Tujina

Melania: Obtožbe je treba podkrepiti z dokazi

Washington, 10. 10. 2018 20.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Ameriška prva dama Melania Trump je v intervjuju za ABC dejala, da morajo vsi, ki koga obtožujejo neprimernega spolnega vedenja, trditve podkrepiti z dokazi. Dejala je, da podpira ženske, vendar si podporo zaslužijo tudi moški.

Melania Trump v Keniji
Melania Trump v Keniji FOTO: AP

Intervju je nastal med Melaniinim prvim samostojnim obiskom v tujini. Podobno mnenje glede spolnega nadlegovanja in zlorab je pred izrekla že leta 2016.

"Seveda stojim za ženskami, vendar morajo pokazati dokaze. Ne morete kar tako kazati s prstom na nekoga in trditi "bila sem spolno zlorabljena" ali "ta mi je storil to", ker gredo včasih mediji predaleč in na koncu nastanejo izkrivljene zgodbe, kar ni prav," je poudarila Melania.

Obtožbe o neprimernem spolnem vedenju so se sicer med predsedniško kampanjo vsule tudi na Trumpa, ko je vsaj 13 žensk trdilo, da se je do njih vedel neprimerno. Tudi takrat je Melania dejala: "Vsako takšno obtožbo mora obravnavati sodišče. Obtožiti kogar koli brez dokazov - naj bo moški ali ženska - je nepošteno in škodljivo."

Razprava o nesprejemljivem spolnem vedenju se je v ZDA in po svetu razplamtela z nastankom gibanja #MeToo. Medtem ko podpornice menijo, da je prav in za žrtve osvobujoče, da razkrijejo moške, ki so se do njih kadar koli vedli neprimerno, nasprotniki menijo, da se vse skupaj spreminja v lov na čarovnice. Trump pa je glede tega dejal, da se "uničuje življenja z desetletja starimi obtožbami" in se vprašal, zakaj žrtve čakajo tako dolgo, preden razkrijejo svojo zgodbo. Strokovnjaki sicer menijo, da je to v veliko primerih posledica strahu ali sramu, ki ga pri žrtvah pustijo takšni dogodki.

Melania je sicer še poudarila, da je potrebno, da se žrtvam nasilja zagotovi pomoč.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
11. 10. 2018 16.13
+1
Se strinjam. Nič ne gre na pamet, dokazi so važni.
dannyer
11. 10. 2018 13.04
+1
Zakaj ne poročajo o rasističnem žaljivem nastopu na cnn ko s e tp voditelj smeje ko drugi tp zmerja kanjo westa z besedo na N in še nekaj drugega. ali pa ko zanikajo to kar delajo nasilni protesniki?????
TolstojV
11. 10. 2018 08.56
+0
Po moje je povzpetnica v Sloveniji je bila nič posebnega. Ne verjamem da se je zaljubila v 30 let starejšega moškega zaradi ljubezni temveč zaradi njegovega bogastva materialnih dobrin zato da jo je potegnil iz njenega sevniškega provincionalnega življenja kjer so za njo vedeli le redki. Niti nima neke izobrazbe izgleda da jo je svoje preteklosti med temi bogataši in prestižom v Ameriki nekako sram zato o Sloveniji ne sliši rada še manj pa ima domotožje ali željo obiskati domovino prijatelje če jih sploh ima kot kaže bi najraje svojo preteklost pometla pod preprogo.
Viejo cabron
11. 10. 2018 09.02
+2
Malo si naiven ampak to bi kaznivo. Moja je rojena Slovenka kot jaz in ima tudi rada mene in moj DEN AR in sigurno ni edina v Sloveniji in na svetu.
Robert Rogach
11. 10. 2018 09.04
-3
Točno tako, jaz je še nisem slišal govorit slovensko, dala je ogromno intervjujev v Ameriki, o Sloveniji pa nič, tudi ni omenila S ko je bila predsedniška kampanja in smo kao bli ponosni nanjo, da bi se zahvalila za podporo, prodana duša...
olimpija35
11. 10. 2018 08.29
-1
levičarji tega nikoli ne dojamejo....vse obtožujejo brez dokazov in sebe prikazujejo kot svetnike.....pri nam je popovnoma isto...pro plus im pa še pomaga pri teh obtožbah...k se je pa potem potrebno opravičiti...pa ustvarjo 1 miniaturni članek,da sega komaj vidina tretji sttrani..k pa obtožujejo pa na veliko trobijona prvi strani po več dni skupaj :D
Viejo cabron
11. 10. 2018 09.00
-1
Kaj bluziš o levičarjih? Ameriški republikanci (desničarji) so največji seksualni pokvarjenci.
Viejo cabron
11. 10. 2018 08.18
+11
Samo zdravniško spričevalo in policijski zapisnik sta merodajna za sprožitev postopkov proti nasilnežem na sodišču. In samo sodišča lahko odločajo na podlagi teh dokazov o krivdi zločincev. Vse ostalo pa je politika in politika je najstarejša obrt...in krog je zaključen.
Viejo cabron
11. 10. 2018 08.14
+7
Bravo Melanija, se vidi da si iz Slovenije ne pa iz puritanske Amerike (ZDA)!
Hellsrael
11. 10. 2018 07.18
-3
Rhoparji vseh drzav. Jaz si ne bi drznil priti...ce nkc drugega zaradi vesti
Christi Miles
11. 10. 2018 07.09
+31
Povedala je točno tisto, kar je res
andisej1
11. 10. 2018 08.32
+8
Po tolikih letih nekoga obtožit za posilstvo, je trik za popularnost ali pa za pridobitev velike vsote denarja
ŠeVednoPlešem
10. 10. 2018 22.44
-6
Melania je sicer še poudarila, da je potrebno, da se žrtvam nasilja zagotovi pomoč ... Kaj je to mislila Melania ? Da naj storilec žrtvi plača za molk ali pač, da naj za žrtev poskrbijo prostovoljci, jo malce pobožajo, obrišejo solzo, ji prisluhnejo ... storilce, posiljevalce pa ... ni treba kaznovati in naj pač bodo "spoštovani možje" in naj kandidirajo na funkcije.
Viejo cabron
11. 10. 2018 08.15
+4
Ne obračaj besed in misli. Vemo kdor lahko pomaga žrtvam.
Mladi? Plasto
10. 10. 2018 22.38
-4
khm ... bela hiša je preprečila normalno preiskavo (FBI je dobil dovoljenje za zaslišanje 10 prič - medtem ,ko se je javilo več kot 40 ljudi( bivših sošolcev in soštudentov - celo njegov cimer se je javil pa ga niso zaslišali :D ) ,ki so želeli povedati ,kaj se je dogajalo z kavanaughom med študijem .... poročilo je bilo najprej dostavljeno v belo hišo :D ???!!! ... potem pa objavljeno :D ... ogled pa samo v trezorju :D ... je to transparentno ??? pošteno ??? lol rofl .....
CestniKolesar370Wattov
10. 10. 2018 22.56
+9
Njegov cimer? A to tisti, ki je bil na CNNu in bil gost v Cooperjevi oddaji? Tip je rekel, CITIRAM: "Kavanaugh je dostikrat prišel omotičen v sobo pozno zvečer. Pa to ne redko, ampak pogosto. Rekel bi, da 1-2x na teden". Povedal je, da se s Kavanaughom sicer ni družil in nista bila v isti družbi. Veš kaj je še povedal? "Kavanaugh je včasih prišel v sobo glasen, včasih je pel". Res huda zadeva a ne? Tip je pel. Ma najmanj za 20 let mora v zapor.
HouseBeatz
11. 10. 2018 07.51
+4
Friedman... Brezveze se trudiš, take vrste ljudi imajo svojo agendo, ki jo definitivno ne bodo spremenili, pa lahko imaš nevem kakšne dokaze, FBI preiskave..
CestniKolesar370Wattov
10. 10. 2018 22.34
+35
#metoo gibanje je podprl cel Hollywood zato, da se operejo krivde. Roman Polanski je posilil 13-letnico. Omamil in posilil. Potem je zbežal v tujino, da ga ne bi dobili Ameriški organi pregona in v izgnanstvu je dobil Oskarja. Na podelitvi Oskarjev mu je cel Hollywood stoje ploskal, vključno z Merryl Streep in ostalimi, ki danes podpirajo #metoo gibanje in pravijo, da sta Trump in Kavanaugh serijska posiljevalca. Noro a ne?
acco98
10. 10. 2018 22.28
+16
Točno sram in prizadetost zavre žrtve posilstva in ne prijavijo ( takoj).//Brez dokazov in tik pred volitvami....to pa je podla zloraba ....za kaznovat !
rozalinda
10. 10. 2018 22.05
+47
Melanija dobro razmišlja, nekatere babure, jih nekaj poznam (ne, nismo prijateljice), ptofil: lovača, za posilstvo obtožujejo povsem nedolžne moške, ker so bile z njihove strani zavrnjene. Marsikatera družina je razpadla zaradi tovrstnih krivih ovadb. Gnusno!!
rozalinda
10. 10. 2018 22.10
+7
ŠeVednoPlešem
10. 10. 2018 21.50
-28
Zločini zoper telo NE ZASTARAJO ! Melanija bi se lahko podučila o nekaterih pravniških zadevah, preden se je odločila za nastop v javnosti, pred kamerami. Edino prav je tako. Koliko otrok je bilo zlorabljenih, pa takrat, ko se je dogajala zloraba, niso bili sposobni tega povedati, saj so se sami čutili krive ali so bili prestrašeni, jih je bilo sram .... Enako je s posilstvi. Ne vem, zakaj bi kdorkoli branil storilca ??? To, da je od posilstva preteklo 5, 10, 20 let, ne more biti olajševalna okoliščina, za dejanje. Koliko je bilo otrok, žensk posiljenih v vojnah. Ne razumem najbolje tega, kaj želi Melanija sporočiti in povedati. Kaj je storilec prisiljen posiljevati ? Torej je žrtev kriva ? In naj bo tiho ..., ker pač nekdo kandidira. Drugače. Donald Trump bržkone ni posiljeval, rad je kakšno pošlatal, je pa plačeval za seks. In to Melani ve.
Rodion Raskolnikov
10. 10. 2018 22.21
+22
Kje si pa ti prebral, da je Melanija izjavila, da ti zločini zastarajo?
Mladi? Plasto
10. 10. 2018 22.37
-1
khm ... bela hiša je preprečila normalno preiskavo (FBI je dobil dovoljenje za zaslišanje 10 prič - medtem ,ko se je javilo več kot 40 ljudi( bivših sošolcev in soštudentov - celo njegov cimer se je javil pa ga niso zaslišali :D ) ,ki so želeli povedati ,kaj se je dogajalo z kavanaughom med študijem .... poročilo je bilo najprej dostavljeno v belo hišo :D ???!!! ... potem pa objavljeno :D ... ogled pa samo v trezorju :D ... je to transparentno ??? pošteno ??? lol rofl
ŠeVednoPlešem
10. 10. 2018 22.40
-1
"da je treba podkrepit z dokazi ... " Hmh. Kaj bi to lahko pomenilo ? Kako naj otrok, ali pa 18, 19, 20, 21 let staro dekle, dokaže, da je bila posiljena ... Je mislila Melania, naj žrtev "dokaže" s pričanji očividcev, prič ... ali dokazi, v smislu, zdravniških dokazil, da je bila ženska pretepena, popraskana, podpluta, raztrgana, okrvavljena ...
Apostol1
10. 10. 2018 21.34
+48
Tule se jaz tudi strinjam z njo , ker vse skupaj je preseglo okvire zdravega razuma , ne maram Kavnaugha , vendar obtožbe so brez dokazov samo beseda proti besedi in isto vsaj zaenkrat tudi velja za Ronalda, obtožbe brez dokazov.
PSIHOTERAPEVT
10. 10. 2018 21.50
+12
Jasno, ampak je ze zadosti sranjao, da se nekdo spravi nate.. sploh na takega bogatuna kot je Ronaldo.. Odvetnik z lahkoto tem kokoskam operejo mozgane ;)mhm.. a je dal prst tja?? a si rekla ne .. ammm ne vem ... pomisli mako bolje.. ja men se zdi, da sem:) Ok ti sam reci, da si rekla ne.. in imamo zadosti ;)
VolkBrenin
10. 10. 2018 21.26
+57
sočustvujem z vsemi ženskami, ki so bile kakorkoli zlorabljene in mi jih je iskreno žal...V tem primeru dam melanija prav ...z obtožbami brez dokazov uničiti življenja čez desetletja je absurd...Vse to kazanje s prstom teh metoo - jevk je postal nek modni trend da so omenjene vsaj še malo inn...Najbolj butasta izjava pa je ...da strokovnjaki " menijo " da je toliko let trajajoč molk posledica strahu in sramu zaradi " takšnih dogodkov " ...torej je strah in sram kar naenkrat po desetletjih izginil ...A res ...
LaJaArTi
11. 10. 2018 07.07
+14
Se strinjam. Zanimivo je tudi to, da ni zginil samo pri eni ampak 10-ih naenkrat v parih dneh ali celo urah.
dannyer
10. 10. 2018 21.19
+36
Pravilno to ti je prava prva dama.
ruda macek
10. 10. 2018 21.18
-3
Pa dajte ljudje premislite malo kako naj negdo takemu visokemu funkcijonarju nekaj dokaze vse se pomete pod preprogo.Poglejte samo koliko primerov je bilo ko so zupniki posiljevali otroke pa nic iz tega ker cerkev mora ostati v lepem imenu zalostno toda resnicno.
murate
10. 10. 2018 22.00
+2
ruda ne seri a si bil kdaj zraven ko je župnik posiljeval otroke da to trdiš.Če se rimokatoliška cerkev z komununisti nebi preganjala za oblast tudi teh obtožb nebi bilo.Veš kaj je posilstvo otroka,to da oče hčer proda pri 10,12 letih popolnem neznancu ,ki v skladu z vero katera te ne moti potem tudi opravi ženinovo dolžnost.Zamisli si svojo hčer ,če jo imaš kako se 60 letni mož slini po njej pri njenih 10,12,15 ih letih,potem piši o naših rimokatoliških duhovnikih.Da se razumeva ne odobravam nobenih zlorab sočloveka.
ruda macek
10. 10. 2018 22.16
+4
Pa kje te ti zivis malo si poglej kaksen skandal je bil v Nemciji.
LaJaArTi
11. 10. 2018 07.10
+6
Murate zaradi takšnih fijakarskih kon.jev kot si ti, se pa to dogaja. Ne, naš dobri župnik pa tega že ni naredil! Porezat prste in tisto med nogami.!
BUONcaffee
10. 10. 2018 21.13
+25
Danes lahko vsak nekoga obtoži, da je bil nekaj let ali desetletji nazaj posiljen. Kje je bil ko se je to zgodilo????????
JoniBravo
10. 10. 2018 21.11
+6
Upam da ve kaj sledi. Kmalu bo ona obtožena spolnega nadlegovanja.