Tujina

V Nemčiji sprejeli zakon o obveznem cepljenju proti ošpicam

Berlin, 14. 11. 2019 17.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Spodnji dom nemškega parlamenta je po večmesečni razpravi z veliko večino sprejel zakon, po katerem bo za sprejem otrok v šolo in vrtec od 1. marca prihodnje leto obvezno cepljenje proti ošpicam. Za tiste, ki nove zakonodaje ne bodo spoštovali, so predvidene denarne kazni do 2500 evrov.

Za otroke, ki so že v vrtcu ali šoli, pa bodo morali starši do 31. julija 2021 predložiti dokaz, da so bili bodisi cepljeni bodisi so ošpice že preboleli.

Cepljenje bo po novi zakonodaji, ki jo je podprlo 459 nemških poslancev, 89 jih je bilo proti in 105 vzdržanih, poslej obvezno tudi za zaposlene v vrtcih, šolah in zdravstvenih ustanovah ter za tiste, ki delajo ali bivajo v centrih za migrante.

Nemški poslanci z veliko večino potrdili obvezno cepljenje proti ošpicam.
Nemški poslanci z veliko večino potrdili obvezno cepljenje proti ošpicam. FOTO: Shutterstock

"Zaščita pred ošpicami je zaščita otok," je poudaril nemški minister za zdravje Jens Spahn.

V Nemčiji so letos zabeležili 501 okužbo z virusom ošpic. Da bi preprečili širjenje bolezni, je po navedbah Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) nujna najmanj 95-odstotna precepljenost. Glede na poročilo instituta Roberta Kocha je v Nemčiji obe dozi cepiva pred vstopom v šolo dobilo 93 odstotkov vseh otrok, poroča Deutsche Welle.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (168)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Nimasmisla
16. 11. 2019 07.51
+1
bomo videli kako bo to delovalo v praksi in ali se bojo vsi tisti ki so proti sedaj izselili iz nemčije
StrikeOne
15. 11. 2019 07.47
+1
Cepivo deluje samo OPA samo če so vsi cepljeni. Ali cepivo deluje ali ne? Pa kako hudo nor moraš biti da še pol ponavljaš in jim verjameš v nekaj tako hudo očitnega!
Jernej Filip?i?
15. 11. 2019 13.34
+3
Semaforji delujejo? Ja, če se vsi ustavijo na rdeči luči.
Ramzess
14. 11. 2019 21.53
-3
Vprašanje katera bolezen bo ali je naslednja na seznamu, zakon namreč že stoji.
Ramzess
14. 11. 2019 21.24
-4
Počakajmo raje na rezultate množičnega cepljenja, pa potem komentirajmo.
pankration
14. 11. 2019 21.20
+11
Prvi, ki bi morali biti cepljeni so migranti, ker ravno oni nosijo razne bolezni k nam.
bojer
14. 11. 2019 21.23
+7
To imaš zelo verjetno prav. Sploh ne vemo kaj vse nam prinašajo in kakšne bojo posledice.
pankration
14. 11. 2019 21.44
+5
Prijatelj vojak rezervist mi je govoril, ko je bil na straži na meji. Veliko migrantov ki so prišli je bilo bolanih, pošiljali so jih kar v šotore. Tam pa zdravniki niso mogli zdravit, ker se niso znali z migranti sporazumevat. Ostalo je le polnjenje migrantov z antibiotiki v upanju, da bo to pomagalo.
ovkydovky
14. 11. 2019 21.17
+3
Mafija farmacevstka
klukec
14. 11. 2019 21.48
-1
Ramzess
14. 11. 2019 21.00
+0
Kaj pa tisti, ki ne smejo biti cepljeni? Na silo jih ne smejo. Sploh zakonopisci kaj upoštevajo?
bojer
14. 11. 2019 21.07
+8
Če bojo vsi, ki smejo biti, cepljeni, ne bo nobenih težav za tiste, "prepovedane" primere. Verjeti je, da imajo tam gori boljše pripravljalce zakonov.
GospodT
14. 11. 2019 21.08
+7
V Kaliforniji so premeteno skenslali medicinske izzvzeme tako, da so vzeli pod drobnogled kot primer zdravnika, ki je medicinske izvzeme pisal. Zadnjič je neka mama preverjala s skritim mikrofonom, kdo bi njenemu otroku napisal zdravniški izvzem, saj je imel otrok življensko ogrožujočo reakcijo po cepljenju. Od preko 600 klicev se NIHČE ni želel s tem ukvarjat, saj se bojijo, da bodo za vrat dobili državo. Država je tudi spremenila pogoje za izvzem, od pediatrov je to možnost spremenila in prenesla na uradnike, ki otroka nikoli niso videli, nekaj podobnega kot pri nas komisija za cepljenje. Spremenili so tudi pogoje za izvzem, otrok mora imeti več anafilaktičnih reakcij po prejemu cepiva, da se lahko izvzame od TISTEGA cepiva, ne pa od ostalih. Totalna norost.
pizzamargerita
14. 11. 2019 21.21
+3
ne razumem. imajo 93% precepljenost ze zdaj, ko ocitno sploh se ji bilo obvezno. Pri nas je obvezno, pa je precepljenost v lj ze pod 90 %.
tedoVV2HCmedo
14. 11. 2019 20.56
+5
Vsi že vemo, da se z obveznim cepljenjem dela neozdravljivo bolne ljudi, da ima farmacija veliko profita in da oblast pobere veliko prek davka. Temu lahko govorimo "obvezno zastrupljanje".
GospodT
14. 11. 2019 21.10
+5
Se strinjam, in ker cepiva vplivajo na epigenetiko se negativen vpliv na zdravje in potrošnja farmacevtskih sredstev ne bo ustavil pri eni generaciji. Imamo najbolj kronično in nevrološko bolne otroke v zgodovini človeštva in šlo bo samo navzdol.
ni_mi_vse_eno
14. 11. 2019 20.55
+0
Živela svoboda odločanja. Tisti, ki želi, naj si vbrizga v svoje telo aluminij, za katerega dr. Exley ugotavlja marsikaj, kar pouči se. Le zakaj dajejo strupene adjuvante v cepiva? Zato, ker mora cepivo povzročati imunski odziv.
backdraft
14. 11. 2019 20.54
+5
v nemciji se ni prislo do sprejetja tega zakona in tudi ne bo... ne bom prevec pameten, pocakajmo in bote vidl, da ni cist tako.
GospodT
14. 11. 2019 21.12
+6
No, tudi če bo sprejet, gre zadeva takoj na ustavno sodišče.
Abica
14. 11. 2019 21.57
+7
ni_mi_vse_eno
14. 11. 2019 20.52
-3
Vedno kjer je kapital prioriteta, se dogajajo smrtne žrtve. Preučite primer VIOXX in spoznajte.
Komendator
14. 11. 2019 20.58
+6
V Srbiji ni preveč kapitala, pa je vseeno lani zaradi ošpic po nepotrebnem umrlo okoli 20 ljudi....
SLOVENEC
14. 11. 2019 20.44
+1
Vsi ki nocete cepit ker ne verjamete zdravstvu in državi, prosi nehajte verjet zdravnikom tudi pri zlomih, prometnih nesrecah, gasilcem in policiji, predvsem pa nehajte verjet socialnim transferjem. Živite svoje življenje, mejte hrbtenico in se odklopite od ceplejenja..... in denarnic družbe. Če si del neke družbe se je potrebno držat pravil v celoti, ali pa se izkljucit iz nje.
Ramzess
14. 11. 2019 21.03
+2
Ni tako enostavno, cene ene ali druge odločitve, v prvi nihče ne odgovarja za posledice, proti oblastem in odgovornim ne dosežeš nič, v drugi več da si odgovoren sam. Niso vsi ljudje enaki, ne odzovejo se vsi enako na cepivo, ko se kaj zgodi, povratka ni, itd.
NimašPrav
14. 11. 2019 21.10
+1
Ti pa si bedak.. Dohtarji so itak samo za poskodbe zdravit.. Bolezen si pa clovek sam naredi oz.jo lahko sam pozdravi, ce pravi cas vidi da mu telo nekaj sporoca in spremeni svoje navade.. Lp
SLOVENEC
14. 11. 2019 21.11
+2
Res je. Ampak druzba skrbi, da lahko vsi koliko toliko zivimo ( socialna varnost, varnos pred nasiljem, zdravstvana varnost...). Kot del druzbe moras delat to kaj ona od tebe zahteva. Ne mores samo jemat in nic dat. Vcasih pac kdo naj,,,
GospodT
14. 11. 2019 21.17
+2
Brez skrbi, država bo tudi za odrasle zapovedala cepljenje, prideš na vrsto. Takrat ti bo jasno to, kar je tisočim staršev, ki so cepili otroke. NE gre za starše, ki bi jim padlo nekaj na glavo in bi se kar v nekem trenutku odločili za ne cepljenje. Gre za starše, KI SO CEPILI svoje otroke, otrok je utrpel reakcijo po cepljenju in zato ne cepijo več, država pa jih še vedno sili v cepljenje. Vedno beremo isto zgodbo. Starš zagovarja cepljenje, se posmehuje necepiteljem, cepi otroka, otrok hudo in celo doživljensko zboli, stroka nima rešitev in forsira nadaljevanje cepljenja, starš se upre in postane anti-cepitelj. NE za svobodo odločanja, ampak proti cepljenju. Na tak način stroka in država ustvarjata tok proti cepljenju.
macehav
17. 11. 2019 18.26
+0
Jaz verjamem zdravnikom pri zlomih, prometnih nesrečah in ko potrebujem nego za otroka ali bolniško zase. Pri vsem ostalem jim ne verjamem. Glede na to, da me država vsako leto prisilno olupi za zajeten kup denarja, si pridržujem to pravico. In si jo bom še naprej. Marsikdo bi z veseljem živel svoje življenje, razpolagal s svojim premoženjem, denarjem in telesom. Če bi v tem norem svetu lahko. Ko se bo družba in država odklopila od moje denarnice bom z veseljem vrnila uslugo. Do takrat bom selektivno koristila, kar menim, da mi pripada.
akmt
14. 11. 2019 20.32
-10
Se pri nas uvesti taksne kazni. Bravo, Nemcija. Le zakaj bi o cepivu odlocali tisti, ki nimajo pojma o pojmu?!?Zdravnik naj cepi brez vprasanja. Dela v korist otrok in zdravja naroda.
Ramzess
14. 11. 2019 21.04
+6
Res, kaj pa če gre kaj narobe, kdo bo kriv, zdravnik noče biti, farmacija noče biti, zakonodajalec noče biti, kdo bo torej, ko je prepozno, otrok trajno prizadet ali mrtev, povratka ni.
GospodT
14. 11. 2019 21.21
+5
To je naci fašistično razmišljanje. Zdravnik naj cepi brez vprašanja????? Zdravniki že itak nimajo dovolj znanja o cepljenju, nekateri sploh nikoli niso prebrali navodil za cepiva, sploh ne poznajo stranskih učinkov, na vratih odpravijo starša, da ta reakcija pa že ni od cepljenja. In starši otrok, ki so doživeli stranske učinke, se IZDATNO poučujejo o cepivih in imajo ekstremno veliko znanja. Zato pa ni javne debate, ker se nihče ne upa povabit te starše na dialog, ker stroka nima argumentov. In točno tako mentaliteto zagovarjaš ti. Zagovarjaš religijo monoumja, ne pa dialog in znanstven diskurz.
klukec
14. 11. 2019 21.57
+1
akam pejt se cept pa ne utrujaj zarad mene tudi horsa ce ti tolk pasejo igle
klukec
14. 11. 2019 21.58
+2
macehav
17. 11. 2019 18.33
+1
Predlagam preprost test. Preden greš na cepljenje, preberi navodila o cepljenju in si zapomni čimveč stranskih učinkov tega cepiva. Potem pred cepljenjem prosi zdravnika, če ti jih lahko našteje. Uporabljaj prste, ko ti jih bo našteval. Od 200 zapisanih ti jih noben zdravnik ne bo naštel več kot 10. Sedaj pa nagradno vprašanje brez nagrade. Kako naj zdravnik, ki pozna zgolj 10 % stranskih učinkov cepiva, prepozna še ostale stranske učinke? Dr. med je samo naziv, ki ga nekdo dobi po študiju, ni pa to naziv, ki označuje vsemogočnega boga ali "vseznalca".
Quatflow
14. 11. 2019 20.32
+3
Se dobro, da je vecina starsev, ki cepi otroke lahko vesela, da otrok to dobro prenese. Ze, ko se odrasli cepijo se pocutijo nekaj casa slabotne, kaj sele otrok v razvoju. Sicer pa je imunski sistem zato, da nam pokaze kaj delamo prav za nase telo um in duha in ne zato, da ga naredimo v celoti odpornega, saj marsikaj telo um in duh sami zmorejo pozdraviti.
SLOVENEC
14. 11. 2019 20.47
+6
Upam da ne koristiš zdravstva in farmacije v nobenem slucaju. Ker ce gres samo k zobozdravniku, si popolen hinavec.
Quatflow
14. 11. 2019 21.08
-2
A sedaj se moram pa zato z vsem strinjati? Svasta!
NimašPrav
14. 11. 2019 20.14
+8
Bogi ste slovenčki, večina vas je ovčk.. Ne vidite da je vse v denarju.. Komu pa je mar za vaše zdravje. Plačaš kazen 2500eu,pa ni več važno ali je cepljen ali ne. Tudi pri nam ustrahujejo.. Ker najbol boli, če te udarijo po denarnici.. Pa to sploh ni res.. Najbol boli če imaš od cepiv poškodovanega otroka. Otrok star 3 leta, normalno govori.. Dan po cepljenju ne govori več.. Star 11 in še vedno ne govori.. Obrniti se pa ne mores na nikogar.. Vsi si zatiskajo oči.. Priberite si kdaj stranske učinke predno se cepite drage ovčke.. Možna tudi smrt. Admin ti pa ne bodi ovčka in ne briši. Aja, to je tvoje delo..da brišeš resnico.. Vseeno vam je ja.. Ker to ni vaš otrok. Beeeee
trumpet2018
14. 11. 2019 20.28
+7
se strinjam, ovce znajo samo minuse pritiskat, zelo je zanimiv dokumentarec Vaxxed, kjer so pričevanja mnogih staršev, katerih otroci so dobili možganske poškodbe zaradi cepljenja, da avtizma ne omenjam, v več 1000 primerih, ne gre za nekaj primerov, to je hud problem, zato pa globalisti preko svojih medijev redno promovirajo cepljenje, seveda dokumentarca Vaxxed na naših medijih ne boste videli nikoli
akmt
14. 11. 2019 20.34
-8
Ti si bogi,ja. Ampak kar izkasljaj se, dej se. Bos lazje spal.mi bomo pa zmagali. Itak
Ramzess
14. 11. 2019 21.06
+0
klukec
14. 11. 2019 20.09
+7
Farmacija je najvecji svetovni lobij najvecja barabija je v farmaciji,briga jih za zdravje ljudi vse od tablet do cepiv pomaga le delno na dolgi rok si pa delamo medvedjo uslugo,kaj tuki ni jasn odprimo ze oci
klukec
14. 11. 2019 20.10
-3
se pravi depopolarizacija clovestva jasno kot beli dan
holcar.
14. 11. 2019 20.14
+5
Zato je povprecna starost danes 30 let visja kot pred 100 leti Bravo smartass, probaj ti brez zdravil.
klukec
14. 11. 2019 21.49
-3
spremenil se je to zarad hrane ne zarad cepiv truplo
klukec
14. 11. 2019 21.50
-4
ko si je clovek posadil zelenjavo sadje in vse ostalo mal tuhtaj z glavo
flojdi
15. 11. 2019 16.47
-2
.holcar , krasno . mi je zanimivo . zakaj je moja mami umrla leta 68 v starosti 30 let, ob hudih zdravilih , jest pa že še 1x dlje diham , brez zdravil . in kako da vem za par ljudi , ki so živeli tudi do 90 let brez obiskov zdravnikov
ni_mi_vse_eno
14. 11. 2019 19.50
-2
Če pogledamo datum uvajanja cepljenja in število smrti za bolezni, potem ugotovimo, da je 90% smrti upadlo pred uvajanjem cepljenja.
klukec
14. 11. 2019 19.57
+0
klukec
14. 11. 2019 19.57
-1
holcar.
14. 11. 2019 20.13
+14
Napacen podatek, prvo sistematicno cepljenje je bilo v Angliji ze leta 1796 na crne koze. Nato so kasneje iznasli se druga cepiva. Takrat je bila smrtnost otrok še 35÷. Danes a je zanemarljiva. Res pa je da je poleg cepiv pomembno se asepticno delo v bolnicah in porodnisnicah, a to nikakor ni dovolj za izjorenitev bolezni!
NotMe
14. 11. 2019 21.08
-1
Tako je ni mi vseeno. Pri ošpicah je smrtnost tudi v razvitem svetu cca 0,05%. Malenkost, ne? Res, tja do 1900 so bile številke grozne, potem je začelo padati, ampak čisto padlo pa ni. No, v razvitem svetu je smrtnost cca 0,05%, v nerazvitem pa nekaj%. Saj to ni nič. ne? A ti prevedem? 0,05 mrtvih pomeni v Sloveniji 100 mrtvih otrok na leto. Malenkost, ne, prava sitnica, koga briga, 100 uničenih družin, 100 otrok, ki ne bo nikoli odraslo. No, evo, teh 100, zadnjih 100 otrok rešijo cepiva. O bolj resnih zadevah, kot so črne koze, tetanus, otroška paraliza, pa raje ne bom
GospodT
14. 11. 2019 21.24
-1
holcar, to je ekstremno posplošen in nikakor točen odgovor. Se vidi da ali nimaš blage veze ali pa namerno zavajaš. Poglej si natančne datume, kdaj so bila cepiva uvedena in tendenco smrtnosti PRED uvedbo cepiv. Gre za največjo laž, ki jo medicina plasira. Potrebnih je samo nekaj minut na spletu, da se ta laž odkrije.
EllaS
14. 11. 2019 19.47
+6
Zakaj se triletni necepljeni otrok joče? Ker ima krizo srednjih let.
ni_mi_vse_eno
14. 11. 2019 19.47
-2
Zdravnica, cepljena proti ošpicam, je zbolela za ošpicami. Problem je, ker cepivo mora povzročati imunski odziv in ne imunosti. Živela svoboda.
akmt
14. 11. 2019 20.36
-2
Kolk si ti pameten, pametna... Da kr boli.Seveda kdaj tudi kdo zboli. 1 na milijon. Kaj je to proti tisoc mrtvim zaradi necepljenja????
holcar.
14. 11. 2019 19.35
+15
Zakaj mislte je leta 1800 skor vsak drug otrok umrl pred 18 letom? Skoda je samo da necepljene danes resujejo cepljeni ker patogenih mikrobov skoraj ni. Ce tega ne bi blo bi v parih letih dokazal kako "nesmiselno" se je cepit.
Quatflow
14. 11. 2019 20.01
-10
Iz katerega vira je pa spet to. Verjetno iz kaksnega placanega?
GospodT
14. 11. 2019 21.27
+1
Kakšne statistične neumnosti na nivoju vrtca. Ampak za povprečnega bralca bo holcarjev input dovolj. Ovce pač iščejo religijo.
pankration
14. 11. 2019 21.32
+2
Pomisli tudi, koliko se je higiena spremenila v 200 letih. To da neko bolezen izkoreninimo ne pomeni da je to zaradi cepiva. Izkoreninjenje bolezni lahko dosežemo tudi tako, da za malenkost spremenimo način življenja.