Tujina

'Niso krivi uporniki, letali so sestrelili z ruskega ozemlja'

Doneck, 23. 07. 2014 13.49 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
M.M./N.D./STA
Komentarji
274

Na vzhodu nemirne Ukrajine so sestrelili dve ukrajinski vojaški letali. Najprej je Ukrajina okrivila upornike, nato pa je s prstom pokazala na Rusijo. Pravijo, da sta bili letali sestreljeni z močnimi protiletalskimi raketnimi sistemi.

Na vzhodu Ukrajine sta bili nad območjem, ki je v rokah proruskih separatistov, danes sestreljeni dve ukrajinski vojaški letali, je sporočila ukrajinska vojska. Ukrajinsko obrambno ministrstvo je sporočilo, da gre za letali Suhoj-25, sestreljeni pa sta okoli 13.30 po lokalnem času, in sicer na območju planine Saur Mogila. Pilota sta se izstrelila, vendar pa njuno zdravstveno stanje še ni znano.

Najprej so v Ukrajini za sestrelitev krivili upornike, pozneke pa je predstavnik ukrajinskega sveta za nacionalno varnost Andrej Lišenko povedal, da sta bili letali na višini 5200 metrov, ko sta bili sestreljeni. To po njegovih besedah pomeni, da ju niso sestrelili separatisti, saj ti s svojimi premičnimi raketometi te višine ne morejo doseči. "Letali sta bili sestreljeni z močnimi protiletalskimi raketnimi sistemi – po začasnih informacijah z raketami z ozemlja Ruske federacije," je zatrdil.

Ukrajina je sicer že v preteklosti trdila, da so bila njena vojaška letala sestreljena z ozemlja Rusije, a so v Moskvi to vsakič zanikali.

Ukrajinski letali sta bili sestreljeni šest dni po strmoglavljenju malezijskega potniškega letala z 298 ljudmi na krovu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (274)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

vetlan
25. 07. 2014 15.23
-1
ha ha ha ha kakšne pravljice za male otroke!
pajn1900
27. 07. 2014 12.45
+1
hahaha v rusiji prepovedano pitje votke hahahah
Adolph
24. 07. 2014 16.14
+10
Ukrajinci lazejo tako kot jim pase.Potniski avion so po njihovem sestrelili uporniki,z visine od desetih kilometrov, vojaska letala,ki so pa letele v petih kilometrih visine niso sestrelili uporniki, ker nimajo takih raket, za to visini, nego Rusi iz njihovega teritorija.Manjka samo se ena prica, na primer Obamaa, ki je vse to osebno videl . .. .Lopovi ukrajinski . .. .. ..
Noro1
24. 07. 2014 06.21
-4
No, kaj sem včeraj napisal? Za resnico človek dobi minuse.
.jest
23. 07. 2014 23.08
+3
Ukrajinski vojaki naj raje še naprej pijejo horilko. Jack Daniel’s jim škodi in začnejo streljati v zrak z vsem, kar imajo.
bAng bAng dAdy
23. 07. 2014 22.54
+15
zlo zanimivo, drugi viri pravijo drugace. Snimci koje je napravio američki satelit pokazuju da je ukrajinska vojska oborila malezijski avion, tvrdi poznati američki publicista i analitičar Robert Peri.
nevski
23. 07. 2014 21.53
+9
Novoruske sile so potrdile, da so ju sestrelili s prenosnimi raketami Igla.
bozicki
23. 07. 2014 21.31
+18
KIJEVSKA HUNTA kot JLA tolče PREDVSEM in IZKLJUČNO CIVILNE CILJE . bolnice, šole, otroške vrtce, stanovanjske bloke. Pri tem so UMORILI VEČ TISOČ CIVILISTOV. PRETRESLJIVO JE GLEDATI videoposnetke, trzajočih, umirajočih žensk, otrok, starcev.... Ruši CIVILNE OBJEKTE, uporablja BOJNE STRUPE in PREPOVEDANE VRSTE STRELIVA. Opazovalci OSCE so to ŽE VEČKRAT tudi URADNO POTRDILI. Pri tem pa je najbolj zanimivo to, kako ZAHODNI MEDIJI PODPIRAJO TA DEJANJA HUNTE. Na vse kriplje PRIKRIVAJO CIVILNE ŽRTVE, da se "slučajno" nebi PREBIVALSTVO obrnilo PROTI HUNTI! Tipično potvarjanje resnice in manipuliranje z ljudmi. Uredništva s tem le kažejo, da so to pravzaprav "bande" MORALNO POPOLNOMA SPREVRŽENIH ljudi.
bozicki
23. 07. 2014 21.36
+23
Delovanje ZAHODA lepo kažejo dejstva iz bližnje preteklosti. Zgodbe o pobijanju dojenčkov v inkubatorjih v Kuvajtu, zgodbe o enormnih količinah orožja za množično uničevanje v Iraku, uporaba bojnih strupov v Siriji s strani ASADA, .... VSE TO SE JE POKAZALO ZA POPOLNE LAŽI, čeravno so na ves glas zatrjevali - lagali, da imajo neizpodbitne dokaze. Kakšna sprevrženost. To lahko pono le POPOLNOMA SPREVRŽENI LJUDJE, ki se obnašajo SLABŠE od ŽIVALI. Najbolj žalostno pri VSEM TEM pa je dejstvo, da širijo MIT, da so samo oni in zgolj oni tisti pravi, vsi ostali pa "pokvarjenci" morijo, zasužnujejo, itd...
ales alless
23. 07. 2014 22.13
-13
Alexander Khodakovsky komandir voskov bataljona(pro rusi) je priznal da so bli v lasti BUK sistema ki bi naj prihajal iz rusije kam se je tudi hitro vrnil in je bil postalvjen na mestu kjer bi naj bla izstreljena raketa... v glavnem ja rusija je še dalje nedolžna... Na vkontakte pa se pojavljajo slike od ruskih vojakov ko se hvalijo kak so celo noč strerlali z artilerijo na ukrajinsko stran...
bozicki
23. 07. 2014 22.21
+10
ALAS, pobijanje CIVILISTOV s strani HUNTE nima NOBENE VEZE s tvojim komentarjem. Za POBOJE CIVILISTOV NI OPRAVIČILA!!! Noben ZLOČIN ne opraviči ZLOČINA druge strani. To vsi tukaj pozabljate. Vključno z uredništvi- Zločin je zločin!!!
ales alless
23. 07. 2014 22.36
-12
bozicki potegni toto tvojo glavo iz putinove r.iti da boš do kisika prišo ker ti ga primankuje
ales alless
23. 07. 2014 22.37
-13
tak kot verjašem vsem totim lažnjivcom še jim boš kdo koga pobija. zanimivo da so te trditve samo od pro rusov, folk ki pa živi tam pa pravi drugače.
bozicki
23. 07. 2014 22.52
+10
ALES, naući se OSNOVNE KULTURE, samo kažeš, da si PRA ČLOVEK, brez vsake manire. Ljudje s takšnim pomankanjem osnovnih civilizacijskih norm počno zločine, tako, da si POTENCIALNI MORILEC!!!
bozicki
23. 07. 2014 22.53
+7
Pa tako kot jaz, pravijo OPAZOVALCI OSCEja.
ales alless
23. 07. 2014 23.24
-8
torkov
23. 07. 2014 20.25
+22
Torej na višini 5 tisoč metrov ne morejo sestreliti, na višini 10 tisoč metrov pa brez problema?
nevski
23. 07. 2014 21.56
+12
Ukrajinski lovec brez problemov sestreli potniško letalo na 10 tisoč metrih.
skorpion 1
23. 07. 2014 20.24
+13
Tadva je sestrelil 7letni Sasa......prapraprapravnuk Zajceva....s fraco.....
LOS - T
23. 07. 2014 18.53
-8
itak da so rusi...uni nadelani domobranci so sami seb preveč nevarni da bi jim rusi dal še enkrat rakete u roke...ponesreč malezijski avion, drug dan ponesreč obrnejo sistem proti kremlju, vem, ko si pod gasom sta vzhod in zahod relativni smeri...
IQ007
24. 07. 2014 01.09
+10
Explainator
23. 07. 2014 18.37
+44
najprej so rekli, da so uporaniki sesuli malezijsko letalo z 10.000 metrov, sedaj pa pravijo, da ne morejo niti do 5000 metrov? te ukrajinci sploh ne vedo več, koga bi obtoževali, naj najprej povedo, kaj je delal njihov lovec ob malezijskem letalu
-17
Raketni sistem ki je sestrelil malezijsko letalo ni več v rokah separatistov... Takoj po incidentu so ga odpeljali v Rusijo...
GreaterIsraelProject
23. 07. 2014 20.21
+21
Sodeč po videoposnetku na Youtubu, ki prikazuje Buk na tovornjaku? Mal si za cajtom, sistem pripada ukrajinski vojski posnetek pa je nastal na drugi lokaciji, ampak so ga uporabili kao to pa je tisti Buk, ki je streljal na letalo in ga peljejo nazaj v Rusijo. *
nevski
23. 07. 2014 22.01
+8
malezijsko letalo je sestrelila raketa zrak-zrak in je priletela od zadaj, saj so jasne sledi usmerjenega delovanja bojne glave od zunanjega dela levega krila v smeri proti pilotski kabini mimo levega motorja, kar kaže na IR vodeno raketo, usmerjeno proti motorju. Delovanje bojne glave je usmerjeno, kot pri šibrah, rakete zemlja-zrak delujejo sferično, torej v vse smeri.
ales alless
23. 07. 2014 22.21
-6
GreaterIsrael ti si sam malo za cajtom glede tega dokaza...
ales alless
23. 07. 2014 22.22
-5
nevski ti si poglej kako deluje zrak zrak raketa pa kakšno škodo naredi ta pol pa bodi pameten.
.jest
23. 07. 2014 18.06
+23
Komentar novinarja :/Ukrajinski letali sta bili sestreljeni šest dni po strmoglavljenju malezijskega potniškega letala z 298 ljudmi na krovu/. To je pa res pomemben podatek. Kot bi napisali, da so jih sestrelili 23 let in 22 dni od samostojnosti in neodvisnosti Slovenije.
bravo16100
23. 07. 2014 17.51
+26
Ta ista letala, raketirajo mesta v katerih živijo rusi...tko da...amerika, meni se to ne zdi primerno!
.jest
23. 07. 2014 18.43
+18
Ja, ukrajinska lovska letala raketirajo mesta v katerih živijo njihovi državljani, ko pa jim med odmorom ostane kaj časa pa se malo poigrajo še z civilnimi letali.
schrodingerScat
23. 07. 2014 16.42
+9
drek, pa so šli dokazi. prav tista su-25, ki sta letela za oz v neposredni bližini malezijskega mh17 :(
JApajaDAja
23. 07. 2014 16.28
+28
ampak ta rumeno -modra barva tudi rusom ni všeč, 80% slo tudi ne!
dreko123
23. 07. 2014 16.23
+33
Ruski mediji tud če prozahodne ovčke govorijo da niso verodostojni - so v primerjavi z zahodnimi zionistično kupljenimi in vodenimi mediji še vedno najbolj objektivni in realni - vsaj postrežejo vedno z dokazi takimi in drugačnimi in tudi povedo obe plati zgodbe, večina pa tistih zgodb ki jih zahodna lažnjiva propagandna trobila zamolčijo oz. se jim ne zdi pomembno poročati, ker ni v njihovem interesu... poročajo samo izkrivljene pollaži ali komplet laži... zakaj 24ur nikoli ne poroča kaj počne zahodno vodena kijevska hunta po vzhodni ukrajini... saj poročajo tudi drugi neodvisni mediji kakšne svinjarije počnejo kakšne cilje napadajo ter da izvajajo dejansko genocid na civilnim prebivalstvom - podobno kot izrael nad palestinci... če ne bi zahod zakuhal in sponzoriral državnega puča in nasilne odstavitve demokratično izbranega proruske oblasti v ukrajini, bi bil še danes mir... tako pa je 5 miljard ameriških $ naredilo iz ukrajine pravo razvalino in državljansko vojno! - Zakaj po demokratično ne podpirajo samostojnosti pokrajine donesk - tako kot to podpirajo in spoznorirajo drug po svetu, kjer je v njihovem interesu? - Rusija je postala velik problem za zahodne imperjaliste, bankirje in petro dolar... zato jo bodo na vse načine hoteli gospodarsko ali politično ohromiti ali deskriditirati...
schrodingerScat
23. 07. 2014 16.56
-17
definitivno so ruski mediji najverodostojnejši na svetu. To verodostojnost so ruski novinarji pripravljeni braniti tudi s svojim življenjem. Zato imaš na wikipedii vpis "journalists killed in russia". Glede na številko, primerljivo s poboji v Gazi, gre pravzaprav že kar za genocid.
schrodingerScat
23. 07. 2014 17.11
-3
ga. Anna Politkovskaya je tu seveda nečastna izjema, non stop si je izmišljevala in srala po velikem vodji Putinu.
torkov
23. 07. 2014 20.38
+5
In kakšna je številka, ki jo navajaš? Primerjaj s številko v ZDA, ko si že tak strokovnjak in povej, v čigavo korist je :) .... Politovska pa ni bila tako kritik Putina, kot Kadirova, za katerega je nekaj dni pred smrtjo napisala, da ima končno dokaze, da ga spravi v zapor ker ima posneto, kako lastnoročno ubije človeka. Več let ga je poskušala spraviti v zapor. Po njeni smrti so bili aretirani trije Čečenci, za katere naj bi imeli dokaze, da so to storili oni. Nato so jih pa zaradi neke napake v procesu izpustili, kar je verjetno posledica pritiska Kadirova, ki je znan po umorih, ki jih je naročil povsod po svetu. Nazadnje je ubil svojega bivšega varnostnika, ki je zbežal v Avstrijo, v zameno za to, da je povedal stvari o Kadirovu. Celotna zgodba je dobro znana vsem, ki jih je to kdaj zanimalo. Ampak v medijih je bolj zanimivo, če napišejo, da je odgovoren Putin, kot pa kdorkoli drug. Tako, kot pri letalu, ko so pisali, da je Putin lastnoročno strmoglavil letalo (angleški časopisi).
User416781
23. 07. 2014 16.20
-32
Ne razumem vas, ki podpirate Rusijo. Ali je vam Rusija res ideal, ki si ga želite? Ali je Rusija država v kateri želite živeti? Dajte najprej obsikati Rusijo. In vprašajte povprečnega Rusa, kaj si misli o Putinu...Rusija je doživela brutalni prevzem kapitalizma v najhujši možni obliki, obvalduje pa jo mafija in korupcija. Toliko bede, kot je vidiš v tej državi (malo izven mest), je vidiš redko kje. Na drugi strani se pa motite, da so le ZDA tiste, ki zaradi strateških interesov začenjajo vojne - tudi Rusija ima težnje in jih je imela (varšavski pakt) po kolonizaciji in okupaciji držav. In to se sedaj dogaja tudi v Ukrajnini. V Ukrajini se dogaja to, kar je JNA delala v Bosni in rezultat bo enak - nekakšna Republika s svojo avtonomijo. Če bi izbiral, bi vseeno izbral ZDA.
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
23. 07. 2014 16.22
+36
JApajaDAja
23. 07. 2014 16.24
+41
kaj imamo od amerike-napetost in vojna območja za boj "demokracije"-po ameriško!
dreko123
23. 07. 2014 16.25
+32
Jaz poznam nekaj rusov in so vsi zelo zadovoljni s Putinom... načeloma ga imajo rusi za najboljšega precednika do sedaj - patriot ki je dvignil rusijo iz bankrota nazaj na noge in dvignil gospodarstvo, standard razvoj... še nobenem voditelju na svetu ni uspelo kaj takega v tako kratkem času! - Ti raje živiš v zahodnem suženjštvu - bankirske židovske elite?
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
23. 07. 2014 16.27
+27
amerika vedno vedno povsod naredi vojno namensko da potem služi zdej spet isto so pred bankrotom pa so naredili vojno v ukraini dalj časa bo vojna bolj bodo američani služil, posodijo ti denar ti plačuješ obresti pa še denar moraš vrniti kot banka zaston denar!! dalj časa bo vojna več denarja bodo rabili ukrainci več obresti plačevali američani bolj služili ne dojemaš ne
JApajaDAja
23. 07. 2014 16.35
+17
koliko delnic ima kerry v vojni industriji_tudi on, seveda!?
dreko123
23. 07. 2014 16.37
+20
problem je v tem ker ne služijo američani ampak IMF in FED v lasti židovskih bankirskih družin - te iste osebe imajo v lasti ameriko, anglijo in evropo... ti isti osebki so ameriko zapufali za triljone in ti isti osebki printajo dolarje kot sekret papir... z navidezno vrednostjo trgovanja z dolarjem v energentih itd... to pa se bo sedaj nehalo ko je rusija in ostale države brics ustanovile svojo ivensticijsko banko ter bodo počasi prenehale trgovati z dolarji... takrat bo dolar padel na realna tla - 0! pa da vidimo potem kako bodo/bomo jokali v kaj so nas naši gospodarji spravili
User416781
23. 07. 2014 16.42
-23
dreko - ne nabijaj !!! Zakaj pa misliš, da so bili množični protesti ob ponovni izvolitvi Putina. Ti ne poznaš nobenega Rusa. Kam je dvignil Rusijo, kaj pa pišeš ?! Kakšen standard, kakšen razvoj. A misliš, da je Rusija Moskva, ali kaj?! Resno mi greste na živce ljudje, ki kar nekaj pišete v tri dni. Od standarda in razvoja ima nekaj 1% rusov - vse temelji na plinu in nafti. Seveda raje izberem ZDA, kje pa se živi bolje?! V Rusiji ?! Groza, kako nekateri razmišljate.
dreko123
23. 07. 2014 16.47
+19
množični protesti??? ahahaha 1000 ljudi, pol od tega zahodnih plačancev tako kot v kijevu ostali pa geyi in ostali sektaši ki ne marajo putina... od 160 miljonov rusov? - sedaj pa računaj matematiko kako množični protesti so bili to
dreko123
23. 07. 2014 16.51
+23
ggrr ti kar izberi zda... saj nimam nič proti njim imam rad pop kulturo, filme tudi ljudi... ne prenesem pa njihove pokvarjene politike in sistema - policijska država z največ kriminala kjer nimaš nobene svobode, kapital sveta vladar je pravica... če nimaš denarja te bodo pustili stegnit na pločniku... če boš proti sistemu te bodo ožigosali za terorista... mogoče če boš po netu iskal ekonom lonc lahko pričakuješ razbita vrata, racijo specjalcev in pomožnosti te ne bodo ustrelili... zapufan boš do konca življenja... začne se pri študiju potem pa naprej... nonstop te bodo pumpali s svojo izrkrivljeno propagando...
schrodingerScat
23. 07. 2014 17.17
-5
in v tej državi, jetnišnici svobode, kljub državnemu terorju, nepopisni recščini, kreditnemu crunchu ljudje vztrajajo. Preživijo. In premorejo dovolj življenjske sile in optimizma, da ustvarjajo pop kulturo in filme, ki so ti všeč in promovirajo ta gulag...
yaks
23. 07. 2014 17.17
+6
od kdaj je to merilo komu se verjame? Verjame se tistemu, ki je bolj verodostojen ne pa tistemu pri kateremu bi raje živel!
schrodingerScat
23. 07. 2014 17.21
-4
ne, osnovna mera komu verjeti je število novinarjev, ki so v tem okolju za resnico dali življenje. Komentar nad mojim se ne ukvarja z verodostojnostjo press releasov državnih aparatov rusije ali ZDA. Govori o splošnem življenjskem standardu.
Kolani
23. 07. 2014 18.40
+6
Ne gre se za ideal ali kdo je komu všeč, gre se za RESNICO. In vsi vemo, še sami Američani, da njihova cia in FBI po svetu delata samo sranje.
janez1967
23. 07. 2014 16.01
-14
Banda komunistična !
silly
23. 07. 2014 16.04
-6
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
23. 07. 2014 16.13
+9
komunista ti je propaganda v glavo utupila da revček slepo slediš!!!
schrodingerScat
23. 07. 2014 17.29
+0
komunistična? you wish. najtrša oblika kapitalizma, ki sloni na nafti. Samo v Rusiji je določena minimalna plača nižja od s strani iste države izračunanega minimalnega zneska, potrebnega za preživetje. In z zakonom prepovedani štrajki.
silly
23. 07. 2014 15.58
-10
Rusi,....najbolj miroljuben narod na svetu....samo Stalin je pobil 20 mio svojih....
silly
23. 07. 2014 16.01
+6
aja,...to je spet samo ameriška propaganda,....se opravičujem vsem pametnjakovičem tukaj...
User1063544
23. 07. 2014 16.08
+15
Stalin (ker je bil bolan v svojo noro glavo) je haral po svojih samo 3 leta.. Ameri (zaradi patriotskega sindroma in straha pred celim planetom) harajo po svojih in drugih že zadnji 70 let.. Malo je razlika a ne??? In če se že skrivaš za sarkazmom ameriške propagande... Do zdaj v teh 70 letih v vseh država kjer je imela Amerika strateški motiv in je delovala z vojsko še ZDAJ čutijo posledice... Tak da lahko rečeš da če že primerjaš z Stalinom 20mio (v resnici jih je bilo malo manj kot 30) Ameri vodijo za faktor 2-3, če že primerjaš realno. Da ne govorim o gospodarskih, geostrateških, varnostnih in družbenih posledicah. Idi malo v Bosno, da vidiš kako že tretja generacija otrok boleha za nekimi raki, brez udov, deformirani ali pa vsaj s hormonskimi motnjami itd... pač ker so ameri streljali po folku z uranovimi naboji... Tlko da se cela Bosna ne sveti ponoči.. Pa je to samo en takšen mali nepomemben primerček...
dreko123
23. 07. 2014 16.13
+16
stalin je bil itak premaknjen - kot drugo je bil stalin gruzijec in zagrižen komunist... rusi pa so s putinom na čelu najbolj krščanska država na svetu... človek ki je iz bankrota spravil rusijo na noge in med vodilne gospodarske sile ki se ne prodajo zahodu in ki skupaj z državami brics ustanovil skupno ivenstistijcsko banko - je velik trn v peti rothschildom in njihovim sužnjem - ameriki oz. zahodu ter petro-dolarju
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
23. 07. 2014 16.14
+2
torkov
23. 07. 2014 16.14
+11
Stalin ni bil Rus, niti Slovan. Bil je Gruzijc.
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
23. 07. 2014 16.15
-2
torkov
23. 07. 2014 16.15
+15
Ameri so pobili 200 milijonov indijancev. Najbolj 'krvavi' pa so bili do zdaj Azijci in še vedno bodo.
torkov
23. 07. 2014 16.23
+11
Gruzijci ne spadajo med Slovane in se tja tudi ne pripisujejo. Spadajo pod Južni Kavkaz, imajo svoj jezik (ki ni slovanski) in tudi svojo zgodovino. Slovani v Gruziji so manjšina.
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
23. 07. 2014 16.29
-5
torkov si a si ti pjn to so slovani!! nisi pa povedal kaj naj bi bili če niso slovani!!!
torkov
23. 07. 2014 16.31
+8
Južni Kavkaz - sem ti napisal. Kavkazci ali kako bi rekel. Med Slovane spadajo države, ki imajo 'skupno' zgodovino in uporabljajo slovanski jezik. Gruzijski jezik in pisava niti malo nista slovanska, in imajo tudi svojo zgodovino, ki je bližje Turčiji kot pa Rusiji.
yaks
23. 07. 2014 15.57
+6
A so naši že podali kake uradne izjave?
schrodingerScat
23. 07. 2014 17.13
+3
neuradno kahel izraža podporo, sam še ne ve komu