Slovenija

SLS: Organizator proslave se mora opravičiti

Ljubljana, 24. 06. 2012 10.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

SLS se kot vladna stranka opravičuje za zaplet ob proslavi dneva državnosti. Menijo, da se mora organizator proslave opravičiti zaradi izključitve praporov določenih veteranskih združenj.

Proslava - dan državnosti - 5
Proslava - dan državnosti - 5 FOTO: Aljoša Kravanja

Kljub resni gospodarski krizi je bila v zadnjih dneh v ospredju ideološko obarvana selektivna izbira veteranskih organizacij, ki jih je organizator povabil na petkovo proslavo ob dnevu državnosti.

Opozicijo je dodatno razburil govor voditelja proslave, igralca Jerneja Kuntnerja, ki pravi, da je govor le prebral, ne ve pa, kdo ga je napisal. V Pozitivni Sloveniji so ocenili, da bi bilo primerno, da se vlada opraviči, koalicijske stranke, ki naj ne bi odpirale ideoloških tem, pa opredelijo do škandalozne manipulacije.

"SLS se kot koalicijska stranka in članica vlade opravičuje za ta neljubi zaplet, ki je povsem po nepotrebnem vznemiril in razdvojil javnost," so danes zapisali v SLS, kjer menijo, da se mora operativni organizator proslave zaradi izključitve praporov določenih veteranskih združenj opravičiti. V SLS državljankam in državljanom želijo, da državni praznik preživijo "samostojno in neodvisno od dnevnih političnih polemik, bolj zrelo kot vsakodnevna politika in povezani v svoji pestri različnosti optimistično usmerjeni v prihodnost naše skupne države in družbe".

Toda generalni sekretar vlade Božo Predalič, vodja koordinacijskega odbora, ki je organiziral proslavo, včeraj ni bil istega mnenja. Dejal je, da je bilo treba pač razmejiti "zgodovino po odsekih". Ta trenutek se je praznovala slovenska osamosvojitev in temu primerno smo vabili, kar se mi je zdelo povsem korektno in prav, je še poudaril.

Sicer pa je tudi predsednik koalicijske DeSUS Karl Erjavec mnenja, da je govor spodbujal nestrpnost, prvak SD Igor Lukšič pa je ocenil, da vlade, ki deluje izključevalno, ne potrebujemo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (1282)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

GIGI5
26. 06. 2012 09.50
+2
Ko pa začne Rode govoriti o lepih deklicah...
bdso1
26. 06. 2012 23.07
+0
Vem le to,da je rdeča zvezda simbol vojske ,ki nas je leta 45 osvobodila od Nemcev, nato pa takoj okupirala za 46 let!!?? Tega leta je tudi reformirala slovensko vojsko v jugo vojsko!!?? Kateri pa se niso strinjali z ukinitvijo slovenske vojske pa so jih LIKVIDIRALI po hitrem postopku!!?? Ti današnji slovenski borci NIOB so le kolaboranti jugo vojske!!?? Šele leta 91 so nas takratni zavedni Slovenci združeni v TO ponovno osvobodili od agresorske vojske,kateri je bil simbol rdeča zvezda!!?? Zato pa ta zastava z rdečo zvedo nima kaj iskat na državni proslavi SAMOSTOJNE Slovenije!!?? In tudi vsi TI ,ki so takrat nasprotovali samostojnosti ne bi smeli bit na proslavi!!?? Tudi slavnostni govornik nas je v času osamosvajanja iz tujine opozarjal,da se naj ne igramo z orožjem,da nam potem ne bo žal!!!???? SRAMOTA!!!!
razglas
25. 06. 2012 21.39
+2
Jst sm iz Istrske Slovenije, kot je nam tle dol, lepše povedat, ker je Istra za nas bolj pomembna od Slovenije, in vem, da ni res, kar pravi ta nori Rode... če ne bi bilo partizanov, bi bla zdej Slovenija dosti manjuša kot je. Sigurno v njej ne bi bilo Istranov, Goričanov, Tolmincev... Še nikoli v naši zgodovini, ni živelo toliko Slovencev v svoji državi, in za to se imamo zahvaliti našim partizanom. Ne cerkvi, ki je 20 let tiho(ali pa s tihim odobravanjem, razen nekih obrobnih, zavednih župnikov) gledala, kako so nas tukaj doli, Italijani raznorodovali, ne domobrancem, ki so sodelovali z Italijani in Nemci v uničevanju svojega lastnega naroda. Samo mi, Slovenci, smo se borili do 15. maja 1945(nemčija je kapitulirala 8. maja 1945), ko so slovenski domobranci, branili Koroško(kot izgleda v imenu Avstrije, ali pa Nemčije - Alpenfestung plan) pred slovenskimi partizani!!! Zdaj po 50 letih, bi pa radi bili rodoljubi. In ta Rode bo kritiziral rdečo zvezdo... RKC mora začet pometat malo pred svojim pragom(pedofilija, bankroti...), pa za duše vernikov skrbet, ne za dnar in politiko!!! Zato pa pravim, ne mi tikat partizanov in NOB, ker so edino oni, imeli ja..., da so osvobodili Istro in Goriško, izpod Italijanov!!! Kdaj bo slovenski narod razumel, da Rode in podobna klika, ne delata za dobro Slovencev, ampak samo za dobro Vatikana!!!
ill_be_back
25. 06. 2012 21.54
-1
RKC = Komunisti ! zato pa ni nihče v 46 letih se odtaknil nobene cerkve, le zakaj ??? Če je cerkev moj sovražnikl bodo gorele od prve do zadnje.... tako da pravljico kako sta si RKC in komunisti sovražniki lahko govorite drugim. zakaj je Tito tolikokrat šel se rokovat s Papežem (poglejte način rokovanja to ni navadno rokovanja med dvema normalnimi osebama ampak prostozidarski rokovanje ). Če pa RKC ni marala hahaha koliko paradoksov je v tej zgodbi ufff vi se še pa kar naprej delate bedake ! kdo je financiral boljševizem v Rusiji in Lenina pred tem ?? ja kdo drugi kot Vatikan to so vse dejstva ampak vi še kar nprej verjemit uradnim pravljicam, da jih je financirala snegiljčica.
scipio
26. 06. 2012 15.00
+0
iz tega Rodetovega intervjuja mi najbolj bode njegova agresivna drža do vsega kar ni katoliško in njegovo. vsiljena rdeča zvezda... ja potem je bil v Trubarjevih časih temu narodu še kako enako krvavo in z žrtvami vsiljen nazaj sedanji katolicizem! dans bi bilo zarad mene lahko tričetrt slovenije evangeličanske tako kot je Prekmurje. Pa imamo zdaj prav od tam kup dobromislečih intelektualcev. Ne pa teh nestrpnežev in podpihovalcev, ki tej "naši lepi deklici" delajo vedno nove probleme namesto da bi zares skrbeli zanjo. No kdaj bomo pa tisto protireformacijsko krivico popravljali, Franc? Verjetno nikoli, saj že petsto let čakamo, da se nam bo od vaših nekdo opravičil.
k_komet
25. 06. 2012 21.31
+1
...hhhmmm...če dobro razmislim se je gospod kradignar z razlogom \"zaljubil\" v to \"lepo deklico\", ker je ona njemu plačala z daleč največ nepremičninami (kr cel narodni triglavski park mu je dala, pa okol 3.000 cerkva, pa čudo enih drugih nepremičnin, da o radodarnosti njenih bank, ki so denar z tovornjaki vozle v Zvon in Rast, ki sta šla v božje kraljestvo, še preden so mali vlagatelji sploh ovohali mal dobička...pa še in še... Ja, v tako prekrasno mlado deklico se pa splača zalčjubit, ni kaj....gospod kradignar že ve kako se to dela...ma njegova firma skor 2.000 letne izkušnje s tem..../:
povemvsem
25. 06. 2012 21.07
+3
mislim!naljbolj neumno kar sem kdaj koli šlišal v življenju je to,da je rdeča petokraka simbol izključno komunistov.namreč kitajci imajo rumene zvezde.na slehernem kosu ameriškega orožja se pa nahaja rdeča petokraka zvezda.sicer pa za laike- šetrokraka zvezda (take kot so na sedanji naši zastavi) je veliko bolj peklenska kot pa petokraka!
ill_be_back
25. 06. 2012 21.14
+1
šesterokraka zvezda je simbolj judostva in izraela (Davidova zvezda) ja ja ja smo že slišali za to ;)
ill_be_back
25. 06. 2012 21.29
+1
neki alternativci ki se ukvarjajo s toti forami ala čira čara hokus pokus pa take finte.....pravijo da kaoo Davidova zvezda ima dobre pozitivne učinke na počutje....te pa pojma nimam kako si oni predstavljajo ;)
ill_be_back
25. 06. 2012 20.57
+0
Tonček Balonček 25.06.2012 20:34:46 Avstrija je Slovence okupirala, potem nas je pa branila pred Turki? Ha, ha, ha! Zakaj imamo pa zdaj evropske zastave, če smo pa okupirani?! Kje so zastave ljudske milice, ki nas je rešila, pa kje je bilErtl, ki je preprečil miting resnice? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ kako pa je bilo leta 1945 ukopatorja nacistično nemčijo smo menjali za srbskega ukopatorja isto sranje načežno pakovanje se temu reče !! Če te ena država pomaga pri osamosvojitvi in pol moreš v zameno biti pod njeno oblastjo je še vedno okupacija Po taki logiki pol Bavaci v 7.al 8. stoletju niso naši ukopatoji ker so nas rešili pred OBRI in AVARI ;) vidiš pazi kaj govoriš podobnih primerov v zgodovini je veliko ! Vsakemu pametnemu je jasno da smo leta padli pod ukopacijo Beograda !
povemvsem
25. 06. 2012 20.42
zdaj je jasno zakaj so izginele civilizacije kot so sumerci in egipčani pa tudi rimljani.na veliko so v kamne klesali totalitarne simbole kot je recimo petokraka zvezda,zato so takratne demokratične sile izkoreninile takratno komunistično zalego.
povemvsem
25. 06. 2012 20.34
+1
grem staviti,če virant ta trenutek ne utihne,bodo že jutri se našli nekakšni obremenilni dokumenti v uredništvu 24 ur.mogoče ravno tisti katere je imel majer v aktovki na sestanku v lukovici,po katerem se je virant v momentu obrnil za 180 stopinj.
povemvsem
25. 06. 2012 20.35
-1
sem pozabil dodati,da bo to zarota iz murgelj.
ill_be_back
25. 06. 2012 20.56
+1
To je le šov za neumno rajo, katera nasedate da sta Janša in Kučan smrtna sovražnika. Morda pred kamerami ko pa kamere ugasnejo in sta daleč iz oči širše javnosti pa sklepata v istem klanu v katerem se nahajata skupne posle in manipulacije za narod ! Hollywood se lahko skrije pred takšnimi igralskimi vložki !
povemvsem
25. 06. 2012 20.59
ill_be_back
25. 06. 2012 21.12
+1
haha majer oz janša je kučanov zakaj bi bil za njega ? zraven tega ke komunist partijec ki laže, da je antikomunist (on lahko nateguje vas mene več ne more !!! ker sem ga skapiral ) ! zakaj bi takega človeka imel rad ?? jaz sem ena opcija ki jo vi "levi" in "desni" ne poznate NEVTRALEN OZ V TEM PRIMERU DRUGA OPCIJA (ker ste v resnici oboji za prvo isto opcijo samo še tega niste sposobni pogruntat) ker je tudi edino logično če volim desnico dam glas za komuniste, če volim za levico dam glas za komuniste v čem je pol poanta ???? da bi volil janšo če je isto sranje načežno pakovanje. Ti si tolko zmanipuliran, ker sem pač proti tvojemu idolu in tebe so učili če si proti nam si desničar ki pa se v osnovi potegujejo nevede za komuniste kar se vi pač zavestno vede ! oboji levica in desnica niste sposbni dojeti in doumneti da obsatjamo ljudej ki se nikoli nismo delili na leve in desne in se nikoli ne bomo, ostali ste pač neumni ! mislim da sem na hitrco dovolj nadzorno povedal ;)
ill_be_back
25. 06. 2012 21.13
+1
če čem da so komunisti na oblasi je vseeno za koga volim ali janšo ali jankoviča v vsakem primeru gre glas kučanu !
ill_be_back
25. 06. 2012 21.38
+1
polenovka sprijazni se da je Janša vaš...od levičarjev in desničarjev (samo da desničarji so še bolj neumno ker podpirajo komunista ki jim laže da je antikomunist)
ill_be_back
25. 06. 2012 20.23
-1
srebrnibreg 25.06.2012 12:20:26 8 10 2 Brez borbe rdeče zvezde proti okupatorju in domačim izdajalcem nebi bilo temeljev za samostojno Slovenijo. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Aja po taki logiki pol moremo tudi izobesiti simbole in zastave Astro-Ogrske. Saj smo se takrat uspešno ubranili pred vpadi Turkov, kateri so nas hoteli za naslednih 1000 let ukopirat ! in smo s tem naredili temelje !!! Vidiš tvoja logika !! Tvoja logika nikamor ne pelje ! Za rdečo zvzedo imate v mesecu maju in aprilu polno (preveč) praznikov. Rdeča zvezda pa je bila nasprotnik slovenski osamosvojitve celih 46 let ! Zakaj pa nam niso dovolili osamosvojitve takoj po letu 1945 ??? Rdeč zvezda (Komunizem) ukopator, kot vsi drugi ukopatorji, ki so ukopirali Slovenijo !
Tonček Balonček
25. 06. 2012 20.34
Avstrija je Slovence okupirala, potem nas je pa branila pred Turki? Ha, ha, ha! Zakaj imamo pa zdaj evropske zastave, če smo pa okupirani?! Kje so zastave ljudske milice, ki nas je rešila, pa kje je bilErtl, ki je preprečil miting resnice?
povemvsem
25. 06. 2012 20.57
torej smo kontinuirano pod okupacijo?sedaj kar pod dvema,EU in še majer.
ill_be_back
25. 06. 2012 21.18
+2
Tonček Balonček pred kom so pa nas srbi branili dolgih 46 let ?? mogoče pred sneguljčico xD
tikataka100
25. 06. 2012 20.16
SLS-ovci? Ali ste šele danes videli v kakšni koaliciji ste. Na naslednjih volitvah bom dvakrat premislil predno vam zopet namenim glas.
saintjozef
25. 06. 2012 20.10
+6
24 ur, ali lahko ukinete VSE KOMENTARJE V ZVEZI S TO ZGODOVINSKO SRAMOTNO PREDSTAVO SDS-a?
k_komet
25. 06. 2012 20.16
so jih že...in to brez tvoje prošnje. prispevek, skupaj s vsemi komentarji z naslovom ""Nekdo si je proslavo preprosto uzurpiral, kar je popolnoma nesprejemljiva, skoraj totalitarna gesta." Ter v nadaljevanju "Očitno bomo morali biti v prihodnje koalicijski partnerji na scenarije proslav posebej pozorni, če bomo želeli zagotoviti, da nas bodo proslave združevale in ne delile," je v sporočilu za javnost še zapisal predsednik Državljanske liste Gregor Virant." Se morda mračnio časi bližajo hitreje, kot si sploh hočemo priznati?...:((
saintjozef
25. 06. 2012 20.56
k_komet
25. 06. 2012 21.08
ja, res je...prispevek je dan nazaj....sam pod drugim naslovom...tko, da ... ...ampak, ko sem to zapisal, še tega nis.
skoljka11
25. 06. 2012 20.01
+8
Ali lahko se bolj nazorno pokazejo kaj hocejo v drzavi, poleg totalitarne oblasti. Kaj pomeni stavek, namenjen g. Virantu ? Tudi to je metoda psiholoskega obvladovanja in absulutizma. Do kam se lahko dopusti tako vladanje ? G. Virant, dokazite, da ste posteni, odlocni, samostojni. Konec koncev vam zugajo ljudje, ki so pred 30 leti bilh ponosni, da so clani "rdece zvezde in knjizice ". Eh, generacija moja, zakaj toliko sovrastva v vas, saj vas je vecina tistí, ki sedaj bruhate ogenj, zveplo in pepel, ves cas lepo zivela, tudi pred letom 1991 !
saintjozef
25. 06. 2012 20.07
+4
Kaj pomeni stavek namenjen g. Virantu? ODKRITO GROŽNJO!
tomii83
25. 06. 2012 20.00
+3
Naj bo ta dan praznik vseh slovencev ne glede na politično pripadnost in slava vsem ki so sloveniji pripomogli k samostojnosti in tistim ki so se že od druge svetovne vojne proti vsem okupatorjem in sovražnikom,
.KissMyAss
25. 06. 2012 19.54
+5
Hahahaa..... A mislite da lahko narod utišate?
njofra47
25. 06. 2012 19.51
+6
Komentarji o proslavi so čudežno izginili. Prav pomenljivo.......
saintjozef
25. 06. 2012 19.47
+8
A je možno, da so komentarje o proslavi (SDS, Gregor ne tako hitro), brisali?
.KissMyAss
25. 06. 2012 19.49
+8
Ja, brisali so jih! Takšne cenzure ne pomnim!
waris
25. 06. 2012 15.15
+9
Ejjjj klinc pa tak kardinal, ko ne ve zakaj je kardinal..Ni njegovo delo razširjati vero in po njej živeti...Ponosna sem, da sem na pionirski kapici nosila peterokrako zvezdo..Rode jasno naj ti bo, da zgodovine nihče ne more izbrisat ..Pa še nekaj vera in politika bi morala iti vsaka svojo pot...da pa se pri maši govori o politiki, to pa je nezaslišano...Na bruhanje mi gre...Vzgojena sem bila v veri, ampak ne v takšni, kot je danes...
Roman Hren
25. 06. 2012 15.01
+8
Še en pokvarjen praznik! Smo kot družina, ki ji vsako zabavo pokvari pijani sorodnik. Mu bomo stalno gledali skozi prste ali bomo zahtevali, da se gre zdravit?! Pa lep praznik vsem, kljub vsemu!
Flux55
25. 06. 2012 18.11
El Koronito
25. 06. 2012 14.54
+8
Desničarji - ČAS ZA OBNOVITEV ZAPRISEGE: ”Prisegam pri Vsemogočnem Bogu, da bom zvest, hraber in svojim nadrejenim pokoren, da bom v skupnem boju z nemško oboroženo silo, stoječo pod poveljstvom vodje velike Nemčije, S.S četami in policijo, proti banditom in komunizmu kakor tudi njegovim zaveznikom svoje dolžnosti vestno izpolnjeval za svojo slovensko domovino kot del svobodne Evrope. Za ta boj sem pripravljen žrtvovati tudi svoje življenje. Tako mi Bog pomagaj.” Vir: Wikipedia
.KissMyAss
25. 06. 2012 19.44
+4
...pozabil si povedati, da so bili PLAČANI s strani Nemcev, da se borijo!
titovka
25. 06. 2012 13.09
+3
V KATERI VLADI PA JE sls??????
habsburger
25. 06. 2012 13.40
+0
SLS je vspepvsod in vedno tam, kjer se da kaj "ptegniti" pa čeprav na račun idealov (kot e sami radi hvalijo, medtem ko so prav oni ne zmenijo oz. jih ne motijo fašistodno-komunistični zločinski simboli in imena ulic, ki so poimenovane po največjem zločincu titu in ostalih zločincih, ki so načrtno iztrebljali slovenski narod, pol drugi svetovni vojni, ko smo živeli . sred evrope, v najhujši diktaturi - komunistični, ostali evropejci pa so lahko uživali demokracijo ter se razvijali.....). Zato menim, da SLS, njen predsednik, ki s svojimi bedastimi izjavami žali čustva pravih in poštenih Slovencev, ki smo trpeli pod komunističnim škornjem ter tudi dočakali osvoboditev (pa ne popartizanih, po njih so dočakali samo okupacijo in diktaturo pod rdečo zvezdo) in vseh tistih, ki so se borili in nam tudi priborili samostojno in demokratično Slovenijo!
titovka
25. 06. 2012 14.05
+10
zanimivo, jaz pa danes pod komunajzerjem janšo trpim in njegovom dikaturo....oh, kako sva si različna!!!!!
ill_be_back
25. 06. 2012 21.59
+1
tako je titovka janša je partijec v istem taboru kot kučan !
tinanatina
25. 06. 2012 12.21
+8
Simboli - seveda! Toda tudi jezik je državotvoren. V Sloveniji imas status državnega jezika slovenščina. Gospod Predalič, ki tako segregira državljane, ima v svoji predstavitvi kar 36 temeljnih jezikovnih napak, med drugim tudi zapis kraja, kjer je doktoriral Nova gorica. To pa je državotvorno!!!