Tujina

Tisoči na ulicah protestirali proti bikoborbam: 'Čas je za prepoved te krute tradicije'

Madrid, 11. 09. 2016 11.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

"Bikoborbe - šola krutosti" in "Bikoborbe - nacionalna sramota". To sta le dva od napisov, ki so jih nosili protestniki, več tisoč se jih je zbralo na ulicah Madrida, zahtevali pa so ukinitev bikoborb. Letos so že uspeli doseči prepoved bikoborb na znanem festivalu.

Protest proti bikoborbam - 1
Protest proti bikoborbam - 1 FOTO: AP

Več tisoč Špancev je v soboto zvečer na ulicah Madrida zahtevalo ukinitev bikoborb. Po mnenju protestnikov je nastopil čas za prepoved te krute tradicije, ki je "sramota za državo".

Borcem proti bikoborbam je letos uspelo doseči prepoved bikoborb na znanem festivalu, na katerem so bika pokončali s sulicami. Oblasti v regiji Castilla y Leon so namreč junija prepovedale ubijanje bikov na mestnih festivalih. Konkretno gre za festival Toro de la Vega, kjer so jezdeci na konjih preganjali bika in ga ubili s sulicami.

Protest proti bikoborbam - 2
Protest proti bikoborbam - 2 FOTO: AP

Protestniki v Madridu so nosili napise: "Bikoborbe - šola krutosti" in "Bikoborbe - nacionalna sramota". Predstavnik Stranke proti zlorabi živali (Pacma) je dejal, da je čas za ukinitev bikoborb in drugih krvavih prireditev.

Bikoborbe imajo tudi svoje zagovornike. Lani so ustanovili prvo društvo, ki ga sestavljajo vzreditelji, matadorji in podporniki corride. V zadnjem času so v španskih mestih pripravili več zborovanj v podporo tej večstoletni tradiciji. Po njihovem mnenju so bikoborbe umetnost in del španske kulture, tako kot flamenko.

Protest proti bikoborbam - 3
Protest proti bikoborbam - 3 FOTO: AP

Španski časnik El Pais je ta teden poročal, da so lani v državi priredili 1736 bikoborb, kar je 132 manj kot leta 2014.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (95)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

walter2
12. 09. 2016 16.54
+0
In koliko ljudi bo,če ukinejo bikoborbe ostalo brez sredstev za preživljanje.Koliko jih bo mogoče zato lačnih in brez dela v že tako ubobožani Španiji!A ste pomislili na to?Mogoče bi končni scenario bil lahko malo milejši za živali!
mastablasta
11. 09. 2016 18.25
-8
enkrat sem si jih ogledal. bile so mi všeč. bika pravzaprav dokaj hitro pokončajo potem ko ga ranijo. je pa res, da zabave ne bi bilo če ne bi biki tekli za vsakim, ki jim pred nosom maha. pa tudi ko jih pokončajo, je to "na human" način. torej smrt je takojšnja, če je matador prav naredil. ne vem no. na raznih dirkah živali, jih pa z bičem tepejo. a to je pa v redu? ali pa cirkusi? tam so šele kruti.
catman
11. 09. 2016 15.25
+21
Žalostno, da je sploh treba protestirat za ukinitev takega bolanega primitivizma.
yyyeb
11. 09. 2016 15.03
+21
pravilno da se ukine to barbarstvo. pa če je tradicija sploh ni pomembno. če je negativna tradicija jo treba ukinit
kemuri
11. 09. 2016 14.08
+26
Pohvale Špancem ki se želijo znebiti tega madeža, ki ga Španiji dajejo bikoborbe . To ni drugega kot sadistično izživljanje, to ni lov, to ni poboj živali za hrano, to je zgolj sadizem in nič drugega.
Racio
11. 09. 2016 14.12
+15
nevica
11. 09. 2016 13.45
+3
Priznavam, da je večja človekova "pokvarjenost" dolgo predstavljala evolucijsko prednost, ko je človek to šele postajal...V takih razmerah, ko je človeštvo postalo tako številno in je razvoj prišel zelo daleč, tako daleč, da je malo verjetno kmalu pričakovati izum, ki bi imel družbeno vrednost vrednost izuma parnega stroja -pa bi morala skrb za (so)človeka postati moralna vrednota. Gospodarske rasti se ne da gnati v nedogled, to pomeni izgubo prednosti, ki izvirajo iz nje. Posledice so lahko tudi tragične, ker bo zatečeno stanje onemogočalo prehod ljudi iz sloja v sloj, torej bi bil izraz "dežela možnosti" čista iluzija. To zapečeno stanje, brez upanja, bi pa utegnilo povzorčiti revolucionarna gibanja med revejšimi, kamor sodi tudi povprečen Slovenec. REvolucije pa so nasilne, a imajo cilj vzopstavitev drugačnega ravnotežja in ravno toliko so rušilne, da potem omogočajo ponovno gospodarsko rast....na takem nivoju se potem zgodovina ponavlja....Če bi uspeli to preseči, bi utegnili doseči svetovni mir...težko je to doseči ob tako imenovanih velesilah, ki se na svoj način uravnotežujejo...ob tem pa najrevneši postajajo še bolj revni, če pa ni dovolj revnih, se pakakšno uspešno deželo malo zbombandira....itd...
macro
11. 09. 2016 13.18
-11
Edino halal je sprejemliv .
macro
11. 09. 2016 14.00
-9
A to pa nebos zbrisal?? Mas prav meni je res vseeno v katero smer pujcek umre ali levo ali..
Racio
11. 09. 2016 14.07
+8
eno je da žival ubiješ in si zagotoviš hrano za preživetje, povsem drugo pa je da žival mučiš in se ob tem zabavaš in uživaš ko počasi umira in se bori za lastno življenje. to je sadizem in takšno ravnanje nad živalmi se kaj hitro prenese na sočloveka!
kemuri
11. 09. 2016 14.10
+8
Muslimanska vera je nad vsemi zakoni, če ne bi bila, potem tudi džamija ne bi smela biti postavljena v nobeni demokratični državi. Žal, naftni mogotci, politična elita z zahoda in iz arabije, v imenu denarja, puščata da se v demokratičnem Svetu dogaja verska anarhija, v obliki muslimanskega naseljevanja in posiljevanja Evrope.
izola1
11. 09. 2016 13.11
+11
valjhunsinkajtimara.......hvala lepa za tako špansko kulturo......če smatraš da so bikoborbe kultura....
Racio
11. 09. 2016 13.14
+5
Kultura in tradicija, japajade. Včasih je bila tradicija da se je cela vas zbrala in delala na njivi in okopavala z primitivnim orodjem. Zakaj danes nihče več ne počne tega? Zato ker obstaja napredek. Tradicija je nasprotje napredka...
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.16
+0
Ne pravim da je to kultura. Pravim le, da so nasilje, krvoločnost in nemar tudi del človeškega IDa in temu ne smemo poiskusit ubežati. To moramo sprejeti.
Morana7
11. 09. 2016 13.18
+3
Si ti to sprejel, se oglašaš preko pametnega telefona iz krvavih bojišč?
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.21
-4
Kako se nekateri počutute boljše od drugih, samo zato, ker zagovarjate idologijo naivnosti namesto realnost.... prav zanimivo je opazovati te poiskuse občutka večvrednisti.... kot bi se pogovarjal z verniki.
Morana7
11. 09. 2016 13.24
+1
A ti misliš, da če zagovarjam kar zagovarjam svojeg živlejnja in živlejnja mojih bližnjih ne bi branila?? Seveda bi, kar tako, pa ne bi nikogar napadla, ker bi ne vem kot lev zavohala kri in bi se mi zbudil nagon.
Morana7
11. 09. 2016 13.26
+1
To je šele naivno...folk ki razmišlja kot jaz bi se po tvojem vlegel in se pustil ubiti? Šala dneva...če nisi iniciator napada, agresiven po naturi to ne pomeni, da ti fali pol možganov. Zbudi se namreč en drug preživetveni nagon.
nevica
11. 09. 2016 13.31
+5
Valjhun, daj razumi, da smo ljudje različni...od popolnih psihopatskih zverin do plemenitih, dobrosrčnih in resnično iskrenih ljudi z višjo stopnjo zavedanja. In slednji so temelj za napredek morale in etike. Človekov razvoj je naraven, to, da bi moral izgubljati sčasoma na agresiji (ker je to želja vseh ljudi, da bi živeli varno in dobro) je ravno tako del evolucije. Razen, če bi si trenutno uničil vse dosežke civilizacije in bi se dejansko vrnil na nivo kamene dobe, takrat bi se moralo vrniti tudi bolj instinktivno vedenje in spet bi bili na začetku...Agresija v človeku je obrambni mehanizem, če človeka prepirčaš, da ga nihče ne ogroža, mora agresija odmreti kot hoja po štirih nogah...
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.34
-3
Višja stopnja zavedanja... a tja se postavljaš? Si le minljiva žival kot vsi ostali. In bapredek človeštva se ne bo zgodil, če bomo zanikali svojo naravo. Moramo jo objeti in se soočati z njo.
Racio
11. 09. 2016 13.38
+4
torej se moramo pobijati iz nesmiselnih razlogov? zraven pa še uživati v trpinčenju vseh oblik življenja? TO JE ZATE NAPREDEK????
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.42
-3
Napredka ne bo, če bomo zanikali naše vzgibe, potrebe in nagnjenja.
Racio
11. 09. 2016 13.45
+2
kaj pa so naše potrebe, vzgibi, nagnjenja? Naše potrebe so čista voda, neoporečna hrana in okolje. Vzgibi in nagnjenja pa so lastnosti človeka ki niso nujna za preživetje.
NiVseRes
11. 09. 2016 15.31
+1
Nevica...nasilje v nami se nemore umirjati ce ga promovirajo ze v risankah....v filmih da negovorim...se otroku pri 10ih se zdi samoumevno da je vojna in da se ljudje pobijajo...sistem mu vcepi v glavo da je to sestavni del nazega obstoja..zivljenja
Morana7
11. 09. 2016 16.08
+1
NiVseRes, zakaj se potem ne pobijajo med seboj že otroci, če je to tako samoumevno?
Morana7
11. 09. 2016 16.10
+1
Kje se se gotove ne zaradi vpliva risank / iger ipd. temveč zaradi ideologije. Ker jim odrasli dopovedujejo, da je ubijanje ok.
Racio
11. 09. 2016 12.53
+14
kdor uživa v krutem ravnanju z živalmi je le korak stran od krutega ravnanja nad ljudmi.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.56
-5
Ja. Saj to je v nas in to želimo. Sooči se s tem.
Racio
11. 09. 2016 13.02
+7
jaz in mnogi med nami si želimo le mirnega sobivanja in sodelovanja z ostalim prebivalci planeta zemlje, brez krutosti, ker smo vendarle ljudje ki znamo misliti in nismo izključno podrejeni (živalskemu) nagonu preživetja. ljudje znamo preživeti brez krutosti.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.03
-4
A lako zanikaš da agresivnist,želja po krvi in nasilju ni drl tvoje osebnosti ? Del tega kar pomeni biti človek?
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.04
-2
Znamo že.. a si ga želimo, ga upirabljamo in je v nas. Tega ne zanikajte. To smo mim
dannyer
11. 09. 2016 13.09
-1
Zanimivo prepričanje . Ravno obratno se dogaja fanatiki žival so okrutni in brez čustveni celo do svojih otrok . To se namreč da dokazati . namesto, da protestirajo proti svoji kulturi naj raje protestirajo proti Ideologiji ,ki uničuje Evropejce .
Racio
11. 09. 2016 13.10
+4
mim je edino tvoje kruto razmišljanje, edino če se imaš za žival in ne civiliziranjega človeka. Še v džungli se ljudje zahvaljujejo za ubito žival nekemu bogu, ker vedo da jim je to način preživetja in ne zabave. In vedno uplenijo le toliko kolikor potrebujejo...
dannyer
11. 09. 2016 13.12
+2
Zanikati svojo lastno naravo je problem .Drugič težko je sobivati z nekom ,ki ti bo vsilil ideologijo to se nam dogaja . sedaj pa prihaja v Evropo naj bolj ne tolerantne skupine .Hm težko bo sobivati če nebo 100% po njihovem .Torej konec demokracije ,svobode itd to pa ni ideal ,ki si bi ga večina želela.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.14
-1
Civiliziranost je izmišljen pojem, ki ga ne dosegamo in je naiven in nepotreben. Ne moremo iti proti naravi " stvarstva", samo zato, ker si je en filozof izmislil svet poln rožic in ljubezni. Realnost obstoja ni taka.
Racio
11. 09. 2016 13.17
+2
ti boš še lastnega otroka potunkal v drek če te bo ogoržal pri tvojem "preživetju"
nevica
11. 09. 2016 13.22
+3
E to si dobro povedal, razložil si mu surovi naravni egoizem. Še v živalskem svetu ga ni toliko kot med bolnimi ljudmi...Živali ščitijo svoje z lastnim življenjem - torej so bolj civilizirane od VAljhuna.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.30
+0
Racio
11. 09. 2016 13.35
+1
Nesmiselno je govorit da je človeška narava prirojena, zavedaj se da je otrok prazen list papirja ki kot goba vpija vplive okolice in posledično se vsega, kar kot odrasel človek zna, kot otrok nauči. Za mirno in dolgo
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.38
-2
Mhm... in tudi tiger bi bil vegetarijanec, če mu mati levinja nebi priučila mesojedstva.
Racio
11. 09. 2016 13.39
+2
Ali tiger ubija zaradi zabave ali zaradi preživetja??
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.43
-2
Oboje.... in mi tudi. Zabava pa je evolucijsko pomagalo za učenje lova .
Racio
11. 09. 2016 13.50
+2
pa daj, ali si žival z plenilskim nagonom ali si civiliziran človek ki zna razmišlajti in najti rešitve ki ti omogočajo pridelavo hrane na najmanj destruktiven način, brez sadizma in izživljanja nad ostalimi oblikami življenja?
Morana7
11. 09. 2016 13.55
+0
Kdo je to mi? Večina namreč meso kupi v trgovini in ne ubija živali lastnoročno niti jih ne lovi.
nevica
11. 09. 2016 12.44
+19
Upam, da so to res Španci in ne turisti....Katalonija je prepovedala bikoborbe že 2012 leta. Zasluži si samostojnost.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.55
-4
Jaz to vidim, kot sproščanje naše naravne agredivnosti. Če bi to poiskusili potlačiti bi zboleli. Ne smemo zanikati del svoje identitete in tlačiti svojih naravnih potreb.
nevica
11. 09. 2016 13.01
+4
Pojdi tolči z glavo v skalo, en dober pretres ti ne bi škodil in zadovoljil boš svojo največjo potrebo...Morda boš potem opazil še kakšno drugo, ki ji sedaj ne daš dihat....
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.06
-2
Želiš mi bolečino in ob enem zanikaš da ta želja in agresivnost ni v tebi ? Sama si sedaj najbolje dokazala moj prav.
nevica
11. 09. 2016 13.07
+3
Jaz ti želim zadovoljstvo - bolečino izbiraš sam....tvoja narava pravzaprav....sama sem zadovoljna s precej bolj prijaznimi rečmi...
nevica
11. 09. 2016 13.08
+0
tony_abcde@yahoo.com
11. 09. 2016 12.37
+2
Vse to je posledica teološke doktrine RKC.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.40
-7
Ne. To je del človeške narave. Taki smo in tanikanje tega nam bolj škoduje kot koristi. Sprejmi svojo stran surove narave.
tony_abcde@yahoo.com
11. 09. 2016 12.42
+9
Kateri del surove narave? Da uživaš v mučenju živali?
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.44
-4
nevica
11. 09. 2016 12.46
+2
Surovo naravo je sprejemal Neandertalec, civiliziran človek se mora obnašati pa civilizirano -menda je nekaj kulture znak napredka - tudi evolucijskega, ki je skladen z naravo.
Morana7
11. 09. 2016 12.47
+1
Ja pojdi potem živet v en brlog, odklop se z neta, pa ujam si sam svojo hrano namesto, da greš v supermarket...če ti je to v krvi ti zverinica:)
Racio
11. 09. 2016 12.48
+2
Še enkrat, Človeška narava ni prirojena ampak NAUČENA!! zapomnite si to ljudje.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.50
-1
Ljudje nismo preživeli in uspeli ker znamo občasno bit prijazni temveč, ker smo hladno preračunljivi in svet podrejamo sebi. To, da pa sedaj nerkter ne morte pogledat kravi v oči, ne da ob tem nebi doživeli živčni zlom, paje unsk dekadence ideologije humanizma.
nevica
11. 09. 2016 12.51
+2
Res? V človeški naravi je da lula in kaka....Kdo te je tega naučil? Drugače pa: Valtunk misli, da mora biti tudi sprehod po mestu: BOJ KRVAVI....
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.52
-1
nevica
11. 09. 2016 12.57
+5
Poslušaj ti Katimarov sin, hinavščina, zloba, in še mnoge lastnosti so človeške prednosti na katerih temelji kapitalizem, v konkurenčnem boju so nepošteni vedno zmagovalci, pa vendar se človeštvo trudi izboljšati svojo "naravo" z ozirom na to da je več kot 99% ljudi revnih. Začne se z majhnimi koraki, npr.: da nehaš mučiti živali, konča pa z velikimi z mirom na svetu in bolj enakomerno razporejenimi dobrinami.... Ne vem zakaj bi moral biti človek pesimist...Le časa bo najbrž še veliko minilo....če človek ne bo prej sam sebe pogubil...., če bi slučajno svojo surovo stran narave preveč upošteval....
nevica
11. 09. 2016 13.05
+3
Glas ženskega razuma ni feminizem, postane pa takoj, ko se moški počuti ogroženega...Ženske vemo, da zaenkrat za ohranitev človeštva potrebujemo moške, torej se nimaš česa bat....zato ti ni potrebno na vse reagirati z agresijo, ker je to res zelo primitivno vedenje in vodi nazaj na drevo...
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.07
-4
Ti Nevica nisi razuma. Le ideološko gnana in zagrenjena.
nevica
11. 09. 2016 13.16
+4
prav, če meniš, da kritično mišljenje ni razumno...čustva pa od nekdaj plemenitijo človeka, tudi tako imenovana "negativna" imajo dolgoročno pozitivna spoznanja... Kako je sedaj, ne maraš bolečine? ja kje pa je sedaj tvoja surova plat narave? Si takoj mila jera postal...in te je začela ideologija skrbeti, daj skuliraj se malo, pa kašno prijazno družbo najdi, da se malo k sebi spraviš, človek!
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.36
Ne obstsjajo negativna ali pozitivna čustva.... le čustva. Ko ne obstajajo škodljive in koristne gozdne živali tako ni negativnih ali pozitivnih čustev.
Racio
11. 09. 2016 13.40
+4
Torej je po tvoje sadizem nekaj naravnega?
kajenješkodi
11. 09. 2016 12.24
+3
čimprej to ukinit..ali pa prirediti človekoborbe...tak kot je na fotki
felix59 drugič
11. 09. 2016 12.17
-5
Kaj naj bi to pomenilo konec zrezkov, bržole in golaža ??
Racio
11. 09. 2016 12.49
+2
a ko koljejo živali v mesnici za hrano, ljudje vzklikajo in se naslajajo on krutem ravnanju in počasnem umiranju zivali?
mastaflash
11. 09. 2016 12.05
+10
koncno! kruti brezcutni spanci..jim je vonj po krvi ostal se iz casa konkvistadorjev in nasilnistva nad avtohtonim prebivalstvom juzne amerike..bolniki
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.08
-7
Ne. To je del njih kot je to tudi del nas. Ćloveška narava, ki ji nebi smeli poiskušati ubežati temveč jo moramo izživeti.
Racio
11. 09. 2016 12.12
+2
Človeška narava ni prirojena ampak NAUČENA!!
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.26
-3
Daj.... glej levjega kralja in se kaj nauči. NAŠ SUROVOST JE DEL NAŠE NARAVE IN TAK JE TUDI USTROJ VESOLJA.
Morana7
11. 09. 2016 12.45
+1
Skratka človek je marsikaj krvoločnega pripravlejn storiti zaradi in predvsem za osebne koristi torej je povod denar ne pa krvoločnost. Te bikoborbe pa so kot vemo biznis in atrakcija.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.47
-2
Nasilje, krvoločnost in surovost do z nami in del nas kot so tufi drl narave saj je to del ustroja stvarstva. in zgodovina je ptiča temu. Namesto da bežimo od tega, sprejmimo to.
Racio
11. 09. 2016 12.51
stvarstva ja... se vidi da si del katoliške indokrtinacije..
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.53
Racio
11. 09. 2016 12.57
zakaj potem omenjaš stvarstvo? to je tipična cerkvena floskula ki opravičuje kruto človeško znašanje nad živalmi in okoljem, kot da je okolje ustvarjeno izključno za človeka in ne da je človek enakovreden del narave.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.00
Stvarstvo je le beseda. Lahko bi uporabil tudi izraz vesolje ali "vse kar kadarkoli je bilo, je in bo" Zadovoljen?
Racio
11. 09. 2016 13.04
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 13.08
Vseč mi je izraz in ne konotira k obstoju višjega bitja...
Racio
11. 09. 2016 13.27
je tipični verski izraz, ki uči da je vse ustvarjeno za človeka. kar pa seveda ni res, človek je le majhen del narave, ki jo prekomerno izkorišča ker pač to lahko in zna ampak se ne zaveda da si s tem režemo vejo na kateri sedimo mi in na kateri bodo sedeli tudi naši otroci. Samo poglej kakšno okolje bomo zapustili našim otrokom, svet poln vojn in zagrenjenosti, nezdravega in onesnaženega okolja... in vse to samo zaradi sebičnosti človeka ki trenutno naseljuje ta svet...
METKA102
11. 09. 2016 11.55
+5
Kultura? Umetnost? Najhitreje bi bilo tega konec, če ne bi bilo gledalcev. Tam imajo tudi kulturni dogodek tek pred biki, pa obmetavanje s paradižnikom in verjetno še kaj, kar človeka kulturno bogati.
DeBill
11. 09. 2016 12.04
ljudje mešajo kulturo in zabavo. kultura ni nikoli primitivna. lahko pa je nekaj dediščina, ki pa ni kulturna ampak narodna.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 11.53
+4
Ukinja se špansko kulturo in uvaža arabsko.
vladaricaumov
11. 09. 2016 12.05
-6
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.09
+3
Arabski osvajalci, ki so jih španci nato pregnali.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.28
+1
yyyeb
11. 09. 2016 15.04
+0
španska sramota, ne kultura. tudi če se ukine, nima ti veze z arabsko
denden
11. 09. 2016 11.48
+11
Evropska skupnost s 110 milijoni EUR subvencionira vzrejo bikov za bikoborbe, za nadaljnje subvencionoranje je glasovalo tudi 5 od 8 EU poslancev iz Slovenije: Peterle, Bogovič, Šulin, Tomc in Zver. Samo Šoltes, Vajgel in kasneje Fajon so glasovali proti, kaj se potem zgražate.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 11.53
-2
ZDA
11. 09. 2016 12.02
+6
denden
11. 09. 2016 12.05
+3
Valjhun, če v tem ne vidiš problema, ti tako ni več pomoči in je vsaka debata s teboj popolni nesmisel.
valjhunsinkajtimara
11. 09. 2016 12.06
-3
Ne vem zakaj ljudje zanikate in prikrivate svoj surovi in živalski del entitete. To je v nas in s tem se moramo soočat ne pa poiskusit ukinit.
Racio
11. 09. 2016 12.15
+2
Peterle, Bogovič, Šulin, Tomc in Zver... sami desničarji, ki ne vidijo dlje od lastne koristi...