Tujina

Žalostni konec na sodišču. Triletni otrok, ki ima družino, mora v posvojitev

Rim, 13. 11. 2014 07.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Italijansko vrhovno sodišče je razsodilo, da italijanski par ne more obdržati otroka, ki ga je rodila nadomestna mati v Ukrajini. Njeno ime ni znano, zato ji ga ne morejo vrniti. Triletni deček mora tako v posvojitev.

Triletni deček bo moral v posvojitev, je odločilo sodišče. (Slika je simbolična.)
Triletni deček bo moral v posvojitev, je odločilo sodišče. (Slika je simbolična.) FOTO: Thinkstock

Italijanska zakonodaja ne predvideva možnosti nadomestne matere, saj določa, da je mati otroka ženska, ki ga je rodila.

Par s severa Italije, v katerem sta oba v 50-letih in neplodna, je trikrat neuspešno skušal posvojiti otroka v Italiji. Vsakič so ju zavrnili, zato sta poiskala nadomestno mater v Ukrajini. Plačala sta ji 25.000 evrov. Ukrajinka svojega imena ob rojstvu otroka leta 2011 ni hotela povedati, tako da v rojstnem listu ni njenega imena.

Ko se je par vrnil v Italijo in je hotel registrirati fantka, so ju obtožili prevare, je poročala La Stampa.

Kljub zahtevi tožilstva, da pustijo otroka pri paru, je sodišče odločilo, da morajo "nikogaršnjega otroka" dati v posvojitev.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (40)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Fika Armel
14. 11. 2014 16.48
So pač norci kod naša politika.....
IvanaO
14. 11. 2014 10.34
+15
Bolano. Otrok mora biti pri starših, če seveda le-ti dobro zanj skrbijo. Najprej ljubezen, pol pa vse ostalo. Grozno!
24Ppkur
14. 11. 2014 09.56
+10
kaj pa so delali prej? Otrok je star tri leta ... in zdaj ko je pričel malo dojemati okolico, ga bodo iztrgali staršem? V posvojitev pa ga lahko dajo? In registrirajo potemtakem tudi? Ne more pa ostati pri družini kjer se počuti najbolj varnega? Saj to je smešno navkljub vsem zakonom! Ma italijansko ali slovensko sodišče ..."isto * drugo pakovanje."
kam_to_pelje
14. 11. 2014 08.20
+5
no pri nas moraš imeti v krogu prijateljev ljudi, s CSDja ali pa vpliv podkrepljen z zadostno količino denarja. Potem pa ni ovir za posvojitev. Pa četudi je protizakonita. V tem primeru pa upam da bodo pristojne službe dale otoka v posvojitev omenjenemu paru, če imata resnično poštene namene in je za otroka dejansko to zdravo okolje.
odgovorje42
14. 11. 2014 07.49
-4
TAle dva italjana nista nič kaj nedolžna, pomislite na ukrajinko ki je nedvomno zaradi ekonomske stiske v bistvu šla v prodajo svojega otroka... In enim vam je "abnormalno" da sodišče tega ne bi še požegnalo, pa v isti sapi tvezite o morali in pravičnosti...
kratko in jasno
14. 11. 2014 08.53
+8
si prebral za sabo kaj si napisal ? Zaradi stiske prodala lastnega otroka in zato je žrtev ?! Meni se ne smili in njej otroka prav gotovo ne bi vrnila. Če ga je prodala enkrat ga bo pa še drugič.
another nobody
13. 11. 2014 22.16
+18
Zdaj sem prebral na italijanskih straneh: oba starša sta sterilna - neplodna. Tako da niti oče ni njegov biološki oče. Zakon ne dovoljuje "maternice na posojo" in jima ne dovoljuje obdržat otroka, čeprav je bil z njima od 2011. Italijanom gre najbolj za to, da sodišče ni upoštevalo kaj bi bilo najboljše za otočička. Amapk gre pa za to, da se ne ustvari precedens - ker sta otroka praktično kupila za 25.000 eurov. Če bi to legalizirali, bi ustvarili trgovino z otroci.
another nobody
13. 11. 2014 22.19
+14
Kot vedno na 24ur - izvemo samo ŠOKANTNO polovico novice. Drugo - RESNIČNO zgodbo pa si moraš poiskati sam.
piko112
13. 11. 2014 21.51
+4
Kaj je on oče? Sicer je pa žalostno kako nedolžni takratko ponavadi potegnejo
Swashta
13. 11. 2014 16.49
+45
Tukaj ni pojasnjeno, čigavo seme in jajčece je bilo uporabljeno. Če sta sama prispevala eno ali drugo, je vsaj eden od nju biološki starš temu otroku. Gledano v tej luči je zgodba škandalozna. Če pa sta 'na trgu' kupila oplojeno jajčece, pa nista ravnala kaj dosti drugače, kot če bi preprosto kupila tujega otroka. Tako potem spet vsa zgodba izgleda popolnoma drugače. Žal od naših novinarjev ni pričakovati, da bi pojasnili tako 'nepomembne' podrobnosti? Sicer pa je tudi nepojasnjeno, če je otrok, ki je zdaj očitno star okoli treh let, ves čas živel pri nesojenih starših. Tak otrok se še kako dobro zaveda, če se ga iztrga iz okolja v katerem živi, kar ga bo lahko spremljalo celo življenje. Ampak važno, da je zakonu zadoščeno....?
ASCII
13. 11. 2014 22.02
+10
Glede na to, da oba neplodna je sklepati, da nista biološka starša. Če je tako sta dejansko kupila tujega otroka. Vseeno se mi zdi odločitev močno sporna, ker ne vidim nobene prednosti za otroka, če jima ga vzamejo.
Alojz Železnik 1
14. 11. 2014 02.00
-6
Aha! Torej podpirate trgovine z ljudmi? Točneje, kupovanje otrok?
JozaFric
13. 11. 2014 16.28
-26
Pravilno. Mogoče sta ga ukradla. Zapret jih bi bilo treba.
ooo777
13. 11. 2014 14.31
+43
Kako bolano saj si ga želita in do sedaj sta za vse poskrbela in plačala, sedaj jima ga bojo ukradli saj ta svet je totalno skregan z vsem normami in moralo itd....No saj pri nas socialna tudi počne abnormalnosti...
bimbumbam
13. 11. 2014 12.00
+41
Tu manjka en del zgodbe in sicer, da v Italiji je dovoljena posvojitev samo v primeru, da je razlika v letih posvojitelja in otroka manj kot 45 let. Ta par je bil verjetno zavrnjen, ker se je nekje pred 50. rojstnim dnevom odločil za posvojitev novorojenčka, za kar pa zakonodaja prepoveduje (morda se vam zdi butast zakon, vendar premislilte o tem, da pri 55 posvojite otroka in otrok ni niti polnoletenm vi pa odmankate...). Lahko bi npr. posvojila starejšega otroka, pa sta želela novorojenčka. Zato so odšli v Ukrajino in pripeljala otroka nadomestne matere. Sodišče je odločala po zakonodaji - razlika v letih je večja od 45 let in zato, ne moreta biti ona posvojitelja. Tu je pa še ena caka - v Italiji je ogromno otrok in mladostnikov v sirotišnicah, ki jih vodi kler, ki za vsakega otroka do polnoletnosti pridobiva državna sredstva, zato je tudi veliko težje posvojiti otroke, ki so dejansko v sirotišnicah.
kiboko
13. 11. 2014 14.01
+29
Novinarji so bolani manipulatorji, hvala za razlago.
Greghorian
13. 11. 2014 18.12
+1
Je sploh potrebna posvojitev? Saj oče je verjetno tudi biološki oče otroku?
Lu888
13. 11. 2014 11.45
+45
Če je otroka rodila nadomestna mati, je otrok biološko njun, zato ne razumem, kako je lahko nikogaršnji otrok. Razen če ste spet kaj narobe prevedli.
zdravapamet50
13. 11. 2014 11.28
+14
Upam, da naši pametni uradniki ne bodo kaj kopirali iz te zakonodaje, naj pogledajo raje na severne baltske države....kjer se najbolje živi
yaks
13. 11. 2014 18.27
-1
Timy15
13. 11. 2014 11.27
+17
Ja,nekateri zakoni so tudi nečloveški in skregani z zdravo pametjo!
zdravapamet50
13. 11. 2014 11.27
+23
Katastrofa, sodnik pa v tem primeru nima srca ne zdrave pameti....neznosno je onesrečil starša in otroka
Ramzess
13. 11. 2014 11.21
-2
Lahko bi pa posvojila, če že mora biti uradno, a tudi je nekratek proces, in že zaradi znane preteklosti ne bi mogla, le to bi uporabili proti njima.
konstruktor
13. 11. 2014 10.26
-4
Kaj pa, če jima Ukrajinka ni prostovoljno oddala otroka?
lordslayer
13. 11. 2014 09.29
+41
glupa zakonodaja
rovte
13. 11. 2014 10.38
+31
Se strinjam, nobeden ne pomisli na otroka samo zakonov se držijo!
Ramzess
13. 11. 2014 11.21
+5
Na sodišču poznajo samo zakone. Vsak ki vidi to ve.
nitro557
13. 11. 2014 11.28
+2
ne samo gledatii eno stran. Kako pa mi vemo da otrok ni ugrabljen in /ali prodan temu paru? Če je nadomestna mater potem par mora vedeti kako ji je ime saj ga nista vzela iz sirotišnice. Nekaj smrdi tukaj...
ooo777
13. 11. 2014 14.37
+4
na socialnah zaposleni gledajo prvič na svoje pravice in kako bojo oni čimbolj skoz oprišli ,za uporabnike jim je zelo ali nič mar , so postali-e samo birokrati ,so skoraj nečloveški in jim ni mar za probleme, ne znajo ali nočejo se poglobiti, krijejo samo sebe, so postali-e skoraj nečloveški in naziv socialna ni več isto kot je nekoč bilo, to so navadne referentke naj mi ne zamirijo tisti, ki so še človeški.....in jim je še mar
ginger 1
13. 11. 2014 09.13
-56
Zgleda,da je s tem parom nekaj hudo narobe...sodisce hoce zascititi otroka...!!!
rovte
13. 11. 2014 10.40
+21
Bi vidla tebe, če bi te kr naprej dajali nekam v posvojitev! A ne razumeš, da piše, samo ker zakon tako predvideva ..., ga bodo dali naprej v posvojitev.
Ramzess
13. 11. 2014 11.22
+2
Hoče zaščiti otroka, ali so ravnali prav ali ne, bo vidno čez leta, kdo ve kje lahko otrok konča.
ginger 1
13. 11. 2014 12.46
-3
V Italiji zakonodaja sciti otroke nedolzna bitja....par je bil ze veckrat zavrnjen za posvojitev...
Die einemaister
13. 11. 2014 09.10
+32
krščanska država pač Vatikan rules
iza888
13. 11. 2014 09.49
+7
ginger 1
13. 11. 2014 18.47
+1
iza++++++ kako se srpu in kladvu to sploh lahko dotupi ?...nikakor !!!!