Slovenija

Univerze: Zmanjkalo bo sredstev za predavatelje

Ljubljana, 10. 05. 2012 22.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
24UR ZVEČER
Komentarji
67

Zaradi rezanja v proračunu bodo imele, kot kaže, težave univerze in študenti. Opozarjajo, da bo ponekod zmanjkalo tudi za plače predavateljev. Lahko pa bi se celo zgodilo, da bodo študenti ostali brez možnosti izbranega študija.

Pridružite se uradni strani oddaje 24UR na Facebooku s klikom na

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (67)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

botjabotja
11. 05. 2012 20.23
Predavatelji kova Kordež,Miheljak,Lukšič,...so dokazali, da imamo izšolano stroko...
HooplaToopla
11. 05. 2012 16.32
+3
Bo katoliška cerkev priskočila na pomoč in bodo župniki po mašah skočili še na univerzo za kako uro predavati in pojasniti zadeve.
Nimivseeno
11. 05. 2012 23.39
+1
da je zemlja ploščata in se Sonce vrti okoli nje (to je vsakemu očitno), da je dinozavre bog dal v zemljo, da bi preizkušal našo vero, da je Zemlja stara 6.000 let kot pravi Biblija, da je bog vse ustvaril v šestih dneh, da moramo verovat in ne dvomit, ker tako želi bog, da moramo darovat, ker nam je bilo vse podarjeno, da si bomo z darovanjem cerkvi prislužili večno življenje in lahko smrt (odpustki) ...
Nimivseeno
11. 05. 2012 11.36
+2
Ljudje, ki so največ dosegli izven formalne izobrazbe. Newton: (Vir: Wikipedia). Za delo na kmetiji ni bil pripraven in po priporočilu strica, ki je učil v Cambridgeu, so ga poslali tja študirat. Brez težav, a tudi brez posebnih uspehov je leta 1665 študij končal. Menda je na nekem merjenju moči v znanju končal na 24. mestu. V tistem času so zaradi kuge cambriško univerzo za poldrugo leto zaprli. Preživel je prisilne počitnice v domači vasi. Imel je veliko časa za razmišljanje in tedaj naj bi odkril infinitezimalni račun in splošni gravitacijski zakon ter razstavil belo svetlobo na mavrico. Nek njegov življenjepisec pravi, da »v zgodovini znanosti ni primerov, ki bi jih lahko primerjali z Newtonovimi dosežki« v tem poldrugem letu. (Čeprav je pozneje končal univerzo in pridobil doktorat). Michael Faraday je rodil 22. septembra 1791 v južnem Londonu. Njegova družina ni bila dobrem finančnem položaju in Faraday je prejel le osnovne formalne izobrazbe. Ko je bil 14, je bil vajenec v lokalni knjigoveznici in v naslednjih sedmih letih se je sam izobraževal z branjem knjig o različnih znanstvenih temah. Leta 1812, Faraday je udeležilo štiri predavanja, ki jih je imel kemik Humphry Davy na Royal Institution. (Vir: BBC - History)( Ni imel formalne izobrazbe, pridobil samo častni doktorski naslov). Nikola Tesla: Tesla je šel na študij elektrotehnike na avstrijskem na Politehniki v Gradcu (1875). Medtem ko je študiral na uporabi izmeničnega toka. Nekateri viri pravijo, da je prejel mature stopinj iz univerze v Gradcu. [19] [20] [21] Vendar pa univerza pravi, da ni prejel diplomo in ni nadaljevala po prvem semestru, v katerem je ustavil predavanj. [22] [23] [24] [25] decembra 1878 je Tesla zapustil Gradc. Odšel je v Marburg, (današnji Maribor, v Sloveniji), kjer se je zaposlil kot asistent inženirja za eno leto. Utrpel je živčni zlom v tem času. Tesla je kasneje prepričal njegov oče, da se udeleži Charles-Ferdinand univerzi v Pragi, ki se je udeležil za poletno obdobje 1880. Vendar pa je po očetovi smrti zapustil univerzo in je končal le en mandat. [26].(Vir: Wikipedia) (Nikoli ni končal univerze. )
Nimivseeno
11. 05. 2012 23.44
Oni so, tako kot sem napisal spodaj, indoktrinirani v sistem in niso prispevali ničesar v skupno zakladnico znanja. Za njih velja: Repetitio est mater studiorum.
I G N O R A N T
12. 05. 2012 08.17
mijavci
11. 05. 2012 10.59
+5
Maks Tajnikar Bogomir Kovač in drugi specijalci, če taki predavajo še dolgo ne bomo prišli iz krize.
Jožajoža
11. 05. 2012 12.33
+1
profesorji so si izposlovali preko sindikatov isto plačo. denar, ki ga bodo prejele šole,bolnišnice,sodišča,univerze si bodo razdelili za plače in regrese, ostalo , kar bo ostalo, pa bo namenjeno za študente,dijake,paciente,varovance............torej, za poden od družbe, kot nas imenujejo javni uslužbenci,politiki,današnji boržuji pa žal ne bo ostalo nič
AndrejPaTo
11. 05. 2012 10.51
+1
Ideja, po npr. 5. letih študija začnite študentom zaračunavat. Veliko večnih študentov bo opustilo študij (potrebnih manj profesorjev), tisti vztrajni ampak počasni vam bodo pa denar prinesli.
PolnKontejner
11. 05. 2012 10.35
+3
Tudi jaz bi predaval trem porednim študentkam za 3k neto.
isildur23
11. 05. 2012 10.28
+5
Ukine naj se 1/2 družboslovnih smeri in bo problem rešen.
dot.dot
11. 05. 2012 10.09
+8
No, če bi se študij plačeval bi država privarčevala nekaj 10 miljonov €. S tem, da bi letnik plačali tisti, ki ga ne naredijo. S tem bi bilo nekaj 1000 manj študentov vpisanih, ki dnevno nekaj € stanejo državo samo zato ker jedo na bone. Delat tudi več nebi mogli preko študenta in voila, zaposlili bi se redno = manjša brezposelnost.
KomentarDOO
11. 05. 2012 10.26
+1
Definitivno je študij v Sloveniji velika boniteta, ki se je nihče ne zaveda. Ne samo 1000 manj, ampak okoli 20000 manj! Imel sem sošolcev, da te kap. Šele po treh letih so odšli delat, do takrat pa koristili bone in zapravljali javni denar. V prvem letnik so en izpit naredili in lahko ponavljali. Kasneje so naredili še tri enostavne izpite in zadevo dodatno podaljšali za eno leto, ker so se vpisali v 2. letnik. Včasih so imeli še kakšna super zdravniška opravičila in so izredno ponavljali....skratka vsaj 4 leta so šla v prazno za državo!
dot.dot
11. 05. 2012 17.27
Tukaj se lepo vidi, kaj je dejansko politika... Če se hoče se lahko denar "zasluži" oz. privarčuje na neškodljivih mestih, ampak oni raje tam režejo, kjer se najbolj sindikati upirajo.
KomentarDOO
11. 05. 2012 09.34
+11
3/4 tega ne potrebujemo! Rabimo elektrotehnike, strojnike, gradbenike, zdravnike, veterinarje...
dot.dot
11. 05. 2012 10.10
+6
Če je pa sigurno in dobro plačano delo v javnem sektorju. Bedaki se šolamo za to kar si zgoraj omenil.
KomentarDOO
11. 05. 2012 09.33
+0
No še filozofska fakulteta: Anglistika Anglistika – dvopredmetni/dvodisciplinarni Bohemistika – dvopredmetni/dvodisciplinarni Antični in humanistični študiji Arheologija Bibliotekarstvo in informatika Etnologija in kulturna antropologija Etnologija in kulturna antropologija - dvodisciplinarni Filozofija Filozofija – dvopredmetni/dvodisciplinarni Francistika z romanistiko Francistika – dvopredmetni/dvodisciplinarni Geografija Geografija – dvopredmetni/dvodisciplinarni Germanistika Nemcistika – dvopredmetni/dvodisciplinarni Grški jezik, književnost in kultura – dvopredmetni/dvodisciplinarni Italijanski jezik in književnost – dvopredmetni/dvodisciplinarni Japonologija Japonologija – dvopredmetni/dvodisciplinarni Južnoslovanski študiji – dvopredmetni/dvodisciplinarni Kulture vzhodne Azije – dvopredmetni/dvodisciplinarni Latinski jezik, književnost in kultura – dvopredmetni/dvodisciplinarni Medjezikovno posredovanje Muzikologija Pedagogika in andragogika Pedagogika in andragogika – dvopredmetni/dvodisciplinarni Polonistika – dvopredmetni/dvodisciplinarni Primerjalno jezikoslovje – dvopredmetni/dvodisciplinarni Primerjalno slovansko jezikoslovje – dvopredmetni/dvodisciplinarni Primerjalna književnost Primerjalna književnost – dvopredmetni/dvodisciplinarni Psihologija Rusistika – dvopredmetni/dvodisciplinarni Sinologija Slovakistika – dvopredmetni/dvodisciplinarni Slovenistika Slovenistika – dvopredmetni/dvodisciplinarni Sociologija – dvopredmetni/dvodisciplinarni Sociologija kulture Splošno jezikoslovje – dvopredmetni/dvodisciplinarni Španski jezik in književnost – dvopredmetni/dvodisciplinarni Umetnostna zgodovina Umetnostna zgodovina – dvopredmetni/dvodisciplinarni Zgodovina Zgodovina – dvopredmetni/dvodisciplinarni Zahodnoslovanski študiji
BaGr67
12. 05. 2012 16.23
S česa si pa ti ruknu"na izpiih mislm"na FF?
KomentarDOO
11. 05. 2012 09.30
+4
Seveda je tako, da ni denarja, ker se norčujejo nekatere fakultete. FDV je že dolgo leglo nesposobnosti, filozofska fakulteta lahko ukine pol programov, ekonomistov imamo več kot preveč...nebi govoril o Kranjski organizaciji dela.... Enkrat bi bilo potrebno zastaviti, kaj res v Sloveniji potrebujemo. Tistega kar ne potrebujemo pa naj bo razpisanega minimalno. Samo poglejte kakšne neumne programe ima FDV: Analitska politologija Analitska sociologija Družboslovna informatika (visokošolski in univerzitetni program) Evropske študije – družboslovni vidiki Komunikologija – medijske in komunikacijske študije Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi Kulturologija Mednarodni odnosi Novinarstvo Politologija – analiza politik in javna uprava Politologija – obramboslovje Sociologija – kadrovski menedžment
loden
11. 05. 2012 09.02
+0
V turizem in kulturo je bilo vloženih čisto preveč milijonov glede na to, koliko so/smo vsi skupaj na koncu od tega iztržili. Nekaterim še vedno ni jasno, da je treba iz vloženega denarja USTVARITI NOVO VREDNOST, ne ga pa samo zapraviti.
saintjozef
11. 05. 2012 09.19
+0
Ma ne sekiraj se. Teološke pralnice nimajo težav. In Kristusov pasijon bo.
saintjozef
11. 05. 2012 09.35
Marinaconti. Nikomur ni uspelo meni oprat možganov. Ko so JJ zavrnili v ZKS, sem jaz njihovo ponudbo odklonil.
botjabotja
11. 05. 2012 20.25
Species
11. 05. 2012 08.59
-2
Moj predlog: uvedba šolnin, skupaj z uvedbo ugodnega kreditiranja za šolnine. Pa seveda še tole: šolnine na študijskih smereh, za katere se ve, da je kasnejša zaposlitev v domeni znanstvene fantastike (kulturologi, še en nov miljon ekonomistov, filozofi ipd) morajo biti neprimerno višje od šolnin na smereh, kjer kadre nujno potrebujemo (strojništvo, medicina, farmacija, različne naravoslovne usmeritve ipd).
nixion
11. 05. 2012 20.05
+0
JanZiska
11. 05. 2012 08.54
+1
Če primerjaš slovensko visoko šolstvo s delom v podjetju hitro ugotoviš, da gre za podjetje, ki dela zastarele, nekvalitetne proizvode brez dodane vrednosti, zaposlenci in management pa si, kljub velikim izgubam in preteči insolventnposti, izplačuje fenomenalne nagrade.
tomi.passion@gmail.com
11. 05. 2012 07.45
+23
Prvič, to je laž, saj gre zgolj za ustvarjanje psihoze v državi. Pa če tudi bi res zmanjkalo denarja, ga bo tam, kjer so neproduktivni in zgolj in samo zapravljajo. Velik del našega šolstva je nefunkcionalen in neproduktiven. Primer je FDV, ki producira največ nezaposljivega kadra, poleg tega pa gre zgolj za pralnico možganov in ne neko kakovostno izobraževalno okolje.
loden
11. 05. 2012 08.59
+4
Bravo. Najlažje je reči, mi potrebujemo toliko desetin milijonov za to, da lahko delamo. Kje in kakšni so pa REZULTATI, pa nikogar več ne zanima.
Aumorium
11. 05. 2012 02.03
+14
Tak je, jaz sn pobegnil na študij v London. Sicer plačujem relativno visoko šolnino, bom pa magister farmacije v naslednjih dveh letih in službo imam že zrihtano. Problem večnih študentov v Angliji ne obstaja, ker je enostavno predrago. Slovenija naj uvede šolnino pa se bomo hitro rešili nesposobnih večnih študentov, ki študirajo samo zato, da iskoriščajo svoj status. Tisti ta pridni, ki si pa res želijo študirati pa bojo že našli način, da financirajo svoj študij. Pa da ne bi kdo rekel, da si njegova družina tega ne more privoščiti. Sam izhajam iz družine kjer je mama brezposelna, oče pa tud nima neke plače. Sam sem se zakreditiral kasneje pa dobil štipendijo. V vladi pa itak sedijo neizobražene opice, ki nimajo pojma kak vodit državo. Ali kompletno menjat vlado pa postavit gor sposobne mlade ljudi, ki imajo zagon in ideje ali pa bo država kmalu razpadla. Žal ne vidim prihodnosti v naši državi, tak da začnite pakirat kovčke. Ampak pozor, tudi v Angliji ni z rožicami postlano.
wizeman
11. 05. 2012 08.04
+8
Nima vsak možnosti plačati si dragi študij in niso vsi visokointeligentni študentje iz bogatih družin - daleč od tega. Vemo, da samo s štipendijo ni mogoče shajati. zardi teh vzrokov je tvoj predlog o šolninah neresen in egoističen. Bi pa del ali kar večino tega problema, ki ga navajaš (status samo zaradi bonitet) rešil zakon o malem delu. Kaj se je zgodilo z njim pa tudi vsi vemo.....
Tonček Balonček
11. 05. 2012 08.09
+0
PA kaj pa imaš od tega stausa, itak alhko samo dvakrat ponavljaš. Če pa iamš mesečno karto cenejšo pa to itak ni kak privilegij, časti JAnković. Če si pa zd. zavarovan kot študent ali pa kot občan pa itak ni večje razlike.
hoho123
11. 05. 2012 09.06
+6
Aumorium, verjetno hodiš na kakšen gnil faks, ker v Angliji, če hočeš iti na "prestižen" faks moraš imeti veliko pod palcem. Ne zavajaj.
Aumorium
11. 05. 2012 09.47
+0
Hoho123, priporočam, da se malo pozanimaš preden izjaviš neumnost. Vsi faksi v Angliji imajo enako šolnino. Isto bi plačal, če bi študiral na Oxfordu ali pa na faksu, kjer študiram. Letna šolnina je 3350 funtov (
Aumorium
11. 05. 2012 10.04
+1
Marinaconti, si tipičen primer slovenske neprivoščljivosti, ki ne pozna meja. Kot sem omenil, moja familija ima povprečen dohodek. Denar smo
nixion
11. 05. 2012 20.09
+1
Aumorium, kaj se ti sploh vtikaš v slovensko šolstvo ko pa si v Anglijo pobegnu???
Buena Vita
11. 05. 2012 01.43
+19
300 EVROV RAČUNAJO PROFESORJI RAZISKOVALNO URO,RAZISKUJEJO V VEČINI SAMO NEKAKŠNE ANKETE ZA KATERE POŠLJEJO ŠTUDENTE NA CESTE,PO DOMOVIH,PO HIŠAH, ŠTUDENTJE SAMI PLAČAJO KOPIRANJE ANKETNIH LISTOV,GORE PAPIRJA JE STROŠEK ŠTUDENTOV, TOREJ,,,,KASIRASAMO BAGRA ZA NIČ OD NIČA NAJ POKAŽEJO PROGRAME ,NAJ ZAGOVARJAJO TRŽNE PROGRAME IN DENAR BO,ZA KLOBASARJENJE GA NI IN NEBO
rekapaka
11. 05. 2012 04.26
-3
Buena Vita Zdaj mi greš pa že na jetra s temi tvojimi velikimi črkami! Preberi malo o internetu. Velike črke pomenijo dretje. Če si to ne daš dopovedati potem si drekač ali pa potencialna volilna baza SDS!
Tonček Balonček
11. 05. 2012 08.11
+1
Buena Vita, bene fantazirak,j, ker verjetno nikoli nisi nič dopštudirala. Univerza ni tovarna,, kakšni tžni programi? Komu naj pa prodajajo anatomijo, matematiko ali kemijsko računanje, Jurija Dalmatina... Naj na Teološki fakulteti tržijo raziskave MArijinega vnebovzetja ali kaj?
loden
11. 05. 2012 09.04
+1
Normalo in upravičeno je pričakovati od izobraževanja neke rezultate, ki bi se kazali v razvoju in napredku celotne družbe.
botjabotja
11. 05. 2012 20.26
anzi_mahackala
11. 05. 2012 01.26
+2
studij ni le pridobitev izobrazbe, temvec postanes clovek (tak naj bi bil) ampk pri novodobnih studentih, zmanjkuje solidarnosti, zavesti in se kaj. ni pomembno pa naj gredo v tujino, kjer bodo njihovi morebitni potenciali lahko uresničeni in ne zatrti kot tukaj.
choco_muffin
11. 05. 2012 01.50
+12
Uh, vi starodobni študentje ste pa bili tako popolni, da še velikih začetnic ne znate postavljati, če lahko sodim ostale po tebi. Sicer pa, vaša generacija nas je pripeljala do sem. Mi, ki danes študiramo, bomo čistili za vami še pol stoletja...Kot zgleda vaši generaciji primanjkuje solidarnosti, saj vi mladim ne daste prostora in zažirate naša delovna mesta še 10 let za tem, ko bi že lahko bili v penzionu.
Nimivseeno
11. 05. 2012 07.34
+3
Res je, zelo si mlad in naiven čoko. Pravilno postavljene velike začetnice ti ne bojo prinesle inovacij s katerimi se tako rado poistoveti izobrazba, hkrati pa pozablja, da so velike inovacije prišle od ljudi, ki so znali razmišljati izven danih okvirjev izobrazbe (Primer: Farraday (sploh ni imel formalne izobrazbe), Newton (se je izobraževal sam doma) , Einstein ...)
Species
11. 05. 2012 08.54
+3
Res je, da za velika odkritja takorekoč moraš biti sposoben razmišljati izven nekih splošnih okvirjev. Zgodbice o neizobraženih genijih, ki so izumili pomembne reči pa so - v glavnem - zgolj zgodbice. Faraday, ki ga omenjaš, je res začel kot samouk, potem pa se zaposlil kot pomočnik H. Davyja na Kraljevem inštitutu v Angliji in tam tudi pridobil nova znanja, kasneje je celo postal vodilni na taistem inštitutu. Einstein je študiral ( in tudi doštudiral) v Švici; Newton je študiral na univerzi v Cambridgeu (doma pa je bil dobro leto, ker so zaradi kuge vmes za nekaj časa univerzo zaprli...)
Nimivseeno
11. 05. 2012 11.18
Newton: (Vir: Wikipedia). Za delo na kmetiji ni bil pripraven in po priporočilu strica, ki je učil v Cambridgeu, so ga poslali tja študirat. Brez težav, a tudi brez posebnih uspehov je leta 1665 študij končal. Menda je na nekem merjenju moči v znanju končal na 24. mestu. V tistem času so zaradi kuge cambriško univerzo za poldrugo leto zaprli. Preživel je prisilne počitnice v domači vasi. Imel je veliko časa za razmišljanje in tedaj naj bi odkril infinitezimalni račun in splošni gravitacijski zakon ter razstavil belo svetlobo na mavrico. Nek njegov življenjepisec pravi, da »v zgodovini znanosti ni primerov, ki bi jih lahko primerjali z Newtonovimi dosežki« v tem poldrugem letu.
Nimivseeno
11. 05. 2012 11.19
Newton: (Vir: Wikipedia). Za delo na kmetiji ni bil pripraven in po priporočilu strica, ki je učil v Cambridgeu, so ga poslali tja študirat. Brez težav, a tudi brez posebnih uspehov je leta 1665 študij končal. Menda je na nekem merjenju moči v znanju končal na 24. mestu. V tistem času so zaradi kuge cambriško univerzo za poldrugo leto zaprli. Preživel je prisilne počitnice v domači vasi. Imel je veliko časa za razmišljanje in tedaj naj bi odkril infinitezimalni račun in splošni gravitacijski zakon ter razstavil belo svetlobo na mavrico. Nek njegov življenjepisec pravi, da »v zgodovini znanosti ni primerov, ki bi jih lahko primerjali z Newtonovimi dosežki« v tem poldrugem letu. Michael Faraday je rodil 22. septembra 1791 v južnem Londonu. Njegova družina ni bila dobrem finančnem položaju in Faraday je prejel le osnovne formalne izobrazbe. Ko je bil 14, je bil vajenec v lokalni knjigoveznici in v naslednjih sedmih letih se je sam izobraževal z branjem knjig o različnih znanstvenih temah. Leta 1812, Faraday je udeležilo štiri predavanja, ki jih je imel kemik Humphry Davy na Royal Institution. (Vir: BBC - History) Einstein: Imel formalno izobrazbo, vendar se ni mogel zaposliti kot profesor fizike in začel delati na patentnem uradu. Nikola Tesla: Tesla je šel na študij elektrotehnike na avstrijskem na Politehniki v Gradcu (1875). Medtem ko je študiral na uporabi izmeničnega toka. Nekateri viri pravijo, da je prejel mature stopinj iz univerze v Gradcu. [19] [20] [21] Vendar pa univerza pravi, da ni prejel diplomo in ni nadaljevala po prvem semestru, v katerem je ustavil predavanj. [22] [23] [24] [25] decembra 1878 je Tesla zapustil Gradc. Odšel je v Marburg, (današnji Maribor, v Sloveniji), kjer se je zaposlil kot asistent inženirja za eno leto. Utrpel je živčni zlom v tem času. Tesla je kasneje prepričal njegov oče, da se udeleži Charles-Ferdinand univerzi v Pragi, ki se je udeležil za poletno obdobje 1880. Vendar pa je po očetovi smrti zapustil univerzo in je končal le en mandat. [26].(Vir: Wikipedia) Takih zgodbic je še ogromno.
Nimivseeno
11. 05. 2012 01.22
+10
Izobrazba je mit. Desetletja hodiš v šolo, tam te nekaj naučijo, veliko indoktrinirajo (sedi pri miru, ne klepetaj, ponavljaj to, kar učitelj pove, ne ugovarjaj ...), ko pa prideš ven pa ne moreš najti dela.
choco_muffin
11. 05. 2012 01.41
+8
Izobrazba je mit? Dober izgovor za tiste, ki se vam ni dalo učiti in ste v parkih medtem, ko so se drugi učili, popivali. Izobrazba je motor naše družbe. To, da je naš izobraževalni sistem zanič, vemo vsi, vendar za to nismo krivi študentje. Dela pa se ne najde zato, ker ga enostavno ni. Zakaj ga ni? Ker ni dovolj novih podjetij. Zakaj jih ni? Zato, ker za ustanovitev podjetja rabiš kapital. Zakaj ni kapitala? Ker banke ne dajo kreditov itd.
Nimivseeno
11. 05. 2012 07.26
+11
Poglej si (Noam Chomsky - Global Hegemony_ the Facts_ the Images_ April 20_ 2011.), da boš razumel, kaj sem hotel povedat. Strinjam se, da je znanje potrebno za napredek, vendar sklepam glede na odgovor, da si zelo mlad in naiven. Magister obramboslovja se preživlja z igranjem trobente na pogrebih. (Vir: 24ur) Ko potegneš črto je na koncu dneva važno samo, ali si nasitil sebe in otroke, si plačal položnice ...itd. To lahko storiš brez izobrazbe, če imaš iznajdljivost in podjetnost, lahko pa ne moreš narediti niti z izobrazbo (pa ni to tvoja krivda), če si tak kader, ki ga nihče ne bo zaposlil. Imam 7. stopnjo izobrazbe, vedno me je zanimalo znanje in ne stopnja izobrazbe.
Žuža88
11. 05. 2012 00.50
+23
Sploh ni nič narobe z varčevanjem v izobraževanju, samo lotili so se ga spet z narobnega konca. Naj začnejo kaznovat ljudi, ki so na fakse vpisani samo zaradi statusa, s čimer izkoriščajo državo, in bomo prišparali ogromno. Če študenta ni v celmu letu na niti en izpit mu izročite kazen prepoved vpisa na faks in položnico za 2000€, pa bodo kar naenkrat prazni faksi. Pol se naj pa vpisujejo na izredne programe in plačujejo za status....
anzi_mahackala
11. 05. 2012 01.28
+7
se strinjam, tiste ki izkoriscajo status, denar vrnit in vzpostaviti metode preverjanja prisotnosti in aktivnega dela. Ne le evidenca.
MEDKO
11. 05. 2012 07.35
+1
ja a niso govorili o številu celo 30.000, da je takih? Groza