Srbska producentka Nina Krstić, ki je sodelovala pri ustvarjanju sicer odličnega dokumentarnega filma 'Zadnji ples' o obdobju neprekosljivega Michaela Jordana in 'njegovega' Chicaga v košarkarski ligi NBA med letoma 1991 in 1998, je v pogovoru za ameriški ESPN pojasnila, kako je sploh prišlo do snemanja in obenem odgovorila kritikom, med katerimi je tudi legendarni jugoslovanski in kasneje hrvaški košarkar Toni Kukoč.
"Poglejte, ne obstaja niti ena stvar na svetu, o kateri ne bi vsaj eden človek razmišljal ali pa govoril kritično. Tisti, ki smo ustvarjali dokumentarec o Chicago Bullsih in Michaelu Jordanu kot glavnemu junaku te zgodbe o uspehu, smo sami sebi največji kritiki," je uvodoma dejala Krstićeva in se v nadaljevanju intervjuja dotaknila tudi Kukočevega odziva na nekaj uvodnih epizod dokumentarca.
"Kukoč? Tonijev odziv izhaja iz njegovih osebnih izkušenj, kar je povsem legitimno in pošteno. Ponavljam, ne obstaja idealen zorni kot gledanja, vse, kar smo lahko storili v tem filmu, je bilo, da smo skušali prikazati čim več različnih pogledov na šampionsko obdobje Bullsov, ki jim je poveljeval veliki Jordan," je dejala srbska producentka in dodala:"Vsem kritikom sporočam, naj potrpijo do zadnje, 10. epizode, v kateri ima pokojni generalni menedžer moštva iz Chicaga Jerry Krause svoj trenutek."
Ni skrivnost, na kaj je merila Krstićeva glede Krausovega pomembnega trenutka v dokumentarcu, saj je vsem boljšim poznavalcem dogajanja dobro poznana zgodba o Jerryjevi navdušenosti nad Tonijem Kukočem. Prav Krause in hrvaški košarkarski oglednik v službi Chicaga v tistem obdobju Ivica Dukan sta bila namreč najbolj zaslužna za Tonijev prihod v vetrovno mesto.
KOMENTARJI (4)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.