Slovenija

Nov način cestninjenja razburja Slovence: 'V Ljubljano v službo se mi ne bo več izplačalo voziti'

Ljubljana, 01. 06. 2017 18.57 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Predlog Evropske komisije, da bi cestnino po Evropi plačevali glede na prevožene kilometre, je v Sloveniji naletel na precej buren odziv voznikov. Predvsem seveda tistih, ki se dnevno vozijo v službo v druge občine. Takšen način obračunavanja cestnine bi namreč zanje pomenil hud finančni udarec.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (635)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mikitr
08. 12. 2017 14.02
ah,lupid davkoplačevalce,lastnike teh cest,....
flojdi
05. 06. 2017 16.38
+1
. čist fajn. zakaj se mora en iz mb vozit v lj na šiht, tadrug pa iz lj v mb. / se spownm par šihtov : 5minut peš DO. / komu se gre za čimveč vozičkanja ( in svinjanja ) mi je glih jasn.
jonbonslon
02. 06. 2017 20.38
+4
plačat,plačat,izkoriščevalci Slovenski...
sinhron
02. 06. 2017 19.35
+3
Dnevna migracija zaradi dela je v vseh državah sveta , ker ni mogoče delo in to vsako delo pripeljati v en kraj , zato so tudi delovna mesta razpršena in če želiš delo , ki ga želiš opravljati se boš pač temu prilagodil ali z dnevno migracijo ali preselitvijo in zato to ni izgovor za enotno cestninjenje , ki bo bolj pravično za vse in ne samo za tiste , ki imajo avtocesto ali hitro cesto pred nosom in jo koristijo vsak dan , nekateri pa morajo vinjete kupovati samo za dve vožnji na in iz morja za isto ceno , pri registraciji vozil tudi ni razlik , torej sedaj nekdo nekoga regresira !
ssbobo
02. 06. 2017 19.29
+3
zakwa bi pa jaz subvencioniral vožnjo po AC še ostalim ............... LOL pa dobr so uštimal z zunanjim Ringom okol LJ
Principat
02. 06. 2017 17.42
+6
zaradi kapitalizma se bo tudi v sloveniji odvrgel enga dneva socialni nahrbtnik ,, zmeraj pa so še tisti ki krpajo mesec z mesecem životarili in gledali kako prihranijo za kos kruha ,, ostali pa se bodo itak vozili kot jim je lagodje in proračun omogočata............. pravzaprav je to SPET DELITEV in RASLOJEVANJE LJUDI ,, reveže nazaj na lokalne ceste
Erik Nov
02. 06. 2017 17.22
+6
Kaj vinjete so za ene dobro za druge slabo. Dvakrat na leto ko grem na morje in zato moram imeti vinjeto. Meni je cisto vseeno ce jo ukinejo se prisparal bom
ForwardThinking
02. 06. 2017 17.32
+1
naj potem tudi zdravstveno zavarovanje ukinejo! Jaz nikoli ne grem zdravniku, pa ga plačujem isto, kot tisti, ki je vsak teden pri zdravniku in leži v bolnici! Zakaj bi jaz plačeval zanj?! Bom vsaj prišparal! Pač plačajmo celoten račun, kot bomo potrebovali zdravljenje!
ssbobo
02. 06. 2017 19.35
+3
ForwardThink............ PA SI TI TAKO PREPRIČAN V TO , DA morebiti ne boš potreboval nobene zdravniške pomoči v enem letu.............. da tako nabijaš primerjavi VINJETA Vs ZDRAVSTVENO ZAVArovanje
Erik Nov
02. 06. 2017 22.33
-2
Takoj podpisem za ameriski sistem kolikor zasluzis toliko si lahko privoscis, ce si si nasparal imas pokojnino drugace je pac nimas to je najbolj posteno
Jure Strle
02. 06. 2017 16.07
+1
nič me ne razburja... ne zavajajte
ForwardThinking
02. 06. 2017 15.59
+7
Bedarija! Cestnino plačamo ob registraciji in to bi moralo biti to! Da pa imamo danes cestnine in vinjete, je pa krivo to, ker smo mnogim snovalcem (in sodelujočim) avtocestnega križa kupili vile na Jadranu, elitna stanovanja v Ljubljani, prestižen vozni park, zdaj pa jim plačujemo doživljenjsko rento, da živijo kot cesarji! In ja, sem bral tudi komentarje pod novico - po tej logiki naj potem tudi zdravstveno zavarovanje ukinejo! Jaz nikoli ne grem zdravniku, pa ga plačujem isto, kot tisti, ki je vsak teden pri zdravniku in leži v bolnici! Zakaj bi jaz plačeval zanj?! Pač plačaj celoten račun, kot boš potreboval zdravljenje! Tako pa jaz razumem cestninjenje! Če si kupiš letno vinjeto, in se namesto vsak dan, ali pa 10x/mesec, samo 1x/mesec pelješ po avtocesti, si pač za to čisto sam odgovoren.
ochi
02. 06. 2017 15.41
+3
Tisti ki ste veseli da boste plačal ppo uporabi svoje enodnevne mesečne ekskurzije... škatla za v avto bo stala 110 evričev pa če ti jo en pljune bo že 220.
ochi
02. 06. 2017 15.39
+9
Sporno bi biloo da je kilometer avtoceste dražji od zneska povrnitve potnih stroškov v službo.
ForwardThinking
02. 06. 2017 16.00
+0
Res je! Nekdo, ki je vozač ni kriv, da nima službe v domačem kraju, ker smo pač blazno centralizirana država (in še bolj postajamo). Stanovanja v LJ pa si ljudje s slovensko plačo ne morejo privoščiti. Sploh ne razumem kako bogati so tisti, ki si ga.
Artechh
02. 06. 2017 15.29
+4
Ko se bom smejal ko boste tisti ki se vozite "1x" na mesec, plačevali isto 100€ ko sedaj drugi pa pač več .... tukaj gre 100% za podražitev..... od delavcev nebo tu nobeden profitiral..... samo zgubili boste možnost redne vožnje, če jo boste v prihodnosti potrebovali.... nikoli ne veš kaj te čaka jutri!!!! (govorim iz lasnih izkušen ko se čez noč mojo sorodnico premestili iz Kranja v Ljubljano)
Jožajoža
02. 06. 2017 15.20
-4
SLOVENEC JE PAČ NAVAJEN, DA VSE DOBI BREZ LASTNIH VLOŽKOV, izplen na račun družbe je pa ogromen. z vrečko pride nek slovenček v službo policaja,vojaka,državnega uradnika, .....potem ,ker mu ni za delo, začne z bolniškimi,.....začne tožit delodajalce.........iz državne službe pa odhaja bogat,z visoko odpravnino, v penzijo star 50 let ali manj.
ForwardThinking
02. 06. 2017 16.01
+3
Bedarija! Cestnino plačamo ob registraciji in to bi moralo biti to! Da pa imamo danes cestnine in vinjete, je pa krivo to, ker smo mnogim snovalcem (in sodelujočim) avtocestnega križa kupili vile na Jadranu, elitna stanovanja v Ljubljani, prestižen vozni park, zdaj pa jim plačujemo doživljenjsko rento, da živijo kot cesarji! In ja, sem bral tudi komentarje pod novico - po tej logiki naj potem tudi zdravstveno zavarovanje ukinejo! Jaz nikoli ne grem zdravniku, pa ga plačujem isto, kot tisti, ki je vsak teden pri zdravniku in leži v bolnici! Zakaj bi jaz plačeval zanj?! Pač plačaj celoten račun, kot boš potreboval zdravljenje! Tako pa jaz razumem cestninjenje! Če si kupiš letno vinjeto, in se namesto vsak dan, ali pa 10x/mesec, samo 1x/mesec pelješ po avtocesti, si pač za to čisto sam odgovoren.
Rains-
02. 06. 2017 15.11
-1
Se razburjajo ja. Zato ker se jim je bilo do sedaj fino vozit na tuje stroške. Jaz sem moral plačat isto vinjeto kot oni pa čeprav sem se po avtocesti peljal samo enkrat na mesec. Plačilo "po porabi" je najbolj pošteno. Razburjajo se samo paraziti.
etul
02. 06. 2017 15.45
+0
za enkrat na mesec se ti še avta ne splača kupit boljš da se s cugom voziš
ForwardThinking
02. 06. 2017 16.01
-1
@Rains, Bedarija! po tej tvoji logiki naj potem tudi zdravstveno zavarovanje ukinejo! Jaz nikoli ne grem zdravniku, pa ga plačujem isto, kot tisti, ki je vsak teden pri zdravniku in leži v bolnici! Zakaj bi jaz plačeval zanj?! Pač plačaj celoten račun, kot boš potreboval zdravljenje! Tako pa jaz razumem cestninjenje! Če si kupiš letno vinjeto, in se namesto vsak dan, ali pa 10x/mesec, samo 1x/mesec pelješ po avtocesti, si pač za to čisto sam odgovoren.
slovenc79
02. 06. 2017 20.49
+0
se strinjam z Rainsom, ForwardThinking pa ima tudi point. največji problem je v ljudeh, kot vedno. poskušajo izkoriščat socialno državo, namesto da bi kaj prispevali za to. jaz se še kako strinjam, da bi moral zdrav človek plačevati manj, nekdo ki pa zanemarja lastno zdravje pa veliko več. dokler je bila solidarnost je socialna država delovala, zdaj pa ima folk svobodo - dvobodo biti pohlepen, zato propada vse skupaj. ko gre dobro, folk hoče svobodni kapitalizem, ko jim gre pa slabo, pa želijo socializem. oboje skupaj pa kot vidimo ne gre.
etul
02. 06. 2017 14.57
+4
to ne more it skoz je prevelika neumnost:mobilnost je dejstvo tudi službe ki niso v dometov stotih metrov so dejstvo zato bi s tem ukrepom povzročili več škode kot koristi saj nas bodo potisnili nazaj na lokalne ceste kar je že bilo ko so bile cestninske hišice pa so se jih ljudje veselo izogibali,sedaj pa še za tiste ki se vozijo 3X al pa 4X za take je bolje da nimajo avtomobila pa tako najbolj všparajo saj če imaš avto skoz parkiran v garaži in se z njim 3x na loeto pelješ je to enostavno predrago (amortizacija,registracija,gume...)
machines
02. 06. 2017 14.38
+8
Plačaš kolikor se voziš .Amen.
SenecaLucius
02. 06. 2017 14.48
+0
etul
02. 06. 2017 14.49
+7
no ja al pa se voziš po lokalnih cestah pa ušparaš za bonus pa so avtoceste prazne pa še lokalne prebivalce z izpuhi in zvokom razvajaš
piko112
02. 06. 2017 14.30
+2
Kaj bo cena tudi glede na stanje cest in pogostos obnovitvenih del? Morda dražje AC tam kjer je urejen javni promet. Pri nas bi potem se vozili lahko brezplačno.
Aldebaran1
02. 06. 2017 14.30
+4
Vinjeta je daleč najbolj ugodna zadeva! Problem za avtoceste so tovorna vozila! Te najbolj uničujejo ceste! Vinjete bi morale ostati! Idealnega sistema cestnin,pa ne bo nikoli!
nikola 26
02. 06. 2017 14.13
+15
Berem komentarje in mi na misel pride le eno ,kdo bo placal vec in zakaj jaz ker se ne vozim toliko po AC. POZABILI PA SMO KDO JE ZGRADIL TE AC DRZAVA ALI MI DAVKOPLACEVALCI. Najbolje bi bilo,da pri registraciji placamo nekaj vec cestnine in se vsi vozimo po AC. TUJCI PA NAJ PLACAJO PO KILOMETRIH ALI VINJETO, enako bi veljalo za nas ko gremo v tujino.
nemski_ovcar
02. 06. 2017 14.12
+0
Meni je pa 110 EUR preveč za vožnjo po AC. Nikoli ne bo vsem vse všeč.