Slovenija

'Smo hlapci ali zdravniki?'

Ljubljana, 29. 06. 2010 09.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

"Če popustimo zdaj, nikoli več ne bomo dosegli, da bo naše delo plačano kot delo." "Odločiti se moramo, ali smo hlapci neke politične oblasti ali zdravniki." Vse to je bilo slišati na zboru zdravnikov v kliničnem centru.

Konrad Kuštrin
Konrad Kuštrin FOTO: Dare Čekeliš
Zdravniki, ne glede na položaj, bodo morali pokazati, kam spadajo - ali so hlapci neke politične oblasti ali zdravniki. Konrad Kuštrin

Zdravniški sindikat Fides je v ljubljanskem kliničnem centru (UKC) organiziral zbor zdravnic in zdravnikov.  Tema: plačevanje dežurstev. Tako vlada kot zdravniki so se namreč trdno utaborili vsak na svojem bregu; vlada vztraja pri zmanjševanju plačil, zdravniki pa na to nikakor ne pristajajo.

"Jesen, ki se obeta, bo huda, trda in ključna za status zdravniškega poklica na splošno; pomembnejša kot stavkovno leto 1996," je dejal predsednik Fidesa Konrad Kuštrin. Zdravnikom je pojasnil, da vlada njihovih argumentov za umik predlaganih znižanj plačevanja dežurstev ne upošteva in je šla z novelo zakona o sistemu plač v javnem sektorju naprej "na silo". "Nove zgodbe, ki so zdramile tudi druge sindikate, so še bolj zanimive. Predlagajo namreč, da se odprava nesorazmerij med plačami v javnem sektorju sploh ne uresniči, da ne bo več napredovanj in stimulacij ... to pelje nazaj v obdobje samoupravljanja," pravi Kuštrin. "Če zdaj popustimo, nikoli več ne bomo dosegli tega, da bo naše delo plačano kot delo," je še dodal.

Obravnavajo nas skoraj za kriminalce in zločince v tej družbi. Ker z nekimi nenormalnimi obremenitvami vzdržujemo ta sistem v dobro bolnikov in seveda ob tem pričakujemo tudi plačilo, smo obravnavani, kot smo. Božidar Visočnik

Soglasje za delo preko polnega delovnega časa je zato umaknilo že 75 odstotkov zdravnikov v kliničnem centru. Sindikalist v UKC Ljubljana Božidar Visočnik pa je opozoril, da jih je vodstvo zato začelo šikanirati. "Takoj, ko je glavni odbor Fidesa sprejel sklep o zbiranju preklicev soglasij za delo preko polnega delovnega časa, je vodstvo vodjem oddelkov naročilo, da jih morajo dnevno obveščati o številu in tudi poimensko o zdravnikih, ki so podpisali izjave. Zagrozili so tudi, da tisti, ki bi preklicali soglasja, ne bodo dobili dovoljenja za delo pri drugih delodajalcih," je dejal.

Ob tem je dodal, da niso vedeli, da je Fides že na glavnem odboru sprejel priporočilo vsem članom, naj v času preklica soglasij delajo izključno v matičnih ustanovah.

Vodstvo UKC Ljubljana je zavrnilo očitke o šikaniranju zdravnikov. Kot pojasnjujejo, so dolžni organizirati 24-urno neprekinjeno zdravstveno varstvo za bolnike, zato morajo vedeti, koliko kadra imajo na razpolago za takšno organizacijo dela, so zapisali v sporočilu za javnost.

'Lotili so se zdravnikov'

Infuzija
Infuzija FOTO: Reuters
Lotili so se zdravnikov, populacije, ki nas je najmanj. Prepričan sem, da je za tem politični motiv. Smo politično popolnoma neodvisna skupina, ki zna še razmišljati s svojo glavo. Konrad Kuštrin

Zdravniki so obravnavani diskriminatorno, je dejal Kuštrin in v potrditev svoje trditve izpostavil, da je ministrstvo za šolstvo pred kratkim predlagalo povečanje letne kvote ur s 700 na 760 ur, a je ta predlog tudi na hitro umaknilo. "Toliko jih nekateri zdravniki naredimo v dveh mesecih in zaradi tega ga bodo še križali. Tako je stanje v državi," je dejal Kuštrin.

Podpredsednik Fidesa Damjan Polh je zdravnikom pojasnil, da jih po zmanjševanju dodatkov za nočno, nedeljsko in praznično delo ter uvedbi dežurnih delovnih mest zdaj čaka še "vsesplošno znižanje plač za pet odstotkov, za drugo leto pa napovedujejo ukinitev vseh pravic, kot so napredovanja, stimulacije, regresi in podobno. To bo črn scenarij za vse zaposlene v javnem sektorju," je ocenil Polh.

Po besedah Kuštrina je dobil namige, naj zdravništvo zahteva izločitev iz sistema javnih uslužbencev. "Mi bomo čakali, da nas vzamejo iz javnega sektorja in potem bomo postavili ceno. Tudi izstop iz javnega sektorja bo imel svojo ceno," pravi Kuštrin.

'Plačujemo še en davek'

Zdravniki so opozorili na nekatere nepravičnosti v sedanjem sistemu, na primer na to, da plačujejo prispevke v pokojninsko blagajno tudi od svojih nadur, se jim pa nadure ne štejejo v pokojninsko dobo. "Plačujemo še en davek," je dejal Kuštrin, ki pravi, da v drugih državah ni tako. Dodal je še, da ni politične volje, da bi se to spremenilo.

V soboto bo Fides sklical vodstva zdravniških organizacij in naredili bodo strateški načrt. Ker, kot pravi Kuštrin, jesen bo huda, trda in ključna za status zdravniškega poklica.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (266)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Javoje
16. 08. 2010 01.54
Bruto izplačane plače v javnem zdravstvu so znašale junija letos 63,2 milijona evrov, junija 2008 pa 50,8 milijona evrov bruto. Tako pravi statistika AJPES-a. "Hlapci alii zdravniki" je naslov tega članka.Najvišja plača v javnem sektorju države je znašala junija 15.751 - v zdravstvu. Povprečna slovenska plača je maja bruto znašala 1.475 evrov, predsednik države pa je zaslužil 6.241 evrov. Modri dirkač se sprašuje "Sicer pa, a nimajo naši zdravniki vesoljske plače?"
ForwardThinking
03. 07. 2010 18.13
Zdravniki imajo PRAV!!! In ljudje odprite že enkrat oči, ne bodite neumne ovce te vlade! Zdravniki se samo borijo, da jim ne vzamejo kar imajo. In, če so vam znižali plače niso za to krivi zdravniki, krivi so vaši sindikalisti, ki so se s tem strinjali!! Zdravniki NISO krivi za recesijo in primankljaj v državnem proračunu, zakaj bi ga zdaj oni krpali??? Niti niste VI krivi za tako stanje... krivi so managerji bank in podjetij IN VLADA ker dopušča (z zakoni) to kar se je pač dogajalo. Tisti, ki so vse zavozili naj stvar tudi popravijo: zaplene se naj jim premoženje in naj gredo za zapahe. Če enkrat zavozi podjetje - nikoli več v življenju nebi smel biti manager!!! Zdravniki imajo prav in prav jim dam!!! Zakaj bi pristali na zniževanje plač... HALO??? Vsak dan vlada zvišuje prispevke, trošarine, davke na to in ono... cene življenjskih potrebščin rastejo vsak dan po cent ali 10centov, pa tega niti ne opazimo!!! Sindikalisto so krivi, da imate vi danes znižane plače!!! S tem se enostavno NE BI SMELI STRINJATI... gremo stavkat, bo država še več izgubila.... še enkrat: NISMO MI KRIVI ZA RECESIJO IN POLOM, KI SO GA USTVARILI "VELIKI (bankirji, politični botri)". IN TEGA TUDI NE BOMO KRPALI!!!!!
informacija
02. 07. 2010 13.11
Res je,da ni potrebno vse zdravnike metati v isti koš,samo,kaj ,ko bo nekaterim tu,ki jih vztrajno branite umrl zaradi zdravniške napake Vaš otrok ,sorodnik,ali prijatelj. Boste rekli,ah,saj je ok,saj gospod doktor ni tako mislil,se je pač zmotil in če bo drugič spet tako,nič takega. V bistvu pa se tako tu vidi,da se tu branijo drug drugega zdravniki in njihovi sorodniki,saj vrana vrani ne izkljuva oči.
norisvet
01. 07. 2010 10.09
Prosim, če mi administrator pojasni kaj je bilo v mojem odgovoru selbubi sporneg ali žaljivega!
m0dridirkac
01. 07. 2010 09.40
>>polikarbonatka >>Prvi pogoj je da se včlaniš v zdravniško zbornico, >>ta članarina je tako nerazumno visoka, Enake pogoje imajo naši zdravniki. >>drugo zahtevajo verifikacijo diplome,tudi če si specialist že 20let, A bomo kar na besedo verjeli? Si gledala film "Ujemi me, če me moreš"? A bi rada takšnega zdravnika? >>Po vsem tem pa si sprejet za določen čas z plačo pripravnika. Plačni razred ne določa zbornica ali zdravniki, ampak sistem plač v javni upravi. Sicer pa, a nimajo naši zdravniki vesoljske plače? Tudi pripravniki?
norisvet
01. 07. 2010 06.59
Sebulba: Afere? Ali ti verjameš vsemu kar slišiš na POP TV? Ali res misliš, da je v bolnico prišel fant, ki je bil prej povsem zdrav in potem zaradi malomarnosti umrl. Zakaj odvetnik staršev ne dovoli objaviti določenih dejstev? Ali se ti zdi normalno, da se dela afera tudi iz tega, da terminalno bolni, rakavi bolnici, stari več kot 80 let odrečejo dializo in jo zdravijo le paliativno (bolečine)? Ali se ti ne zdi, da četudi so res dve tri afere letno, zdravimo še vedno odlično, saj letno obravnavamo nekaj milionov primerov? Ali veš, da nekatere interesne skupine plačujejo uredništvom, da blatijo zdravnike? Ali veš, da so najbolj nezadovoljni in glasni tisti, ki od nas pričakujejo določen, nezaslužen privilegij (invalidska, bolniška, odškodnina), niso pa zares bolni ali poškodovani. Ali veš, da ne smemo pregledati več bolnikov kolikor nam jih dovoli zavarovalnica. Da imamo za pregled bolnika standarde, ki jih določi zavarovalnica (10min). Od tod čakalne vrste in hitra obravnava. Ali veš, da se ob pomanjkanju zdravnikov slovenski bolnik uvršča v sam vrh po številu obiskov zdravnika na leto? Lahko bi še našteval.....
polikarbonatka
30. 06. 2010 22.39
Tonček Balonček,ali ti veš kakšne pogoje postavlja zdravniška zbornica za zdravnike iz tujine?Nemogoče!Prvi pogoj je da se včlaniš v zdravniško zbornico,ta članarina je tako nerazumno visoka,drugo zahtevajo verifikacijo diplome,tudi če si specialist že 20let,potem tečaj Slo.jezika(kar je prav)ki si ga moraš sam plačat.Po vsem tem pa si sprejet za določen čas z plačo pripravnika.Tudi za specialiste ki jih evidentno primanjkuje.Zdravnikov je res premalo,vendar se zelo trudijo da jih ostane malo,kaj misliš,zakaj?
dr.med.
30. 06. 2010 17.52
Vidim, da je tukaj polno ljudi, ki dvomijo v moje komentarje. Vprašajte se samo, kaj pa bi imel od tega, da bi tukaj lagal? Saj moji komentarji nimajo nikakršnega vpliva na odločitev vlade. Samo povem kako je. Rad bi samo predstavil alternativo temu, kar poročajo mediji. Vedno se izpostavlja samo tistih nekaj najbolje plačanih. V vsakem sistemu so pač eni, ki se znajdejo. In znašli se bodo tudi ob morebitnih spremembah. Nastradali bodo drugi, takšni kot sem jaz. Opažam pa, da ste si nekateri že ustvarili svoje mnenje in prepričane je težko prepričevati. Verjemite kaj želite. Vsi tukaj smo samo kmetje na šahovnici. Prepiramo se med sabo, igro pa igrajo ljudje v ozadju. A se vam zdi logično, da vsi zdrvniki lažemo, smo pohlepni, brezčutni... Nobeden ni šel na medicinski fax z dobrim namenom ampak samo z dobičkom pred očmi. Že na faksu nas učijo, kako nagrabiti čim več denarja... in podobne neumnosti. Ko se odločaš za poklic imaš neke idealizirane predstave. Komaj po nekaj letih dela, ti postane jasno dejansko stanje. Kliko 18 letnikov po končani maturi pa gre najprej za kakšno leto prostovoljno delat nekam, predno se odloči, kaj bo šel študirat?
Tonček Balonček
30. 06. 2010 17.13
Jaz se čudim, kaoko da pri teh enormnih zaslužkih k nam ne hodijo delat zdravniki iz tujine. Zakaj v Mariboru ne dežurajo dohtarji iz Celovca, v Izoli iz Trsta in na Jesenicah iz Celovca? Zakaj k nam hodijo le delavci iz Bosne, prostitutke iz Moldavije ter "svetovalci" in "managerji" iz Nemčije, ZDA in Francije, dohrarji pa nikakor ne! Tu nekaj ni v redu, a kdo razume, enostavno ni Švicarskih zdravnikov, ki imajo urejeno beleženje ur! Pri9dejo npa kakšni dohraji s Kosova, Hrvaške, Kirgizije in Srbije za akkšno leto ali dve! Ali za šefe in predsednike zbornice....
Sebulba
30. 06. 2010 15.30
norisvet 30.06.2010, 15:09 1 Kaj je narobe s potentnostjo? Če se bojuješ za pravično stvar moraš biti potenten. Zdravniki smo preslabo plačani in pika. Sedaj ne razgljabljamo o tem ali je 500 evrov dovolj za dostojno življenje. Ni!!! Sramota!! Toliko dobi nekvalificiran delavec v tovarni za 8 ur dela. Sramota je tudi, da kirurg, specialist dobi 1650 evrov za 8 ur dela. Za delo, ki je enako kakovostno kot v Nemčiji (Sem delal tam, zato mi tega prosim ne oporekati). Danes sem opravil 4 operacije, ki jih ZZZS plača okrog 5000 evrov vsako. Torej sem zaslužil 20000 evrov. Če pa deliš 1650 z dvajset in prišteješ še davke, prideš do izračuna, da bolnica zame vsak dan odšteje okoli 150 evrov, jaz pa jih dobim 80. V kateri državi dobi kirurg 0,75% od cene operacije!!!????? Mogoče v Ljudski Republiki Koreji?? Zato ne svinjajte toliko po nas. Ko bomo izstopili iz sistema javnega pranja denarja in podpiranja lenuhov in sleparjev vas nihče od nas ne bo več prišel operirat za 0,75% denarja od operacije. Lahko si poližete vse prste, da imate take zdravnike. "" Vse lepo in prav ampak zamislite se kaksno sliko dobi nerazgledano ampak pošteno ljudstvo......afere,mrtvi otroci brez epiloga odgovornosti,boj za stolčke,farmacevtske spletke... Zberite se in dosegli boste svoje, le črne ovce izločite iz črede pa bo vse ok.
norisvet
30. 06. 2010 15.09
Kaj je narobe s potentnostjo? Če se bojuješ za pravično stvar moraš biti potenten. Zdravniki smo preslabo plačani in pika. Sedaj ne razgljabljamo o tem ali je 500 evrov dovolj za dostojno življenje. Ni!!! Sramota!! Toliko dobi nekvalificiran delavec v tovarni za 8 ur dela. Sramota je tudi, da kirurg, specialist dobi 1650 evrov za 8 ur dela. Za delo, ki je enako kakovostno kot v Nemčiji (Sem delal tam, zato mi tega prosim ne oporekati). Danes sem opravil 4 operacije, ki jih ZZZS plača okrog 5000 evrov vsako. Torej sem zaslužil 20000 evrov. Če pa deliš 1650 z dvajset in prišteješ še davke, prideš do izračuna, da bolnica zame vsak dan odšteje okoli 150 evrov, jaz pa jih dobim 80. V kateri državi dobi kirurg 0,75% od cene operacije!!!????? Mogoče v Ljudski Republiki Koreji?? Zato ne svinjajte toliko po nas. Ko bomo izstopili iz sistema javnega pranja denarja in podpiranja lenuhov in sleparjev vas nihče od nas ne bo več prišel operirat za 0,75% denarja od operacije. Lahko si poližete vse prste, da imate take zdravnike.
nikajana
30. 06. 2010 14.49
dr.med....dvomim, da si doktor ali pa tudi, plačo imaš po plačilnem razredu, katere je določila vlada, ministrstvo, pa mislim, da zdravniki ne spada v nižje plačilne razrede. Cenim delo zdravnikov in mislim, da ste za svoje delo plačani korektno, so pa izjeme kateri bi si lahko sami krojili plačo. Ne le zdravniki, tudi ostali kadri, ki se šolajo, ki delajo zahtevna dela, so plačani veliko manj kot vi......tudi delavci na cesti, v gradbeništvu opravljajo težka dela, če ne že "umsko" pa fizično....... Vlada je določila minimalno plačo in zakaj bi dali več........Sama imam 20 let delovne dobe, VI stopnjo izobrazbe-delam kot borzni posrednik, pa imam minimalno zajamčeno plačo........iščem delo, toda del ni, brezposelnost se veča, na eno delovno mesto je od 100-500 prijav....Dikler ne bom našla kaj boljšega bom pač delala za 560,00 eur...moram, ker sem sama z dvema otrokoma, ki se šolata, in prejemata nizko pokojnino po očetu..... naj stavkam, sem jutri brez službe, žal....
gorencdask
30. 06. 2010 14.43
dr.med. 30.06.2010, 14:20 0 gorencdask Če bi natančno prebral, sem napisal, da delam v KIRURŠKIH ambulantah. Torej sem kirurg in ne delam samo ambulant. Vseeno ne štima 10 na uro. Pa sem bil zaradi kolen in z otrokovimi zlomi precej pri kirurgih. Nikjer ni šlo 10 na uro, ne me basat.
Sebulba
30. 06. 2010 14.30
dr.med. 30.06.2010, 14:24 0 Sebulba Se strinjam, da mora v krizi vsak prispevat svoj delež vendar vlada tega zakona ne spreminja samo za čas krize. Zakon bo veljal, dokler ga ponovno ne spremenijo. Se bo menjala oblast in bodo rekli: "saj mi smo vam dali, oni so vam vzeli" potem se bomo en čas pogajali sindikati javnega sektorja med sabo in potem bo čez 10 let najbrž spet sprememba (ki ne bo uveljavljena takoj, ampak v nekaj naslednjih letih) in potem bo spet menjava oblast in spet kaka kriza.... Naj pripravijo zakon, ki bo veljal le določen čas in to v njihovem mandatu. Beseda ni konj, pravijo. In dovolj imamo tega, da nas imajo za norce! "" Amen in vso srečo. Le druge, manj prepotentne predstavnike si izvolite pa Vam zna celo uspet. Resno.
dr.med.
30. 06. 2010 14.24
Sebulba Se strinjam, da mora v krizi vsak prispevat svoj delež vendar vlada tega zakona ne spreminja samo za čas krize. Zakon bo veljal, dokler ga ponovno ne spremenijo. Se bo menjala oblast in bodo rekli: "saj mi smo vam dali, oni so vam vzeli" potem se bomo en čas pogajali sindikati javnega sektorja med sabo in potem bo čez 10 let najbrž spet sprememba (ki ne bo uveljavljena takoj, ampak v nekaj naslednjih letih) in potem bo spet menjava oblast in spet kaka kriza.... Naj pripravijo zakon, ki bo veljal le določen čas in to v njihovem mandatu. Beseda ni konj, pravijo. In dovolj imamo tega, da nas imajo za norce!
dr.med.
30. 06. 2010 14.20
gorencdask Če bi natančno prebral, sem napisal, da delam v KIRURŠKIH ambulantah. Torej sem kirurg in ne delam samo ambulant.
gorencdask
30. 06. 2010 14.02
Gospod "dr.med" - sami ste se nekoliko zašili z ciframi. V enem postu pišete o 10 pacientih na uro, v drugem postu o 1000 pacientih na leto? Kaj je torej res? Meni je skoraj bolj realna številka 1000 na leto, če štejem 260 delovnih dni znese to nekaj manj kot 4 paciente na izmeno. Kar je po mojih izkušnjah veliko bližje resnici kot 10 na uro. Drugač pa gledam na zdravnike trenutno tako kot na prevoznike. Zaradi zafurane situacije uporabljajo izsiljevanje in grožnje, ki delujejo ravno zaradi te zafurane situacije. Vi boste zaprli ambulante, prevozniki bodo zaprli ceste itd. Eni boste šli na jahte na morje, drugi na vikende v Bad Kleinkircheim. Mi pa bomo gagali še naprej kot do zdaj.
bdso1
30. 06. 2010 13.39
DOHTARJI ne ga srat!!!Velika razlika je ,če delaš,ali si vslužbi in čakaš, če bo slučajno kaj za delat,ali pa na dežurtvu ponoči SPIš,ker ni kaj zadelat pa si prav tako bajno plačan!!! Za specialni pregled dobite 1€ ,jaz dot delavec z srednjo šolo pa 4€ na uro,na mesec pa SAMO 700 €,PA ČE TUDI SEM BOLŠE PLAČAN NA URO KOT VI DOHTARJI !!! DOHTARJI NE GA SRAT!? Ja, koliko pa potem napravite specialnih pregledov v eni uri,če vam je plača KOMAJ med 5000€ in 10000€.So tudi izjeme ,po moji hitri računici so nekateri dohtarji sposobni napravit SPECIALNI PREGLED vsako minuto??!TO je krat 200 ur na mesec za VAS DOHTARI skromnih 12000 € !?!?!? Pa slučajno nesme it na toaleto!!! Cenjeni precenjeni dohtarji,stopite prosim par korakov bliže zemlji,saj niste prav nič,nič drugo kot ZEMLJANI!?!? Lp
Sebulba
30. 06. 2010 13.35
dr.med. 30.06.2010, 13:02 0 Sebulba Pa še nekaj. Saj mi ne delamo proti državljanom. Mene samo moti, kako vlada preko medijev manipulira z vami. Kadar imajo ljudje občutek, da so skoraj vsi posamezniki v sistemu slabi, takrat niso krivi posamezniki, ampak sistem! A si zdravnik, zaposlen v javnem zavodu sam organizira delo? Vlada določi večino svetnikov v zdravstvenih zavodih. Svetniki volijo direktorje, direktorji postavijo (In odstavijo) šefe... Jasno je, kdo ima v rokah škarje in platno, kdo delo organizira. Od 20 eur za specialističen pregled dobim jaz 1 eur. Kam gre ostali denar? Najbrž nekomu v žep pri kakem javnem razpisu. Če hočete biti koristni se borite proti viru zla in ne proti izvajalcem - zdravnikom. Še enkrat. Zdravnikom je jasno, da za slabo stanje niso krivi državljani ampak država. Riba smrdi pri glavi! Pa da ne bomo delali krivice sedanji vladi - na tem izpitu so padle tudi vse prejšnje vlade, kot sem že komentiral. Tudi mi ne uživamo v stanju, kakršno je! "" Nisem videl zadnjega komentarja zato bom pokomentiral še tega. Res je, niste svoje usode krojači in vem, da je zdravstvena reforma oreh, ki si ga nobena politična frakcija ne upa streti.....mislim,da si ga pred samim kolapsom tudi nobena ne bo upala. Se enkrat, razumem in Vam dam prav. Vedno se bom postavil na stran odgovornega zdravnika, ki se trudi ter zaveda pomena svoje službe. Pravite vlada manipulira......živa resnica, vedno je in vedno bo in na žalost se malo ljudi tega zaveda. Opomnil bi Vas le, da su tudi zdravniški ceh sam nastavlja polena z raznimi "poglavarkami" zdravniške zbornice.....Verjetno res ne poznamo vsega ozadja, ampak moralna oseba bi pač odstopila saj "raja" pač hoče njeno glavo....in smo spet pri ljudeh, ki vidijo le taksne zadeve in ne vidijo sirsega spektra..... torej strpnost in razumevanje.
Sebulba
30. 06. 2010 13.23
dr.med. 30.06.2010, 12:50 2 Sebulba Mislim, da primerjava s fizičnimi delavci ni primerna. Kaj pa odgovornost? Med 1000 pacienti, ki jih pregledam vsako leto, je že statistično nemogoče, da ne bi storil kakšne napake. Ko pa zdravnik naredi kakšno napako, potem pa javnost pričakuje: odvzem licence, izguba službe, zapor, ogromne odškodnine... Javnost nas dojema kot neko zlo silo v državi. V službah nič ne delamo, dežurstva so ustvarjena umetno zato, da si polnimo žepe... Kdor dela 300 in več ur, mu nobeden ne verjame, da toliko dela in je "zaslužkar", kdor sedaj pravi, da ne bo več delal več, kot po zakonu mora, je lenuh in neetičen... Edina rešitev bi bila, da bi zdravniki delali več in zaslužili manj. Tudi najbolj vrhunski strokovnjaki bi morali imeti omejitev plače navzgor, ki ne bi smela presegati 5000 eur bruto (2700 neto)... pa še kaj! Kaj pa v privatnem sektorju? Nekateri direktorji zaslužijo več kot 100.000 eur mesečno, da ne govorimo o menedžerskih odkupih! Šrot, Bavčar, Zidar & co. so državi (podjetjem nekoč v večinski državni lasti) ukradli MILJARDE, pa ljudi manj moti kot teh 20 miljonov, ki si jih razdeli 100.000 javnih uslužbencev... Pravica vseeno mora bit! Poklici niso vsi enako zahtevni. In dokler se smatra, da si specialist za en pregled zasluži 1 eur je s to državo nekaj narobe. "" Se spet strinjam, dodal bi le da Vas ne dojemam kot nujno zlo temveč kot nujno potrebno institucijo, ki si zasluzi vse spoštovanje. Razumem, da Vas jezijo nekaznovani managerski odkupi, kraje, poneverjanja ter korupcija na splošno, razumem tudi da je zdravstvo preobremenjeno ter v resnih skripcih. Rad bi samo poudaril, da smo VSI v škripcih ter da je strpnost ter medsebojne razumevanje nujno. Sigurno, da je treba prej zagotoviti delovne pogoje zdravniku kot npr. zidarju to pa vseeno ne pomeni da lahko slednjega izkjucimo. Se pa še enkrat strinjam, če bi naši veljaki imeli jajca in če ne bi drug drugemu bili dolžni kup uslug iz dolgoletnih bojev za stolčke bi lahko bilo marsikaj drugače, denar ne bi izginjal v gospodarskem kriminalu in marskirar bi bilo lažje.