Tujina

Tri taktike igralcev lota, ki pa, žal, ne delujejo

Ljubljana, 29. 09. 2014 10.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Ste tudi vi med tistimi, ki igrajo loto in upajo na sedmico? Številni poskušajo sreči pomagati tudi sami, a resnica je, da se verjetnost, da se jim bo nasmehnila, s tem prav nič ne poveča. V bobnu je pač vsakič znova 39 številk in možnost, da bo izžrebana katera od njih, je vsakič enaka.

Kroglice plešejo svoj ples.
Kroglice plešejo svoj ples. FOTO: Thinkstock

Loto. Ogromno ljudi ga igra in prav vsi upajo, da jih bo nekoč doletela sreča. A možnosti za to so minimalne. V igri, kakršno poznamo pri nas, ko se izžreba sedem izmed 39 številk, je kar 15.380.937 različnih kombinacij. Izračunali so celo, da je kar 50-krat večja mogočnost, da vas bo zadela strela, kot da boste prav vi zadeli sedmico.

Da bi jo vendarle "ujeli", se ljudje poslužujejo različnih menda preizkušenih taktik, ki pa, žal, niso tako zanesljive, kot bi mislili, piše hrvaški spletni portal danas.hr.

Igranje vedno istih številk poveča možnost za dobitek?

Ni res. Pri vsakem žrebanju so možnosti, da bo izžrebana določena kombinacija, enake. To pomeni, da se verjetnost, da bo naslednja izžrebana vaša kombinacija, ne bo prav nič povečala, če tokrat ni bila.

Redno igranje poveča možnost dobitka?

Možnosti za dobitek so pri vsakem žrebanju enake. Pa smo spet tam. Loto lahko igrate vsak dan, a boste vedno na začetku.

Če je bila, na primer, številka 3 izžrebana v vseh predhodnih desetih krogih, niso moižnosti, da bo tudi enajstič, nič večje, kot so možnosti, da bo katera od v zadnjih krogih manj "srečnih" številk.
Če je bila, na primer, številka 3 izžrebana v vseh predhodnih desetih krogih, niso moižnosti, da bo tudi enajstič, nič večje, kot so možnosti, da bo katera od v zadnjih krogih manj "srečnih" številk. FOTO: Thinkstock

Dobro je vedeti, katere številke so bile izžrebane v prejšnjem krogu?

Morda, če vas zanima statistika, do večjih možnosti za dobitek pa vam to ne bo pomagalo. Res je sicer, da so določene številke izžrebane večkrat, a to je povsem slučajno. Ko so spet vse v bobnu, je možnost, da bo katera od teh številk priletela ven, povsem enaka, kot je možnost, da bo katera od manjkrat izžrebanih.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (61)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

?okolino-mafijc
03. 11. 2014 15.03
+1
Loterija je ena veliiiiiiika nategancija! Tistih 12€, ki jih mečete vsak teden za igro, raje vržte v en koš, pa boste imeli na koncu leta garantiranih 600€, medtem ko tako jih ne boste imeli (najverjetneje) nič!
kure bedne
30. 09. 2014 12.10
+3
Loterija je navadna lumparija. Nobeno žrebanje ni direktnega prenosa, za tiste, ki še to ne veste.
Misija1
29. 09. 2014 21.48
+7
Iz matematicnega vidika, je cisto vseeno katero taktiko se igra. Da zadanes na stevilke 1 2 3 4 5 6 7, je enaka verjetnost, kot na vse druge mozne kombinacije! Tu ni prav nobene teorije! Podobno kot teorije pri vseh drugih igrah na sreco, recimo ruleta, kjer eni mislijo, da ce je recimo 10 krat zaporedoma kuglica padla na rdeco polje, da bo v naslednji rundi ENORMNA verjetnost, da bo padla tokrat na crno. Kar pa je popolnoma zgreseno, vsaka runda je namrec igra zase in vedno je 49 procentna moznost, da bo padla ali crna, ali rdeca (2 procenta nanese nicla). Enako je pri lotu, da pade katerakoli stevilka, je ista verjetnost! Vse drugo so samo marketinske poteze in kar se tice recimo casina, prodajne fore tistih, ki pisejo debele bukve o nekih kvazi dobitnih teorijah! Mislim, da ce bi obstajala neka super duper verjetnost, da si izboljsas moznosti pri igrah na sreco, je tisti ki bi jo iznasel, zagotovo ne bi delil s svetom!!
Andrej Merljak
29. 09. 2014 22.58
+1
V bistvu imas prav . Vendar vem da v igralnicah redno medsebojno zamenjujejo rotarijoce cilindre med igralnimi mizami. Razlog, na nekaterih cilindrih, zaradi skoraj neopaznih deformacij cilindra,se bolj pogosto pojavljajo neke X stevilke. Sem delal tudi v igranistvu, ne kot krupje.
Misija1
01. 10. 2014 22.24
+1
To pa verjamem. Samo to so spremenljivke, na katere nimamo vpliva. Ce bi matematicno bilo verjetno, da neko stevilo veckrat pade, pa je to spremenljivka, na katero imamo vpliv.
Smolapataaaka
29. 09. 2014 20.24
+4
Pa če loterije ne bi bil regulirane (beri: izberejo kombinacijo ki jo želijo), bi to morda tudi povečalo možnost dobitka.
revanšist
29. 09. 2014 19.41
+7
definitivno-če igraš na ena in iste številke imaš večje možnosti vsekakor redno igram eurojackpot in vsake toliko pade vsaj za stroške .Pri lotu slovenija je pa ne sam nateg -torej Loto ne hvala vsaj dokler ne bo direkten prenos in dokler ne bodo kroglice izbirali naključnop izbrani otroci iz vrtca.
XLisjak
29. 09. 2014 19.34
+4
mislm da je veliko vecja moznost da zadanete loto, ce cel lajf igrate z isto kombinacijo. to je 1x1.
.jest
29. 09. 2014 18.40
+26
Niso pa opisali četrte taktike oziroma taktike loterije. Ker žrebanje ni direktno predvajano ampak je ponovitev žrebanja, nihče ne ve, kolikokrat so to žrebanje tisti dan opravljali. Pustimo žirijo, ker vemo, kaj se da narediti, če ti naprimer v žep pade 1000 evrov. Tudi kroglice so lahko različne teže in se pri žrebanju ne obnašajo enako. Je pa zanimivo, da slovenci zadnje čase večkrat zadenemo Eurojackpot, ki naj bi imel 50 mio kombinacij, kot pa slovenskega s 30 mio kombinacij. Dokler ne bo žrebanje slovenskega lota direktno po TV, ga jaz ne igram.
mackon08
29. 09. 2014 16.34
+20
Redno igranje poveča možnost dobitka? Butasto vprašanje, logično je da je več možnosti če igraš redno, ker ko ne igraš takrat možnosti nimaš.
luckyss..
29. 09. 2014 16.46
+23
Torej, če nekdo vsakodnevno "skače čez plot" ima enake možnosti, da ga žena dobi, kot tisti, ki to naredi prvič ?! To nam hočejo dopovedati ;))
.jest
29. 09. 2014 21.22
+3
Ja, ali tankaš avto enkrat ali pa večkrat, narediš enako kilometrov.
smorn
29. 09. 2014 16.15
+9
Čestitke za koristen članek! Podjetja, ki se ukvarjajo z igrami na srečo pogosto sama lansiranjo razne (nedelujoče) sisteme igranja, da zmedejo in dodatno motivirajo igralce.
ficfiric 1
29. 09. 2014 15.50
-5
Nic ni zrezirano...poi t se sam v tem da je kombinacija nekaj cez 30milionv se mi zdi....evropski jackop jih ima nekaj cez 50mil....torej en slovenc bo govoru da je zaigrano vse skupi ceprov je tolk kombinacij da itq mors met totalno sreco...sploh pa ce bi blo zmenjeno mi noben ne bo dopovedal da bi ths slovenci dobil jackopt...vedno bi sel v kaksno severno drzavo..tko smo pa slovenci skor najbolsi v pobiranju dobitkov...in tonaj bi blo zmenjeno...cela evropa za slovenca...ja seveda...
Kajetan
29. 09. 2014 16.56
+2
S temle clankom so ti povedali da niti ni virtualnega slovenca in ne virtualnega finca ki sta dobitek dobila.
Ka pa mislis
29. 09. 2014 15.49
+7
Nism se nikoga videl da je obkrozil 1,2,3,4,5,6,7.. Mas isto moznosti kot ostale kombinacije. Jaz vcasih vplacam, pa ce bo, bo fajn, ce ne pa nc hudga.
mackon08
29. 09. 2014 16.33
+4
Ti nisi videl vendar če je ta kombinacija dobitna bo tudi dobitek rekordno nizek. Takšno kombinacij vplačuje kar dosti ljudi.
luckyss..
29. 09. 2014 16.42
+3
luckyss..
29. 09. 2014 15.45
+17
Če bi vse potekalo po pravilih, imaš enake možnosti, da zadeneš sedmico, če obkrožiš številke od ena do osem ali pa nekaj razmišljaš in kombiniraš....Kdor igra z "računico" je naivnež, komur pa je to popestritev monotonega vsakdana (in si to lahko privošči), pa je vsekakor "dobitnik" ;). .....Tisti, ki so že zadeli glavni dobitek pa se vsekakor ne bi strinjali, da je to "davek na neumnost". Je pa res, da tisti, ki lota ne vplačajo nimajo možnosti, da bi kaj zadeli ...;)
Mismosprememba
29. 09. 2014 15.03
+9
Loto davk za naivne .Nategovina...vsa vplačila kombinacije so v računalniku lahko manipulirajo računalniško po želji in celo določijo številko dobitka.
JosipBrozDrugi
29. 09. 2014 15.41
-6
no, pa povej, kako boš manipuliral, modrec?
Fery Zaka
29. 09. 2014 18.03
-5
Počakaš na izžrebane cifre, naprintaš listek (oz. še tega ni treba) in pobereš nagrado. A le če si pri koritu! Ali programer, ki si vgradi backdoor! Ali kaj podobnega.
Misija1
29. 09. 2014 21.51
+8
Fanous: Kako? Kako pa ne. V racunalniku VIDIJO vse kar se je vplacalo. Program nato sam najde NEDOBITNE KOMBINACIJE oziroma, ce se temu ne more izognit, pac tiste kombinacije, ki bodo prinesle igralcem najmanj denarja, loteriji pa najvec. Ko je enkrat vse na racunalniku, je šala mala podatke upravljat in z njimi manipulirat.
rissp1
29. 09. 2014 14.57
+20
Spominjam se ko se je konec 90ih v srednjih in vzhodnoevropskih državah začela mrzlica "rekordnih dobitkov", po 1. res velikemu dobitku so organizatorji ugotovili da prodajo nepremirno več srečk če je dobitek veliko večji in tako smo bili v vseh državah kar neankrat priča rekordnim dobitkom (30x nič zadeli potem pa spet rekordni dobitek) , pred loterijami pa so se nabirale dolge vrste. Če je vse to naključno in če organizatorji niso nalašč izžrebali tistih številk ki niso bile prodane da bi s tem povečali dobiček in posledično prodajo srečk, potem je naključje zelooooo čudno... In to hkrati v vseh državah...
Parkodlak
29. 09. 2014 18.14
+2
revanšist
29. 09. 2014 19.48
+6
rissp1 pozabil si bistvo.Loto plačujejo ljudje ,ki jih omenjaš (volijo nekdanjo lds-SMC in verjamejo v komunizem .Eurojacpot pa se ne "žreba" v vhsodnih deželah temveč v eni izmed redkih dežel kjer ne poznajo korupcije.Zato čedaje več slovencev igra eurojackpot-ker so enostavno pošteni
Eurojackpot
29. 09. 2014 14.03
-3
Tisto, na kar igram jaz, se je dobro izšlo. Ni največji, je pa precej več, kot smo za drek štukat
nitro557
29. 09. 2014 13.27
+6
Pripravite se za "loto je nateg" poste... :rolleyes:
buldozzer
29. 09. 2014 13.20
+6
Loto je po mojem mnenju prirejena igra!Edina sreča je ta, da izberejo glih tebe. Ker vse vodijo računalniki in seveda ko zberejo celotno bazo igranih kmbinacij zgenerirajo nevplačano kombinacijo in potem ta pride izžrebana. Ko se odločijo, da bodo dali vn nagrado tudi to storijo in isto je jackpot, razen da tu imajo pregled še nad vplačanimi zneski iz različnih držav in pol si rečejo aha dobitek mora v slovenijo in tudi tako je.....vse ena sleparija....recimo....ropanje na ''legalen način'' in tu služi država. Dobitek je npr. 1 država dobi 10x več....tako je.
xmp125
29. 09. 2014 13.44
+2
In kako to naredijo? Z telepatijo na tiste kroglice? Mislim, res ste paranoiki eni.
ZDA
29. 09. 2014 14.48
+5
kdo jih sploh sili igrati, če želiš igraš, če ne , ne igraš, enostavno
Brane Beravs
29. 09. 2014 14.51
+8
za take, ki takole razmišljajo, dam nasvet kako to lahko preverijo a je res možno, da ni vse po pravici izžrebano in sicer takole; v zvezek si napišite 7, ali 8, ali več številk (poljubno pač koliko bi bili pripravljeni igrati zares) in počakate žrebanje, pa boste videli, da tudi to ne bo enostavno uganiti (ujeti)... še 4 številke ne....pa boste potem tudi posumili na računalniški pregled igranih številk; tokrat v vašem zvezku kaj ?
Mismosprememba
29. 09. 2014 15.06
+3
simonf-ima prav nekega dne bo prišel žvižgač pa malo požvižgal kar se res dogaja na loteriji.Davek na naivne hehe
krankenhaus
30. 09. 2014 00.17
+4
Davkariji v Sloveniji plačaš 10 % od vplačila in 15% od dobitka. V drugih državah EU ne plačaš davka od dobitka, ampak po letu dni davek na obresti od dobitka, kar se mi zdi pošteno......no pa lepo igrajte naprej...
A.C.M
29. 09. 2014 13.15
+6
Statistika pomaga. Na veliko število žrebanj bo v povprečju približno enako število vseh številk izžrebanih. To je kot, da bi metal kovanec. Po 1000 metih bo padlo približno enako število cifer in "slikic".
xmp125
29. 09. 2014 13.45
+8
Ja, ampak za naslednje zrebanje pa je verjetnost stevilk neodvisna od prejsnjih zrebanj. To je fundamentalno nerazumevanje statistike, ki za vecino ljudi dela igro na sreco privlacno.
A.C.M
29. 09. 2014 14.03
-1
Se strinjam, da je neodvisna. Vendar na zelo dolgi rok, pa je odvisna. Kajti vse stvari težijo k temu, da izenačijo.
IsThisME
29. 09. 2014 16.05
+1
Misija1
29. 09. 2014 22.03
+3
A.C.M, ne bo drzalo, vsaka igra je igra ZASE! Tako kot ti je rekel xmp125. To ucijo na matematicnih fakultetah, menda vedo, kaj govorijo. O tem je napisanih še in še knjig. Ljudje ravno zaradi tega tako rinejo v kazina, ker mislijo, kako bodo z nekimi teorijami, dobili in obogateli. Clovek pac rad verjame, se posebej ko gre za taksne stvari. Iz matematicnega vidika, je vsaka igra zgodba zase in znotraj te, imas vedno iste verjetnosti! Da zadanes na ruleti st. 6, je ista verjetnost, kot da bos zadel katerokoli drugo. Ce je zaporedoma padla neka stevilka 2 krat, je naslednjo rundo spet ravno enaka moznost, da bo še tretjic padla ista cifra. Zakaj? Ker je vsaka igra verjetnost zase! Za tiste naivne pa se eno dejstvo, rekord glede padcev na barvo pri ruleti, drzi casino v Las Vegasu, kjer je ena in ista barva padla zaporedoma 36 krat. Verjetno se je naslo vec ljudi, ki so pri 35 vrtenju bili prepricani, da je NEMOGOCE da spet pade ista barva. In je padla. Statisticno gledano imas vedno 49 procentov za barvo (enojna nicla), ter 48 procentov (dvojna nicla v ameriskih kazinojih!).
RustemRex
29. 09. 2014 12.26
+27
V kazinoju srečavam patološke hazarderje, ki so tudi prepričani, da imajo pravi sistem na ruleti.... Pišejo si številke, delajo statistiko in imajo blodnje, da obstaja sistem.... Taki so samo za na zdravljenje....
fujjjjjj
29. 09. 2014 12.43
+11
saj imajo res pravi sistem Tisti ki jim pobira vse prihranke!
romeno
29. 09. 2014 12.03
+26
Moraš pa res biti umetnik, da ti uspe pri lotu najti samo tri taktike, ki ne delujejo.