Gospodarstvo

V Žužemberku besni na župana

Žužemberk, 29. 12. 2013 18.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Žužemberku so lastniki parcel v industrijski coni besni na župana, ker je proti njihovi volji njihovo zemljo spremenil v zazidljivo. Zdaj bodo za parcele morali plačati 15-krat višji davek, čeprav na parcelah nihče noče graditi ali jih vsaj odkupiti.


 

  • LEŽALNIK
  • HLADILNE TORBE
  • POKRIVALO
  • VOZIČEK
  • REGALI
  • STROJI ZA OBDELAVO TAL
  • VRTNA HIŠKE
  • NOSILCI
  • ČISTILNIKI ZA BAZEN
  • SENČNIKI
  • ŠOTORI
  • ŽARI
  • MONTAZNI BAZEN
KOMENTARJI (32)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kranjcan95
03. 09. 2014 12.26
Ja dragi moji Žužemberk je občina, kjer čas teče nedvomno drugače. Imamo koruptivnega župana, ki je lastnik podjjetja Fs., ki je vredno okoli 3 miljone€ , ampak si ga med sodelavci spretno pripisujejo med sabo.Trenutni lastnik je Janez Papež. Se spomnite mogoče pri poročilih zakaj imamo v občini žužemberk 3krat dražje šolske prevoze kot drugje!!? seveda razpis občine žužemberk in podjetja Fs. katerega je pravi lastnik gospod župan Škufca je bil napisan v naslednjem odstavku.."kandiadt za šolske prevoze mora biti nujno občan občine žužemberk"-to je pogoj. No zdaj pa poteka oz.bo potekal razpis ko občina išče pogodbenka za urejanje, popravljanje občinski cest in neverjetno dobili ga bodo prevozi Papež.Garantirano. Toliko o tem o parcelah pa vsi vemo,da je samo zaradi požresnosti, se opravičujem tu v Žužemberku ni prihodnosti je nekaj firm, ki pa tudi propadajo. Le kaj prenasa ta naša ljuba zemljica!!
music2
01. 01. 2014 22.50
+3
KALSIČNA KOMEDIJA: "čeprav na parcelah nihče noče graditi ali jih vsaj odkupiti". Ma nemoj ? Dej poglej kdo je opravil nakup zemljišča pred spremembo v zazidljivega in sled te bo spet pripeljala do župana. The comedy goes on !
kg1
01. 01. 2014 12.29
-1
no in potem bi lastniki "kmetijskih zemljišč"ostali še par let, po nekaj letih ko se bo pokazal interes za naložbe, pa spremenili namembnost in pokasirali lepe denarce... pa ni župan butast...prav je naredil...Zemljišče je primerno za pozidavo, če ga pa lastniki ne morejo vzdrževat in za zazidljivo zemljišče plačevati davka potem naj ga pa prodajo...simpl!!!
Jimi1
06. 01. 2014 17.10
Lepo si napisal sistem novodobne razlastitve. Ne dvomim, da bi bil župan eden od kupcev teh zemljišč....seveda po "pravi" zanj ugodni ceni.
luciluk
31. 12. 2013 10.50
+1
Inustrijska cona v Žužemberku????? Norci. Vsaka vas že ima ind.conu in prazne hale a nobenaga tujega podjetja, ki bi prišel v SLO. na koncu v teh objektih domujejo raznorazne trgovinice z 0 dodane vrednsori. Beda.
comment123
31. 12. 2013 08.52
+12
ŽUPAN JE TAM ZARADI VAS, NE VI ZARADI NJEGA. IN NOBEN VSEMOGOČNI NI, STOPITE SKUPAJ IN SI VZEMITE NAZAJ KAR JE VAŠE, NE PUSTITE SE!
User494653
30. 12. 2013 20.20
+11
Škoda da profesionalni novinarji ne raziščete bistva...Pri prispevku me prvo moti to, da govori občan, ki se ve, da zavira kraj.Kdaj bi občani že imeli OPN če ne bi bilo gospoda...mene bi bilo sram stopiti pred kamero, pred ljudi, javnostjo.A ni ta gospod leta in leta oviral soseda s proizvodno dejavnostjo??? A ni mogoče to ta?
User488743
30. 12. 2013 14.50
+8
Ampak če pogledaš iz druge plati. Nekdo ki je imel travnik vreden 1 eur za kvadrat, ima zdaj travnik vreden 40 eur za kvadrat. Kar je veliko veliko več, kot bi lahko v sanjah zaslužil z košnjo travnika. Če zazidljivo zemljišče proda in kupi nekje drugje travnik, bo naredil dober biznis. Tudi če ima zemljišče v lasti ter plačuje davek naslednjih, recimo 10 let, da se stvari normalizirajo, bo še vedno zaslužil več kot bi zaslužil z košnjo travnika! Takole na oko bi tole situacijo ocenil drugače kot jo skušajo prikazat. Ker se sprememba namebnosti zemljišča ne zgodi čez noč in v naši državi to traja desetletje ali več, nihče od vpletenih prej ni imel nič proti, vsi so videli le lastno korist. Zdaj so pa obrnili ploščo. Špekulacije z nepremičninami se pač ne izidejo vedno po planu. Žal!
BŠK
30. 12. 2013 13.12
+3
Naj župan manj šmarnice in cvička tanka pa je zadeva rešena
User418194
30. 12. 2013 12.27
+5
dokler so ljudje izsiljevali stavbna zemljišča, pa ni bilo posledic, je bilo vse ok. zdaj pa je zarad davka cel hudič. Gues what. tudi naši sosedje so izsiljevali. in so dobili stavbna zemljišča. vključno z nami, ki smo bili proti. ker pa smo ravno na sredini novo nastalega območja zazidave, smo stavbno zemljišče dobili tudi mi. in glej ga zlomka. sedaj se vsi ti sosedje bunijo, ker bo treba plačat davek. in troti sedaj na silo poskušajo prodat zemljišča pod ceno. treba je bit pazljiv kaj si želiš, pravijo. in btw, davek absolutno podpiram. smo ena redkih evropskih držav, ki ga nima. zato pa je tak kaos na področju zemljišč in gradenj.
Uporabnik113189
30. 12. 2013 12.06
+12
Na občine in župana niso jezni samo v Žužemberku. Ti neumno davki, ki se pobirajo od napihnjene ničle so pogost primer v naši slovesnki zakonodaji. Isto je bilo z DDV-jem, ki si ga moraš plačal, ne glede ali si za izstavljen račun kdajkoli v resnici sprejel plačilo. Skrtaka, čim si natisnil račun so te že odrli. Potem pa se nakuhjo milijoni, ker gredo podjetja v stećaj, računi niso bili plačani, DDV tudi ne. Po dolgih letih so iznašli celo verzijo, da se plača DDV po plačani realizaciji..Čudež.. Ista zgodba pri zemljiščih..Nekdo ga proglasi kot gradbeno, lastnik ga ne želi prodati za nobeno ceno in ga zato občina odira kot žival. Je to demokracija, svoboda sprošenost? Ne vem kako se lahko spreminja prodajna cena in z njo davek, če ne prodajaš? Je to pravna država?
Northwest
30. 12. 2013 10.57
+2
Verjetno ima zgodba tudi kako ozadje med zupanom in lastnikom zemljisca.
suki1
30. 12. 2013 12.05
+2
ne, daleč od tega, naredi se zazidalni načrt sredi večjega števila parcel ki niso pozidane in potem moramo lastniki plačevati zelo velik davek za nepozidana stavbna zemljišča, prosto ko pasulj in to niso majhni zneski. Pa še vse legalno z žegnom države!!! Krivi smo si pa sami ker potem tega nismo pozidali pa bi bil mir. Skratka, če nimaš pozidano na območju zazidalnega načrta kljub tvojemu nasprotovanju davek - če pa pozidaš pa davek od nepremičnin.
SkokecPokec
30. 12. 2013 12.06
+19
sevede ima. kmete spravit na kant, po tem pa od kmeta poceni prilastit občini, ki bo zemljo lahko za mastne denarje lahgko prodajala za polnjenje svetniških žepov.
FailNation
30. 12. 2013 12.13
+9
ferdopis100 +++++ mi mamo 4500m2 zazidljive parcele... me bo srat prjelo 100 na uro, ko bo treba davk plačat, namenjeno smo meli za hangar za stroje...sam kje k ni denarja....
aojz
30. 12. 2013 10.39
+15
Tudi meni so hoteli na silo spremeniti 1 ha travnika v stavbno zemljišče. Za to bi moral plačati kar 23 k€. Seveda nisem bil za to. Danes vidim zakaj.
FailNation
30. 12. 2013 10.36
+16
jao glupa slovenija in teli krampi stari zavaleni na občinah, k nevejo kwa bi na šihtu delal...oz še nikol niso delal...
ONniON
30. 12. 2013 10.47
+8
kranjcan95
03. 09. 2014 12.17
Ne..Žužemberk je obcina kjer cas teče drugače imamo zupana ki ima podjetje vredno 3 miljone €, ki ga redno prepisuje na druge člane trenutno je lastnik firme FS
ONniON
30. 12. 2013 10.35
+9
V Sloveniji ne moreš biti zadovoljen ali ponosen na nobenega saj so vsi skorumpirani do vratu da korupcija dobesedno duši državo in že na 100 km smrdi po njej ...upam da bo v sloveniji kdaj izvedena lustracija in da se balkanski sistem izniči pa njegovo razmišljanje
Krta?a 21
30. 12. 2013 09.57
+14
Koliko je sele kontra primerov, ko obcina "uradno" oceni nizjo vrednost njihovega zemljisca - obcinskega. In to vse da se prikrije - utaji davek. Korupcija skozi celo drzavo! Ampak to ni noben problem a ne? To je storija zaradi cesar bi morala odstopiti cela vlada. Ampak spet, nikome nista.... Se novinarji so tiho....
Rastan Ra
30. 12. 2013 09.52
+8
Očitno bo treba uporabit neposredno demokracijo, ker so nekateri župani postali kot grofje, kot da je vsa občina njihova last. Kako že gre tista: grad go.., grof beži, ...
Rastan Ra
30. 12. 2013 09.50
+6
Kaj je težko it na občino in ga strest iz hlač?
Mb128
30. 12. 2013 09.41
+6
Ja, občina zgleda rabi denar. A so se svetniki strinjali s tem?! Če so se naj bodo ljudje besni še na svetnike. Od kdaj pa je urbaništična ureditev v izključni pristojnosti župana?! Ljudje pa lahko gredo tudi na sodišče zaradi te, ad hock spremembe. Se pa bojim, če bodo morebiti uspeli na sodišču, da bo župan zvišal že obstoječe ali pa uvedel kakšne nove davke. In kaj bo potem?!
matija888
30. 12. 2013 09.37
+5
Naj razliko plačuje občina, oz. vsi njeni občani, ker imajo takšnega župana.
Biofanatik
30. 12. 2013 05.01
+17
Imajo zeleno luč za ropanje sloovc, so sprejel tako zakonodajo!