Liga prvakov

Setien pred gostovanjem Barce v Neaplju: Vemo, kakšno ozračje nas tam čaka

Barcelona, 24. 02. 2020 12.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nogometaši Napolija in Barcelone se bodo v torek ob 20.40 s prenosom na Kanalu A in VOYO pomerili na prvi tekmi osmine finala Lige prvakov. Favorizirano Barcelono, ki je imela nemalo težav v zadnjem času, čaka težko gostovanje na vselej neugodnem stadionu San Paolo.

Napoli in Barcelona se v evropskih tekmovanjih še nikoli nista srečala. Prenos torkove tekme bo na Kanalu A in VOYO ob 20.40.

Napoli je v Ligi prvakov na domačem San Paolu še kako nevaren, kar je v zadnjih dveh sezonah občutil tudi aktualni prvak Lige prvakov Liverpool. Ta je na obeh obiskih Neaplja klonil. Tudi favorizirano Barcelono na jugu Italije pred več kot 50-tisočglavo množico navijačev čaka pravi pekel. Tega se zavedajo tudi Katalonci sami. "Ti igralci in ta ekipa ima dober spomin. Vejo, kako pomembna je ta tekma v Neaplju. Jasno je, da ne gre za eno tekmo, da sledi še povratna. To vemo, zelo dobro se zavedamo, kakšno ozračje nas čaka tam. Toda zavedamo se, da smo nogometaši, ki na takšni ravni igrajo že veliko let. Ekipa je v zelo pozitivnem psihičnem stanju za to tekmo in tekme ki prihajajo. To bomo skušali zadržati vse do konca," je povedal trener Barcelone Quique Setien pred tekmo v Neaplju. Barcelona bo v tekmo vstopila z dobro popotnico, potem ko je dobila zadnjo tekmo španskega državnega prvenstva. S 5:0 je doma premagala zasedbo Eibarja, a že nekajkrat letos in v zadnjih sezonah smo se prepričali, da je Barcelona lahko v gosteh bistveno slabša zasedba kot na domačem Camp Nouu. 

"Napoli je velika ekipa, ki premore veliko dobrih nogometašev. Čeprav v italijanskem prvenstvu niso dosegali pričakovanih rezultatov, je treba pogledati, kako dobro so odigrali nekatere tekme v skupinskem delu, na primer proti Liverpoolu," je pred gostovanjem pri Napoliju za uradno spletno stran Uefe povedal vezist Barcelone Frenkie De Jong. Nizozemec je še opozoril, da so tekme na izločanje povsem nekaj drugega kot tekme v skupinskem delu. "Tu ni prostora za napake in popravne izpite. V izločilnih bojih je več pritiska, majhne razlike v kakovosti in gledalci so veliko bolj vpeti," je opozoril vezist Barce, ki se je v katalonsko prestolnico preselil poleti iz Ajaxa.

Napoli je doma v Ligi prvakov nazadnje izgubil 1. novembra 2017, ko ga je ugnal Manchester City (2:4). Na zadnjih desetih tekmah je bil to tudi edini poraz Neapeljčanov pred domačimi gledalci v Ligi prvakov. Na zadnjih 10 tekmah so nogometaši Napolija kar sedemkrat zmagali, dvakrat remizirali in enkrat izgubili. Po skupinskem delu, v katerem so doma ugnali zasedbo Liverpoola, jih čaka prva tekma v Ligi prvakov pod taktirko novega trenerja Gennara Gattusa. Tako kot Neapeljčani se v izločilne boje tudi Katalonci podajajo z novim trenerjem. Setien je namreč na klopi Barce zamenjal Ernesta Valverdeja, ki je odletel po španskem superpokalu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (110)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PogiRogi459
24. 02. 2020 20.23
+4
Napovedujem napredovanje barce, čeprav napoli zna biti nevaren... Bomo videli
samomojemnenje
24. 02. 2020 20.43
+3
Jaz pa ne napovedujem, samo upam, da gre Barca dalje. Bojim se še kakšne poškodbe in upam, da Messi vzdrži, kajti vidi se, da je ranjen in da igra pod injekcijami. Ker če letos izgubimo še Messija, nam bog pomagaj. In da Lenglet in sploh Pique ne bosta počela neumnosti v obrambi.
Kollerik
24. 02. 2020 19.30
+11
Glede na sestavo "sodnikov" za prihajajoči El classico lahko pričakujemo najhujše za Barco, saj duh fašistov je še kako živ....
igyyp
24. 02. 2020 21.38
-2
Kollerik: joj pa kaj se vedno ukvarjaš z sodniki, enkrat za ene prav drugič za druge, lahko nabijamo v nedogled pa bodo sodniške zadnje pa če prave ali napačne. Bolje da gledamo super tekmo kot s sodniki ukvarjamo. Sam živci grejo, boljš pivo pa kokice, kot pa nabijanje ker nikamor ne pelje.
Kollerik
25. 02. 2020 10.45
denis pohoric
24. 02. 2020 19.24
+8
zaradi nepomembnega intervjuja 100 komentarjev kreganja....podirate rekorde res
samomojemnenje
24. 02. 2020 19.08
+14
Off_topic...Ko je na povratni tekmi lani Robertson zanalašč udaril Messija v glavo, ko je le ta bil na tleh, je danes spregovoril za Daily_Mail. Rekel je: Sramujem se tega trenutka. Tedaj smo delali vse, da premagamo Barcelono. To ni bila lepa poteza, ampak sem jo naredil, da pomagam ekipi. Žal mi je, da sem to naredil. To sem naredil največjemu igralcu vseh časov. Ampak morali smo zaustaviti najboljšega igralca vseh časov na vse načine.
cripstoned
24. 02. 2020 18.41
-25
kako lepo je komentirati nogomet...ostali se pa nato cel vecer ukvarjajo s tvojim komentarjem...ko bi potem vsaj komentirali komentar in si nehali lagati da ima cripsi 3 profile...dragi moji razlogov zato cripsi nima...vi ste tisi ki ste zaceli s tem ob vseh uspehih real madrida in ronalda...vse kar ste napovedovali skozi sezono se vam je na koncu vrnili ko so omenjeni dvignili kanto...vam je pa preostalo samo to da zamenjate profil, ustvarite se 2 nova profila in pljuvanje po najboljsih se lahko zacne...tako je bilo 5 sezon zapored in tudi letos ne bo nic drugace v kolikor real dvigne 34* lalige...
samomojemnenje
24. 02. 2020 18.58
+17
Brgolino
24. 02. 2020 19.58
+12
Kripsi po tvojih komentarjih sodec nisi neumen in znas pisati...bodi prvi in nehaj provocirati nazaj...pa bos videl kake debate bomo sekali...ker sedaj ne ves kdo provocira in kdo reano misli na momente
samomojemnenje
24. 02. 2020 20.51
+9
Brgolino...sem si že večkrat rekel, da ne bom nasedal na njegove provokacije, pa me vseeno zanese. Zna napisati, to je res in ko napiše en dolg komentar in ga bereš in misliš, da je v redu, pa ga mora začiniti s tem, kako je Real vedno bil boljši, pa VAR da dela za Barco in to ponavlja v nedogled. In naprimer tale komentar, samo ena beseda... cripstoned 24.02.2020, 16:42:01 -6 varcelona
drimtim
24. 02. 2020 17.53
+15
Trije nicki in se pogovarjaš sam s sabo.Enim res ni dolgčas.
drimtim
24. 02. 2020 17.51
+9
Fix 2,možen tudi hendikep.
cripstoned
24. 02. 2020 16.53
+5
tudi napoli ve da ceprav barcelona ne blesti ima odlicnega vratarja in messija...barca bi z igro lahko razbila in odlocila osminofinala ze na 1.tekmi...3goli v mrezi napolija zagotovo pridejo...napoli je trenutno najslabsi v vseh zadnjih 10sezonah...menjava trenerja sredi sezone, nezadovoljni igralci, nor predsednik in potem se zraven nori navijaci...kljub temu da gredo jutri igralci barcelone v peklen neapelj mislim da bo barca zmagala...
cripstoned
24. 02. 2020 16.50
-10
hejteri spodaj jaz upam da bodo sodniki na tem elklasiku sodili za real madrid kot na zadnjem za barco...seveda real madrid proti barci ne potrebuje pomoci sodnikov (samo obratno) ampak rad bi videl kaj boste potem pisali....ljudje bozji zadnji elklasiko se je barcelona branila sodniki so pa igrali in zdaj vi govorite predcasno o sodnikih...seveda u primeru barce pricakujem hejterje ki bodo samo zalili real madrid ....ko je real nadigral barco in osvajal vse kar se osvojiti da in se vec se navijaci real madrida nismo norcevali iz barce pac pa smo se veselili uspeha svojega kluba...in v tem je razlika....tudi cestitati mi ne bo problem...ampak raznim kollerikom in ostalim pac ni potrebno cestitati ce pa ze 10let pisejo in zalijo real, ronalda in po novem se juventus...to so samo hejteri najvecjih in nic drugega....kar se pa elklasika tice pa seveda srecno obema ekipama...naj zmaga boljsi in naj oba kluba koncata elklasiko brez poskodb....
ehjaehja
24. 02. 2020 16.56
-13
kar je res je res molim boga da sodniki sodijo v korist Reala samo zato da si bomo potem bot in ker bi Real mogel imeti vsaj dve enajstmerovki že na campnouu. Ne bodo imeli pravice se javljat. Samo težka bo vidiš kaj je pripravljen vse narediti Bartomeu za njegov ponos ni dvakrat za reči da ne najema samo posebnih agencij ampak tudi sodnike.Lovke Bartomea segsjo zgleda mnogo dlje to je že velika korporacija kot izgleda. (EVO NAPISANO V SLOGU BARCELONARJEV). 🤫🤫🤫🤫🤫
cripstoned
24. 02. 2020 17.05
-9
bolj je smesno to da bi real moral dobiti 3 tocke barca pa 0...tako bi pred tem eklasikom kljub kiksu proti levanteju real bil na 1.mestu s tocko prednosti in definitvno bi lahko sli psihicno bolj sprosceno v tekmo kot pa bodo sli v soboto...kar se pa bartomeja tice pa gre po poti svojega predhodnika rosella...ne izkljucujem moznosti da je bartomeu le lutka oz desna roka rossela ki se vedno iz ozadja vodi klub...
samomojemnenje
24. 02. 2020 18.08
+10
Kako je zanimivo, ko bereš, da ena in ista oseba z dvemi nicki odgovarja sama sebi.😂🤣
Jules12
24. 02. 2020 18.24
+9
Brez skrbi, da bodo. Dolocili so najboljsega, Lahoza, ki Real nikoli ne pusti na cedilu, tako da penal za Real 300% in rumenega Busquetsu ob prvem prekrsku, in to samo v prvi polovici prvega polcasa, pa se bo zagotovo nasel kaj, navijaci Barce lahko upamo samo, da bo v sobi za VAR normalen sodnik... pa se to jim ne bo pomagalo
cripstoned
24. 02. 2020 18.33
-11
samomojemenje...samoenjecripsi....spet lazes samega sebe...ne sodi drugih po sebi...
cripstoned
24. 02. 2020 18.34
-13
jules...ce bo penal za real in rumeni busqetsu bo to najmanj kar bo lahko naredil lahoz da bo pokopenziral skodo sodnika ki je sodil zadnji elklasiko...
samomojemnenje
24. 02. 2020 18.36
+7
dark horse
24. 02. 2020 18.41
+12
1x v zadnjih 15 sezonah je Barca igrala bolj povlečeno in to tekmo zdaj vlečejo nekateri ta beli. Zanjih 30 tekem so pa gldali mimo kako jih je Barca vozila gor pa dol po igrišču kot lutke. 2-6,0-5,5-0 itd še pomnite beli tovariši.
cripstoned
24. 02. 2020 18.43
-11
imas prav...ti in kollerik cvilita se pod johnny, idiu3krasne, darkhorse itd...stavim pa da si prej deloval pod profilom symbolic...
samomojemnenje
24. 02. 2020 18.46
+11
Jules, v sobi za VAR je Hernandez Hernandez, ki je tudi naklonjen Realu. Je pa tudi res, da zna Lahoz tudi brez velikih očitnih napak soditi za Real. Dovolj je že kakšen karton, kot si napisal, pa nedosojanje prekrškov nad Barco, ali ne kaznovanje Ramosa za brutalne prekrške. Doživeli smo tudi to, da sploh noče pogledati VARA, če se tako odloči. Škoda za nogomet je to. Dejstvo je tudi, da razni Cripsiji in njegovi kloni pišejo oz. vidijo zadevo tako, če sodnik sodi pošteno, je za sodil za Barco, če sodi v korrist Reala, je to za njih pošteno sojenje.
Jules12
24. 02. 2020 18.57
+8
In ti trdis, da je Real vedno odskodovan in nima svojih sodnikov? Malo oziroma zelo kontradiktorno...
Jules12
24. 02. 2020 18.58
+6
Jules12
24. 02. 2020 19.02
+9
Samomojemnenje Hernandez Hernandez je ze znal soditi kot treba, zadnje njegove malo bolj odmevne tekme se spomnim, ko je Messi na SB 10 sekund pred koncem dal gol za zmago, tam nic ni mogel, pa se je trudil, na koncu tudi, da je tekmo podaljsal samo za 2 min, v soboto Realu za 4 min.. Barci redko podaljsajo vec kot 3 min. Pa nima veze. Upam vsaj na dobro tekmo, ne pa na ponovitev zalosti z decembra :)
PogiRogi459
24. 02. 2020 20.44
+7
Dej crips pozab že to... To je k da bi vsi tuki teb naprej metal krajo prot bayernu...kar je blo je blo življenje gre naprej... Ne jokej
Kollerik
25. 02. 2020 10.46
+4
26040404
24. 02. 2020 16.27
+16
jaz pravim naj zmaga boljši,samo pritisk je na Realu ker če Barca zmaga močno pobegne na lestvici in ima dve zmagi fore-to je pa v trenutnem razmerju moči in trenutni formi lahko odločilno...Barca se dviguje z igro,Real pa nazaduje...
26040404
24. 02. 2020 16.14
+8
setien ,raje se boj vzdušja na Bernaleu kjer so ti-zanimivo,nastavili slavnega Lahoza....kaj čmo ,Barca vodi in če ne gre drugač nastavijo Lahoza ali Gil Manzana-dva bela podrepnika-dokazano
Kollerik
24. 02. 2020 16.21
+12
+++++, to trdim že leta. Perezovi sodniki, umazanija do konca.
ehjaehja
24. 02. 2020 16.23
-13
ja ja smo videli na prejšnjem elklasiku barca do srečne točke ki so ji seveda podarili sodniki saj so dovolili da barcelonarji z klini trgajo kožo varanu v kazenskem prostoru🤔🤔
26040404
24. 02. 2020 16.25
+13
zapirač tokrat se pa strinjam s tabo,samo ne to da so Barci pomagali sodniki,ampak da je bil takrat Real boljši.....ti pa če si tudi iskren boš priznal da sta Lahoz in Manzano Realova sodnika....
ehjaehja
24. 02. 2020 16.30
-5
od kje tebi da sta ta dva realova sodnika?🤔🤔 če pa sta ogromnokrat oškodovala real.. pa ne mi reči da na campnouu Real ni bil oškodovan za vsaj eno enajstmetrovko če ne si ne bom mogel pisati s teboj objektivno oziroma te jemati resno.
Kollerik
24. 02. 2020 16.34
-2
265004.... Na dveh treh, primerih (Overboo, Aetkin.., zadj po novem še zadnji el classico) hejterji Barce in največjega med največjimi opravičujejo in enačijo sistematsko večletno krajo sodnikov v korist Reala. Ne bo šlo skozi, zapiralo..si pač lažnivec
ehjaehja
24. 02. 2020 16.38
-3
kdo se s teboj sploh pogovarja provokator kolerik?sedaj se kr že vsiljuješ v debate kjer sem jaz a?si pa nizko padel odkar te nobeden ne jemlje več resno in odkar si bil javno popljuvan od pravih navijače barce.
cripstoned
24. 02. 2020 16.42
-9
Lessihinav?ek
24. 02. 2020 16.48
-4
prav imaš ,smo videli zadnji elclassico,kdo in kdaj je bil oškodovan,ni kaj lovke iz zapora daleč sežejo,aha ta bo tudi kmalu tam končal,to je zgleda gensko v varceloni,čez leta bo še messi končal v zaporu,ker še vedno uporablja HGH,..je pozabil
dark horse
24. 02. 2020 18.43
+5
Krele ti si dejansko za v Idrijo,Vojnik itd kar ti je bližje
Kollerik
24. 02. 2020 19.28
+5
Javno pljuvanje je v domeni belih hejterjev, pinko zapiralko..... jaz pa ti/ vam bom redno serviral novice, ki vam grejo...
PogiRogi459
24. 02. 2020 20.17
+3
Res je da je bil real oškodovan... Vendar je tudi imel pomoč sodnika na primer proti Sevilli in celti...Kaj češ, sodnik je tudi človek in dela napake
dark horse
24. 02. 2020 16.07
+15
Elclassico bi moral soditi Latre najboljši sodnik v Španiji ki ni na nikogaršnji strani in ima avtoriteto. Lahoz bo spet mogoče naredil eno napako v škodo reala OI jo bo do konca tekme skompenziral z najmanj pet mi v škodo barce. Za ogled posnetkov se tudi ve kdaj bo šel itd
Kollerik
24. 02. 2020 16.22
+6
dark, Real MORA zmagati, če ne tako, pa drugače. Bom prav vesel, pe se zdajle motim, toda preveč je že bilo teh goljufij, da bi bil optimist glede nevtralnega sojenja.
Kollerik
24. 02. 2020 16.23
+3
igyyp
24. 02. 2020 15.54
+9
Po zadnjih info naj nebi preklicali tekme med Napolijem in Barco, in tudi ne druge športne in kolturne dogodke, se pa lahko hitro obrne, kar je možno.
ehjaehja
24. 02. 2020 15.59
+7
upam da bo vse v redu in da bodo tekme na sporedu ker če ne bo dolgčas zvečer..
Fuzbaler
24. 02. 2020 16.00
+0
Ja na jugu Italije se ni problema z virusom.
igyyp
24. 02. 2020 16.06
+3
Zapiram: lahko umaknejo vse navijače, Lahko vse ok, lahko pa tekmo prekličejo. Kolko mal prebral Barca že leti v Italijo.
Sisli288
24. 02. 2020 15.53
+4
uganite kdo je spet glavni pod člankom barce in provocira
ehjaehja
24. 02. 2020 15.56
-3
pejdi pod članek reala včeraj pa ti bo jasno zakaj je to tako. poglej komentarje pod člankom barce kako smo se realovci obnašali in kako smo čestitali barci ter messiju pa pol pejdi nazaj pod članek o Ramosu in Realu pa poglej kakšne so pisali provokatorji barcelonski ker so jim zrastli krila zaradi Eibarja.
grozjak
24. 02. 2020 15.36
+4
Vse bolj se mi zdi, da bomo jutri namesto fuzbala gledali tri epizode topgeara......
ehjaehja
24. 02. 2020 15.42
+5
haha ta ti je dobra ampak mislim da ne ker v Napoliju ZAENKRAT naj ne bi še prišel virus.Se oa lagko do ju3 vse spremeni to je res.
samomojemnenje
24. 02. 2020 15.46
+4
Tudi meni se zdi, da bo tale corona viris ohromil ne samo nogometa in nacionalnih prvenstev in CL, temveč tudi gospodarstvo. Na žalost živimo v času, ko nam zemlja vrača zlo, ki smo ga mi naredili njej.
ehjaehja
24. 02. 2020 15.48
+2
ni to nič zemlja kriva ampak nori kitajci ki jedo pečene miši pse mačke itd
samomojemnenje
24. 02. 2020 15.54
+1
Kitajčki pa ne živijo na zemlji ampak na nekem drugem planetu ali kaj si hotel povedati. Tudi za orkane v Evropi in točo in poplave so krivi Kitajci, ki jedo podgane...
ehjaehja
24. 02. 2020 15.58
+5
hotel sem povedati da gledaš preveč dokumentarcev o teorijah zarote si v nekem svojem svetu😂
dark horse
24. 02. 2020 15.59
-1
Krivi so Kitajci hahaha ga. Malo jenkije poglej kdo vse jim je trn v peti in kdo je premočan za njihovo gospodarstvo. Pa btw mesto napoli ne obstaja
jezdimlr
24. 02. 2020 14.49
-9
Upam, da bo kdo drug dal gol in ne spet Messi, saj se po sobotnem in včerajšnem izlivu čustev upravičeno bojim za nekaj Kollerikov tule, da ne bodo v stilu Mete iz "Cvetje v jeseni" od sreče izdihnili....
DR.Fejsbuk
24. 02. 2020 15.28
+11
Jezdimir, vaša skrb je povsem odveč! Posvetite se svojemu klubu in uživajte v predstavah velemojstrov, pa čeprav jih zasmehujete!
samomojemnenje
24. 02. 2020 15.33
+6
Veš kako bi šele belčki bili navdušeni, če bi No.1 igral za Real. Tako pa jih samo peče ljubosumje. Tudi Ronaldo ni pomagal, da bi v 11tih letih osvojili več kot dve LaLigi.
grozjak
24. 02. 2020 15.33
+6
Tale jezdić je pa en nov, ejga....pa koj na messija.....
dark horse
24. 02. 2020 15.39
+4
Kaj je jezdimir le za članke Barce oz Messija si,si ustvaril nov profil ostalih imaš pa koliko na zalogi? 10 je dovolj?
Kollerik
24. 02. 2020 15.53
+4
Kak jezdimir, to je pernati sparrow, trolar z veliko bolečino v srcu in prepihom v prazni glavi...
Kollerik
24. 02. 2020 15.53
+3
einemeister
25. 02. 2020 10.32
+2
Ne, to je korl AKA Jack Sparoww, samo se je dal preobraziti, češ da me ne boste več dobili, dejansko je pa tako tup, da ne ve, če nekoga nočeš več, da dobijo pišeš malo drugače, on pa glede da je obrnil že enih 10 nickov, ga v prvem komentarju že spoznaš kdo je, uporablja tudi nick Panamera 4S pa še kakšnega, pod članki o motogp smo ga dodobro spoznali, da je samo en navaden hejter Rossija, tukaj ga boste spoznali da je hejter Messija, dejansko gre za navadno nulo od človeka, tako, da ne padat na njegove provokacije, ker dlje od 2. razreda OŠ. ni prišel. Pridite pogledat pod članke o motogp, kaj piše, oziroma samo kliknite na njegovo uporabniško ime, pa vam bo jasno. 🤣🤣🤣
gogi_
24. 02. 2020 14.39
+0
Korona ozracje jih caka
ehjaehja
24. 02. 2020 14.44
+11
upajmo da bo vse v redu in da se ne bo nihče kakorkoli nalezel virusa.
gogi_
24. 02. 2020 14.45
+13
Ja tud jaz upam da nihce vec ne zboli,samo pri taki mnozici navijacev je ogrozenost enormna.
ehjaehja
24. 02. 2020 14.23
-18
offtopic: na elklasiku bo glavni sodnik Mateu Lahoz v var sobi pa gonzalez gonzalez. kot kaže si bo barca spet lahko privoščila prekrške v svojem kazenskem prostoru. 😤😤
Lessihinav?ek
24. 02. 2020 14.57
-16
ehjaehja
24. 02. 2020 15.01
-11
denis pohoric
24. 02. 2020 15.16
+10
lahoz je velik nasprotnik barce ze nekaj casa tako da nevem bomo videli
samomojemnenje
24. 02. 2020 15.21
+7
Že znano. Zapirač začne s provokacijo, klovn Crreal mu prikima in ko se začne prepir, Zapirač napiše, da so začeli barcelonarji.
samomojemnenje
24. 02. 2020 15.23
+9
Denis, ne nasedaj provokaciji. Prvi na Perezovi plačilni listi je Lahoz, drugi pa Hernandez Hernandes.
grozjak
24. 02. 2020 15.38
+5
Lahoz bo še enkrat dembeleja izključil......tip ne mara barce, nikakor....je že 1:0 za real.....
DR.Fejsbuk
24. 02. 2020 15.40
+1
ehjaehja
24. 02. 2020 15.41
-4
samotvojemnenje tako kot na campnouu ne? ko je Real bil oškodovan za vsaj dve enajstmetrovki nad Varanom;)) Zvleda da bartomeu ne plačuje samo agencije da oljuvajo po vaših igralcih tudi sodnike krepko podmaže😂😂🤭
dark horse
24. 02. 2020 15.41
+1
A Lahoz je Barcin sodnik hahaha. Vidva sta oba skup kreleta,če ne kar ista oseba. Provokacije na provokacije in to neumne potem pa vsi drugi krivi.
samomojemnenje
24. 02. 2020 15.42
+3
Nerad napovedujem vnaprej, ampak imam občutek, da bo v nedeljo na Bernabeu prava burleska. Bomo videli.
ehjaehja
24. 02. 2020 15.47
-2
Konjiček smo videli v soboto in nedeljo kakšne ste pisali provokacije in primitvne komentarje. Naučite se razliko med Dejstvom ter provokacijo.kaj vi mislite da ste? Že vsaj 5 let niste več najboljši klub v evropi tako da treba se spustiti malo na REALNA tla. A vse vaše provokacije pa itak da vam ostali navijači vračajo prej ali slej.Tudi barca bo letos še kiksnila nič skrbet no takrat se bomo odločali ali se vas bomo usmilili ali ne.do tedaj bodite "frajerji" še naprej.
Kollerik
24. 02. 2020 15.56
+3
Praznoglavi bednik, vprašanje ni, koga se boš ti siromak usmilil, ampak kdo se bo tebe.
samomojemnenje
24. 02. 2020 15.59
+4
Medtem, ko nekateri pridemo sem gor konstruktivno debatirat, pa se gredo Zapirač&co. boj proti navijačem Barce. Smešni ste.
dark horse
24. 02. 2020 16.03
+3
Kaj pa je provokacija? Da je hazard steklen? To je dejstvo! Da je vinicius dragulj, biser ki ne bi zadel 1x večjega gola? To je dejstvo. Ali mogoce da vas karma 3x bolj tepe ko zanicujete barco, ki je še vedno spredaj kljub katastrofalni sezoni. Kaj je zdaj provokacija??
samomojemnenje
24. 02. 2020 16.11
+4
Dark horse, za te modele je provokacija že to, da Barca sploh obstaja. Pravi navijači Reala so izvzeti.
Futbólista
24. 02. 2020 18.47
+5
Lahoz bo kot ponavadi za vsak naroben vdih in izdih igralcev Barcelone delil rumene kartone kot za šalo. Gonzalez Gonzalez bo pa dihanje še iz VAR sobe nadzoroval. V zadnjih dveh tekmah 1 točka in iz +3 na -2; Perez je pač moral reagirati kar se da hitro in udarno.
Lessihinav?ek
24. 02. 2020 14.17
-23
Upam da jih Napoli premaga.z manolasom
ehjaehja
24. 02. 2020 14.27
-10
a ni to tisti ki je z glavo zabil za Romo in jih poslal domov?
Brgolino
24. 02. 2020 14.38
+9
Crreal...katwri je tvoj pravi profil...ker s tega samo provociras in je ocitno da imas se enega kjer kaj pametnega napises
ehjaehja
24. 02. 2020 14.45
-10
brgolino ni mu za zamerit saj si videl kakšne zmazke žaljive in provokatorske so pisali vaši navijači po porazu Reala.
Lessihinav?ek
24. 02. 2020 14.57
-6
Lessihinav?ek
24. 02. 2020 14.58
-5
samomojemnenje
24. 02. 2020 15.29
+3
Brgolino, Zapirač, Crreal, laykan, Cripsi, Sparrow in še kdo so provokatorji in ne navijači Reala. Koliko resničnih oseb je za temi profili pa ne moremo vedeti. Škoda, da 24ur ne omeji profile na IP-je, pa še v tem primeru bi dostopali iz različnih naprav.
DR.Fejsbuk
24. 02. 2020 15.31
+3
grozjak
24. 02. 2020 15.34
+3
samomojemnenje
24. 02. 2020 15.38
+1
Brgolino sem napisal na začetku, ker sem njemu odgovarjal, da ne bo kakšne pomote, da ne bi kdo mislil, da Bergolinota uvrščam med klovne bele...Malo nerodno sem napisal...
dark horse
24. 02. 2020 15.42
+4
Se raje ustrelim kot da bi bil mutavi Crreal :D
Kollerik
24. 02. 2020 15.57
+1
Očitno je Kopše Crreal odkril enega mojih najbolj tajnih profilov... in to je Crreal....bravo fantić, iz tebe bo še nekaj... :))
samomojemnenje
24. 02. 2020 16.03
+1
samomojemnenje
24. 02. 2020 16.14
+0
Me zanima, kdaj bo prišel lajat tu gor s Cripsijevim profilom. Zaenkrat ga ima na čakanju...
Kollerik
24. 02. 2020 16.27
+2
Mene tudi zanima, kam je poniknil "cripsi"... očitno ima crreal z dvema nickoma, morda še s kakšnim tretjim, zaenkrat dovolj dela.
Lessihinav?ek
24. 02. 2020 17.40
-1
BBarca
24. 02. 2020 13.05
+12
Pa da vidimo kako se bodo odrezali na gostovanju v Ligi prvakov. Komaj čakam na tekmo.
ehjaehja
24. 02. 2020 13.11
+2
zmagali boste Napoli je doživel razpad sistema med vodstvom in navijači.Sem prebral da bodo navijači bojkotirali tekmo zaradi previsokih vstopnic.če bo to res pomeni da bo med10-30tisoč navijačev manjkalo.
Brgolino
24. 02. 2020 13.40
+3
Napoli je pred kratkim premagal juve in inter,vodilna v seriji a...ali se motim?
dark horse
24. 02. 2020 13.53
+5
Prej bodo bojkotiral folk tekmo zaradi virusa
1580
24. 02. 2020 16.03
+1
Maxx365
24. 02. 2020 16.18
+2
Tako je Brgolino, letos so že premagali Lazio, Juventus in Inter. Sploh ne gre za tako slabo ekipo ali pa celo neko vaško ekipo z razpadom sistema, kot bi radi prikazali tabeli, po novem letu so v vrhunski formi in tekma sploh ne bo lahka.