Nogomet

Barcelona potrdila Messijevo poškodbo

Barcelona, 05. 06. 2020 17.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
STA, T.Š.
Komentarji
48

Lionel Messi si je teden dni pred ponovnim začetkom španske lige lažje poškodoval mečno mišico, kar so potrdili tudi pri klubu, čeprav so v sredo še zatrjevali, da ni nič hujšega. Pri Barceloni trdijo, da gre le za preventivni ukrep, zato je tudi izpustil trening.

Luis Suarez in Lionel Messi
Luis Suarez in Lionel Messi FOTO: AP

Zvezdnik katalonskega velikana Barcelone je zaradi poškodbe manjkal na današnjem treningu, so sporočili iz kluba. Tam dodajajo, da gre za povsem preventivni ukrep in da se bo Leo Messi v prihodnjih dneh vrnil v ekipo. TV3 je namreč že v sredo zvečer dvignila veliko prahu s poročanjem, da je Messi v desni dimeljski mišici začutil bolečine in bi lahko tudi izpustil gostovanje na Majorki.

Španska liga se bo po trimesečni pavzi zaradi koronakrize nadaljevala v sredo z drugim polčasom prekinjene tekme drugoligašev Raya Vallecana in Albaceteja. V četrtek prvoligaši začenjajo nadaljevanje z mestnim derbijem med Sevillo in Betisom, nato pa bodo tekme na sporedu vsak dan. Vodilna Barcelona pa bo na zelenici prvič čez osem dni, ko bo 32-letni Argentinec z Barcelono gostoval na Mallorci. Barca ima na lestvici La Lige dve točki prednosti pred madridskim Realom, do konca prvenstva je še 11 tekem.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (48)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Trend01
06. 06. 2020 10.15
+4
Barcelona je dobila 100M € za Fatija. Bartomeu je ponudbo gladko zavrnil. Vaše mišljenje?
Trend01
06. 06. 2020 10.16
+2
samomojemnenje
06. 06. 2020 11.12
+1
Nisem še nič gledal drugod, kaj se dogaja. Kdo pa je ponudil 100M? Lep denar za 17 letnega mulca, ki je pokazal nek potencial, ampak še vedno nedokazan. Tega pa Bartomeu ne zavidam, ker če se bo izkazalo, da je bil samo potencial in se bo potem izgubil v povprečju, bodo govorili, zakaj ga ni prodal, če pa bi ga prodal in bi se izkazalo, da je pravi igralec in bi postal zvezda, bi spet očitali Bartomeu zakaj ga je prodal.
Trend01
06. 06. 2020 11.16
+3
O tem "Sport" ne govori. Govori, da so na upravnem odboru dobili takšno ponudbo in jo je Bartomeu kategorično zavrnil. Nato o tem ni bilo več debate. Jaz bi ga prodal. Finančna situacija je vse prej kot rožnata. Že zdaj so hudi problemi, in še 600-800M vložek v štadion sledi. Zato, npr., tudi L'pool ne more Jadona kupit. Ker gredo v izgradnjo tribune in vadbenega igrišča. 100M za pobca je ogromno (preveč) denarja. Izkoristiti. Novi Messi zanesljivo ne bo.
samomojemnenje
06. 06. 2020 11.28
+0
Ja, se strinjam s tabo. Je pa problem, kot sem že napisal in mali je čez noč postal priljubljen pri publiki. Me pa res zanima, kateri junak je ponudil 100M za mulčka, ker če pogledaš, lahko takih Brazilčkov dobiš koliko hočeš za 10M. Če je pravi, pa se pokaže potem pri 21 letih ali še kasneje. Tudi Bojan in recimo Tello sta bila "nova" Messija, pa se je potem izkazalo, da to ni to.
Trend01
06. 06. 2020 11.47
+1
Ja, tako je. Vsak, ki na žonglirati je novi Messi. Vse skupaj je komično.
Kollerik
06. 06. 2020 12.50
-2
To pa je čudovita priložnost, da Fatija prodajo in čim prej inštalirajo Lautara Martineza. Za slednjega že vemo, da je top off igralec, močan (glavna Fatijeva šibka točka), prodoren... kot drugi Suarez. In tudi rad bi igral v Barci. Pjanić je dober, vendar že v letih. Ne vem, kaj imajo v Barci proti Arthurju Melu, da bi ga mogli prodat? Ponočevanja in neresnost?
Trend01
06. 06. 2020 13.20
+3
No, ne vem, če lahko Suáreza in Lautara primerjaš. Lautaro je garač, podobno kot Griezmann, medtem, ko je Suárez "sidraš". Nazaj pride le pri kotih ali prostih strelih. Sicer je tabornik. Nekaj mi je v glavo šinilo. Bartomeu laže, zavaja in še kaj. Cel kup primerov je takšnih. Kaj, če je tole le njegov PR, da nekdo hoče kupit 17-letnika za 100M? To je pri njem čisto možno. Pjanića pa želijo le zato, ker ima tako malo poškodb. Pjanić sicer dober, a izstopa pri prostih strelih. Tu je domena Messija. Škoda denarja, in potrata časa za Barcelono. Kot pristašu Reala, me takšna poteza ne bi motila... ;-)
Kollerik
06. 06. 2020 14.54
-1
Torej je Lautaro še primernejši nakup, ker je garač. Fati je popularen med gledalci in priznam, poba je tudi meni pri srcu. Vendar je telesno zelo šibak.... oK, ima komaj 17 let, toda Martinez že daje od sebe na vrhunskih srečanjih.
Trend01
06. 06. 2020 15.25
+1
Nekaj mi ni jasno. Barça potrebuje klasično 9ko. Išče pa vse razen klasične 9ke. Tako Griezmann kot Lautaro nista klasična CF-ja. A na razpolago so, oz. so bili: Werner (55-60M), Gabriel Jesus, Aubameyang, Rashford, Tammy Abraham, João Pedro, Lucas Pérez, Havertz... Pa še kdo. Ja, Fati pa bo MORAL ostati, ker je domač in ga je publika "posvojila". Kar spet ni dobro. Za trenerja. Lautaro? Ne pozabimo. Tudi Griezmann in Coutinho naj bi bila straška talenta, genija (mene nista nikoli prepričala. Coutinho je imel eno noro sezono in to je bilo vse. Griezmann pa...). Bo Lautaro tretji takšen? Pardon. Četrti. Dembélé. Ima pa Lautaro prednost. Je Argentinec in Messi ga bo forsiral.
PogiRogi459
06. 06. 2020 16.05
+0
Pri bartomeuju se navadis. To kar pocne uprava kluba je zalostno. Sploh tole z arthurjem. Smesno
PogiRogi459
06. 06. 2020 16.10
-1
Glede griezmanna pa nevem. Verjetno zanj in za barco se bolje ce se res izvede menjava s psgjem za neymarja. Odvisno koliko bo treba zraven dat. Lahko pa da se najde. Ni dvoma da je griezmann eden najbolsih igralcev zadnjih let tko da ce ujame formo bi nam pa zelo prav prisev. Bomo.videli
cripstoned
06. 06. 2020 16.59
+1
spet bi ''navijaci'' barce pokupili najdrazje igralce (lautaro, neymar)...spet bo slo 300+milijonov za igralce od same igre in najvecjih lovorik pa nic od nic...problem barce je uprava in 'starcki' rakitic, pique, alba, suarez in busqets....ko se zamenja uprava in prodajo ali odpustijo omenjeni bo barca lahko zacela graditi ekipo...do takrat kdorkoli bo prisel rezultatov ne bo pa tudi ce kupijo poleg lautara in neymarja se par igralcev iz citya in psgja....
Trend01
06. 06. 2020 17.24
+2
To kar dela uprave Barçe je njihov problem. "K sreči". Danes sem bral, da je Realu uspelo. Uspelo jim je uravnotežiti proračun za sezono 2019/20. Ne bo plusa, a ne bo - POMEMBNO - minusa. Kljub 200M izpadu prihodkov zaradi Covida-19. Kar pomeni - da bi se lahko Real poleti ojačal. Morda Havertz (naj bi ga kupili za 80M in pustili v Bayerju še leto dni) ? Håland? Jadon? Nekoga od teh treh. Camavinga (odvisno ali gre Rennes naprej)? Da domov pokličejo končno Ødegaarda? Hakimija?
samomojemnenje
06. 06. 2020 17.39
+1
Sem zadnjič bral, da Odegard še ne želi nazaj, ker mu Zidane ne more jamčit polno minutažo in bi rad ostal še leto dni na posoji. Se zanj zanima Milan, ki naj bi mu jamčil polno minutažo.
Trend01
06. 06. 2020 17.54
+2
Tudi Zidane se bolj giblje na to stran, da bi do konca oddelal pri Sociedadu. Enako je s Hakimijem. Vsi bi kar pogodbeno v prvi ekipi igrali. Nima nihče več "cojones", da si to izbori? Pri Realu je bil to npr. (kot zadnji) Fede. Nič ni jokal, zahteval. Izkoristiš minute in razturiš. Enako velja za Mendyja, ki je "zbrcal" večnega in nepogrešljivega Marcela. Pa Asensio. Ne pa jokice. Pa razni "Jovići"...
Kollerik
06. 06. 2020 18.45
+0
Cripson, ne morš iz svoje kože in spet pametuješ in hinavčiš brez veze. A ti pa ne bi rad, da Real pripelje Mbappeja? Ma daj...
PogiRogi459
06. 06. 2020 20.23
+1
Ce barca pokupi neymarja lautara jih kritizira ce bo pa real pripeljal haalanda, mbappeja bo pa hvalil upravo reala. Tega pac ne razumem
Trend01
06. 06. 2020 20.52
Jaz upam, da uprava Reala ne bo šla po Mbappéja. 1.) predrag prestop - 200M+ 2.) previsoka plača = VSE SKUPAJ predrago 3.) enodimenzionalen igralec 4.) postaja zafnan..... Raje bi videl, da gredo po Jadona (če že) in Havertza. Cena za oba za sam prestop, bi bila podobna; kakor tudi njuna plača. Ker jim je (baje) v prvem planu Håland, ne vidim razloga zakaj bi rabili še Mbappéja. Potrebujejo spredaj 6 top igralcev za 3 igralna mesta? Kot nekoč Berlusconijev Milano? Imamo, ker lahko! Zdaj je čas za varčevanje. Mbappé naj gre pa v Anglijo, če so pripravljeni toliko denarja stran metati, oz. ostane v PSG. Mislim, da je cilj, ki ga ima trenutno Real (v dveh sezonah) realističen: Havertz (če ne zamudijo), Jadon, Håland, Camavinga, Upamecano. Pa je ekipa za naslednjih 10 let. In vsa igralna mesta pokrita. Kylian ni nuja. Je prestiž.
PogiRogi459
06. 06. 2020 20.57
To razumem in se tudi strinjam. Prejsnji komentar se je pa nabasal na cripstoneda.
PogiRogi459
06. 06. 2020 20.58
No razen to s haalandom. Fant je se mlad, vseeno bi bilo verjetno bolje se malo pocakati.
Trend01
06. 06. 2020 21.09
Ja, vem, da je šlo na njega. Håland? Talent? Da. Dokazan? Ne še do konca. Lahko, da je le sezonski. A bi bil lahko, npr., kot investicija. Ali drugače - nimaš kaj za izgubiti. Naprej ga lahko vedno prodaš. Če pa pri prometu 800-900M letno izgubijo 10-20M, se tudi ne bi smel svet podreti. Ali še drugače - "fishing".
samomojemnenje
06. 06. 2020 21.22
Mislim, da bo kar gužva v napadu. Asensio, Rodrigo, Hazard, Vinicius, recimo Havertz, recimo Jadon, pa če začne Jovič zabijat, pa je tu še Benzema, ki ga Zidane obožuje, Bale???... Aha, pa Haland. Gužva. Mislim, da bodo kupili le enega za špico. Imajo dovolj. Tudi Barca rabi enega za špico in konec. Za letos. In se nikakor ne zaletavat v pregrešno drage nakupe. Najpomembnejša okrepitev Barce pa bi vsekakor bil novi, pameten predsednik kluba.
Trend01
06. 06. 2020 21.42
Tako nekako. Brez dragih nakupov. Tudi z normalnimi se da. Recimo Werner za cca. 55M??? Havertz menda cca. 80M. Nekateri pravijo, da lahko tudi 100M. Ne vem. Ne vem kako se bo Asensio vrnil in kje bo igral. Če bo Zidane Hazarda držal na LW, sta Asensio in Vinícius zvisela. OK. Asensio je v neki teoriji AM, oz. LM, a le v teoriji. Je LW. Mogoče imata zdajle šanso, ker bo ogromno tekem. In to se bo zavleklo še v naslednjo sezono, ki bo takoj tukaj. Jović? Če ne začne zabijati do januarja, se verjetno takrat poslavlja. Je predrag. 20M plačujejo letno zanj. 20M!!! Ponudba zanj je prišla iz Italije. Na desni bo pa nastala manjša luknja. Bo imel Rodrygo kar dovolj prostora in časa. Saj sam veš kdo ima vedno prednost. Tisti z najvišjimi plačami (razen Balea) in ljubljenci trenerjev (Benz). Bale še to leto, in nato pride Jadon ali Havertz. Jadon tipičen winger, a hkrati odličen povsod v napadu (razen CF); potem Havertz, ki je odličen (vsaj zadnje pol leta, leto dni) kot RW, AM in CF. Zato je tudi on dragocen. Aja, pa še mulo Kubo zadaj čaka, da pride na vrsto...
Trend01
06. 06. 2020 08.54
+1
Če pustimo Messijevo poškodbo pri miru. Kakšna je vedo le on, zdravniki, vodstvo, družina. Ostalo je predvidevanje. Barcelona zdaj želi - kot smo že pisali - kupiti Lautara in Pjanića. Ker klub trenutno ravno ne razpolaga z dovolj denarja, bi radi naredili menjave. Vendar so - zaenkrat - vsi igralci to zavrnili. To so Arthuro, Dembélé, Neto, Umtiti. Za Pjanića se zanima tudi PSG. V kolikor ne bodo dobili Lautara, nimajo B opcije za napadalca (torej le Martin Braithwaite). Tako odpade tudi tolikokrat omenjeni Aubameyang (to je bolj pisanje - pravijo - angleških časnikov). Barcelona bo torej (po vsej verjetnosti) naslednjo sezono odigrala v podobni sestavi kot letošnjo (kupili so Trincãa, Matheus Fernandesa in Pedrija). Verjetno se vrača Cucurella. Morda še kdo. A hkrati mora klub prodati za 70M igralcev. Vsi vemo, da je le malo igralcev kateri se striktno NE BODO prodali. Ter Stegen, de Jong, Messi. Vsi ostali so za pravo ceno naprodaj. Ali je to pametno? Mislim, da ne. Morajo nekaj dokupiti. Igralci bodo leto dni seveda starejši in letošnji poletni "počitek" bo izredno kratek. Saj so zdaj počivali, kajne? No, ni čisto tako. Zdaj bo hud tempo. Pri visokih temperaturah. Tale tempo (utrujenost + poškodbe) se bo preneslo v sezono 2020/21.
Kollerik
05. 06. 2020 21.24
+5
Povzeto: Katalonski TV3 poroča, da je prvi zvezdnik moštva Lionel Messi ob koncu torkovega treninga začutil ostro bolečino v mišici na desni nogi, zdravniški pregledi pa naj bi pokazali, da je Argentinec utrpel mikro raztrganino, zaradi katere včeraj ni treniral. Sprva so se v španskih medijih pojavile informacije, da je Messi trening preskočil le zato, da ne bi staknil še hujše poškodbe, TV3 pa trdi, da Messija vendarle čaka malce daljši počitek, in sicer je v tovrstnih primerih predviden čas okrevanja po poškodbi vsaj 10 dni. Barcelona bo prvo tekmo odigrala 13. junija v gosteh proti Mallorci, nato pa Katalonce čaka divji ritem tekme, v katerem bodo v petih tednih morali odigrati kar 11 tekem.
samomojemnenje
05. 06. 2020 21.06
+11
Sem včeraj nekje bral, da naj bi Barca prisilila Arthurja, da odide v Juve za zamenjavo za Pjanića in sicer naj bi ga trener držal na klopi in bi mu s tem dali vedeti, da naj več ne računa na mesto v ekipi. Če je to res, potem pa ne vem, kje so navijači v Barceloni, da ne odnesejo Bartomea in Abidala iz pisarne. Pa se je letos že lepo videlo, ko je bil Arthur na klopi, igra ni stekla. Z vstopom Arthurja, pa je sredina oživela. Bomo videli, kaj se bo dejansko dogajalo. Upam, da je to še ena v nizu rekla kazala novic.
Trend01
05. 06. 2020 21.13
+6
Je tako. V načrtu imajo kombinacijo Busquets - de Jong - Pjanić.
Trend01
05. 06. 2020 21.23
+6
Kdo bo pravzaprav igral? Želijo prodati LB Firpa, ki ga cenijo na 42M (noro), potem RB Semeda. Nato stran poslati Rakitića in Vidala. Kupiti pa Pjanića in 111M Lautara. Torej boste imeli na LB in RB po enega igralca (ajd, plus kdo iz akademije). Na sredini bo le še Puig (če bo ostal). Tako bo Fati spet počival spredaj na klopi, ker bodo tam Griezmann, Dembélé, Suárez, Braithwaite, Lautaro (Aubameyang?), Messi. Fati ima trenutni probleme s sklepi, ker (tako Sport) prehitro raste. Kako misli torej Setién tole "zvoziti"? Ne pozabimo; igralce (70M) morajo prodati do konca tega meseca.
Kollerik
05. 06. 2020 21.29
+4
Poročajo pa tudi, da Arhur ne želi zapustiti Katalonije. Že par dni stare novice pa so, da želi Juve vniti nazaj k sebi Artura Vidala, ki je z Juventusom štirikrat osvojil italijansko prvenstvo. Želijo tudi Dembeleja. Predlog Juventusa je, da bi kluba za stalno zamenjala Pjanić in A. Vidal, želijo si še, da jim Barca za eno leto posodi Dembeleja z odkupno klavzulo zanj...
Trend01
05. 06. 2020 21.36
+5
Jp. A je Dembéléjev zastopnik, Moussa Sissoko, stvar zanikal. Bo ostal. Menda. Enako velja za enak prestop k L'poolu, kjer naj bi nadomestil Manéja.
samomojemnenje
05. 06. 2020 21.51
Kam pa Mane? V Real? Če dajo Vidala zaa Pjanića, ok. Sam ne Arthurja. Namesto pomladiti ekipo, pa bi gradili na Bousqetsu in Pjaniću. Ajd, sej ni slab Pjanić, samo če bi to bilo pet let nazaj, ko je Xavi odšel, ne pa zdaj pri tridesetih. Firpo res ni neka dodaana vrednost, samo, da ostanejo samo z Albo pa je spet neumnost. Baje želejo nekega Američana, sem pozabil katerega, za beka pripeljat. Pa Semedo tudi ni slab, pa bo ostal samo Roberto na tej poziciji. Mogoče pa hoče Bartomeu pred odhodom narediti še večjo škodo, kot jo je že.
Kollerik
05. 06. 2020 21.57
Torej upom, da se nekako znebijo Dembeleja, slabo kaže. Poročajo tudi, da je 22 letni Lautaro Martinez še vedno glavna prestopna tarča Barcelone v letošnjem poletnem prestopnem roku in to navkljub koronakrizi, ki je v zadnjih mesecih ohromila nogomet. Še več, po poročanju španskega športnega dnevnika Sport sta obe strani zdaj dosegli osebni dogovor. Napadalec se je ob privoljenju Interja dogovoril za petletno pogodbo, ki mu bo letno prinesla 12 milijonov evrov (Dnevnik, 2.6.2020). Zadnjo besedo bo vseeno imel Inter, ki se bo zdaj moral usesti za mizo s španskimi prvaki in doreči višino odškodnine. Milančani naj bi od Barcelone zahtevali najmanj 80 milijonov evrov in še nekaj njihovih igralcev, kar je bistveno več od 60 milijonov evrov, kolikor so za Martineza pripravljeni odšteti na Camp Nouu.
Kollerik
05. 06. 2020 21.58
Zahtevali bi Rakitića in še koga... Vidala?
Trend01
05. 06. 2020 21.59
+2
@samo - Real? Kaj pa vem. Toliko igralcev se povezuje z Realom, da je vse skupaj brez veze. Pustimo se presenetiti. Pri Realu nikoli ne veš.
samomojemnenje
06. 06. 2020 17.42
Ja, nazadnje je bilo govora, da se zanj ogreva Real, je pa menda cena zanj 140M, kar pa dvomim, da bi ata Perez bil pripravljen toliko odšteti. Za drugega kupca pa še nisem slišal. Pa vprašanje koliko ga Real potrebuje, saj tukaj igra Vinicius in Hazard. In ni hudič, da bo Vini prej kot slej začel tudi zabijati.
janezdollar
05. 06. 2020 21.03
-5
On nikoli ni bil ne vem kako pripravljen...leta pa tudi delajo svoje...
Brgolino
05. 06. 2020 20.31
+8
Ko tako komaj cakas da se tekme zacnejo pa udari najslabsa novica...ok lahko da bo igral ker drugace ne vidim nekega smisla v igri barce ob koncu sezone
olimpija007
05. 06. 2020 20.00
+9
cripstoned
05. 06. 2020 19.25
+13
messiju seveda zelim cimprejsnje okrevanje...to je zadnje kar so hoteli pri barceloni...zdaj je ogrozena se liga prvakov...v kolikor ne bo messija bodo tezko napredovali proti napoliju kaj sele proti ostalim ki bi jih cakali v naslednjih rundah lige prvakov...definitivno najslabsa mozna novica za barcelono...
AtleticoSLO
05. 06. 2020 19.28
+16
Menim da trenutno favorita ni nikjer...forme so daleč od običajnih..in ja naprej gre lahko kdor koli
samomojemnenje
05. 06. 2020 21.09
+3
Atletico, se strinjam. Po mojem lahko še vsi napredujejo, tudi Real zame še ni odpisan. Tudi napoli lahko preseneti Barco, tudi z Messijem na čelu, ker do avgusta bo verjetno že nared, če ne bo kakšne nove poškodbe.
Jarek
05. 06. 2020 19.05
+13
V tem članku se spet vidi kvaliteta novinarjev. Najprej je omenjena mečna mišica, v nadaljevanju članka pa dimeljska mišica. Upam, da avtor pozna razliko med njima in da gre za napako.
Trend01
05. 06. 2020 20.06
+4
Pa res. Sem pri mečni mišici nehal brati. Morda "avtor" članka ve kje so dimlje in kje je stegenska mišica. Mu pomagamo? Dimlje so tam kjer zelo, zelo boli, če te žoga zadene. Stegenska pa tam, ko se po nogah potolčeš, ko se pripravljaš na šprint ali kaj podobnega. Torej; ena je "znotraj", druga "zunaj".
Kollerik
05. 06. 2020 18.54
+8
Spet mutijo, torej gre nekaj res narobe. Videti tekmo Blaugrane brez njenega kapetana in ikone Messija je kot župa brez soli, zato močno upam, da ni kaj hujšega.
samomojemnenje
05. 06. 2020 21.01
+1
Leto, dve, tri in se bo treba navaditi, da Messi ne bo več igral. In zgraditi novo močno ekipo.
samomojemnenje
05. 06. 2020 18.43
+9
Tako so govorili tudi lani avgusta, da ni nič hujšega, potem pa je manjkal skoraj dva meseca. Enkrat je mečna, enkrat je stegenska. Naj se odločijo katera.
Trend01
05. 06. 2020 18.19
+12
Mečna mišica? Od kod vam to? A ni delno natrgan "quadriceps"? Torej stegenska mišica?