Slovenija

Poslanci bodo odločali o Drobniču

Ljubljana, 24. 11. 2006 07.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 8 min

O usodi ministra za delo Janeza Drobniča bodo odločali poslanci. Koalicijo pa s tem čaka preizkus enotnosti.

Janez Drobnič je danes sporočil, da ne bo ponudil odstopa z mesta ministra
Janez Drobnič je danes sporočil, da ne bo ponudil odstopa z mesta ministra FOTO: POP TV
V včerajšni oddaji Trenja na POP TV je Drobnič med drugim poudaril, da je dosledno izvajal ukrepe gospodarskih in socialnih reform.
Minister za delo, družino in socialne zadeve Janez Drobnič je sporočil, da ne bo odstopil z mesta ministra, ker meni, da ne obstajajo tehtni razlogi za njegov odstop. Pravi še, da je za poziv izvedel iz medijev ter da pogojev za odstop ni.

"Z navedbami, ki jih navajate kot razlog za moj odstop, se ne strinjam. Etični kodeks vlade republike Slovenije mi kot ministru nalaga, da ponudim svoj odstop predsedniku vlade v primeru, če bi zaradi nespoštovanja ustavne prisege, nespoštovanja tega etičnega kodeksa ali nedoseganja pričakovanih delovnih rezultatov predsednik vlade in predsedniki koalicijskih strank presodili, da je nastala občutna škoda za ugled vlade ali institucije, ki jo vodim. Ocenjujem, da pogoji za moj odstop niso izpolnjeni in vam zato sporočam, da ne nameravam odstopiti kot minister za delo, družino in socialne zadeve," je povedal.

Janša predlagal razrešitev
Glede strategije za dvig rodnosti je Janša dejal, da je sporen predvsem način, kako je dokument prišel v razpravo. Po imenu gre za pomemben dokument, ki pa ga ni v normativnem programu vlade za letos.

Ministrstvo za delo ga ni načrtovalo za sprejem v nobeni obliki, predlagani so ukrepi, ki jih ni v koalicijski pogodbi, čeprav pogodba natančno govori o demografskem problemu.

Poleg tega strategija posega v pristojnosti drugih resorjev, ki pa niso bili vključeni v pisanje dokumenta niti ni potekalo usklajevanje z drugimi ministrstvi. Po Janševih besedah tudi njegova stranka in poslanska skupina nista bili seznanjeni s strategijo.

Premier Janez Janša je Drobniča včeraj pozval, naj do polnoči odstopi. Ker tega ni storil in tudi ne namerava, je premier predlog za njegovo razrešitev poslal predsedniku državnega zbora Francetu Cukjatiju. Janša je povedal, da je predlog strategije za dvig rodnosti le eden od razlogov za razrešitev Drobniča, ki ga je že februarja letos pisno opozoril, da mora izboljšati delo ministrstva in vodenje resorja.

Ministrstvo je začelo delovati nekoliko bolje, je ocenil Janša, vendar ugotavlja, da se stanje glede vodenja ministrstva, notranjih odnosov v resorju in glede ministrovega odnosa do "zunanjega okolja" ni bistveno izboljšalo. Za Janšo sta med drugim problematična Drobničevo komuniciranje s civilnodružbenimi organizacijami in nespretnost pri pogajanjih s socialnimi partnerji.

Cerar: O razrešitvi z navadno večino
Predsednik vlade mora ministra imenovati v treh mesecih, v tem času pa lahko vodenje resornega ministrstva prepusti drugemu ministru ali pa ga vodi sam, a največ za tri mesece. Minister Drobnič bi v primeru razrešitve v DZ postal vršilec dolžnosti ministra in bi moral opravljati tekoče posle na ministrstvu.


Državni zbor lahko Drobniča razreši na javnem glasovanju in z večino opredeljenih glasov, takoj nato pa lahko predsednik vlade poslancem predlaga kandidata za njegovega naslednika, je nadaljnji potek postopka pojasnil pravni strokovnjak Miro Cerar.

Premier lahko novega kandidata za položaj ministra predlaga že na isti seji, lahko pa tudi kasneje. "Če pa se zgodi, da DZ kandidata ne razreši, kar bi bila manjša verjetnost, pa minister ostane na položaju, se pa ob tem lahko politično vprašamo, kaj bo s koalicijo," je še dejal Cerar.

Kdo so kandidati za Drobničevega naslednika?

V javnosti se že pojavlja nekaj imen tistih, ki bi lahko nasledili Janeza Drobniča. Med njimi so državna sekretarka Marjeta Cotman in Marko Štrovs z ministrstva za delo ter poslanka NSi Mojca Kucler Dolinar.

V primeru odstopa bi se Drobnič lahko odločil, da sšet prevzame mesto poslanca NSi. To pa pomeni, da bi brez poslanskega stolčka ostal Franc Capuder, ki je prevzel vodenje poslanske skupine, potem ko se je Alojz Sok odločil, da se bo posvetil zgolj županovanju.

Premier ne pričakuje težav

Premier Janša je v državni zbor že poslal predlog za Drobničevo razrešitev
Premier Janša je v državni zbor že poslal predlog za Drobničevo razrešitev FOTO: Dare Čekeliš

Na vprašanje o morebitni rekonstrukciji vlade je Janša odgovoril, da gre pri Drobniču, ki sam ne želi odstopiti, za posamični primer. "O drugih primerih, če bo do njih prišlo, bomo govorili kasneje," je dodal. Janši se zdi povsem normalno, da mora minister, ki nima več njegovega zaupanja, sam odstopiti.

Drobnič je 21. novembra 2004 podpisal Etični kodeks vlade, v katerem se je zavezal, da bo v primeru ocene, da ne dosega pričakovanih rezultatov, predsedniku vlade ponudil odstop s svoje funkcije.

V koalicijskih vladah je namreč sestava ministrskega zbora stvar soglasja med premierom in stranko, ki ministra predlaga. Tega soglasja zdaj ni več, zato je Janša predsedniku NSi in finančnemu ministru Andreju Bajuku že predlagal, naj stranka pošlje predloge za nadomestitev Drobniča, nato pa naj bi stekla usklajevanja o kandidatu za novega ministra za delo. Na NSi se bodo o tem odločali v soboto.

Zaradi zamenjave Drobniča Janša sicer ne pričakuje težav v koaliciji. "Zgodba z gospodom Drobničem ima daljšo brado, stranka, ki ga je predlagala, je bila že zdavnaj obveščena, kakšni so problemi, in tudi sproti o tem, da se stanje ni bistveno popravilo. Predsednik Nove Slovenije Andrej Bajuk je vlagal velike napore, da bi pomagal svojemu kolegu, bilo je več razgovorov, danih tudi nekaj obljub, ki pa s strani gospoda Drobniča kasneje niso bile izpolnjene."


Janša: »Ni bilo hude obrambe gospoda ministra.«

Na novinarsko vprašanje, kakšno ravnanje pričakuje od poslancev NSi pri glasovanju o interpelaciji o delu in odgovornosti ministra za kulturo Vaska Simonitija, je Janša odgovoril, da je predlog za Drobničevo razrešitev v skladu z zakonom o vladi in koalicijsko pogodbo. V slednji pa tudi piše, da nobena od koalicijskih strank ne bo podprla interpelacije, ki jo predlaga opozicija, je poudaril Janša.
Na novinarsko vprašanje, kakšno ravnanje pričakuje od poslancev NSi pri glasovanju o interpelaciji o delu in odgovornosti ministra za kulturo Vaska Simonitija, je Janša odgovoril, da je predlog za Drobničevo razrešitev v skladu z zakonom o vladi in koalicijsko pogodbo. V slednji pa tudi piše, da nobena od koalicijskih strank ne bo podprla interpelacije, ki jo predlaga opozicija, je poudaril Janša. FOTO: Dare Čekeliš

Janša je poudaril, da je že v torek po sestanku s sindikati Drobniču predlagal odstop in da tako ne drži, da je imel le nekaj ur časa za razmislek. O možnosti, da bo predlagal Drobničevo razrešitev, če ne odstopi sam, je premier Bajuka obvestil še isti dan, v četrtek pa tudi predsednika SLS in DeSUS, Janeza Podobnika in Karla Erjavca. Po četrtkovi seji vlade je namreč na temo zamenjave Drobniča po Janševih besedah potekal koalicijski sestanek, šele zatem je Drobniča pozval k odstopu.

"Ni bilo kakšne hude obrambe gospoda ministra," je Janša odgovoril na vprašanje, ali so predsedniki koalicijskih strank ministra branili oziroma izrazili pomisleke do premierjevega predloga za razrešitev. Glede stališča Andreja Bajuka na sestanku pa je Janša dejal: "Mislim, da ste lahko sami prebrali tako njegovo stališče kot stališče njegove stranke in tudi nekaterih njihovih poslancev, da so bili ravno tako kot jaz in drugi kolegi v vladi presenečeni nad zadnjo potezo gospoda Drobniča."

NSi bo stališče sprejela v soboto

Bajuk Janševega predloga za razrešitev ni komentiral
Bajuk Janševega predloga za razrešitev ni komentiral FOTO: POP TV
V primeru, da bi zaradi Drobničeve razrešitve NSi izstopila iz vlade, bi to pomenilo oslabitev koalicije. Eden od možnih scenarijev za rešitev krize bi bile izredne volitve, kar bi bilo bolj verjetno, kot da bi ena izmed opozicijskih strank vstopila v koalicijo. Druga možnost bi bilo vladanje z manjšinsko vlado ali pa podpora določenih strank posameznim projektom, kot je vladanje EU, meni novinar POP TV Vladimir Vodušek.

NSi bo stališče o predlogu premiera Janše, da državni zbor razreši Drobniča, sprejel na seji izvršilnega odbora v soboto, je povedal predsednik NSi Andrej Bajuk. Ob tem je poudaril, da je stranka po njegovem mnenju odigrala zelo pomembno vlogo pri sestavi te vlade in odigrava pomembno vlogo s tem, da se "dosledno spoštuje in izvaja koalicijska pogodba".

Dosledno spoštovanje in izvajanje koalicijske pogodbe je po besedah Bajuka ključna zaveza stranke, v skladu z njo pa bodo na izvršilnem odboru NSi tudi razpravljali o nastali situaciji in glede tega zavzeli dokončno stališče.

Delo na tem resorju je eno najbolj kompleksnih v vladi, marsikaj zelo dobrega pa je bilo tudi doseženo, je ocenil Bajuk. Glede delovanja vlade pa je Bajuk dejal, da "nesoglasja ali pomanjkanja pravočasnega usklajevanja ustvarjajo neko vzdušje, ki ne pripomore k timskemu delu, enotnemu pristopu", ki more prevladati v vsaki vladi.

SLS: Upajo, da glasovanja o razrešitvi ne bo

SLS si kot vladna stranka želi, da bi se v postopku razrešitve ministra Drobniča našla pot, da državnemu zboru ne bi bilo treba glasovati o premierjevem predlogu, je dejal predsednik stranke in okoljski minister Janez Podobnik. Razrešitev brez glasovanja v DZ je možna le, če bi Drobnič odstopil.

Tudi vodja poslanke skupine Jakob Presečnik je prepričan, da na koncu glasovanja o Drobničevi razrešitvi ne bo, ampak da bo pravi čas dosežen sporazum med premierom in NSi.

'Cerkev ločiti od države, Drobniča pa od ministrstva'

Predsednik LDS Kacin se ni želel opredeljevati do morebitnega Drobničevega naslednika, saj bodo v stranki stališče oblikovali tedaj, ko bo kandidat predlagan. Če pa bi zaradi "koalicijske krize" prišlo do njene rekonstrukcije, Kacin ne pričakuje, da bi Janša v vlado povabil LDS.

V LDS pričakujejo, da bo DZ razrešil ministra Drobniča, hkrati pa obžalujejo, da interpelacije zoper njega niso vložili sami, je pojasnil predsednik LDS Jelko Kacin. Opozoril je, da skozi Drobničeve predloge na področju dvigovanja rodnosti ne govori država, temveč rimskokatoliška cerkev, kar je v neskladju z ustavno ureditvijo. "Cerkev je treba ločiti od države, ministra Drobniča pa od ministrstva".

Predlog Janše po Kacinovem mnenju pomeni "zmanjšanje števila front", ki jih ima odprta vlada. Posebej sedaj, ko Svet Evrope Slovenijo graja zaradi odnosa do romske etnične skupnosti. Sicer pa Kacin meni, da bo državni zbor Drobniču izglasoval nezaupnico, pri čemer bodo sodelovali tudi poslanci LDS, saj "drugače tudi ne morejo".

Interpelacija proti Drobniču v začetku 2007

Peče pravi, da naj bi interpelacijo zoper Drobniča vložili prihodnje leto
Peče pravi, da naj bi interpelacijo zoper Drobniča vložili prihodnje leto FOTO: Dare Čekeliš

Poslanec SNS Sašo Peče je dejal, da bodo v SNS v primeru, da minister Drobnič "ne bo padel", vložili interpelacijo o Drobničevem delu in odgovornosti, vendar to ne bo možno prej kot v začetku prihodnjega leta. Na novinarsko vprašanje, če bi bila SNS pripravljena stopiti v koalicijo v primeru, če bi prišlo do vladne krize, pa je Peče dejal: "Ne upam si odgovarjati na vprašanja, ki imajo toliko čejev."

Interpelacijo SNS namerava vsebinsko dopolniti tudi s strani vseh partnerjev, ki sodelujejo na delovnem področju ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, torej med drugim upokojencev, sindikatov in delodajalcev, je povedal Peče.

Poslanci SNS bodo v državnem zboru glasovali za Drobničevo razrešitev, je še poudaril Peče. Zelo pomembno je, po njegovem mnenju, da je predsednik vlade označil delo ministrstva za delo, družino in socialne zadeve kot slabo. Današnji Drobničev odgovor, da ne bo odstopil, pa pomeni nezaupnico člana vlade do predsednika vlade. To po oceni SNS kaže na nepovezano vladno politiko, ki ni imela koordinacije med seboj in kjer si člani vlade med seboj niso zaupali.

Potrč: V vsakem primeru bi glasovali za razrešitev

Miran Potrč
Miran Potrč FOTO: Dare Čekeliš

Napoved ministra Drobniča, da Janši ne bo ponudil odstopa, je vodja poslanske skupine SD Miran Potrč komentiral z besedami, da je v naravi ministra, da "odrine" vsakega, ki ga ne hvali - sindikate, civilno družbo, opozicijo, novinarje. Zdaj je to storil še s predsednikom vlade, je zapisal Potrč. Kot je dodal, ministra Drobniča ne podpirajo in so za njegovo razrešitev, postopek in način urejanja odnosov v koaliciji in vladi pa ni njihova pristojnost ali odgovornost.

"V SD vlade Janeza Janše ne podpiramo. V dogovoru s predsednikom SD Borutom Pahorjem pa smo za razrešitev ministra Drobniča ne glede na to, ali bo to rezultat interpelacije ali predloga predsednika Janše," je zapisal vodja strankine poslanske skupine.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (77)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jackoo
25. 11. 2006 18.32
đe si mi victoriosus
jackoo
25. 11. 2006 15.34
SO WHAT JE NAPISU SO WHAT JE NAPISU... K BOM JST TEBE ŠUS U GLAVO BOM TUDI REKAO: SO WHAT, SELJAC JEDNI
jackoo
25. 11. 2006 15.02
victoriosus Prvič: imaš izredno, izredno srečo da si danes živ, če so ti bili starši izdajalske kurbe (dobesedno kurbe). Redkokdaj pohvalim nekatere nacionaliste, vendar veš, tudi nekatere izjeme v današnji vladi so potomci partizanov in nekateri člani so bili tudi sami člani KP, čeprav se danes kaže da od nje niso ničesar odnesli. Celo SNS hvali in se zgleduje po Titu, tako da malo pazi kaj objavljaš tu gor in kaj hvališ, ti sin od kurbe. Kako moraš biti taka kurba, kot tvoji starši, da se hvališ s tem da si sin nekih primitivcev, ki so želeli ustvariti nov rasistični sistem i slovence kot ostale evropske narode podrediti za sužnje. Bogi si i pomilovanja vreden izrodek. Kot tvoji predniki. Še bolj ubog pa boš, če izvem kdo si i kje živiš. Drugič: Če na veliko izjavljaš da bi prepovedal ženski splav, potem ti rečem, da bi jaz prepovedal RKC, porušil vse cerkve, ki so samo kurbišča pedofilije., vse člane NSi-ja i današnje vlade pa postrelil na Trgu republike, ter vse tiste kurbe ki jih podpirate začenši s teboj. Tretjič: Glede tvojih iluzij i izmišljotin o tem da ima vlada večinsko podporo v sloveniji se prepričaj pri podjetju za raziskave javnega mnenja Ninamedia. Tu so lepo pokazali, da vlado v primerjavi z preteklimi javnomnenjskimi raziskavi podpora vlade skoraj vsak mesec pada za dobrih 6,1 odstotka. Največ podpore v preteklih mesecih imele levičarske stranke. Četrtič: BODI TI, SKUPAJ S TVOJO NESOCIALIZIRANO DRUŽINO NA NIVOJU, KER GREŠ MENI I VEČINI ZAVEDNIH SLOVENCEV NA BRUHANJE!!!!
info@informatika.net
25. 11. 2006 13.41
Victoriosus, dragi moj. Preberi še enkrat kar sem napisal, če ne razumeš. In malce razmisli. Lahko ti povem še z drugimi besedami. Nivo ministra, kot tudi nekaterih razpravljalcev je daleč pod gladino, ki se ji reče meja dobrega okusa. O embriologiji vem najverjetneje precej več kot ti, vem pa, da filozofskega vprašanja meje med živim in neživim ne bova rešila ne jaz in ne ti. O etičnih vprašanjih splava tudi ne bi debatiral, sam v svojem življenju sem se vedno odločal proti, zato imam tri otroke in naša država bolj malo naredi za to, da bi nam bilo bolje ali lažje - nam, ki skrbimo za ohranjanje slovenskega rodu. Pa jim tega niti ne zamerim preveč. Dokler so z raznimi političnimi floskulami lepo tiho. Ker vem, kaj je politika in tudi vem, da v politiki pristanejo tisti, ki se jih nikjer drugje ne da koristno uporabiti. Eden od načinov, da ostaneš pošten je, da se nikoli ne pojaviš na nobeni volilni listi. Verjemi. Vem pa tudi, da so okoliščine za nekatere posameznike v njihovem življenju lahko precej drugačne od mojih in jim zato nikakor ne želim soliti pameti, kaj naj storijo, ker so, hočeš nočeš, če ti je všeč ali če ti ni, sami svoji gospodarji, filozofi, misleci in kar je najpomembneje, sami sebi svoja izvršilna oblast. In tako je tudi prav. Vsaka oblast, ki se v osebne odločitve ljudi na tak ali drugačen način meša, je totalitarna in kot taka nekaj, kar je potrebno preganjati. In prav taka je naša ljuba krščanska cerkev in nasploh vse religije tega sveta, ki prav s poseganjem v osebne stvari človeka delajo največjo škodo prav vsem, kjer to možnost imajo in tistimi, ki se jim pustijo. Zares ne vem, kje so meje te univerzalne malipulacijske metode, ki se ponavlja že tisočletja in neti vojne, sovraštvo in umetno deli ljudi na prave in neprave, po katerem koli kriteriju že. Zato je ustavno načelo delitve cerkve od države precej pomembna stvar, na kar pa vlada gospoda Janše zadnje čase stalno pozablja. Imena strank, ki uporabljajo za svojo opredelitev izraze iz religije (krščanska, muslimanska), bi bilo treba z zakonom prepovedati. Čisto resno mislim. Ker to ni civilno družbena upredelitev. Ker ne pomeni nič, je le še ena floskula za tiste, ki se radi odločajo s župnikovo glavo. Deli in vladaj. Razmisli malo. Če ti ne bo šlo, naj ti bo v tolažbo znan pregovor, ki pravi, da je edina pravično razdeljena dobrina na svetu pamet. Vsak je prepričan, da jo ima dovolj.
trava@pinkponk.com
25. 11. 2006 13.01
No fantje potem pa prosim če mi razložite zakaj so vedno in povsod krive samo ženske.Poznam par.Moški je tak pezde da ga ni na svetu.On bi sexsal ne glede kje kdaj,grdo dela svojo polovico,ker pa on sexsa brez zaščite njej ne zaščite ne dovoli in ko njegova zanosi ZAHTEVA DA GRE DELAT SPLAV.Za dva vem koliko pa jih je še bilo pa ne vem.In veste kaj pravi:Jaz sexsal bom ampak baba pa otrok ne bo imela ker jih ne mislim preživljat.In kaj po vašem naj ženska naredi.Seveda otrok nimata.Če pa bi ga hotela zapustiti pa veste kaj jo čaka.Nič lepega.
trava@pinkponk.com
25. 11. 2006 12.17
g12345 Se vidi da se oglašate predvsem samo moški.Jaz pa se ne strinjam,ker ženska ni sama kriva da zanosi pri tem ji pomaga tudi moška stran.In če nočete splavov in ste proti pa ne sexsajte.Ženska brez moškega ne more zanositi.Žensaka se zaščiti vendar ni rečeno da je 100%.Kaj pa moški a se vedno.Vedno date kondom na svojega korenjaka.Mislim da ne.Pa še nekaj če je bila ženska posiljena zakaj po tvoje bi morala otroka obdržat saj ni ona kriva da jo je en kreten posilil.Pa saj ne gre samo zaradi plačljivosti splavov.Zaradi tega se rodnost ne bo povečala kvečjemu bo umrljivot večja.Pri tem pa ne bodo umirali samo otroci ampak tudi ženske,ker bodo šle splav delat tja kjer je zastonj.V tej državi imeti dva otroka je zelo težko ali celo več. Če bi g.Drobnič hotel dvigniti rodnost se jo je lotil zelo narobe,drgnil je v osje gnezdo zato mora sedaj odstopiti.Bolje bi bilo če bi postopal drugače.Najprej bi uredil da bi mladi imeli zaposlitev in seveda pride denar.Nato bi poskrbel da bi v službi tudi ostali.Ne bi smeli imeti delodajalci toliko moči nad delovci,ker z njim delajo kot s sužji.Potem bi moral urediti delovne pogoje.Recimo parček si ne more odločiti za družino ker delajo po celi dan,to se pravi od 7.00h in do 17h zvečer.Domov se pride ob 18.00h.Sedaj pa mi razložite kje bo otrok cel ljubi dan.To pa ne gre.Po moje bi bilo bolje če bi naredili spet tako kot je bilo.Dela se ob 6 zjutraj pa do 14h.Plače naj bi bilo solidne za preživeje vsaj 4 članske družine.Tukaj so še stanovanja.Mladi sploh ne pridejo do njih,kaj šele da bi zgradili kakšno hišico zase in za svojo družino.kar se tiče šole bi učitelji morali dobiti malo več pravic kot jih imajo sedaj saj otroci hodijo v šolo samo še groziti in ne učiti.(izkušnja zato ne govorim na pamet.)Kar se tiče zdravstva je tudi kriminal.Tako ali tako plačujemo pa še vedno moramo nekatere stvari zelo drago plačevati.najhujše so pa zavarovalnice dokler jim daješ denar so vse sladke ko pa so one dolžne nekaj plačati ali vrniti pa iščejo miljon izgovorov. hhelena.si prav si napisala.sedaj so pametni če bi se pa to njim zgodilo bi bil pa halo.Veš desci so desci in oni morajo imeti vse prav pa čeprav je narobe.
victoriosus
25. 11. 2006 09.51
info, tvoj komentar je daleč pod nivojem. Bodi tih, če nimaš nič pametnega za povedat. Nintendo64: Ni res, kar govoriš o zarodnih celicah. Dela se v smeri, da se bo punktiralo tkivo oz. posamezne celice bolnega človeka in iz njihove diferenciacije spodbujali regeneracijo npr. jeter. Vzamejo se celice istega človeka, tukaj ne gre za uporabo zarodkov. Tiste ideje so propadle. To vem, ker v tem delam. Embrio je že človek. Res je, da se totipotentne celice diferencirajo šele 14. dan po oploditvi, ampak skupek celic je zametek življenja. To je življenje. Odvzem tega je umor. Poslušam nadaljne argumente.
vipavka@email.si
25. 11. 2006 08.52
Kje naj začnemo ukrepati s politiko povešanja števila otrok ,če ne v družini, ki je temeljna celica družbe. Če je družina zdrava, če so v njej urejeni odnosi, če v njej teče pogovor, če v njej vlada razumevanje in spoštovanje...v taki družini ni vprašanja o plačljivosti splava da ali ne, v taki družini je vrednota življenje od spočetja naprej. Dokljer se bomo vrteli okrog ministra, pa naj bo to Drobnič ali kdo drug, dokljer ne bomo pogledali vase, si postavili lestvico vrednot....to tedaj ni politike , ki bi rodnost povečala. In še to...zakaj ne bi pustili Cerkve pri meru, zakaj še vedno vlada toliko nestrpnežev, ki ne morejo narediti koraka stran in se vedno podtaknejo tam , kkjer jim je najmamn potrebno. Res je ,da Cerkev zagovarja življenje in mislim, da je to nekaj povsem normalnega, saj se vsak človek, ko stopi na prag smrti bori za življenje, le čemu potem zdravstvo , če nismo pripadnik življenja, pustimo ljudi naj umirajo brez pomoči znanosti. Zakaj bi posegali samo po nerojenih otrocih, ali se sami sebe bojimo, ker se odvračamo od smrti, otroku, ki se nam ne upa upreti pa mi določamo smrt. Prosim vas, razmislite malo, kaj vam osebno, vašemu telesu pomeni življenje in potem posegajte po življenju drugeha
info@informatika.net
25. 11. 2006 07.50
Fantje ne ga srat. Mlečna cesta, naše osončje, planet zemlja, Evropa, Slovenija, pa tovrstne neumnosti. Stališča, ki jih zagovarja Drobnič, so stališča Vatikana. Ki vseskozi modruje o življenju, družini, celo o odnosih v družini, čeprav pri svojem zapovedanem celibatu, prav o tem nimajo pojma. Da gre še za eno manipulacijo z ljudmi je popolnoma jasno, kot takrat, ko so organizirali izdajalsko vojsko na ozemlju Slovenije. In ljudje so umirali, eni in drugi. Glavni izdajalec - organizator izdajalske vojske, pa je še vedno spoštovan in vpliven. Tako si perejo krvave roke za svoj profit že dobrih 2000 let. Tragikomedija gospoda Janše v celotni farsi pa je, da v svoji bolj levo usmerjeni preteklosti tistih pravih stališč cerkve ni zagovarjal. Kako bi le, saj je otrok socilalizma. Ki je na mnogih mestih znal reči bobu bob, česar nobena zdajšnja oblast ne zmore, ker se vpliva in podpore Cerkve boji. Samo zato, da je Janša prišel tja, kjer je, se je bil pripravljen zbratiti z vsemi, ker na levi strani nikoli ni bilo prostora zanj. Najbolj žalostno pa je, da je pri nas vlada deklica za vse, za komedije slabega okusa v Drobničevem primeru, tragedije v slogu grofa Monte Krista v Janševem, malo pornografije v Ruparjevem, pa še nekaj kriminalk pride vmes. Najbrž zato, ker Slovenci posnamemo premalo filmov. Ne gre jim zavidati vlog katerega od teh igralcev, saj morajo biti zares vse, komedianti, igralci v porno filmih, .... skratka zabavljači. Obenem naj bi bili pa še vlada, če jim slučajno ostane kaj časa med napornimi cirkusantskimi točkami. Kaj hočemo, vsak dela tisto, kar zna, kdor ne zna nič je pa ...
nintendo64@email.si
25. 11. 2006 04.21
victoriosus: zahtevaš argumente, ti bom jaz malo drugače odgovoril na tvoje sporočilo. Tvoja, religiozna, definicija življenja (od spočetja do smrti - ne vem, če še k življenju prištevaš posmrtno življenje) se ti v prihodnosti lahko hitro pokaže za dvorezen meč. Predvidevajmo, da v prihodnosti zboliš za hudo, danes neozdravljivo boleznijo, ki jo bo moč ozdraviti samo s pomočjo zdravila na osnovi zarodnih celic. Če se ne sprevedamo in ker vsi vemo, kako močna je želja po življenju, ko si enkrat hudo bolan, tega zdravila zagotovo ne boš odklonil in tudi dvomim, da bi si kdo želel umreti, ko bo imel na voljo zdravilo. S tem, ko boš sprejel takšno zdravilo, boš po tvoji definiciji postal morilec življenja drugega človeka. Že iz tega vidika je pomembna znanstvena definicija življenja od rojstva do smrti. In nadalje, po oploditvi se najprej sprožijo procesi delitve celic in v tem primeru, če pride do splava, ne moreš ravno govoriti o ne vem kakem življenju. Tako da mislim, da je treba razmišljati širše in vnaprej ter dasti dvojno moralo (to danes in tisto, ki jo boš morebiti upošteval v prihodnosti) na stran.
victoriosus
25. 11. 2006 01.25
A ma kdo argumente, prosim? Sit sem branja idiotskih komentarjev. Ej, giovanne, ti si levičar, kul, moji so bili domobranci. SO WHAT? In na to sem zelo ponosen. Ne bom se spuščal v 2.WW, ker bo vsak vztrajal pri svojem. Jaz pač imam svojo resnico, ti imaš tvojo. Spoštuj, če hočeš, da te spoštujemo. Praviš, da Janše večina ne podpira. Ankete pravijo drugače, volitve so pokazale nekaj drugega, a veš? Glede splava naj povem, da bi ga jaz enostavno prepovedal. Nobena ženska nima pravice, da odloča o življenju ali smrti drugega človeka, pa naj bo 10letni froc ali še v maternici. To je umor in pika. In hhelena.si, ne mi z neumnostmi o posilstvih: takih primerov je max. 10% (pa pretiravam). Govorim o ostalih 90%. Kontracepcije je ogromno, da se tudi kombinirat.... V primerih posilstva naj bi se dopuščala možnost, enako kot takrat, ko bi bila mati zdravstveno ogrožena. Prosim, folk, bodite na nivoju, eni ste za bruhat...
svobodnjak@email.si
25. 11. 2006 01.05
Tudi meni gre na kozlanje to janšistično blefiranje in laganje. Janševa odstranitev Drobniča je samo slepilni manever, podobno kot je bil slepilni manever odstop Ruparja s položaja poslanca. Vse pa je namenjeno temu, da bi ti klerofašistični piz*** ostali na oblasti še naprej. Z odhodom Drobniča se ne bo nič spremenilo, kvečjem bo prišel kakšen drug belogardist, morda manj aroganten, a bolj hinavski. Janševa vlada je ena največjih sramot v zgodovini slovenskega naroda.
SnowWhite
25. 11. 2006 00.22
Hitro so si tele ta novi oblastniki naučili kako se obdržat pokonci tudi kadar ti ne gre dobro. Janša in njegovi se hvalijo kako je prav in kako pokončno držo je pokazal primitivec iz Tržiča, ko se je odpovedal poslanskemu mandatu, domobranski N.Si pa se ob napakah Drobniča trka po prsih za "zasluge" pri delu sedanje vlade, le katere so še nismo zvedl ... za bruhat. Populizem skrajne sorte.
malasutra@gmail.com
24. 11. 2006 22.53
giovanne, se popolnoma strinjam s tabo. janša bi moral, če bi hotel biti zares dober premier, zamenjati približno pol svojih ministrov in se osvoboditi lastne ksenofobije, pripadnosti domobrancem in absolutističnih nagibom. mogoče pa je le začutil, da ga v zadnjem času njegovi ministri krepko lomijo - ne more si ob katastrofi, ki so jo skupaj z ambrušani zakuhali njegovi ministri, privoščiti še bebca, ki dela po diktatu vatikana in želi splav v nekaj korakih kar ukiniti (ženskam pa predpisuje celo material, iz katerega naj bi bilo njihovo spodnje perilo, prepoveduje oprijeta oblačila, kazanje popka in podobne nebuloze). človek ne bi verjel, če vsega tega ne bi videl... blamaža.
jackoo
24. 11. 2006 21.48
Nekateri ministri so slabi, a jih Janša še vedno podpira. Nekateri današnji ministri danes delujejo v nasprotju ljudstva, a jih drugi še vedno podpirate. Ampak da neki nedosledni, silno ksenofobni minister drobnič, ki se mu domobransko poreklo sluti daleč okoli njega, ne bo odstopil čeprav mu to zaukaže njegov lider in ga večina politikov in slovencev sploh ne podpiramo, je pa višek! fašistična oligarhija, ne pa vlada!!!
jackoo
24. 11. 2006 21.41
mjemjaw brez zamere, samo če že želiš zagovarjati vrednote liberalizma in svobodomislenosti, daj komentiraj z argumenti ki bodo imeli vsaj kanček smisla in mi nehaj s tvojo neiteligenco in ignoranco blatiti LDS ter ostale levičarske stranke, ki jih podpiram.
kgb@akcija.net
24. 11. 2006 20.36
ne vem kaj je s temu drobnićem-a mu res ne potegne da je cajt da se spoka
tiger@hitri.com
24. 11. 2006 20.36
Vidim da kle nekateri kar naprej kritizirate to vlado in tudi g. Janšo.Gredo pa nekateri komentarji celo tako daleč da so neresnični in žaljivi do predsednika vlade. Mislim pa da je g.Janša že v zadevi Rupar prav ravnal,ko je zahteval odstop g.Ruparja kot poslanca.Prav tako je pravilno da sedaj zahteva odstop g.Drobniča,ker je očitno da ni delal dobro in v skladu z etičnim kodeksom. S tem se vidi da je predsednik vlade načelen in se drži dogovorov in ne brani svojih ministrov za vsako ceno.Nekateri očitki ki jih kle pišejo na račun vlade ne zdržijo kritike in so škodoželjni. Če bi pa primerjal to vlado s prejišnjimi oziroma Ropovo,bi pa lahko rekel da ni primerjave.Vse LDS-ove vlade so bile slabe in polne afer.Še posebno slaba je bila Ropova vlada,tako da ni vredno izgubljati besed. Že v dveh letih te vlade gredo nekatere stvari hitreje in bolje naprej.Tako da z dobrim in uspešnim poštenim delom in uresničitvijo še preostalih projektov te vlade si zaslužijo da dobijo še en mandat.
goso
24. 11. 2006 20.31
Romi so tud njegov nerešen problem, pometen pod preprogo, ki jo je zdaj nekdo dvignil. In kaj je še spodaj? Kresovi gorijo, Turki gredo...
sfrenk@hotmail.com
24. 11. 2006 20.11
Kak god je, zadnji čas da gre...