Tujina

Trumpu ni všeč Brad Pitt in to, da je oskarja za najboljšega dobil južnokorejski film

Colorado Springs, 21. 02. 2020 07.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Ameriški predsednik Donald Trump je na enem od svojih predvolilnih zborovanj kritiziral odločitev Ameriške filmske akademije, ki je oskarja za najboljši film leta podelila južnokorejskemu Parazitu. Prav tako je povedal, da ni nikoli bil oboževalec Brada Pitta, in ga označil za pametnjakoviča.

Odkar je ameriški predsednik Donald Trump nastopil položaj, organizira predvolilna zborovanja. Na zadnjem v Colorado Springsu je v nagovoru množice med drugim kritiziral odločitev Ameriške filmske akademije, da oskarja za najboljši film podeli tujezičnemu filmu, in sicer južnokorejskemu Parazitu. "Kako slabi so bili oskarji letos, ste videli? In zmagovalec je … film iz Južne Koreje," je dejal Trump, oponašajoč človeka, ki podeli nagrado. "Kaj za vraga je bilo to? Z Južno Korejo imamo že dovolj problemov s trgovino, povrh vsega pa jim še dajo nagrado za najboljši film leta," je nadaljeval.

Donald Trump na predvolilnem zborovanju v Colorado Springsu.
Donald Trump na predvolilnem zborovanju v Colorado Springsu. FOTO: AP

Parazit je prvi tujezični prejemnik oskarja za najboljši film, prav tako pa je oskarja dobil njegov režiser Bong Džun Ho. Kipec si je prislužil tudi za originalni scenarij in najboljši tujejezični film. Trump kljub temu ni bil navdušen. "Kje so filmi, kot je V vrtincu – lahko dobimo to nazaj, prosim? Sunset Boulevard, toliko dobrih filmov," je nadaljeval. Občinstvo je ob omembi oskarjev začelo usklajeno godrnjati, ob omembi starejših filmov pa navdušeno ploskati. Potem je dejal, da ne ve, ali je bil dober, na to pa so se nemudoma odzvali distributerji filma s podnapisi: "Razumljivo, saj ne zna brati."

Trump se je prav tako dotaknil govora Brada Pitta, ki je prejel oskarja za moško stransko vlogo v filmu Bilo je nekoč v Hollywoodu in pri tem omenil tudi odsotnost Johna Boltona na sojenju predsedniku Trumpu v senatu. "Nikoli nisem bil njegov velik oboževalec. Vstal je in pametoval. Mali pametnjakovič je, mali pametnjakovič," je dejal za hollywoodskega zvezdnika. Pitt je v govoru sicer dejal, da so mu povedali, da ima na voljo 45 sekund, kar je vseeno 45 sekund več, kot je senat dal Johnu Boltonu. "Razmišljam, da bi lahko Quentin Tarantino o tem naredil film, v katerem bi odrasli na koncu naredili pravo stvar," je dejal Pitt.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (154)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

FAUSTOS1
22. 02. 2020 18.34
+4
slika orbana in trumpa obvezni inventar svakega člana sds
maijster
22. 02. 2020 08.48
-1
Kollerik
22. 02. 2020 07.42
+19
Res ne vem, kdo še ...razen peščice skrajnežev, jemlje resno tega primitivca in dvakratnega bankrotiranca fotrovega premoženja...
majmun11223344
21. 02. 2020 21.32
-24
Trump je car😍
Aleša Muršec
23. 02. 2020 07.33
+14
nightifly
21. 02. 2020 19.08
+12
Eh ,moja zlahtna Levica ,,,kam je sla ,kam se je izgubila ? Ni vec ljudi , prijateljev , ki bi se kot vcasih zbrala v kaksnem lokalu ,z vseh vetrov politicne geografije in ob kozarcu dobre kaplice kulturno , spostljivo ,pa cetudi ognjevito , debatirala o cisto vseh pogledih na dogajanje v svetu ,z vsemi mogocimi predznaki . Vidim, da dandanes to s Slovenci ni mogoce . Prejudiciranje in zaverovanost v svoj prav (ter bojazen , da kdo tega ne spodkoplje s protiargumeneti ) je tako mocna in neupraviceno nepopustljiva , da vse skupaj vodi samo v diktat . Tako bo ,drugace ne sme biti . In to je v bistvu poraz . In tudi zato ,poleg korupcije ,Slovenija caplja ,caplja , stoji na mestu in spet samo malo caplja .Pa se to se ne ve v katero smer . Dragi Slovenci . In medtem je skoraj vse imetje in firme preslo v tuje roke ,in tudi lopovske zepe domacih avtohtonih prebivalcev Slovencev . To je najverjetneje edina red+snica .Nihce ni prisel v Slovenijo in nasilno ukradel karkoli . Imel je pri tem domace pomagace . Je zato kriva tujina ? Ne bi rekel . Aja ,pardon , Trump je kriv , in ce pocakamo se malo , boste nasli krivdo v Melaniji . Jesus kaksna minestra je vse to .
ivan.z Doba
21. 02. 2020 17.55
+5
Bolj kot je tumpast, bolj si je všeč. In tak vodi državo?!
nightifly
21. 02. 2020 18.43
+4
Ja , ivan ,,,,, vidite , tudi Ameri ,ki bivajo v najbolj tehnolosko -pa se kako drugace -razviti drzavi sveta so dovolj ´´tumpasti´´ , da mu po Danasnji Gallupovi lestvici dajejo kar cez 60 % kredibilnost v vodenju vlade -torej z njegovo ekonomijo . Kdo bi rekel a ne , da so tako tumpasti ? In vi ,jaz ,pa se vse ostale miliarde ljudi se tukaj dopisujeva na napravah ,ki so jih oni pogruntali . Pa ne samo te . Tako pac je.Evidentnega se ne da prezreti ,se manj negirati . Veste , sam osebno sem rad posten do sebe in drugih .Ce so vredni ,jim naklonim moje spostovanje .
nightifly
21. 02. 2020 18.54
+6
In se to v ´´zagovor´´ samemu sebi - v zivljenju nisem nikoli vzel zdravo za gotovo kar so mi drugi zatrjevali kot sveto stvar. Zrasel sem na ocetovem nasvetu - uci se ,opazuj , analiziraj ,poslusaj pametne ljudi ,beri ,ker bos v knjigah in samem zivljenju ter barikadah -preprekah nasel resnico . Nikoli samo ne verjemi . Sprasuj ,verjeti pomeni -biti religiozen . Vedno sprasuj in poisci odgovor na to vprasanje . Ni samo na levi vse resnicno .Imas dve roki ,tudi v desni roki se skriva nekaj kar se nisi odkril . Orientalci imajo zelo zelo prav , jing -jang .Isci ravnovesje . Crpaj moc iz vseh vetrov .Sunek samo z ene strani porusi vse . Samo ravnovesje resi vse skupaj in drzi svet v ravnotezju , torej miru . Toda videti je , da Slovenci ne prenesejo nasprotnega dobrosrcnega mnenja ,dialoga . Resnicno so mazohisti . La guillotine est prête . Zal.
ne rabimo predsednika
21. 02. 2020 19.21
+5
nenitomožne
21. 02. 2020 17.10
+3
Kaj pa racman Donald mu je pa všeč? Naj gleda risanke, pajac neumni .Za kaj več itak ni sposoben razumeti !
nikhrast
21. 02. 2020 16.23
+2
V Severni Ameriki se filmi s podnapisi predvajajo zelo redko, mogoče v kakšnih manjših, stranskih kino dvoranah, isto gre za TV, malo filmov s podnapisi. Tako sem pričakoval ta Trumpov govor, piha na dušo primitivnemu folku, tako kot on, malo berejo, egocentrični kot Trump, dobro je samo to kar je ameriškega.
nightifly
21. 02. 2020 14.34
+4
Cisto na kratko . Od 2015 /16 pa do danes smo lahko videli kaj ´´levi´´ demokratski -liberalni pol v ZDA pocne . In s kaksnimi metodami to pocne . Samo v vednost s preverjenimi podatki . Cca 90 % medijev je v rokah demokratske nomenklature . 85 % novinarjev je registriranih v demokratski stranki . No , zdaj si pa predstavljajte kaj vse to pomeni . In resnica je tudi ,da je vecina Bernijevih volilcev po sramotnem kvazi-fasist. pocetju demokratskega kongresa ,ki ga komandira clintonov stab , rje volila Trumpa. In zdaj v letosnji kampaniji , ista klika iz istega DNC-ja spet rusi Bernija ,ki vodi , na njihovo zalost pa Biden izgublja , zato so preko vrste vrgli v boj miliarderja ,ki z 60 miliardami lahko kupi volitve .Do sedaj jih je za medijsko promocijo v zelo kratkem casu porabil 400 mio $ . To samo pove ,kaksni megalomanski karteli liberalcev oz mega miliarderjev liberalcev stoji za Demokr. stranko . PROTI TRUMPU ,ki ima za seboj samo ljudi ,volilce . In se nekaj je zanimovo ,kar je vecini ljudi v sloveniji uslo . Trump sam po sebi ni konservativec . To je povedal v direktnem pogovoru z voditeljem oddaje ,ki je tak . Torej je splosna ocena predsednika napacna ,kajpak . Seveda pa ni socialist klasicne formacije . In jasno je , da drzavo republikanci nocejo prepustiti komunistom , ker bi bilo to v Ameriki popolnoma nesprejemljivo ,da se 400 let razvoja in gradnje te posebne drzave preda v roke eni kasti , ki bi desetisoce miliard zasluzka delila po cisto lastnem kljucu . To ne gre in bi samo vodilo v prepad . Sicer pa - se je Slovenija kaj naucila iz socializma Jugoslavije ,kapitalizma in liberalizma nove Slovenije ? Je kdo sploh analiziral vse to ,je kdo sploh nakazal in predstavil svojo vizijo ?
nikhrast
21. 02. 2020 16.28
-8
Dobro klamfaš s temi posti, nekoherenten kot Trump s svojimi twiti.
nightifly
21. 02. 2020 18.39
+6
nikhrast
21. 02. 2020 18.55
-1
nighty, povej kaj koherentnega in konkretnega, komentiraj na njegov Oscar mnenje, pa na pomilostitev lopovov ta teden, pa na sodbo Rogerja Stona, ta je bil obsojen ta teden.
nightifly
21. 02. 2020 13.57
+6
Zelel bi napisati moje videnje procesa ´´demokratizacije ´´Slovenije . Iz zapisov Slovencev in ostalih ,ki zivijo v Sloveniji sem si ustvaril eno ´´lepo siroko sliko ´´vsega skupaj . Rezultat je po moje , da je socializem v ljudeh iz cisto dobre namere ,da poskrbi za njihov dobrobit , v bistvu naredil ,povzrocil lagodnost ,netekmovalnost , nobene zelje po ustvarjanju in timskem delu .Ljudje so se po velikem naboju osamosvajanja -ODCEPITVE -od Juge zazibali v lazno demokracijo , drzavo pa ugrabili lopovi najvecjih kalibrov ,ki so jo v slabih 30 letih , s tiho privolitvijo vseh Slovencev dobesedno oropali in zapufali za generacije naprej . Mar ni tako ? Lahko kdo oporeka ? Nihce vam noce naliti cistega vina in resnice v njem -in vino veritas . Da je z ljudmi ,celotnim narodom nekaj narobe sem videl ob zahtevi drzave -pa ne edini - da mora narod -finansirati prezivetje bank - spet miliarde in miliarde € vnic ,oz v privatne zepe in v skrivno finansiranje kdo ve kaksni privatnih projektov v svetu . To je popolna sramota za narod, da se je kar v kompletu podelal pred mogocnezi iz politike . Iz tega lahko samo zakljucim , da je vse skupaj vnemar ,ker na vidiku ni nic novega , nobenih reorganizacij ,nobenih sprememb, nic . In cisto tako pri sebi si mislim ---hudica , dobro ,da ima Slovenija zaloge se iz komunisticne Jugoslavije ,ki so jo najvec vodili prav neizobrazeni bivsi rudarji , kmetje ,ljdje vseh mogocih razredov druz. zivljenja . Et pur -je baraka sla naprej delalo se je na veliko . In ustvarilo tudi . Vsaj splosno blagostanje za vecino . In zdaj ?
nightifly
21. 02. 2020 14.00
-2
Se vecja zalost ,kar je najhuje , vidim,da v Sloveniji clovek ne more imeti drugacnega misljenja kot si to misli nekaj ´´levih´´ pretepacev , ne mislecev . S takimi se pa res nima smisla pogovarjati -tako kot z onimi z desne -isto pretepaci . Tako da - verjamem,da ostane se veliko ljudi , s katerimi se da izmenjati na kulturen nacin mnenja in poglede na zivljenje .
nightifly
21. 02. 2020 13.44
+0
Apostol1 21.02.2020, 13:03:56 +3 Ferdo Crni ..... S Trumpovo plačo je tako kot z nekom , ki odvrže od prepolne mize kos mesa psu in to ni nobena dobrodelnost, dobrodelnost je takrat , ko človek ,ki je ravno tako lačen kot pes , da psu polovico svojega revnega obroka. KAPISCH./////////////////Apostol ,,,, kar se tice njegove place je to njegova osebna stvar kam jo da . Bolj Vazno pa je ,kako uspesen je kot predsednik . Verjetno nocete videti uspehov ,ki jih ima na ´´vesti´´ . Ali ni dovolj zgovoren podatek , da je v 3 letih delo dobilo 7,5 mio ljudi , 8 mio pa je preslo za en razred na lestvici navzgor ,ker jim ni treba po hrano z zivilskimi kartami (sramota) prejsnjih administracij . Ali Levica v Sloveniji res ne prmore vec iskrenosti in postenja ? Ali je res zdrsnila tako nizko dol po klinu kulture in osebne integritete ? Resnicno vas ne razumem . Kako naj kot clovek gojim v sebi semena zlahtne mescanske levice ,ce so jo ugrabili fondamentalisti in popolni neizobrazenci . Velikokrat pa tudi cisti oportunisti . Redko zasledim POSTENEGA IN POKONCNEGA demokrata , ki bi znal ceniti cisto vse dobre odlocitve leve in desne duse naroda ,ce se tako izrazim . In nihce od levice si ne UPA napisati Resnice ,da se je takoimenovana Levica ze desetletja nazaj prodala liberalizmu in oportunizmu , ki imata v osnovi in v dananjih casih algoritem popolnega izkoriscevanja cloveka na surovi bazi . In to danes nekateri celo smatrajo za levo . Madona ,pa sploh veste kaj pisete ,tako nekateri na levi kot desni .Popolne absurde .
Ferdo Crni
21. 02. 2020 14.07
-2
To je ko nekdo nekoga do potankosti sovraži. Vsako njegovo dobro delo spreobrne in izmaliči do te mere, da izgleda kot zločin in ne dobro delo. Ali kot je dejal nek twiteraš - Če bi Trump premagal in ubil samega Hudiča, bi Trumpovi sovražniki dejali "...ampak saj hudič niti ni bil tako slab". Vse kar bo dobrega Trump naredil bo "imel nekaj za bregom"..... "se okoristil"... In to imenujejo razmišljanje "s svojo glavo". Jaz bi prej rekel "imišljujejo si s svojo glavo".
nightifly
21. 02. 2020 18.57
+1
Po pravici povedano ,tudi mene zanima ta neverjetna sovraznost do tega cloveka .
matija888
21. 02. 2020 13.17
+3
Tujezični ali tujejezični?
Ferdo Crni
21. 02. 2020 11.56
-3
Trump ki ga tule imenujejo "klovn" in menda deluje samo za svojo korist vsako svojo trimesečno plačo (po 100.000$ na trimesečje) daruje raznoraznim agencijam, recimo za boj proti mamilom, odkrivanje zdravil, veteranskim organizacijam, agencijam za razvoj infrastrukture, kmetijstva itd....
Razumnež
21. 02. 2020 11.59
+4
pšššššt.... O tem se tu ne sme pisati. Tu je važen samo 5 sekundni izsek o Pittu. Seveda je potrebno najti še ustrezno sliko in pljuvanje se lahko začne.
AlternativeFacts
21. 02. 2020 12.10
-1
Ferdo@ Ni edini...tu pa preveri koliko so ostali predsedniki pred njim donirali: (vir: Presidents' Salaries During and After Office)....
Ferdo Crni
21. 02. 2020 12.48
+0
Ja alternativ.... imaš prav. Trump je le en izmed štirih ameriških predsednikov, ki so se odpovedali plači oziroma jo donirajo. Drugi trije so : John F. Kennedy,Herbert Hoover in George Washington.
Apostol1
21. 02. 2020 13.03
+9
Ferdo Crni ..... S Trumpovo plačo je tako kot z nekom , ki odvrže od prepolne mize kos mesa psu in to ni nobena dobrodelnost, dobrodelnost je takrat , ko človek ,ki je ravno tako lačen kot pes , da psu polovico svojega revnega obroka. KAPISCH.
Ferdo Crni
21. 02. 2020 14.03
+0
Apostol - dobrodelnost je dobrodelnost. Primerjava s psom je sicer zelo abotna in maltene žaljiva ampak vseeno - Vprašati je treba tistega, ki je deležen pomoči od nekoga drugega. Ali se bo ta človek zahvalil tistemu ki mu pomaga ali bo prej precenil kaj ta človek ima in ali je on pes ki je dobil drobtinice? Tvoja ideologija je zelo sporna predvsem zaradi tega, ker v osnovi negiraš dobrodelnost nekoga, ki ima veliko in skuša pomagati nekomu, ki ima zelo malo. In h krati spodbuja fovšijo in nehvaležnost češ - dal si mi "samo drobtinice" daj mi več ker si bogat. S tem pošiljaš signal, da dobrodelnost bogatih ne obstaja in da je brezpredmetna in hkrati da je fovšija in grabežljivost do bogatstva drugih legitimna in odvisna glede na njegov status. To se mi zdi precej podlo in nesmiselno. Ali bom povedal moje mnenje - če je nekdo bogat in razdaja svojo ne tako malo plačo drugim je to DOBRODELNOST. Če pa nekdo, ki deli svoj borni obrok z drugim čeprav je sam lačen je pa to HEROJSTVO.
Ferdo Crni
21. 02. 2020 14.55
+1
Lahko bi ti odgovoril foxterier ampak si s svojim odnosom do sogovornika pokazal, da si ne želiš mojih odgovorov. Ker bi te prizadeli. Da Melanijo imenuješ "opica" si pokazal ves svoj primitiven odnos. Samo tole okoli te "opice" - Melanija ima v beli hiši (tja se ni v začetku preselila zaradi šolanja sina) tri pomočnice. Predhodnica Melanije, ki bolje da je ne poimenujemo tako podlo kot ti sorojakinjo, je imela čez 20 pomočnic. Sam preračunaj koliko to stane. Glede golfa je to čista demagogija demokratskih medijev. Ker je predsednik je pač za vsak njegov korak odgovorna varnostna služba in to davkoplačevalce košta. Tako kot PRI VSEH PREDSEDNIKIH ko opravljajo tudi nedržavne -privatne zadeve. Ko gre na golf je to pač določeno tveganje in je prisotna varnostna služba. Na drugi strani imamo Obamo... predsednika z najslabšim izkupičkom do sedaj, ki ima potencial da postane prvi miljarder med "bivšimi predsedniki ZDA", ki bo to postal po mandatu. Ampak o tem ne bomo....... preveč "boli".
nightifly
21. 02. 2020 11.32
-1
No , kolegi levicarji , ki ste tako zelo navezani na stare sheme Levice ,ki so se uporabljale 100 let nazaj ......prosil bi vas samo za en odgovor . Zakaj je skoraj vsa truma Bernijevih volilcev leta 2016 volila Trumpa nemesto Hilarije . MI lahko to pojasnite ? In ce redno spremljate dogajanja preko luze , pojasnite mi , zakaj DNC ze v drugo zelo NEdemokraticno (skoraj s fa*sist. metodami) spet bombardira Sandersa ,ko so na brzino podtaknili Bloomberga ,in to potem ,ko je jasno ,da so volilci obrnili hrbet Bidenu - se nemu l*opovu iz druzine oz miliarderskega bazena ,ki ga predstavlja klan Clintonovih . Lahko kdo od vas to MENI pojaasni , ce ste taki demokrati ,socialisti ,politicno korektni ? Zelo rad bi slisal vase analize , ne samo mnenja o lepoti in besedicenju Trumpa . To vidi vsak clovek z eno celico v mozganih .
nightifly
21. 02. 2020 11.35
-1
Nota ; ce vas lastna neinformiranost ali neznanje postavlja v neroden polozaj se drugic raje ne podstopite svetovati drugim ,se manj pa zapovedovati drugim kako naj ´´demokraticno´´razmisljati in ziveti .A nio to od vas ena popolna hipokrizija ?
Ferdo Crni
21. 02. 2020 11.51
+1
Napačnim tukaj pišeš. Tule so ljudje z TDS (Trump derangement syndrome) in jih zanima samo zagorelost trumpove kože in barva njegovih las.
AlternativeFacts
21. 02. 2020 12.13
+3
nightifly@ To pa res ni težko pojasniti. Hillary, pardon demokrate niso volili zato, ker so izigrali volilno bazo, ki je v večini podpirala. zato je skoraj vsa truma Bernijevih volilcev leta 2016 volila Trumpa nemesto Hilarije.
Silvester Ali62
21. 02. 2020 11.15
+4
Tramp je pa klovn
Karlo
21. 02. 2020 11.22
+1
crazy but true
21. 02. 2020 12.22
-2
crazy but true
21. 02. 2020 11.04
-11
Ima prov. Moderni filmi so eno ideolosko politicno propagandno sranje, kjer posiljujejo lastne gledalce z levicarstvom in LGBWTF traparijami..
Frane Šajn
21. 02. 2020 11.02
+7
Če že pišete o tem " kvazi veleumu" vsaj slik ne objavljajte ! Mnogim ljudem ste uničili kosilo za danes!
Ferdo Crni
21. 02. 2020 11.45
+0
Noben ti ne brani da si obesiš doma sliko Brada Pitta.
Mauzahecmauzares
21. 02. 2020 11.02
+10
Koga briga osebni okus Trumpa?
nightifly
21. 02. 2020 10.45
-3
SmoothOperator 21.02.2020, 9:49:47 +7 Srhljivo. Koliko Trumpovih privržencev je tukaj gor... ODGOVORI////////////////ODGOVARJAM VAM Z UZITKOM ....... JAZ sem njegov podpornik , ne cisto v vseh stvareh , ima pa Trump dober program . Ideolosko sem na Levici , kot jo vi poimenujete , toda k sreci RAZMISLJAM Z LASTNO GLAVO . iN TUDI NAPISEM TO z zavestjo in sem ponosen na to . Napisal bom cisto na kratko . Politicaly Correct spravlja v tezave in pogubo ne samo ljudi , stranke in vlade , ta polit. korektnost spravlja v bankrot cele drzave . Vem ,da je za vas to tezko objasnit kaj sele razumeti kaksen bav-bav je to ,pa vseeno -----ce ne razumete , dajte se vsaj pretvarjati ,da ste pameten in raje tiho . O tem komu jaz dam glas ne more nihce odlocati ,samo jaz . Imeti prav je zelo majava in relativna stvar . In nikdar ne more biti ABSOLUTNA , ker je to potem ze religija ,diktatura ,kjer ima prav ponavadi samo en clovek ,papez ,diktator ...etc ,ki s trdo roko vlada ovcam . Ce ljudje ne razumejo Trumpove Retorike , ki v prrostem casu zabava mnozice zemljanov , in ne razume njegove resne politike ,tako domace kot esterne ,potem jenesmisel sploh kaj pisati . No ,da vas izzovem . Eden najvecjih miliarderjev ,sedaj pristas in kandidat demokratske struje v ZDA je veliko kasneje , po privolitvi demokr.nacion.kongresa vstopil v volilno tekmo . Z namenom sesuti Sandersa , in to ze v drugo v 4 letih . Clintono-Obamov - miliarderski in se kaksen ,imajo posebno moc v demokr. stranki in pocenjajo karkoli .toda to ,da so Boombergu dovolili preskociti kar skoraj cele pimarne ,je skoraj fasizem prve vrste . Popolnoma nedemokraticno . Bloomb .je do sedaj v cisto kratkem casu za oglasevanje svoje podle kampanije ponucal preko 400 mio $ ,medtem pa drugi odpadajo ,ker nimajo vec denarja ,ceprav 100x boljsi program od bloomberga .
MrKritik77 .
21. 02. 2020 10.43
+17
Spodaj eni spet hvalijo Trumpa, ker pove, kar misli. Se strinjam. Trump res pove, kar misli. Problem je v tem, da bolj švoh misli.
crazy but true
21. 02. 2020 11.04
+4
nightifly
21. 02. 2020 11.11
+3
MrKritik77 . 21.02.2020, 10:43:20 */////////////mislim ,da je bolj vazno kaj naredi kot pa trobezlja . Obama je tako lepo solzavo vse povedal ,pa je na koncu sesul cel bliznji vzhod ---pa se kaj . Zakaj so dvojna merila ,mi poveste ?
Ferdo Crni
21. 02. 2020 11.48
+1
Obama se je ob svojem slovesu rogal Trumpu ko je ta napovedal večanje zaposlenosti, dvig ekonomske moči amerike, gradnji zidu.... itd. Dejal je da demagoško obljublja rožice, da se obnaša kot bi imel magično čarovniško paličico. Ko je Trump dosegel kar je dosegel (vse kar je obljubil) in to samo v treh letih, pa je Obama pred dnevi na twiterju napisal da je to njegovo delo. Ampak Obama se tako lepo smejčka in rad ima hollywood a ne?