Nogomet

Govorice: Juventus že dogovorjen za prestop vezista Arthurja

Torino, 24. 06. 2020 14.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Dobro obveščeni Sky Sports je v torek objavil novico, da se je Juventus z Barcelono že dogovoril za 80-milijonski prestop Brazilca Arthurja Mela na Apeninski polotok. Ali bo do kupčije zares prišlo, pa je v veliki meri odvisno od odločitve 23-letnega Brazilca, ki si bojda želi še naprej igrati na Camp Nouu.

Arthur Melo
Arthur Melo FOTO: AP

Arthurja si po poročanju Sky Sportsa želi predvsem trener stare dame Maurizio Sarri, ki v njem vidi nogometaša, podobnega italijanskemu vezistu z brazilskimi koreninami Jorginhu. Spomnimo, prav Jorginho je opravljal ključno vlogo na sredini igrišča pri Napoliju in Chelseaju, ko je kluba vodil 61-letni italijanski strateg. 

Pri stari dami bodo morali za Brazilčeve usluge odšteti 80 milijonov evrov. Prestop pa bi lahko delno financirali s prodajo Miralema Pjanića, ki ga pri Juventusu ocenjujejo na 70 milijonov. Za bosanskega vezista se bojda zanimajo prav pri Blaugrani, kjer pa menijo, da je zamenjava Arthurja za Pjanića ob le desetmilijonskem zaslužku nesmiselna. Predvsem, ker je slednji, rojen leta 1990, od Brazilca starejši za kar sedem let. 

Španski Mundo Deportivo je sicer poročal, da so pri Barceloni govorice o odhodu 23-letnika v Torino kategorično zanikali, česar pa ni storil igralčev agent, ki zadeve ni želel komentiral. Sky Sports za konec dodaja, da se na Camp Nouu v poletnem prestopnem roku obeta prava prenova. Na izhodnih vratih naj bi bili Ousmane Dembele, Philippe Coutinho, Ivan Rakitić, Samuel Umtiti in Nelson Semedo

Arthur je sicer ob torkovi zmagi svojega moštva proti Athletic Bilbau tekmo začel od prve minute, igrišče pa je po nič kaj bleščeči predstavi zapustil malo po začetku drugega polčasa. V tej sezoni je v klubskem dresu skupno odigral 27 tekem, na katerih je dosegel po štiri zadetke in asistence. Za brazilsko izbrano vrsto je doslej nastopil 20-krat. Lani je bil eden ključnih mož kariok ob zmagi na domači izvedbi Cope Americe. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (59)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

resnicaosvobaja
24. 06. 2020 21.16
+0
Vsak igralec , ki ni vzgojen v Barceloni je potencialno zgrešen nakup za Barcelono zaradi kvalitete in specifike "Cruyffove" igre . Če bi imela Barcelona po Guardioli še kakšnega "solidnega" trenerja več in če bi Neymarja ostal, bi danes bila zgodba precej drugačna.
samomojemnenje
24. 06. 2020 21.29
Ja, res je škoda, da je takrat Neymar naredil tako nespametno potezo in odšel. Sedaj mu je opravičeno žal. In potem je še tožil Barco, ki pa je dobila zadevo na sodišču. Celo Neymar naj bi bil še nekaj dolžan Barci. Ampak itak sledijo pritožbe, itd.
cripstoned
24. 06. 2020 19.32
+4
napaka barcelone v kolikor ga proda... morali bi vedeti da bodo v prihodnosti (ko se upokoji messi) potrebovali domace igralce... fati, puig in tudi arthur bi morali igrati trenutno vec kot igrajo... se uigravati in povezovati da potem ko ne bo messija in ostalih iz stare ere ze imajo nek temelj za boljso prihodnost... kaj jim bo pjanic... ne glede na kvaliteto je 30 let star in ima pred sabo se max 2 sezoni... podobno kot takrat ko so vzeli boatenga... smesne poteze uprave... za dobrobit barce upam da se arthur ne proda...
bububu123
24. 06. 2020 19.30
+0
če je to res¨... potem mora Bartomeu leteti takoj v kontejner, ker drugega kot smet ni! V zadnjem letu hoče očitno uničiti Barco! Dembele steklen! Artur sedaj gre... Griezman slab nakup, na klopi pa Fati, Puig in še mladi drugi talenti! A kupujejo pa odslužene nogometaše. Za Pjaniča bodo dali 70 mil... oz Arthur in 10 mil. KATASTROFA od uprave
Trend01
24. 06. 2020 20.30
+1
Ma, v osnovi nakupi niso bili slabi (sprva). Dembélé je raztural v BvB (a je bilo že tedaj znano, da ni najbolj "resna", zanesljiva oseba). Coutinho je bil tudi v top formi prejšnjo sezono pred prestopom. Griezmann (ga nikoli nisem maral) je tudi raztural pri Atletih in s Francijo... A se nekako v Barceloni niso ujeli. Niso znašli. Zakaj? Drugo, tretje in četrto vprašanje je to. Drug sistem igranja? Trenerji? Kupovati "peteline" in ga dati zraven glavnega "petelina"? Neumnost. Dembélé ima poleg tega smolo s poškodbami. Dembélé bi bil lahko dober nakup. Fati je imel takrat 15 let. Napaka je predvsem v tem, da je šla uprava kupovati igralce, ki so imeli super prejšnjo sezono. "Muhe enoletnice". Žal. Enako kot je naredil (med drugim) Real pri Jamesu po SP-ju. Uf, super igralec! Ja, to bo to. A Barcelona je šla 3x na limance. Pa zdaj še Pjanić. Za relativno malo denarja so bili pa tudi dobri nakupi: Vidal, Lenglet, Paulinho... A na top nivoju, je šlo v bistvu vse mimo. Tudi De Jong nič posebnega. Zaenkrat. Pa brez zamere.
Trend01
24. 06. 2020 20.34
-1
In v vednost. Danes Lautaro NE igra (sedi) proti Sassoulu. Je to znak, da pride? Če je to res, odhajata vsaj še 2 igralca + 60-80 milijončkov.
samomojemnenje
24. 06. 2020 20.46
Trend, misli mi bereš. Sem tudi sam čudno pogledal, da je Lavtaro na klopi in igra Sanchez. Je pa Sanchez že prispeval asistenco. Tudi Sanchez ni bil slab nakup, pa so ga vseeno zamenjali za Suaeza. A če ne prodajo do konca meseca za 69M, sledi avtomatska kazen za FFP?
Trend01
24. 06. 2020 20.52
-1
Ene 30M. Za začetek. Pa spet kakšna prepoved nakupov za 2 obdobji. Morda celo več, ker so takšno kazen že imeli.
Trend01
24. 06. 2020 20.54
-1
@samo - kaj se pa s Celto dogaja? Nekam raztura. Španski "Bravo"?
samomojemnenje
24. 06. 2020 21.03
+1
Barca pa gre še k Celti. Sicer Aspas iz penala, pa kljub temu so na dobri poti, da ostanejo v ligi. Če danes zmagajo imajo že 7 točk pred cono izpada.
Trend01
24. 06. 2020 21.10
Močna postava Reala za današnjo tekmo. Fede + Luka - Hazard - na levi Vinícius, na desni Bale, spredaj Benz. Ni Marcela, ampak Mendy. Napalda postava.
samomojemnenje
24. 06. 2020 21.11
Če seveda danes Mallorca ne zmaga, kar pa je iluzorno pričakovati. Po mojem se lahko spogledujejo s petardo, če bo Real pravi. Mendy na desnem boku, Rodrygo bo začel. Sem pričakoval, da bo Bale danes dal od začetka.
Trend01
24. 06. 2020 21.13
Saj začenja. Kje si pa to postavo našel?
samomojemnenje
24. 06. 2020 21.14
trend, jaz pa gledam na All Goals in je Cortuis, Mendy, Militao, Varane, Marcelo, Modrić, Kroos, Valverde, Rodrygo, Benzema, Hazard.
Trend01
24. 06. 2020 21.16
Courtois, Mendy - Varane - Ramos - Carvajal, Luka - Fede, Hazard (končno kot AM). Pa tisti trije. Vinícius + Benz naprej + Bale
resnicaosvobaja
24. 06. 2020 21.17
samomojemnenje
24. 06. 2020 21.20
Ramos? A ni poškodovan? Ne vem, bova vidla. Do sedaj še nikoli ni bilo drugače, ker All Goals da postavo cca. uro pred tekmo, ko je le ta uradna. In do sedaj se še ni zgodilo, da ne bi bilo tako. Zdaj me pa res zanima, kako bo danes.
samomojemnenje
24. 06. 2020 21.31
resnica, res je. Čeprav ne verjamem, pa vseeno upam, da Mallorca zaklene svoj gol. 👀😜
samomojemnenje
24. 06. 2020 21.38
Trend, zdaj pa so tudi na All Goals spremenili postavo. Izgleda, da so se prej nekaj ušteli. Zdaj je tudi tu gor ta postava, ki si jo napisal.
Trend01
24. 06. 2020 21.46
resnicaosvobaja
24. 06. 2020 17.30
+0
Sojenje sodnika Gila Manzana je bilo odlično , kot je bilo Lahozovo na zadnjem el classicu ...in to so nove kvalitete La lige... Vsi, ki mislite, da je Messi namerno pohodil nasprotnika vam ni pomoči še manj tistim, ki mislite , da je to za rdeči karton. "Tak rdeč " karton je podelil Lengletu ravno Gil na tekmi Barcelone in Girone v lanski sezoni potem , ko se je Pere Pons Lengletu že iskreno opravičil za storjeni prekršek
igyyp
24. 06. 2020 16.53
+9
Ne vem kateri pajaci tu gor nam talajo brezvezne minuse, ki itak nič ne pomenijo,pogovarjamo se o nogometu.
resnicaosvobaja
24. 06. 2020 17.04
-2
A je sploh pomembno ? Sicer pa včasih minusi povedo več kot plusi
igyyp
24. 06. 2020 17.14
+5
Resnica: saj jih sploh ne rabimo, gre za nogomet, mnenja, itd. Čist tako.
resnicaosvobaja
24. 06. 2020 17.36
+0
Saj zato pa pravim, da je tvoja pripomba zgoraj nepotrebna
samomojemnenje
24. 06. 2020 19.16
+0
igyyp, glede plusov in minusov se ne sekiraj. Jaz tega sploh ne gledam in jih niti ne dajem ne pluso in ne minusov. Saj šteje le mnenje.
cripstoned
24. 06. 2020 20.19
-2
samomojemnene spet lazes... sam pri sebi ves da se ukvarjas s plusi in minusi... tam kjer imas pluse si opazen tam kjer pa dobis minuse pa se sploh ne oglasis vec... cripsti te/vas pozna... mi je zal da sem moral sploh na temo o plusih in minusih spuscati ampak ko nekdo laze mu je pac treba to povedati
samomojemnenje
24. 06. 2020 20.52
Ok, Cripsi, naj bo po tvoje oz. nima smisla, ker ti veš bolj od mene, kaj jaz počnem. Glede oglašanja, ne zrcali sebe na druge. Tam ko ti dokažejo, da lažeš, se ne oglasiš več. Pa obilo veselja pri stiskanju plusov in minusov ti želim. Jaz pa bom naprej živel v laži in seveda si pozabil napisati, v hejterstvu.
Barni3
24. 06. 2020 16.50
+9
ma ce je to res poll so pr barci res sami klovni...23let starga vezista za menjat za odsluzenega 30letnika???ok razumem d se zelijo znebit dembeleja ker je skos poskodovan sam semeda???ZA MOJE POJME IGRA VRHUNSKO USAJ 3X BOLJE KOT ROBERTO...kar se tice umtitija...skoda poskodb ker je bil dober cb zadnje cajte pa ga mal sracka(sicer ce bi mel status piqeja to ne bi bil problem) couthinio pa dejte mu ze sanso da se izkaze...
resnicaosvobaja
24. 06. 2020 17.06
+4
Semedo je več kot soliden in primeren desni bočni za Barcelono... še posebej , ker je edini .
Johnny_J
24. 06. 2020 16.50
+10
Ze nekaj casa mi ni vsec, kam gre barca, ce je kaj res v trj novici, jih ne pogledam vec, dokler bartomeu ne odleti iz barce. Njegovo vodenje kluba, je posveceno prihodkom, kar ni narobe, ampak ne mores pozabiti na navijace. Igra, ki ni za nikamor, stalno forsiranje starih zvezdnikov, ki ne pokazejo niti 10% tega, kar mladenici v 20-30min, zgreseni dragi nakupi...Arthur bi moral biti prihodnost barce, oni pa o nekem ostarelem pjanicu...ne se hecat. Gotof si bartomeu.
igyyp
24. 06. 2020 16.52
+6
resnicaosvobaja
24. 06. 2020 15.53
-4
Logično za Juve ampak le ob zamenjavi s Pjaničem +10 do 30M ...če pa bo zamenjava s Pjaničem, pa ni več logike za Barcelono
samomojemnenje
24. 06. 2020 16.04
+2
Barca je že zdavnaj, vsaj po mojem izgubila vso logiko. Res je, da trenutno tudi Arthur ni v formi, ampak je že pokazal pred korono, da zna in ko ga je valverde imel na klopi, je z njegovim prihodom v igro vse bolj zaživelo. Bousqets, Rakitić, Vidal, pa so še samo za na klop in za vstop za pol ure v drugem polčasu ali pa za prodat in se jim zahvalit za vse, kar so naredili v Barci v preteklosti. S tem bi bil de Jong zabetoniran na svojem igralnem mestu. Jaz osebno bi tudi počasi prodal Messija in zgradil mlajšo ekipo in seveda Suareza. Je pa res, da ne moreš vsega narediti čez noč. To, kar zdaj počne Messi in "vodi" klub, ni dopustno. Pri Perezu v realu ne bi nikoli imel takšne vloge, ker tam se ve kdo je gazda in kdo je plačan za igranje. Močno plačan, preplačan.
resnicaosvobaja
24. 06. 2020 17.00
+0
Tu se ne strinjava. Če bi Messi vodil klub, danes ne bi bilo več uprave. To pa zagotovo lahko stori kadarkoli . Pri Perezu takšne vloge ne bo imel, ker ne bo nikoli igral za Real ... Kdor misli, da je Perez danes edini , ki bi mu še danes z veseljem dal večjo plačo, kot mu jo daje Barcelona, je milo rečeno naiven. Messija se ne prodaja, kot se ne prodaja Fati in ostali tega kalibra...Messi lahko in bo dal tej ekipi še ogromno, vendar ne na način, da bo " na hrbtu vsakič nesel vso ekipo do vode, od katerih polovica igralcev ni sposobna piti sama "
Žnjj07
24. 06. 2020 18.45
samomojemnenje
24. 06. 2020 19.14
+2
resnica...Bom rekel drugače. Messi vodi slačilnico in to je dejstvo. Ali naj po tvoje Barca še vedno gradi ekipo okoli Messija, ki je dopolnil 33 let? Pjanić je pri 33 star, za Bousketsa in Rakitiča pravite/pravimo, da so "starci". A Messi pa je pri 33 letih mlad? In že davno nazaj, ko je še igral David Villa in dvakrat ni podal Messiju, je bil takoj na klopi za kazen. Pa še skregala sta se. Ni želel v ekipi Griezmanna in, ko je prišel Messi iz počitnic, v začetku tudi pozdravil ni Griezmanna. Saj ne rečem, da ne more še leto dve odigrati na vrhunskem nivoju, ampak ni več nogometaš, da bi okoli njega gradil ekipo za prihodnost. Verjetno se ne razumeva kaj hočem povedati. Glede Pereza, dvomim, da bi zdajle vzel Messija v Real. In sploh dvomim, da bi mu dal takšno veliko plačo. Ga je pa želel pred leti in dva igralca sta njegova neuslišana želja. Messi in Lewandovski. Tako je vsaj povedal že par let nazaj. In če se vrnemo k Messiju in ekipi, je bilo dejstvo, da se je letos tudi močno sporekel z Ter Stegnom in tudi z Piquejem. Res je, kar si rekel, da ne more sam vsega. Noben igralec ne more sam premagati nobene ekipe. Ali če hočeš, bom rekel še drugače. Barca je že leta preveč odvisna od njega in on je konj, ki vleče kočijo najmočneje in bi brez njega bila kočija veliko počasnejša. In ker ni več to, kar je bil še pred leti, je kočija vseeno vedno počasnejša. Že v času Enriqeja je bilo vse odvisno od Messija. Govorilo se je, kaj bo z Realom in Barco, ko odideta Messi in Ronaldo. Real je pravilno ukrepal in pametno kadroval in poglej, kje je danes. Ronaldo je naredil cut in odšel in Real se drugo leto po odhodu bori za naslov. Če Messi danes odide, kje bo Barca drugo leto z trenutno ekipo? Zato pa ti pravim, da ni dobro, da en igralec preraste klub. Pa me popljuvaj in še kak navijač Barce. Jaz sem bil za Barco pred Messijem in bom tudi po Messiju in mi ni vseeno, kaj se dogaja z ekipo.
Trend01
24. 06. 2020 19.30
@samo - ko si dal prispodobo o kočiji in konjih. Ko en konj preveč močno vleče, navadno kočijo v njegovo smer potegne... Ne gre več naravnost. Enako velja za kajak, kanu. Poskusi samo po desni veslat...
samomojemnenje
24. 06. 2020 19.34
Trend...če se še malo pošaliva. Kočija ima 11 konj in je to pet parov in eden v sredini spredaj. V tem primeru pa gre naravnost. 😊
Žnjj07
24. 06. 2020 19.59
+2
Ronaldo je odiso ker ni dobil vecje place. V nasprotnem primeru bi se danes igral za real.
samomojemnenje
24. 06. 2020 20.18
Normalno, da je odšel, ker se Perez ni pustil izsiljevati.
denis pohoric
24. 06. 2020 15.42
+4
se to naj prodajo, pa puiga in fatija...katastrofa
igyyp
24. 06. 2020 15.50
+4
denis pohoric
24. 06. 2020 18.07
+1
nevem kako sploh lahko taki ljudje vodijo tak klub
CizLouise
24. 06. 2020 14.45
+1
arthur ne gre nikamor
Trend01
24. 06. 2020 14.26
+6
OK. Ampak Arthur - 80M???????????
ehjaehja
24. 06. 2020 14.43
+1
Franci123
24. 06. 2020 15.08
+11
Saj je že čas da še pri Barceloni koga nategnejo tak kot drugi njih :D
ehjaehja
24. 06. 2020 15.10
+5
igyyp
24. 06. 2020 15.28
+8
Zapiram: sam so res hecni, še tisto kar je uporabno, bodo prodali. Pa nisem hejter sam ga sračkajo na m³.
ehjaehja
24. 06. 2020 15.41
-1
ja Bartomeu se je skisalo očitno ali pa morda na željo kapetana saj je že dolgo znano pri barci da se ne ve kdo pije in kdo plača 😅
samomojemnenje
24. 06. 2020 15.41
-2
Saj bo menda šel Pjanić v deal, tako da bo profita samo 20M. In barci bo še vedno manjkalo 50M, da zadovoljijo FFP. Če bo do tega prestopa prišlo.
samomojemnenje
24. 06. 2020 15.42
+2
Franci123...dobra šala, ampak žal resnična. Tako, da sploh ni šala.😜😊
igyyp
24. 06. 2020 15.44
+5
Samomoje: je zapiram res prav napisal, tem se je res skisalo, vsaj dokler je Arthur v sredini vsaj nekaj,Pjanić on je penzionist, ne rečem,da nima dobrih podaj, ampak se mi zdi, da Barco postarujejo, ne pomladujejo. Čisto v zrak.
samomojemnenje
24. 06. 2020 15.54
+0
igyyp, ja, se strinjam. Jaz bi postavil vezni red z de Jongom, Arthurjem in Puigom. Mladost, hitrost, želja. Puigu se vidi, da ima v sebi nekaj xavija in Inieste. Ja, tudi z zapiračem se tokrat strinjam. Kapetan je prerasel klub in to ni dobro. Griezmanna prodat, pa Pereza nazaj od Rome iz posoje. Toliko ali več kot trenutno naredi Griezmann, bi tudi Perez. Če bi še Alcantara prišel, pa bi bilo samo dobrodošlo.
igyyp
24. 06. 2020 16.02
+2
Samomoje: Leo je ratal nervozen, sem včeraj gledal tekmo, nekako mu ne steče, pol še Grizmann in Suarez čisto raštelana, je pa mogoče res nekaj na tem, kar pravijo da Messi komandira ekipo, čeprav ne verjamem v to, sam ni pa nemogoče, dejstvo pa da na mladih svet stoji, kakšen Pjanić, namesto Arthurja, tem se jim je res dekl vtrgal.
samomojemnenje
24. 06. 2020 16.10
+2
Res je nervozen in se vidi, da ni v formi. In kot je Obrez povedal, da se je med polčasom zapletel v diskusijo z Manzanom, tega nismo vajeni. Upam, res upam, da je bilo to, da je pohodil igralca slučajno in nanamerno. In mislim, da ni bilo namerno. Če pa je slučajno bilo namerno, pa bog pomagaj in je to že prava katastrofa za njega. Vidi se mu, da bi rad še kaj osvojil in ne gre in je vse bolj nervozen. To smo videli tudi na Copi, ko je dobil rdeči karton. Upravičeno.
igyyp
24. 06. 2020 16.17
+2
Samomoje: Res pustiva sodnike pri miru, ker ne bova nič rešila, kot je že zapiram zadnjič povedal se lahko še 14 dni pogovarjamo pa bomo na istem. Vsak malar svoje očke. Bilo je tam nekaj sumljivega, pa saj je vedno kaj. Kar se pa Obreza tiče, njega pa že težko poslušam, z njegovim piskanjem in cviljenjem, itak gledam drugje tekme, pa imam mir, nevtralno komentatorji, pa niso ne za ene in druge. Ne verjamem, da ga je namerno, če ga pa je, bi moral dobit vsaj rumenega, vendar ga ni in ga tudi za nazaj nebo.
samomojemnenje
24. 06. 2020 19.57
igyyp, saj če si opazil, se sploh ne spuščam v komentarje o sojenju, ker to pa tukaj gor res nima smisla. Imam svoje mnenje, svoje oči in naj tako ostane. Ker vsako sumljivo odločitev v korist Barce Realovci vidijo drugače kot Barcelonarji in seveda obratno. Jaz vedno želim, da bi se sodilo pošteno in da sploh ne bi bilo treba takšnih polemik o sojenju. Včeraj, ko je Obrez spet imel svoj dan in je cel prvi polčas govoril samo o sodnikih in sicer v škodo Barce, me sploh ni ganilo. V drugem polčasu pa je začel biti sarkastičen kot on zna in je že začel pljuvati po Barcini igri in posameznih igralcih. Z vstopom Puiga in Fatija, pa smo dobili občutek, da igrajo samo Fati, Puig in Messi.