Slovenija

Skupnost socialnih zavodov izstopila iz vladne delovne skupine

Ljubljana, 03. 08. 2020 06.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Skupnost socialnih zavodov Slovenije je sprejela končno odločitev o izstopu iz delovne skupine za covid-19 pri ministrstvu za delo. Razlog za izstop je odločitev ministrstva, da ne bo ugodilo njihovi glavni zahtevi - da se okužene stanovalce domov za starejše osami oziroma namesti v pooblaščene zdravstvene zavode. Ob tem poudarjajo, da so pripravljeni sodelovati na neformalnih srečanjih.

Ministrstvo je predlog nove rešitve posredovalo konec minulega tedna, med vikendom pa ga je preučevala strokovna skupina skupnosti. Na podlagi njene opredelitve so v skupnosti socialnih zavodov danes sprejeli končno odločitev o izstopu iz delovne skupine za covid-19, ki so ga sprva napovedali za začetek avgusta.

Skupnost je namreč izjemno kritična do trenutne organizacije dela v zavodih v primeru pojava okužbe z novim koronavirusom. Ostro nasprotujejo usmeritvi ministrstev za delo in zdravje, da se v bolnišnico sprejme le tiste oskrbovance, ki potrebujejo bolnišnično zdravljenje. V skupnosti sicer ne zahtevajo, da se okužene umakne v bolnišnice, ampak v zunanje enote, predlagali so že hotele ali vojašnice.

Nekaj časa je kazalo, da so jim na ministrstvih pripravljeni stopiti korak naproti. Razmišljali so namreč o tem, da bi za okužene oskrbovance zagotovili dodatne mobilne enote. Prav tako so dejali, da iščejo možnost, da bi domovom pomagali z zagotavljanjem zaščitne opreme.

Novo povečevanje števila okužb v Sloveniji je v minulih tednih ponovno izpostavilo prostorske in kadrovske pomanjkljivosti v domovih za starejše, nazadnje v Hrastniku. Stanje se tam umirja, danes naj bi tam odvzeli več brisov osebam iz doma.

Dom za ostarele
Dom za ostarele FOTO: Thinkstock

Na ministrstvu izstop obžalujejo: Vloženih je bilo veliko naporov

Na ministrstvu za delo izstop skupnosti socialnih zavodov iz delovne skupine za covid-19 obžalujejo, saj so po besedah državnega sekretarja Cveta Uršiča doslej dobro sodelovali. 

Delovna skupina sicer oblikuje protokol za morebitni naslednji val covida-19 v socialnovarstvenih zavodih. Z njim želijo po Uršičevih besedah povezati vsa navodila, ki jih je ministrstvo za zdravje sprejelo spomladi v prvem valu in še vedno veljajo ter dobro prakso v domovih. "Da so se domovi na primeren način soočali z epidemijo, kaže dejstvo, da se je več kot devet desetin domov uspešno ubranilo pred vnosom okužbe v dom. Zadnje tedne ponovno vidimo nove okužbe v domovih, a so se odzvali na primeren način, tudi v Hrastniku, kje se situacija število okuženih zmanjšuje," je v današnji izjavi za medije ocenil Uršič. Zahvalil se je vsem zaposlenim in vodstvom domov, da so "zavzeto, srčno in strokovno delali med epidemijo in v zadnjih mesecih".

Ob tem je spomnil na nekatere ukrepe, ko jih pristojni sprejeli v minulih mesecih, med drugim na odprtje štirih negovalnih oddelkov v bolnišnicah, kamor lahko za krajši čas namestijo okužene oskrbovance, ki sicer ne potrebujejo bolnišničnega zdravljenja. Poleg tega so zagotovili sredstva za dodatne kadre, kadrovsko pomoč so si domovih ponudili med seboj, ministrstvo za zdravje izvaja izobraževanja za zaposlene, kako preprečevati vnos. Trenutno delajo tudi na tem, da bi vsi domovi imeli za 30 dni rezerve zaščitne opreme.

Ministrstvo za zdravje pa je konec minulega tedna zavodom poslalo vprašalnike glede potreb po mobilnih bivalnih enotah. S tem je poskušalo narediti korak naproti zahtevi skupnosti socialnih zavodov po umiku okuženih oskrbovancev. Kot je napovedal Uršič, bodo naslednje korake sprejeli, ko bodo zbrali vse odgovore, sicer pa bi mobilne enote lahko zaživele v nekaj tednih. Poudaril je še, da na ministrstvu za delo zaupajo zdravstveni stroki, da ravna strokovno in dobro, tako v korist stanovalcev kot zaposlenih. "Če vse to povzamemo, potem je res škoda, da bi predstavniki skupnosti odstopili. Vloženih je bilo veliko naporov z njihove strani, strani domov in obeh ministrstev," je pripomnil državni sekretar. Verjame, da se bodo v skupnosti odzvali na vabilo na četrtkov delovni sestanek.

Sicer pa ravno danes predstavniki ministrstva za delo s kolegi s finančnega ministrstva urejajo zadnje podrobnosti glede uredbe o metodologiji za razdelitve 31 milijonov evrov, ki jih četrti protikoronski zakon namenja za kadrovsko krepitev socialnovarstvenih zavodov. Uredba bo najverjetneje sprejeta na naslednji seji vlade, je napovedal Uršič. 

Da je okužene stanovalce treba nujno osamiti zunaj domov za starejše, se strinjajo tudi v Skupnosti varstvenih delovnih centrov, združenju Spominčica – Alzheimer Slovenija, Sekciji domskih zdravnikov ter v združenju Srebrna nit.

Ministrstvo za zdravje: Gre za diskreditacijo postopka iskanja skupnih rešitev 

Ministrstva za zdravje izstop Skupnosti socialnih zavodov Slovenije iz delovne skupine za covid-19 pri ministrstvu za delo ne preseneča. "Predvsem zato, ker je skupnost soodgovorna za nastalo situacijo, saj so vsa leta sooblikovali organizacijo dela in kadrovske normative. Gre za diskreditacijo postopka iskanja skupnih rešitev," so ostri.

Kot pravijo, se pri načrtovanju ustreznih ureditev na področju oskrbe starejših ne bodo pogajali, saj morajo vse odločitve imeti strokovno, in ne interesno podlago. "Zagovarjamo rešitve, ki jih predlaga zdravstvena stroka glede širjenja novega koronavirusa ter tudi glede premeščanja okuženih oskrbovancev v bolnišnice. Vsak, ki potrebuje bolnišnično obravnavo, jo tudi dobi. Edino pravilno je, da o načinu zdravljenja odloča stroka, in ne politika ali interesna združenja. Vsi skupaj delujemo v interesu oskrbovancev. Pričakovati, da se bo stanovalca zgolj zaradi suma na okužbo izselilo iz doma za starejše, je neetično, nestrokovno in nehumano," so zapisali.

Obenem so izpostavili še, da okužba pri večini oskrbovancev poteka asimptomatsko ali pa so prisotni simptomi blagi - torej oskrbovanec ne potrebuje dodatne zdravstvene obravnave.

Dodali so, da se "vsi soočamo s pojavom novega koronavirusa", odstop pa da v dani situaciji ni rešitev. Namesto tega skupnosti socialnih zavodov predlagajo, da bi vsak zavod prispeval vsaj enega zdravstvenega delavca ali negovalca v skupen kadrovski bazen delavcev, ki bi se v primeru izbruha okužbe v katerem od domov za starejše takoj aktivirali in tako ponudili vzajemno pomoč prizadetim.

Socialnovarstveni zavodi nimajo zmogljivosti za izvajanje con

Dobrih 86 odstotkov* socialnovarstvenih zavodov nima arhitekturne zasnove, da bi ob pojavu okužb s koronavirusom lahko vzpostavili sive in rdeče cone ter tako zaščitili zdrave stanovalke in stanovalce, okuženim pa zagotovili dostojno nego in oskrbo, pa poudarjajo v Amnesty International Slovenije (AIS). "93 odstotkov jih nima ustreznih tehničnih zmogljivosti, skoraj noben zavod pa nima dovolj kadra za izvajanje con," so zapisali v sporočilu za javnost.

"Anketa, ki sta jo izvedli Amnesty International Slovenije (AIS) in Skupnost socialnih zavodov Slovenije (SSZS), tako zanika nedavne navedbe ministra za zdravje dr. Tomaža Gantarja, da le okoli tretjina domov za starejše ne more zagotoviti con. Prav tako zanika izjavo ministra za zdravje, da '[S]kupnost s svojimi zahtevami ustvarja neizmerno škodo, saj so nekateri zavodi prav zato nepripravljeni za primer okužbe. Vztrajajo na nečem, kar je škodljivo za državo.' Prejeti odgovori so pokazali, da zavodi nimajo objektivnih pogojev za izvajanje vseh učinkovitih ukrepov za preprečevanje širjenja okužb, ko virus enkrat "vdre" v zavod, in zaradi tega ne morejo biti pripravljeni za primer okužbe."

Podatki, ki jih navaja AIS kažejo, da dobrih 96 odstotkov domov za starejše in posebnih zavodov ocenjuje, da vzpostavljanje con ni primeren sistemski odziv, 95 odstotkov domov pa meni, da con ne morejo strokovno vzpostaviti. Od 86 članov SSZS je odgovore poslalo 83 domov za starejše in posebnih zavodov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (417)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tornadotex
04. 08. 2020 12.46
+0
Levaški tandem rovari tudi po domovih in jih hujska proti vladi....zamenjajte nesposobneže po domovih...
8866688
03. 08. 2020 17.32
+1
Spet palček iz murgel, pa tako sposobno vlado imamo.
kritika1
03. 08. 2020 17.28
+7
Po eni strani jih razumem, saj so oskrbovanci zelo neodgovorni, kako si dovolijo zboleti za covidom 19, če so ves čas v svojih sobah, nepokretni še s postelje ne morejo pa zbolijo!! Se morda kdo od odgovornih šali, ali misli resno? Če bi domovi zagotovili vse predpisane standarde za zapoznele, tehnično in drugo osebje okužb nebi bilo!! Zaradi malomarnosti in neodgovornosti oskrbovanci zbolevajo skupnost pa ne bo več sodelovala v delovni skupini?? Kdo je tu nor? OK, če oskrbovanec zboli se ga premesti, kaj pa zaposlenega, se ga zapre, ker je ogrožaj zdravje tistih za katere bi moral skrbeti???
mak0521
03. 08. 2020 17.31
+5
Netajkun
03. 08. 2020 18.38
+8
Saj to je najbolj žalostno . . . politične igre ( tudi na račun starostnikov ) . Jaz bi SD - ju ( v zadnjih 20 letih je 65 % časa vodil ministrstva , ki pokrivajo DSO-JE in CSD-je . . . in v teh službah ima tudi več kot 50 % kadra ) ponudil projektno sodelovanje pri problematiki DSO-je in CSD-jev v tej koronakrizi , ki se bo šele razmahnila ( jeseni ) . . . usposobljeni kadri , neštete študije , . . . bi pa lahko naredile nekaj v skupno dobro , namesto petokolonašijo in nagajo . Saj se še spomnimo SB Ptuj , ki ni želela sprejeti okuženih iz Ljutomera ( županja in vodstvo bolnišnice sta iz vrst . . ) . . . zdaj se pa zahteva točno to
mak0521
03. 08. 2020 17.25
+13
Tako bom rekla... ta skupnost zavodov NIČ ne naredi za starostnike, samo ožemajo svojce ali pa starostnikom poberejo vse. Velikokrat sem bila v domu za starejše (pa ne med korona krizo) in higiena je taka, da slabša ne more bit. Hrana... da se ti ubogi ljudje zasmilijo. Plačujejo pa kot za hotel s petimi zvezdicami! Tudi oskrba ljudi je katastrofa. Če so brez svojcev, je zanje obup. Svojci pa letajo s hrano in zdravili in ... kar naprej tja, da jim vsaj malo olajšajo to življenje. In kje je ta skupnost socialnih zavodov? Ni je. Šele zdaj, ko država pritisne nanje, da bi morali več narediti, sem jih spoznala.
mladjo866
03. 08. 2020 17.33
-5
Kje si bila to v domu? Nekje v Afriki. Pišeš resnično neumnosti od prve do zadnje besede.
mak0521
03. 08. 2020 17.44
+7
Ne pa ne. V sloveniji, izkušnje iz 3 različnih lokacij, ne iz ene!
mladjo866
03. 08. 2020 18.15
-6
Če nebi bil v teh vodah, toliko let bi ti še verjel. Največja neumnost ki si jo napisala je pa ta letajo z hrano In zdravili. Prvo v domu imajo 5 obrokov zajtrk, malica, kosilo, malica, večerja... In drugo zdravnik boga moli da napiše čim več zdravil ker tuki masirajo vsi a ne..
mladjo866
03. 08. 2020 18.19
-1
biggbrader
03. 08. 2020 17.23
+8
Sedaj mislijo, da jim ne bo treba pojasniti, kam so zagonili 73 MiO €, namenjenih za izgradnjo DSO; to je več denarja, kot smo do sedaj dali za vsa zaščitna sredstva.
Apostol1
03. 08. 2020 17.11
+6
Slovenija leto 2020 je najbolj katastrofalno zate . Okužena si z virusom korone in sekte hkrati.
Boris Kavčič
03. 08. 2020 17.23
+3
revirji
03. 08. 2020 17.25
-1
Savincan
03. 08. 2020 17.33
+3
banda dej ko pa je prišlo do tega da mora bit red de pa je groza ne morte sam grabit morte neki nardit ko je pa treba delat pošteno tu pa nastane problem za levake boli ko morš delat pošteno
najvsivedo
03. 08. 2020 17.05
+2
Zamenjajati celoten zavod pa začeti znova ..pa zamenjati vse direktorje saj so sami sd-ejovci ki namerno nagajajo ministru,in vladi.
revirji
03. 08. 2020 17.25
+0
Devilz Pff
03. 08. 2020 17.01
+10
a se sploh zavedate kakšen dodaten nepotreben šok je ko te preselijo nekam?? Sploh pa še z oznako "okužen"! Nikoli covid ne naredi toliko škode kot ukrepi!
Dovolj je
03. 08. 2020 16.46
+2
Bravo skupnost...dovolj sprenevedanja!!
akmt
03. 08. 2020 16.23
+12
Dsoji nimajo prevec pametnih zaposlenih-diplomirane sestre. Izkusila na lastni kozi in nisem edina taksna. Trde glave, brez znanja. Spoznajo se samo na menjave plenic in na demenco. Vse ostalo je za njih spanska vas in predvsem NOCEJO ZNANJ GLEDE DELA, CE PRIDE DO EPIDEMIJE😂😂😂😂 Vrzejo te ven, ce si prej delal v ukc in jim poskusas razlozit, kaksna je preventiva, kako se dela, ce je covid19 na pohodu. "Mi delamo kot delamo ze 30 let". Najhujse je, ce nekdo NOCE novega znanja, ki je v skladu s situacijo. Marija, ce si startala iz streznice v dso pred 30leti,napredovala v vodjo tima, to se ne pomeni, da imas znanje higienika. Ti in ostali nimate pojma o pojmu.Najlazje je spoditi nekoga, ki bi vam pomagal pri boju s covidom. Ste ga pa spodili 😂😂😂😂😂😂😂. Smilijo se mi vsi varovanci in njihovi svojci. Ker za njih odgovarjajo taksne zaprte glave. Pa nisem edina, ki je dozivela taksno izkusnjo v dso. Ja, tezko je, ce ni pameti in znanja v glavi. 😂😂😂😂😂😂😂😂
miselna policija
03. 08. 2020 16.29
+1
Uporabnik1940659
03. 08. 2020 16.34
+9
Spoštovani, sama imam drugačne izkušnje. Delam pa v posebnem socialnem zavodu, kot prostovoljka... In vem, da so situacije od doma do doma različne.... Skupno pa je to, da vlada ne prisluhne kadrovski in prostorski stiski, vztraja, da bolni ostanejo v domovih... pa še kaj bi lahko naštevala...
najvsivedo
03. 08. 2020 17.00
+4
xxxxxxxyyy.ti lažeš ti nimaš nobenih izkušenj...kaj v prejšnji vladi ,in še nazaj ni bilo nobenih stisk samo sedaj se vse ven meče v tej vladi...upam pa da greš res nekam sprobat,in ne samo nakladati.
revirji
03. 08. 2020 17.26
-1
akam ti si pa naučen. Kje je ta fakulteta? sđs mogoče ?
akmt
03. 08. 2020 21.28
+1
Seveda sem naucena. Sem jih poskusala seveda nauciti v dso. VSEGA. Predlagala tehnicne resitve.VSE.Drugje bi mi za odlicne idejne resitve in ucenje zaposlenih veliko placali AMPAK EGO JE LE EGO. Niso bili za. Je tezko, ce jih skusa resevati tisti, ki je zadnji prisel. Zame so bile to izredne razmere. Za nijh pa niti ne. "To je navadna gripica". Kako so se smejali, cw so na ulici videli koga z masko Butli. Ja, jaz znam, seveda. V UKCLJ sem skrbela prav za organizacijo izolacij. Se pravi, da so dobili enega za svetovanje takorekoc direktno iz UKC, PA SO ME VRGLI VEN, HAHAHAHAHA. Veste kaj, EDINA JAZ iz celega dsoja je dala pisne predloge sistemskih resitev, NIHCE DRUG. Zakaj? Njim je bilo iskanje resitev TUJE. Cakali so na navodila direktorja, ki pa je socialni delavec. Nima pojma o izolacijah. Kje bodo vodje tima, ki ze 30 let niso delali drugje kpt v dso vedeli, kako se ukrepa???? Kako bodo dali en sam predlog? V drzavnih dsojih niso navajeni dajat predlogov. Na to gledajo kot "ti pa ne zaupas vodstvu???" 😂 😂 😂 😂 😂 V privatnem DSO bi me se nagradili za injekcijo znanja.
akmt
03. 08. 2020 21.28
+0
akmt
03. 08. 2020 21.35
+2
Seveda, BOLNIH NI ZA PREMESCAT. Vi kot prostovoljka nimate ustreznih kompetenc za sttokovne odlocitve. Edina premestitev je premestitev bolanega v bolnico, IZKLJUCNO TAKRAT, KO SO INDIKACIJE za v bolnico. Neki prostovoljki je seveda cudno vse to. Pejte studirat, koncajte medicino in boste razumela, zakaj vsi slovenski zdravniki trdijo enako glede premescanja. Vi ste opazila edino to, da so itak v vseh dsojih zaposleni istega mnenja. Ki pa je nasprotno mnenju stroke zdravnikov. O premestitvi odloca izkljucno zdravnik. Ki je v ta namen hodil v sole vsaj 23 let..... Tako da ne dohtarjev ucit, kaj naj delajo, ok?
akmt
03. 08. 2020 21.48
-1
Seveda imam. Sem se krepko trudila zanj. Ga bom pa pac izkoristila drugje. Lahko bi odprla firmo in se ukvarjala samo s svetovanjem glede preventive pri covidu. Ampak vodje drzavnih dsojev v veliki vecini nimajo ravno odprtih glav. Niso naklonjeni strokovnim predlogom Ob mojih predlogih so doziveli sok:da zaposlena na poziciji vodje tima PREDLAGA ukrepe, da isce resitve?!? To se jim je zdelo nezaslisano. Se nikoli kaj takega😂😂😂😂😂😂. Kaj so pa oni predlagali? NIC. 😂Sem od zacetka epidemije pricakovala krizne sestanke. Nic. Nic. Nic."Samo to, kar bo reklo ministrstvo" 😂 😂 😂 😂. Takrat je ze bila Metlika, pa Ljutomer, pa Smarje.... Pa sem jim skusala dopovedat, da so splosni ukrepi minisfrstva premalo, saj jih upostevajo v tistih 3 dsojih, pa so vseeno okuzbe. Ces, da je to cisto premalo. Pa.... Neumnemu se ne da pomagat. 😂😂😂😂😂😂
Uporabnik1940659
04. 08. 2020 12.02
-1
Vi že veste, ko ste "vsestransko obveščeni".... Predvidevam, da še nikoli niste poskusili, kaj je biti prostovoljec, rajši žalite ljudi na tem portalu!!
FAUSTOS1
03. 08. 2020 16.20
+2
TA vlada je po domovih samo napravila x za tiste ,ki morajo umreti saj jih ta vlada ni želela zdravit,čeravno je bila zasedenost bonišnic le 36% na oddelkih za zdravljenje covid 19 in je bilo porabljenih le nekaj več kot tretina vseh respiratorjev ,ki so bili na razpolaga,pred nakupom novih ,ki jih sedaj ta vlada prodaja bosancem za 2x višjo ceno.
mak0521
03. 08. 2020 17.27
+8
TO SPLOH NI RES!!!! Ta spisek (ki ni namenjen temu, o čemur ti pišeš), ni sestavila vlada, ampak zdravniki. Da bi njim bil v pomoč. Milijonkrat pojasnjeno dejstvo!
wolfterier
03. 08. 2020 16.19
-1
Levnuhi pač nočejo delati.Raje odstopijo.Ali pa sabotirajo in stavkajo.Sam delat ne !!!
Uporabnik1940659
03. 08. 2020 16.35
+3
Desničarji pa seveda na okope.....🐑🐑🐑🐑🐑
biggbrader
03. 08. 2020 16.04
+1
Partijska dohtarska in politična elita se je izkazala že na Ptuju. Sedaj se je ponovno komprimitirala.
miselna policija
03. 08. 2020 16.13
+5
Lažnivci se ne zavedajo laži in včasih že sami sebi verjamejo, da govorijo resnico. Največja težava nastane, ko zanje laganje postane normalen vzorec vedenja. Navadno ločimo kompulzivne in patološke lažnivce. Kompulzivni pretiravajo in olepšajo stvari, ker želijo sebe prikazati v boljši luči. Patološki lažnivci pa občutijo potrebo, da se tako obnašajo, toda ne iz sebičnih motivov, temveč zato, da bi pritegnili pozornost drugih.
FAUSTOS1
03. 08. 2020 16.15
-3
na PTUJU -se je zgodilo ,da so v mesto brez enega samega okuženega želeli poslati vse okužene iz ljutomera namesto da bi obolele zdravili v specializiranih bolnišnicah za covid 10 lj,mb,celje jesenice.predsednik slovenije in hrvaške sta se srečala prav v ptuju v ljubljani je preveč zaraženih.
wolfterier
03. 08. 2020 16.26
-1
Zadel si naše novinarje v nulo,šekspir !!!
miselna policija
03. 08. 2020 16.28
+3
ja iz nore tv!!pa še jajčkoti spadate zraven!!
prašek
03. 08. 2020 15.43
+23
Da se razumemo, nič nimam proti delavcem iz bivših naših bratskih republik, ti ljudje so zelo pridni. Ampak , ko pridejo iz obiska pri domačih, pa takoj nazaj v DSO ???
biggbrader
03. 08. 2020 16.05
-5
Uporabnik1940659
03. 08. 2020 15.40
+7
Se prav nič ne čudim, saj vlada domovom ni prav nič prisluhnila..... Poleg kadrovske podhranjenosti in prostorske stiske, so dodatno škodo naredila še vladna "navodila" kdo sodi v bolnico in kdo ne...... To spominja na...... Zanima me, če se bo kdo zamislil!!
prašek
03. 08. 2020 15.46
+12
Res bo težko ena snažilka ugotavljala , kaj je narobe z oskrbovancem ! Se strinjam !!!!
miselna policija
03. 08. 2020 15.51
+10
vlada se je odločila da so nekateri za odpis!!
biggbrader
03. 08. 2020 15.55
-2
biggbrader
03. 08. 2020 17.25
-2
biggbrader
03. 08. 2020 17.25
-1
Razen prestopnika Janija M. On je šolan kahlar.
mak0521
03. 08. 2020 17.28
+6
Vlada? Kam gre ves denar, ki ga plačujejo oskrbovanci??? Skupnost socialnih zavodov naj to ureja, ne vlada!
Ajlina
03. 08. 2020 15.38
+9
Mogoče razmišljam napačno, a vseeno se mi postavlja nekaj vprašanj. A če zboli nek običajen civilist, ki ima v gospodinjstvu rizične osebe, ga kam namestijo (ne potrebuje bolnišnice) ali se morajo doma sami znajti? Kolikor mi je znano, je potrebno DSOjem plačati kar precejšnje zneske za bivanje. In jaz si ta znesek razlagam kot plačilo za to, da oni poskrbijo za nekoga, za katerega nima kdo skrbeti. A ko pride do nekih kritičnih razmer, bi pa takoj želili, da nekdo drug poskrbi za te ljudi?
miselna policija
03. 08. 2020 15.42
+20
zakaj pa upokojencem potem trgajo za zdravstveno zavarovanje??
miselna policija
03. 08. 2020 15.43
+11
mak0521
03. 08. 2020 17.29
+6
Zdravijo jih, ko to potrebujejo. Ne pa, če so okuženi in skoraj brez simptomov!
vertex
03. 08. 2020 15.37
+2
nismo izvedli lustracije in imamo na vladi že tretjič nesposobnega komunista brez delovne dobe jajota...če bi šel v ameriko avstrijo bi ga vprašali kaj zna delat?...odgovor je...nič
prašek
03. 08. 2020 15.38
+3
Boris Kavčič
03. 08. 2020 17.28
+1
prašek
03. 08. 2020 15.35
+4
Spoštovani tovariši , mene pa najbolj zanima , kam sedaj z oskrbovanci ????
prašek
03. 08. 2020 15.36
+8
prašek
03. 08. 2020 15.37
+2
Morda pa mi bo znal odgovoriti @luLkeeec ?!?!
Uporabnik1940659
03. 08. 2020 15.38
+12
Bolni oskrbovanci sodijo v bolnice, tam so pogoji za izolacijo bolnih za covidom. Domovi teh pogojev nimajo in še kadrovsko so podhranjeni. Isto velja za posebne socialne zavode. Vem, ker delam kot prostovoljka!!
prašek
03. 08. 2020 15.40
-1
xxx .......... Saj se strinjam, ampak reciva tisti, ki so trenutno v sivi zoni, reciva da so ne tič, ne miš !
prašek
03. 08. 2020 15.40
-2
Pa tudi iz rdeče zone ......... a bodo takoj napoteni v bolnišnice ???
SlobodaNE
03. 08. 2020 15.28
+5
10 let slabih levih vlad je naredilo svoje. Slovenija je danes v velikem gospodarskem zaostanku, saj ni povsod tako lepo zrihtano kot v osrednji Sloveniji. Malo se ven zapeljite, ni treba daleč.
poneumljanje
03. 08. 2020 15.36
-1
Zakaj lažeš in zavajaš, saj nisi na vašem portalu ?
SlobodaNE
03. 08. 2020 15.37
-2
heello
03. 08. 2020 15.25
+2
V Sloveniji politika ve več, kot stroka.
lukeeeeeec
03. 08. 2020 15.27
+0
naši rdeči noski se spoznajo na vse tipe marmeljade. Gastronomi so za njih nula.
heello
03. 08. 2020 15.29
+6