Tujina

'Korejski polotok je na prelomni točki'

Seul, 02. 01. 2012 08.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Severnokorejci so te dni zaposleni z utrjevanjem oblasti novega vodje Kim Jong Una, ki zaenkrat uspešno stopa po očetovi poti. Medtem pa je južnokorejski predsednik dejal, da se je odprlo okno priložnosti za boljše odnose med sprtima državama.

V svojem novoletnem televizijskem nagovoru se južnokorejski predsednik Li Mjung Bak ni mogel izogniti omembi Severne Koreje. Kot je znano, je smrt Kim Jong Ila, dolgoletnega severnokorejskega voditelja, poskrbela za precej razburjenja tudi v Južni Koreji. Za razliko od svojih severnih sosedov se Južnokorejci niso metali po tleh od žalosti, pač pa so se spraševali, kaj takšen razvoj situacije pomeni za njih.

Severnokorejci so namreč v zadnjih dneh zaostrili retoriko in Južnokorejce še bolj kritizirali, svoje državljane pa je Pjongjang pozval naj novega vodjo Kim Jong Una branijo do smrti. Južnokorejski predsednik je v nagovoru zatrdil, da bo Seul na vsako izzivanje Pjongjanga odločno odgovoril, a je pri tem dodal, da sta v tem času državi na prelomni točki. Po njegovo se je namreč odprlo okno priložnosti za boljše odnose med državama. Njegov najbolj pomemben cilj je stabilnost v regiji in tako je dodal tudi, da obstaja možnost za nove pogovore glede jedrske problematike.

Kim Jong Un
Kim Jong Un FOTO: Reuters

Ni pa jasno, ali je na to pripravljena tudi Severna Koreja. Za njo je zaenkrat najbolj pomembno, da utrdi Kim Jong Unovo oblast. Novi vodja zaenkrat sicer uspešno stopa po očetovi poti in se že drži različnih obveznosti, ki naj bi mu pomagale, da utrdi svoj položaj. Tako je denimo obiskal tudi državno tankovsko divizijo.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (173)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

streljamo.leve
02. 01. 2012 19.27
+4
še enkrat tale nežaljiv in nesovražen komentar izbriši, in boš s tem izbrisal svojo službo. obljubim. pričakovana življenjska doba l. 2009: s.koreja 68, j. koreja 80 let. kitajska 73, japonska 83 let rusija 69, švedska 81 let laos 66, singapur 81 let iran 72, izrael 82 let... opazite kak vzorec? sosede, ista klima, isti resursi, na levi tiste z daljšo tradicijo, zgodovino. in z rdečim sistemom. komur tole ne pove vsega o škodljivosti komunizma, je *!
francfejstbukov
02. 01. 2012 19.34
Pij in Jej pa še dober se mej....Pa ne boš dočakal.... Pozabu si ZDA??? Živel Mc in CC!!!!
Platon23
02. 01. 2012 19.37
-3
Hahahahaha samo kažeš svojo omejenost in nič drugega to od gre od slepovernih ljudi kot si ti tudi pričakovati:) v kateri deželi pade več dežja? Morda v kaki nebo bolj joče?
streljamo.leve
02. 01. 2012 19.39
+4
indijanerika? 78 let. za prave lastnike amerike, indijance, pa ni podatkov. žal.
streljamo.leve
02. 01. 2012 19.41
+2
pluton, saj vem, da ti ne veš,ampak drugi vidijo, da imajo levi v paru vsaj tako ugodno klimo kot desni. in dovolj padavin in vsega. le pameti, demokracije, varnosti, miru ne.
Platon23
02. 01. 2012 20.25
-2
streljamo.leve
02. 01. 2012 22.12
+2
francfejstbukov
02. 01. 2012 18.39
Malo osnovnošolske demokracije za vse preklemano pametne, tukaj na???? – po JJ-mu Ko se mesar Tolkoš in Dr. Landik pogovarjata o društvu Enakost - v ustanavljanju in kdo bi naj bil najprimernejši predsednik društva....Landik Tolkošu: «.....Saj sem ti rekel, da je to človek, ki ima namesto glave paragraf. Najbolje bi bilo, da bi zadevo vzel v roke premožnejši meščan, naprimer ti. Inteligenca bi morala k društvu pristopati prostovoljno, ne na pritisk.« »Pa saj si rekel, da mi predstavljamo samo čevlje, lonce in milo. Razen obrti nič. Mogoče kakšen košček polja še obdelamo. Da nimamo za take stvari smisla. Mi tudi ne uživamo zadostnega spoštovanja. Inteligenca bi se morala ponižati do nas. Kaj ne bi bil dober naš župnik?« Landik se je popolnoma prebudil in odločno spregovoril: »Ta razen cerkve tudi ničesar ne pozna.« »Nekakšna trobenta, nekak grom bi moral biti«, se je razgovoril Landik, »da bi vi končno razumeli, da ste vi gospodje in da je od vas odvisno vse, ne od teh petdesetih, gospodov inteligentov, ki so prišli sem, da bi vam rezali pravico, vas upravljali, vam pobirali davke, vas zdravili, učili, branili na sodniji in pridigali o krščanski moralki. Štiri tisoč vas je, onih pa petdeset, invendar vas vladajo. Vozijo po vas kakor po cesti. In vi tega ne čutite. Ali hočete biti zares, nema, hladna, poslušna cesta? Oni bi radi hodili in težke parizarje* vozili po vas, pljuvali na vas in smeti odlagali.... Voda, prah, blato, kamen in asfalt hočete biti, da vendar za božjo voljo ne bi iz vas vzklila kakšna travica ali užitna bilka... Taka Enakost je potrebna za vas, da bi se izobrazili, prišli k samozavesti in spoznali, da ste vi sila in vlada....Z župniki, načelniki ustanavljati društva enakosti-prazno delo! Kakor da bi hotel park zasaditi na skalo....«
streljamo.leve
02. 01. 2012 16.01
+2
fašizem plus nacizem: 20 miljonov žrtev. komunizem - 100 miljonov, predvsem lastnega naroda. to vse pove.
Platon23
02. 01. 2012 16.04
+1
hahaha ameriški fašizem poteka še danes:)
Platon23
02. 01. 2012 16.24
+0
aja priporočam ti še branje o piju 12 da boš videl kdo je odobril poboj miljone judov:)
streljamo.leve
02. 01. 2012 16.29
+1
ja, dolfe je definitivno za vsak zločin najprej papeža prosil za dovoljenje. ajde v vrtec, mali.
Platon23
02. 01. 2012 16.36
+1
ne za vsakega samo za glavnega:) in to je dejstvo ki se ga ne da ovržt
streljamo.leve
02. 01. 2012 16.50
+0
zdaj ga pa obama vpraša? ali severnokorejski debelobajskasti totalitarni brozov klon?
Platon23
02. 01. 2012 16.53
+1
Obamo vodijo drugi možicelji! Njihova politika pride ravno do pasu S korejskemu! Sedaj tudi cerkev vodijo jezuiti ter porstozidarji! Saj veš tisti ki se odstranili enkega janeza po 33 dnevih vladanja ker se je hotel znebiti njihovega vpliva! In zakaj si prešaltal na sedanjost? Zato ker ne moreš ovržti zgodovinskih dejstev in dejanj cerkve? Če bi bilo veliko takih kot si ti bi še danes hodili po ravni zemlji in ne okrogli ter bi se celotno vesolje vrtelo okoli nas;) no glej vsaj janko drugi je imel dovolj obraza da se je opravičil za pretekla dejanja cerkve!
Saloreich
02. 01. 2012 17.22
+1
Ves kaj je razlika med nacizmom in komunizmom? To, da so glavne akterje nacizma obsodili, zgodovino razcistili in tako poglavje zaprli. Tukaj v Sloveniji pa komunisti pod krinko (iluzorne) demokracije in (ne)pravne drzave se kar vlecejo nekaksno kontinuiteto. Platonovo kritiziranje cez Ameriko vsaj pod temo razumem kot nekaksno reakcijo oz. zagovor S. Koreje. Glede zgodovine Cerkve pa je tako, da danes ravno komunisti najbolj spominjajo na inkvizicijo, ko se posluzujejo podobnih fantomskih obtoznic saj so bili tudi za inkvizicijo naprednomisleci kot iz neznanega kraja, casa in nacina..
Platon23
02. 01. 2012 17.41
+0
andrecc če bi prebral kar sam napisal in bi bil sposoben dojeti prebrano bi uvidel da so ogromne razlike med socializmom v jugi in komunizmom v rusiji!! OGROMNE! Komunizem je bil obsojen na evropskem sodišču kot totalitaristični sistem in ga enačijo z nacizmom! Vendar to tistega ki ga je vodil stalin! Še 1x v sloveniji nisi videl komunizma ampak znanstveni socializem in edini v svetu smo imeli samoupravanje! Kaj to je si preberi! Če moje kritizeranje fašistične politike v ZDA in EU dojemaš kot podporo S koreji je to tvoj problem in pomankanje razmišlanja o prebranem! S koreja je kopirala svojo politiko od Stalina tudi on je omogočil nastanek te države! Zelo mi je žal da ne dojemaš kaj podpiram in kaj ne! V sloveniji nikoli komunizma ni bilo in tudi te ki se imajo za levico danes so po svoji politiki veliko bližje desnici saj delajo v imenu kapitala! Socializem pa naj bi deloval v imenu človeka! Cerkev pa kot inštitucija začuda nikoli ni bila obtožena svojih grozodejstev! Andrecc ti ene napadaš pa očitno sploh ne veš kaj hočem povedati! Bom poskušal pisati enostavčne povedi te požanjejo največ slave na tem portalu!
Saloreich
02. 01. 2012 18.00
+2
Znanstveni socializem propadli poizkus zaradi dolgov, denar iz nic. Jugoslovanski socializem je bil za lenuhe. Mix turbokapitalizma in socializma tranzicijske levice prav tako, ce ne se bolj. Po poti, ki jo je zacrtal 1991 Jansa ali pa se bolje Ivan Kramberger bi danes bili vsaj mala Avstrija.
Platon23
02. 01. 2012 18.11
+0
Hahaha v kakšnih dolgovih pa danes živijo praktično vse demokratsko-kapitalistične države? Hahaha oh ja! In kako se tiska denar? Za lenuhe je bil? Hmmm kako to da so takrat vsi delali danes pa nekateri pri 30 še vedno izgubljeni tavajo? Ne vem postavila se je celotna infrastruktura iz močvirja matr smo bli leni ko smo vse pozidali danes pa prodajamo:) sej leta 91 smo pli po poti tudi taki ki si jo je JJ zaželel in se je tudi dobro okoristil na račun tega! saj če ga javnost ni izvolila še ne pomeni da ni imel nič od tega konec koncev je tudi sam del politike že zadnjih 20 let kajneda? Mislim da bi v tem času pa že lahko pokazal kakšen rezultat pa se ne spomnim niti enega dobrega zakona tudi v času njegovega vladanja:) no ja je pa pustil da se izropa NLB.... mi mala avtrija ne bomo nikoli ker taki kot si ti ne dojamejo da JJ ni nič drugačen kot ZJ ali kateri koli drug! Pač si samo bogi in zaslepljen verjetno z srani staršev! toda to še vedno ni opravičilo za neznanje in natolcevanje!
Saloreich
02. 01. 2012 20.17
+0
Zelo tezko bos obsodil JJ oziroma SDS za karkoli v tej drzavi saj so bili samo 4 leta na oblasti. No ja mogoce jih lahko obtozis za najmanjso brezposelnost in dvig BDPja, poenostavitve pri odprtju S.P., brezplacna malica v sr. solah (precej socialisticne poteze) Pa ne govorit, da je za vse kriza kriva, ko pa se je leva vlada raje ukvarjala z bulmastifi kot z gospodarstvom se prej v 90ih pa so unicili celotno stajersko industrijo. Avstrija je kot je nekdo zapisal ledolomilec v casu krize med colnicki. Mala Avstrija pa nebomo zaradi nostalgikov. Me pa veseli, da postajas vse bolj realen, ker pred dnevi si se zagovarjal Jankovica in obzaloval, da niso se vec belih zmetali v rove. Komunizem v Evropi je bil obsojen kot totalitarni rezim. Krscanstvo kot instutucija nikoli prav tako se caka na obsodbo Jugoslovanski socializem oz. Titoizem, napredka pa nebo dokler se zgodovina pometa pod preprogo.
Platon23
02. 01. 2012 20.32
+0
hahaha koliko časa je JJ v politiki? A res najmanša brezposelnost v svetovnem gospodarskme razcveetu? Sva čast:) Verjetno če bi bil on na oblasti nebi občutili svetovne krize hahaha da ne omenjam zakon sprejet pred sestopom iz vlade ki je nearedil veliko škodo Sloveniji! Tisto z S.p-ji je delo virnata! Kdo je omogočil ropanje NLB mi odgovori! Mala avstrija ne bomo nikoli zaradi takih ki so v politiki VSI ali si ti nekoliko nostalgičen? Veš kaj je turbokapitalizem? Tega se je šel tudi JJ z orožjem saj veš pa čeprav je bil od države;) Jankoviča bom zagovarjal zato ker je imel najbol realen program od vseh kandidatov! In ja vse ki izdajo lastni narod je treba vreči v rov tudi nekoga iz moje familje so pa mi ni žal! To sem tudi povedal da je bil obsojen:) nevem kopiraš besede? Vav celo nov izraz si si izmislil titioizem česa pa naj bi bil obsojen če mi znaš povedati? Hvala za odgovore ne bodi pristranski no;)
Platon23
02. 01. 2012 15.23
-3
Martian je zagovornik fašizma ki je v preteklosti storil veliko zla! Vse to le zato da ima na polici več vrst banan!
Martian
02. 01. 2012 15.31
+6
noben sistem ni storil toliko zla,kot tvoj ljubljeni komunizem...sicer pa vidim,da je tudi tebi všeč pod tem našim "fašizmom" ali pa si tak nebogljenček,da nisi sposoben zapustiti sistema pod katerim ti je hudo...taki se mi res smilite...jst zastopim severne korejce...tm zelo težko zapustijo državo...mi imamo pa svoboden prehod...odideš lohk kadar hočeš....no..verjetno ti je preveč všeč..
Platon23
02. 01. 2012 15.42
-1
moj ljubi komunizem? Podpiram socializem no komunizem a je to zate eno in isto? Ja nevem no Hitler je bil na strani desnice prav tako musolini! Mislim pa da se število žrtev ameriškega imperializma ne da primerjati z nekaj komunističnimi državami:) ti očitno sploh ne veš kako se ta naš sistem vrti:) jaz lahko preživim v katerem koli sistemu ker se pač znajdem in tudi v tem sem se:) in sedaj če mi gre dobro naj slepo podpiram vse kar mi servirajo ali kako? Očitno sploh ne dojemaš kako se ta današnji sistem spreminja in se močno odaljuje od demokracije! Bojim se ponovnih nastankov nacionalističnih strank ki ponavadi pridejo na ppovršje v časih krize! Kot sem že dojel več kot očitno nisi prebral novega zakona ki ga je sprejela ZDA! Zakaj si dal fašizem v narekovaje? Definicija fašizma je da država dela v dobro korporacijam in ne ljudi! To kar se danes dogaja! No pa saj da bi spregledal ni za priakovati od človeka ki vidi samo levo ali pa samo desno;)
streljamo.leve
02. 01. 2012 15.43
+2
vsi komunizmi so se imenovali socializem. nisi vedel tega?
Platon23
02. 01. 2012 16.05
+1
Socializem naj bi izšel iz kapitalizma in je nekakšna prehodna faza, ki še vedno vsebuje sledi stare, kapitalistične ureditve, medtem ko komunizem nastopi na lastni osnovi in socializem ima 6 vej! torej teh dveh besed ne gre povezovati! Pač neznaje ni kaj! Socializem ki se ga je la juga je najbolša oblika kapitalizma!
aligator
02. 01. 2012 16.12
-3
AntonLulek
02. 01. 2012 16.37
+2
Platon,fajn so ti možgane oprali v bivšem sistemu. Še imaš doma rutico in rdečo zvezdo?
streljamo.leve
02. 01. 2012 16.51
+1
pluton, očitno si spregledal, naj ponovim: vsi komunizmi so se imenovali socializem. nisi vedel tega?
Platon23
02. 01. 2012 17.05
-2
king to pisanje je direktno prepisano iz Marksovih knjig! In so temelji kappitalizma oziroma socializma! Če imaš težave z dejstvi je to pač tvoj problem! Dejstvo pa ostaja zapisano v knjigah in sedaj ne vem kdo je spran in kdo ne!
Platon23
02. 01. 2012 17.14
-2
pij težave z razbiranjem napisanega? Socializem je vbustvu napredovanje kapitalizma! Komunizem pa je poglavje zase! Veš mogoče tudi zaradi tega 2 različna poimenovaja 2 različnih pojmov katerih očitno ne poznaš! Potem se pozna tudi 6 vej socializma in niso se šle vse socialistične države istega! Rusija pa je bila komunistična država in se pravi se je šla tisti komunizem ki nastopi v lastni osnovi! kakšen socializem se je šla pa juga si pa tudi lahko prebereš naj ti pomagam to je bil znanstveni socializem! Če tvoja ozka glavica to enači kot eno in isto potem ti res ne morem razložit! Kot bi rekel da sta pij 11 in oij 12 eno in isto da ti na tebi nekoliko lažji način razložim:)
Platon23
02. 01. 2012 17.20
-1
Kdo pa je v vsej svoji zgodovini pobil največ ljudi in naredil ogromno škode napredku in razmišljanju kot tvoja preljuba ustanova pogel z verskimi fanatiki se mi ne gre pregovarjati kajti tvoja knjigica je povzročila največ gorja in zaslepljenosti! Če bi jo pa dobro naštudiral bi pa izvedel da bizara na zgodbah ki so bile napisane pred tem! tudi simboli! Tako da srečno pa čim več znanja!
kleopatra-1
02. 01. 2012 17.26
+1
velko zla nam je storil socialistični sistem v naši državi - vsi smo imeli službe, brezplačnega zdravnika in zobozdravnika, brezplačno šolstvo, vsak nanjnižji delavec je lahko šel z družino na morje za 14 dni, otroci smo bili sproščeni, vsega smo imeli vsi dovolj - res nam je bilo hudo. Zdaj, v demokratičnem kapitalizmu nam je mnogo bolje - ko pridejo ljudje do zdravnika, se jim zdi, kot da so zadeli na loto, študentje morajo delati vsaj pol dneva, da lahko plačajo študij, veliko jih sploh ne ve, kaj je to dopust, zato ga ne pogrešajo, iz službe se hodi domov zvečer, tako da doma ni treba nič več delat, se gre samo še spat, napačno parkiraš, pa dobiš uklonilni zapor, plačat pa ne moreš, ker ti osnovna plača komaj za najemnino znese - res nam je lepo danes, čudovito!
kleopatra-1
02. 01. 2012 17.32
+2
pa tudi stanovanje je dobila vsaka mlada družina takrat, danes se za garsonjero zapufajo za 30 let - verjetno zato, ker je v kapitalizmu ful kul za večino. Pa zapufani smo bili v stari jugi za 1000 dolarjev na prebivalca, v kapitalistični Sloveniji smo pa 20000 dolarjev na prebivalca. Pa toliko uspešnih podjetij smo uspeli postavit - od Mure, Mipa in naprej - danes jih ni več - le zakaj? Pa še ena velika prednost je tega kapitalizma - lastniki podrtij na obali so lahko srečni, ker je njihovo nepremičninsko premoženje vredno veliko več od neke glupe Šrotove vile in črne gradnje od Jakliča
kleopatra-1
02. 01. 2012 17.34
+1
za Korejo ne bom nič trdila, nisem bila tam in ne vem, kaj dogaja. Se pa za staro Jugo lahko potegnem - moji stari so bili delavci, pa nam ni nič manjkalo.
kleopatra-1
02. 01. 2012 17.36
+2
in mirno si upam trdit, da je desna stran politike, kamor spada tudi cerkev in vsa konzervativizem tega sveta, ki ščiti bogate lopove, pobila veliko veliko več ljudi kot socializem. Malo podrobneje berite zgodovino - ampak tisto ta pravo, ne današnjih ponaredkov. Tudi moj nono, ki je bil Tigrovec, je marsikaj povedal in nimam razloga, da mu ne bi verjela.
kleopatra-1
02. 01. 2012 17.39
+2
se pa tudi strinjam, da si ne glede na sistem lahko življenje kreira vsak posameznik tudi po svoje - marsikaj se z voljo in željo da naredit. Večji problem je, da smo v materialni grabežljivosti pozabili na duhovnost in moralo. Zato se nam zdi naše življenje neizpolnjeno, izgovarjamo pa se na pomanjkanje denarja. Realno gledano - za naše materialne potrebe ne potrebujemo veliko, potrebujemo veliko veliko več ljubezni in razumevanja kot je premoremo.
kortezan
02. 01. 2012 14.00
+6
severna koreja mora imeti vsaj namišljenega sovražnika, da režim ostane, sicer so ljudje zgleda zadovoljni s situacijo, razen izjem, kot povsod.....podobno našemu nekdanjemu socializmu in takrat nam je bilo bolje, čeprav je bilo manj dobrin.Takrat sem se počutil bolj svobodnega kot danes v tej ušivi državi. Takrat tega nisi smel reči svoji državi, pa tudi ne bi, saj je bilo bolje kot danes, ko vlada anarhija.
AntonLulek
02. 01. 2012 14.20
-3
Kortezan, podajta si roke s Platonom23, za vama stoji Milan.
kortezan
02. 01. 2012 15.00
+2
king kraljev, ti pa pojdi janši pod krilo
kortezan
02. 01. 2012 15.04
+1
vsak sistem ima dobre in slabe strani, z našim sedanjim sistemom je hudo narobe in to ne nekaj ampak skoraj vse....in kaj ostane, morda pluralizem na papirju, svoboda, da bodo ljudje začeli kmalu od lakote umirati, je to cena demokracije.....če se bo kdo spomnil, me bo lahko še nategnil, itd
Platon23
02. 01. 2012 15.06
-2
ti pa pojdi k spovedi z JJ da prideš v ta obljublena nebesa! Ne vem zakaj je nestrinjane s politiko zahoda ki je v svojem bistvu čisti fašizem takoj povod da označiš človeka za komunista? Če nekdo reče da je bilo bolje v prejšnem sistemu še ne pomeni da se strinja s celotno njeno politiko!
kim llsung
02. 01. 2012 15.13
-2
TI PLUTON SE PA NE DAS SEM STABO BRAVO TA SESNI MARSIKAJ NE RAZUMEJO TO JE TAKO CE TI V PRIZNICAH PEREJO MOZGANE
Saloreich
02. 01. 2012 15.15
+1
Platon, govoris prevec iz knjig in premalo iz prakse. V prejsnjem rezimu so materialno najbolje zivele ciste prodane duse. Ce kdo ni bil sposoben opraviti niti ene poklicne sole pa je bil prave barve in po moznosti potomec povojnih veteranov je odsel na studij v Kumrovec, kjer je zagotovo diplomiral tako so se mu odprle vsa vrata na najvisja mesta. Saj, ce imas starse bivse partijce te se razumem.
Platon23
02. 01. 2012 15.21
+0
Je danes kaj drugače? Danes pa pač plačaš da dobiš diplomo in to je to! Če si rojen v pravi družini je zate preskrbljeno! Končaš kot poslanec v kaki stranki in so ti odprta vsa vrata! Niso bili nobeni partijci! žal mi je samo to da vidiš kako so se stvari počele včasih danes pa ne ko se počnejo na popolnoma enak način! Gre se samo zato v keterm sistemu je bilo bolje za večino prebivalstva in nič drugega! Če sem zato komunist tudi prav čeprav bi raje videl da me vsaj za socialista označujete ko se ne strinjam z vašo zahodno politiko:) hvala
aligator
02. 01. 2012 16.19
+1
ANDRECCC , aj nelupaj, rajš pejt nekaj skuhat.
AntonLulek
02. 01. 2012 16.32
+1
Zanimivo, vse države so se imenovale socialistične a vodili so jih komunisti. In še ena zanimivost, najbolj razkošno so živeli komunistični voditelji ne kapitalistični. Spomnimo se samo Tita. V belo oblečen in kubanske cigare ki so stale po 100$ en komad. Kaj Platon, ne bi bilo fajn biti njegova desna roka?
Platon23
02. 01. 2012 17.47
-1
King ne smeši se v zgornjih postih sem ti v grobem razložil razliko med komunizmom in socializmom! Hahaha poglej si daneš naše vodje bankirje ki imajo take vile po franciji angliji in ameriki da je tito pravi deček proti njim! Poglej tvoje neznanje preteklosti je omogočilo da te je sedanjost dobesedno ožela samostojnega razmišlanja! Socializem je napredovanje kapitalizma in mi smo se šli najbolšega ki se imenuje znanstveni in uvedli še samoupravlanje:) si predstavljaš danes da bi lahko reku direktorju kako naj se vodi podjetje? Ali da bi bil morda tudi delni lastnik tega podjetja? Hahaha ne da se mi s takimi otočiči kot si ti ukvarjat res!
Dr.Rugelj
02. 01. 2012 13.36
+3
..bi bilo zanivimo kdaj obiskati to Severno korejo in na lastne oči videti kako je tam,......iz zelo redkih posnetkov iz oddaj je vidno le to , da je dežela zelo lepo urejena na vsakem koraku , čist zrak - ker ima motorna vozila le vodja in vojska , vsi imajo službe , stanovanje ,brez kreditov in dolgov , .....le lakota jih pesti na vsakem koraku zaradi ameriških sankcij in številnih nenehnih ujm in naravnih katastrof,...
streljamo.leve
02. 01. 2012 14.01
+3
ja, ker jo morajo urejati. prati pločnike s ščetkami itd. s puško za hrbtom. in ti, bi se odpovedal avtu? lužba brez plače ni ravno idealna rešitev. plača, s katero ne moreš kupit kruha, tudi ni... stanovanje brez vsega, kreditov ne rabijo, ker ni nič za kupit. lakota jih pesti pa zaradi njihovega zločinskega debelobajsa in njihove lastne neumnosti. niso vse ovce bele: miljone je rdečih. beee!
Martian
02. 01. 2012 13.25
+2
Pluton23 je dosti bolj proti Zahodu kot pa veliki naslednik Kim Jong un...
Platon23
02. 01. 2012 14.07
-1
ne sem proti politiki zahoda ki se je začela ustvarjati kmalu po koncu 2 svetovne vojne! Nekje že prej!
Platon23
02. 01. 2012 14.08
-1
Marty živi v večji nevednosti kot prebivalci S Koreje
AntonLulek
02. 01. 2012 14.18
+0
Platon je zagovornik eno partijskega sistema. Njegovi vzorniki so Stalin, Castro, Kim Jong Un, Tito, Kučan, Brežnjev itd. Mislim, da sem vse povedal. In to nima nobene veze z grško zgodovino in demokracijo.
Platon23
02. 01. 2012 14.21
+0
Marty podpiraš politiko ki ima več kot 1000 baz v tujih državah? Podpiraš politiko ki te lahko pridži neskončno dolgo odpelje v katero koli bazo na svetu kjer te lahko mučijo in po novem ceelo odstranijo in o tem ne rabijo obvestiti nikogar in to samo na podlagi SUMA? hahah ni kaj res is bis(t)er
Platon23
02. 01. 2012 14.23
-1
prvi in tretji od naštetih sta vodila zelo drugačno politiko kot 2 in 4! Te dva sta predvsem prisegala na socializem! Sseveda verjetno ne veš kaj to je pa vseeno! Jaz sem zagovornik zdravega razuma torej ne ekstremov kot si ti! Ki govori nekaj brez kakršne koli podlage kar sem že večkrat razbral iz tvojih postov! Očitno si z nečim obremenjen? Še eden ki je izgubil zemljico starši pa pregnani zaradi kazanja s prsti?
Martian
02. 01. 2012 14.26
+4
seveda pluton23...ti si zagovornik zdravega razuma...in zato podpiraš Kim jong una,Stalina....iranske ajatole itd...oni so znani po zdravem razumu...hahhaha...
AntonLulek
02. 01. 2012 14.42
+0
Socialistična ideologija in doktrina sta eno ( de jure ), drugo pa dejansko stanje ( de facto ). 2 in 4 sta prisegala na socializem, pila in jedla sta uvoženo pijačo in hrano iz zahoda. Ljudje niso upali govoriti na glas, pa vemo česa in kaj. Goli otok je bil raj za turiste. Še danes pripovedujejo zgodbe njihovi interniranci. ITD. Še bi lahko našteval ampak bi bil Platon preveč potrt.
Platon23
02. 01. 2012 14.59
+0
Marty kje sem podpiral te ljudi? toliko o tem kdo laže in žali;) je pa res da našteti pridejo najbližje politiki ki jo po novem zakonu vodi ZDA torej v bistvu res ne vem kdo podpira naštete ti ali jaz?:)
Platon23
02. 01. 2012 15.04
+0
Si nista tega zaslužila? De facto je da so vsi imeli službe vsi so imeli stanovanja in vsi so si lahko privoščili počitnice! Dejstvo je tudi da ni bilo tajkunčkov ki bi kradli (razen vrh politične elite) ljudje so imeli lastništva v svojih podjetjiih in pa pravico odločanja kako bo podjetje delovalo! Direktor je če je imel srečo zaslužil 3x več kot delavec! meni je jasno da to kar nekaj ljudem ni všeč posebej tstim grabežljivim ki hočejo imeti več kot sosed ker so kao "sposobni" Goli otok je pač zadeva s katero se ohranja red! Tudi danes greš na Dob če si brihen ali se motim? V zda te celo zakonsko lahko odstranijo če se ne strinjaš z njihovo politiko! In vedno bo neglede na sistem določen % ljudi nezadovolnih! Sedaj pa mi povej koliko ljudi je bilo takrat nezadovolnih pa koliko jih je danes z stanjem v državi! Hvala za odgovor!
kim llsung
02. 01. 2012 15.11
+3
tukaj se pa srinjam z plutonom prodali smo se za dobrine ki jih vecina kmalu ne bo mogla vec kupovati jemo samo kemijo HRANA ZA REVEZE stanovanj si nihce ne more privoscit dopusti so pred blokom ali en dan na kolpi morje so sanje SKRATKA PRODALI SMO SE ZA KINDER JAJCEK PA SE NEVIDNE POVODCE SO NAM DALI OKOLI VRATU
AntonLulek
02. 01. 2012 15.23
+2
Takrat nihče, ponavljam NIHČE ni bil zadovoljen s politiko in vsi so gledali proti zahodu. Vsi so si želeli večstrankarski sistem in kapitalizem. Danes, ko ga imamo, in je kriza, in so tajkuni, in ni služb, in vsi več ne morejo iti na dopust, nastopi nostalgija. O joj, včasih je bilo boljše. Vsi smo imeli fičote in stoenke in smo šli na morje. Moj * je bilo boljše. Danes greš na Dob če si storil kaznivo dejanje, na Goli otok pa si odšel če si bil proti sistemu. Platon spomni se, da marsikaj ni bilo za dobit, ampak višek vsega je bilo ko ženske niso dobile damskih vložkov, da moji dragi, damskih vložkov. Platon, kaj bi jim ti dal med noge?
Platon23
02. 01. 2012 15.34
+0
hahaha king v svojem imenu govoriš za večino? Pojdi na ulico pa vprašaj ljudi! Kapitalitem so si želeli predvsem tisti ki so imeli politično moč po smrti tita! ker so vedeli da se da OGROMNO zaslužit in tudi so prodali so vse kar je narod ustvaril iz NIČ! In kot si spoznal so danes posledice zaradi tega početja že kar katastrofalne! Torej kaj imaš raje nestrinjanje s politiko in vse pogoje za preživetje ali kavazi demokracijo kjer delaš za preživetje in isto nebonega glasu??
AntonLulek
02. 01. 2012 16.20
+0
Samo en odgovor mi daj. Zakaj so se avstrijci, nemci, italijani, švicarji vozili z opli, VW, fordi, mrecedes, BMW, in to navadni delavci, mi pa z fičoti, stoenkami, jugoti in ladami? Še enkrat ponavljam, če ljudi vprašaš na ulici, avtomatsko rečejo, včasih je bilo boljše, ampak to drugo ni kot nostalgija. Lepi spomini in nič več. Samo vprašaj kakšno staro bakico ali dedeka, kako je včasih bilo, in veš kaj rečejo? " včasih smo bili revni, nič nismo imeli, lačni smo bili ampak lepo je bilo" Nostalgija, in nič drugo. Ponudi to današnjim mladim. Poslali te bodo v tri pi**de materine, saj na mladih svet stoji, a ne Platon?
Platon23
02. 01. 2012 17.54
+0
saj se vidi da si eden teh iz mlade generacije na katerih naj bi svet slonel pa se niti na lastne noge ne znate postavit! jaz sem se že! Zkaj so se vozili s temi avti? Hmmmm mogoče ker so te proizvajali v svojih državah? Mi smo pa pač proizvajali fičote in stoenke??? Nostalgija ja po tem ko smo skoraj vse produkte ustvarili sami? Povej mi spranček v katerem obdobju se je dobesedno postavila vsa industrija na našem ozemlju in kdaj se je začela prodajati in razpadati? Današnja mladina ne ve kje živi in vsak ki ima 5 minut ako kot ti se nekam pošilja! Sej če se danes da dobit BMW še ne pomeni da ga boš lahko imel:) včasih je pa fičota vsak lahko kuppil;) glej veš kot očitno si še en od favliranih študentov ki komaj čaka da zvečer zaspi in sanja ker čez dan se je treba soočit z realnostjo! In ja naši sarši in detki so bili tako revni in nič niso imeli zato pa ti še danes živiš v hiši ali stanovanju ki je verjeno že odplačan dolgo nazaj a ne ker si reveži niso mogli toliko privoščit:) ko odrasteš oziroma se posvetiš sistemu v katerem živiš se oglasi ker več kot očitno te vodi naivnost in slepoverstvo!
Platon23
02. 01. 2012 17.55
+0
prvo boš mogu za fičkota zaslužit da si boš kasneje morda kupil bmw-ja problem današnje mladine je ta ko misli da bodo po končanem faksu vsi direktorji in se vozili z BMW-ji realnost je nekoliko drugačna kmalu boste veseli če bo za fičota! Srečno!
AntonLulek
02. 01. 2012 13.23
+1
Platon23 je mrknil, ampak ne bo priznal poraza.
streljamo.leve
02. 01. 2012 13.20
+5
10 plastičnih lavorjev s hrano, a niti dva enaka. še sinoči so si oficirji v njih prali noge in jajca. LOL
zvezda2
02. 01. 2012 13.17
+4
A mu noben ne pove da je s to frizuro tak k pejnovrit ....
Dr.Rugelj
02. 01. 2012 13.39
+4
..po mimiki obraza mi deluje čisto odsoten - kot butec , ki ne ve kaj se dogaja - obenem pa deluje kot hud psihopat , ki bo še hujši diktator , kot njegovi predniki,...
Niko_K
02. 01. 2012 13.02
+5
Saloreich
02. 01. 2012 13.08
+3
.eu.
02. 01. 2012 13.29
+6
tikataka12
02. 01. 2012 12.25
+5
Hehe kakšna opasna dekoracija na mizi:) pladnji pa nabasani da se le a:))
hary1
02. 01. 2012 12.21
+5
njemu je že oče naredu zaloge denarja in hrane mi imamo pa novga si bo pa že preskrbeu
Saloreich
02. 01. 2012 12.19
+13
Tudi Slovenija je na prelomni tocki. Balkan ali Evropa.
LJUBLJANA.
02. 01. 2012 12.53
-3
Saloreich
02. 01. 2012 13.06
+5
Pa pojdi v Srbijo delat za 300 eur/mesec, ce ti kaj nepase.
Platon23
02. 01. 2012 14.09
+1
Saj boš šel kmalu ko pride Srbija v EU ko se bodo vse tovarnice selile tja! Tudi Estonija ima eno večjih gospodarskih rasti pa so prebivalci revni ko cerkvene miši! Zakaj misliš da se tovarne pri nas zapirajo? Kar tako ker ni veš povpraševanja? Hahaha v srbiji že gradijo avtoceste ki peljejo do industrijskih con!
Saloreich
02. 01. 2012 14.30
+2
Zepe pa si bodo filali ostanki politikov iz prejsnjega rezima (tranzicija) v sodelovanju z "cipersko" mafijo. Sam sebe kajlas.
kim llsung
02. 01. 2012 15.02
+2
PLUTON23 se mi zdi da mi postajamo v evropi crkvene misi
Platon23
02. 01. 2012 15.16
-1
seveda vse za "demokracijo" naši slovencelni bodo dojeli ko bo postalo dovolj očitno prej ne! Bo že čas pove vse!
hary1
02. 01. 2012 12.16
-2
vsaj ni tajkun kot je naš
Domen Dolenc 1
02. 01. 2012 12.28
+1
Strobi26
02. 01. 2012 12.37
+2
hary1
02. 01. 2012 12.10
+7
slovenija in koreja sta družinska firma
focus2031
02. 01. 2012 13.00
+2
vzhod
02. 01. 2012 12.03
-1
Ena izmed svobodnih drzav sveta ki ni kolonizirana z strani zda
Whitebeard
02. 01. 2012 13.07
+1
Whitebeard
02. 01. 2012 13.08
+2
ostap.bender
02. 01. 2012 12.03
+4
kot sm že zapisu na »Branite ga, kot ste branili njegovega očeta … do smrti!«, s še mal dodatka: »Njegov Disneylanda.se razprostira na prbližn 12Mio ha zemljišč, s cca. 25 Mio hlapcev, tko da je zagvišn največ Disneyland na svetu... šolan pa po Britanskem imperialističnem sistemu-kradi kuker lohk in varaj, tko, k u liberalnih kapitalističnih demokracijah; sam dj paz, treba je mal bl prefinjeno (sofisticirano) vse skp , kr sam tko boš postal všečen kapitalistom-se prav vsem nam...«
Tadej Bu?ar
02. 01. 2012 12.23
+2
ko naslednjič javno objavljaš pazi na jezik ker tole je zelo nerazumljivo :S
streljamo.leve
02. 01. 2012 13.21
+3
Martian
02. 01. 2012 11.39
+14
hvala bogu da ima tovariš Zoki že dva sinova....tko da se nam ni treba bati za nasledstvo...
Platon23
02. 01. 2012 11.44
+4
recimo ta model je preiskušen v zibelki demokracije Grčiji družina papandreus je bila na vrhu nekaj desetletij:)
Saloreich
02. 01. 2012 11.54
+3
Ja, vendar je Grkom sedaj postalo ze jasno, do kam so pripeljali drzavo ti levaki Papandreusi za razliko nekaterih v Sloveniji, ki bi se kar rinli po vzoru Grcije.
Martian
02. 01. 2012 12.00
+5
ja Pluton23...levaki so povsod isti...oklepajo se oblasti kot pijanec plota..
Platon23
02. 01. 2012 12.18
+6
ne volijo jih ljudje ker so pač vodijo socialno politiko! Andrecccc a praviš da je Grčija povzročila EU krizo hahahahha! Poglej si številke Grčije potem pa še Italije, španije ali morda portugalske mogoče pa tudi ZDa pa mi povej kje so tolikšne razlike da mora bit Grčija tako medijsko izpostavljena? Nobena od naštetih držav ne more odplačevati niti obresti na izposojen denar kaj šele da bi ga začele odplačevati! Papandreu je pa itak lutka amerike no saj tudi je američan;)
Domen Dolenc 1
02. 01. 2012 12.28
+2
Saloreich
02. 01. 2012 12.33
+3
Ja Platon, druzine in drzave, ki ne zmorejo vracat kreditov. A ti je kaj znano?
kaktus11
02. 01. 2012 12.34
-1
AntonLulek
02. 01. 2012 12.37
-1
Platon podpira eno partijske in totalitarne režime.
Saloreich
02. 01. 2012 12.43
+1
Saj ni clovek sam kriv, ce ga razni Miheljaki na FDVju poucujejo enostransko politiko in zgodovino.
Platon23
02. 01. 2012 14.11
+0
ja Adnrec znano mi je! ZDA Španija Italija VB Portugalska hahaha delovanje centralnih bank ima bolj malo z vodenjem politike rezultat je isti le da eni dajo več na ljudi drugi pa na lastni žep:)
Platon23
02. 01. 2012 14.12
+0
king kakšna je razlika med enopartijskim sistemom in 2/3 večino stranke v parlamentu? HAHAHA
Platon23
02. 01. 2012 14.13
+1
Očitno poznaš profesorje kateri so te poučevali in te je sram ker si dojel da nič ne učijo in to hočeš pripisati drugim?:)
.eu.
02. 01. 2012 11.38
+4
Verjetno je to vsa hrana ki jo Severna koreja premore.
Martian
02. 01. 2012 11.40
+1
vzhod
02. 01. 2012 11.59
-7
to kar si napisal si predstvaljaj v realnosti da bi blo res in bos ugotovil da je zelo otrocje in sramota za grb ki ga imas na prikazni
Tadej Bu?ar
02. 01. 2012 12.25
-3
kaj pa prikazuje sploh ta grb? a ni to estonija XD
LJUBLJANA.
02. 01. 2012 12.54
-3
Dr.Rugelj
02. 01. 2012 13.22
+2
Mafilandija , Kradilandija , Tajkunistan , Zokilandija , ....predlogi za novo ime naše države,..:/
.eu.
02. 01. 2012 13.24
+3
Comster
02. 01. 2012 14.29
+1
Si pozabil: Orožarnija, Ivanlandija, Feellandija,...