Liga prvakov

VIDEO: Ronaldo ostal le pri podajah, Zidane brani Portugalca: Vsi pričakujemo, da bo vsakokrat dal tri ali štiri gole

Madrid, 19. 10. 2016 09.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Madridski Real je v Ligi prvakov gladko opravil domačo nalogo na Santiagu Bernabeu, s 5:1 je odpravil poljskega tekmeca Legio. Med petimi strelci pri galaktikih tokrat ni bilo prvega zvezdnika Cristiana Ronalda, ki je sicer vpisal dve podaji. A trenerja Zidana Portugalčev strelski premor nič ne skrbi.

V 3. krogu skupine F Lige prvakov je madridski Real zanesljivo premagal Legio. Za Madridčane so gole v prvem polčasu dosegli Gareth Bale (16.) , Tomasz Jodlowiec (avtogol v 20. minuti) in Marco Asensio v 37. minuti, v drugem pa še Lucas v 68. in Alvaro Morata v 84. minuti. Galaktiki so brez večjih težav vpisali nove tri točke in so po treh krogih skupaj z Dortmundom (oboji imajo po sedem točk za dve zmagi in remi) na vrhu lestvice skupine F. Nemški klub je zaradi boljše gol razlike na prvem mestu, Real je drugi.

Madridski navijači so pričakovali, da bo proti takšnemu tekmecu svoje strelske sposobnosti pokazal Cristiano Ronaldo, ki pa je ostal brez gola. Kot kaže, se je tokrat 31-letni nogometaš bolj posvetil podajam, saj je lepo zaposlil Asensia in Morato, oba sta dosegla gol. Vseeno statistiki opozarjajo, da Real pogreša njegove gole. Portugalec je bil zelo uspešen v reprezentančnem premoru (pet golov na dveh tekmah), v belem dresu pa jih je v tej sezoni dosegel le štiri, po dva v španski ligi in Ligi prvakov (ima tudi štiri podaje). To je njegov najslabši golgeterski začetek sezone, kar se tiče nastopov za Real v njegovi osmi sezoni pri madridskem klubu, piše novinar Ben Hayward.

Cristiano Ronaldo proti Legii ni dosegel gola, je pa vpisal dve podaji.
Cristiano Ronaldo proti Legii ni dosegel gola, je pa vpisal dve podaji. FOTO: AP
V madridskem taboru si prav nič ne delajo skrbi zaradi tega, saj je bila zmaga proti Legii prepričljiva, trener Zinedine Zidane pa je po tekmi spregovoril tudi o prvem zvezdniku belega baleta: "Res je, da običajno vedno veliko pričakujemo od Ronalda, tri ali štiri gole na tekmo. Vsi želimo, da je učinkovit in to mu tudi uspeva. Tokrat si je pripravil veliko priložnosti, vendar ni zadel. Bolj pomembno zame je, da je tokrat pripravil gole in da je bil strelsko uspešen konec tedna. Všeč mi je, ko dosega gole, to je del njegove igre. Vedno bomo od njega zahtevali in pričakovali veliko, zato ker je Cristiano in on to dobro ve. Upam, da bo gol dosegel v nedeljo."

O sami tekmi pa je francoski strateg dejal: "Igrali smo višje in bolj napadalno, kot običajno. Tvegali smo in imeli so nekaj lepih priložnosti iz protinapadov, vendar to je bil del tveganja. Bolj me je zanimalo, da smo si ustvarjali priložnosti in tega ni manjkalo. Zadovoljen sem bil s trojico napadalcev, ki je tekmo začela, vendar so tudi menjave dobro opravile svoje delo. Zadovoljen sem z delom ekipe in dobro je, ker imamo veliko tekem in vsi igralci bodo dobili priložnosti. Imamo pa še prostor za napredek. Vsi želijo, da vsakokrat dosežemo pet, šest, sedem golov, vendar je treba trdo delati in včasih se nam to ne posreči."
Marco Asensio je gol dosegel po Ronaldovi podaji.
Marco Asensio je gol dosegel po Ronaldovi podaji. FOTO: AP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Robi-Nace Uneti?
19. 10. 2016 21.42
-2
CR7 največji..
idiu3krasne
20. 10. 2016 16.25
+1
Kollerik
19. 10. 2016 18.49
+0
matr je nesposoben....
idiu3krasne
20. 10. 2016 16.25
mmickica
19. 10. 2016 16.42
+3
Tekme nisem gledala, se mi je zdela prevelika kakovostna razlika med enimi in drugimi in imela sem prav. Sem raje gledala Juventus in Lyon. Kar se tiče pa Ronalda, ni nobena katastrofa, če tokrat pač ni zadel, ali pač?! Ne vem, a je veliko grešil, ali sploh ni imel priložnosti, od tega je odvisno!
Trend01
19. 10. 2016 18.03
Preveč si je želel. Saj veš kako je takrat, ko lovi nek gol, razultat, rekord..... Zvije ga. Vse nekak na silo. Ni sicer grešil zicerje kot Alcácer, a je bil blizu. Recimo Suárez, ko mu ne gre v gol. Nekaj podobnega. Ali pa Benz, ko se mu ne da laufati..... P.s. - šans pa ene 4-5 ali celo 6 lepih. 2 prosta strela z roba 16ih metrov.....+ ostale
mmickica
19. 10. 2016 19.15
Torej za živce kodrat, če ne bi drugi zadevali...!
Trend01
19. 10. 2016 19.31
+1
tepec44
19. 10. 2016 15.51
+2
Za naj nogometaša bo proglašen samo zaradi njegovih moštev... praktično ena najslabših sezon, če dobi zlato žogo potem pa res vseeno če jo ukinejo
tedoVV2HCmedo
19. 10. 2016 15.03
+2
Zagotovo bo spet dobil zlato žogo in ostale nagrade, tudi če do konca sezone ne bi več zabil nobenega gola. On plača za to.
Shyni
19. 10. 2016 14.46
-1
Čeprav ni zabil, to še ne pomeni da ni igral dobro, rekord bo pa že padel...sta bila pa včeraj še posebno morata in ronaldo zelo človeška, prvi je fantu podaril njegova dresa, drugi pa se je družil z nekdanjim nizozemskim nogometašem, ki je zbolel za neozdravljivo boleznijo živčevja.
apodgraj
27. 10. 2016 14.52
Pozabil si povedati , kdo je igral dobro ?
CURVANORD Zanetti
19. 10. 2016 13.49
-3
@semprebarca včeraj si imel na izbiro dosti boljše tekme, ti pa si izbral ravno tole, imel si svoje razloge. Prebral sem v celoti tvoj komentar moram pa te popravit,Takratni trener ki jih je slišal od Pereza je zamenjal BRAZILCA RONALDA in ne portugalca,verjetno si njega imel v mislih?To da si vzel Ronalda pod drobnogled me spominja na enega tvojega prijatelja ki ima pod drobnogledom Suareza. Pa menda nisi postal enak. No pa veliko sreče in zadovoljstva ti želim ob spremljanju tekem.
26040404
19. 10. 2016 15.43
+6
zanetti zdravo,pisalo je, kot da je portugalec,bom šel preverit.Mogoče so pa novinarji 24 ur pisal,k se nikoli ne zmotijo...Ronalda sem si pa vzel pod drobnogled samo zaradi tega,ker sem res vedel da bodo z lahkoto zmagali.Že večkrat sem povedal,da mi je kot nogometaš super igralec ,eden najbolje pripravljenih,da pa njegov karakter ne doseže ekipnih športov.Enostavno ni timski človek in bi v individualne športe tudi karakterno bolj pasal .Zaradi tega pa sploh ne krivim njega,ampak njegove delodajalce,ki mu ne znajo povedati,da bi bil veliko bolj koristen ,če bi se podredil kolektivu in ne non stop iskal svojo statistiko.Če lahko skromno povem(pač moje mišljenje),jaz bi igro ustvaril okrog Modriča,Jamesa in še posebej Bale-a in verjemite,če bi se Ronaldo podredil kolektivu,bi dosegel še več zadetkov kot jih je do sedaj.
apodgraj
27. 10. 2016 15.03
Ne razumem tvojega razmiljanja o tem , da bi se moral Ronaldo bolj posvetiti kolektivni igri , po drugi strani, pa bi še bolj tresel mrežo .
KardinaIFrancRodeVKristusu2
19. 10. 2016 13.22
-1
Niti proti tretjerazrednim klubom ni več učinkovit.... Včeraj je bil povsem neviden.... Naj gre igrat nazaj v tretjerazredni Sporting, tam si bo lahko namišljal da je najboljši na svetu....
User416781
19. 10. 2016 13.38
-3
Ne vem, meni se zdi, da je naštimal dva gola...
Kollerik
19. 10. 2016 18.50
+1
Symbolic
19. 10. 2016 12.36
+7
Evo, čez teden dni igrajo v Kraljevem pokalu s tretjeligašem Cultural Leoneso, idealna prilika... čakajo ga "odločilnih" 3-4 zadetkov! :))
26040404
19. 10. 2016 12.32
+6
včeraj sem zares užival v tekmi.Čestitam Realu za zmago,čeprav sem stavil na 4-1.Bolj zanimivo od tega mi je bilo obnašanje samovšečnega naduteža na tekmi.Užival sem zaradi tega ,ker sem se popolnoma skoncentriral na Ronalda in njegovo obnašanje in reakcije.Ko je Bale(daleč najboljši igralec Reala za mene) dal prvi gol,je bila reakcija Ronalda ki je zamahnil z rokama navzdol res zanimiva.Opazil sem kako zelo mu je "privoščil" vodilni gol.Namerno udarjanje nasprotnika,pošiljanje sodnika v p.m.,da naj se j. nekaznovano brcanje žoge in še bi lahko našteval,je obnašanje človeka ki se ima za najboljšega.Pri vsakem golu ki ga doseže kdo drug počasi pride zraven, takrat ko si že vsi drugi čestitajo.Seveda morajo počakat na "ata",da jim z nejevoljo čestita.Padanje po tleh ,mahanje z rokami,gestikuliranje,podcenjevalno obnašanje do nasprotnika so največi atributi napihnjene žabe.Nisem si mislil da bom to napisal,ampak včasih res razumem franca rodeta in njegove komentarje.!!
26040404
19. 10. 2016 12.50
+2
minotauer hvala,ampak sem pričakoval odziv Realovih "navijačev".Samo tebe sem imel za enega najbolj objektivnih.Pustimo mi Badra in življenje izven nogometa,mene to ne zanima.Vsak dela kar mu paše.Na igrišču pa Ronaldo dela bolj slabo reklamo takemu klubu kot je Real.To sicer ni nič čudnega ,glede na to kakšen status ima.Mislim da je on pri Realu še celo nad predsednikom in nisem se veliko zmotil.Koliko časa nazaj je bilo rečeno,da sta s trenerjem dogovorjena da ga bo spočil na tekmah kjer bo mogoče?Kdo je šel včeraj ven v 60 minuti?Za mene tisti, ki ne bi smel.Ali je ta ki je šel ven kazal znake nezadovoljstva?Vidiš,tukaj je problem in ko boste navijači Reala doumeli da vas lahko Bale popelje v lepo prihodnost vam bo lažje.Predvsem pa Bale karakterno nikoli ni bil sporen.Še več,podredil se je veliko slabšemu igralcu. Zadnjič je bil intervju z bivšim trenerjem Reala,kjer je povedal,da ga je Perez odstavil,ker je Ronalda malo pred koncem zamenjal.Dejal naj bi mu,da nikoli se Ronalda ne menja.Ljudem se mora dati kruha in iger.Zato pa je Real tam kot je.Ujet v nadutizmu enega igralca,ki ga je klub sam ustvaril takega kot je.
KardinaIFrancRodeVKristusu2
19. 10. 2016 13.24
+2
Vse napisano 100% drži.... Ronaldo je sramota za nogomet, sramota za šport.....
Campeones36
19. 10. 2016 13.32
+4
Se povsem strinjam, fant rabi enega prekleto dobrega psihiatra, pa tudi tam se neajbrž nebi pustil krstit. Ampak komentarji rodeta so preplitki in niso omembe vredni.
User416781
19. 10. 2016 13.43
-4
Mogoče navedeno drži, ampak... "Zato je Real tam kjer je...?" Ja, kje pa je...? Kar se pa Ronalda tiče - seveda je nad vsemi, ampak zakaj? Mogoče zato, ker je klub z njegovim imenom zaslužil milijarde...? Mogoče zato, ker je dal 99 golov v ligi prvakov? Glede na vse, kaj je klub dobil od njega, ima vso pravico, da tudi kaj zahteva in da se obnaša nekoliko zvezdniško. Vsak se pa naj sam odloči, če mu je to všeč, ali ne...
26040404
19. 10. 2016 15.34
+1
peropetarda ne glej samo rezultate.govorim v smislu da je ujetnik enega igralca,da se mora vse vrteti okrog njega.Poglej si včerajšno tekmo in vse predložke v kazenski prostor in mi povej koliko žog je šlo na Ronalda ko je bil on v kazenskem prostoru.Jaz ne govorim da je Ronaldo slab igralec,govorim o tem da je nogomet ekipni šport,kjer se mora točno vedt kaj in kako.Včeraj se je pa od 60 minute samo čakalo kdaj bo Ronaldo zabil 100 gol.Saj ga bo in mu privoščim,samo včerajšna tekma je bila idealna da se ga spočije.Siguren pa sem ,da slačilnica trpi zaradi njegovega ega.Kdor je vsaj malo športal ,ve o čem govorim
26040404
19. 10. 2016 15.48
+2
peropetarda verjetno se strinjava ,da je največ kar lahko klub dobi od nekega igralca naslov in pokal na koncu sezone.Zdaj pa prelistaj par let nazaj ,ko je Ronaldo prišel v Real in preštej lovorike.Se pa strinjam ,da denarno so si pa sigurno "opomogli"
CURVANORD Zanetti
19. 10. 2016 17.08
+0
No klub ni bil reven a na njemu sluzijo ogromno,kar pa recimo ne morejo na kovacicu,lani prodana zgolj dva dresa,zanj so placali 30 al 35 miljonov.A od njega imajo neke koristi,ne v igralskem ne v marketinskem smislu,bi jih ceneje prislo ce bi vzeli kakega studenta da jim opremo nosi
Kollerik
19. 10. 2016 18.52
+0
poznam že kar nekaj realovcev, ki so mnenja, da RM špila bolje tedaj, ko kristine ni zraven....
Stajerc978
19. 10. 2016 12.26
+6
jokica ni dav gola
MaunelNeuer
19. 10. 2016 13.11
-8
MaunelNeuer
19. 10. 2016 13.11
-7
+8
Ubistvu mu je zoga usla..pa je izpadlo kot podaja..
Xipsilon
19. 10. 2016 12.11
-8
Kakšna veličina od igralca je CR7... 2 asistenci za gol in njegov nastop se označi za slab oziroma povprečen. Ronaldu manjkata samo še 2 gola, da doseže 100 golov in pa samo še ena asistenca, da postane tudi igralec z največ asistencami v LP.
Campeones36
19. 10. 2016 10.47
+15
mislim da so rezerve dosti boljše odigrale kot začetna trojica, sploh pa mi ne gre v glavo kako še kar Benzema dobiva prednost pred ostalimi
GrEgEcN95
19. 10. 2016 11.26
+6
Vasquez je tisti, ki bi moral začeti vse tekme pred Benzemajem in Morato. Trenutno kaže boljšo predstavo od obeh skupaj.
Mr.Somebody
19. 10. 2016 11.43
-3
upam da sodišče v Franciji Benzemaja čimprej obsodi na zaporno kazen, da ga ne bomo več rabili gledati v začetni postavi Reala.
apodgraj
27. 10. 2016 14.54
Ni Benzema edini , ki dobiva prednost pred ostalimi .