Tujina

Slaba sezona za hrvaški turizem: kriva slabo vreme in strategija

Zagreb, 29. 07. 2014 22.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
24UR ZVEČER
Komentarji
115

Je slabo vreme edini razlog za slabo turistično sezono pri sosedih? Hrvati beležijo bistveno manj nočitev tujih gostov, zato je v državni blagajni zazevala globoka luknja. V opozicijski HDZ poudarjajo, da ni krivo le vreme, ampak tudi zgrešena turistična strategija.


 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (115)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

CIGU MIGU
01. 09. 2014 12.06
+3
PREDVSEM UMAZANI IN MOČNO DIŠEČI NATAKARJI KI NIMAJO POJMA KAJ JE TURIZEM
Mali medo
30. 07. 2014 18.01
+1
slaba sezona,beležijo pa rast,čuknena novinarka
še en ubogi slovencelj
30. 07. 2014 17.31
+5
Moj dopust letos: en teden Tolmina, hotel Krn, 24 EUR polpenzion, čudovito. En teden pa Moravskih toplic, polpenzion 36 z kopalno karto. Hotel Termal. All you can eat. Čudovito Prekmurje. Kaj bi rinil drugam.
by.t74
30. 07. 2014 17.41
+1
bravo! Jaz sem se tudi kot vsako leto potikal v Trenti, Lepeni, Vrsno (slapovi), Nadiža, Drežnica.....in ponoči pokrit se spočijem kot bog zapove.
Jožajoža
30. 07. 2014 16.49
-4
ne se bat. 400 000 slovenskij javnih uslužbencev je tam pustilo junijsko,julijsko,avgustovsko plao i in ves regres.in ves ta denar so jim ga priskrbeli delavni slovenci davkoplačevalci, ki pa na dopust odhajamo s svojim denarjem, zasluženim z delom, ki ima dodano vrednost. in mi nimamo 5,10 ali 15 v mesecu, ko plača pride, če sediš v službi ali doma, ampak gremo, ko nam še kaj ostane. in, ko davkoplačevalci pridemo iz dopusta, nas ne čakajo plače in polni računi, ampak zaostalo delo in davki. in opomini, v glavnem reali sektor mora za denar delat, javnemu pa avtomatsko pripada
Robert Mramor 1
30. 07. 2014 17.35
-1
ne bluzi brezveze :) prepričaj se preden pišeš gluposti :)
Robert Mramor 1
30. 07. 2014 17.36
-1
joža joža ,doma pesa boža ker ni davkov plačal :)
Robert Mramor 1
30. 07. 2014 17.38
+2
ministerstva so tista ,ki nam kradejo denar,ne pa javni uslužbenci ( policija,vojska,zdravstvo,šolstvo itd.... kdo od teh ti krade ???
Lublančan
30. 07. 2014 16.17
+8
hrvška obala je edino ugodna za tiste Slovence ki imajo doli kakšen vikend, za ostale pa bolj priporočam Italijo, tam je vse lepše, boljše, hrana je boljša pa še več je dobiš, sladoled je italijanski ne pa albanski kot doli, Italijani so bolj zanimiv narod kot hrvti, za tiste ki se vam ne da samo ležati na obali je zgodovinskih znamenitosti na tone, odlične restavracije, pa še nihče te ne psuje za hrbtom ker si Slovenec. Polovica komentarjev spodaj pa je verjetno delo plačanih študentov, najetih s strani hrvtške turistične agencije, tako da ne nasedajte njihovi propagandi.
schrodingerScat
30. 07. 2014 20.52
-1
to si se ti mal zamotil, mi nimamo cajt študirat ker pol let kelnarimo da se pol leta na vaš račun zabavmo :)
DESNI-LEVI, KRADEJO VSI
30. 07. 2014 14.56
+9
Včasih je bilo za Hrvaško obalo značilna hladna juha in toplo pivo, sedaj ta pa še pretepejo za povrh.
schrodingerScat
30. 07. 2014 15.47
-1
Brabus
30. 07. 2014 14.30
+2
No, letos sem ujel čudovito vreme v Dalmaciji, naslednji mesec grem pa prvič ven, Ciper, da bom še jst lahko primerjal z Hrvaško, čeprav se na njeni obali odlično počutim. Bomo vidli.
schrodingerScat
30. 07. 2014 13.02
-15
jaz sam eno vem,da bi slovenci prodali celotno slov obalo,z novo gorico vred za samo en otocek velicine in lepote hvara.zanimivo je se to da je otok hvar v svetu bolj poznan od ene drzave z imenom slovenija.dominacijaa se nastavljaa
mmickica
30. 07. 2014 13.48
+20
Se motiš! Jaz naših Alp, pa tudi Pirana na primer ne zamenjam za celo Dalmacijo, ne da bi za Hvar, ki je mimogrede sicer zelo lep, ampak meni je Piran veliko lepši!
by.t74
30. 07. 2014 13.57
+8
Hvar je lep in zelo drag! Prodal pa ne bi nič. Če si ti tak ne dajaj vseh slovencev v en lonec! Verjamem da ga je uživalo več slovencev kot hrvatov iz celine....saj marsikateri zagrebčan si ga premalo lahko privošči in kaj mu to pomaga da ga ima? Nič! Tam je in vsak je dobrodošel za uživancijo. Kot da hrvat ne sme uživat Triglava ker je naš?! Misli bolj globalno.
koschei
30. 07. 2014 14.02
+13
Se popolnoma strinjam @mmickica, nasih gora, gozdov in naravnih parkov ne prodam za celo obalo do grcije.
by.t74
30. 07. 2014 14.02
+11
mmickica....bravo za komentar....ravno predvčerajšnjem sem bil v Piranu in kot zmeraj užival. Vprašam se koliko sploh poznamo našo domovino in zgodovino. Klatim po njej že leta in zmeraj me preseneča....pa tudi na naših 42 km obale najdem lep morski kotiček kjer je voda super.
schrodingerScat
30. 07. 2014 14.19
-15
vi slovenci uživate sam v allinclusive bugairji pa tuniziji skupi s čehi i romunji. vse svetske zvezde pa hodijo na hrvaško.
mmickica
30. 07. 2014 14.24
+10
by.t74, točno tako! Verjetno velika večina Slovencev naše obale sploh ne pozna dovolj dobro, kaj šele kakšne druge Evropske destinacije. Hrvaška je lepa, drži, ampak je tudi pri nas doma lepo in še lepše kje drugje na planetu! Poskusit je treba in šele takrat lahko vidiš razliko! O cenah pa itak nima smisla..., se ve, kdo je najdražji, oziroma najskupliji!
mmickica
30. 07. 2014 14.33
+8
schrodingerScat, ne posplošuj! Jaz nikoli ne grem v AI varijante, ker pač nisem tip za to. Najraje vzamem apartma, ali bungalov, če je to preveč zasoljeno, pa hotelsko sobo, po možnosti v čim manjšem hotelu. Prehranjujem se večinoma v lokalnih restavracijah, kjer so cene "od - do", pač vsakemu po svojih zmožnostih! Kolikor vem, na Hrvaškem tega "od - do" ni in je vse nekje "iznad", medtem ko kvaliteta upada (tudi na račun All inclusive varijant)! Kar se tiče zvezdnikov pa se ve kam grejo..., v Dubrovnik, ki je zares oh in ah, vendar so tam cene za nas s povprečno globokimi žepi veliko pretirane! Jaz za eno kavico pač nisem pripravljena dati od 7 do 25 evrov, kolikor (preverjeno!) v Dubrovniku stane! Pred 5 leti sem bila v Monacu, pa tako drage kave nisem nikjer našla...! Mimogrede, da ne bo pomote glede AIL inclusivov,.. če imaš male otroke, je to najboljša rešitev in tudi te zadeve so, kolikor mi je poznano, drugje po svetu boljše in cenejše, kot na Hrvaškem.
by.t74
30. 07. 2014 14.46
+4
schrodingerScat še zdaj ni odgovoril zakaj imajo zasoljene tudi kampe in cel kup fast food-ov če so tam samo bogatuni? Na Korziki so kampi cenejši!!
schrodingerScat
30. 07. 2014 15.47
-8
naši kampi so 5 zvezdic, tista korzika al kaj pa samo grmičevje, grde plaže, grde ženske. za naše kampe moreš biti pristojan.
by.t74
30. 07. 2014 16.02
+4
če te prav razumem vi daste vse te bogatune v kampe 5 zvezdic in jim pripravljate kebab? Na Korziki si bil? Oz. mi naštej kje si bil in kaj vse si primerjal z HR. Tako da vemo kake so tvoje kompetence primerjanja. Hvala
alicante1234
30. 07. 2014 12.19
+13
Strategija hrvaškega turizma je, čez poletje čimveč pokasirat, da se lahko potem preostali del leta praskajo po riti. Večina "turistov" je gastarbajterjev iz Nemčije, Avstrije in Slovenije. Sindikalni turizem je izumrl, tradicionalnih gostov (sedaj večina upokojenci z manj kot 500 EUR pokojnine) iz bivših socialističnih republik je vse manj. Tisti, ki pa imajo denar pa si želijo nekaj novega in eksotičnega.
schrodingerScat
30. 07. 2014 13.02
-8
beyonce kuljenović, Roman Abramović, Šejk Šerifović, Bil Vratašce, Jaka Bronćani, Pepe Gvardjanović, Tomaž Krstarica, njim je lepse na hrvaskem. za vsakega nekaj
alicante1234
30. 07. 2014 20.19
+5
Enodnevni obiski Dubrovnika ne bodo rešili hrvaškega turizma.
Misija1
30. 07. 2014 12.09
+21
Marsikdo ne ve, da 1 teden all inclussive variante v Egiptu, Tuniziji, Grciji, Turciji itd., stane tam nekje okrog 220 eurov. Koncna cena je visoka samo zaradi drage letalske karte, kjer pridno sluzi nasa Adria. Druzina z dvema otrokoma starima po 13 let, lahko 2 tedna (dodaten teden po rednem ceniku hotelov stane namrec manj kot letalska karta) uziva v teh drzavah za reči in piši 1400 eurov. Toliko smo mi dali pred 2 letoma za res super hotel v Egiptu, z ultra all inclussive varianto, tedensko zastonj masazo, gostilne po izbiri zunaj hotela, frizerja pa se izlet. Letos so prijatelji na Krku bivali v apartmaju za 4 osebe po ceni 60 eurov na dan, kar je bilo se poceni, saj so sosednje imeli cene od 60 do 100 eurov na nocitev, odvisno od lokacije in velikosti apartmaja. In kaksni so ti apartmaji? Pohistvo staro 40 let, enako velja za štedilnike in pečice, postelje stare, jogiji dotrajani. Pa ne da bi me to ekstra motilo, mi prezivaljamo vecino casa na plaži,ampak ko primerjas to s tujino, kjer te strezejo kot kralja in se res pocutis dobro, te mine hrvaska. Da o cenah cestnin, ce gres bolj juzno in pa trajektih, ce gres na kaksen bolj oddaljen otok, niti ne govorimo. Zraven pa ravnotako moras vleci hrano in pijaco, ce pa jo kupujes doli, pa je enako draga ali celo vec, kot pri nas. Na koncu presezes ceno 1400 eurov za 2 tedna, dobis pa eno slabo bivanje v lastni reziji kuhanja, ter po moznosti 2 tedna slabega vremena. V Egiptu in Tuniziji recimo, dezuje na leto samo nekaj dni, oblacnega vremena, razen nekaj dni letno, ne poznajo! Cisto sonce in uzitek.
matejjam
30. 07. 2014 11.13
+13
Ne, sami so krivi oderuhi. S tako politiko bodo vseprej kot pridobili turiste, še tiste, ki redno zahajamo na Hrvaško obalo.
vrtnar01
30. 07. 2014 11.41
-3
če nimate denarja,je povsem preprosto;ostanite doma,če se ne moreš kopati v morju,to počni v lavorju ;)
schrodingerScat
30. 07. 2014 11.52
-2
čakam da pride oni Dalmatian brez pik in ti razloži, da jim prav dol visi saj imajo zdej Rihanno in Spielberga vsako leto
by.t74
30. 07. 2014 13.20
+4
In tej bugatuni rabijo na tisoče pekarn, fast fooda vse povsot, na tisoče stojnic z kitajsko robo in kolib da obrnejo par čevapov???? In cene kampov so visoke ker se tre bogatunov?! Aja Rihana hoče bit najbljižje WC-jem?! schrodingerScat malo točeš mimo?! Peščica bogatih da zaslužek peščici ljudem!!!!!!!!!
schrodingerScat
30. 07. 2014 14.21
-5
še kitajska roba in čevapi so za vas kamp turiste predragi, vi s sabo tovarite kiselo vodo in zelje v termoskah
jakarib
30. 07. 2014 11.08
+9
Ednini ki polnemo Hrvaški proračun smo Slovenci - še hodte tam dol. Pustite jim naj bankrotirajo,
schrodingerScat
30. 07. 2014 11.52
-3
jakarib
30. 07. 2014 11.06
+6
Če je na Hrvaškem turizem slab - kot je letos sledi bankrot države. Njihov proračun živi samo od turizma. In kot sem slišal je turizem letos pridelal 3 milijardno izgubo.
dilapuwet
30. 07. 2014 10.54
+11
Postrežba na Hrvaškem je res podn, predvsem zaradi tega ker ti natakarji niso sposobni ponuditi niti enega nasmeha. Po mojem je to zato, ker so zvečine sezonski delavci ki se že vnaprej pogodijo za zaslužek. Potem samo čakajo na konec sezone da pobašejo denar in jim je vseeno če bo kdo naslednje leto še obiskal restavracijo. Če bi to bili redno zaposleni natakarji ki jim šef diha za ovratnik, bi se gostom klanjali samo da ne izgubijo službe in da se naslednje leto gostje vrnejo. Delam v Avstriji in lahko stopim v najmanjšo luknjo na kavo, pa mi natakarica ponudi takšen nasmeh in pozdrav, da že sumim da sem ji tudi res všeč. Skratka, vsako leto se bolj izogibamo restavracij in gostiln na Hrvaškem in letos smo samo enkrat na teden hodili na pico in takšna Hrvaška mi je že bolj všeč. Smo pa bili v kampu 4 tedne za 50 eur na dan 2 odrasla in 2 otroka. To je naneslo cca. 1400 eurov in še potrošili smo dodatnih cca. 1000 eur za hrano, bencin, sladoled in ostalo ropotijo. Zdaj pa mi naj nekdo pove ali je možno za 2400 evrov peljat štiričlansko družino za en mesec kamorkoli drugam na morje (v tem znesku mora torej biti letalske karte, parkirnina na letališču, prehrana, sladoled in vse drugo za kar pač povprečen človek zapravi ko nekam gre).
by.t74
30. 07. 2014 11.30
vse odvisno kako gledaš na zadevo....tukaj so komentarji da je hrvaška draga in ti si porabil čez 2000, 00 eur za mesec s tem da ste bili v kampu in sami kuhali. Hvaška ima to prednost da ne rabiš iti z avionom. Pojdi kampirat v Romunijo?! Narava je fantastična in cene sme
by.t74
30. 07. 2014 11.31
+1
vse odvisno kako gledaš na zadevo....tukaj so komentarji da je hrvaška draga in ti si porabil čez 2000, 00 eur za mesec s tem da ste bili v kampu in sami kuhali. Hvaška ima to prednost da ne rabiš iti z avionom. Pojdi kampirat v Romunijo?! Narava je fantastična in cene nizke. V najboljšem lokalu je cena pive 1,05 EUR. V indiji sem najel voznika za 10 dni, + hoteli, + vstopnine za 250,00 EUR. Na Šri Lanki za 10,00 eur dnevno imaš spanje in hrano. V Maroku se naješ za kak eur.....lahko kje ne ješ z srebrnino....dobiš pa pristen iz srca domač nasmeh.
mmickica
30. 07. 2014 11.34
+7
Ja, res je drugače, če imaš 2 otroka, ki rabita tudi svoje letalske karte! 4 tedne za tak denar verjetno bolj težko...! Ampak redki ste tisti, ki imate lahko 4 tedne dopusta in to skupaj, tako da za večino Slovencev ki dopustujemo med 7 do 14 dni, bi se gotovo našla primerljiva cena za primerljivo kvaliteto. Veliko mojih prijateljev z otroki hodi v Grčijo in Turčijo.
koschei
30. 07. 2014 11.39
+4
Ah daj no, ce mi ne bi bil problem zapravit 2400€ za dopust, potem si vsekakor ne bi izbral hrvaske. Alternativ je mnogo in dosti boljse.
Misija1
30. 07. 2014 11.42
+7
Recima takole, vecina Egipta in Tunizije stane od 300 pa tja do 900 eurov na teden na osebo. Za 500 eurov smo dobili ze zelo zelo dobre hotele z all inclussive varianto. Po pregledu cenikov v hotelu, smo lahko videli, da bi dodaten teden stal slabih 220 eurov na osebo. Se pravi je letalska karta Adrie vredna neverjetnih 280 eurov, ali celo krepko vec, kot 1 teden bivanja z all inclussive storitvijo. Pa zracunajva. Otroci stari do 13 let so imeli brezplacno bivanje, starejsi do 18 pa polovicno. Letalo pa pavsalna cena za majhne otroke. Torej 500 eurov krat 2 osebi je 1000 eurov. Vsak dodaten teden na osebo 220 eurov, torej 3 tedne dodatno na osebo znese 660 eurov. Ker sta dve osebi znese 1320 eurov. Sma na 2320 eurih skupaj. Dodajma se tisti pavsal za letalo za starejsega otroka, pa pridema na slabih 2500 eurov. Kar je dosti, ampak ker ze primerjava Hrvasko in ostalo, je vec ali manj jasno, da bos v hotelu v Egiptu in recimo Tuniziji, pa tudi Grciji (ki je se cenejsa od prej omenjenih) in Turciji, postrezen tako kot se spodobi! Pil in jedel bos kolikor bos zelel, alkohol, koktejli, kave in vse ostalo v neomejenih kolicinah, kot tudi ogromno razlicne hrane v neomejenih kolicinah. Midva z mojo sva v tem doticnem hotelu imela na tedensko rezervacijo zastonj 25 minut masaze, frizerja ( malo mimo, ampak ok :) ), obisk zunanje restavracije izven hotela po izbiri (visja klasa). Zdaj pa vsekemu svoje. Jaz grem rad na Hrvasko, imamo doli vikend, rad pa grem tudi drugam. AMpak cenovno postavljat Hrvasko kot ugodno, je smesno!! Poglej cenike hrvaskih hotelov z recimo polpenzijon ponudbo - cene od 40 eurov na nocitev dalje. To je 280 eurov na teden za prakticno nic. Za cca. 200 eurov na teden dobis v lastni reziji all inclussive varianto v vecini Egipcanskih, Tunizijskih, Grskih in Turskih hotelih.
dilapuwet
30. 07. 2014 11.43
+2
Jaz bi že šel kampirat v Romunijo, če bi to moja prikolica vzdržala :) Sem se vozil službeno po Romuniji pa imajo samo par kilometrov avtocest, na navadni magistrali do Bukarešte pa se tre konvojev tovornjakov, tako da zaenkrat hvala lepa. Je pa tako da mi res obožujemo kampiranje in nobena restavracija ne more premagat filinga ko vržeš par čevapov na roštilj, zraven povabiš soseda na pivo da prisede in šimfaš svoje politike. Ves čas si v naravi, nobenega betona, vrveža, ko pa so otroci sitni pa jih pošlješ k sosedu se igrat - saj je dobo pivo, nima se kaj pritoževat :)
by.t74
30. 07. 2014 11.47
+3
v juniju sem bil na Irskem za 10 dni. Spanje z zajtrkom (zajtrk je praktično kosilo) za 25-30 eur na glavo. Piva 5 eur. Kosilo od 10-20 eur. Je dražje kot pri nas ampak če primerjamo naš standard ali hrvaški je to fuul poceni. Na Irskem nihče ne dela pod 9 euri na uro. 15-20 eur na uro kot so govorili ni nič posebnega. Potem lahko izračunaš da HR je zelo draga za njihov (naš?) standard za to kar nudijo.
dilapuwet
30. 07. 2014 11.49
+1
Hotel na Hrvaškem pa itak da je predrag, sploh mi ni jasno komu se tam računica napram drugim destinacijam izide. Misija1, hvala za izračun, bom naslednje leto malo pocukal agencije ali mi res lahko to ponudijo za ta denar. Kot pravim, kamp nam nudi način življenja ki nam najbolj ustreza, je pa to odvisno od vsakega posameznika. Tisti ki pa jim je hotel ali apartma edina opcija, pa na Hrvaškem nimajo kaj iskati.
by.t74
30. 07. 2014 11.58
+2
Misija1...dobro napisano....nič proti dopustu na HR (tudi sam sem jo večkrat prefural) je pa res čudno da se govori da je ugodna destinacija. Dilapuwet pa te razumem v nulo. Glede Romunije pa....ceste prenavljajo kot nori s sredstvi iz EU in gre vse tekoče. Če prikolica zdrži pa pojdi do Črne gore. V durmitorju za kamp sem dal 4 eur na noč....ob obali je za nianso dražje....odvisno od kakovosti kampa.
dilapuwet
30. 07. 2014 12.02
+2
Razmišljam tudi v tej smeri da bi šel kampirat na kakšno jezero v Avstriji. Sem prepričan da ni nič dražje, profesionalnost turističnih delavcev pa je sigurno odlična. Malo me skrbijo edino komarji zvečer... Se pa bojim da me po tem na Hrvaško ne bo nikoli več.
mmickica
30. 07. 2014 12.10
+5
Dilapuwet, ker si tak navdušenec nad kampiranjem, boš pa zares težko našel kaj drugega, mogoče Italija, pa še z avtom lahko prideš tja. Sama imam sicer samo hotelske izkušnje v Italiji in to od S do J , zelo dobre! Predvsem Kalabrija in Sicilija sta izjemno lepi in tudi cenovno kar ugodni, še posebej trgovine (če misliš kampirat in kupovati hrano).
binmister
30. 07. 2014 10.36
+4
Še slabše bi moralo biti vreme .Tako je dobro
miss_bee17
30. 07. 2014 10.28
+1
No, vsak ima svoje mnenje.. sem obiskala obale od Portugalske pa do Grčije, Indonezijo in Severno Afriko, pa zame plaže kot je na Hrvaškem ni :) Nekaterim pač ustreza pesek, mivka in pa senčniki..drugi imamo pa rajši borovce in pa skalnato plažo. Tudi s Hrvati še nisem imela težav..veliko več nezadovoljstva kažejo nekateri natakarji v Kranjski Gori al pa kakšni krasni oskrbniki koč, kamor se odpravim za vikend. Je pa tako, smo si različni, zato imamo srečo da je ponudba raznolika in da ni potrebe da ležimo vsi kot sardele na kakšni plaži v Tuniziji :) pa lep dan še naprej!
mmickica
30. 07. 2014 10.51
+12
Res je, glede okusa se popolnoma strinjam s teboj. Vsak ima svojega in hvala bogu, je svet vedno manjši, izbira pa vedno večja! Je pa nekaj drugega, kar mene osebno na Hrvaškem moti, drugje pa še nisem naletela no to - in sicer en čuden, težko bi rekla neprijazen, ampak nekako aroganten odnos, ali še bolje rečeno, ignoranten odnos do nas Slovencev! Vsepovsod drugje opažam, da nisem zaradi tega, ker sem Slovenka v nikakršni prednosti, kaj šele v zapostavljenem položaju kot turistka, nasprotno, večinoma nas turiste dobesedno po rokah nosijo in to ne glede na to, od kje prihakamo (razen Grki, hehehe...)! V Hrvaški pa imam vedno občutek, da je vsak Nemec, Nizozemec, Čeh, itd...prej postrežen, bolj prijazno nagovorjen, v njegovem jeziku ogovorjen, itd..., mi Slovenci pa...pričekajte malo, molim!
schrodingerScat
30. 07. 2014 12.12
-5
meni zgleda da se pritožuješ za nič, "pričekajte malo, molim" pomeni "samo trenutek, prosim", kar se mi zdi korektno in vljudno.
mmickica
30. 07. 2014 12.23
+5
SchrodingerScat, a ne razumeš kaj želim povedat? Da se mi zdi, da smo Slovenci vedno na čakanju in da imajo vsi ostali prednost! Tudi jedilnih listov menda nikjer ne najdeš v slovenščini, medtem ko češke, ruske, itd...z lahkoto!
by.t74
30. 07. 2014 08.57
+8
Odvisno kaj želiš od dopusta...zato ima vsak svojo izkušnjo, potrebe in o tem škoda debate. Največ je odvisno od nas eni nimajo nikoli težav bilo kje so... enim pa gre stalno iz problema v problem. Potujem že dolgo in veliko po celem svetu in nikjer me ni še toliko "dušilo" kot na hrvaškem. Ne od brazilskih favel, azijskih temačnih podhodov, ne kot srednje amerišhih džungel....mač ker se tam počutim manj zaželjen. Ko vidim da piše v nešteto jezikih in ne v slovenščini...ti da marsikaj vedet. No, po svetu za bolj ugoden denar imaš dosti boljšo postrežbo. 2 tedna nazaj sem bil v Romuniji z motorjem in sem se ustavil pri pastirju da kupim sir. Plačal sem 2 eur za skoraj kilo sira. Če si iznajdljiv z nizkocenovnimi leti bolj uživaš kje drugje. Od bližnih destinacija npr. kot so Dahab - Egipt, Ohrid - Makedonija, Saranda - Albanija, Sutomore - Črna Gora....no, opcij je nešteto...vsak za sodit pa mora imet izkušnjo.
koschei
30. 07. 2014 08.36
+9
Se vedno mi ni jasno od kje ta navdusenost nad hrvasko obalo, ki je res pravi dolgcas za taksno ceno, hrana tudi ni neki presezek v primerjavi s slovensko na obali, ljudje tudi ne gledajo lepo na slovence, itd. Sam prisegam na spanijo, kjer so apartmaji/stanovanja zelo ugodna, hrana ni nic drazja (je pa dosti boljsa), imas pescene plaze s palmami, sendvice s kalamari ali hobotnico za 3€, ljudje pa itak ne vedo kje je SLO, tako da ni zamer. :D
Vilinka _
30. 07. 2014 09.21
+10
pri sosedih pa kalamari na žaru 20€... !?
koschei
30. 07. 2014 10.02
+3
Seveda. V Spaniji za 20€/osebo dobis sobo z zakonsko posteljo v urejenih hostlih.
mmickica
30. 07. 2014 10.09
+9
Tudi jaz prisegam na Španijo in Portugalsko! Ni Španija samo Costa Brava, kot vecina ljudi misli! Tam so lepe destinacije in cenocno dokaj ugodne predvsem bolj zahodno, Costa del Sol in še posebej Costa de la Luz. Zakon so tudi njihove dolge mivkaste plaže, da se ne pogovarjamo o Kanarskih otokih sploh ne pogovarjamo in vse je ceneje od naših sosedov, ali vsaj boljše za isto ceno!
mmickica
30. 07. 2014 10.12
+4
*joj kakšen stavek! Najprej mi ni hotelo spustiti teksta skozi, nato sem nekaj dopisala, na zadnje pa je nastalo to slovnično skropocalo...sory za napake!
Important notice
30. 07. 2014 10.26
+0
Žal nismo vsi navdušenci nad palmami in peskom ter kilometrskimi plažami. Super, da vam je to všeč in da ste našli idealne destinacije zase. Vendar smo ljudje različni. Meni so bolj všeč manjši zalivi, brez masovnega turizma, kjer ležijo ljudje drug ob drugem kot sardine, kjer se na plažah nabija glasna glasba, prodajajo kič, masaže...... Ne hvala! Čeprav sem na letošnjem izletu po jadranski obali, videla tudi to. Tako sem še bolj hvaležna za otoček in kraj, kamor hodimo že nekaj let. Točno tisto, kar nam je všeč. In nimamo potrebe po drugem. Osebno nimam ene pritožbe čez Dalmacijo - našo destinacijo. Vsako leto grem na hrvaško obalo za vsaj tri tedne v kosu in še nisem imela slabe izkušnje. Cene so nižje kot v Sloveniji, tako da mi nihče ne bo prodajal "bučk" o nabitih cenah in neprijaznosti domačinov. Tri tedne za tri osebe "all inclusive" - 1700€ - tega ne dobiš nikjer. V all inclusive vključujem nastanitev, hrano, bencin, cestnine, trajekte, ter ostale stroške (sladoledi, kavice, pice, pijača po lokalih....). Jaz ne kritiziram vaše izbire dopusta in nihče nima pravice kritizirati nikogaršnje izbire dopusta. Vsak gre tja, kjer mu je všeč in kjer mu paše.
mmickica
30. 07. 2014 10.35
+8
Importantnotice, na teh mivkastih kilometerskih plažah ni gneče, pa če verjameš, ali ne, kaj šele, da bi en po drugem hodili. So preveč prostrane in se ljudje nekako porazgubijo... Je pa seveda duh problem, če ti niso všeč! No, naj pa omenim drugačne lepe plaže na Siciliji, kjer so večinoma plaže iz drobnih barvastih kamenčkov, čudovito in zeloooo poceni! Tudi Grški otoki so lepi z zelo raznolikimi plažami in tudi ne pretirano dragi. Sama se sicer izogibam glavne sezone nekje med 15.julijem in 15.avgustom in moram rečti, da nikjer na plažah, razen na Hrvaškem, nisem naletela na gnečo!
koschei
30. 07. 2014 10.38
+3
@Important notice: pozabljas pa dejstvo, da je Spanija obkrozena z obalo in se recimo ta na severu popolnoma razlikuje od juznih ali vzhodnih. Sploh v andaluziji poznam nekaj kotickov, ki so nedostopni z avtomobilom in je navada, da pesacis 1h do obale, si postavis sotor in 1 teden prezivis popolnoma sam. So pa na severu recimo cene malo visje in temperature nizje, a zeleno hribovje v ozadju, hrana galicije&asturias, skratka raj na zemlji.
mrbungle
30. 07. 2014 08.33
+3
Vsi, ki ste tako pametni, da je Hrvaška draga, očitno že dolgo niste bili tam. Cene že nekaj let stagnirajo in odkar imamo mi evro, je za nas ceneje. Npr. cene izpred enega tedna v lokalih/restavracijah): * veliko pivo 13-16 kun (1,7-2,1 EUR) * kava z mlekom 8 kun (1,05 EUR) * pice 35 - 48 kun (4,6 - 6,5 EUR), v času imaš še akcije, da zraven dobiš še veliko pivo zastonj * cel brancin/orada z blitvo in krompirjem 70 kun (9 EUR) * čevapi 30-50 kun (4-6,5 EUR) * pomfri kot priloga 2 EUR .... Hrvaško morje je še vedno med lepšimi/prijaznejšemi za kopalce na svetu. Pa ne mi govorit, kako je drugje, ker sem dal že kar nekaj različnih plaž na različnih delih sveta čez. Sej je lepo tud v tropih, samo tam je še bolj nestanovito vreme, v morju je več nevarnih vrst, ponekod imaš omejeno kopanje zaradi koral, morski tokovi so močnejši kot na Jadranu.... Povrhu je Hrvaška še vedno top destinacija, če imaš majhne otroke. Pa tudi poceni. REs je, da se dobijo poceni variante AI za Turčijo itd, samo to so cene na osebo, ko pa pomnožiš s vsemi člani družine, pa ni več tako poceni. Nas je dva tedna apratmaja in vse kompletno prišlo na Hrvaškem 1200 EUR, štiri osebe, vsak dan smo jedli v restavraciji, včasih tudi dvakrat, pili pivo, kavo v lokalih, pa škatla čikov na dan, pa še par litrov proška in olivca za domov...
Vilinka _
30. 07. 2014 09.30
+6
argumenti, ki jih navajaš, ko primerjaš druge kraje z Hrvaško, pač ne držijo ..., očitno nisi prav veliko potoval ...
Sam Il
30. 07. 2014 09.40
+11
"Hrvaško morje je še vedno med lepšimi/prijaznejšemi za kopalce na svetu." Tu sem nehal brat, ker se vidi, da nimaš pojma - nisi videl drugega, kot hrvatije.
schrodingerScat
30. 07. 2014 11.43
+3
a na hrvaškem pa hotele po družini računajo? Trollaš kolega, za "trope" velja, da ti računajo hotele po sobi, za Hrvate pa po glavi.
Misija1
30. 07. 2014 11.55
+8
mrbungle, 1200 eurov za 4 osebe, ne vem kje si bil, Hrvaska to ze ni. Pod 50 eurov na apartma za 4 osebe tezko dobis kjerkoli, od severa do juga. Na Krku recimo, se na obronku mesta pod 60 eurov ni bilo apartmaja, recima raje od 60 pa tja do 100 eurov za apartma za 4 osebe (100 eurov je ze ogromen apartma). Pa vzamiva 50 eurov na apartma po tvojih 14 dnevih, samo bivanje je 700 eurov. Pa je to poceni bivanje, ne verjamem najbolj tvojih zgodbi. Dodajma se bencin in cestnine, pa sma na slabih ali dobrih 100 eurih (lahko tudi vec, odvisno kako dalec dol gres). Torej skupaj 800 eurov. Kar se tice hrane, ne vem kam si to hodil, morda v kaksni mali zakotni vasici, kjer se res dobi tako "poceni", ampak moje izkusnje so taksne, da žar plosca za kao 2 osebi stane cca. 120 kun, torej 15 eurov. No, od te plosce se 2 ne najeta, priloge je za najvec enega, solata, ki stane pa cca. 30 kun, torej 4 eure, pa je sestavljena iz 8 rezin paradiznika in 8 rezin kumare. Porazno! In to ne govorim za samo eno gostilno, pac pa kar nekaj taksnih kjer sem jedel. Cene v gostilnah so visoke, ponujeno pa slabo! Razen v bolj fancy gostilnah, samo tam hrane pod 10 eurov na osebo ne bos dobil! Tako da sanjaj 1400 eurov za 2 tedna, z vsem tem kar si napisal pac ne! Kave, piva, prošek, olive itd...nateguj koga drugega!
PadliAngel
30. 07. 2014 08.31
+11
Mi in Hrvati se nikoli nismo znali it turizma. Obe državi skupaj ne zaslužita niti tričetrt dobička kot ga recimo Avstrijci zaslužijo z svojim Wörtherseejem.