MotoGP

VIDEO: Dan padcev v Sepangu: grozovit padec Baza, na tleh tudi Lorenzo, najhitrejši pa presenetljivo Petrucci

Sepang, 02. 02. 2016 10.57 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Drugi dan testiranj dirkačev in moštev v razredu motoGP je minil v precej bolj razburljivih okoliščinah. Za razliko od prvega dne smo bili deležni velikega števila padcev. Najhujši se je pripetil Francozu Lorisu Bazu, ki je padel pri več kot 290 km/h. Presenetljivo je bil najhitrejši Danilo Petrucci.

Več videovsebin
  • Drugi dan testiranj razreda motoGP v Sepangu
    06:41
    Drugi dan testiranj razreda motoGP v Sepangu
  • Padec Lorisa Baza v Sepangu
    00:13
    Padec Lorisa Baza v Sepangu

V Sepangu je bil na sporedu drugi dan zimskih testiranj pred začetkom sezone 2016. Dirkači in moštva razreda motoGP so se potili v velikih vročinah in visoki vlažnosti, ki je značilna za Malezijo. Drugi dan testiranj so zaznamovali tudi številni padci. Najhuje jo je skupil Francoz Loris Baz, ki je doživel grozovit padec pri 290 km/h. Testiranja so bila nemudoma prekinjena za več kot uro in pol, saj so odgovorni ugotavljali vzrok nesreče. Ker je Bazu pri visoki hitrosti razneslo zadnjo gumo so organizatorji in proizvajalec gum Michelin takoj prepovedali uporabo zadnje mehkejše različice pnevmatike, dokler ne odkrijejo razloga. Dirkači so tako testiranja dokončali na trši različici zadnje gume. Francoz sicer ni utrpel hujših poškodb. Ni pa bil edini, ki je doživel padec. Na tleh so se znašli tudi aktualni svetovni prvak in na prvi dan testiranj najhitrejši, Jorge Lorenzo, padli so še Pol Espargaro, ki je na tleh končal kar dvakrat, Bradley Smith in Tito Rabat.

Danilo Petrucci
Danilo Petrucci FOTO: motoGP

Drugi dan testiranj je bil presenetljivo najhitrejši Danilo Petrucci, ki vozi za poltovarniško moštvo Ducatija – Pramac. Petrucci je že prvi dan  nakazal, da je njegovo moštvo na pravi poti pred letošnjo sezono, ko je dosegel četrti najhitrejši čas. Drugi je bil Jorge Lorenzo, ki se je po padcu uspešno vrnil na stezo in le za malenkost zaostal za Italijanom. Tretji čas drugega dne je postavil Hector Barbera. Bolje se je tudi odrezal Marc Marquez, ki je postavil četrti najhitrejši čas. Devetkratni svetovni prvak Valentino Rossi je drugi dan končal s šestim najhitrejšim časom. Za moštvo Ducati se je danes na progi potil tudi dvakratni svetovni prvak v kraljevem razredu Casey Stoner, ki je imel na koncu deveti čas drugega dne testiranj.

Drugi dan testiranj, je kljub uro in pol dolgi prekinitvi dirkačem uspelo opraviti veliko število krogov. Najdlje časa sta na stezi preživela Bradley Smith in Maverick Vinales, ki sta opravila kar 59 krogov. Sledil jima je Cal Crutchlow s 55., ter Valentino Rossi in Rabat, ki sta odpeljala krog manj.

Časi drugega dne testiranj v Sepangu:

1. Danilo Petrucci ITA/Pramac 2:00,095 9*/46**
2. Jorge Lorenzo ŠPA/Yamaha +0.060 31*/32**
3. Hector Barbera ŠPA/Avintia +0.292 6*/32**
4. Marc Marquez ŠPA/Honda +0.748 5*/52**
5. Cal Crutchlow VB/LCR +0.804 53*/55**
6. Valentino Rossi ITA/Yamaha +0.926 47*/54**
7. Scott Redding VB/Pramac +0.954 3*/42**
8. Andrea Iannone ITA/Ducati +0.957 9*/39**
9. Casey Stoner AVS/Ducati +1.008 37*/45**
10. Bradley Smith VB/Tech 3 +1.012 58*/59**
11. Maverick Vinales ŠPA/Suzuki +1.326 4*/59**
12. Dani Pedrosa ŠPA/Honda +1.380 4*/36**
13. Yonny Hernandez KOL/Aspar +1.549 7*/41**
14. Andrea Dovizioso ITA/Ducati +1.628 12*/35**
15. Pol Espargaro ŠPA/Tech 3 +1.897 6*/32**
16. Aleix Espargaro ŠPA/Suzuki +1.997 34*/39**
17. Tito Rabat ŠPA/Marc VDS +2.233 5*/54**
18. Stefan Bradl NEM/Aprilia 2.277 4*/45**
19. Loris Baz FRA/Avintia +2.516 12*/26**
20. Katsuyuki Nakasuga JAP/Yamaha Test +2.596 35*/43**
21. Alvaro Bautista ŠPA/Aprilia 2.781 4*/52**

*najhitrejši krog
**število odpeljanih krogov

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (230)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pingosok
03. 02. 2016 19.19
-7
Ej ga-ni ga čez Marca,profesorja na motorju in pika .
Callux
03. 02. 2016 08.05
+8
Vse kaže, da je današnjega dogajanja v Sepangu konec, saj je steza mokra... Zaradi tega pa se tudi ne pričakuje, da bi šel kdo še na progo, saj je tveganje za padec preveliko...
Callux
03. 02. 2016 10.32
+6
Ne, ker bodo kar danes dokončali.. Se je na srečo steza v teh dveh urah od mojega posta posušila... dosežen je bil že tudi prvi krog v 1:59, verjetno mi ni treba omeniti kdo ga je dosegel.. :D
BenBostrom
03. 02. 2016 10.47
-4
...adijo pamet...če malce samo pomislim bo JL kot MM 2014...res kapo dol,čas je ubijalski...ampak tako kot se je že velikokrat reklo,to so le testiranja in ne vemo točne taktike ostalih.
Callux
03. 02. 2016 10.55
+6
Bi si upal trditi, da je bil tale krog samo simulacija kvalifikacij, da vidi koliko je zmožen hitro voziti... Drugače pa nihče še ni delal simulacije dirke, ker bo potrebno še več priprav...
BenBostrom
03. 02. 2016 10.57
-5
si mi vzel besedo iz ust callux,ampak vseeno moramo priznati,da je krog res,res dober
Callux
03. 02. 2016 10.58
+4
lukidra
03. 02. 2016 11.02
-7
Čas kroga je odličen, glede na to da je bil odvožen na trdi gumi. Livio Suppo pa je v intervjuju dodal, da sta oba dirkača zadovoljna nad novim motorjem, kaže se tudi velik napredek.
Callux
03. 02. 2016 11.08
+5
Hmm zanimivo tole lukidra če je res, saj sta bila še včeraj oba zelo izgubljena in nista videla veliko pozitivnih stvari... Hondi moraš vedno verjeti samo na pol, njihove izjave je treba vzeti z malo več zadržka kot izjave ostalih moštev.. :D Drugače pa Stoner ne bo prisoten v Avstraliji na testu.. Potrjeno s strani Dall'Igne
BenBostrom
03. 02. 2016 11.13
-5
...po moje tudi hondi ni praktično veliko verjeti ker glede na lansko "polomijo" po moje so zagotovo "skuhali" kakšno presenečenje oziroma vsaj zaenkrat ne kažejo asov in izvajajo res teste da bi se zopet povrnili na sam vrh,ker če bi se ozirali na dosežene čase potem lahko žačnejo z povsem novo zasnovo za 2017 in pišejo pozabi na 2016 sezono...no,to je samo moje mnenje
lukidra
03. 02. 2016 11.14
-6
To je res, seveda morajo še veliko stvari spraviti v red. Toda vseeno mislim, da so kar lepo napredovali, glede na to, da je Marqezu uspel krog 2,0. Pedrosa, ki je imel včeraj ogromno problemov z oprijemom zadnje gume, pa je v zadnji uri zelo popravil čase in jih kar nekaj zaporedoma odvozil okoli 2,1... Smith je pa odvozil ogromno krogov :D So pa vsi dirkači že bolj zadovoljni nad sprednjo gumo in tudi elektronike se navajajo. Zanima me samo še kako se bo vse skupaj obneslo ob simulaciji dirke...
Callux
03. 02. 2016 11.20
+6
Glede simulacije dirke so ravno pri Hondi najbolj zaskrbljeni, saj morajo uporabljati res malo elektronike trenutno da dosegajo približno spodobne čase.. Yamaha je v boljšem položaju, a vsaj po predvidevanju večine dirkačev naj ne bi bila bila Ducatiju, ki ima elektroniko skoraj že povsem urejeno in vse deluje tako kot mora... Če gledamo čase vseh 3 dni, potem ima Honda 2 predstavnika v top 10, Yamaha 3, Ducati pa kar 5...
number46
03. 02. 2016 11.37
+5
DA se še jaz malo podrenam,45 ima prav tudi, če Yamaha in Honda postavita boljši čas brez TC na rabljenih gumah recimo po 2o odpeljanih krogih se bo samo vrtelo v prazno oziroma, če sodimo po Hondinem scenariju bo TC prekinjal moč do te mere, da se nebojo nikamor premikali. Tisti ki bo prvi porihtal nastavitve na novi elektroniki bo imel največ možnosti za zmago zaenkrat kaže najbolje Ducatiju. Do dirke je še dolga Yamaha in Honda imata še nekaj časa, da ujameta Ducatija vsekakor bo zanimivo in napeto. Drugače Lorenzov časza 1krog je boljši kot na B gumah. Bomo videli na naslednjih testeranijh kaj so se naučili ta teden.
lukidra
03. 02. 2016 12.40
-4
@Callux tukaj se ne morem povsem strinjati s tabo ( ne da zdaj zagovarjam hondo) . Elektronika se uporablja za pomoč voznikom, če govorimo o TC se ta vklopi ko se zadnje kolo začne vrteti v prazno s tem pa se zgublja hitrost in posledično čas. Torej če vozijo z malo elektronike je to dobra stvar, saj naj bi to pomenilo da se motor dobro obnaša. Se pa strinjam z number46, če bodo imeli problem s prekomerno obrabo gume na dirki ( kot posledica presgresivnega motorja in prenašanja moči na zadno gumo) pa bo to velik problem. Toda lani je imela Honda proti koncu dirke ponavadi manj problemov kot Yamaha. In če gledamo, da so uporabljali trdo gumo, ki je povzročala več težav z oprijemom je Lorenzotov čas zelo dober, odličen. Popravi me če se motim :)
k53e
03. 02. 2016 15.02
-4
lukidra + . Sicer ste še pa vsi mal prehitri z temi scenami kaj bo na dirki, to so le bila šele prva testiranja. Je pa res da se že vidi ker je že na pravi poti in kera moštva še rabijo veliko dela vložit. Ampak že do naslednjih testiranj se lahko vse spremeni :)
lukidra
03. 02. 2016 16.00
-4
k53e
02. 02. 2016 21.54
-3
Mene pa nekaj zanima. Pa ne provociram, ali karkoli, samo res odkrito vprašanje želim s strani Rossijevih navijačev. Kako da to leto, sedaj, kar naenkrat spet navijate za Stonerja in vam je kar naenkrat vredu? Namreč ne samo tu, tudi na facebooku pod komentarji itd. sem videl veliko Rossijevih navijačev, ki so napisali good to have you back, pa malo tudi provokativne v smislu, daj vetra Marquezu in tem malinovcem, en je celo napisal, Stoner please team up with Rossi and defeat Marquez and Lorenzo. No sprašujem pa zato, ker sem zelo zbegan, zato ker vem da je še ko je Stoner dirkal bil ravno za vas Rossijeve navijače on jokica in ste ga zmerjali in žalili, kot sedaj enako govorite za Loreza in Marqueza. Pa ne samo ko je še dirkal, še nedolgo nazaj, lani ali predlani ste govorili Stoner je jokica, Rossi ga je peljal scat kadarkoli je hotu, itd. Kaj se je kr naenkrat spremenilo?
k53e
02. 02. 2016 21.56
-3
pa še enkrat, to ni kot provokacija, ampak kot resno vprašanje. Zato ker me zelo čudi, kako hitro menjate mnenja Rossijevi navijači.
HAILWOODmike
03. 02. 2016 08.24
+10
Eto....js kot rossijev navijac. S stonerjem je imel rossi odlicne dvoboje in tisto je bilo pravo dirkanje! Tole sedaj s 93 je se veliko drugega kot to...spanske kuinje nocem gledat.. ceprav mi 27 nikoli ni bil simpaticen, dirkal je pa odlicno. In kot ljubitelj tega sporta bi rad gledal ravno to! Se bolj mi pa godi, da stonerju gredo na k dorna in ostali podrepniki...kot tudi marsikomu drugemi! Eto...zadovoljen?
HAILWOODmike
03. 02. 2016 08.42
+8
Pa se to. 27 je pomojem kot talent za dirkanje svetlobno leto pred 93!
Mitutoyo
03. 02. 2016 10.24
-8
Strela....ti bi lohk dost gnoja obrnu glede na to kk zdej obračaš besede
HAILWOODmike
03. 02. 2016 13.35
+7
k53e
03. 02. 2016 14.01
-3
Mike zanimivo da rečeš da Stoner zna dirkati. Se spomnem ko si še/ste nedolgo nazaj blatili vsi Rozi fančki po njem. Ahh ja kak se hiter sučete, koker vam paše. Sej pravim čez par let boste kr naenkrat že za Marqueza spet nazaj navijali, kot ste to tudi predlani navijali zanj. ;) In izjava da je Stoner večji talent kot Marquez je smešna. Imata namreč zelo podoben stil vožnje, samo da Marquez še bolj izpiljen in lepše za pogledat. In še Marquez ga je že prvo leto zasenčil, smo 2013 že kr pozabli na Stonerja. No pa saj je vse zasenčil, še posebej 2014! :)
HAILWOODmike
03. 02. 2016 14.51
+6
Proso si za odgovor zdaj pa te spet srbi....me jest bom navijal poleg Rossija za koga bo meni pisalo....ti pa si 93 to preberi če ti ne kapne
k53e
03. 02. 2016 14.54
-2
Ne ne že vredu, vse lepo in prav. Kot si rekel, vsak naj navija kakor mu paše. To je tud čar motoGPja in športa nasploh :) ..kk bi pa blo, da bi vsi za istega navijali.
Darth-Vader
02. 02. 2016 21.01
-2
res je lepo videt stonerja gor mi pa nekaj smrdi tuki pri vsem skupi. tipi so rekli da bo furu samo na privat testiranju, potem samo še kao danes in sedaj da bo še jutri... očitno morjo bit ful ful zadovolji z njegovim delom da ga kar nočejo še poslat iz malezije. kot drugo kako to da ni naredu niti enga kroga z soft pred nesrečo. a se bojijo pri ducatiju da bi preveč užalil oba tovarniška voznika?
Callux
02. 02. 2016 21.07
+7
Kroga s soft gumo ni storil zato, ker je tam samo zaradi tega, da zbira podatke za Ducati, ne da dela hitre kroge... Po njegovih lastnih besedah mehko gumo uporabiš takrat, ko želiš uničiti konkurenco z res hitrim krogom in on tega trenutno ne potrebuje.. Drugače pa je naslednji, ki je Dovija spravil v zoprno situacijo
Darth-Vader
02. 02. 2016 21.16
-1
ok sam vseeno a ni dobro da daš majstru v roke vse kar mu lahko pa naj naredi čas najboljši kot upa da se vidi koliko je motor zmožen. potem pa naj se zamislijo vsi. od konkurence od tovarniških voznikov da naj začnejo malo migat ne pa "vlečt €" in pa ducati naj razmisli o motorju in o voznikih...
Callux
02. 02. 2016 21.20
+9
Dovi je že tako pod izjemno hudim pritiskom Dall'Igne, bi rad da pade v depresijo še pred prvo dirko?? :D Že sedaj ve, da bo potreboval čudež, da ohrani sedež za naslednjo sezono, ker mu ne gre nič na roko od tega kar počne.. Konkurenca pa se tudi že tako ali tako preveč ukvarja z Ducatijem, verjetno bi si tudi slednji želeli, da se ne bi toliko
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 21.24
+6
MrNurmic .
02. 02. 2016 21.24
+10
pingosok
02. 02. 2016 20.44
-7
Za teste je škoda komentarjev,saj so sam testi...
peterpanuser2
02. 02. 2016 20.53
+14
pingosok
02. 02. 2016 20.55
-7
ceviplastika
02. 02. 2016 20.33
+2
Jutri je te zadnji tan testiranj v Sepangu. Kdaj pa so naslednji testi?
MrNurmic .
02. 02. 2016 20.42
-5
Callux
02. 02. 2016 20.43
+8
Od 17. do 19.februarja je v Phillip Islandu ter od 2. do 4.marca v Katarju
erlapsus
02. 02. 2016 20.14
+11
...na longrunu je LOR najboljši,potem ROS..STO,PET,VIN,...slabo HRC in DOV...da vidimo jutri,koliko krogov zdržijo Michelinke...ali bo potrebno...spet menjavati motorje sredi dirke;)
Callux
02. 02. 2016 20.23
+6
Mogoče se malenkost motim, ampak Scott je bil hitrejši od Petruccija ko pride do konstantnosti, a počasnejši na en krog :D Z ostalim se strinjam ;)
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 20.28
+6
vinales je na konc pokazu da je zravn,kalukse reding ne zmore več k dva kroga,petruči pa zgubi 0,2 s na ravnica,k je bajsast:D
Callux
02. 02. 2016 20.30
+5
Rocky Boy pojdi pogledat malo čase, ne govori na pamet... V celem dnevu Petrux ni nanizal niti enega kroga v 2:01, njegov najhitrejši po dveh v 2:00 danes je bil v 2:02.. Scott sicer ni dosegel čas 2:00 danes, ampak jih je imel 5 v 2:01..
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 20.35
+3
kalukse,tri kroga i več rab za longran,redings pa nardi dva pol pa konc
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 20.37
+4
petruči je šu dvakrat 2:00 dons,kaj je tebi?! dvakrat sekunda boljš k redings
Callux
02. 02. 2016 20.39
+6
Poglej kaj sem zgoraj napisal.. Dvakrat v 2:00, naslednji najhitrejši krog pa v 2:02.. S tem, da je imel popoldan, ko bi moral delati na konstantnosti največ težav.. Scott pa ne, ker hitrosti na en hiter krog sploh še resno preizkusil ni, ampak dela na rabljenih gumah.. :D Samo njegov najhitrejši krog je bil 9 desetink hitrejši, drugi je bil 0.3, kar ni sekunda.. Ampak časi na testih tako ali tako ne štejejo, ampak delo, ki ga dirkač opravi :D
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 20.43
+5
kr sam poglej kas napisu,redings je druga violjina
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 20.44
+3
gp15,krilca pa nosi redings u privat lajfu
KravaMlekarica
02. 02. 2016 20.45
-7
Katero verzijo Ducatija sploh vozita Redding in Petrucci? Imata enaka zakrilca kot Dovizioso in Iannone?
Callux
02. 02. 2016 20.46
+7
Pramac uporablja GP15, s tem da imata ta test oba samo en motor, ker sta vsak en motor posodila Stonerju in Pirru.. Krilca so enaka, a imata samo en par...
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 20.47
-3
kalukse zakaj bi pirro meu gp15?? a ni on testni za gpx 16
Callux
02. 02. 2016 20.49
+7
Zakaj bi imel Pirro GP15?? Mogoče zato, ker s Caseyem zbirata podatke, ki jih potem primerjajo s podatki pridobljeni z GP16, ki ga uporabljata Iannone in Dovi, in tako hitreje odkrivajo kje novi motor rabi več dela.. Da pospešijo proces samega razvoja, saj sta motorja skoraj identična..
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 20.52
+1
a se pirro okol po sepangu sz gp15 fura?k dans ga ni blo,jutr pa bo na gp16
MrNurmic .
02. 02. 2016 20.53
-9
se ne morem strinjati da je bil slab dan za HRC.MM je za sekundo in pol izboljšal najboljši čas in je stopnjeval ritem vse do padca Baza.opravljali so teste elektronike in šasije z istim "evo" motorjem.časa je dovolj zato mislim da se bo vse postavilo na svoje mesto in so nekatera vaša sklepanja povsem preuranjena
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 20.55
+10
nurmic,markez je globok zabredu i je šu na okvir od pedrozota,k je sam tak razvijalc
Callux
02. 02. 2016 20.55
+10
Ne bo na GP16, ker je Ducati pripeljal samo dva, za vsakega Andreo po enega.. V bistvu ga sploh na progi ne bo, ker bo njegovo delo opravljal Casey.. Bo pa prisoten v garaži :D Za HRC pa je kljub majhnemu napredku slab dan.. Brez tega Marcovega časa na mehki gumi, bi bila oba tovarniška dirkača izven deseterice
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 20.57
+2
jutr bo slonči na gp16 pirro pa tud po potrebi
Callux
02. 02. 2016 20.59
+7
Nobeden od njiju ne bo na GP16, spet nisi prebral kaj sem ti napisal... Casey je tako ali tako dokler se Ducati ne odloči drugače na GP15... Niti ne bi bilo logično, če bi sedaj dali GP16 kateremu izmed testnih dirkačev, saj zaradi tega eden izmed tovarniških ne bi mogel normalno delati programa, ki so si ga zastavili
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 21.01
+5
Callux
02. 02. 2016 21.03
+7
To si boš ti samo želel, da bi me lahko spomnil na karkoli... :D
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 21.06
+2
as pozabu reding bo vozu ist motor k janone i dovi
Callux
02. 02. 2016 21.10
+7
Nisem... Vsaj na začetku ostaja na GP15, v primeru dobrih rezultatov ga čaka najnovejše Ducatijevo orožje.. Vendar je v vsakem primeru razlika med njima tako majhna, da je v bistvu vseeno katerega izmed obeh ima...
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 21.11
+2
Callux
02. 02. 2016 21.25
+7
Rocky ti si kot kaže pozabil, da je Scott pod popolno tovarniško pogodbi s Ducatijem in mora samo reči, da nekaj potrebuje in bo to tudi dobil?? Že tako naj bi uporabljal večino delov iz novega motorja, ker si jih v bistvu delita...
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 21.28
-1
kalukse nea nori,pramac ne sme i ne bo pred tovarneškim nkol,čist si zasleplen sz tem rednigsom
Callux
02. 02. 2016 21.32
+7
Ne sme in ne more?? Je že in je lahko.. To je dejstvo, ki ni prav nič povezani s tem za koga navijam.. Ne prodajaj mi buč, ker vem o določenih stvareh preveč, da bi ti verjel... :D
španjolskasupast4r
02. 02. 2016 21.34
+3
povej mi primer k je bil kak pred tovarniškam?bod resn
Callux
02. 02. 2016 21.40
+7
Ok, nič lažjega... Včeraj, danes, v Jerezu na testu oba dni, v Valencii na testu.. Lani pa Misano, Silverstone, Sepang,Valencia
Callux
02. 02. 2016 21.48
+8
Se mora dirka prej zgoditi, trenutno kaže tudi na to, kar ti trdiš da ni možno... Možnosti je ogromno, tako da jaz ne bi bil tako zelo prepričan v to kar si napisal... Edina stvar ki se letos že sedaj pričakuje je Ducatijeva zmaga...
kobanca
02. 02. 2016 19.29
+2
Callux malo off topic,,,,kje se da najlažje kupit karte za dirko? Pa da je ziher...šel bi v Spielberg....
mzurry
02. 02. 2016 19.32
+9
Callux
02. 02. 2016 19.33
+3
Bi ti zelo rad pomagal, vendar pri tem vprašanju na žalost nisem pravi naslov...
mzurry
02. 02. 2016 19.35
+10
Ma miljonkrat sem dal ze link gor ...pa na netu jih imas kjerkol pa sedaj so se par evrov cenej kot bodo kasneje ali pa sploh na dan eventa
kobanca
02. 02. 2016 19.52
-4
V mislih sem imel, če ima kdo kakšne izkušnje s tem...callux ni blema...
mzurry
02. 02. 2016 19.29
+6
Čist tko mau za publiko...... dans je komar ze na streho letu.....lopatka pa kanglca pa se pri murkezu v peskovniku!!!
pingosok
02. 02. 2016 20.47
-9
še te mučijo boljši od rozike? he,heKeri je bil dohtar.verjetno kje na svojem normalnem mestu,glede na njegove bergle...Saj bo lahk šesti,mogoče pa vsi odstopijo in bo prvi.he,he
strupzaKorl?ka
02. 02. 2016 21.53
+16
pingosok
03. 02. 2016 19.21
-4
Nightyfly
02. 02. 2016 19.24
+5
mzurry 02.02.2016 17:55:43 -2 1 3 Kot sem ze reku x krat...ce navijaci lorquez marenzo neb smetil po rossiju tud jz neb rabu po njihovih...roka roko umije lah jo pa tud umaže***************** Napisano z odliko :) ++++++++++++++
mzurry
02. 02. 2016 19.28
+2
MrNurmic .
02. 02. 2016 19.04
-10
Do prve tekme v Qatarju sta skoraj še polna dva meseca.V tem času se bo vse postavilo na svoje mesto.
medvedJEkriv
02. 02. 2016 18.32
+10
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ROSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Profesormarck
02. 02. 2016 20.53
-5
Saj je leeeetel,sam do šestega mesta,dalje ni šlo,kot ponavadi.
KravaMlekarica
02. 02. 2016 17.14
-8
Na crash-u je bolj obširno poročilo. Lorenzo se na mišelinkah počuti bolje kot na bridstonkah in je zelo zadovoljen s trdo zadnjo gumo. Ustreza njegovemu dirkaškemu stilu, sploh ob pospeševanju pri izhodu iz ovinkov, kjer je z Bridstonkami imel nekaj problemov. Ni toliko spinninga. Drugače pa oba dirkača Yamahe testirata vmesno verzijo M1 2015-2016 in pa radikalno 2016 s tankom zadaj in Lorenzo je obe verziji označil za zelo podobni. Zanimivo. Očitno bo Avstralija res dala končni odgovor, s katero verzijo naprej. Če se bo jutri dobro počutil, bo poizkušal simulacijo dirke. Je že tretji dan na antibiotikih.
ronnie1
02. 02. 2016 16.58
+7
Razocarala sta me Suzukija. Pricakoval sem vec. Kot navijac, se iz casov Robertsa in Schwantza upam, da bodo v preostanku priprav zmanjsali zaostanek. Zelel bi si, da se prikljucijo top ekipam....
Callux
02. 02. 2016 17.13
+2
Suzuki rabi še veliko dela na elektroniki, poleg tega oba dirkača preizkušata kar velike posodobitve, zato imata še nekaj rezerve pri časih, ki trenutno niso glavnega pomena
Z.I.Z.U.
02. 02. 2016 17.46
+1
Mene pa žalosti blamiranje Aprilie.. ostali bi v WSBK.. tam zmagovali pa bi blo..
Z.I.Z.U.
02. 02. 2016 17.50
+1
Callux
02. 02. 2016 17.53
+3
Trenutno Aprilia še uporablja lanskega, saj novi, ki je proti lanskemu revolucija, še ni pripravljen.. Tega bosta Bradl in Bautista testirala na zasebnem testu v Katarju, saj ekipa ne bo šla v Avstralijo.. In ostali bodo tudi v WSBK, saj se tja seli moštvo Ioda
Primožev
02. 02. 2016 19.05
+2
Primožev
02. 02. 2016 19.05
+2
zdej te bo lažje najdt med goro komentarjev
Callux
02. 02. 2016 19.29
+3
hehe bo kar res Primožev.. Sem se moral znebiti slabih spominov, zato sem jo zamenjal.. Pa tako mi tudi ni treba odgovarjati na vprašanje za koga navijam... Se samo na avatar pogleda, pa je vse jasno ;)
erlapsus
02. 02. 2016 16.55
+11
..današnji dan je pokazal dve stvari...prva....da bi lahko vsi dali klobuk dol STO.. in druga...sramota Michelina
mzurry
02. 02. 2016 16.39
+12
Prvi in tretji cas so pozabil oment je bil dosezen na soft gumah ki so jih po padcu prepovedali uporabljat in le komar je po tem se uspel odpeljati super krog na trsi zmesi gume
BenBostrom
02. 02. 2016 17.51
-7
e tole je pa že za tebi kapo dol dat,da si napisal komentar brez blatenja,razen tisti "komar" je sporen,ampak vseeno dobrodošla informacija
mzurry
02. 02. 2016 17.55
+4
Kot sem ze reku x krat...ce navijaci lorquez marenzo neb smetil po rossiju tud jz neb rabu po njihovih...roka roko umije lah jo pa tud umaže
BenBostrom
02. 02. 2016 19.02
-7
..ti dam kar prav...sam kot tudi sam veš,tisti ta pravi navijač nekoga,nikoli ne blati druge,...,ostali pa ki so muhe enodnevnice pa pač navijajo po "motu" kdor je najhitrejši,za tistega bom navijal...
Mitutoyo
02. 02. 2016 19.10
-6
Kaj bluziš Žurej pa si zmišljuješ.......pluvajo teb podobnim že precej časa.....sploh iz obdobja Stonerja k ga organsko niste prebavljali k vam je pral tisga siromaka #46...... In danes ta isti ploskate Stonerju.......softiči hinavski.....
mzurry
02. 02. 2016 19.21
+5
Ej miki mene drugi ne brigajo in jaz ti zase lah povem da samo vracam za vsak makaronar rozalija ipd ki ste mu nadeli ,,,,prali nasega siromaka a se sploh poslušaš?! Stonerju kapa dol takrat in sploh kapa dol sedaj!!!
Mitutoyo
02. 02. 2016 19.34
-7
Mau te spomin zapušča.......vse ostalo te je že....
mzurry
02. 02. 2016 19.37
+7
ceviplastika
02. 02. 2016 16.34
+1
S kakšno zadnjo gumo je Petrucci dosegel najhitrejši krog? Ker zdaj vidim, da je Lorenzo svoj najhitrejši krog dosegel s trdo zadnjo gumo, sklepam da enako tudi Rossi, Crutchlow, Stoner. Njim so najhitrejši krogi uspeli v zadnji četrtini testiranj, ko je bila že mehka zadnja guma prepovedana za uporabo. Za ostale (Petrucci, Barbera, MArquez, Redding, Iannone) imam občutek, da so svoj najhitrejši krog dosegli z mehkejšo zadnjo gumo... najhitrejši krogi so jim uspeli med tretjim in devetim krogom, razen seveda, če so že na začetku testiranj uporabljali trdo zadnjo gumo in so potem bo padcu Baza ostali brez možnosti, da bi sploh odpeljali kakšen krog na mehkejši zadnji gumi v celotnem današnjem dnevu testiranj.
Callux
02. 02. 2016 16.41
+3
Petrucci, Barbera in Marquez so uporabili mehko, za Reddinga pa so mnenja deljena... Pramacov šef trdi trda, mediji mehka... Potem pa verjemi komu če lahko.. Glede na to da je sam rekel, da hitri krog ni prioriteta ampak konstantnost, bi sam prej verjel v trdo gumo
Mitutoyo
02. 02. 2016 16.28
-8
za jutri napovedujem Caseya med top 3...
mzurry
02. 02. 2016 16.40
+13
Ja ti tud napovedujes da je star22 pametn ....pa nc od tega
strupzaKorl?ka
02. 02. 2016 17.21
+11
Pametne napovedi za staRa tudi največji optimisti ne dajo, pobec je izgubljen primer. Še najbol blizu mu je mavrična pohota.
HAILWOODmike
02. 02. 2016 17.33
+8
S motovilckom se še da nekak pikat...ta star pa je tak podn pri podplatih da groza...
mzurry
02. 02. 2016 17.54
+9
Mitutoyo
02. 02. 2016 18.17
-8
bcaaa
02. 02. 2016 18.53
+12
ti bom pomagou... ga.maD ne T ..če že morš :) nis lih pr "tapametnih", a? :)
mzurry
02. 02. 2016 18.57
+9
Ha ha ha mutic sorri ampak ne mores skrit zgleda.....
Mitutoyo
02. 02. 2016 19.14
-9
Žurej.......boš spet uporabil tisti gumb zgoraj......softič?
Mitutoyo
02. 02. 2016 19.17
-8
bcaaaaaaaa............rajs sebi pomagaj.....zgleda da ta portal omejuje tudi katero besedo boš napisal tko ,da si lohk tisti T vtakneš tja k ga ima murri najraje....
HAILWOODmike
02. 02. 2016 20.06
+9
Motovilcek...spet si zgubo z mzurijon 1 na 1! Bravo mzury!!!
bcaaa
02. 02. 2016 20.15
+10
Mitutoyo..sploh ne..ni blo mišjen kot slabo..pač že doug opažam, da nis lih pr tapametnih in ti skušam pomagat. :) Tiste T-je sta že ti pa Star use porabila, k sta abranke pucala, tku da..
strupzaKorl?ka
03. 02. 2016 12.26
+6
iga_biba
02. 02. 2016 15.18
-21
vr točno tam, kjer spada! pa še to zaradi dobrega motorja.
Mikrostruktura
02. 02. 2016 15.26
+8
Preberi si konstruktiven povzetek Calluxa spodaj in se potrudi zraven razmišljat in ti bo mogoče do jutri malo jasno kaj je kdo želel danes od testiranj...
danijel73
02. 02. 2016 16.00
+8
pozablaš kdaj je GRANDE VALE najboljši. v nedeljo na dirki, da spomnim ;)
Z.I.Z.U.
02. 02. 2016 15.06
+15
Škoda da ni z zakom tako določeno..da bi moral pred komentarji na portalih in družbenih omrežjih izpolnit še en hiter IQ test... če bi bilo tako bi se vam 90% zataknilo že na prvi stopnički.. žal iz tega nič..
Bizelj?an
02. 02. 2016 16.06
+5