Tuja scena

Paris hoče biti zamrznjena

Los Angeles, 19. 10. 2007 09.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Bogatašinja Paris Hilton se boji smrti in si želi, da jo zamrznejo skupaj z njenimi hišnimi ljubljenčki.

Plavolasa dedinja Paris Hilton je pri svojih 26-ih letih še vedno na vrhuncu svoje življenjske poti, a kljub temu že razmišlja o smrti. Zato je vložila velike vsote denarja v Cyronics Institute, največjo organizacijo na svetu, ko so v igri posmrtni ostanki z zamrzovanjem.

Želi namreč, da njeno truplo po smrti ohranijo in ga nato spet obudijo. Vendar Paris noče biti zamrznjena sama, temveč skupaj s svojima najljubšima psičkoma , čivavo Tinkerbell in s yorkshirskim terierjem Cinderello.

Slavna dedinja želi biti zamrznjena skupaj s svojo čivavo.
Slavna dedinja želi biti zamrznjena skupaj s svojo čivavo. FOTO: Reuters

"To se mi res zdi super. Skoraj vse celice v telesu so še žive, ko nastopi smrt. In če te nemudoma zamrznejo, lahko ostaneš odlično ohranjen. Moje življenje se da podaljšati za več sto in tisoč let,“ navdušeno razlaga občasna igralka in pevka.

Kaj je botrovalo njeni odločitvi o posmrtnem življenju ni znano. Res pa je, da je dedinja Paris priznala, da jo njen divji način življenja ne izpopolnjuje. Odločila se je, da ne bo več hodila samo po nočnih klubih in razvratno živela, temveč naredila tudi nekaj koristnega in v javnosti spremenila svojo slabo podobo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (23)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

deezee.mb@gmail.com
25. 10. 2007 14.47
Igor.. Tisto o "....znanje je nevarnejše od neznanja" sem slabo s paste-al.. Vse kar sem želel s tem povedati je to, da ti vztrajno nalagaš kupe "znanja" o eteričnih dimeznijah itd, to kar pa ne razumem je, kako lahko to imenuješ znanje. Znanje je nekaj, kar je osnovano na resnici, oz. na opazovanju resnice. Tvoje "znanje" o višjih dimenzij pa je samo prebrano iz še ene od miljavžnt šarlatanskih knjig, če pa ne že dejansko šarlatanskih, pa takih, ki vsebujejo "znanje" iz kanalizacije (ups, pa sem že spet zamešal kanalizacijo s kanaliziranjem zaradi identične vsebine) Z drugimi besedami, ti slepo verjameš nečemu, kar si prebral, in s tvojimi tremi slavnimi stavki na koncu (s katerimi se sicer popolnoma strinjam) to kar si napisal avtomatično znegiraš. Zanima me samo, kaj boš rekel potem, ko se leta 2012 ne bo pojavil žarek vnebovzetja pred tabo in ne boš mogel na čaj s plejadčanom iz pešnajste dimenzije. Oziroma VEM, kaj boš ti in kaj bodo drugi rekli takrat. Rekli bodo, da se naš koledar z Majevskim ne ujema, preračunali na novo, še malo kanalizirali, in postavili nov datum vnebovzetja na 2023, najkasneje do novembra.. Veselo čakanje ti želim. Če pa se naveličaš, pa lahk začneš mirno živet.. Zna bit prav lepo, če se le ne obremenjuješ po nepotrebnem. Lp, Igor
avaya1
24. 10. 2007 01.16
omg kire romane vi tuki pišete =D ta 24ur je res glup. moj komentar kr zbrisal. očitno ne prenesejo resnice
Hilda Rac
22. 10. 2007 10.27
Jao, pridem v službo v ponedeljek in ugotovim, da kljub dvema izjemnima postoma od deezeeja še vedno vztrajno vrtiš isto lajno. Kje, hudiča, si ti slišal za 5., 6., 7. dimenzijo? Od fizikov prav gotovo ne! In kaj naj bi te dimenzije bile, po tvojem? Če so prve tri dolžina, širina in globina? Kako bi imenoval ostale dimenzije? Barvina, dišina, otipnina? In najvišja - eternina? O bog, kako se lahko sploh prepiram zdaj s tabo, saj samo svojim živcem škodim, ker bodo tvoji možgani itak skompenzirali nekak, da si bodo lahko logično razložili, kaj te sedaj sprašujem. Ne da se mi več. Tako kot sem napisala, je brezplodno komunicirati s tebi podobnimi, ki enostavno ne morejo tega sveta sprejet takega kot je in čakajo na leto 2012, ko se bo zgodilo tako, kot je deezee povedal, da bodo goreči verniki v apokalipso šli poklapano domov in razglasili leto 2013 za ta pravo leto, najbrž, ker ima št. 13 not in se zato ni hotela azteška apokalipsa zgodit, ker se ljudje zdaj bolj bojijo številke 13, ali kaka podobna neumnost. Aja, pa to, da nismo prva civilizacija... Se ti ne zdi, da bi bilo malo več dokazov na tem planetu o kaki prejšnji civilizaciji, ki je bila "prav tako, ali celo bolj" razvita kot mi? Če že ne v obliki predmetov ali fosilnih ostankov, pa vsaj ostanki kakih polimernih spojin, kot je plastika, ki razpada tisoče let? Menda bo tako razvita (ali še bolj) civilizacija, kot smo mi, uporabljala kaj takega za sranjevanje živil... Si si ti sploh prebral kaj o evoluciji? Očitno je, da nisi najbolj naravoslovno usmerjen tip, ker sicer res ne bi mlatil takih okrog. Dvomim celo, da si sploh poskusil kdaj kak faks narest, ker potem ne bi imel časa se ukvarjat s takim bullshitom, kot se. Pa naj bo tole konec tele debate. Mislim, da se tipu, ki preverja poste za politično "korektnost", že obrača, vsaj meni bi se... Tako da, prosim, ne prepričuj me več v svoj prav, ker se ne grem več kreganja z idioti... Že tako si me dovolj zvlekel na svoj nivo, da sem šla še enkrat odgovarjat na tvoje neumnosti.
Ramzess
21. 10. 2007 17.59
"Mi ne živimo v dimenziji temveč v trodimenzionalnem prostoru. Temu lahko dodaš še čas in ga imenuješ za četrto dimenzijo," Deezee priznati moram, da imaš kar prav, dimenzija je res bolj matematični izraz, prostor ali razsežnost bolj pristoji tem razlagam. In še to, čas ni četrta dimenzija, narava ne pozna časa, kot ga definira človek, linearni čas je izpeljanka človeškega omejenega uma, v naravi in vesolju so preteklost, sedanjost in prihodnost sočasni, istočasni, hkrati navzoči. Z našega (3D) gledišča zaznavamo čas na en način, z drugega (5D, 6D, 7D) pa spet na drug način. Ti. potovanje skozi čas, iz drugih gledišč, ni tako problematično, kot se nam zdi iz našega 3D gledišča. Naravi najbližja definicija časa je ciklus, katerih nekaj se zaključuje, tako potrjujejo različni viri, z Maji vred, leta 2012 in se začne novi ciklus ali ti. zlata doba (El Quanto Sol), čakajo nas torej še velike spremembe in buren čas ob tem prehodu, kot pravijo, iz 3D razsežnosti, preko 4D v 5D razsežnost. Precej omenjaš New agerje, čeprav nekaj o tem vem, nimam s tem ali njimi nič, se pa strinjam, da so marsikaj malce popačili, morda napak razumeli. "... znanje je nevarnejše od neznanja " Napisal sem Napačno znanje je nevarnejše od neznanja !!!, ne znanje je nevarnejše od neznanja, gre za napačno znanje, ne pa pravilno znanje, ločevanje med obema je v današnjem manipulacij polnem svetu precej problematično. "In po tvoji LASTNI definiciji je verovanje v nekaj neznanje o tem." Samo poglej recimo koliko je verstev v tem svetu, pa nobena ni ravno verostojna in natančna, pa ljudje več ali manj slepo sledijo in verjamejo, kar so jih naučili, a v resnici ne vedo o tem nič kaj dosti, vsaj kar se resničnega ozadja tiče. Prepričani so, da je to kar so jim povedali tudi res. Kot da je recimo Jezus res bil samo običajen človek in delal čudeže. Menda so v zadnjih letih dokazali, da je Jezus v zgodbi, ko je hodil po vodi na jezeru, dejansko hodil po zaledeneli površini vode, torej po ledu na površini katerega je bila plast vode in se je neukim opazovalcem res zdelo kot da hodi po vodi. Skratka, gospod je posedoval znanje, ki ga njegovi opazovalci in sledilci niso imeli, imel je znanje in sposobnosti, ki jih tukajšni ljudje niso imeli in poznali. Še danes se mnogi ljudje, neuki žal kot so, čudijo tistim posameznikom, ki posedujejo različne aktivne psihofizične sposobnosti. Sicer nekateri viri povezujejo tako Jezusa, kot druge svete in verske osebe, ki so izvajale take in drugačne za ljudi nenavadne stvari, z nezemljani Elohimi. Različni viri, tudi kanalizirani potrjujejo vpletenost nezemljanov v praktično vsa verstva tega sveta, ne glede na časovno obdobje planeta. "Svet okoli nas ni takšen kot se zdi... ...spoznajte še drugo plat resnice!" S tem bi se strinjali vsi, ki se ukvarjajo z alternativno znanostjo in prikritimi zadevami, od arheologije do NLP-jev, in razkrivajo tisto kar šolska znanost in svetovna oblast prikrivajo pred vsem svetom. Ne poznamo zgodovine niti lastnega planeta in osončja, ki je veliko bolj dramatična, kot so jo nam jo prikazali, meddrugim ta planet ne "vidi" prvič jedrske energije, in ta civilizacija ni prva, ki jo uporablja, a žal v napačne namene, hkrati se tudi ne zaveda, da bi bili v veliko klavernem položaju brez vesoljskih bratov, ki so sposobni nevtralizirati večino jedrskega sevanja. Viri, javnosti malo znani, potrjujejo takšno vpletenost nezemljanov v nesrečo v Črnobilu, brez katerih bi bile posledice neizmerno hujše. Naša civilizacija se je znašla na točki, na kakršni je bila zadnja tako in nekaj bolj razvita civilizacija pred zadnjim "svetopisemskim" potopom, torej pred propadom. En ciklus se končuje in začenja se novi.
deezee.mb@gmail.com
20. 10. 2007 18.43
Igor, še to sem želel povedati.. Prva polovica tvojega prvega odziva je bila v bistvu logična in celo točna. Znanost danes še ne zna zamrzniti telesa dovolj hitro, da bi preprečili nastajanje kristalov vode, ki celice dejansko prerežejo in s tem uničijo. Večje kot je telo, težje je hitro zmrznitev doseči. Zato se strinjam s tabo, da je kriogenika danes le način služenja denarja od neumnih bogatašev. Po drugi strani pa bo mogoče v prihodnosti iz zmrznjenih celic narediti vsaj njen klon. Ta bo pa potem čisto druga oseba, zaradi drugačne vzgoje. (Razen če ga priklopijo na simulator s posnetki celega njenega življenja... ;) ) Njena duša se ne bo naselila v to klonirano telo. Ampak ne zato, ker bo vmes reinkarnirana, ampak zato, ker je nima. Če je kdo na tem svetu dober dokaz za neobstoj duše, je to Paris Hilton. Ali pa mogoče meniš, da je bila v prejšnjem življenju trakulja in je sedaj malo napredovala po lestvici? Pri tvoji alternativni arheologiji, parapsihologiji in drugih para vedah, na katerih "dokaze" se sklicuješ, ogromno "dokazov", ki so že zdavnaj razkritii kot goljufije. Čeprav vem, da new agerjev to nikoli ni motilo. Pred leti je Amazing Randi namenoma parapsihologom podtaknil dva svoja učenca oderskih iluzij, da sta jim dokazala svoje "nadnaravne sposobnosti". Ko so parapsihologi te "sposobnosti" (v resnici pa iluzije) potrdili kot dokazane in resnično obstoječe, ju je Randi na zaključni ceremoniji prosil, da povesta, kako sta to naredila. Odgovorila sta "Goljufala sva." Navdušenje in ploskanje v dvorani je hitro zamrlo in se spremenilo v mrtvaško tišino. Ko je Randi razložil, da tu v resnici ni šlo za eksperiment, ali nadnaravne sposobnosti obstajajo, temveč za eksperiment, kako zanesljiva so odkritja para-znanstvenikov, to vzdušja ni pretirano popravilo. Očitno večina ljudi res potrebuje neko verovanje v to da jih nekoč čaka nekaj boljšega. Ampak zakaj? Čisto preprosto. Zato, ker sedaj niso srečni. Zato ker ne zmorejo življenja sprejeti kot to, kar je in biti s tem zadovoljni. Rajši se sekirajo in se delajo po nepotrebnem nesrečne, kot da bi se sprostili in živeli. Ko sem se sam nehal ukvarjati z duhovnostjo, sem nekaj časa čutil eno praznino, potem pa sem ugotovil, da je naše vesolje tudi brez neumnih teorij in kanalizacije (pardon, kanaliziranja.. Vedno zamešam zaradi podobne vsebine) izjemno fascinantno in neverjetno zanimivo. Če se poskusiš naučiti o in razumeti vsaj malo moderne fizike, boš našel veliko neverjetnih stvari, ki jih new agerji na žalost že spet zlorabljajo in pohabljajo v svojih verzijah, a so VELIKO bolj zanimive v originalu. Še posebej zato, ker ne uporabljajo alternativne logike. Pri vseh teh tvojih alternativnih stvareh je alternativna logika največji krivec za stvari, v katere veruješ. Lp, I. P.S. Aja, pa klofucius je ženskega spola...
deezee.mb@gmail.com
20. 10. 2007 17.47
Igor Gojcic, po eni strani te zelo dobro razumem, ker sem tudi sam nekoč bil new ager... Tudi sam sem verjel marsikaj - čeprav ne ravno tako ekstremno - in si domišljal, da razumem stvari, o katerih drugi nimajo pojma. Sem pa bil star 16 let in se že takrat spraševal, zakaj v takšne in podobne stvari verjamemo predvsem ljudje s takšnimi ali drugačnimi čustvenimi težavami.... Deloma mi je prav "duhovnost" sicer pomagala rešiti moje težave, a ne del, kjer se naklada o nesmiselnih protislovnih stvareh, ampak del, ki je povezan s fiozofijo in psihologijo. Ko pa sem enkrat bil tega rešen, pa sem ugotovil, da ne rabim več verjeti v nesmisle, da bi bil srečen. To, kar se mi pri tvojem prvem odzivu zdi najbolj smešno, je: ---------------------------------------------... znanje je nevarnejše od neznanja !!! Znanje varuje - ignoriranje vodi v destrukcijo ! Verovanje v nekaj = neznanje o tem ! ------------------------------------------------... zadnji stavek: Verovanje v nekaj = neznanje o tem.. Kako lahko napišeš nekaj takega na koncu posta, kjer govoriš o življenju v tretji dimenziji in o življenju v višjih dimenzijah ter o eteričnih telesih itd. To kar pišeš je čisto navadno verovanje v izjave drugih new agerjev, ki si jih prebral v kakšni knjigi ali pa na netu. In po tvoji LASTNI definiciji je verovanje v nekaj neznanje o tem. Za tvojo informacijo, mi NE živimo v tretji dimenzijil. A si ti mogoče črta? A sem jaz? A ti sploh veš kaj dimenzije so? V najenostavnejši obliki so dimenzije mere. Če bi mi živeli v eni dimenziji (vseeno ali je to prva, druga ali tretja), bi bili črte, ki bi se po tej dimenziji prerivale. Mi ne živimo v dimenziji temveč v trodimenzionalnem prostoru. Temu lahko dodaš še čas in ga imenuješ za četrto dimenzijo, po teoriji strun pa jih lahko imaš še par, če te že veseli. Glede etra pa samo to. Eter so si prvi izmislili znanstveniki, da bi si razložili, kako se valovanje prenaša po vakuumu vesolja. New agerji pa so si ga po tem, ko je bilo ugotovljeno, da ne obstaja, preprosto prisvojili in ga malo pohabili v definiciji, tako da se lahko sedaj veselo posiljujejo s še enim nesmislom več. In to ni edini primer. Še en, ki si ga navedel so dimenzije. Spet primer, ko new agerji nekaj česar ne razumejo, si to razložijo na najbolj neumen možen način in se jim potem endofrini sproščajo v možganih, ko se lahko strinjajo med sabo o sami sebi protislovnih razlagah. Jupi! A ni življenje lepo. Ampak ne me narobe razumeti. Kot sem že rekel, sem tudi sam včasih verjel v podobne stvari, čeprav me je že takrat mučilo to pohabljanje pojmov, da lahko neumne teorije sploh pašejo skupaj - čeprav ne da bi se kdo sploh pretirano trudil, da bi.. Dejansko so ponavadi z bolj neumnimi bolj zadovoljni.. Za mene se je interes za to razgubil, ko sem videl, kam vodi POPOLNA predanost in vera v takšne stvari. Namreč v NLP. In to ne v NLP od plejadčanov, niti greyev ali drakonov, temveč v tistega pri fužinah... Želim ti, da čimprej najdeš resnični razlog, ki te sili v ta tvoja verovanja (ki so, kot sem že omenil, ampak moram še enkrat, po TVOJI definiciji NEZNANJE O TEM), problem odpravil in postal v življenju srečen, brez potrebe po zatekanju v same sebi protislovne teorije. Druga možnost pa je, da se priključiš k Ashtar Komandi, in skupaj z njimi veselo pričakuješ konec sveta in s tem vnebovzetje, ter seveda prehod v tvoje omiljene višje dimenzije, ki že od leta 95 vsako leto prihaja najkasneje do novembra, mogoče že jutri ampak ziher do konca leta.. Samo stopit moraš v žarek svetlobe, ko bo tako daleč. Lp, deezee
overlord_tm
20. 10. 2007 14.01
@igor.gojcic: Meni se tvoje pisanje sliši kot da bi bil kak župnik, vrač, nenako bolj na duhovni kot znanstveni podlagi ...
Ramzess
20. 10. 2007 13.43
klofucius="ker so znanstveniki že pred veliko časa ovrgli eter, za katerega so mislili, da pomaga radijskim valovom širjenje, nato pa so ugotovili, da to ni res." Krucifiks klofucius na klofuto, kje si pa tole pobral, res me zanima. Eter nima z radijskimi valovi čisto nič skupnega in je izključno POGOVORNA FRAZA. V duhovnosti in ezoteriki pa izraz etersko ali eterično telo uporablja v več pomenih, kot "samostojno" eterično telo, in kot pojem za opis duše, ko je ta trenutno zunaj fizičnega telesa, kar sicer ni najbolj pravilen opis, oziroma s tem pojmom opisujejo tudi sicer nevidne pojavne oblike fizičnega telesa. "Pa še to: zaenkrat znanstveniki še ne morejo efektivno zamrzniti človeka, ker voda kristalizira in predre membrano celice." Fizikalna zakonitost vode pri spremebi agregatnega stanja. Jo je sploh mogoče premostiti, pravzaprav ne. Tako telo je torej mrtvo, lepo ohranjeno, toda mrtvo. "potem pa na koncu napišeš tri puhlice, ki so popolnoma anti-kontekst." Sploh ne, so živa resnica in nisem si jih izmislil jaz. Malce se zamisli in razmisli, pa poglej ljudi okrog sebe in drugod, pa boš videla, da še kako držijo. Napačno znanje je nevarnejše od neznanja !!! (Napačna znanja in prepričanja so zelo škodljiva in terjajo veliko odgovornost, ki jo je treba prej ali slej poravnati.) Znanje varuje - ignoriranje vodi v destrukcijo ! (Če nekdo ignorira opozorila, tudi narave, pred nesrečo ali katastrofo, ter znanja, ki mu pomagajo preživeti to, se ne sme čuditi uničenju in smrti, ki je doletelo.) Verovanje v nekaj = neznanje o tem ! (Večina ljudi na planetu veruje v nekaj višjega, božanskega, a o tem v resnici ne ve nič, tisto kar mislijo da vedo, je dejansko preveč popačeno ali neresnično. Resnica je ta, da so njihovi maliki in bogovi v resnici nezemljani. O tem je že preveč rečenega in zapisanega, to potrjuje tudi alternativna arheologija. Večina o planetarni zgodovini ne ve tega kar bi morali vedeti. Če bi, bi imelo za posledico rušenje sistema za sistemom, zato se je skozi vpliv "šolske" znanosti marsikaj prikrilo. Kdo po vašem kontrolira ta planet? Vaši bogovi. Izraz o ti. Draconskih zakonih (kot o zakonih najslabše vrste, nečloveški nehumani zakoni) se ne uporablja zaman.) Napačno znanje je nevarnejše od neznanja !!! Znanje varuje - ignoriranje vodi v destrukcijo ! Verovanje v nekaj = neznanje o tem !
Tonček Balonček
19. 10. 2007 16.11
Si kdo predstavlja naše vnuke, ko bodo brskali po internetu, se jim bodo stalno prikazovale novice o Paris Hilton, Britney Spears, Davidu Beckmanu, Nini MOdrić in Paris Hilton, le Maddie bo verjetno še vedno pogrešana in bodo našli kakšne nove sledi, seveda je možno, da bo v hibernaciji! Lojze Peterle pa ne bo več predsednik, Rupel pa ne več zunanji m inister. Na kmetiji se bodo razmnožili in stranišče bo treba prazniti vsak dan!
666rocketqueen@gmail.com
19. 10. 2007 15.30
pa ja, še tega se manka, da bo harpija strašila po svetu še newem kolk miljon let :O
Uroš S.
19. 10. 2007 14.58
New-agerji ste tako patetični, da po prebiranju vaših postov nekateri ljudje enostavno ostanejo brez teksta (kot zarchy.g) in se raje držijo pravila, da se ne prepirajo z idiotom, ker jih bo najprej zvlekel na svoj nivo, potem pa jih premagal z izkušnjami. :D nasmejal
Uroš S.
19. 10. 2007 14.51
gxs-ali pa nekoliko manj verjeten scenarij, da bodo pse zamrznili, nato pa njo polozili zraven ze zamrznjenih psov. Ne vem, da bi dali vse tri istocanso zamrznit je nekoliko passe.
makajjezvami
19. 10. 2007 13.05
No nekaj pa le imava skupnega
Hilda Rac
19. 10. 2007 13.03
igor.gojcic: kako lahko pišeš take neumnosti, potem pa na koncu napišeš tri puhlice, ki so popolnoma anti-kontekst. Tvoja eterična telesa na višjih nivojih, v katere VERJAMEŠ (ker dokaza za njih nikakor nimaš) so najbrž v bolj ubogem stanju, ker so znanstveniki že pred veliko časa ovrgli eter, za katerega so mislili, da pomaga radijskim valovom širjenje, nato pa so ugotovili, da to ni res. New-agerji ste tako patetični, da po prebiranju vaših postov nekateri ljudje enostavno ostanejo brez teksta (kot zarchy.g) in se raje držijo pravila, da se ne prepirajo z idiotom, ker jih bo najprej zvlekel na svoj nivo, potem pa jih premagal z izkušnjami. Žal sem to pravilo sama sedaj prekršila, ampak, ko sem prebrala tvoj post, si nisem mogla kaj, da ti ne bi malo poskušala odpret oči, ker me take neumnosti, ki si jih napisal, jezijo. Čeprav sem prepričana, da mi ni uspelo... Pa še to: zaenkrat znanstveniki še ne morejo efektivno zamrzniti človeka, ker voda kristalizira in predre membrano celice.
vargus
19. 10. 2007 13.00
@maktub: Glede na to da živali (psi) živijo ene 15 let jo bomo še ene 5 let prenašal potem bo šla pa s psi v zamrzovalnik. :) Ne vem če sploh dojema da psi ne bodo živel tako dolgo kot ona in da se bo morala sama predčasno zamrznit ali ostat brez psov.
maktub
19. 10. 2007 12.43
Aja, če ona gagne, bodo mogli pa še njene ljubljenčke pospravt al kaj...
zarchy.g@hotmail.com
19. 10. 2007 12.24
Ramzess
19. 10. 2007 12.23
"To se mi res zdi super. Skoraj vse celice v telesu so še žive, ko nastopi smrt. In če te nemudoma zamrznejo, lahko ostaneš odlično ohranjen. Moje življenje se da podaljšati za več sto in tisoč let," Ne morem verjeti, da so ljudje lahko tako neumni in nevedni. Zmrznjeno telo je res lepo ohranjeno, a je vseeno mrtvo, celice so mrtve, s to razliko, da brez biološke aktivnosti ne razpadejo. Kako je mogoče, da si ljudje, kljub dostopnemu znanju, zamrzovanje napačno razlagajo, in razmetavajo denar za kriogeniko, ki je samo temu namen, zaslužkarstvu, in le redko ohranjanju bioloških dokazov. To vendar ni film. Zadevo še vedno preveč tolmačijo iz stališča telesa, zelo materialističen pristop, premalo pa, če sploh, pa iz stališča duše. Kako pričakovati, da bodo ljudje razumeli to, če še telesne smrti ne razumejo prav. Tudi če bi bilo mogoče aktivirati biološke funkcije telesa (pa še te bi delovale zgolj umetno, s pomočjo naprav), je vprašljiva duševna plat, ki pa je seveda že od "telesne smrti" ločena od telesa. Težava je, ker nekateri ljudje niti sedaj ne znajo ločiti, pri negibni osebi, kdaj so funkcije naravne in kdaj jih vodi naprava, na katero je bolnik priklopljen. Neumno je misliti, da je mogoče živeti do tisoč let s telesi tretje dimenzije, to je mogoče samo s telesi višjih dimenzij (5, 6). Se pravi, da mora biti telo bolj eterično kot fizično. V bistvu gre za osnove, to se vedno ponavlja, toda kdor ne obvlada teh, tudi ostalega ne more. Potem živi v takem svetu kot je ta in se sooča s posledicami, napačnega ali pomanljivega znanja, ali sploh neznanja. Napačno znanje je nevarnejše od neznanja !!! Znanje varuje - ignoriranje vodi v destrukcijo ! Verovanje v nekaj = neznanje o tem !
suzyG@email.si
19. 10. 2007 11.36
joj kak je na prvi sliki natjunana! saj pa ona nima takih velikih jošk! pa naj jo zmrznejo ..ni kaj koristi od nje.. aja paris preden se zamrzneš..mi rabimo nekaj dinarja ..haha..pa jaz te lajko bolj poceni zamrznem hahaha
OldSkul
19. 10. 2007 11.07
Upam, da ve, da če jo zamrznejo, bo taka tud ostala (zamrznjena)