Tujina

Rekordna brezposelnost vztraja v evroobmočju: še najbolje gre Avstrijcem

Bruselj, 31. 07. 2012 11.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Junija je bilo v evroobmočju skoraj 18 milijonov ljudi brez dela. Najmanj brezposelnih je v Avstriji in na Nizozemskem, največ pa v Španiji, ki ji sledi Grčija. V Sloveniji je brezposelnost tretji mesec zapored 8,2-odstotna.

brezposelnost
brezposelnost FOTO: Thinkstock

Stopnja brezposelnosti v državah z evrom je bila junija po sezonsko prilagojenih podatkih pri 11,2 odstotka, kar je enako kot maja, je danes sporočil evropski statistični urad Eurostat. Brezposelnost v državah z evrom s tem vztraja na rekordni ravni. V celotni Evropski uniji je stopnja brezposelnosti junija prav tako ostala nespremenjena v primerjavi z majem, in sicer pri 10,4 odstotka.

Podatki za Slovenijo kažejo, da je v juniju stopnja brezposelnosti že tretji zaporedni mesec 8,2-odstotna. Pred letom dni je imela sicer 8-odstotno stopnjo brezposelnosti.

Junija lani je bila brezposelnost v območju evra 10-odstotna.

V evroobmočju se je število brezposelnih junija zvišalo za 123.000 na 17,801 milijona, so izračunali evropski statistiki. V celotni EU je bilo v primerjavi z majem junija brezposelnih 127.000 ljudi več, skupno jih je bilo 25,112 milijona. V primerjavi z junijem 2011 se je število ljudi brez dela v EU zvišalo za 2,165 milijona, v območju z evrom pa za 2,024 milijona.

Najbolj število brezposelnih pada v pribaltskih državah

Med državami članicami EU so imeli najnižjo stopnjo brezposelnosti v Avstriji (4,5 odstotka), na Nizozemskem (5,1 odstotka) ter v Nemčiji in Luksemburgu (po 5,4 odstotka). Med državami z najvišjo stopnjo brezposelnosti prvo mesto drži Španija (24,8 odstotka), sledi ji Grčija (22,5 odstotka v aprilu).

Stopnja brezposelnosti v ZDA je bila junija 8,2 odstotka, na Japonskem pa maja pri 4,4 odstotka. Eurostat

Sicer se je v zadnjem letu dni stopnja brezposelnosti znižala v sedmih državah članicah EU, zvišala se je v 19, na Švedskem pa je ostala nespremenjena. Največje padce so zabeležile Estonija, Latvija in Litva, največja zvišanja pa Grčija, Španija in Ciper.

Več kot pet milijonov mladih v EU brez zaposlitve

Med junijem lani in junijem letos se je stopnja brezposelnosti za moške v območju evra zvišala z 9,7 odstotka na 11,2 odstotka, v EU pa z 9,4 odstotka na 10,4 odstotka. Zvišala se je tudi stopnja brezposelnosti med ženskami, in sicer v območju evra z 10,3 odstotka na 11,3 odstotka, v EU pa z 9,7 odstotka na 10,4 odstotka.

Prihodnost mladih v evroobmočju ni prav rožnata.
Prihodnost mladih v evroobmočju ni prav rožnata. FOTO: Thinkstock

Junija letos je bilo ob tem v EU brezposelnih 5,472 milijona oseb, mlajših od 25 let, od tega 3,359 v območju z evrom. V primerjavi s šestim lanskim mesecem se je število mladih brezposelnih oseb zvišalo za 227.000 v EU in za 204.000 v območju evra.

Stopnja brezposelnosti med mladimi je tako v sedemindvajseterici junija znašala 22,6 odstotka, v območju evra pa 22,4 odstotka. Junija lani je bila pri 21,2 odstotka oz. 20,5 odstotka. Najnižjo stopnjo brezposelnosti med mladimi so junija beležile Nemčija (7,9 odstotka), Avstrija (8,8 odstotka) in Nizozemska (9,3 odstotka), najvišjo pa Grčija (52,8 odstotka aprila letos) ter Španija (52,7 odstotka).

Ekonomske razlike med slovenskimi regijami so med najmanjšimi v Evropi

Na Statističnem uradu RS so danes odgovorili tudi na vprašanje, ali so ekonomske razlike med slovenskimi regijami večje ali manjše, kod drugod po Evropi. Ugotovili so, da so razlike v bruto domačem proizvodu med dvanajstimi slovenskimi regijami v bistvu zelo majhne, od slovenskega povprečja pa povprečno odstopajo za 22,9 odstotkov. Največja razlika je sicer med osrednjo Slovenijo in Pomurjem, kjer je BDP na prebivalca za polovico manjši. Med 25 državami je razlika manjša le še v štirih državah, kar pomeni, da so razlike med posameznimi deli Slovenije v bistvu majhne.

Strokovnjake na Statističnem uradu RS so zanimale tudi razlike o dejanskem razpoložljivem dohodku na prebivalca. Ugotovili so, da so te najmanjše v Avstriji (disperzija je znašala 2,0), največje pa v Romuniji, kjer je znašala 21,8. Slovenija si z disperzijo 6,6 deli peto mesto s Švedsko. To pomeni, da so tudi regionalne razlike v razpoložljivem dohodku na prebivalca v Sloveniji majhne v primerjavi z drugimi državami EU.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (282)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

somebody_87
01. 08. 2012 14.07
Najbolje je, da se kar začnemo učiti nemško, drugega nam ne preostane.
Medotedo
02. 08. 2012 06.38
+1
Ne, ker bo Nemčija čez par let v hudem zosu. Uči se turško, oni nabijajo dvomestno gospodarsko rast.
ill_be_back
01. 08. 2012 08.01
Če bi štajerksa bila pod Abvtrsijo nebil bilo take brezposlenosti pri nas !! ojoj Rudolf Maister od kod si se vzel. Sem zelo jezen zakaj danes so ljudje v moji deželi brezposelni zaradi politike.
Pecikltigr
01. 08. 2012 19.19
Bila bi točno taka kot - v Avstriji! Haha!
All over
31. 07. 2012 20.49
+5
lahko potrdim da je placa v avstriji VSAJ 3:1 glede na slovenijo - po enakih poklicnih panongah. Ze 12 let zivim in delam v "jodllandu". Gor sem sel z starim kovckom, zelo zelo slabim znanjem nemscine in knedlom v grlu, ker nisem vedel kako se bom znasel. Danes imam zelo zelo komotno zivljenje (sem se nadelal v teh letih, ampak se vidijo rezultati-moji druzini nic ne manjka, zena in otroci imajo vsega polno ..., pomirjen sem ker jim lajko omogocim stabilno sedanjost in perspektivno bodocnost) Ausländerji gor zelo skup drzijo (ce se infiltriras v njiove kroge, ti vsi pomagajo kot brat-bratu, tako kot smo funkcionirali v bivsi jugi). Placo imam najmanj 3 x vecjo kot bi jo imel v SI, pravice in zascite vse mogoce, ce bi me delodajalec izneveril zadaj stoji drzava (kot dober gospodar drzavne blagajne oni TAKOJ poplacajo eventuelne dolgove delodajalca do delavca, ampak potem "slecejo kozo" delodajalcu - ta si v tem zivljenju niti gat ne more vec kupit.. tako da delavec ni nikoli na izgubi. jaz delam za zelo korektnega delodajlca, place izplacane tocno na isti dan vsak mesec ( ce to pade na vikend, dobimo vedno placo ze v petek ne glede na vse). Zena dela v drzavni firmi ( je kuharica v domu za ostarele -Altersheim), tam so place ohohhoh, pa dodatki, pa doklade,pa prazniki,pa to, pa se kaj... glede na to da je kuhinja full modernizirana, se res ne namuci , vse delajo masine, ogromno hrane kupujejo ze na pol pripra´vljene..( v primerjavi z mojim delom ima res leicht arbeit) in po letnem izracunu pride skor do mojega povprecja ( ce sesteje se nadure me pa ornk nese). kdor ima moznost naj pakira kufre in gre Avstrija, Nemcija.. dokler se se da... vecno nas ne bodo puscali k seb.. zaprli bodo pipo, o tem se ze precej prikrito govori.. oni bodo zase in za svoje (tudi nas ki so nas sprejeli in nam dali papirje) znali prav cas in dobro poskrbeti
platon26
31. 07. 2012 21.38
+1
All over
31. 07. 2012 21.56
+3
moja "zgodba" je zdaj lepa, pot do nje je bila vcasih tud zelo trnova. Veliko veliko oddelanih ur.V Avstriji se da zelo lepo zasluziti, ce dobro in posteno delas si temu primerno tudi nagrajen. Ampak brez dela ni nic, ko se dokazes ti drzavne institucije stojijo na vse ´mogoce nacine ob stani. Res ti omogocijo zivljenje dostojno cloveku, ce pa se se malo potrudis pa kamot lagodno zivis in se usparas nekaj. To je v Sloveniji utopija. Tam gre skoraj ze za boj za prezivetje iz meseca v mesec. Ko obiscem svoje bratrance par krat na leto, vidim da so se zadnja leta od skrbi postarali, depresivni so, brez volje in stimulacije.. delajo za drobiz, spajajo konec z koncem.. nekoc so bili po standardu precej pred mano. v devedesetih so gradili hise, jíh opremljali (medtem ko sem jaz brez vsega sel v gasterbajterstvo in se mi je stozilo po domaci grudi) oni danes komaj placujejo racune, popravila na ze iztrosenih hisah. O prihranikih lahko samo sanjajo. Zal je cela Slovenja tedaj verjela v bodocnost Slovenjije, pa se je zaradi neumnosti politikov vse izjalovilo.Pa kako drugace bi lahko bilo
yarrick
31. 07. 2012 17.32
-1
"Stopnja brezposelnosti v ZDA je bila junija 8,2 odstotka, na Japonskem pa maja pri 4,4 odstotka." HA HA HA ! A to resno? Mislim, po vseh peripetijah ki jih ima amerika, imajo ZGOLJ 8.2% brezposlenost?! Kaj pa, o zaposlili pol miljona ljudi v vojski, ker so potegnili rezerviste in nacionalno gardo v redne sile zaradi vojne v siriji oz iranu? Če bi bili pošteni in bi povedali po resnici, bi se ta številka dvignila na 20%, po nekaterih podatkih pa celo na 24%. To je pa na nivoju depresije iz leta 1929....
platon26
31. 07. 2012 21.40
+1
sej svet je na nivoju depresije 1929 samo malo še čakamo da bo še bolj počilo da bo leto 1938 prišlo še malo preje;)
lolipoly
01. 08. 2012 04.19
-2
Nivoj depresije je samo v Sloveniji....Nic se ne sekirajte za amerikance, dokler je njihov , stock market na najvisji tocki, ni problema..ekonomija raste, morda ne tako hitro., kot prej.
mkmorfius
31. 07. 2012 15.22
+6
statistično gledano rabim za 500€ višjo plačo...
Pecikltigr
31. 07. 2012 15.25
+1
Ne bit zaj tu skromn! Reči pošteno: daj mi jurja zraun, pa roka! Pa BMI vseeno ne bo problem, se upam it stavit!
ebiga
31. 07. 2012 15.20
+2
Tudi v Avstiji ni vse zlato kar se sveti. So se dogajale svinjarije isto kot pri nas. In to prav na koroškem. Vendar so jih pohopsali in postavili za rešetke in jih po hitrem postopku obravnavajo. Predvsem gre za zapuščino Hajderja in njegove stranke. Lep primer, kdo škodo dela, ekstremisti........... Kako oni to zrihtajo smo pa videli tudi pri nas. Primer Hypo. Pridejo, zaklenejo, deratizirajo banko pred škodljivci in gredo. Naša notranja ministrca pa v jok.............namesto da pomaga. Koroška je zadolžena, vendar oni imajo drugače narejeno in so pokrajine(dežele) precej avtonomne......imajo svoje davke itd......tako da zvezna vlada hitro ugotovi kje se lumparije dogajajo, in posreduje. Pri nas pa centralizacija, in več občin kot je prebivalcev, potem je pa tako zamegljeno vse skupaj, da niti bog ne ciganka ne vesta. kdo pije in kdo plača. Vsa moč, pa v rokah nekaj posameznikov in ene stranke s par sateliti, ki se zadovoljujejo s drobtinicami, ki padejo s gospodarjeve mize.
janez6bb
31. 07. 2012 15.24
+3
:)pa te posamezniki imajo še nekoga nad seboj, pa ta ni iz slo:) ampak so iz bruslja pa še iz kje, sam naprej bo že kakšna teorija speT
realn
31. 07. 2012 15.01
+6
Če rabi kdo prodajalca, skladiščnika, prometnega tehnika, disponenta iz okolice celja povej sem resen kandidat
NovZacetek
31. 07. 2012 15.04
+6
To pove vse upam, da dobiš delo. Viel Gluck!
realn
31. 07. 2012 15.05
+2
Pecikltigr
31. 07. 2012 15.10
+11
Ja, ti pa 10000 takih. Žal. Nočem ti jemati poguma, voščim vso srečo! Če si mlad, gas v Avstrijo, tam je PLAČANEGA dela dovolj!
KnightTemplarSL
31. 07. 2012 15.11
+6
Tudi jaz upam, da boš dobil službo. Kakor pravijo na maldih svet stoji :)
ill_be_back
01. 08. 2012 08.02
+2
išči v Avstriji, pri nas boš delal zastojn !
Pecikltigr
01. 08. 2012 19.22
Če bo na nulo zlezel, bo že zelo dober! V minusu bo do penzije, ki je tako ne bo videl!
FCL
31. 07. 2012 15.00
+14
Avstrijcem...itak, tam je red, tam se spoštujejo zakoni, tam poštenje nekaj velja. Bravo, samo čestitam jim lahko.
FCL
31. 07. 2012 15.03
+8
Aja, še en dober primer...nek podjetnik je lani želel v Logatcu postaviti firmo, tako veliko proizvodnjo halo, zaposliti če 100 delavcev...in ja seveda je naletel najprej na birokracijo in potem lokalne ljudi, ki niso želeli slišati nič...in ja, danes človek že posluje v Avstriji, tam so ga veseli sprejeli, mu pomagali in danes že delajo na polno. To je to...
povemvsem
31. 07. 2012 15.08
-4
Pecikltigr
31. 07. 2012 15.13
+4
@FCL Imena in priimke tistih na dan, ki so mu metali polena pod noge, začenši z referentki na uradih. Pa na vrbe, mater jim vidim! PLUS: zaplemba vsega premoženja njim in vsej njihovi žlahti.
CDROM
31. 07. 2012 14.46
+9
Kaj se ne spomnite v zadnje, ko je slovensko podjetje, ki je poslalo naše ljudi gor delat na gradbišče in tudi te delavce spet opeharil in jih je moral Nemec še enkrat plačat, ker mu to narekuje zakon. Zato so pa postale nemške oblasti tako glasne in opozarjajo našo politiko naj že nekaj ukrene! Naši se pa norca delajo pa Erjavca gor pošljejo da še dodatno obremeni proračun in itak tako kot je sposoben samo naklada!
Vse stransko
31. 07. 2012 15.04
+4
Tudi v SLO smo delali za Nemce. Pa domači delodajalec ni plačeval domačih ljudi. Ko so za to izvedeli naročniki, so na razne načine vsaj delno poplačali delavce. Delodajalec ni bil barvast. Je bil črno-bela varianta. In kako naj smo potem zavedni Slovenci???
Pecikltigr
31. 07. 2012 15.36
+3
ebiga
31. 07. 2012 14.43
+3
polenovka, moram te mal popravit. To velja na avstrijskem koroškem, tam smo smeti za njih. Drugje je kar vredi, se da preživet. Sprašujem se zakaj??? Okoli juge 80 let imaš pa prav.....................v Slovenijo smo takrat iz bosne množično polne avtobuse uvažali delovno slilo!! Še pomnite tovariši? Tolk o opazkah glede komunizma in nezaposlenosti...............pa kdaj je šlo ali gre vse v maloro. Nima veze..........čeprav sem anti komunist. Eni pač nabijajo in iščejo krivce 50 let nazaj, ne vidijo jih pa pred nosom, danes..........še dobro da sproti brišejo take nebuloze.
janez6bb
31. 07. 2012 14.51
+5
monetarni sistem, ki je glavni problem je star, več kot 50 let:) svet od leta 1912 v tem, ko se je FED dal zasebnim bakirjem, ki tiskajo dolarje brez podlage, od leta 1936, ko je bil ukinjen zlati standard:) Tiskajo nove dolarje za obresti, ki jih je nemogoče odplačati, ker moraš natisniti nov denar, kar pomeni nove obresti, ZAČARAN KROG SKRATKA, iz katerega v obstoječem sistemu ni izhoda, lahko se vse poruši -ww, nato vse znova, dokler balončki spet ne bodo popokali:) sej ni drugega kot zgodovina se ponavlja:) pa naj bi mel vse te zadeve bilderberge, G 8, G 20, Ozn da se to ne bi ponovilo, pa se dogaja ravno to:) mogoče pa ni vse takonedolžno kot zgleda:)
Pecikltigr
31. 07. 2012 15.31
+0
Ja baje da vsakih 8 let mora prit do finančne krize, ravno zaradi obresti in raznih manipulacij.
janez6bb
31. 07. 2012 15.34
+2
to je največja kriza,ki ni naključje od 2 svetovne vojne:)
yarrick
31. 07. 2012 17.33
+1
dokler ne bo prišla nova kriza, x-krat hujša kot tista leta '29.....
enatona
31. 07. 2012 14.37
+9
V Avstriji je red. Zakoni nekaj pomenijo tam. Boljši so to je dejstvo, pa bilo kako obrnete.
NovZacetek
31. 07. 2012 14.40
+5
Red je ker se, da tudi nekaj zaslužit, zato vsak pazi kaj dela. Tisti, ki tam gor delate vam tako ne more nihče tukaj bluzit, ker sami veste kako je. Mediji nategujejo, plače pa nikakšne pri nas.
enatona
31. 07. 2012 14.42
+3
CDROM
31. 07. 2012 14.43
+6
Se strinjam s tabo, zato že nekaj časa opozarjam, če se zgledujejo po Nemčiji in Avstriji naj se zgledujejo na vseh področjih in ne samo ko je potrebno klestit praznike! Amen!
Pecikltigr
31. 07. 2012 14.53
+3
A takrat, ko je nastala RS, niso funkcionirali fotokopirni stroji, da bi njihovo ustavo in zakone skopirali. Kar spomnite se kako smo Slovenci dobili potrdilo da smo državljani Slovenije po predpisu in uradnem listu iz SFRJ!!!!!
Pecikltigr
31. 07. 2012 15.03
+2
Tam dobi kot cestar plačo večjo pa bolj ziher kot tu direktor, mogoče zato, hahaha
Pecikltigr
31. 07. 2012 21.13
+1
Zbriši moj post pri 31.07.2012 15:03:52, ker je zaradi pobrisanega OT. Hvala. PS.:Pa tega tudi ;-)
Pecikltigr
01. 08. 2012 19.20
Nekak ni prave reakcije, ko pa se greste cenzuro, ste pa zelo hitri... KRITIKA!!!
platon26
31. 07. 2012 14.35
+4
Šiškebabi morda bi pa ti lahko delil delček svojega enormnega znanja z nami seveda ob pomoči Hawkiga ali nimaš nič za povedat pa tako kot ponavadi tolčeš prazno slamo:)
realn
31. 07. 2012 14.34
+5
Zakaj se pa pri nas zaposluje delavce iz bivše jugoslavije..poglejte zavod za zaposlovanje, zelo veliko delodajalcev izrecno zahteva delavca iz bosne, srbije,...pa tud romune itd, pa ne mi rečt da slovenci nočemo delat. Ko bi bli vsi slovenci zaposleni pol iskat delavce v tujini..sam cenejša delovna sila je zakon ne? Čeprav ni pol nič narejeno kot bi moglo bit...
platon26
31. 07. 2012 14.35
+4
Janko jih je začel sprejemati leta 2005 njega vprašaj on ve!
korintos1
31. 07. 2012 14.39
+5
in istega leta odobril, da firma katera slabo stoji, lahko odloži plačila prispevkov!
realn
31. 07. 2012 14.39
+3
Jah mogoč maš prav..nism ravno nek politik in se ne spoznam na to...po mojem pa ni politka kriva, da en krajevni S.P.-jevec zaposluje sam bosance...to bi se moglo prepovedat z zakonom dokler ni poskrbljeno za slovence...
KnightTemplarSL
31. 07. 2012 14.40
+6
Zakaj? Ker zakon to dopušča... Izkoriščujejo jih, živijo v slabih razmerah, plačajo jim manj, če jim ne plačajo pa jih po zakonu morajo izgnati iz države. To si pa ne morejo privoščiti s Slovenci.
realn
31. 07. 2012 14.41
+2
Se strinjam Templar..ampak zakon bi mogli sprejet, da je recimo lahk v nekem podjetju sam 2% tujih državljanov...
realn
31. 07. 2012 14.42
+1
Zakaj gre avstriji tako dobro, ker v njihovi državi najprej delo ponudijo svojim..pri nas že pa v oglasu za delovno mesto piše: Zaželjeno da si tuj državljan...
Robin Gunner
31. 07. 2012 14.43
+3
jah to so politiki in pravniki krivi (tisti ki so to bedarijo spisal in sprejel). tujce delodajalci izkoriscajo ker jih lahko, nam pa jemlejo delo in zbijajo ceno dela!
Pecikltigr
31. 07. 2012 14.43
+3
Glej: posredniški firmi ki take delavce posreduje, plača slovenska firma enako kot bi Slovencu. Koliko pa tujec od posredniške firme dejansko dobi, jih pa pojdi vprašat! Pa še losajo se ga lahko lažje kot Slovenca, brez plačila zadnjih par mesecev, sploh pa če mu še viza poteče! Kaj pa misliš, zakaj jih sem šibajo?
KnightTemplarSL
31. 07. 2012 14.45
+2
V Avstriji imajo isti problem kakor pri nas....nobeden noče delat in vsi čakajo na "dream job". Zato so tam delavci zelo dobro plačani in tudi komaj čakajo ko pridejo iz tujine. Imajo tudi dobre zakone, ki obvaruje tuje delavce v primeru ne plačila.
platon26
31. 07. 2012 14.45
+3
Joj so že 100x povedali da smo si s tujo poceni delovno silo dvigali BDP ste že pozabili zato se Janko tako ra pohvali s številkami iz tistega obdobja ne pa s posledicami ki jih je povzročil Sloveniji! Pa nimam nič proti delovni sili! Bolj malo slovencov bi asvaltiralo in obnavljalo strehe tako da ne pluvajte čez pridne ljudi ki so tu samo zato da zaslužijo za svoje družine niso nič manj vredni kot vi!
realn
31. 07. 2012 14.48
+4
Platon že 4 mesece iščem službo, imam diplomo vendar bi tud pokrival strehe če treba..vendar službe s svojo izobrazbo ne dobim ker nimam delovnih izkušenj..na streho me tud noben noče ker rajš vzamejo enga bosanca..dobesedno sem poslal že več kot 200 prošenj v različne veje dela..imaš ti pol rešitev?
platon26
31. 07. 2012 14.49
+2
Pecikltigr
31. 07. 2012 14.50
+3
@sermak Nasvet: rodi si strica z državno službo!
realn
31. 07. 2012 14.50
+3
platon26
31. 07. 2012 14.53
+1
realn
31. 07. 2012 14.53
+2
Bistvo je da sploh več ne iščem službe iz svoje stroke, ampak iščem delo kot prodajalec, fizični delavec, itd...ampak nimam možnosti nikjer..zato me moti da delajo tuji državljani pri nas
realn
31. 07. 2012 14.54
+2
ja mislim da je zdaj naziv inžinir logistike..ko sem js končal je blo še inžinir prometa
KnightTemplarSL
31. 07. 2012 14.55
+3
sermak, sem tudi zadnja dva dneva pomagal prijatelju pokrivat streho. Ne pošiljaj prošnje, direktno pojdi do odgovornega in mu daj prošnjo v roke in se probaj zmeniti za razgovor. Ker če boš samo pošiljal prošnje, večinoma vse konča v smeti in ti samo odgovorijo ( če ti sploh ) da te ne rabijo in te vodijo v evidenci in če bo potreba te bodo poklicali
realn
31. 07. 2012 14.57
+2
Templar tud to delam..s pošiljanjem sm pač zajel vse..drgač pa osebno, kličem, težim nonstop...
platon26
31. 07. 2012 14.58
+2
jah žal je tudi v tej panogi velik mrk zadnje čase! Tu pa res potrebuješ ogromno izkušenj! Je veliko trikov za carino in logistiko tako da boš res težko šel kar direkt v kako interevropo ali gebruderweiss in podobno!
realn
31. 07. 2012 15.00
+1
Vem platon prav zato pravim, da iščem kakeršnokoli službo
KnightTemplarSL
31. 07. 2012 15.01
+1
Če si mlad in če iščeš prvo službo, ima zavod nekakšno spodbudo, mislim, da nekaj prispeva če te zaposlijo za neki določeni čas.
realn
31. 07. 2012 15.03
Vem ja sej zato sem prijavljen na zavodu, da bi mogoč koga denar premamo, ki ga dobi, pa ni sreče=/
Pecikltigr
31. 07. 2012 15.05
+1
Nečak je najboljša služba! Za nekatere!
platon26
31. 07. 2012 15.08
+1
probaj začeti v kakem logističnem centru v skladišču pa potem navzgor!
realn
31. 07. 2012 15.10
+3
Če bi se dal bi za začetek pometal skladišče ni me sram nobenga dela, sam če nimaš 5 let delovnih izkušenj te noben ne povoha...
KnightTemplarSL
31. 07. 2012 15.20
+2
Tako ti povem iz prve roke, 5 let izkušenj, to je samo fora, da se zmanjša ponudb in nič drugo.
Pecikltigr
31. 07. 2012 15.23
+2
platon, to o navzgor je danes pravljica, ampak razumem, kaj si hotel povedati. Kjer začneš, tam končaš, še bolj verjetno pa kar na cesti! To je danes Slovenija iin zaposlovanje pod okriljem Zavoda za zaposlovanje Republike Slovenije! Kdor v teh razmerah danes ni iskal službe, tega ne ve in ne more dojeti, to je razumljivo! Ampak: tako je!
povemvsem
31. 07. 2012 14.31
+1
lahko rečem da slovenec ni nikjer tako zaničevan kot ravno pri naših "čudovitih" severnih sosedih!v nemčiji če kaj znaš te cenijo tudi kot človeka,v avstriji si samo prinašalec dobička in nič drugega!
enatona
31. 07. 2012 14.39
+1
Daj mi ti prosim povej kaj si po izobrazbi po pravici prosim. Ker res me zanima kater um si ti.
Pecikltigr
31. 07. 2012 14.48
+6
Dobro, saj greš gor po denar in ne zato da se boš s šefom "oženil". Zaposlijo te, ker si cenejši, in ne ker si jim več vreden kot matično prebivalstvo, a ne? Ni treba jokcat.
ill_be_back
01. 08. 2012 08.05
+1
@polenovka slovenc ni nikje bolj zaničevan kot pa ravno v "svoji domači" državi Sloveniji. Sem pravi slovenec v pravem besedu pomena tukaj rojen, tudi moji starši, vse tak kot pač bi mora bit.....in pol sem v lastni državi počutim kot 10 kola pri vozu. Only in Slovenia.
enatona
31. 07. 2012 14.26
+4
Avstrijci pač nočejo imeti posla s komunizmom, zato temu primeren rezultat. Pri nas pa bo šlo vse v maloro. Sami umetniki in fini ljudje smo, predvsem pa najbolj pametni in izobraženi. Temu se reče ljubljanski kompleks leve vsemogočnosti hahahaha
povemvsem
31. 07. 2012 14.28
+4
dragi moj! janšist pojma nimaš! do leta 80 smo bili krepko pred avstrijo!
povemvsem
31. 07. 2012 14.34
+2
.enatona; to je izključno mnjenje nekoga kateri nima pojma o pojmu.kot rečeno,janšist je sposoben lopato goniti,ekonomija je pa za njega večja skrivnot kot vesolje!
NovZacetek
31. 07. 2012 14.35
+0
polenovka bili smo v mnogo boljše položaju, fakt. Da je stvar je bolj geopolitična kot izgleda. Dali so nam kredite, da so nas s tem pokončali, zadušili.
b77
31. 07. 2012 14.37
+2
polenovka ti si otrok ki pojma nimaš o življenju! V 80 letih smo v avstijo nosili šope ničvrednih dinarjev za par šilingov, da smo si lahko kupili kavo, čokolado in pomaranče! V našem raju pa so rdečkarji pokradli zemlju jo razdelili ljudem da so garali in bili tiho SAMI PA SO KRADLI IN GRADILI VIKENDE PO HRVAŠKI IN KRANSKI GORI!
povemvsem
31. 07. 2012 14.39
+1
NovZacetek: ja propad se je začel,ko je reagan dosegel,da nismo mogli več kreditov jemati pri pariškem klubu ampak je vsili nam imf!in finančne svetovalce v izvršni svet katere je izšolala CIA!
povemvsem
31. 07. 2012 14.43
+1
b77; kaj pa bluziš,leta 80 še nismo nič v avstrijo hodili po nakupih!so se pa seveda zelo kmalu pokazali "vsiljeni varčevalni ukrepi" (kako domače zveni še danes) s strani IMF in WB.fajn bi bilo,da se janšisti nehate lagati!
NovZacetek
31. 07. 2012 14.44
+3
Zdaj je prepozno dali so toliko koliko lahko zaplenijo. Moraš pa prvo nekaj zastavit, se pravi biti direktor ali država, kapiš.
enatona
31. 07. 2012 14.44
+0
seveda smo v avstrijo hodili. Spet nimaš pojma.
povemvsem
31. 07. 2012 14.47
+2
kam pa hodimo zdaj?kaj je špar,hofer,lidel,... drugega kot avstrija na naših tleh?
enatona
31. 07. 2012 14.53
+1
Pecikltigr
31. 07. 2012 15.06
+1
Ne, Mercator je dražji! To je pa ogromna razlika!
Tonček Balonček
31. 07. 2012 14.25
+1
na srečo je še tako, si predstavljate, da ne bi imeli na čelu Janeza Janše ter izvajanja programa 10+ 100, že zdavjaj bi bila katastrofa, on nas pa rešuje, takorekoč na sta vlada s svoijimi ukrepi sploh drži nad vodo, vsk druga opcija opomeni propad, bankrot, ,posledično izumiranej bnaroda, proslave bi imeli takorekoč komunsitične, Pirjevec bi ajvno govoril, Turk bi bil predsednik, katastrofična prihodnost, vam rečem! Janpša ej anš "apasitelj", tu ni nobene dileme! Rešil je Evropo, menda bo tudi Slovenijo, ni hudič! Takni ljudje se rojevajo el na parstolet, če iam narod srečo seveda. Po Titu je prvi, ki nas je sposoben peljati v lepše čase!
Tonček Balonček
31. 07. 2012 14.25
+0
Molimo zanj, vsi protesti so popolnoma nesmiselni in neproduktivni!
Pecikltigr
31. 07. 2012 14.30
-1
enatona
31. 07. 2012 14.30
+1
korintos1
31. 07. 2012 14.33
+2
Tonček, veš kako novo molitev ali pa vsaj kletvico?
NovZacetek
31. 07. 2012 14.20
+0
Brezposelnost je sranje, ki ga ne privoščim nikomur! Avstrija je neko drugo neprimerljivo okolje. So pa Avstrici, vsaj toliko kot mi naredili, da smo v zosu katerem smo. Ko so Hrvate napizdili, da niso pustili, da NLB posluje na Hrvaškem. Danes so jodlarske banke alfa in omega na Balkanu. Razlike med Avstrijo in Slovenijo v plačah so 1:3 in bojim se kar bo čez 10-20 let. Majo jodlarji vsaj neke vrste svojo vohunski omrežje, ki pleni Slovenijo in Balkan. Sami so sužnji mednarodnih finančnih lobijev samo na veliko višjem nivoju kot mi. Bi se prej zmenil z Nemcem kot jodlarjem, ker so psihopati napaljeni, da ti zagrenijo življenje, ko gre za njihove nacionalne interese. S tistimi tablami na koroškem so ga cincali, da te kap.
povemvsem
31. 07. 2012 14.26
+2
KnightTemplarSL
31. 07. 2012 14.27
+1
Sem tudi že delal v Avstriji in ti lahko povem, da so bolj prijazni kot pa pri nas nekateri delodajalci. Glede Nemčije je, sem tudi bil tam službeno pa ti takole povem, za prave Nemce si ničla pač ausländer, za njih si največji problem ker jim odžiraš delo.
Tonček Balonček
31. 07. 2012 14.29
+1
očam, da so ljuje zaposleni in ne bi prejemali plač, hitro bi s izkopali iz krize! A ima kdo kaj proi!? Bili konkurenčni celo Kitajcem! ZA verdnote ter domoljubje gre, skupaj bomo brez plač lažje prebrodili to krizo, ki so jo povzročili v Murglah in Fužinah! Pogeljte samo, kako ej JAnković zapufal Ljubljano in ni poplačal podizvajalcev, prehitro ej vozil itd.! A tak tip naj bi nas vodil 200 kilometrov na uro?
Pecikltigr
31. 07. 2012 14.33
+3
Kakorkoli naletiš; če dovolj dolgo iščeš buteljna, ga boš tudi v Avstriji, Nemčiji, Švici itd. srečal. Ampak če te bo šef hotel za denar nategnit, samo stopi do delavske zbornice, dobiš zastonj odvetnika in v najkasneje 12 mesecih svoj denar. Kaj pa pri nas? Malo povprašajte ljudi okoli sebe, ne bo treba prav dolgo iskati!
janez6bb
31. 07. 2012 14.19
+4
Po izvolitvi leta 2009 je Herman Von Rompuy napovedal, da je finančna kriza in prizadevanje boja proti globalnemu segrevanju , zasnovano tako, da privede do globalnega upravljanja našega planeta. Obenem je izjavil, da je leto 2009, prvo leto globlanega upravljanja.:) to izjavo si lahko na spletu ogleda vsak sam, ampak je lažje trdit, da je vse naključje kar se nam dogaja in le Teorija zarote, no za ofce, nekaj teorij se je izkazalo po dolgih letih za zarote. Sej zarota je bila tut ZDE, ko smo leto ali dve nazaj pisali o njej, danes že Von Rompuy in kompanija na glas govorijo o njej:) ubog narod, ki ne ve kaj ga bo doletelo, prejšnji teden je nek priznan ekonomist izjavil da smo v letu 1930, ofce sploh poznate vsaj malo zgodovino da bi vedeli kaj je sledilo:)
korintos1
31. 07. 2012 14.22
-2
pa ne da se ti spomniš kako je bilo leta 1930?
povemvsem
31. 07. 2012 14.23
+4
kdo pa je izvolil van rompuja? nigel faraž ga že leta sprašuje pa mu še herman ni do zdaj odgovoril.
janez6bb
31. 07. 2012 14.25
+3
lepo piše za pismene, pa že slišal kdaj za zgodovino:) ja nekateri je poznajo kaj več od osnovnošolske:)
janez6bb
31. 07. 2012 14.26
+4
nihče ga ni izvolil, sej to vam jst tumbam že dolgo, kmal sploh ne boste mel kej več volit, ZDE, tem bodo pa vladali izbrani:) sej k so ustanavljal Eu, so tut obljubjal raj in nebesa, sedaj vidimo dejansko stanje, kaj so ustanavljali:)
janez6bb
31. 07. 2012 14.34
+4
obi z drugo besedo vračamo se v čase fevdalizma:) mislimd ajugoslavija pol tako huda ni bila kot bo zgledala ZDE:) konec koncev jugoslavija je bila socialistična, koliko bo ZDe, lahko vidimo že zdaj, vse pravice bodo ukinili, vsa delovna mesta, itd:) in potem si pomagajte sami:)
janez6bb
31. 07. 2012 15.29
+4
ZDE bo 100x hujša:) ne bo nobene sociale; pa tut nobenih delovnih mest:)
Logic Popeye
31. 07. 2012 14.17
korintos1
31. 07. 2012 14.24
Robin Gunner
31. 07. 2012 14.47
+1
8% x 2 minimalno. Zavod jih zbrise z evidence.
janez6bb
31. 07. 2012 14.15
+4
ja vse so teorija zarote, ve pa ovfe ki že 40 let kupujete da je Ozn zato da preprečuje vojne, no v današnjem svetu ni vidt tako, in dejansko ozn ni to, kar so nekoč prodajali, ampak za ofce je vse teorija zarote:) ubog narod, najbrž ne boste dojel kaj se dogaja, dokler vas ne bodo spet trpal na vlake za poljsko:)