Slovenija

Eni bodo dvignili najemnine, drugim bo davek vzel denar za vzdrževanje

Ljubljana/Koper, 14. 06. 2013 08.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min
Avtor
Nina Šašek Kocbek
Komentarji
106

Predlagani davek na nepremičnine bo podražil najemnine, a ne najemnin neprofitnih stanovanj javnih stanovanjskih skladov. Ti bodo morali denar za davek vzeti iz sklada za vzdrževanje stanovanj. To pa pomeni, da bo na voljo manj neprofitnih stanovanj.

Včeraj smo poročali o tem, da bodo po predlogu novega zakona o davku na nepremičnine, ki bo med drugim zamenjal dosedanje nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča, le-tega morali plačevati lastniki nepremičnin, kar pomeni precejšnjo spremembo za javne stanovanjske sklade, ki so doslej zneske za plačilo nadomestila naprtili najemnikom stanovanj.

Najemnine na prostem trgu se bodo hitro dvignile.
Najemnine na prostem trgu se bodo hitro dvignile. FOTO: Thinkstock

Ker davka na nepremičnino ne bomo plačevali najemniki, pač pa lastniki stanovanj, se bodo najemnine na prostem trgu seveda hitro dvignile. Tisti, ki si že zdaj ne morejo privoščiti najema primernega stanovanja, po dvigu najemnin ne bodo nič bližje stanovanju. Ostanejo jim na voljo le še neprofitna stanovanja, ki pa jih že vrsto let primanjkuje in očitno se na tem področju položaj še ne bo izboljšal. Stanovanjskim skladom bo namreč zaradi davka na nepremičnine iz blagajne zmanjkal konkreten kup denarja.

Najemnine bodo skratka za naše najemnike ostale enake, česar pa ne moremo trditi za zasebnopravne najemodajalce, ki najemnino oblikujejo prosto na trgu. JSS MOL

Na Javnem stanovanjskem skladu Mestne občine Ljubljana (JSS MOL) pojasnjujejo, da najemnin ne bodo dražili, ker jih ne morejo, saj so najemnine določene administrativno. "Najemnina je namreč določena z uredbo o metodologiji za oblikovanje najemnin v neprofitnih stanovanjih ter merilih in postopku za uveljavljanje subvencioniranih najemnin ter Sklepom o stanovanjski najemnini. Osnova za izračun neprofitne najemnine je vrednost stanovanja, ugotovljena na podlagi pravilnika o merilih za ugotavljanje vrednosti stanovanj in stanovanjskih stavb iz 116. člena stanovanjskega zakona. Vrednost stanovanja se določi po naslednji enačbi: vrednost stanovanja = število točk x vrednost točke x uporabna stanovanjska površina x vpliv velikosti stanovanja (korekcijski faktor) x vpliv lokacije stanovanja. Vrednost točke za izračun neprofitne najemnine je 2,63 evra. Mesečni znesek najemnine, ki ga je dolžan plačati najemnik, se dobi tako, da se vrednost stanovanja pomnoži z letno stopnjo v odstotkih in deli z 12 mesecev. Letna stopnja najemnine, izražena v odstotkih od vrednosti stanovanja znaša 4,68 odstotka."

Skoraj pol milijona evrov bo JSS MOL stal nov davek na nepremičnine.
Skoraj pol milijona evrov bo JSS MOL stal nov davek na nepremičnine. FOTO: Thinkstock

Po zelo grobem izračunu bo torej JSS MOL glede na predlog zakona dodatno obremenjen s približno 480.000 evri letno davčnega stroška, za pokritje katerega v tem trenutku nimajo predvidenih virov. Zato menijo, da bi morale biti oprostitev oziroma olajšav deležni najmanj tudi subjekti, ki se ukvarjajo s tako imenovanimi splošno koristnimi, dobrodelnimi in neprofitnimi dejavnostmi.

Koper: Cilj davka je zgolj enormno povečanje davčnih bremen na nepremičnine

Javni stanovanjski skladi v bistvu izvajajo socialno politiko na stanovanjskem področju in ne služijo z oddajanjem nepremičnin. Zato v Kopru menijo, da bi moral biti davek na nepremičnine izviren prihodek lokalne skupnosti, kot je v večini evropskih držav, in bistveno nižji vsaj za socialno šibkejši sloj, ne pa le mehanizem za polnjenje državnega proračuna.

S koprskega javnega stanovanjskega sklada pa so opozorili, da jih je v novem osnutku zakona o davku na nepremičnine presenetilo pomanjkanje konsistentne stanovanjske in socialne politike, katero naj bi zakon zasledoval. "Opažamo le en cilj: enormno povečanje davčnih bremen na nepremičnine."

Na podlagi osnutka zakona bodo najemniki neprofitnih stanovanj na boljšem, saj jim davka ne bo treba plačevati, ker bo zavezanec za plačilo davka lastnik nepremičnine, pojasnjujejo na koprskem skladu. ''Po naših prvih izračunih se bo davek na stanovanja v Mestni občini Koper povečal za 3- do 4-krat napram sedanjim dajatvam. Sedanje nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča je bilo v Kopru za stanovanja od 30 m2 do 70 m2 (kar je večina naših neprofitnih stanovanj) približno med 25 in 65 evri po stanovanju letno,'' pojasnjuje pomočnik direktorja na skladu Igor Franca.

Trije primeri izračunov

Seveda so se hitro lotili izračuna treh najpogostejših neprofitnih stanovanj po novem davku na nepremičnine in ugotovili, da bo za stanovanje v velikosti slabih 34 m2, zgrajeno leta 1993 in z neprofitno najemnino 152,96 evra ter vrednoteno po Geodetski upravi Slovenije (GURS) na 71.232 evra, davek kar 106,85 evra. To pa pomeni, da je indeks (davek/najemnina) 70.

Stanovanja, ki so večja in zato tudi dražja, bodo imela višji davek. Na Obali so takšna stanovanja tista najstarejša in najbolj potrebna obnove, za katero denarja po uvedbi davka ne bo.
Stanovanja, ki so večja in zato tudi dražja, bodo imela višji davek. Na Obali so takšna stanovanja tista najstarejša in najbolj potrebna obnove, za katero denarja po uvedbi davka ne bo. FOTO: Thinkstock

Stanovanje v velikosti 63,90 m2, zgrajeno leta 1978, neprofitna najemnina 189,94 evra, vrednoteno po GURS-u na 142.600 evra, bo imelo obračunan davek v višini 213,9 evra, kar pomeni, da bo indeks (davek/najemnina) kar 113.

Tretji primer stanovanja je enota velika 93,3 m2, zgrajena leta 1860, neprofitna najemnina 85,95 evra, po GURS-u ovrednotena na 158.701 evro. Zanjo bo davek znašal kar 238,06 evra, indeks (davek/najemnina) pa kar 277.

To pa preprosto pomeni, da se bo za novejša stanovanja porabilo za davek okoli 70 odstotkov ene najemnine, pri zelo starih stanovanjih pa bo treba plačati za davek nekaj manj kot tri najemnine. Kar pomeni, da bodo najbolj obdavčena stara stanovanja, za katere dobijo najmanj najemnine in so najbolj potrebna prenove. "Dvomimo tudi v realne izračune vrednosti stanovanj s strani GURS-a, saj niso zajete vse prodaje na našem območju in so po naših ocenah, vrednosti precenjene."

Učinek novega zakona v taki obliki bo imel zelo negativne učinke na dolgi rok za naš sklad, saj se bodo sredstva za vzdrževanje neprofitnih stanovanj drastično zmanjšala. Igor Franca z JSS MOK

Na koprskem skladu so nad predlogom zakona zaskrbljeni, upravičeno pa so v skrbeh tudi njihovi najemniki in občani. Če ni denarja za prenovo, potem ga ni za gradnjo. Potreb po neprofitnih stanovanjih je več, stanovanj pa ne. "Potrebno je poudariti, da je neprofitna najemnina že v osnovi prenizka v primerjavi s tržnimi najemninami, v povprečju znese približno tretjino tržne najemnine. Prav tako ne moremo mimo dejstva, da se neprofitne najemnine niso spreminjale že 10 let," opozarjajo na skladu.

Davek bo 'požrl' denar za vzdrževanje

Novi davek na nepremičnine bo tako koprski sklad obremenil za okoli 10 do 15 odstotkov od pobranih najemnin, kar pomeni okoli 120.000 do 150.000 evrov. To pa je številka, ki ustreza znesku, ki ga namenjajo za vzdrževanje starejših neprofitnih stanovanj letno.

"Zasebni stanodajalci bodo strošek davka prelili v povečano najemnino in s tem obremenili najemnike. V kolikor bi želeli najemnike tržnih in neprofitnih stanovanj, glede na predlog novega nacionalnega programa izenačiti, bi moral imeti sklad kot najemodajalec vsaj možnost povišati neprofitno najemnino," še opozarjajo na skladu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (106)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dwight_01
14. 06. 2013 12.14
-2
Dajte no po eni strani se pritožujete kaka je cena nepremičnin po drugi strani ste pa proti davku na drugo nepremičnino. Sramota, Zato je slovenija tukaj kjer je ker bi radi samo vlekli dali nebi pa nič. Tisti ki ima sedaj 2 nepremičnine bo kmalu imel tudi tretjo in četrto, na račun tistih ki nimajo nobene.
lennchma
14. 06. 2013 12.18
+8
Glej, če si človek na pošten način zgradi ali kupi neprimičnino, dve, tri, zakaj bi mu državna banda morala pobrati? Naj zaplenejo mafijcem in ostalim barabam. Več davkov, prispevkov, trošarin, bla bla bla, sploh ne rabimo, ker smo številka 1 na svetu kar se tiče obdavčitve !!!
dwight_01
14. 06. 2013 12.22
-1
Pošten človek si sploh ne mora kupiti neprimičnino v sloveniji, Najemnine v sloveniji so pa višje kot povsod drugod, in ne zaradi države, ampak zaradi slovencev ki oddajajo nepremičnine, ker so pogoltni.
tantadruj1
14. 06. 2013 12.32
+1
no povej koliko bi po tvoje morala biti najemnina za recimo 60m2 povprečnega stanovanja. To me res zanima, ker jaz dobim na dan 6,60€ -25% davka je 4,5€, dal sem pa za stanovanje 150,000 €
Uporabnik113189
14. 06. 2013 13.53
+2
tantadruj1, zanimivo ali ne? Potem pa iščejo investitorje, ki bi bili pripravljeni vložiti denar v Slovenijo..Ko mu razložiš kaj bo dobil, ko bo vložil 150.000 v stanovanje in da mu bo država dolgoročno z davki vse vzela, jo odkuri kot bi mu gorelo pod nogami..
gnu
17. 06. 2013 14.55
-2
Saj je prav. Stanovanja ne smejo biti vir dobička. Tu se s Klasikom dolgoročno ne morem strinjat :) Bi se pa dalo marsikaj naredit s kombinacijo nezaposlenosti/prenove potrebnih objektov/javnih del.
tony_abcde@yahoo.com
14. 06. 2013 12.04
+3
To mi je en znanec isto rekel. Če bo davek višji kot je plačeval za nadomestilo za zemljišče bo za razliko dvignil letno najemnino in porazdelil po mesecih.
Phoe Nix
14. 06. 2013 12.11
+2
tony_abcde@yahoo.com
14. 06. 2013 12.15
+1
Ima dobro lokacijo, cena konkurenčna tako, da ga to niti ne skrbi. Oddal ga je pred pol leta za eno leto in je imel precej povpraševanja.
LovecNaKomuniste
14. 06. 2013 12.03
-4
Končno se bo vse skupaj pocenil.
El Koronito
14. 06. 2013 12.16
+1
V bistvu ja. Lastnike bodo bremenili stroški vzdrževanja + davek na nepremičnino. Prodati pa ne morejo. In kaj zdaj ? Ni druge kot oddati po sprejemljivi ceni (za najemnike seveda).
tantadruj1
14. 06. 2013 12.24
+3
jaz imam vzdrževanje če ga oddajam, če je prazno ostane tako kot je, grem samo prezračit. tako da... minusa ne bo hudega... dražava ne bo dobila davka na najem, ki ni malo. in jaz bom plačal davek na lastnino,ker bom tam živel. pika... zdaj živim pri mami. .. največ bo država zgubila... mojega davka je 1200€ na mesec... tako da..
Phoe Nix
14. 06. 2013 11.59
+6
dvignite najemnine, bo hitro pol stanovanj praznih pa bomo spet pri mami živeli.
tantadruj1
14. 06. 2013 12.05
+3
tudi v redu, ker jaz pri mami živim, da lahko oddajam. tako da... bo za vse prav. do sedaj pa so ble kao visoke. ne bi rekel.. očitno je luksuz če je alternativa
Phoe Nix
14. 06. 2013 12.10
+0
itak da so ble visoke. živim an meji z Avstrijo kjer so najemnine slične kot tu. plače pa osnova 1000€ netto. kaj ti ni jasno?
tony_abcde@yahoo.com
14. 06. 2013 12.17
+3
Ceno generira ponudba in povpraševanje. Če bi bilo veliko povpraševanje za najem ob meji z Avstrijo bi bile tudi tam cene višje.
tantadruj1
14. 06. 2013 12.25
+1
po moje če imaš 1000€ plače in daš za stanovanje 400€ in sta dva, je to 200na glavo ali 6,66€ na dan. po moje ni drago.
dwight_01
14. 06. 2013 12.43
+1
Kdo pa ima 1000 evrou plače :) povej mi? Malo se pozanimaj koliko so v tujini najemnine. Zelo lahko je napisat 1000 evrou plače, realnost je pa drugačna.
Ugly Pussy
14. 06. 2013 13.54
+3
delam v Avstriji (blizu meje) neto imam 1560 EUR. Za najemnino prav tako v Avstriji dam 450 EUR (3 sobno stanovanje 75 m2 + balkon, ki je zelo velik, res pa nimam kleti, v najemnini je že ogrevanje). Za podobno veliko stanovanje v Sloveniji, da moja sestra okrog 100 EUR manj, zasluži pa polovico manj kot jaz.
lennchma
14. 06. 2013 11.56
+8
Zavedajte se, da nas bodo na takšen način z leti izželi do amena in ostala bosta samo še dva sloja: REVEŽI 95% in ELITA 5%. Tudi tisti, ki mislite, da imate dovolj denarja do konca življenja in da vam nič ne morejo.... razmislite. Z davki, trošarinami, prispevki, itn. bodo šli tako daleč, da boste za golo preživetje morali prodati avtomobile, vikende, jadrnice, jahte, čolne, stanovanja, hiše. Ne bodite brezbrižni in se nam pridružite v boju proti fašističnemu kapitalizmu.
lennchma
14. 06. 2013 11.53
+4
Ta sprejeti zakon je dobesedno doživljenjski rop slovenskega naroda! Ne pozabite: DOŽIVLJENJSKI.
dwight_01
14. 06. 2013 12.17
+6
Večina slovencev nima dveh nepremičnin, ker si še eno ne morejo privoščit. Predvsem mladi, ki ste jim starejši že tako zafurali prihodnost.
El Koronito
14. 06. 2013 11.42
+8
Dopolnite listo. Zaradi številčnosti vas naprošam, da navedete samo 3 najbolj osovražene osebe: Štajerka vpisujem zate (če ni prav me popravi) - jankovič, jankovič, jankovič In še moji: jaklič, tuerk (primorski), pogačar.
rezervni
14. 06. 2013 11.27
+13
slovenci pa nič...
lennchma
14. 06. 2013 11.52
+2
tantadruj1
14. 06. 2013 11.27
+2
skratka. če oddajate stanovanje vam prizanajo stroške vzdrževanja. apmak samo za tisto, kar ohranja uporabnost. torej streho, fasado, l..... če hočete zamenjati dotrajano kuhinjo vašim podnajemnikom ne, enako s kavči, hladilniki, ... skratka... ali oddajate prazno ali se vam itak ne splača. z 25% davkom boste težko tudi za vzdrževanje skup spravili. in to je to...
IgorGorenc
14. 06. 2013 11.16
+16
60.000 podjetnikov se združi in čez noč ne plača več davkov, če to nebo dovolj se pripravi 800.000 odpovednih listov za zaposlene ki so čez noč lahko na borzi... pa da vidmo kako hitr se vse porihta, da vidm če bo pol še kaj piskal murgeljski palček ko se ukine in komplet zamenja pravosodni kader z mladimi neobremenjenimi z bivšo udbo...
El Koronito
14. 06. 2013 11.23
+4
Pozabljaš, da jih kar nekaj posluje z državnimi podjetji. Te črtaj.
tantadruj1
14. 06. 2013 11.27
+3
Che@hočeš rečt da tisti ki delajo poslujejo z državnimi, tisti,ki so prosto na trgu, crkujejo.
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 11.27
+5
Od teh 60 000 tisoč podjetnikov jih je pa likvidno še koliko ? Večina mojih kolegov ima blokirane poslovne račune, dolžni so bankam, ljudem, itd.
El Koronito
14. 06. 2013 11.32
+1
Tantadruj, v bistvu da. Z nekaj redkimi izjemami. Vsaj kolikor jaz opažam...
tantadruj1
14. 06. 2013 12.06
+3
jaz sem glih kar zaprl. tako da sem že izpolnil svoje.... :)) nič davkov od mene...
Mejduš
14. 06. 2013 11.16
+1
Zakaj če delodejalec zaposli delavca in dobi delodjalec od zavoda ves denar v enem znesku,in si lahko tistem denarjem raspolaga kar hoče delavecu pa nč ne plača pa pravi da nima.To se dosti dogaja na zavodu dobro vejo kakšna svenarija se dela pa nč ne okrepajo.Saj da bi zavod tisti denar nakazali delavcu ne deladejalcu bi bilo bol pravično.
želo
14. 06. 2013 10.50
+14
Tretji (vlada) bo pa brez vseh naporov, kako rešiti SLOVENIJO polnila proračun na račun siromakov. Pfej jih bodi šalabajzarji nesposobni. Samo davke nabijajo.
tantadruj1
14. 06. 2013 11.16
+3
ja sej če bi proračun bi še imelo smisel. škoda da bo privat žepe iz proračuna.
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.34
+8
Največja traparija ( pa smo jih navajeni že zelo veliko od pop tv jevih piscev tekstov ), je pa da bodo cene stanovanj in najemnin poskočile ? Eeeeee dragi moji novinarčki, malo si poglejte koliko stanovanj se že oddaja mesece, prodaja pa že po 2 leti in več pa ni interesa. Razen če neprimičnino vredno naprimer 100 tisoč evrov, prodajaš za okoli 60 tisoč-potem še obstaja upanje da se te bo nekdo usmilil in kupil.
El Koronito
14. 06. 2013 10.42
+3
Jih poznam, da najdejo urejeno družino in jim dajo stanovanje v najem, samo da stroške plačujejo. Kakšno povišanje neki...
rezervni
14. 06. 2013 10.21
+25
lejte, treba bo začet politike enga za drugim...ko bojo počasi zginjal, se bojo pa zamislal mal..prej pa nebo nič. z samim jamranjem ne bomo nič dosegl
El Koronito
14. 06. 2013 11.05
+3
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.10
+2
Tovarišice in tovariši, to je vaša vlada, vi ste glasovali za Kučanove satelite, tako da se nimate kaj pritoževati. Meni moj Janša ni že v štartu nabil davkov, tako da bom ostal kar njegov volilec, pa magari kandidira direktno iz Doba !
El Koronito
14. 06. 2013 10.12
+0
A misliš, da jih janše nebi ... ne bit naivn. Al misliš, da bi njemu iz lufta padl ?
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.15
+2
Janša bi uvedel samo davek na tiste moške ki imajo preveč las ! TO PA PODPIRAM, SAJ SEM PROTI PLEŠOFOBOM !!!!
VEZTAX85
14. 06. 2013 10.17
+6
Tovšakova niti nima konkretnega programa, niti ne ve zakaj je sploh miljardo pufa vzela, verjetno ji še marsikaj drugega ni jasno. Tud će država crkne, važno da se Janši sodi brez dokazov. Je pa Janša vseeno več naredil za samostojno Slovenijo kot pa Kučan in ostali njegovi priskledniki
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.19
+3
Janša je Kučana dolga leta nazaj raztrgal samo z dvema vprašanjema, ta mal je kar jeclat začel.
VEZTAX85
14. 06. 2013 10.21
+6
Žal je dejstvo da znajo levajzarji obujat samo nostalgijo povojnega obdobja in prirejat borčevske shode, v sedanjosti znajo pa sam krast pa nabijat davke
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.22
+4
Na proslave Pohorskega bataljona pa ne hodijo radi, že vejo zakaj !
El Koronito
14. 06. 2013 10.23
+1
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.25
+12
Pa ne bomo ! Ampak, NIET, razloži mi samo Stanovnikovo teorijo hlapcev. Ded ima ameriško penzijo, dvigajo nam davke, prodajajo državna podjetja, oča brkač so pa kar tiho. Kaj je izgubil dar govora ?
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.36
+6
El Koronito
14. 06. 2013 10.39
+1
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.57
+2
soba666
14. 06. 2013 11.11
V Lepoglavi na ričetu, ta je dobra, ha, ha, do solz se nasmejala, pravi ste, udri brigu na veselje
VEZTAX85
14. 06. 2013 10.09
+7
Sej ste hoteli imeti novo vlado, zdaj pa mate =)
tron3
14. 06. 2013 10.07
+8
Super, ta davek bo skuhal transformacijo v družbi, beri-revolucijo, bravo politiki kr tako naprej, se Vas bomo kmalu rešili!!
El Koronito
14. 06. 2013 10.09
+2
Ta jim bo še ratal ... za kriznega pa zelo dvomim. revščina bo takrat dosti večja.
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.11
+1
Zdravo niet. Minus je moj, ker veš da krizni davek zagotovo bo !
tron3
14. 06. 2013 10.12
+11
Toliko v vednost, Čufer in mafija na Finančnem minstrstvu so že vse izračunali koliko bo kapnilo naslednje leto v proračun in so že razdelili denarna sredstva najbolj zaslužnim, med prijemniki je tudi znan družina, ki jeći od dolgov ateja in sinov!!
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.13
+7
In ne bo samo krizni davek, tvoj kamerad Stanovnik ( saj veš tisti, ki je sam premagal Nemce in se izkrcal v Iwo Jimi ), je 27 aprila 2012 rohnel o novi nacionalizaciji, veš kaj to pomeni tovariš Niet ?
El Koronito
14. 06. 2013 10.19
+1
hajduk a ti sploh prebereš moj komentar, preden mi minus stisneš ? Hotel sem povedati, da krizni davek gotovo bo, a bo revolt ljudi takrat dosti večji in si ga zaradi tega ne bodo upali uvesti.
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.21
+6
Preberem ! Se ne strinjam da ne bo kriznega davka, sam veš da če bo primankljaj višji od dovoljenega, da bo sledil krizni davek. Niet primankljaj bo pa ula la presežen !
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.26
+5
Na naslednjo vstajo prinesite kontrabas, rad imam rock n roll iz 50 ih let, vam še zapojem kakšno !
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.35
+3
Morda bom zapel That s all right mama, od Elvisa prvenec !
El Koronito
14. 06. 2013 10.40
-3
Hajduk za razganjanje protestnikov imajo na voljo bolj humane metode ...
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 10.51
+1
soba666
14. 06. 2013 11.18
Hajduk, boš tudi z boki miksal tako kot Elvis, ker drugače ne vem, če bodo imeli razlog, da te z vodnim topom ohladijo?
El Koronito
14. 06. 2013 11.21
+1
Ne vem, če si me razumel ... večina ima raje solzivec, kot tvoje petje :)
Duhec3
14. 06. 2013 09.50
+15
Sm brez besed. A vas morjo zategnit okol vratu???? Ne morm verjet, da se ne boriš zase.
wild.spirit
14. 06. 2013 10.02
+9
jaz tudi ne morm verjet da se ne borimo...toliko imamo vstajniških skupin pa vse so tiho....kje so zdaj tisti shodi in protesti? a so vodstvu teh skupin malo plačal da ni nič več nič od njih?
thhomas
14. 06. 2013 10.08
+5
Wild spirit.Pri Zokiju so na neobdavčeni kavi.
alkimistos
14. 06. 2013 09.44
+6
Oooo vstajniki... vas kaj peče ta zanja... Nič vas niso namazali ampak kar na suho .. Je v redu? pa še krizni davek prihaja... to bo tud kulll a ne.. kako pa kaj Plagijat Alenka?
Saloreich
14. 06. 2013 09.47
+5
Vstaje so bile največja in dobro organizirana manipulacija.
Ljubljanski Snob
14. 06. 2013 09.48
+9
Ne samo en krizni davek, ampak cel regiment kriznih davkov prihaja, ljudem se bo spipalo, to kar počne Janković Janša ni počel.
bik730
14. 06. 2013 09.51
+4
prosim vas nehajte že z takimi komentarji razdvojevat narod..... isti vrag je ali je na oblasti JJ, Jankovič, Alenka....iz garniture preteklosti in obremenjenimi politiki z lastnimi interesi in osebnimi zamerami...... mislim , da je čas , da stopimi skupaj in pokažemo in podremo rek hlapcev, in da je v slogi moč..... prvo kot prvo pa je potrebno izriniti iz politike vsa zgoraj našteta imena..., če so krivi naj gredo v zapor...in postavljati vse na novo, če hočemo verjeti v boljši jutri.... dokler si bomo pa samo želeli boljši jutri in vanj ne verjeli....potem nas bodo politiki resnično imeli za hlapce, ovce,osle........
El Koronito
14. 06. 2013 09.57
-2
Saloreich
14. 06. 2013 10.02
+7
Pa kdo razdvojuje? Žal, dejstvo je, da so bile vstaje v prid levi opciji, to tudi dokazujejo sedaj, ko vsi potihnili, ko je na oblasti levica. In takšni so najbolj zaslužni za razdvajanje.
bik730
14. 06. 2013 10.08
+2
Andreccc imaš prav.... vendar tudi desnice je imela svoje podvige...se pravi vsi so smo krvavi pod kožo..... hočem povedati , da je čas, da naredimo nekaj zase, za bolši jutri, za intres vseh nas... ne pa intres političnih strank, ki imajo svoje intresese in po dosegu svojega cilja kaj hitro pozabijo na množico podpornikov in njihove obljube.... vsa ta tekmovanja med strankami na razne umazane ali poštene načine ne peljejo nikamor.....še tekam partizan-crvena zvezda je bila bol poštena kot to natolcavanje med strankami.....ki posledično zaradi njihovih, pa če bi rekel otroških igric bi užalil otroke...počasi ubobožuje slovenski narod.....
Grazia Ursic
14. 06. 2013 09.43
+0
Strinjam se ( več ali manj) z vsemi zgoraj navedenimi argumenti, vem pa, da če imaš denar, da imaš več kot potgrebuješ (eno stanovanje oz. streho nad glavo), da s tem ostankom ali dvemi ali.... služiš potem pa je prav, da tudi plačaš. saj je tisto kar ne potrebuješ in ti služi kot dodatni zaslužek tudi "siva ekonomija" in izkoriščanje tistih, ki ti plačujejo najemnino (priznajmo-najemnine so kriminalno visoke, za nekatere nedosegljive in posledično generirajo "mamine sinčke in hčerkice").
alkimistos
14. 06. 2013 09.45
+1
če bi mel bveč nepremičnin jih raje zakurim kot da bi dal tej pohlepni nikol zadovoljeni državi en sam euro..
soba666
14. 06. 2013 11.25
+1
Na NL je najemnina za trosobno stanovanje 600 eru, v D pa 500 eru, ki so v lasti privatnikov, a bi lahko to zaračunal pri nas? Bodi realen, N.E. - ne, Če pa bi š la sestrična v dvosobno, bi pa plačala 50 eur manj. Kakšni so pa dohodki tam?