi. in se strinjam s tem kar si napisal.ampak s tem si potrdil da nemorejo sami dolocit. al se bodo vsi strinjali in dogovorili ali pa se zgodi kar si napisal.
Konan
19. 10. 2020 18.25
-3
Kaj se pa ti napenjas realovec,a tvoji pa zastonj igrajo,ko kradete drzavni denar ste glasni a ne
cripstoned
19. 10. 2020 20.55
+1
borut in zapiramvamusta...kako bosta tem na sociali dopovedala karkoli....domenj ti pa zgleda da si ostal v vrtcu ne da si tam zaposlen....
Kollerik
19. 10. 2020 21.04
-2
Kaj pa vam ni jasno? Službe so danes takšne, da danes so, jutri jih pa morda že ne bo! Kar pa se tiče plač nogometašem je jasno, da jih morejo zreducirat, saj zaradi te prekl*ete korone skorajda ni prihodkov. Tu so poleg vsega še dolgovi kluba. Rad pa bi videl, da bi oklestili prihodke tudi takšnim pisarniškim kebrom in zajedalcem, kot je Bratomeu.
olimpija007
19. 10. 2020 13.15
-10
Vsi vemo kakšen je VARdrid v LaLigi... ni vredno gledati te lige
ehjaehja
19. 10. 2020 13.23
+7
skrbi me lani ste se tudi jokali za sodnika na prvem elklasiku pa je Real bil močno oškodovan.Se je izkazalo da je Barca imela sodnike na svoji strani:)
samomojemnenje
19. 10. 2020 14.59
-1
Ni imela Barca sodnike na svoji strani, ampak politika je imela sodnike na svoji strani. Drugi Classico pa je Lahoz odsodil korektno brez pomoči komur koli. Sicer sem pričakoval komedijo na drugem derbiju, ko sem videl, da je delegirn Lahoz, Pa me je tokrat presenetil. Sploh če vemo iz izkušenj, da Lahoz ni naklonjen Barci. Je pa sicer čisto brez veze kar naprej pisati samo o sodnikih. Ni več članka, da se ne bi komentiralo o sojenju.
26040404
19. 10. 2020 12.57
-4
A uganete kdo bo sodil el classico? Lahoz.....hahaha pa to res ne morš verjet.te rabote so pa zdej že tko očitne da je prov smešno...
Kollerik
19. 10. 2020 13.17
-6
Itak, da je vse jasno že vnaprej. Pričakujemo lahko belo žaloigro od sojenja in sistemsko nagajanje Barci, ter načrtno oškodovanje Blaugrane, kot že vsa leta do sedaj.
Campeones36
19. 10. 2020 13.23
+7
kolikor imam jaz v spomin sta bila zadnja 2 elclassica sojena mocno v korist barcelone, tako da ne vem kaj se sopirite s sodniki
Kollerik
19. 10. 2020 14.23
-3
Ti bom malce pomagal.... najmanj 30 x se je od tedaj pomagalo Realu in na drugi strani odpomagalo Barci, razumeš? Toda na nekaj se pač morte zgovarjat pri tej sistematski kraji in to je sojenje v korist Brace na zadnjem el classicu..
borut30
19. 10. 2020 14.26
+6
Barca fantje, glede na videno na zadnjih el klasikih morate biti izjemno zadovoljni z izbiro sodnika.... Bili se na robi prepada, pa so vas potegnili ven. Samo, če ste tako izpeti, kot je to vedno na portalu, poizkušate še z zadnjimi močmi svoje domišljije narediti vtis na...."boga vedi na koga".
samomojemnenje
19. 10. 2020 14.54
+3
Zadnji ElClassico spomladi, ki ga je sodil Lahoz, je odsodil korektno. Tako da že vnaprej nekaj napovedovati nima smisla. Sicer pa bomo videli v nedeljo.
26040404
19. 10. 2020 15.06
-3
borut,sej vem da si ti pameten in razumevajoč fant...sej veš kaj sem hotel povedat a ne?Pusti ti zadnja el classica,kjer bi moral res strokovno analizo naredit kolk se je dejansko Barci pomagalo...Problem so vse ostale tekme ,kjer je vse več kot očitno...Pa sej te razumem da si pač navijač Reala,vem pa da komentiraš velik bolj realno kot una dva pajaca....
Konan
19. 10. 2020 18.31
-2
Komaj bo cakal da bo lahko kartone barceloni talal,realovci bodo pa lahko seveda klali
Kollerik
19. 10. 2020 21.09
+0
Mazda, obstaja še scenarij št. 2, ki se je že zgodil na prejšnjem el clasicu. Lahoz bo v presenečenje vseh dobro sodil, za Barco morda celo predobro. In Realovci bodo spet imeli kaj za oponašati ob serijskih oškodovanjih Barce na naslednjih tekmah!