Nogomet

Legendarni Hitzfeld opozarja: Zidane ne bo kos nalogi. Podobno kot nevoznik ni kos Ferrariju ...

Madrid, 07. 01. 2016 09.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Priznani nemški nogometni strokovnjak Ottmar Hitzfeld je le eden od petih trenerjev, ki so laskavo Ligo prvakov uspeli osvojiti (najmanj) z dvema kluboma. Prvak Evrope z Borussio in Bayernom je bil za Bild brez dlake na jeziku pri komentiranju kadrovske politike madridskega Reala.

Ottmar Hitzfeld
Ottmar Hitzfeld FOTO: Reuters
Ottmar Hitzfeld je na trenerski poti, ki je trajala dobrih 30 let, osvojil kar 18 lovorik. Njegove besede v nogometni javnosti imajo posebno težo. Za ugledni Bild je komentiral kadrovsko politiko madridskega Reala. Galaktiki so med tednom zamenjali trenerja. Zinedine Zidane je zamenjal Rafaela Beniteza, Hitzfeld pa je pohitel s komentarjem. "Norost. Poteza izven zdrave pameti. Predsednik Florentino Perez je v vlogi gasilca. Njegove odločitve so povsem neutemeljene in skuša na nelogičen način umirjati situacijo, ko Zidanu daje dobitno srečko na loteriji," je bil neposreden nekdanji trener Borussie in Bayerna, ki se s kritikami ni zaustavil. "Navijači bodo morda nekaj časa zadovoljni, že ob pogledu na legendo na Realovi klopi, kar bo dalo novih moči tudi igralcem v slačilnici. A na dolgi rok, ta projekt ne pije vode. Vsaj z Zidanom - ne," je prepričan Nemec, ki Francozu ni nevoščljiv, saj ... "Zizou verjetno niti dobro ne ve, kakšen pritisk ga čaka. Videlo se je to že med uradno predstavitvijo. V njegovih očeh je bilo zaznati strah."

Zinedine Zidane in Florentino Perez
Zinedine Zidane in Florentino Perez FOTO: AP

Legendarni Hitzfeld brez dvoma ve, kaj govori. Po prvem obdobju pri Bayernu, šlo je za obdobje od leta 1998 do 2004, si je vzel kar dve sezoni odmora. "In to zaradi pregrevanja in depresije, v kateri sem se znašel po vseh teh pritiskih," je priznal 66- letni strokovnjak. "Zidane doslej, kot trener, še ni pokazal prav nič. Začenja pa z najboljšimi igralci na svetu. In tudi najbolj težavnimi in muhastimi. Ne zavidam mu. Real je kot Ferrari. Ima neverjeten potencial, a moraš razmišljati o vseh malenkostih. Težko je, če je za volanom nekdo, ki sploh ne zna upravljati s krmilom," se je malce drugače izrazil Hitzfeld.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (90)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jozefStefan
08. 01. 2016 13.33
Oziroma z drugimi besedami.. zakaj njega, če sem jaz prost.
Barbarezo
09. 01. 2016 10.31
lev10
07. 01. 2016 21.23
+0
Ne razumem kako lahko tak trener kritizira nekoga vnaprej? Ponavadi je tako, da vedno vnaprej spostujemo cloveka in potem po rezultati lahko kritiziramo..Pa ja ni tolk ugleden za takega kot se ima...je postal celo vedezevalec..Real rabi samo cloveka, ki bo znal povezati ekipo!!
SERIOUSLY01
07. 01. 2016 21.23
+3
tole okoli zidana kot trenerja ima dve plati.pozitivno ga dojemajo kot ebega najboljših nogometašev vseh časov.tudi jaz sem ga občudoval.toda možakar ima hudo temno plat karakterja.karijero si je izgradil v dveh najbolj mafijaških klubih: juventus, real.torej ves čas je bil zaščiten kot kočevski medved.kljub temu je nabral 14 direktnih rdečih kartonov.če ne bi igral za ta dva kluba bi številka verjetno bila dvojna.tip je tempirana bomba.tiha voda dokler je po njegovo, ko pa ni se mu popolnoma utrga.tip je psihično zelo labilen in nasilen.trenerskih izkušenj praktično nima.motiv zakaj je prevzel real je tudi sporen.ni želel pa so ga v to porinili.torej iz tega je 90% jasno da bo to fail.šlo bo dokler bo real tepel male ekipe.potem bo polom.zidan nima nobene avtoritete v slačilnici.....vse bo še vedno vodil ronaldo in perez....kot sem dejal tempirana bomba ki bo 110% eksplodirala....tiik tik tik...buuum
fihner
08. 01. 2016 10.29
+1
Barbarezo
07. 01. 2016 20.56
+1
komaj cakam,da legenda Zinedin Zidan " ZIZU " vsem po vrst zapre gobce!pam,da mu rata kot trenerju saj mu je ratal kot igralcu !odkar je ZIZU trener se je marisikaj spremenilo v ekipi..in je cisto drugo vzdusje..zaj pa naj fura zidan naprej tako kot je ANCELOTTI !gremooo HALA MADRID !!!!
selecao
07. 01. 2016 20.48
+1
Čudim se zizuju, ki je kot igralec dominiral s svojo pametjo, da se gre te igre. Če je cilj reala, da konkurira barci, to sigurno ne bo z nobenim trenerjem, potrebno bo počakati, da se sveta trojica izpoje, zato pa bo potrebno počakati najmanj 5 let. V temu času pa bo real fasal še kakšno petardo, lahko se jim zgodi celo kakšna 7. samo ne na loteriji ampak v njihovi mreži, še posebej, če bo sveti duh napredoval s tako intenzivnostjo.
Barbarezo
07. 01. 2016 20.57
-2
LaFerrari
07. 01. 2016 21.23
+2
bravo selecao tako se govori,smradi polizani pa naj jočejo
alex77
07. 01. 2016 20.48
+4
Otmar ima vecino prav..sam osebno menim da zizu nima tu kej velik nadgradit ..ne bo zizu ucil ronalda,benza kroosa kako se vodi zoga al pa stelja..to so ze izdelan profil igralca...vazna je kemija igralcev pa ne sam prvih 11-h..vazna je celota....dialog je vazen in menim da ga zizu vsekakor ima...zelim mu vse najbolse pa ceprav nisem pristas reala...
Iniesta
07. 01. 2016 18.14
+0
Otmar zelo pametno razmislja ... To so besede izredno izkusenega trenerja ala muri ali van hal ... Zizuja caka izredno tezko delo ...
Iniesta
07. 01. 2016 18.17
+2
V realu bo kmalu spet muri, boste videli ...
fihner
07. 01. 2016 20.39
+1
BayernGomez
07. 01. 2016 21.09
+0
ECantona
07. 01. 2016 16.17
Podobna situacija je pri nas. Ne vem kaj sta kluba razmišljala, ko nista Zidanu in Giggsu zriihtala dela pri kakem drugem klubu, ki to ni B ekipa.
mmickica
07. 01. 2016 16.12
+3
Zidan, če bi bil pameten, bi šel najprej raje v en klub nekoliko nižjega ranga, da bi vsaj sam pri sebi videl, na čem je! Če pa že ima tako rad Real, bi se raje na kakšno drugo funkcijo spravil in sčasoma mogoče kandidiral celo za predsednika! Če mu ne uspe kot trenerju, bo težko počel karkoli drugega v istem klubu.
RdečiKarton
07. 01. 2016 19.45
+3
Pa saj je vodil Castillo (Realov mladinski klub v 2. ligi) do sedaj. In tudi smešna izjava da ne ve kakšen pritisk ga čaka če je pa realovec dlje od večine trenerjev tega kluba. Poleg tega je deloval kot pomočnik trenerja že z Moujem in potem Ancelotijem. Kar pa je trenutno najpomembneje ima karizmo in zna povezat igralce in igro.
fihner
07. 01. 2016 20.40
+1
mmickica, se popolnoma strinjam s teboj...........
lev10
07. 01. 2016 21.01
+1
VENI-VIDI-VICI
07. 01. 2016 16.04
+2
Dobro je povedal ... ostalo pa bomo videli kako se bo dogajalo.
logite?než
07. 01. 2016 15.49
+1
...bo zanimivo za gledat. Je pa dvorezni meč za zidana...če mu ne uspe...papa real. In ne bo luštno glede na to, da se mu življenje odvija okrog reala
Symbolic
07. 01. 2016 14.46
+3
A ne velja več tista: "vsak začetek je težak!" Raje nehajmo špilat jasnovidnosti, pustimo mu čas! Vseeno menim, da bo imel pri igralcih več avtoritete kot Benitez... Počakajmo...
RdečiKarton
07. 01. 2016 19.48
Mislim da Zizou ne potrebuje avtoritete. Vsi člani kluba in osebja se mu klanjajo in ga vikajo. Dajmo mu dovolit da pokaže iz kakšnega testa je kot trener enega najprestižnejših klubov. Tako ali tako bomo potem vsi "pametni" ob njegovih uspehih in neuspehih...
nogometjemrtev
07. 01. 2016 14.44
+5
Po tekmi na bernabeu leta2005 sem dejal to bo desetletje barce upam da se ta doba pocasi koncuje ne se letos morda drugo leto ali pa cez par let navijacom barce pa bom dejal: ne morete biti vecno na vrhu
fihner
07. 01. 2016 15.42
+0
stiflersmom
07. 01. 2016 15.43
+1
si ti dejal............. vi pa nemorete biti na vrhu če menjavate trenerje kot jaz spodnje gate... če ste v sebe zagledani klub.. nobenega spoštovanja do drugih... its a fact!!!
Bravo7
07. 01. 2016 18.01
+1
@stiflersmom največja rak rana Reala je Perez
RdečiKarton
07. 01. 2016 19.49
@stiflersmom potem ti morajo pa res smrdet jaj ca, če samo enkrat na leto menjaš gate. :D
Primo9
07. 01. 2016 14.22
-1
No ja treniral še ni velikega kluba, ampak Benitez je pa že treniral precej velikih pa smo videli kako se je končalo, podobno Van Gaal je eden najbolj izkušenih. Drugače pa nekaj znanja je sigurno nabral saj je delal z največjimi trenerji že prej kot igralec in tudi po igralski karieri. Ekipo ima izjemno samo povezati jih rabi skupaj in lahko brez težav celo še osvoji kakšno lovoriko ali pa vsaj igra tako da nas ne bo po tekmi sram
alien8potnik
07. 01. 2016 14.16
+2
hm. seveda ne vemo, kaj bo. nekako pa verjamem v zizuja. navsezadnje bo imel ekipo strokovnih svetovalcev. zakaj pa mu navsezadnje ne bi uspelo? ima vse - znanje, ljubezen in strast do nogometa, ugled med muhastimi zvezdniki reala, najboljše ogoje, strokovnjake, ki mu bodo pomagali pri vdsem, pri taktiki, pripravi igralcev. jaz ga ne bi že vnaprej odpisal. če kdo zna presenetiti, je to zagotovo legendarni zizu:) končno bo spet vsaj malo veselje gledati real. ker, roko na srce, sploh nisem več gledal tekem od obupa. dajmo!
plat84
07. 01. 2016 14.23
+3
Zakaj pa potem pod enakimi kriteriji ni uspelo Benitezu? Tudi on je imel vse...znanje, strokovni kader, zvezdniske igralce...razumem da igralci Zidana bolj spoštujejo zaradi tega kako fenomenalen nogometaš je bil...ampak to je to...bil je vrhunski nogometaš, kot trener se pa mora dokazat, ker vsi veno da pri Realu ni popravnih...ce so odpuscali legendarne, renomirane trenerje ala Carlo, bodo Zidana se prej, če nebo rezultatov seveda...
alien8potnik
07. 01. 2016 14.27
-1
zato, ker ni imel avtoritete, ne spoštovanja igralcev. enostavno so ga zavračali.
26040404
07. 01. 2016 14.31
+0
ne alien ,zato ker bo Zidane igral drug tip nogometa-napadalen,to je glavni razlog.Avtoritete pa nima še nobene.Avtoriteto si bo pa pridobil na treningih,odvisno od tega kako bo vodil treninge in če bodo igralci spoznali,da jim je s svojim znanjem kos.Takrat se tudi vrhunski igralci ugasnejo.Potem sledi še to da uredi hirearhijo znotraj ekipe in slačilnice in potem pridejo rezultati.Jaz mislim da je Zidane tega sposoben
plat84
07. 01. 2016 14.31
+5
Razumem to, spostovanje in avtoriteto si je treba zgradit...ampak Zidana spostujejo kot igralca...kot trenerja ga pa ravno nimajo za kaj...vsaj zaenkrat se ne...Zidana vidim v vlogi motivatorja, psiholoski vpliv na igralce ker ob crti stoji nogometna legenda h katerem so se v vecini vsi zgledovali...bomo vidli, vseeno vso srečo, ceprav sem iz nasprotnega tabora;)
blackwizard
07. 01. 2016 14.05
+9
všeč mi je kako bo real dalje pušil pod zidanom,hitzfeld ima še kako prav
alien8potnik
07. 01. 2016 14.17
-2
lev10
07. 01. 2016 21.09
AirCreamer
07. 01. 2016 13.01
+8
Nekateri se sploh ne zavedate kakšni zvezdniki so to in oni rabijo nekoga,ki ga spoštujejo!!!! Drugače to ne funkcionira!! Zidane je ravno to,kar Real rabi....je legenda in bil je vzor mnogim!!
Kollerik
07. 01. 2016 13.16
-5
ti, če hočeš videt legende, potem le glej barso v akciji :)))
AirCreamer
07. 01. 2016 13.22
+9
Ok..navijam za Real in so mi tudi igralci Barcelone zelo všeč in rad pogledam tudi njih v akciji.Ne vem kaj si hotel povedati,ker sem napisal resnico in če tega ne razumeš si verjetno premlad,da bi se zavedal kdo je Zizou.
Trend01
07. 01. 2016 13.00
+7
Zinadine Zidane je pač dokaj neuspešno vodil Real B. Sem gledal kar nekaj tekem. Zakaj neuspešen? Zaradi Odegaarda. Perez mu ga je enostavno podturil. Zraven je mulo dobil obljubo, da bo igral tudi za A ekipo. Igral seveda ni. Preostali v Realu B ga nikoli niso marali, saj prišel za 3 M evrov + zelo dobro plačo. Pri 16ih letih! Poglejte kako je bilo s Primožem Peterko! Zdaj pa pride Zidane v ekipo. Brez vseh znanj kako se obnašati, ukvarjati z mularijo. Kot vem ima svoje otroke zelo, zelo na kratko. A tuje je težje voditi. Sem pa siguren, da bo v članski ekipi lažje vzpostavil avtoriteto. Ve koliko je odrekanja, ve koliko moči rabiš, ve na čem so živci.... odigral je XY pomembnih tekem. Od igralcev mu ne more nihče bučk prodajat. Podprli so ga nekateri veterani iz zlate generaciji (tam okoli leta '88). Goji všečno igro, s hitrim prenosom igre, z velikim poudarkom na zvezni liniji in hitrimi zaključki v napadu. Pa pustimo zdaj obrambo. Slabša itak ne more biti. Če bodo igralci doumeli njegovo filozofijo igre (predvsem James, Isco, Vazquez, Kroos, Modrić in Ronaldo), uspehi ne bi smeli izostati. Ja hudiča, saj ima same reprezentante na igrišču! P.s. - ta igra naj bi bila podobna Carlettovi, le na dodatnem poudarku s čim manj dotiki žoge.
Busshes
07. 01. 2016 14.09
+2
Upam, da bo izkoristil, kar se je naučil glede treniranja, ko je pomagal Carlu. Če to naredi potem bo Real 10x bolj gledljiv.
lookaaa
07. 01. 2016 12.39
+3
nekomu potisnit v roke takov velik klub, je lahko zelo dvorezno. a vseeno sta nas pep in enrique pri barci demantirala. mu je pa treba dati cas, tudi ob kaksnem spodrsljaju. zizou je velika avtoriteta, osvojil je vse... real v tem trenutku potrebuje dobrega motivatorja in mocno osebnost. bo pa cas pokazal, ali je to dobra resitev. sam menim, da je bila najvecja napaka, da so odpustili carla, ki je z zdravo ekipo haral, potem so prisle pac poskodbe.
LocoBlanco
07. 01. 2016 12.46
+0
Zizou ima težje delo pri RM-u, kot pa sta ga imela Pep in Lucho pri Barci! Se pa strinjam glede Carla, ampak on je že preteklost tega kluba, Zizou pa sedanjost in sedanjost je tista, ki nas trenutno zanima!
meskic
07. 01. 2016 13.09
+1
LOL. LocoBanco, ti si res ozkogled. Barca je pred njegovim prevzemom koncala na tretjem mestu v La ligi za Villareeaom in Realom.
tutankhamun
07. 01. 2016 16.50
LocoBlanco zakaj ima Zizou težje delo kot ga je imel Pep ob prevzemu. Kakor se spomnim je bila Barca takrat v veliko večjem dreku kot Real sedaj.
mmickica
07. 01. 2016 12.10
+5
Močne kritike, ampak se bojim, da ima prav!
LocoBlanco
07. 01. 2016 12.44
-6
Po čem sklepaš, da se bojiš, da ima prav?!
mmickica
07. 01. 2016 13.27
+6
Sklepam po tem, da mu je to dejansko prva "prava" trenerska služba in po navadi človek, ko konča študij, ne gre kar nekam za direktorja, a ne...?! Seveda so pa tudi izjeme in čisto možno, da je prav on ta izjema - od tu izhaja moj dvom, ne pa trditev. Besedica "bojim" je bila mišljena bolj sarkastično, saj bi se v takem primeru v resnici bolj veselila, kar je za navijačico Barce seveda povsem razumljivo, zato brez zamere!
LocoBlanco
07. 01. 2016 13.54
-5
Zizou je bil pripeljan l.2001, kot igralec in je spisal zgodovino. Letos je bil pripeljan, kot trener in tudi tu bo spisal odlično zgodovino. Če imam sam uspešno podjetje z srednjo šolo ne vidim razlike zakaj Zizou ne bi postal uspešen. Potrebne so 3 stvari. IDEJA, POGUM, VIZIJA in Zidane to definitvno ima. Učil se je od najboljših (Carlo, Mou) in od tu je verjetno dobil veliko idej oz. znanja, ki jih bo sedaj vnovčil. Kar pa je še najbolj resnično pri celotni stvari je pa to, da slabši od Beniteza pač ne more biti! Zakaj Hitzfeld ni komentiral slabo delo Beniteza?! Komentira pa šele začetek Zizouja, ki je v nogometu naredil dosti več, kot pa Benitez. Mogoče zamera, faušljivost? 3tje opcije ne vidim!
mmickica
07. 01. 2016 14.46
+2
Če bo vsaj igro vzpostavil, bo že veliko naredil. Rezultati pa potem po navadi sami pridejo. V vsakem primeru mislim, da bi mu morali dati nekaj več časa, ampak vsi vemo, kako je s časom in denarjem, tako da.... Bomo videli!