Tuja scena

Razkrila, zakaj nima otrok

Los Angeles, 12. 12. 2013 15.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Potem ko je kraljica pogovornih oddaj Oprah Winfrey pred časom razkrila, zakaj se nikoli ni poročila, je 59-letnica znova spregovorila o svojem življenju in pojasnila, zakaj se nikoli ni odločila za otroke.

Oprah je prepričana, da bi jo njeni otroci sovražili.
Oprah je prepričana, da bi jo njeni otroci sovražili. FOTO: Reuters

Oprah Winfrey ima zavidanja vredno kariero, ki ji je po letih pred televizijskimi zasloni prinesla celo naziv kraljica pogovornih oddaj. Znana je po tem, da ji gostje popolnoma zaupajo in ji brez težav povedo življenjsko zgodbo. Delček svoje pa je Oprah medijem zaupala tudi sama.

59-letnica je razkrila, zakaj s poslovnežem Stedmanom Grahamom, s katerim sta skupaj že skoraj tri desetletja, nimata otrok.

''Če bi imela otroke, bi me ti sovražili,'' je dejala Oprah. ''Končali bi v podobnem šovu, kot je moj, in govorili, kako slaba oseba sem. Če bi trpela, bi trpela zaradi njih,'' je razkrila zvezdnica, ki odločitve, da nima otrok, ne obžaluje.

Oprah je ob tem še dodala, da se ji ideja o materinstvu nikoli ni zdela zanimiva, niti v otroštvu. Spominja se, da je njena prijateljica v šoli v zvezek pisala imena otrok, medtem ko je ona sanjala o nečem drugem.

''Sanjala sem o tem, kako bi lahko postala Martin Luther King,'' je razkrila Oprah.

Kraljica pogovornih oddaj je v zvezi s poslovnežem Stedmanom Grahamom že skoraj tri desetletja.
Kraljica pogovornih oddaj je v zvezi s poslovnežem Stedmanom Grahamom že skoraj tri desetletja. FOTO: Reuters
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (59)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kikislo
13. 12. 2013 11.49
-9
Kratko in jasno: Vsak otrok do tretjega leta potrebuje bolj mamo kot kakrsno koli druzbo...kot ti mislis, da je najbolj primerna za mickene otroke. Zdi se mi, da si ti ena tistih, ki jih je druzba prislila, da morajo imeti otroke in mislis, da je za njih pac najbolje, da so nekje v varstu (ali v druzbi, kot sama pravis) in ne z mamo. Ne da se mi vec. Delaj kar zelis. Ne zelim ti tega, ampak ko bos sama prezivela (ali pac si), da bos v varstvu in v (po tvoje) v druzbi, potem verjetno isto ravnas. In se to o nataliteti. Bolje je imeti manj ljudi, odgovornih in pripravljeni na zivljenje. Kot pa cel kup ljudi (ker seveda MORA biti nataliteta, ne glede na vse), ki se drogirajo, zapadejo v kakrsnekoli odvisnosti in niso druzbeno odgovorni...In se nekaj: skoraj vsak teden gledam Tednik, kjer predstavijo druzino, ki ima vsaj 2.3 ali vec otrok in popolnoma nic denarja, ko jim ne mores niti polnovredne hrane dati in ga nafutrati tako, da bo imel vsaj barvo na obrazu, ne pa da bo bel ko zid, ker bo jedel le makarone z belim sladkorjem. POL GA PA NAFUTRI Z LJUBEZNIJO!!!! Prav ne vem s katerega planeta si ti padla. Najbolje, da zase poskrbis in ce ze mas otroke, da delas na tem, da bodo vzojeni za danasnji svet in ga naredili boljsega. Od ostalih, ki se pa odlocijo, da ne bi imeli otrok, pa nimas pravice zahtevati kakrsno koli razlago, zakaj ne bi imeli otrok. In ne prodaji buc, da so te zenske zamudile svoj cas in da jim je sedaj gotovo zal, da nimajo otrok!!! Se mi kar zivc utrga, k to berem! Ves, ni tezko narediti otroka!!! Biti mama (ne zenska, ki je rodila), je veliko tezje!!! Zapomni si to.
animsaj84
17. 12. 2013 11.04
+3
pojma nimaš kaj pišeš...pa ja koliko otrok že imaš, da si tako pametna - pameten ???predvidevam, da nobenega, ker če bi ga imela nebi take neumnosti kvasil/a
Nina Drav?baher
13. 12. 2013 09.14
-1
In pol se med sabo pogovarjajo intelektualci, ki mislijo da so najdli pomen življenja, Oprah sploh ve ne za vaše bedne komentarje in se grem stavit da si bi z 500€ obrisala rit tudi če bi vedla :D Pač nima otrok.
devlon
13. 12. 2013 03.58
+3
Pametna, da se ni odlocla za tiste pamze. Zenske, ki nimajo druzga lajfa si potem zivljenje 'osmislijo' s tremi otroki, zato da so potem lahko prv tako na televiziji. Na Tedniku ali na Preverjeno. Kjer bi moral pravzaprav za kondome prosit, ne za hrano.
tomatoes
13. 12. 2013 02.54
+6
Vsakemu svoje. :)
Prekmurje Slovenija
12. 12. 2013 23.52
+9
naj mene posvoji ...
kratko in jasno
12. 12. 2013 22.37
+32
Pravica do lastne odločitve, da ne želiš in zato ne boš imel otrok je pravica vsakega posameznika in prav je, da je temu tako. Raje ne mej otrok kot pa da jih zanemarjaš. Res pa je, da se med tistimi, ki so dejansko brez otrok zaradi lastne in trdne odločitve tudi takšni, ki so materinstvo odlašale zaradi drugih stvari in so zamudili svoj čas in jim je dejansko žal, da je tako a tega ne priznajo in govorijo neumnosti kot recimo zdaj tale izjava od Oprah :-) Rekla bi nisem želela ker sebe imam raje in zato živim, da uživam brez obveznosti pa bi blo, ne pa se mi zdi bla bla, dozdeva se mi bla bla.... ja pa kaj še :-)
kikislo
12. 12. 2013 23.06
+7
S prvim delom komentarja se strinjam z drugim pač ne. Na začetku poveš tako kot je prav, če se odločijo, da otroka ne bodo imele, hvala bogu kot pa da ga zanemarjajo, tako kot vse tiste, ki MISLIJO, DA GA MORAJO IMETI, pa ga v resnici niso sposobne vzgajati...in ga navadno imajo izven normalnega družinskega okvirja. Zakaj začneš tolči po svojih lastnih besedah... Jaz sem tudi raje brez...ZAVESTNO! Ne zato, ker čas beži... Jaz dam Oprah čisto prav. Odločila se je za kariero in gradila na njej, se ji posvetila 100%. Problem je v tistih, ki to isto naredijo, pa se jim zdi normalno, da otroka sploh ne vidijo, ker stalno pri nekom drugem v varstu, ker so one zaposlene s kariero, potem pa mislijo, da so mame. One so samo rodile, da si zaslužiš naziv mama, pa potrebuješ še marsikaj več. Pozdravljam Oprah s svojim življenjem je spremenila življenja množice drugim. In je VSAJ ISKRENA v svojih namenih. Še enkrat, ne tako kot tiste, ki mislijo, da lahko ob polnozaposleni karieri postanejo še mame...žal, ne gre. Ne delaj si utvar, boljše je, če si iskren!!!
kikislo
12. 12. 2013 23.07
-4
In še nekaj: Ona ni rekla, da ima sebe raje, tako kot ti pišeš v svojem komentarju, ampak je rekla, da bi otroci pristali v takih šovih kot je njej in se 'pritoževali', da nimajo mame, ker je stalno posveča nečemu drugemu, razen njim ne...ne manipuliraj z besedami, ker nimaš prav.
kratko in jasno
13. 12. 2013 06.12
+15
kikislo, ne tolčem po lastnih besedah pač pa govorim dejstvo. Določene punce oz. ženske so brez ker so se tako odločile, spet posamezne so brez ker so zamudile čas in jim je žal a le redke priznajo. In nisem rekla da je Oprah rekla, da ima sebe raje, še enkrat preberi kaj sem napisala. Rekla sem, da svojo odločitev da so brez naj pošteno utemeljijo, da so brez zato ker sebe imajo raje in živijo da uživajo pa naj bo to zaradi kariere, denarja, zdravja ali česa drugega. In ne pozabi so tudi mame, ki so v biznisu zelo uspešne in so krasne mame. S pravo mero in razumom se vse da. Krivično se mi zdi, da si napisala da kariera in materinstvi ne gre skupaj, gre če le hočeš in znaš pravilno porazdeliti svoj čas.
kikislo
13. 12. 2013 11.50
-12
Gotovo se tebi zdi, da ti ta uspesna in krasna mama, ki je polno zaposlena in vidi otroka po eno uro na dan med vikendom. Zato jih tako zagovarjas. Zakaj imam obcutek, da imas slabo vest? Hmmm...
jaka
12. 12. 2013 22.31
-20
Očitno je prav tago egoistična in sebična, kot Svetlana Makarovič...
kikislo
12. 12. 2013 23.11
-4
Ne, samo iskrena. Bodi tisti otroci, katerih matere si delajo utvare, da lahko delajo vse in imajo najboljšo kariero in petnajst otrok!!! Folk kaj vam ni jasno! To je osebna, privat izbira vsake posameznice. Koliko otrok danes živi v 'družinah', kjer sta samo partnerja in ne mož in žena? Koliko orok je brez družin, ker je ženska ugotovila, da desc, ki jo je zaplodil, ni pravi? Koliko je otrok, ki živijo pri rejnikih? Koliko je otrok, ki živijo v nasilni družini? Koliko je otrok, ki živijo v revnih družinah? Najhuje mi je dandanes gledati, kako sta moški in ženska sposobna delati otroke, a ne imeti denarja za preživljanje...kaj vam ni jasno, da s tem uničujete le otrokovo življenje...k na tem svetu, ko se rodi, še ničesar ni kriv...
kratko in jasno
13. 12. 2013 06.20
+22
kikislo, revne družine praviloma so dosti bolj ljubeče in skrbne kot pa bogataške. Če si reven še ne pomeni, da se moraš materinstvu odreči ! Seveda se pa strinjam v celoti, da tovarna otrok v družinah, ki so že celo življenje na socialni podpori milo rečeno kriminal in se otroke na nek način zlorablja. Kar se pa tiče Svetlane M. je nekaj let nazaj v enem mediji izjavila, da otrok nima ker jih preprosto ne mara in ji grejo na živce zato jih nima. Pošteno ! Pove dejstvo ne pa leporeči tja v tri dni.
kikislo
13. 12. 2013 11.34
-16
Aja, ko rece Svetlana, da ji gredo otroci na zivce, ti je kul, ko pa nekdo izjavi, da ne zeli otrok, pa mislis, da mas ti pravico in dolznost od njih zahtevati tocno zakaj ne??? Pa kaksne ti ven meces?? Samo nekaj te vprasam: Ko se bos (ce bos imela sreco) naslednjic rodila in bos micken otrok - koga bi imela najraje ob sebi, da bi te vzgaja? Ljubeco, popolnoma predano mamo? Varusko (za katere vemo, da so lahko precej neodgovorne)? Ali vrtec, v katerem bos prezivela vecino dneva in sele, ko bodo starsi opravili delo, kjer so lahko jutri zamenjani brez kakrsnega koli razloga in so iz danes na jutri zamenjljivi, in priletleti ob zapiralnem casu vrtca??? Pa prosim bodi iskrena!
kikislo
13. 12. 2013 11.40
-13
Sama sem delala v vrctu, kjer je ena mama pripeljala puncko 8 mesecev mickeno. Za tri ure. 2 uri od treh je jokala in kricala tako, da nismo vedeli kaj naj z njo. Sam ne moras biti, ker imas se ostale otroke...1 uro je pa spala. Samo cakali smo, da mama pride in da se neha dreti. Pa smo z njo lepo ravnali, ji dali jesti, se igrali, jo izolirali od ostalih, ker jo je vsak pogled zmotil in je zacela kricati. Tako, da se je potem ena morala ukvarjati samo z njo, ostala je mela pa preostale...in verjami, da smo prezivljali pekel. Verjeno pa ona najvecjega. Takoj, ko se je mama pojavila, je nehala jokati. Da sploh ne povem kako motece je bilo to za ostale otroke, ki so se zaceli prav tako zaradi nje jokati...cakam na tvoj zanimiv odgovor, da je bolje, da mama dela ves dan in vrze otroke v varstvo... No, sem pa omenila v enem drugem komentarju, da prav, bodi doma z otrokom in delaj, ko on spi. Ko mora jesti, se uciti, igrati, ko potrebuje pozornost...itd. itd. itd., ko je 'nezavesten' pa lahko ti delas...to pa se strinjam. To pa gre skupaj. Samo povej mi v kateri sluzbi te bodo vzeli, da bos delala, ko otrok spi. Razen, ce imas lasten biznis in delas, kadar zelis.
jaka
12. 12. 2013 22.30
-37
Kdor je zdrav in NOČE imeti vsaj treh otrok, nima pravice meni soliti pamet o življenjskih resnicah....
kikislo
12. 12. 2013 23.11
+12
Tako kot ti ne!!! Kaj pa ti kaj več veš??
ansev88
12. 12. 2013 23.39
+10
Jaka a je prazna škatlica? Bo treba spet mal lekarno obiskat.
provokatorr
12. 12. 2013 22.12
+13
resnica pa je verejtno ta, da ji je bila kariera bolj važna, kot karkoli drugega
kratko in jasno
12. 12. 2013 22.30
+6
kikislo
12. 12. 2013 23.12
-2
In je sama do sebe iskrena in si prizna, da bi trpeli otroci! Res je. Sedaj pa poglejte otroke vseh tistih žensk, ki s to ob mogoče celo 3 otrocih, tega ne priznajo...in želijo, da jo otoroci kličejo mama...buče!
kratko in jasno
13. 12. 2013 06.33
+16
kikislo, spet ti bom napisala da kariera in materinstvo gre skupaj. Če hočeš se vse da, ene pač nočejo, in s tem ni nič narobe, samo na posplošuj, da so vse poslovne ženske, ki so tudi mame, slabe mame in zato otroci trpijo !
kikislo
13. 12. 2013 08.15
-18
Ja, lej, da se, če delaš takrat, ko to malo bitje spi, ko počiva, ko je 'nezavestno', sicer pa naj bi bila mama tam, kajne? Ali je tvoja oblika materinstva, da daš otroka v vrtec in ga potem vidiš za dve uri, preden gre spat in vikend? Celo nedolgo nazaj sem na TV videla neke azijke, ki so morale iti delati v drugo mesto, da so preživele. Ko je ta ženska na vsake dva meseca prišla pogledati svojega otroka, ki je bil v tistem času rečmo star 2 leti in bil pri babici, svoje mame sploh prepoznal ni. Potreboval je skoraj ves dan, da se je navadil na to žensko, ki je prišla na obisk. Jaka ti je to 'mama'. Isto bi bilo pri Oprah. Ves dan je ne bi bilo, otrok bi bil ves čas v varstvu in ji zameril, da je vso pozornost usmerila nekam drugam, le vanj ne, ki bi moral biti najpomembnejši človek v njenem življenju, poleg moža.
kratko in jasno
13. 12. 2013 09.11
+17
dobra oblika materintva se sigurno ne kaže v obliki 24 urne prisotnosti mame ob otroku ! Ja, tudi vrtec je del otroštva, vzgoje in odraščanja kjer se učijo družabnega življenja in timskega dela, prilagajanja in občasnih krivic. Nato to pot nadaljujejo v šoli.... Pretiravanje ni nikoli dobro zato dajmo vsakemu posamezniku svoj prostor in čas, tudi otroku, posiljevanje nekoga z 24 urno prisotnostjo in že nadležno skrbnostjo je absurd. Če bi vsi tako razmišljali kot ti bi nataliteta padla in bi nam ( človeštvu) grozilo izumrtje. Iz tvojih komentarjev razberem, da revni naj ne bi imeli otrok, ker so revni, mame ki delajo sploh ne, ker zanemarjajo, bogati pa itak ne k zanj skrbijo še slabše kot pa revni.... kdo pa naj bi potem bil dober starš ?
kikislo
13. 12. 2013 11.40
-17
Sama sem delala v vrctu, kjer je ena mama pripeljala puncko 8 mesecev mickeno. Za tri ure. 2 uri od treh je jokala in kricala tako, da nismo vedeli kaj naj z njo. Sam ne moras biti, ker imas se ostale otroke...1 uro je pa spala. Samo cakali smo, da mama pride in da se neha dreti. Pa smo z njo lepo ravnali, ji dali jesti, se igrali, jo izolirali od ostalih, ker jo je vsak pogled zmotil in je zacela kricati. Tako, da se je potem ena morala ukvarjati samo z njo, ostala je mela pa preostale...in verjami, da smo prezivljali pekel. Verjeno pa ona najvecjega. Takoj, ko se je mama pojavila, je nehala jokati. Da sploh ne povem kako motece je bilo to za ostale otroke, ki so se zaceli prav tako zaradi nje jokati...cakam na tvoj zanimiv odgovor, da je bolje, da mama dela ves dan in vrze otroke v varstvo... No, sem pa omenila v enem drugem komentarju, da prav, bodi doma z otrokom in delaj, ko on spi. Ko mora jesti, se uciti, igrati, ko potrebuje pozornost...itd. itd. itd., ko je 'nezavesten' pa lahko ti delas...to pa se strinjam. To pa gre skupaj. Samo povej mi v kateri sluzbi te bodo vzeli, da bos delala, ko otrok spi. Razen, ce imas lasten biznis in delas, kadar zelis.
Vse strokovnjak
12. 12. 2013 21.42
+5
Če si eden najbogatejših zemljanov imaš na tone prijateljev, sorodnikov.
cefidelj
12. 12. 2013 22.57
+4
pravih ne,z denarjem jih ni mogoče kupiti
kikislo
12. 12. 2013 23.13
+1
Jao, cefidelj: Pa ti imaš prave??? Ker brez denarja jih tudi ne moreš kupiti? Torej, kaj želiš s svojim komentarjem povedati??
CyChick8
12. 12. 2013 21.37
+12
Ne more ti biti žal za nekaj kar nikoli nisi izkusil, tako ali tako ne veš kako bi bilo.
br.0001s
12. 12. 2013 21.31
+4
uslugo si naredla svojim nerojenim otrokom hehe tisti miljoni nič ne pomagajo
Jaoming
12. 12. 2013 23.00
kikislo
12. 12. 2013 23.14
+1
Na srečo bo (in je že) pomagala tistim, ki so pomoči resnično potrebni! Hvala bogu!
498983
12. 12. 2013 21.17
+3
No ja evo... pa smo našli še njeno čudno stran....
Melanie.v
12. 12. 2013 20.41
-5
in zato ker je bila posiljena v mladih letih !
Melanie.v
12. 12. 2013 20.41
-6
YUGO45
12. 12. 2013 20.31
+15
100% ima posvojence na daljavo katere financira in jim omogoca boljse zivljenje...
pesjagraba
12. 12. 2013 21.35
+14
kikislo
12. 12. 2013 23.14
+1
binmister
12. 12. 2013 20.21
+10
Verjetno nas to ja najmanj zanima za kaj ona nima otrok .
Anonym0use
12. 12. 2013 20.06
+16
100 ljudi 100 čudi ,100 žena 200 sisa :)
Ula_
12. 12. 2013 19.49
+54
Ni vsem dano...ne želijo si tega vsi in prav je tako....
?om?
12. 12. 2013 19.45
-26
Ma ona neve zakaj živi
MaTakoKotJama
12. 12. 2013 19.11
-2
v resnici ji je verjetno zal
ivcekivcek
12. 12. 2013 19.27
-3
Imaš prav, po moje, ko je prepozno je treba vedno najti razlog zakaj je tako, če ne za drugo , zato, da se potolažiš in sam sebi verjameš , da je temu tako.
Ula_
12. 12. 2013 19.50
+44
Le zakaj pa bi ji bilo toliko žal. Nekateri si tega enostavno ne želijo in nič ni narobe znjimi. A more res imet vsaka ženska/par otroke? Res ne moreš biti srečen brez...?
J.A.
12. 12. 2013 20.47
+9
Saj ne pozna občutka biti mama, tako da ji nima biti za kaj žal.
Jaoming
12. 12. 2013 23.03
+1
res je dokler ne probaš biti mama/ata ti res nima kaj biti žal. Ne bom preveč pameteval almpak potem vse skupaj dobi nek smisel
kikislo
12. 12. 2013 23.16
+7
Polno zaposlenih žensk z otroci, ne moreš klicati mama!!!! Kako vam ni jasno! In ker ona ni želela, da bi bila ena od tovrstnih žensk, se je preprosto odločila za kariero!! In prav je tako. Njena prava intimna odločitev, ne varalice, k mislijo, da so mame, ker vidijo svojega otroka eno uro preden gredo spat!!!