Slovenija

Minister Gorenak na spletu pisal o stavkah in tožbah policistov: Menda me bodo tožili ...

Ljubljana, 14. 05. 2012 16.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Policijski sindikat Slovenije je vložil kolektivno tožbo zaradi neizplačila letošnjega regresa, stavkovni odbor sindikata zahteva tudi vložitev kazenske ovadbe zoper ministra za notranje zadeve Vinka Gorenaka zaradi prekoračitve pooblastil s posegom v sindikalno pogodbo. Minister meni, da gre za boj med sindikatoma.

Policisti bodo okrepili stavko in akcijo zbiranja podpisov za referendum.
Policisti bodo okrepili stavko in akcijo zbiranja podpisov za referendum. FOTO: Blaž Garbajs

Potem ko je Policijski sindikat Slovenije (PSS) že v petek vložil kolektivno tožbo zaradi neizplačila letošnjega regresa, predsednik sindikata Radivoj Uroševič pravi, da stavkovni odbor PSS zahteva tudi vložitev kazenske ovadbe zoper ministra za notranje zadeve Vinka Gorenaka zaradi prekoračitve pooblastil s posegom v sindikalno pogodbo.

V PSS so se za vložitev kolektivne tožbe na delovno in socialno sodišče odločili, ker vlada v skladu z veljavno zakonodajo ni izplačala regresa za leto 2012, k čemur so jo predhodno pozvali že z opominom, v katerem so od vlade zahtevali, da najkasneje do 10. maja zaposlenim na ministrstvu za notranje zadeve in na policiji izplača regres v višini 692 evrov.

Spor se zdaj zaostruje tudi z ministrom za notranje zadeve Vinkom Gorenakom, ki je generalnemu direktorju policije Janku Goršku sredi aprila naročil enostransko prekinitev sindikalnih pogodb. Po mnenju PSS je minister s tem prekoračil pooblastila, zato je stavkovni odbor zahteval vložitev kazenske ovadbe zoper njega, je pojasnil Uroševič.

Stavkovni odbor PSS je sprejel tudi stališče glede zaostrovanja stavke. A način zaostritve stavke ostaja skrivnost do torkove skupne odločitve s Sindikatom policistov Slovenije (SPS). 

Še vedno pa se nadaljujejo tudi referendumske aktivnosti za razpis referenduma o noveli zakona o dodatnih interventnih ukrepih za leto 2012, piše na spletnih straneh SPS. Do vključno petka so od 40.000 potrebnih podpisov podpore za razpis referenduma zbrali slabih 1800 podpisov.

Gorenak: Menda me bodo tožili

Na napovedano tožbo pa se je že odzval tudi minister Gorenak, ki same morebitne tožbe v zapisu na svoji spletni strani ne komentira, ker je še pač ni, pojasnjuje pa, kot pravi, dogajanje, ki je pripeljalo tako daleč.

"Prepričan sem, da se v policijskem sindikalizmu dogaja populizem, ki nima nič skupnega s sindikalnim bojem za pravice zaposlenih policistov in kriminalistov, v večji meri gre za rivalstvo med obema sindikatoma in posledično za borbo za članstvo v enem ali drugem policijskem sindikatu," piše Gorenak in dodaja, da si lahko le tako razlaga dejstvo, da eno njegovo potezo, v tem primeru spremembo Pravilnika o nadzoru državne meje, eden od sindikatov pohvali, drugi pa temu nasprotuje in grozi z odvetnikom.

Ob tem Gorenak pravi, da bo s policisti sestankoval in iskal rešitve še naprej. Še enkrat pa je pohvalil tudi uspešen zaključek dve leti trajajoče akcije iskanja prekupčevalcev z drogami in orožjem. Z nekaterimi od sodelujočih policistov se je tudi osebno srečal. "Nihče od njih mi ni govoril o mali plači in stavki. Skrajno izmučeni in ponosni so govorili o svojem delu, čeprav vem, da so njihove plače nizke. Policijski sindikalisti bi morali končno spoznati, da se prava bitka za položaj in ugled policijskega poklica začne in konča pri takem delu policistov in kriminalistov in ne s sindikalnim populizmom," je prepričan Gorenak.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (116)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Johnny_Soprano
03. 07. 2012 13.25
+1
"Gorje gospodu katerega hlapec postane gospod" samo to ti lahko recem ti podgana potuhnjena, napisi rajsi kaj si pocel z bavcarjem na kosilu p.i.c.k.a ena prodana potem ko si tozilstvo spravil pod MZZ, znizali ste place socialno najsibkejsim s tajkuni pa posedate po kosilih in mahate z repkom ko vam dirigirajo kako boste postopali da jim boste oprali roke. "Nihče od njih mi ni govoril o mali plači in stavki. Skrajno izmučeni in ponosni so govorili o svojem delu, čeprav vem, da so njihove plače nizke. Policijski sindikalisti bi morali končno spoznati, da se prava bitka za položaj in ugled policijskega poklica začne in konča pri takem delu policistov in kriminalistov in ne s sindikalnim populizmom," Seveda ne ce ne upajo v Atenah bi dobil ze zdavnaj kamen v glavo ko bi hodil iz ministrstva zaradi takih izjav.
SimonaHamer
15. 05. 2012 14.54
+2
Ti skrivnostni moj cvet Ti skrivnostni moj cvet, ti roža mogota, jaz sem te iskàl, mimo tebe sem šel in pogledal sem te in sem ves vztrepetàl. In moje srce zaslútilo je tvojo tajno moč, in moje srce začútilo je, da jasní se noč. In v moji duši vzcvetelo je zakladov nebroj, vse bitje mi zahrepenelo je za teboj, za teboj, ti skrivnostni moj cvet, ti roža mogota … O, jaz sem bogat - pomagaj, pomagaj mi dvigniti moje duše zaklad. Oton Župančič
RISHA.
15. 05. 2012 11.01
+15
ta Gorenak pa je tolk antipaticen, nima kaj iskati v politiki s taksnim znanjem in obnasanjem, ce bi se spustil s svojega egota na nivo svoje inteligence bi bil padec zanj usoden.
cupofmarja@email.si
15. 05. 2012 11.31
+8
takoj drugi na lestvici antipatičnosti za našim Janezom je........
prašek
15. 05. 2012 12.03
+2
titovka
15. 05. 2012 10.21
+11
modri angeli, gremo naprej...ne kloniti pred to legitimno vlado kot sta semolič in štrukelj!!!!!pokopala sta lastno državo in lasten narod!!!janša in njegova elita jih je zopet izigrala in na-tegnila!!!!
cupofmarja@email.si
15. 05. 2012 11.31
+8
dajmo policaji....vztrajajte do konca........podpora in vsa čast.....
jastreb13
15. 05. 2012 13.03
+3
Gorenak dodaja, da si lahko le tako razlaga dejstvo, da eno njegovo potezo, v tem primeru spremembo Pravilnika o nadzoru državne meje, eden od sindikatov pohvali, drugi pa temu nasprotuje in grozi z odvetnikom......Le zakaj? PSS je sindikat policijskih šefov, ki nima veze s policisti terenci in tudi ne deluje v njihovo dobro...dokaz za to je zadnjih deset - petnajst let......SPS je pa sindikat policistov na terenu, pozna razmere na terenu in je bil tudi ustanovljen s tem namenom, da zaščiti nezaščitene policiste na terenu...
savica.modrine
15. 05. 2012 10.16
+6
Z nekaterimi od sodelujočih policistov se je tudi osebno srečal. "Nihče od njih mi ni govoril o mali plači in stavki. Skrajno izmučeni in ponosni so govorili o svojem delu, čeprav vem, da so njihove plače nizke. Ja to pa je res visoka stopnja kulture dialoga, kajti, zakaj bi govorili o plačah, o katerih veste že vse, le pogajate se ne. Govorili so pač o širini akcije, s katero smejo seznaniti ministra, marsikaj pa mu tudi povedali niso, kar je tudi prav.
sanya10
15. 05. 2012 08.07
+13
Tale svinko se pa dost upa.
nemarx
15. 05. 2012 07.04
-15
Sindikati v policiji so orodje komunistov, ki na vseh frontah razdirajo državo, da bi dokazali svoj prav in se zavihteli na oblast, dokler še nismo pod protektoratom EU in Bruslja. Geslo KPS je cuzaj, dokler je še kaj, potem pa zaneti revolucijo in nerede, ki so pravo gojišče za vzpostavitev diktature, v kateri se komunisti počutijo varni kot otrok v maternici. Da ne bo pomote, niso vsi policaji komunisti, večina jih ni, ampak ne morejo nič, ker jih v krempljih držijo njihovi šefi, ki pa so po večini še vedno udbocaji, kar se nenazadnje vidi po osebah, ki so na čelu "sindikatov" ali bolje rečeno UDBE v policiji. Ta zgodba je enaka v šolstvu, pa v JU in v podjetjih državne srebrnine. Ali mora res priti do tragedije, podobne kot jo je doživela Jugoslavija in še posebno Bosna, da se bomo v Sloveniji otresli komunističnega terorja.
Johnny_Soprano
03. 07. 2012 13.29
Komunisticnega smo se ze zdaj se moramo se tajkunskega, ti pa se zmeraj kuhas mulo zaradi komunistov ki sploh niso vec problem problem je nas neizvoljeni diktator ki nas pelje na pot Grcije
jastreb42
15. 05. 2012 06.36
+5
toiler
14. 05. 2012 23.35
+16
Ne razumem Gorenaka, res ne. Obnaša se, kot da nikoli ni bil v poziciji oziroma na oblasti. Kar nekaj stvari, ki jih želi sedaj "popraviti", bi lahko popravil njegov strankarski kolega Mate, ki je bil pred leti minister, pa jih ni - zakaj? Se je Gorenak v vmesnem času kaj naučil ali pa takrat ni želel deliti "znanja" znotraj stranke? Želi vse zasluge za boljši jutri pripisati le sebi? Če ja, potem je egoist brez primere, ki ne zna delati timsko. Če ne, potem pa ne vem, zakaj tega vsega ni storil že pred leti, ko bi lahko in bi že takrat privarčevali. Aja, verjetno je razlog v tem, da gre za t.i. nepriljubljene ukrepe, ki se jih takrat ni smelo izvajati, zdaj pa je ravno pravi čas za čiščenje pra-starih grehov. Upam le, da se še vedno zaveda, da je glava ekipe le toliko časa na mestu, dokler ekipa stoji za glavo in jo ceni. Če jo ne, je ne uboga za nobeno ceno, ne glede na zakonske omejitve. In to se zna komu maščevati. Pa to ne pomeni, da podpiram stavko in referendum - želim le, da se prenehajo pogovori preko javnosti in medijev ter da se v prvi vrsti vsem zaposlenim zagotovijo ustrezni delovni pogoji in osnovne delavske pravice iz zakonov in kolektivnih pogodb. Ko bo to urejeno, pa naj se pregovarjajo za zaprtimi vrati in ne zganjajo populizma - ta ne prinaša rezutatov na dolgi rok, temveč zgolj gašenje medijske nepriljubljenosti....
Buena Vita
14. 05. 2012 23.48
-9
veš kaj,presvetla preproščina te veleva tako;;;;RIBA SMRDI PRI GLAVI,ČISTIŠ JO VEDNO PRI REPU,
Buena Vita
14. 05. 2012 23.56
-8
HJA,SINDIKALISTI SO POPAPCALI 48 AVTOMOBIČKOTOV,TOLIKO TISOČ DELOVNIH UR ,, ZA DELOVNE POGOJE SE BOSTE MALO POTRUDILI,MOJE KUHINJE V VSEH MOJIH LETIH NI NIHČE ČISTIL,VSAKI DAN,VSAK VEČER JE BILA OČIŠČENA IN PRIPRAVLJENA ZA JUTRIŠNJE DELO,BREZ MINISTRA,BREZ ŠEFA,BREZ DIREKTORJA,OPS,ZATO KER SEM SVOJE DELO IMELA IN IMAM RADA SICER LAHKO PREVERIŠ NA KOPRSKEM SODIŠČU,DNEVNO in veliko krat PRENEKATERI SODNIK -CA MI JE ZNAL-A REČ,;;;,ali si neumna,ali je mogoče imeti svoje delo tako rad kot ga imaš ti, in če imaš svoje delo rad???????????? ah,ja merđote bi vozili,he.e
toiler
15. 05. 2012 00.10
+4
toiler
15. 05. 2012 00.41
+7
Aja, še dobro, da si na OS Koper ordinirala v kuhinji, saj o pravu nimaš pojma. Žal... Pa ne želim biti žaljiv, ampak tako pač je...
titovka
15. 05. 2012 10.22
+2
Buena Vita 14.05.2012 23:48:15 -6 6 veš kaj,presvetla preproščina te veleva tako;;;;RIBA SMRDI PRI GLAVI,ČISTIŠ JO VEDNO PRI REPU, to pa na držal...jaz ko čistim ribo ji taprvo odsekam glavo!!!!!!
titovka
15. 05. 2012 10.23
+2
toiler¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸v tej državi se več niti ne ve - KDO PIJE IN KDO PLAČA!!!!
simevlado
14. 05. 2012 23.28
+5
podpiram policaje na stavki v taki obliki ker ze dolgo nisem videl nobenga ob cesti res super obcutek le tako naprej pa se nekako ne slisim nobenih velikih nesrec da se dogajajo kot so se dogajale ko so terorizerali z oderuskimi kaznimi...
Buena Vita
14. 05. 2012 23.25
-15
GORENAK GOVORI V IMENU CELE SLOVENIJE,V IMENU LJUDI IN ZA NJIH,GOVORI V PRID TISTIH KI SO RAVNO ZARADI LENUHSTVA POLICIJE OSTALI BREZ DELAIN PRAVIC, ČE BI POLICAJI VSE OVADBE PREVERJALI-PREISKOVALI,V SLOVENIJI NEBI BILO NIKOGAR OŠKODOVANEGA....PREVARANEGA,,.,,OGOLJUFANEGA
toiler
14. 05. 2012 23.39
+10
Ja, ti že veš. Zakaj se ne zaposliš v policiji in narediš vse to, kar pogrešaš?
patriott
15. 05. 2012 08.42
-1
Zakaj bi se mantrali če pa najlažje poberejo denar v prometu pa še v nevarnosti niso
Buena Vita
14. 05. 2012 23.23
-12
JAZ SEM POLICAJE VEDNO PODPIRALA,VEDNO, ZAME SO DOBILI VELIKI MINUS KO SO PELJALI BOSANSKE DELOVCE NA MEJO BREZ PLAČ IN BREZ VSEGA,ČE SE TAKRAT NISO UPRLI KRESALOVI,SO ZAME MUORTI,MUORTI, KRIMINALCE NE LOVIJO BREZ DA DOBIJO DEPEŠO IZ TUJINE,LAČNE IN OGOLJUFANE LJUDI PA NAŽENEJO VIA, TAKE POLICIJE MI NE POTREBUJEMO
toiler
14. 05. 2012 23.40
+10
Preberi zakonodajo. Npr. Zakon o tujcih in vse podzakonske akte, pa boš razumela zakaj so tako delali. Verjetno ne zato, ker se je nekdo tako spomnil, kajne? Sveta preproščina...
Buena Vita
14. 05. 2012 23.45
-8
,NE MENI NABIJATI ZAKONODAJE,;;KAJ SO NAREDILI REVEŽI NAROBE,TO DA SO JIH KRESALKINI PRJATLI OGOLJUFALI, PROSIM LEPO,KAKO TO DA JIH NI NIHČE IZ JELINČIČEVE STRANKE OGOLJUFAL,AAA ALI IN TRSA,ALI IZ KOPER JE NAŠ,,AA
SOVDT
14. 05. 2012 23.54
+8
Buena vita, ka si ti ena stara baba ki si je prenosnik kupila in zdei tipkaš k kokoš tle po komentarjih....dej vzem se mau v roke....al pa si rajš vzem papir pa svinčnik pa kej nariš....
toiler
15. 05. 2012 00.06
-2
SOVDT
14. 05. 2012 23.20
+11
"anonimni nabijač" ali as Gorenak, križanec med komunajzarjem in domobrančkom.......
Buena Vita
14. 05. 2012 23.18
-9
GASPI007 VEŠ KAJ,KO MI DAŠ ZATRDILO DA NISO POLICAJI,SODNIKI,ODVETNIKI V PRVIH VRSTAH ZDEJŠNJE ZGODBE KRIMINALNEGA HUDODELSTVA,,POTEM BOŠ LAHKO KLOBASAL O JANŠI , PRAVIŠ DA JE TVOJ OČE POLICAJ,TOREJ JE IMEL DOSTOP,IMA DOSTOP DO PODATKOV,OBJAVITE DOKUMENTE,TURK JE MARŠAL VOJSKE SLOVENIJE,ZAKAJ NE ODDEPONIRA DOKUMENTOV NE,NEEEE,VI LEPO PLJUSKATE Z LAŽMI,NAŠTIMAVATE NEKE HUJSKAČE IN POSTAVLJATE HRVAŠKE KRIMINALCE DA DELAJO KONSTRUKTE IN GLEJ NO GLEHJ,,CELO KOPRSKI HOTEL JE SLIKAL IN RISAL TIST VAŠ OVADUH, ČE BI IMELI SOLI V GLAVI BI ČLOVEKU V FRANCIJO POSLALI SLIKE KOPRA IN MU OZNAČILI ZGRADBE,KER HOTEL KI JE OMENJAL VAŠ OVADUJKO JE BIL ZGRAJEN POZNO,POZNO,V LETIH 2005
titovka
15. 05. 2012 10.19
+1
Tomislava Ule
14. 05. 2012 23.16
+9
Gorenak je ena pra......kadetska iz Tacna. Ker so ga tam jebali, se sedaj izživlja, ko je končno prišel na oblast. Naj gre ovce, koze in krave, pa še bike past pod Roglo. Pa še tam ga ne marajo.
irhaela
14. 05. 2012 22.26
+7
Gospoda Gorenaka nič ne skrbi ovadba policijskih sindikalistov. Policaji ga bodo že pritisnili na zid, če bo še naprej tako janševistično ciničen do njih.
shupak
14. 05. 2012 22.56
-1
gaspi007
14. 05. 2012 21.38
+30
No to pa je napisal moj oče,ki je bil miličnik in sem zelo ponosen nanj in njegove misli: GREMO ČEZ ROB – TO PA NI DOBRO Posted on Maj 14, 2012 VLADA: Ja čim bolj gremo proti Nemčiji in njihovi prvi dami kanclerki Angelo MERKEL, ki naj bi podpirala našega JJ, tem bolj gremo v smer, kamor bi prišli, če ne bi med NOB zmagali partizani in zavezništvo. Samo malo v spomin, predsednik Slovenije, dr. Danilo Türk, je bil v časopisih in v vseh javnih medijih kar nekaj časa kritiziran zaradi dragega poleta z letalom v Sarajevo. Kaj pa umik predsednika vlade ( zame na nedemokratičen način ustoličen in ga ne priznavam, ker nikoli ne bom pozabil veselice in njegovega nasmeha, ter plesa ob razglasitvi rezultatov volitev, saj je že takrat vedel, da bo on tisti, ki bo zavladal ). Umik v Grčijo, ko bi moral pričati zaradi afere ” PATRIA ” v Avstriji ??? Če bi bil razlog predčasne vrnitve res bolezen otroka, bi lahko to razumeli, vendar so prišli na dam podatki, ki pa to zanikajo? Pa saj je mati Črtomirja, Urška, otroška zdravnica in kaj je bilo tako hudo, da so se morali predčasno vrniti??? A je to vojna tajna??? Plačilo prevoza sploh ni sporno, saj smo ga tako ali tako plačali davkoplačevalci ( tu je denar od prodanega orožja med osamosvojitveno vojno ). minister GORENAK: Gospod minister, če bi kdaj delali kot ” miličnik ” ( ne zamerit, ker sem se rodil pač v tistih časih, sicer pa tudi vi niste nič kaj mlajši ), bi se pri delu na terenu vsaj malo seznanili kako se dela na podeželju, kako se lahko pristopi do preprostih, meni zelo cenjenih ljudi, ki živijo daleč od mestnega vrveža ! Pa da ne bom narobe razumljiv, ja delal sem tudi kot policist in med osamosvojitveno vojno imel vodstveno funkcijo, pa čeprav samo na PP. Nato spet nekaj časa delal na terenu in to uspešno, zato vem in cenim delo sedanjih policistov, ki pa so vse manj spoštovani. Mogoče niste opazili, policija ( ali milica ) meni je vseeno, je bila najbolj cenjena prav v času osamosvojitvene vojne, pol pa so prav taki, kot ste vi uničili to zaupanje. Ni vse izobrazba, veliko pomeni in bo še nekaj časa pomenila praksa. Vsekakor do sedaj ni bilo slabšega ministra za notranje zadeve ali po novem notranjega ministra ! Vam ni nič do vaših policistov, vam je v glavnem to, da ubogate in izvajate ” ukaze ” vašega bossa vseh bossov JJ. Policija je v stanju, ko lahko totalno ” pogori ” oz. razpade njen varnostni sistem in seveda, tu ima naš vsemogočni JJ spet rešitev, varovala bi nas vojska – NEVER ! Že vrabčki čivkajo, kaj bo, ko bo nekomu, ki ima vse pod kontrolo spodrsnilo – teren je pripravljen. Močno upam, da bo uspelo policijskima sindikatoma strnit vrste, pa enkrat za vselej dokazati tej, meni zelo lepi domovini Sloveniji, katere prebivalci pa so preveč “uklonilni-hlapčevski” oprostite izrazu, ki se ne vedo in ne upajo boriti za svoje pravice. Samo še to: - NE RABIMO DRŽAVNEGA SVETA ( prihranek bi bil ) - NE RABIMO 212 OBČIN ( tistih 62, v letu 1994je bilo dovolj ), - NE RABIMO 90 POSLANCEV ( za našo malo Slovenijo bi jih bilo dovolj z vsake občine po eden seveda po prejšnjem številu občin torej največ 62, tako kot odločajo zdaj, bi lahko tudi s takim številom, pa še verjemite mi, manj bi bilo referendumov ), - NE RABIMO TOLIKO MINISTRSTEV ( lahko bi se združila, samo določena, nikakor pa ne tako kot zdaj, ko državno tožilstvo spada pod notranje ministrstvo – nemogoče ), - OH KAKO LEPO BI BILO, ČE BI BILI TUDI ODVETNIKI PLAČANI OD DRŽAVE, KOT SO TOŽILCI ( koliko kaznivih dejanj bi bilo rešenih pravilno po pravni poti, ne more se primerjati nekoga, ki je plačan od države ( tožilec ) z nekom, ki na sodišču po potrebi tudi ” ne govori resnice – da me ne bi kdo tožil, samo za to, da dobi mastne denarce. Tožilci dobijo določeno plačo, odvetniki, si jo sami določijo ( tu pa po moje ” crkne ” pravna država.
BALDERJAN
14. 05. 2012 22.16
-10
Iskušnje niso samo tvoje. Res se je prej delalo drugače in je bila policija cenjena. To se je spremenilo pred cca 15 leti. Od takrat se policisti cenijo predvsem le sami sebe. Gorenak je prvi, ki poskuša policijo spet spustit na ta planet in kapa mu dol zato.
gaspi007
14. 05. 2012 22.36
+5
in to napišeš ti,ki nikoli nisi bil policist.... .?!?
gaspi007
14. 05. 2012 22.40
+4
pa nauči se spoštovati vsaki poklic,ki je potreben....in čisto vsako delo si zasluži dostojanstveno plačo.
BALDERJAN
14. 05. 2012 22.54
-4
NE veš kdo nikoli ni bil policist. Poklic vsak res ne spoštujem, spoštujem pa vsako pošteno delo.
Tomislava Ule
14. 05. 2012 23.21
+0
gaspi007LEPO SI NAPISAL IN RESNIČNO. Predvsem pa je premalo spoštovanja do ljudi, kajti policiste eni pač ne cenijo, ker jim kazni nabijajo. A ne vedo, da policist dobi navodila, koliko kazni mora tisti dan nabrati.
visoki
14. 05. 2012 23.22
-2
tudi včasih miličniki niste bili cvetke,daleč od tega
patriott
15. 05. 2012 08.55
+1
Kaj to pa je zdaj nekaj novega da je policija osvobodila slovenijo potemtakem nerabimo vojske. Tudu danes niso cvetke
FolkloraS
14. 05. 2012 21.37
+17
Ta je komedijant, očitno mu gre v nos ko so policisti po dolgem času enotni, ko berem, da ne izrekajo kazni zaradi cestnopormetnih prekrškov in to za 90% manj. Tudi na takšen način se prazni državna blagajna. Toliko hrupa okoli šolnikov, policijo blatijo vsi, a zavedati se moramo, ko se nam kaj zgodi pokličemo le njih. Tudi v zadnji akciji so pokazali profesionlanost, me zanima kako bodo svoj posel dokončali tožilci in sodišča. V celoti podpiram njihov boj in upam da jim bo to uspelo. Vsekakor si zaslužjo. Ne vem no kdo bi nosuil glavo na tnalu za 650 evrov več.
MsPikapiki
14. 05. 2012 22.29
+6
Res je, da imajo policisti nehvaležno nalogo, ko morajo po zakonu izrekati zelo visoke kazni za prometne prekrške. Vendar smo odrasli in zreli, zato lahko vozimo tako, da prekrškov ne delamo. In potem tudi kazni ni. Tudi sama sem že velikokrat plača zaradi prekoračitve, pas. Zdaj me je izučilo. Se redno privežem, kjer so omejitve pa cincam 40, 50 na uro in je vse prav.
shupak
14. 05. 2012 21.36
+1
Kwa je škifi ... Zdej ste pa vi na vrsti za rundo... Nazadnje sem jaz častil... Nič bat, pijem radler... Bom trezen, to lahko jamčim.
smosezatoboril
14. 05. 2012 21.31
+12
Gorenak že nekaj časa uporablja ene in iste fraze, ene in iste izreke, vendar smo ljudje že siti tega. Vse kar je imel (pametnega in nepametnega) je povedal že na začetku. Sedaj pa njegovemu sarkazmu manjka argumentov. Zato jih pa imajo drugi preveč. Tako kot sem že zapisal, prišel je v fazo, ko s svojimi nastopi škodi stranki, ki ji pripada, škodi samemu predsedniku, kot so prejšnjemu Golobič, Kresalova, Erjavec,.... In če ga JJ ne bo zamenjal hitro, bo to še bolj narušilo kredibilnost vlade, glede na to, da je ta vlada posledice velikih mahinacij in špekulacij. Manjka mu osnevnega bontona obnašanja, ki bi ga moral poznati vsak državljan, še posebej pa poslanec, kajšele minister. Vendar kaj, še vedno smo del balkana, vsaj po obnašanju, pa še tam nas verjetno v tem prekašajo.
Tomislava Ule
14. 05. 2012 23.23
+0
Nima bontona, zato naj gre bike pasti na pohorske senožeti. Seveda, če ga bodo marali. Lahko ga še na rogove nasadijo.