MotoGP

Bagnaia je lahko že v Sepangu prvak, če ...

Sepang, 18. 10. 2022 12.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Marko Juvan
Komentarji
49

Do konca (nepredvidljive) motociklistične sezone sta le še dve dirki. Naslednja bo na sporedu že ta konec tedna, ko se bodo dirkači merili za VN Malezije. In v Sepangu bi lahko predčasno, če mu bodo rezultati šli na roko, za novega kralja kraljevega razreda motoGP že okronali Francesca Bagnaio. Italijan ima na vrhu štirinajst točk prednosti pred Francozom Fabiom Quartararojem. V igri za naslov sta vsaj teoretično še Italijan Enea Bastianini in Španec Aleix Espargaro. S prenosi na VOYO začenjamo v petek zgodaj zjutraj.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: V skupno vodstvo se je prebil Francesco Bagnaia
    02:10
    Iz 24UR: V skupno vodstvo se je prebil Francesco Bagnaia
  • Iz 24UR: VN Avstralije
    02:19
    Iz 24UR: VN Avstralije
  • Vrhunci razreda motoGP za VN Avstralije
    03:59
    Vrhunci razreda motoGP za VN Avstralije

Na VN Avstralije smo dobili že sedmega različnega letošnjega zmagovalca dirke v kraljevem razredu motoGP. Alex Rins je razveselil odhajajočo Suzukijevo družino, ki se po koncu sezone poslavlja od dirkaškega paddocka. A v središču pozornosti je bolj kot Suzukijevo slovo napeta borba za naslov svetovnega prvaka. Bolj dramatično in nepredvidljivo bi težko bilo. V skupnem seštevku prvenstva dve dirki pred koncem vodi Francesco Bagnaia z 233 točkami. Doslej vodilni v prvenstvu Francoz Fabio Quartaro preizkušnje na Philipp Islandu ni končal, saj je padel v desetem krogu, že prej pa je po napaki pri zaviranju zdrsnil na začelje. Quartararo je v prvenstvu drugi z 219 točkami, na zadnjih treh dirkah je vselej ostal brez točk.

Francesco Bagnaia, za njim pa Fabio Quartararo, fotografija z zadnjih dirk, ko Francoz ni (več) konkurenčen najboljšim.
Francesco Bagnaia, za njim pa Fabio Quartararo, fotografija z zadnjih dirk, ko Francoz ni (več) konkurenčen najboljšim. FOTO: AP

Prvi 'match point' za Bagnaio v Sepangu
S tretjim mestom v Avstraliji se je Bagnaia prvič v sezoni zavihtel na prvo mesto v skupnem seštevku. "V zgolj nekaj mesecih je Bagnaia od zaostanka 91 točk prišel do prednosti 14 in to zgolj dve dirki pred koncem sezone," opaža italijanski Corriere Dello Sport, ki dodaja, da sta vsaj matematično v igri za laskavi naslov tudi Aleix Espargaro in Enea Bastianini. Priznani italijanski športni časnik že špekulira in napoveduje, da je lahko konec vsega že v nedeljo v Sepangu. da bi se zgodilo prav to, pa se mora Bagnaii poklopiti kar nekaj stvari. Ne zdi pa se nemogoče. Še posebej, ker na zadnjih dirkah skozi sezono vodilni Quartararo ni več pravi, daleč od tega. "Bagnaia si mora na VN Malezije zagotoviti vsaj 25 točk prednosti in tako bi bila dirka v Valencii zanj zgolj formalnost," dodaja Corriere Dello Sport

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Kako do naslova že v Maleziji?
Da bi Francesco Pecco Bagnaia že v Maleziji proslavil svoj prvi naslov svetovnega prvaka v razredu motoGP, se mora poklopiti vsaj ena izmed petih predpostavk. Bagnaia je lahko prvak, če:
- osvoji VN Malezije, Quartararo pa ni boljši kot četrti,
- če je drugi, Quartararo ni boljši kot sedmi, Espargaro pa ne zmaga,
- če je tretji, Quartararo ne sme biti boljši kot enajsti, Espargaro pa ni boljši kot tretji,
- če je četrti, Francoz ne sme biti boljši kot štirinajsti, Španec pa ne boljši kot četrti,
 - če osvoji peto mesto, Quartararo ne sme osvojiti niti točke, Espargararo pa ne sme biti boljši kot četrti.

VN Malezije v Sepangu
VN Malezije v Sepangu FOTO: 24ur.com
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ni nam vseeno
19. 10. 2022 18.12
-7
Naslednja dirka je dirka za VN Malezije, kjer so sledilci pred 7 leti zbrali 370,000 podpisov, da Valentino Rossi ne bi bil kaznovan...pa kaj vse je pisal NightiFly o tem dogodku, da sem mislil, da mu bodo dodali 25 točk...danes gledamo na to vsi skupaj bolj zrelo, manj čustveno in samo pravično...šele po 7 letih... strokovno neodvisno arbitražno razsodišče za športne spore CAS je potreboval za to očitno in jasno situacijo manj kot pol ure s pavzo za švicarsko skodelico Nescafe-ja vred...
herr catz
20. 10. 2022 09.08
-4
Ni nam vseeno
20. 10. 2022 16.14
-2
👉🏻Sem je všteta tudi 15 minutna akademska zamuda tistih , ki so res doktorji znanosti
Ni nam vseeno
19. 10. 2022 17.42
-6
Mislim, da poražencu sezone med Bagnaio in Fabijem ne uide kak zbadljiv naziv s strani sledilcev Valentina, kot takrat ko so tudi njega pričeli vztrajno zbadati z doktorjem
toti mišek
19. 10. 2022 17.23
-2
Preveč je Čejev v igri...bomo videli so rekli slepi.
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 21.58
-14
Tudi pred 7 leti bi bil po VN Malezije Lorenzo že prvak, če bi CAS odvzel takim lumparijam , ki smo jim bili priča vse točke, kot so jih pri F1 vzeli Schumaherju in ne samo tri...pa niti brcal ni ...
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 21.54
-12
Ena napaka lahko vse spremeni...odvisno bo od marsičesa.....,kdo bo pumpal gumo pri Yamahi😳, se bo Valentino po VN Nemčije vrnil z nasveti za Pecca 🥴🥴🥴 , bo Marquez zopet le testiral in bral z zaslona🤢 , bo kdo Rinsu prej povedal, da ni tako dober😏, bodo 3xB spet slabši od 9xM,....
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 21.42
-12
Igra živcev je ponavadi na strani tistega, ki je boljši in hitrejši . Vsaka napaka bo odigrala svoje...isto je bilo pred 7 leti, ko so živci izdali počasnejšega in slabšega pa je bil na enakem motorju Yamahe kot je bil tekmec...sovražnik za sledilce Yamahe, čeprav je priboril naslov Yamahi ...Ja Podlež pa le 2. za VN Avstralije pa to isti podlež, ki je tudi pred 7 leti zmagal s prepočasno vožnjo, ki je Valentina tako obnorela in se se je kasneje izkazala za ne tako nedolžno paranojo
Profesormarck
18. 10. 2022 19.25
-14
Igra živcev do konca...bomo vidli kateri ima boljše-Fabio ali Francesko.....po mojem Fabio saj je prvak že bil.
Uros Mlinar
18. 10. 2022 19.52
+11
A BUMMM93 sploh ni v igri za prvaka...hahahaaahahaha kaka sramota...negi dok še maš cajt
Kaktus-x
18. 10. 2022 21.07
+14
Podlež je sramota motoGPja, samo njemu enaki podrepniki še jokajo za njim.
herr catz
18. 10. 2022 21.20
-12
Mrbit je ze sramota...ampak ti si pamproblem portala k ga ocitno ne znajo resit...ceprav imajo resitev na dlani
Uros Mlinar
18. 10. 2022 19.12
+11
A podlež še vozi sploh🤣
Kaktus-x
18. 10. 2022 21.08
+14
toti mišek
19. 10. 2022 17.25
-8
provokatorr
18. 10. 2022 19.00
+8
Nekateri komentatorji pa ste na nečem res močnem. To ni od alkohola.
burekkafana78
18. 10. 2022 21.46
+0
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 17.51
-14
Če je za neke Honda kanta, za druge pa tratosferski motor, je kot da bi eni trdili, da je belo drugi pa da črno...in ponavadi je potem to sivo...to jo potem na lestvici nekako med vsemi moštvi uvršča pred poltovarniško LCR Hondo in KTM....
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 17.41
-15
Očigledno smo si zelo blizu v razumevanju tisti, ki plačujete za informacij in preostalimi, nami, ki opažamo očitne stvari , tako da se v bistvu vsi strinjamo ....da brez simbioze voznika in visokih zmogljivosti motorja ,tudi zmag in dobrih rezultatov ne more biti .... Logično gledano je tako , čeprav ateisti dodajamo še zdravje, kar je najmočnejša in najbolj vplivna komponenta na rezultat..... in ko je vse na mestu rečemo , da imamo 100% paket👌🏻...... Kar ste nas vi opozarjal, švicarski ljubitelj , in imaste prav je to, da se mora Markec voziti mimo zakonov fizike😳😳😳... s preko 110 %😏... na robu padca, da lahko zmaguje .....zmagovalni zmnožek je torej še zmeraj zmagovalni....torej zelo zelo blizu 100%, tudi če je faktor Honde 90% , če se MM93 vozi s takimi %, kot nas vi radi opominjate....☝🏻☝🏻☝🏻 ….Ampak ne zmaguje....seveda ne......Ko pade zdravje na 40% tega ne more nadoknaditi niti MM93 še manj motor...in tudi tu se strinjamo oboji, da MM93 ni božanstvo, ...niti nima častnega naslova božanstva...je le najboljši vseh časov .
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 16.57
-14
😏....Za leto 2015 dežujejo nasveti sledilcev Valentinnovega božanstva, da naj si pač vsak misli svoje o dogodkih.... pa naj gre za "monoiste" kakor "ateiste" motoGP-ja...in tu imajo popolnoma prav.... 👉🏻o dogodkih, ki so sramotno zaznamovale leto 2015 si lahko mislimo, kar hočemo in razlagamo kakor hočemo ... dobesedno , kakor hočemo ... 👍🏻 ...po drugi strani pa si CAS to lahko razlaga le z dejstvi in športnimi pravili....in si tudi je...🤢
Lucky
18. 10. 2022 16.55
-13
Tale gospod iz Švice se je povsem zgubu, pa je bil MM samo 2. On je edini, ki ne kapira, da ga v njegovih izmišljotinah tule, podpira samo mavrični jezdić. Podobno, kot je pomešal pojme, kako je če daš besedo. Danes nas prepričuje, kaj pomeni 0.1 s na krog, ki jo prinese motor. Spomnimo, Honda je stratosferska, gre kot po tračnicah ipd. Simbioza motorja in dirkača je nam amaterskim navijačem že dolgo znana. Samo MM ma stratosfersko Hondo, on je pa slab. Če hočeš ispast svetovljan in zato konzumiraš več burgundca, zna škodit.
Night fly
18. 10. 2022 16.34
+15
madridista07 18.10.2022, 14:58:15 0 Fly kakorkoli.... Tudi, če si je sam kriv si ne zasluži škodoželnjosti... Tu tudi lahko karma nazaj udari....///////// ####### Madridista , no ,vidite ,ste ze sam odgovoril na vse . Nikdar nisem v mojih prispevkih kakorkoli negativno oplazil njegove dirkaske sposobnosti . Samo nepoznavalec bi alhko kaj takega zapisal . Ce bi ,ali pa ste zdanja leta spremljal sezone dirkanja , lahko razumete napetosti v prispevkih vseh nas . Nimam namena ne braniti ,ne osirati kogarkoli ,ker je to nesmisel .... Dirkac MM je svoj nacin dirkanja prikazal v stevilnih sezonah ,najprej v moto 2 , kjer je bilo marsikaj narobe , k sreci pa ne tragicno za druge pilote , se bolj nazorno pa smo njegovo pocetje vsi spoznali v sezoni 2015 ,,in kasneje . Toda to je bila prelomnica tudi v njegovi karieri , ker tudi sama narava ne odpusca . Veste ,,,nekateri od nas spremljamo te dirke ,kot tudi F1 ze vsaj pol stoletja , od skoraj zibelke naprej , tudi v zivo jasno ,in verjemite ,da clovek ,ki je s srcem pri tem pozna in opazi marsikaj ......sploh pa ,ce poseduje tudi motorje in avtomobile posebnih specifik , in se z njimi ukvarja . s tem pa nocem reci ,d vse vem .Se zdalec ne .Rad pa ppotrdim tisto kar vem . Sicer pa tudi vi sam lahko primerjate prispevke ,ki so zelo razlicni , in vsekakor prikimam tudi kaksnemu kolegu po misljenju , ki nekomu odgovori v plain tekstu ,ali po nase ---- dobi tisto kar je iskal ,pa tudi ,ce je kaksna tezka beseda . Nikoli pa sam zavestno ne bi skodil ali zelel slabo nekemu sportniku . ....ja ,zal so taki tudi v realnosti ,nesportni ,celo podli , nikakrsni gentlemani . Zal .
Night fly
18. 10. 2022 16.39
+12
.........veliko se pise o zmogljivostih Honde , Hondisti trdijo ,da je to kanta ,da je samo zasluga MM v vseh zmagah Hode . Kot lahko preberete ,sem sam mnenja ,da brez simbioze voznika in visokih zmogljivosti motorja ,tudi zmag in dobrih rezultatov ne more biti . Logicno gledano je tako . Samo infantilne zelje nekaterih lahko prikazejo tako izkrivljeno sliko . Kot sami veste ,je tehnologija primarna premesa zmage . Desetinka na krog ,pomeni v 25 krogih 2, 5 sekund zaostanka na koncu . Samo desetinka , in dirkac se lahko razpoci , pa ne bo zmanjsal gap za to desetinko ,ker mu motor ne bo tega dopustil .Sledi padec ........... to je vse .
madridista07
18. 10. 2022 16.54
-13
Fly ni me treba vikati.... Sva že izmenjala kakšno mnenje in se lahko tikava.... Ok, mogoče poznaš bolj situacijo od mene, ampak moje mnenje in moja videnja so pač takšna, da ne morem razumeti, da je lahko samo Honda od Marca tako dobra in hitra, ostali dirkači pa imajo "klump"... Ne vem, če so vsi samo tiho in se pač podrejajo Marcu..... Plus tega njegov slog je res bil malo bolj agresiven od ostalih..... Ampak takšen je in takšnega je treba sprejeti.... Lepo bodi.
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 17.12
-12
Honda nima take razlike v motorju ,da je zadnji 3x svetovni prvak z Yamaho Lorenzo v sezoni 2019 konča z 28 točkami , kar je bilo na koncu še preveč , ko je Honda pobrala vse kar se je dalo
herr catz
18. 10. 2022 17.45
-13
bolj k se bliza veceru ...bolj prijemlje bordojc.....vec ima za napisat ...tale laznivi švicarski flajer
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 18.03
-10
...osebno mislim, da gre za vino iz Apullije , za sorto Primitivo , ki ob visokih vol. % tega vina in priporočeno temperaturo 16 -18 °C rad ponese vsakega, ki nima dodelane kulture pitja
herr catz
18. 10. 2022 18.31
-12
Kultura pitja odseva tudi kaj druzga kar nima....
herr catz
18. 10. 2022 18.31
-12
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 18.41
-13
Pač ni vse zlato kar se sveti in ni vsak doktor , ki ga kličejo doktor
herr catz
18. 10. 2022 18.46
-12
To je lahjo jasno vsakemu...tudi tistem k ga klicejo doktor
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 21.59
-12
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 16.26
-12
🔴 Bagnaia je zasluženo v vodstvu, prvič v karieri elitnega razreda .... Vsaj pri 🟡VR46 in 🟠MM93 bodeta v oči časovni razmak, ki ga je vsakdo od njiju potreboval za prvo vodstvo v skupnem seštevku,,,,,, in dejstvo, da Valentinu Rossiju ni uspelo že prvo leto....😳... čeprav je bila Honda do njegove krstne dirke 6-kratni prvak v nizu😳😳..... ko pa je Marc prevzel prvič vodstvo v skupnem seštevku elitnega razreda, za kar je rabil kar dve dirki, je bila Yamaha aktualni prvak...Še bolj zanimivo je to ... 👉🏻 da je VR46 uspel prekiniti niz stratosferske Honde 👉🏻s stratosfersko Hondo in prepustiti naslov Suzukiju .... kar je navsezadnje po svoje uspelo tudi Marquezu, ko z eno samo dirko ni mogel spreobrniti prvenstva in odvzeti naslov ...tudi Suzukiju
Lucky
18. 10. 2022 16.36
-13
Pa tk dobr je znal nastavit in razvijat motor. Sej se še spomnimo tistih pravljic.
herr catz
18. 10. 2022 17.04
-14
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 18.04
-13
Ja in...Valentinu so pri Petronasu s koledarjem
herr catz
18. 10. 2022 20.04
-13
Pri ducatiju z soncno uro ob oblacnem vremenu
herr catz
18. 10. 2022 20.04
-13
The Marquez
19. 10. 2022 13.41
+8
Nina ,slabo ves kje je štartal Rossi, v poltovarniškem moštvu kot vsi ki pridejo v najvišji razred. Pa se svetovni je biu drugo leto. Aja, Dorna je spremenila pravila le za M.M. da je prisel v tovarnisko mostvo.
Phan Thi Kim Phuc
18. 10. 2022 14.30
+12
mm je na 187 mestu ali v pesku ....???
motorist_mb
18. 10. 2022 14.05
+10
Končno spet prvak Duce 😁
Night fly
18. 10. 2022 13.42
+26
Pecco mora ostati miren , nobenega prenagljenja . Z dobrima dirkama lahko mirno osvoji naslov . Zasluzen naslov .
Ni nam vseeno
18. 10. 2022 16.32
-12
Pecco je dovolj hiter... tudi od moštvenega kolega...zato tudi ne bo nobenega vzroka za kakršnokoli posredovanje in jemanje točk s strani neodvisnega tribunala za športne spore
bokiman95
18. 10. 2022 13.25
-19
Kje ste zdej podleži .93 je letos pokazal zadosti Gremo marc po nov naslov. V prihodnjih sezonah
Night fly
18. 10. 2022 13.49
+18
bogi man ,,,,,,,,,, svoj notranji izbruh zacenjate z zalitvijo ........ temu se pravi , napad na naznane osebe ..... prav zanima me ---ali pa tudi ne kdo so ti podlezi ,ki so krivi ,da je mesetar unicujoce sezone 2015 v takem zdravstvenem in sportnem stanju -kot je .Sam si je kriv , to je cisto jasno .....torej ne vem od kje vam vse te frustracije , ki jih zelite prenesti na druge . st 93. je samo eden od stevilnih dirkacev v tem sportu ....do sedaj se ni dosegel statusa bozansstva ,,,,,,,,,, ostalo prepuscam Usodi ,Karmi .... kakor hocete .
Kaktus-x
18. 10. 2022 13.58
+15
bogi man, kot je razvidno ti je podlost v genih tako kot Podležu in vsem trem ostalim podrepnikom, če smo realni.
madridista07
18. 10. 2022 14.58
-11
Fly kakorkoli.... Tudi, če si je sam kriv si ne zasluži škodoželnjosti... Tu tudi lahko karma nazaj udari....
madridista07
18. 10. 2022 15.01
-11
Kaktus-X tebi pa samo to..... Veš vse.... Pa nič.....
Lucky
18. 10. 2022 16.28
-11
Taprava 2 sta se javla. Takoj sta se prepoznala.