Tujina

'Vsi smo Nemčija'

Dresden/Berlin, 13. 01. 2015 07.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
S.S./STA/M.M.
Komentarji
425

Shoda za odprto in strpno Nemčijo, h kateremu so pozvali vodje nemških muslimanskih skupnosti, se je v Berlinu udeležilo okoli 10.000 ljudi. Nemški predsednik Gauck je dejal, da "smo vsi Nemčija". "Ne bomo dovolili, da se naša vera zlorabi," je poudaril vodja Centralnega sveta muslimanov.

"Za svobodo"
"Za svobodo" FOTO: Reuters
Na shodu muslimanske skupnosti proti islamofobiji se je nemškim političnim in verskim voditeljem pridružilo na tisoče ljudi, in sicer okoli 10.000.

Nemški predsednik Joachim Gauck je udeležencem shoda za odprto in strpno Nemčijo dejal, da "smo vsi Nemčija" in s tem poslal sporočilo enotnosti po porastu islamofobije in džihadističnih terorističnih napadih v Parizu. "Mi vsi smo Nemčija – mi demokrati z različnimi političnimi, kulturnimi in verskimi ozadji – mi, ki spoštujemo in potrebujemo drug drugega (...) Ne dajemo vam našega strahu. Vaše sovraštvo je za nas vzpodbuda," je dejal nemški predsednik na shodu pred Brandenburškimi vrati.

Vsem muslimanom se je predsednik zahvalil, ker so se distancirali od terorja v imenu islama. "To je patriotski 'ja' deželi, v kateri skupaj živimo, naši deželi," je dejal. Obenem je sicer tudi pokritiziral "distanco med priseljenci in domačini, distanco tudi med priseljenci različnega porekla", ki se še vedno preredko presega.

Govorci so drug za drugim spomnili na 17 smrtnih žrtev terorističnih napadov v Parizu minuli teden ter pozivali k verski strpnosti in enotnosti. "Ne bomo dovolili, da se naša vera zlorabi," je poudaril vodja Centralnega sveta muslimanov Aiman Mazyek.

Udeleženci shoda.
Udeleženci shoda. FOTO: Reuters

K shodu proti islamofobiji so pozvali voditelji nemške muslimanske skupnosti, ki šteje približno štiri milijone ljudi. Poleg Gaucka se ga je udeležila kanclerka Angela Merkel s polovico ministrov – med drugim s podkanclerjem Sigmarjem Gabrielom ter zunanjim ministrom Frank-Walterjem Steinmeierjem – ter visoki predstavniki vseh parlamentarnih strank.

Prišli so tudi francoski veleposlanik v Berlinu Philippe Etienne, predsednik bundestaga Norbert Lammert, predstavniki judovske skupnosti in krščanskih cerkva ter bivši nemški predsednik Christian Wulff, katerega besede iz leta 2010 "islam pripada Nemčiji", je Merklova citirala v ponedeljek.

Ob začetku shoda so se udeležili slovesnega polaganja vencev pred francoskim veleposlaništvom in prisluhnili verzom iz Korana z obsodbami ubijanja. Ob koncu so se po zgledu nedeljskih milijonskih demonstracij v Parizu v znak enotnosti prijeli pod roke in strnili vrste.

Današnji shod pa ni bil namenjen le spominu na najhujše teroristične napade v Franciji v zadnjega pol stoletja, ampak so želeli z njim obenem poslati ostro sporočilo protiislamističnemu gibanju Pegida.

Na že 12. shodu Pegide ta ponedeljek v Dresdnu se je zbralo rekordnih 25.000 ljudi. A še bolj množična udeležba je bila na protestih proti njej, saj se je v več nemških mestih zbralo skupaj več kot 100.000 ljudi. Predstavniki Pegide so po napadih v Parizu ocenili, da ti potrjujejo njihovo tezo, da Evropi grozi nevarnost islamizacije.

V spodnji galeriji si poglejte prizore včerajšnjih shodov:

Kaj je Pegida?

Skupino je oktobra 2014 v Dresdnu ustanovil aktivist Lutz Bachmann. Kmalu so se ji pridružili desno usmerjene skupine - od konservativcev do neonacističnih frakcij in nogometnih huliganov.

Vsak ponedeljek organizirajo proteste proti vplivu islama na zahod, čeprav trdijo, da niso rasisti oziroma ksenofobi. Število udeležencev raste, minuli ponedeljek so jih našteli okoli 18.000, po napadu v Franciji pa jih je bilo ta teden 25.000. Pripravili so 19. točk, v katerih pozivajo k zaščiti nemške kulture.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (425)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dannyer
14. 01. 2015 20.50
+2
pred nekaj dnevi naj bi na jesenice podporniki isisa narisali simbole na vlak . danes so pa mediji obsodili odziv javnosti ?????? rtv to predvajal pop ne ???
Jimi1
14. 01. 2015 14.41
+1
Tako nekako izgleda predvečer velike vojne, ki se ravnokar začenja...
lnterReflections
14. 01. 2015 14.29
+1
Veliko vas je takih, ki se počutite ogrožene od muslimanov. Kaj naj rečem jaz, ki sem ateist in se počutim ogroženega tako od kristjanov kot Judov in muslimanov. Kam bi se jaz moral odseliti? Na Mars? Ker na tem planetu ne obstaja ateistična država.
flum
14. 01. 2015 12.23
+7
kdor bi reku, da se privrženci pegide motijo, je res bolan. islam leze čez vse meje kot megla po ljubljanskem barju in zastruplja vse okrohžg sebe. tudi modrega nad nami ne bomo več videli. je to ksenofobno?
dostojevski II
14. 01. 2015 12.48
-2
Jimi1
14. 01. 2015 14.39
+1
V Okolici Frankfurta sem lani imel občutek, da sem v Instambulu iz avta izstopil... Nemci so v mnogo krajih že v manjšini...Tudi v NM se mi ena črna prikazen pod hišo sprehaja, pa ni pingvin ali nuna....
JanZiska
14. 01. 2015 09.00
+14
Popolnoma nesprejemljivo je, da nam tajnik muslimanske skupnosti v Sloveniji govori kaj je za muslimane sprejemljivo in kaj ne, dejansko gre za ekstremista zamaskiranega v politika. Vseeno je kaj je za muslimane sprejemljivo, v Sloveniji veljata ustava in zakon in to za vse enako. Če hočem narisati preroka Mohameda ali pa Jezusa v gatah bom to tudi naredil, ker ni nobenega zakona, ki bo to prepovedoval. Popolnoma irelevantno je kaj si misli kateri koli musliman ali katolik glede tega.
flum
14. 01. 2015 12.24
-1
bb5a
14. 01. 2015 08.23
+6
Deutschland Deutchlan uber alles... Al kako so že prepeval, Mene ne štet ne k nemcem ne k francozom ne h Čarliju... Vojna je neizbežna, bomo pa očitno vsi tokrat na strani Nemčije... vzpon tretjega rajha in sramota za evropo...
antiXfashizmXeuXgso
14. 01. 2015 11.06
-3
Biofanatik
14. 01. 2015 05.20
+1
dekra
14. 01. 2015 04.00
+10
islam je del nemčije?
jagermeister1
14. 01. 2015 12.22
+3
in potem se bo našel nekdo , ki bo rekel , da je islam tudi del Slovenije ! ! !
white power
14. 01. 2015 16.44
Kajetan
14. 01. 2015 00.48
-11
Tole gibanje Pegida seje strah med državljani nemčije in njihove ideje so zelo podobne idejam 3.Rajha to priznavajo nemci sami vendar imajo sami z svojo zakonodajo zvezane roke. Če boste brali malo intervjuje tegale ustanovitelja (med drugim je rojen 1973 leta in TI parazit večino časa preživel na račun davkoplačevalcev) boste uvideli njegovo nacionalno usmerjenost. Pegida sama sedaj za svojo promocijo izkorišča muslimane, vendar vsi ki so na protestih izrecno nasprotujejo tujcem. In kar je najbolj zanimivo Dresden sam dejansko problemov z priseljenci nima jih ne ogrožajo in jim ne odvzemajo delovnih mest. Je pa mesto samo že zelo veliko časa še pred 2.sv.v. nacionalno usmerjeno. Tole gibanje je potrebno ustaviti, kajti samo v 4 meseci delovanja je sposobno kar tako vsak ponedeljek mobilizirati 100.000 ljudi. Mediji glede števila 35.000 lažejo. Pozor in to ob cca 550.000 previvalcih. Obenem tale oseba poudarja da so umirjena skupina ki samo opozarja pred islamizacijo na drugi strani pa poziva o vrnitvi nemčije nemcem. Ne opozarja pa na dejstvo ki je v Dresdenu zelo pereč problem da je vsak 5 človek alkoholik in da mldina dejansko v šolah vegetir in da se jim ne da izobraževati kajti že v začetku cilajo na socialno pomoč Ne pozabit dejstva da dobijo plačano stanovanje stroške pakete hrane brezplačne vozovnice, brezplačno možnost dodatnega izobračevanja in socialno podporo v vičini 380 eur po osebi. In ne ne bo se obregnil v svoj sistem, primer pred nekaj časa sem se pogovarjal z enim izučenim pekom ki je prišel živet v dresden iz frankfurta. Pa sem ga vprašal zakaj ali mu tu boj ugaja pa mi je dejal seveda ne ampak plača je v dresdenu nižja za cca 100 eur ampak s to plačo lahko tukaj preživim medtem ko pa si v frankfurtu ne morem privočšiti ne stnovanja ne stroškov. In potem se človek vpraša kaj meni tale seba iz Pegida ali so za to krivi muslimani, tujci ? Ja po njihovem seveda-In nenazadnje minimalna plača ki so jo uzakonili je edino pravilno kajti s tem je država prestavila del izplačil na delodajalca ki je koval dobiček na račun plač. Ljudje so dobivali po 400 eur na mesec za delo medtem ko jim pa je država primaknila še dodatnih 480 eur da so sploh lahko normalno dostojno živeli. in kaj so sedaj peki in podobni naredili dvignili cene za 50-100% ker morajo pač dati višje plače ??? Tegale gibanja mislim da ne bodo mogli več kar tako ustaviti in samo strah je lahko nemce ko se bo zgodovina začela ponavljati.
mr.wu
13. 01. 2015 23.18
+4
dannyer 13.01.2015 19:23:35 7 92eu levi širijo ksenofobijo nad svojimi so nestrpni nad svojimi ljudi . pravi rasisti so tisti ki so proti pagidi .to so ljudje ki so nestrpni in podpirajo genocid in ne demografija kaže da bodo nemci v manjšini in to so dejstva . tisti nasprotniki so pa sramota za svoj narod . @--Spoštovani, Komentiranje na naših portalih je moderirano in deluje v skladu s pravili, ki določajo njihovo objavo.Vaš komentar ni v skladu s temi pravili in smo ga zato tudi izbrisali. Izbrisan komentar: ti si pa sramota ljudskega rodu
dannyer
14. 01. 2015 12.42
+1
aki10
13. 01. 2015 22.48
-9
Ne, jaz nisem Charlie! Jaz sem ukradena, zavzeta Palestina! Jaz sem uničena Gaza! Jaz sem bombardirana Sirija! Jaz sem lačna, izmasakrirana Afrika! Jaz sem razdeljeni Kurdiastan! Jaz sem osvojena Čečenija! Jaz sem pozabljena Burma! Jaz sem zavzeti Afganistan! Jaz sem potlačen Egipt! Jaz sem z uranom bombardirani Irak! Jaz sem fragmentirana Libija! Jaz sem mučeni in pozabljeni Gvantanamo! Jaz sem s krvjo natopljena Srebrenica in BiH! Jaz sem več kot 1,5 milijona mrtvih muslimanov kateri so ubiti v zadnjih 15 letih od krvavih rok zahodnih sil! Ne, jaz nisem Charlie!
MaunelNeuer
14. 01. 2015 01.20
+7
aki10
13. 01. 2015 22.44
-13
Glede karikature: Jasno je kot beli dan, da bodo Muslimani užaljeni in bodo zamerili tistim, ki so risali karikature. Večina Muslimanov bo ta protest ali nestrinjanje izrazila drugače in ne s silo, saj Islam nima nikakršne veze z nasiljem, ampak potem pa so tu skrajneži, ki pa na tak način (na žalost) izražajo svoj protest žaljivim karikaturam. Kaj jim je treba še naprej provocirat, ko bodo pa spet udarili bo pa zopet cel svet kazal s prstom na Muslimane, nihče pa se ne vpraša kaj je te skrajneže pripeljalo do takšnih dejanj. Sam sem Musliman in strogo obsojam kakršno koli nasilje ali terorizem, toda nikomur ne mislim dopustiti, da se norčuje in žali mojo vero (ne skrbet, ne bom nobenga ubil, saj to moja vere ne dovoljuje)! Nikoli nisem bil nestrpen do nobene vere in tako sem tudi vzgojen bil doma. Držim se načela, ki je tudi eno izmed načel Islama "Rad imej svoje, spoštuj tuje".
semtvojavest
13. 01. 2015 22.50
+21
drugače je ravno danes najbolj priznani nemški islamski teolog dejal da naj se nehamo slepiti - islamski terorizem IMA vezo z islamom. Je pa še rekel da je predvsem na vas muslimanih da uredite zadevo, kajti zaradi posameznikov ravno vi trpite najbolj... kar se tiče karikatur - z njimi žalijo vse religije, ne samo vaše... je pa tako, da je v demokraciji vse dovoljeno če ni posebej prepovedano. žal
Brakedirt
13. 01. 2015 22.59
-7
Slo je ena unikatna drzava, prvo se spopadajo levi in desni,sedaj so zamenjali temo in se ukvarjajo z drugacnimi, medtem jim pa drzava tone.Me veseli da zivim v drzavi ki spostuje razlicne kulture.V nasem bloku imam za sosede tako nemce kot muslimane in se par drugih narodnosti in nikoli nismo imeli problemov.
semtvojavest
13. 01. 2015 23.50
+5
Brakedirt, saj ne da nimaš čisto realne slike o stanju v državi. Priporočam ti da enkrat malo potuješ in si ogledaš tudi druge dežele... ni vse Bavarska, a veš... s polno ritjo je lahko srat
Brakedirt
14. 01. 2015 00.02
-3
s polno ritjo je lahko srat .. vprasi se koliko denarja gre iz Bavarske na sever,najvec v Berlin? In to gre sedaj tudi iz mojega zepa.Oni pa z minusom protestirajo.Sicer pa sem zivel leta 1970 s starsi v Ahrensburgu,Hamburgu.Zato ne ti meni naj potujem
semtvojavest
14. 01. 2015 00.15
+4
ja, kar še zmeraj ni bivša vzhodna Nemčija in tamkajšnje razmere danes.
troll235
13. 01. 2015 22.27
-9
Zanimiv kolk ste vsi proti priseljencem zravn bi pa vsi mel šihte po avstriji in nemčiji... Ni problem priseljenec (običajno) problem rata takrt k nek priseljenec neki želi al pa neki narobnga nardi... Takrt ni več človk ampak rata musliman, albanec turk pakistanc bolgar rom... Sj zdej boste vsi rekl: tam se je rodil, tam naj vstane... Ni problem bit glasn k si evropecj, delaš za dnar od 700 eur - 3000 eur (nemci kšni) Ka pa ti nardiš če si rojen v neki revščini kjer ni niti za kruh, po možnosti še vojna... Valda da vse kar hočeš je da prideš vn iz tega, greš v tujino kjer so cajti lepši si najdeš job in se akumuliraš, medtem ko to pač nekaterim ne rata, al pa jih še una država zbada zato k so pač to lohk neki romuni pakistanci albanci al pa črnci al pa muslimani kar hočte in pol se jim tam strena... Tud mene bi pomoje raskurl če bi šu v neko državo kjer so ljudje druge vere in rase kokr jest in bi me zarad tega obsojal, vas neb???
troll235
13. 01. 2015 22.28
-8
govorim da si rojen, živiš in delaš v predelu razvite evrope
Brakedirt
13. 01. 2015 22.32
-2
troll235
13. 01. 2015 22.39
-6
po en stran je to problem, po drug sm pa veseu da jim ni, ker to pomen da še nikol niso bli v taki situaciji da bi mogl zapustit svojo deželo, družino vse kar so kdaj vidl in nekje začet znova...
Brakedirt
13. 01. 2015 22.43
-4
Tem pacijentom tukaj bi priporocil da pustijo pegido na miru in se nehajo vmesavati v nemske zadeve.Ustanovite svojo skupino v slo in potem nabijajte.
semtvojavest
13. 01. 2015 23.47
+3
vam bogatim "bavarcem" verjamem da je težko razumeti vsakdanje težave vzhodnega Nemca...
Brakedirt
14. 01. 2015 00.05
-1
Jaz sem si nasel najbolj primerno mesto za mene in mojo druzino,ker sedaj res lepo zasluzimo za razliko od prej pa mojo bogo placo od 500€ pri meckatorju...
semtvojavest
14. 01. 2015 00.10
+5
se pravi da je rešitev preprosta - povsod kjer gre ljudem slabše kot pri vas naj se preselijo k vam in problem bo rešen, a ne? aja, pa še svoje kulture lahko obdržijo, saj itak ne bo nesporazumov
Brakedirt
14. 01. 2015 00.29
-1
eh a ves kaj,grem spat ker moram zjutraj v sluzbo vi pa zacnite resevati svojo drzavo ce ne boste ostali brez plac.
semtvojavest
14. 01. 2015 00.30
+5
je pa fajn videt da te skrbi za Slovenijo. pa lahko noč
Injektor
13. 01. 2015 22.03
+5
Kaj je pa to za bolanega naslova novice?
dannyer
13. 01. 2015 21.40
+12
vsa pameten razgledan človek z odprtim očmi bo podprl pegido saj se zavzema za red in ne za ....................
1adler
13. 01. 2015 21.33
+21
Merklova jih naj kar ima,mi jih ne rabimo
Brakedirt
13. 01. 2015 21.43
-16
Vidim da ste danes na tej strani sami nacionalisti ki ne priznavate drugih ver in nacionalnosti.Zalostno.
semtvojavest
13. 01. 2015 21.49
+11
še enkrat - ti si tisti ki je nestrpen do vseh ki ne delijo tvojega mnenja. zaenkrat je še svoboda govora in lahko rečeš da se strinjaš s programom pegide. ko bo pa tvojo hčerko napadla "samooklicana islamska milica" ker je pila alkohol ali ker nosi krilo se pa kar na Merklovo obrni. prav tako ko bo prej omenjena milica pretepla kakšnega tvojega kolega ker je gay, ali ker je oblečen kot hipster. aja, tebe napadajo samo podporniki pegide...
Brakedirt
13. 01. 2015 21.56
-7
Ve se kaksni so zakoni,se pa za razliko od slo vsaj spostujejo.
semtvojavest
13. 01. 2015 22.01
+9
??? o čem ti to??? :D kaj ti res samo cez okno gledaš dogajanje na ulici, ali se kdaj sprehajaš tudi po kakih "stranskih ulicah", recimo ko pade mrak... aja, ponoči nimaš kaj hoditi zunaj, saj smo vendar v Evropi a ne?
Brakedirt
13. 01. 2015 22.06
-8
Glede da sem se vedno tujec tukaj me ni se nobeden nagovoril s tujec ali kaj podobnega.Imam mnogo prijateljev in ja ce te zanima hodim tudi ponoci okoli. Vam je pegida vrgla pesek v oci in vas bodo gledali samo tako dolgo dokler vas potrebujejo.
semtvojavest
13. 01. 2015 22.24
+7
v tvoje dobro - nehaj se blamirati in si preberi njihov program, potem pa lahko naprej razpravljava kaj konkretno te moti. dokler pa ne poznaš programa in nasedaš medijem pa žal. še zadnjič - zadeva je evropska, ne samo nemška. če te pa tako moti da si tujec v tuji deželi, zakaj potem vztrajaš in hočeš prepričati cel narod da te morajo sprejeti takega kot si? a ni to spet neko vsiljevanje svoje kulture in podrejanje njihove tvoji? jaz kamor pridem se prilagodim, če mi pa kaj ni všeč pa lahko grem od koder sem prišel - s to miselnostjo še nikjer nisem imel težav. dejstvo je da grem v tujino ker mi doma ni všeč, torej grem tja kjer mi je všeč in se lažje prilagodim.
Brakedirt
13. 01. 2015 22.27
-7
verjemi mi da poznam program NDP-ja in mi ti tukaj ne mores soliti pameti.
Brakedirt
13. 01. 2015 22.30
-8
Jaz sem se prilagodil nemski kulturi in nacinu zivljenja.Sprejemam vse tako kot oni mene in mi eni nacisti ne bodo vbijali njihove ideologije v glavo.
semtvojavest
13. 01. 2015 22.40
+7
jaz govorim o programu pegide, kaj nabijaš ves čas s temi nacisti in ndp-jem ki so ga/ga bodo prepovedali?!? vidiš, ravno razne prepovedi rodijo nove probleme. če si se prilagodil nemški kulturi in načinu življenja se pa itak nimaš kaj bat, ker take imajo radi
Brakedirt
13. 01. 2015 22.50
-8
Pa kaj je pegida oz kdo jo je ustanovil? to ti je eno in isto.
semtvojavest
13. 01. 2015 22.59
+8
hruška in jabolka - oboje je sadež, ni pa isto
Brakedirt
13. 01. 2015 23.04
-8
NDP je ustanovil pegido, pa pusti sadje na miru ker vidim da se ne razumes najbolje v sadjarstvo.
semtvojavest
13. 01. 2015 21.09
+15
"želim pokazati, da večina Nemcev ne podpira prepričanj PEGIDE" ...zanimivo pri tem pa je, da večina Evropejcev (ki niso usmerjeni skr.. ajno levo) podpirajo prepričanja PEGIDE... tisti ki protestirate proti PEGIDI se ne zavedate, da bo isl. .amiz..aci je Evrope enkrat potrkala tudi na vaša vrata, ko vam bodo pokazali svojo hvaležnost za vašo podporo - ne bo sv obode govora, vpeljano bo š.e ri..ats ko pravo, ženske bodo br ez pr.avic, z isto sp..olni mi si lahko predstavljate kaj se bo zgodilo itd. Če ne verjamete si poglejte kak video na yout .ube iz Velike Britanije, Švedske, Danske, Belgije, Nizozemske, Francije,... kjer že zdaj po ulicah paradirajo sa. moo klicani varuhi is ..la ma in ter..ori. zi.r ajo ljudi.
dannyer
13. 01. 2015 21.27
+14
50 % nemcev po javno mnenjski raziskavi podpira pegido vsi so nemci halooooooooo .to je enako kot da bi rekel vsi vozimo ferrarija .
1adler
13. 01. 2015 21.32
+3
Brakedirt
13. 01. 2015 21.37
-10
pegida steje 35.000 ljudi. A to je za tebe 50% ?
semtvojavest
13. 01. 2015 21.52
+9
ne grejo vsi na ulice, oziroma se bojijo iti ven zaradi nasprotnikov (ker niso vsi ravno "peace scena")
Brakedirt
13. 01. 2015 21.59
-10
A mi lahko poves ali je ze kdo fizicno napadel privrzence pegide? ce se bojijo iti ven?
semtvojavest
13. 01. 2015 22.28
+9
lahko, vendar ne bom, ker je lažje če si pogledaš celotni njihov pohod. že to da ti fizično ne dovolijo da bi se udeležil tovrstnih shodov pove vse o njihovih "mirnih, tolerantnih in odprtih" nasprotnikov. ker če ti fizično onemogočijo da bi sploh lahko prišel na zbirno mesto je logično da se jih zbere samo nekaj in potem je zadeva odpovedana. in potem Afajevci spet slavijo zmago...
Brakedirt
13. 01. 2015 22.37
-9
Da te potolazim,saj bodo kmalu prepovedali NDP in s tem bo padla tudi pegida.
semtvojavest
13. 01. 2015 22.43
+11
ja, problem islamizacije Nemčije in ostale Evrope bo pa ostal. ampak resnejše probleme bodo pa občutili naši otroci. in to vse samo zato ker vas nekatere še zmeraj preganjajo "naciji" (ki so itak povsod po svetu, ne samo v Nemčiji). pa dobro jutro
Brakedirt
13. 01. 2015 23.02
-10
Turkov je v nemciji 4,8%. O kaksni islamizaciji ti sanjas?
semtvojavest
13. 01. 2015 23.41
+8
kot da so tu samo Turki... poleg tega pa sam veš da so eno uradne številke, drugo pa realnost... primerjaj kako je izgledala družba pred npr. 20 leti, in kako izgleda danes. so tudi pred 20 leti na ulicah delili korane in javno spreobračali ljudi v islam? je bilo na ulicah toliko zakritih žensk kot danes... če so to sanje, potem ne vem kaj boš rekel čez 20 let ko se zbudiš
semtvojavest
13. 01. 2015 20.47
+10
skrajne levičarske organizacije izvajajo zločin nad svojimi ljudmi! V bistvu so najbolj nasilni in nestrpni ravno nasprotniki PEGIDE, kar je lepo vidno tudi v vseh videjih. Poleg tega je PEGIDA zaradi priljubljenosti prerasla v evropsko gibanje. V Sloveniji se zaenkrat na srečo še ne zavedamo kaj nas kot Evropejce čaka. Merklova je pa itak izgubila vso kredibilnost
Brakedirt
13. 01. 2015 21.20
-8
Vse kar ti lahko napisem je da nimas pojma o pojmu.
semtvojavest
13. 01. 2015 21.23
+7
sem vesel da ga imaš vsaj ti, ki lepo udobno sediš doma na kavču in vidiš svet le na televiziji
Brakedirt
13. 01. 2015 21.27
-6
Oprosti,zivim v Nemciji in lahko cez okno opazujem dogajanje za razliko od tebe.
semtvojavest
13. 01. 2015 21.31
+6
ziher živiš v Neuköllnu... aja, saj si napisal "cez okno". se opravičujem :D in nisi edini ki živi v Nemčiji...
Brakedirt
13. 01. 2015 21.35
-7
potem ves da so v pegidi nacisti ki se skrivajo pod to organizacijo?
semtvojavest
13. 01. 2015 21.42
+4
imaš prav, vsi so nacisti - vseh najmanj 25.000 ki se jih je zbralo v Dresdnu in tudi vsi ostali ki ne grejo na ulice. je pa po drugi strani logično da se tudi naciji strinjajo s programom pegide, se ti ne zdi? to je isto kot bi rekli da so med tistimi ki so proti pegidi samo pravi Nemci. Sem prepričan da jih je velika večina tujcev, kar je pa tudi logično. In v Nemčiji res ni težko zbrati 100.000 ljudi (večina priseljenskega porekla) ki bodo proti pegidi.
Brakedirt
13. 01. 2015 21.46
-7
Poglej si kdo so vodje pegide.Prvi je bil obsojen za nasilje in promet z drogami.Ostali clani so iz NDP-ja katere obstoj je pod vprasanjem glede prepovedi, ostali so se pa prikljucili sele pred kratkim.
semtvojavest
13. 01. 2015 21.57
+5
imaš prav, ostali politiki so vsi čisti... ker kriminal belih ovratnikov kjer se kradejo družbeni milijoni je pa sprejemljiv... to seveda ni opravičilo! Žalostno je namreč ravno to, da morajo taki s kartoteko opozarjati na probleme družbe - zaradi katerih so najverjetneje tudi postali taki kot so... samo razmišljam
Brakedirt
13. 01. 2015 22.10
-7
Vem o cem govorim ker sem imel tukaj v nemciji pred leti bliznje srecanje z nacisti, so mi vzeli pasos in me sprasevali ce delam tukaj in takrat na sreco se nisem tako da sem jo odnesel samo s podpludbami.In zdaj vi tukaj navijate za take?
semtvojavest
13. 01. 2015 22.31
+6
od nacijev dobiš tudi če si nemec drugače. Vzroke za "pojav/razrast nacijev" je treba iskati drugje, morebitna prepoved pegide sigurno nebi pripomogla k zmanjšanju števila le teh. je pa tvoj primer dokaj redek pojav glede na ostale številne vsakodnevne primere s strani drugih skupin
POWER2thePEOPLE
13. 01. 2015 20.44
+6
Kaj pa Kitajci, Azijci ko jih je iz dneva v dan vedno več? No, razlika med priseljeci iz bližižnjega vzhoda in daljnjega vzhoda pa vendarle mora biti v KULTURI, ETIKI, MORALI in NAJVEČ V VERI, DA JE NAJŠTEVILČNEJŠI NAROD V EU SKORAJDA POPOLNOMA NEOPAZEN IN ŠE VEDNO OČITNO POLITIČNO KOREKTEN, PRILAGODLJIV, STRPEN, PONIŽEN, NEZAHTEVEN in NEIZSILJEVALSKI, ki edini od vseh priseljencev izven EU spoštuje identiteto in običaje EU.
1adler
13. 01. 2015 20.38
+6
Govori tako,misli pa že drugače