Tujina

Varuhi živali osvobodili skoraj 180 psov, na katerih so potekala testiranja zdravil

Sao Paulo, 19. 10. 2013 20.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Borci za živalske pravice so vdrli v laboratorij v Braziliji in osvobodili 178 psov pasme beagle. V laboratoriju vdor označili za teroristično dejanje. Testiranje na živalih je v Braziliji legalno.

Fotografija je simbolična.
Fotografija je simbolična. FOTO: Reuters

Borci za živalske pravice so vdrli v laboratorij Instituto Royal v mestu Sao Roque v Braziliji in osvobodili 178 psov pasme beagle. Štirinožce so uporabljali za testiranje zdravil.

Psi so bili obriti, našli so tudi psa, ki so ga zamrznili v tekočem dušiku, številni psi so bili iznakaženi, je poročal lokalni časopis Folha de Sao Paulo. Med akcijo so našli tudi podgane.

Aktivisti so dogajanje v laboratoriju prijavili policiji, češ da tam mučijo živali, a ta se ni odzvala. Lokalni časnik Estado de Sao Paulo je poročal, da so v laboratoriju vdor označili za teroristično dejanje.

Hkrati pa so poudarili, da je njihovo delo nadzirala brazilska zdravstvena organizacija in da so vsa testiranja potekala v skladu z zakonodajo.

Policija je sporočila, da je ni bil nihče aretiran in da policija ni zasegla nobenega od psov. Testiranje na živalih je v Braziliji legalno.

  • LEŽALNIK
  • HLADILNE TORBE
  • POKRIVALO
  • VOZIČEK
  • REGALI
  • STROJI ZA OBDELAVO TAL
  • VRTNA HIŠKE
  • NOSILCI
  • ČISTILNIKI ZA BAZEN
  • SENČNIKI
  • ŠOTORI
  • ŽARI
  • MONTAZNI BAZEN
KOMENTARJI (48)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User814618
20. 10. 2013 19.26
+1
ka zdaj a znate še bol zakomplicirat članek? najprej piše da so osvbododili 178 psov potem pa... Policija je sporočila, da je ni bil nihče aretiran in da policija ni zasegla nobenega od psov. Testiranje na živalih je v Braziliji legalno. ...?
User814618
20. 10. 2013 19.27
+4
drugače pa se strinjam, potrebno je testirati na pedofilih in ostalih psihopatih, ne pa na živalih, ki nič niso krive, očitno sam to, da so se rodile na napačnem planetu med pošastmi (nami) ! najbolj žalostno je pa to, da nam živali po vsem tem ko jih koljemo in testiramo na njih še vedno zaupajo... in imajo upanje, da se bomo spremenili
Jasnovidec Cosmos
20. 10. 2013 14.18
+10
Kakorkoli gledano je testiranje na živalih mučenje.Testirali bi lahko na raznih posiljevalcih,pedofilih,morilcih in tako dalje,kateri niso vredni,da obstajajo na tem svetu. Seveda pa niso izjema tudi koruptivni politiki,podkupljivi sodniki in tako naprej.Na takih bi se lahko delala testiranja in ne bi bilo nobene škode.
virtualc136
20. 10. 2013 14.49
-2
Medicinske poizkuse so na ''manj vrednih'' (romih, homoseksualcih, invalidih, židih) delali nacisti! Bravo Jasnovidec Cosmos, če te srečam na cesti ti pljunem v obraz! Še vprašanje za admine na tej strani: zakaj brišete moje komentarje, prosim za obrazložitev?!
paix
20. 10. 2013 13.26
-8
Joj. Eno so testiranja kozmetičnih izdelkov drugo pa zdravil na živalih. Prvo je nepotrebno, drugo pa dostikrat neizbežno. To se danes poskuša izvajati v čim manjši meri in nadomestiti s testiranji na celilčnih kulturah, tkivih itd... V Evropi je tudi dovoljeno testiranje na živalih, ampak le to ko je to RESNIČNO neizbežno in sicer z namenom določitve varnega odmerka za nadaljno testiranje na ljudeh v kliničnih študijah - torej zato, da se ve kakšen odmerek zdravila lahko apliciramo človeku v klinični študiji, da ta ne umre oz. ne pride do resnih posledic. Vsekakor bolje kot da bi ljudje umirali med testiranji ali pa zato ker enostavno ne bi bilo zdravila!
paix
20. 10. 2013 13.29
-5
Aja, pa so zakoni za to, kako je potrebno ravnati s temi živali, da poteka vse čimbolj humano.
suey
20. 10. 2013 13.40
+6
virtualc136
20. 10. 2013 14.04
-6
Omejenec hinavski, naslednjič ko boš imel gripo, angino, kakšno vnetje reci zdravniku ne hvala, zdravil ki so jih na živalih testirali pa ne bom jemal, bom raje umrl! Po pravici povej, kolikokrat v življenju si jemal zdravila ki temeljijo na penicilinu? Resno, naslednjič ko boš rabil antibiotike bodi karakter, drži se svoje logike in umri če ti je to ljubše!
User640983
20. 10. 2013 09.24
-13
Vegiji so za pse, krave pa proti vegijem ker jim hrano odžirajo!
Bruhalnica24
20. 10. 2013 08.50
-21
Kaj pa ljudje, strupi v hrani Aspartam, Gso,Msg, barvila iz nafte......V cepivih je konzervans Timerosol to je živo srebro, cepiva so polna virusov, hiv...Bayer je placal kazen za njihov Factor 8 z Aidsom so okuzili mnozico ljudi in to vedeli, a jim lahko zaupamo... Aja novinarji pa ubogi kužki.....Clovek je pred psom, ceprav se tudi psom to ne dela, nam se pa lahko...
Andre.MB
20. 10. 2013 08.58
+3
Amethist
20. 10. 2013 13.03
+7
Seveda da se lahko, ker se sami odlocamo o tem, kaj bomo dali v svoj gobec, medtem ko zvali pa se ne morejo. Po njihovo bi jedle samo to kr je naravno in obicajno za posamezno vrsto
KarinLesar
20. 10. 2013 08.07
+20
Zal ljudje vse prevec mislimo, da smo vsemogocni. Narava pa nas udarja nazaj... bo prisel cas, ko je ne bomo znali zaustaviti.
BMWmunja
20. 10. 2013 02.10
+33
Smrt politikom, svobodo psom!
txoxnxy
20. 10. 2013 01.47
+25
Slovensla vlada pa dela poskuse na lastnem narodu kolk lahko prenese !!
McMxL
20. 10. 2013 11.31
-3
User1110381
20. 10. 2013 00.10
+45
Hehehehehehe, tisti, ki podpirajo take raziskave lahko kar greste namesto teh psov. Bravo borci
dzons
20. 10. 2013 00.32
-34
heheheheheheheh, tisti ki ne podpirate raziskav, je treba na vas začet testirat, oz. vam prodajat netestirane izdelke
bejbikaaaa
20. 10. 2013 08.01
+24
pa kje ti živiš??Netestirani izdelki na živalih se že dolgo prodajajo!
Miki777--
20. 10. 2013 00.07
+15
Brazilski jezik me stisne na WC, tako grd je. Ko pa vidim njihove "ljudi", pa še bolj... kruti, apatični, pokvarjeni, izprijeni "narod" brez svoje zgodovine....
yaks
20. 10. 2013 10.53
+8
Brazilski jezik? Mense stisne na WC ko vidim kako ste nekateri ljudje neumni.
User456520
20. 10. 2013 13.44
macro
19. 10. 2013 22.41
-28
Torej so rešili- izpustili 178 bolnih psov... Zombiland???
virtualc136
19. 10. 2013 22.30
-16
Novica je že v osnovi totalno idiotska (za 24ur.com to sicer ni posebnost - BERI STANDARD)! Katero podjetje je lastnik laboratorija? Kaj testirajo na živalih v teh laboratorijih?! Novica namenjena populističnemu podpihovanju. Sicer se povsem strinjam da se je treba razmišljat o tem kje je testiranje na živalih potrebno in kje ne, vendar se moramo VSI zavedat kaj vse je bilo v medicini razvitega v 20. stoletju s poskusi na živalih: Cepiva -antrax -norice -kolera -davica -gripa -hepatitis A in B -ošpice -mumps -otroška paraliza -steklina -rdečke -črne koze -tetanus -oslovski kašelj -rumena mrzlica Zdravila: -inzulin -penicilin -streptomicin -protivnetna zdravila -antikoagulanti -kemoterapija -ciklosporin Naprave: -srčni spodbujevalnik -umetno srce -umetni kolki -umetno koleno Postopki: -angioplastika -transplantacija organov -transplantacija srca -transplantacija ledvic -transplantacija jeter -transplantacija roženice To je kratek spisek. Tako da, vsak ki se razburja že samo ob misli na poskuse na živalih naj se zaveda da je v določenih strokah to nujno zlo in da brez tega ne gre. Prebere naj zgornji spisek in prešteje kolikokrat bi verjetno že umrl če tega nebi bilo! PEACE!
bejbikaaaa
20. 10. 2013 08.17
+21
Vsa ta cepiva, postopki, zdravila itd., se tičejo ljudi in zakaj morajo živali trpeti zaradi tega??Kaj imajo one veze pri tem.. So mogoče na zemlji zato, da jih mi izkoriščamo za te boleče poskuse?
virtualc136
20. 10. 2013 11.47
-12
Zakaj so na zemlji nebomo razpravljal, ker tega ne ve noben. Če si takega mnenja, potem predvidevam da si vegeterjanec? Mogoče vegan? Spomni se ta to vsakič ko jemlješ antibiotike in kakršnakoli zdravila, ki ji nebi bilo brez poiskusov na živalih! Spomni se to vsakič ko praznuješ rojstni dan ker! Zakaj? Ker je še 200 let nazaj 70% otrok umrlo do 5. leta starosti zaradi zgoraj naštetih bolezni!
bejbikaaaa
20. 10. 2013 12.55
+8
Zarad tega, da si jih bomo podrejali zihr ne..
bejbikaaaa
20. 10. 2013 13.06
+11
In ja, sem vegetarjanka in uporabljam izdelke, ki niso testirani na živalih, pa sem že živa in mi čist nič ne manjka.. Torej, obstajajo metode, s katerimi se izdelek lahko testira, ne da bi mučili živali. Komentar še na zadnji stavek... Otroci so umrli zaradi naštetih bolezni, ki prizadanejo človeka!Kaj imajo torej živali pri tem?Če jih ne bi bilo na svetu, bi bili pač prisiljeni najti druge rešitve, ampak seveda je lažje ubrati lažjo pot...
Amethist
20. 10. 2013 13.09
+8
- jaz nisem vegetarianka, pa vseeno ne podpiram poskusov za vsako ceno - cepiva se lahko preizkusa na odvzetih cloveskih celicah, ki jih enostavno dobis tako, da das malo sline itd. - zdravila se drugace odzivajo na zivali kot na ljudi tko da... ce pa podpiras testiranje, se lahko sam javis za poskusni objekt testiranja.
virtualc136
20. 10. 2013 14.01
-6
Se strinjam da ne za vsako ceno! Me pa zanima ali si sploh prebrala kaj sem gor napisal? Pri testiranju določenih stvari brez testiranja na živalih ne gre! Ne da se! Tako da naslednjič ko ti bo zdravnik predpisal antibiotike bodi karakter in mu reci NE, raje bom umrla kot da bi jemala zdravila testirana na živalih! Jasno sem napisal de je novica namenjena populističnemu napihovanju! Nikjer v novici ne piše kdo testira, kaj testira, za kakšen namen!
User535638
19. 10. 2013 22.09
-7
Chuck Norris.
19. 10. 2013 21.18
+5
rdeča mušnica je strupena kako veš? zelena je strupena kako veš? jahh poskusi za vse to je nekdo umrl...
blokbi
19. 10. 2013 21.17
+20
Končno boste začeli poročat o stvareh ki so res pomembne! pohvalno!!!
dejvid.serpent
19. 10. 2013 20.58
+49
Po zaporih uživa luksuz vsakršna svinjarija od človeštva, ki bi se dlala za take stvari koristno porabit, a oni se še vedno spravljajo na boga nedolžna bitja!, pol pa če rešiš žival pred krutim mučenjem si pa terorist? kaj mi lahko kdo to prosim razloži?
jan.k94
19. 10. 2013 20.58
+33
Čisto pravilno! Bravo!!!!!
User640983
19. 10. 2013 20.42
-54
Kje bi pa bilo zdravstvo če ne bi takih poskusov delali? Ni lepo vendar drugače ne gre! Eden znani nacist je poskuse delal na ljudeh-otrocih!
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
19. 10. 2013 20.44
+43
ti si omejen ne morem ti druzga rečt! če tvoja glava ne dopušča pametnejših rešitev ne pomeni da jih ni!
User640983
19. 10. 2013 20.49
-45
Nisem jaz paktiral s tem nacistom kot eni naši, poskusi se pa na živalih delajo in se bodo, boljše kot na ljudeh!
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
19. 10. 2013 20.49
+29
je prav da napreduje, ti pa še enkrta poven da si omejen!!! najlažje do napredka pridt ne pomeni da drugih metod ni!!! omejenc !!!
User640983
19. 10. 2013 20.50
-23
User640983
19. 10. 2013 20.50
-22
Kje-na čem se pa mladi zdravniki kirurgi učijo a?
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
19. 10. 2013 20.52
+27
teb govoriti nima smisla na ramenih očitno nosiš zelnato glavo pa lep pozdrav!
jan.k94
19. 10. 2013 20.58
+26
Korintos zate ni besed.....škoda vsakega komentarja zate
blokbi
19. 10. 2013 21.19
+40
Koritos, 90% stvari ki jih testirajo na živalih, na človeku ne deluje oz ne daje enakih reakcij! Danes so znane laboratorijske metode ki bi povsem odpravile testiranje na živalih in sicer na človeških tkivih, vzgojenih iz celic v laboratoriju. Dobili bi bolj točne rezultate, stvar je veliko cenejša in najbolj pomembno, živali bi nehale trpet! To čvkajo že vrabci na drevesih, ne vem kako vam še zdaj to ni jasno!
suey
19. 10. 2013 21.21
+23
ti vidiš samo zdravila, ki delujejo na človeku. Koliko ljudi je umrlo, ker so jim dali zdravila, ki so na živali delovale na človeku pa niso?
Soulless
19. 10. 2013 20.25
+28
Vse kar nam danes pomaga, je bilo nekoč mučenje nekoga (živali in človeka). In če bi lahko izbiral, ali naj umrem pri 40-ih in imam čisto vest, ali naj umrem pri 80-ih s slabo vestjo, raje izberem prvo. Tako sem pa samo kaplja v morju, ki ne more ničesar...
Kimberley Echo
19. 10. 2013 23.12
-6
Prvi stavek - sedi 5. Ostalo je pa čisto nakladanje o tem kako bi bilo, če bi bilo. Da si kaplja v morju? Righto! Tudi morja so sestavljena iz mnogo kapelj, ne.