Košarka

Luka Dončić: Trojni dvojček mi danes ne pomeni nič

New York, 15. 11. 2019 07.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Slovenski košarkarski as Luka Dončić, ki potrjuje, da je v svoji drugi sezoni košarkarske lige NBA zelo napredoval, je po porazu proti New York Knicks v dvorani Madison Square Garden (103:106) menil, da je igral slabo, ne glede na to, da je bil s 33 točkami prvi strelec tekme.

Tekmo si je tudi v živo ogledalo več slovenskih navijačev, ki pa se letos za razliko od Dončićevega prvega nastopa v New Yorku v prejšnji sezoni niso skupinsko organizirali in so bili raztepeni po tribunah.

Dončić je poleg 33 točk zbral še 11 podaj in deset skokov za svoj že peti trojni dvojček v letošnji sezoni. V zgodovino se je zapisal tudi kot prvi in edini igralec poleg legendarnega Magica Johnsona, ki je v dvorani Madison Square Garden dosegel trojni dvojček, še preden je dopolnil 21 let.

New York Knicks v tej sezoni ne blestijo, dosegli so komaj tretjo zmago na 12 tekmah, vendar pa jim je uspelo že drugič zaporedoma premagati Mavericks; najprej pred dnevi v Dallasu, zdaj pa še v domači dvorani.

"Slabo smo igrali. To je to. Nismo imeli obrambe. Mislim, da je bila to naša najslabša tekma do zdaj," je po tekmi v slačilnici povedal Dončić, ki so ga oblegali ameriški, slovenski, španski in drugi novinarji. Povedal je, da je tudi sam igral slabo in zagotovil, da so lahko s soigralci veliko boljši, ker je sezona še dolga. "Še veliko bo priložnosti za boljšo igro in uvrstitev v končnico lige," je dejal Dončić. "Trojni dvojček mi ne pomeni ničesar. Raje bi imel zmago. Dobro je, ampak hočem zmagati," je na vprašanje o uspehu prostodušno odvrnil 20-letni slovenski košarkar.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Boban: Moramo biti boljši
Njegov 31-letni soigralec iz Srbije Boban Marjanović je menil, da niso bili dobro pripravljeni na nasprotnika, Newyorčani pa so proti njim odigrali še drugo najboljšo tekmo v sezoni. "Nimam česa reči. Bili so fenomenalni, mi pa moramo biti boljši," je dejal Marjanović in dodal, da je Dončić dober fant, dober igralec in je lepo igrati z njim: "Samo tako naj nadaljuje."

Tekma v Madison Square Gardnu je bila izjemno razburljiva tudi zaradi Dončićevega soigralca Kristapsa Porzingisa, ki se je v Dallas priselil iz New Yorka in domači navijači so mu to precej zamerili.

"K.P. je zanič!" je skozi celo tekmo donelo po dvorani vsakič, ko je žoga prišla do 24-letnega Latvijca, ki je verjetno tudi zaradi tega začel nekoliko slabše, kasneje pa si je opomogel in dokazal, da to ni povsem res. Do konca tekme je domačim v svojem prvem nastopu v Madison Square Gardnu po selitvi v Dallas nasul 20 točk in dodal še 11 skokov.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Mislim, da je to sprejel zelo profesionalno. Vsi so ga ... kako se reče? Buuu ... Mislim pa, da je to vzel zelo profesionalno," je dejal Dončič in dodal, da si Porzingis tega ni zaslužil in zagotovil, da nanj takšne stvari ne vplivajo. Na vprašanje o svojem napredku v primerjavi z lansko uvodno sezono v ligi NBA je Dončić menil, da je dobro napredoval in je tudi boljše telesno pripravljen. "Individualno sem zanesljivo napredoval in tudi kot ekipa smo napredovali. Sezona je dolga in moramo se naučiti iz tega ter iti naprej."

DONČIĆ

Na vprašanje španskega novinarja je Dončić zagotovil, da bo zanesljivo igral za slovensko reprezentanco v kvalifikacijah za naslednje olimpijske igre, kjer pa tokrat za soigralca ne bo imel 33-letnega Gorana Dragića, s katerim je popeljal Slovenijo do naslova evropskega prvaka.

Dragić dobro igra za Miami Heat tudi v letošnji sezoni in Dončić je povedal, da spremlja vse njegove tekme, kakor tudi tekme 22-letnega Vlatka Čančarja, ki je v svoji uvodni sezoni lige NBA član Denver Nuggets, ki pa zdaj igra v razvojni igri. "Spremljam Dragića. Spremljam tudi Čančarja in mislim, da bo še veliko Slovencev v tej ligi," je dejal.

Luka Dončić
Luka Dončić FOTO: AP

Slovenskim navijačem, ki ga zvesto podpirajo, pa je hvaležen. "Hvala vsem, ki me gledajo. Sploh, ko se zbujajo ponoči. V čast mi je, da sem lahko iz Slovenije in vem, da me veliko ljudi gleda."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (74)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jodr
15. 11. 2019 14.34
+8
Pri celi stvari je osebna statistika najmanj pomembna. Šteje samo končni rezultat; porazi pa ne štejejo.
thelycandraven
15. 11. 2019 13.27
+2
Strinjam se, da je glede na ostalo kar se dogaja v svetu prevec fokusa na sportne dosezke...se veliko drugih bolj pomembnih stvari se dogaja na svetu kot to, kok dobro nekeo zogo vrze, pa se o tem veliko manj govori, obstajajo vrhunski znanstveniki, ljudje, ki resujejo zivljenja itd...pa so veliko manj placani in imajo tudi veliko manj priznanjo kot vrhunski sportniki. Ljudje boso pac vedno sledili stvarem, ki jih razumejo...kar pa ne pomeni, da se nic drugega pomembnega in obcusovanja vrednega po svetu ne dogaja.
PSIHOTERAPEVT
15. 11. 2019 14.16
+7
Za imas druge naslove in ce isces druge bolj pomembne stvari, enostavno ne kliknes .. a je to tolk tezko razumet, al si prisel na sportni clanek pisat o tem kaj je bolj pomembno?
Mungos2
15. 11. 2019 15.43
+1
thely, vidiš koliko nekaterim pomeni Dončić. Brez novice o Dončiću jim je dan nekako prazen !
awontuwej
15. 11. 2019 19.45
+5
Stvar je čisto enostavna: klikneš kar ti je pomembno. Očitno tebi košarka ni nepomembna.
peresni
15. 11. 2019 13.22
+15
če v napadu naredi 70% posla...bi morali ostali v obrambi garati zanj. Drugače ne bo šlo.
McDriver
15. 11. 2019 12.41
+3
Dnčic je veri gud... Še enga rabjo, da je mal bolši v obrambi da lahjo onesposob enga igralca... Pa bo šlo ko po maslu...
MladostNiNorost
15. 11. 2019 12.37
+15
luka je eden redkih v nba, ki mu osebna statistika pomeni manj od ekipne
Slimfit
15. 11. 2019 11.38
+3
Že skoz pravm, pa čeprav mi dajejo ljudje skoz minuse, stojim za besedami. Da je Dallas, slab..
McDriver
15. 11. 2019 12.45
+4
Važno je da prvi slovenec priteče za maratoncem eno uro kasnej.. pa noben ne ve zakaj...
McDriver
15. 11. 2019 12.56
-2
Kao zato.. k so šli v šolo pa so jih leopardi za antilopo zamešali...
tekač
15. 11. 2019 13.24
-2
Slimfit. Dalas še vedno gradi ekipo. S tako ekipo ne bo prišel v play off. Je premalo. Se pridružujem tvojemu mnenju. Bo treba denarnico odpret....
tekač
15. 11. 2019 11.27
-19
Še najmanj 10 let , pisanja in komentarjev o Dončiču. Kakšen velik busines......
KakovostenSmeh
15. 11. 2019 11.01
+22
A si ti mal bogi
15. 11. 2019 10.43
-52
Pa kaj imamo mi od tega? Koga briga nba
Apostol1
15. 11. 2019 10.51
+29
A si ti mal bogi........ Hja ,kot kaže si res bogi , ker za košarko se pač zanima več ljudi kot pa imaš ti kocin in las po celem telesu.
Mladi? Plasto
15. 11. 2019 10.51
+8
Apostol1
15. 11. 2019 10.34
-44
Luka je ime , ki res najbolje promovira Slovenijo tako kot Luka s priimkom Dončič ima enako mero vrednosti tudi Luka Mesec ,seveda ne v športu pač pa kot prodoren politik , ki se žal bori z mlini na veter , kar je ravno tako ali pa še težje se boriti kot pa biti vrhunski košarkar.
antikomi
15. 11. 2019 11.00
+29
Mesečnega pa dončiča pa res ne moreš primerjat, en ke celo življenje treniral za uspeh, mesečni se je pa pojavil na soočenjih, povedal par populističnih in folk je zagrabil in mu zrihtal dobro službo.
BETONSKI
15. 11. 2019 11.21
+20
Pa daj no primerjaš LUKO MESECA z LUKO DONČIĆEM pa daj ovca drugo ti ne morem reči,čista ovca,daj svečkar pojdi nekam.
Apostol1
15. 11. 2019 11.23
-8
antikomi....... Jaz pa mislim , da je na delu povsem običajna Slovenska nevoščljivost , ker ,če je po tvojem to tako lahko , da poveš samo par populističnih pa prideš v parlament , potem bi to tudi ti lahko naredil ali pa jaz ali pa kdorkoli. Jaz pa enako spoštujem Dončiča in Mesca. Dončič z garanjem in z neizmerno ljubeznijo in talentom do košarke že od otroških let uresničuje svoje sanje . Luka Mesec pa se bori za tisto kar meni , da je prav in marsikaj je prav in ne samo populistično in seveda verjetno je tudi kaj narobe , samo napake ljudje delajo tako v košarki kot v politiki
BETONSKI
15. 11. 2019 11.43
+16
Luka Mesec se za svoj žep bori in je populističen ,ti pa kot ovca tega ne vidiš,če bi se res boril ,kar trdi bi to že dosegel,kaj pa je dosegel? Malo realno naj pogleda kaj se v danih razmerah da in kaj ne in to tudi v prid delavca naredi ne pa da trobi in nič ne naredi. Ti pa ovca ne znaš odpreti oči in mu slepo veruješ.
antikomi
15. 11. 2019 11.45
+8
Jaz pa mislim, da ima dallas potencial, da v prihodnjih letih pridejo v končnico, ampak se bodo vsi skupaj z dončičem morali precej popravit v obrambi in kolektivnem napadu in predvsem porsingis izboljšati svojo igro.
BETONSKI
15. 11. 2019 15.00
+3
Obrambe ni ,kaj ti ni jasno,obramba je brez veze NBA je šou,čim več košev pa je gledanost večja,kdo gleda obrambo,kakšna banana je zanimiva in to je to. V Slovenski ligi mladinci igrajo boljšo obrambo.
awontuwej
15. 11. 2019 19.49
schranz91
15. 11. 2019 10.16
+12
Hejterji bodo hejtali
Mich Diam
15. 11. 2019 10.08
-13
Pa ne vem, kaj je treba to toliko pisariti o dvojčkih, trojčkih itd!
McDriver
15. 11. 2019 12.48
+2
riss
15. 11. 2019 09.49
+20
"Bravo" trener Dallasa. Zdaj vidim, da ne potegne potencialov igralcev ko so najbolj vroci. Doncica in Porzingisa na klop po 3. cetrtini, namesto da bi tekmo mogoce resil ze na zacetku cetrte. Saj ze vsaj 5 minut sedijo med cetrtinama, ko so igralci koncno razigrani pa v hladilnik z njimi. Potem pa tako kot obicajno, lahko gledas na uro in vrne Doncica 6 minut pred koncem tekme. Seveda sta oba glavna igralca popolnoma ohlajena po vsaj 20 minutah sedenja. Ucinek Doncica je tako picel v zadnjih cetrtinah. Svojo statistiko pa je vseeno zaokrozil spet na TD. Bravo Luka in porazno za trenerjevo vodenje tekme. Ne vem kaj razmisljajo v stabu Dallasa in ali bodo spoznali kako se pripelje tekmo do zmage. Je pa biti trener v NBA veliko lazje kot v Evropi, ocitno je ura pomembnejsa, ter tesna koncnica, od gladke zmage in obcutka kdo je vroc.
Ferdo Crni
15. 11. 2019 11.43
+8
Se popolnoma strinjam in tudi v Dallasu že godrnjajo nad Carlsonom. Včasih ga je res zelo težko razumeti kako rotira igralce. Včasih nelogično.
rCharles
15. 11. 2019 12.37
+4
Bit trener v Nba pomeni znati gledati na uro. Niti ene logike v rotaciji glede na tekmo, tako kot je pred njo napisana tako se bo tudi izvedla. Ne vidim funkcije takega trenerja
McDriver
15. 11. 2019 12.50
+2
Jst bi ga pustil še to sezono... Pa da se vidi če je napredek... Naj ostane... Ni se za mešat v trenerjevo delo...
McDriver
15. 11. 2019 12.52
+1
Edin problem ki ga jst vidim pri trenerju je ta... Da lahko zaradi njegove napake pride do poškodbe Dončiča... Da bi lahko svojim priviligirancem dal 5 minut slave. To pa se dogaja v ZDA in je velik problem...
Rade 74
15. 11. 2019 09.47
-4
Luka me sekiraj se, nisi ti kriv, če ti soigralci ne morejo slediti. Predlagam, da se sestavi peterka:Dončić, Dragić,Bogdan Bogdanović, Bijelica, Marjanović, rezerve pa Bojan Bogdanović, Hezonja, Čančar. Mislim, da bi se ta ekipa uvrstila v končnico. Imam občutek, kot da Američani bojkotirajo Luko.?
Rolesx
15. 11. 2019 09.55
+0
Rade 74
15. 11. 2019 10.30
+10
DrBe
15. 11. 2019 09.41
+9
Matjaž ?renc
15. 11. 2019 09.31
+50
Ne vem kaj naj še napišem tem, kateri samo kritizirate Dončičevo igro. Na kratko samo, če niste gledali tekme potem raje ne pišite komentarjev, Dallas je spet zaspal v obrambi in ni izkoristil marsi kaktere žoge v napadu, ne po Lukatovi krivdi, ostali igralci niso sledili tekmi in tempu. Še veliko tekem je do konca rednega dela, Dallas pa se mora malce usesti in razmisliti kaj je potrebno spremeniti v obrambi, ker tam jim škriplje kot stara ne naoljena vrata. Luka pa tudi ne more vsega sam narediti na parketu. Pa še nekaj za vse, kateri tako hudičevo kritizirate Dončiča, že sedaj je legenda v ZDA, pa je star komaj 20 let, Dražen Petrovič je bil legenda v Yugi in Evropi, v ZDA pa se ga je komaj kdaj spomnilo v prispevkih, pa je bil odličen igralec. Danes pa se priimek Dončić v ZDA kar pogosto pojavi v medijih, ker je zelo popularen in je dosegel že marsikaj kot so velikani NBA pri svojih 20letih. Kaj bo šele ko bo star 34, pa da ga nebodo preveč pestile poškodbe :)?? Mali je CAR in naj tako ostane!!! AMEN
schranz91
15. 11. 2019 09.36
-26
Jaz sem gledal tekmo do pol petih zjutraj, samo marsikdo mi bo preprosto reku da kar tko iz glave govorim, samo iz prebranga.... Ekipa bi bla bolj usklajena brez dončića, dončić nardi ostale manj efektivne in slabše sodelujejo kot če ga nebi bilo
Bol?ev Pepe
15. 11. 2019 09.38
+21
Dej ne nalagaj. Statistika tekme govori popolnoma drugo zgodbo. Ekipa bi bila brez Doncica ze zdavnaj odpisana za koncnico. Pa je sele 12 tekem za njimi. Doncic nardi ostale manj efektivne??? Ha ha ha ha ha
Matjaž ?renc
15. 11. 2019 09.44
+8
schranz91 če bi bilo tako kot ti praviš, potem nebi Mavsi, natresli nobeni ekipi več kot 90 pik, tako pa so konstantno preko 100 pik. Luka natrese asistenc na igro več kot kdorkoli drugi v njegovi ekipi. Pa še bi se dalo povedat kaj :)! Skratka ne strinjam se s teboj
schranz91
15. 11. 2019 09.45
-20
A ti tega ne dojameš, da če dončića nebi bilo bi se pa statistika ostalih izboljšala in tako bi bila povprečna statistike ekipe boljša
KakovostenSmeh
15. 11. 2019 11.02
+17
seveda shranz.. ce nebi bilo messija v barceloni bi si med sabo razdelili 500 golov in podaj itd itd... overdose te resi
En procent
15. 11. 2019 11.28
+7
to pa ne drži! prav zaradi Luke dosegajo vsi po več točk. 20 / 16 / 14/ 11 / 7 / ipd. medtem, ko pri ostalih ekipah je večina točk razdeljenih med 2 igralca. Dokaz za to, je tudi, to, da je po asistencah 2. v ligi NBA. Če bi bil sebičen, bi potem imel zelo visoko število "REB" tako, da... prosim
Bol?ev Pepe
15. 11. 2019 09.30
+0
Tudi tebi cili se v imeni kosarkaskih navdusencev zahvaljujem za tvoj klik in komentar!
hotchilipoper
15. 11. 2019 09.29
+1
Kaj bi vi brez vremena in dončiča
Bol?ev Pepe
15. 11. 2019 09.06
+6
Naravnost smesno je kako tisti, ki Luko najbolj kritizirajo, pricakujejo, da bo novinec v ligi, tretje razredno ekipo pripeljal do naslova. Torej imate o njem vseeno nadpovprecno dobro mnenje. Moti vas samo to, ker ga ne izpolnjuje... saj se se spomnimo... Roglic je bil na svetovnem ze zanic in kritiziran na polno. S strani enih in istih depresivcev...
Matjaž ?renc
15. 11. 2019 09.39
+7
Dallas ni 3 razredna ekipa, težava je, da so 2 sezoni zaporedoma delali selekcijo in je ekipa zelo prememšana, ogromno novih igralcev, kateri se morajo še med seboj uigrati. Mavsi so ekipa zlate sredine v svoji konferenci od nekdaj in na temu delajo tudi letos, da ne bodo zadaj kot so bili sedaj 2 sezoni. Luka sam jih ne bo pripeljal do končnice, morajo vsi delati da se prebijejo do tam, samo očitno je da nekateri še vedno ne dojemajo njegove vloge v ekipi. Carlisle je lepo povedal, da se bo ekipa gradila okoli Dončiča in da na njega računa še naslednjih 5-10 let ali pa še dlje.
Bol?ev Pepe
15. 11. 2019 09.43
-2
Aha ekipa zlate sredine, je ekipa, ki se ne bo uvrstila v koncnico? Prva liga- ekipe za naslov. Druga liga- ekipe, ki se redno uvrscajo v koncnico, pa ne morjo do naslova. Tretja liga. Ekipe, ki se tu in tam uvrstijo... itd... mas prav. Ni tretja liga, ampak cetrta.
dadinho10
15. 11. 2019 09.01
+9
meni kot sportnemu navdusencu in zaradi doncica tudi nekem rahlem navijacu dallasa, se zdi neumno iz strani nasih novinarjev izpostavljati samo lukine dozeske. rezultat ekipe je popolnoma zanemarjen. ce pogledamo to tekmo, je ny knicks dosegel 3 zmago (2 pa proti dallasu). pa po prvi tekmi so odigrali slabo, pa so jih presenetili pa ovo pa ono. ne vem, 5,6,7 dni pozneje, pa bobi mrtev hladen izjavi, da se niso dobro pripravili na nasprtonika. kako je to mogoce? luka blestel, dominiral, dosegel nekaj kaj je pred njim uspelo le magicu..... luka je danes metal 10/23 od tega zelo slabih 3/12 za tri tocke. ekipa je izgubila. dallas tudi malce pada v formi, koncnica bo res tezka za ujeti. ce pa ne pridejo v koncnico, niso naredili nic, ce luka na vsaki tekmi doseze triple double.