Slovenija

Pod drobnogledom bodo predvsem gostinci

Ljubljana, 01. 07. 2013 19.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Poseben blagajniški program, ki onemogoča brisanje oziroma prirejanje računov, je po novem obvezen, kazni, če ga ni, pa od 3000 do 250.000 evrov. Inšpektorji so ugotavljali, da so doslej zavezanci "izbrisali" tudi več kot polovico prometa in zato tudi plačali manj prispevkov.

v.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (71)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Niko Murski
30. 07. 2013 14.38
+1
Zdaj se bomo samo še preštevali za drobiž, raje podarim kavo in ne da reskiram kazen ki mi uniči egzistenco. Noben gostinec nima denarja za plačat kazni to pomeni bankrot če si tako zaželi carinik. Vsa ta gonja je nastala ker treba opravičit brezposlenim carinikom delo, zdaj se vozajo okoli in "reketirajo" gostince, slastičare.. v imenu džave. To je samo organizirana mafija ki pobira denar za svoj obstoj, država se ne bo rešila s tem. Miljoni so drugje, predvsem je potrebno nujno blokirat tajkunsko imovino kolko je še ostalo.
JB 007
30. 07. 2013 15.04
zakaj bankrot, to je vračilo za nazaj, neplačanih davkov, ko niso izdajali raunov in kupovali pijačo v trgovinah nato pa preprodajali brez računov in plačila davkov, kazni so primerne, samo kdo jo je že plačal?
Buena Vita
02. 07. 2013 19.32
+1
tisti ki bodo imeli kaj goljufati,in takih je zeeelo malo , v vseh računalniških sistemih zlahkoto goljufaš,zato so gesla,gesla lahko skriješ in greš mimo ,danes so že gesla samo na dotik in takih gesel ne odrijejo pPEJOVNIKOVI PLAGIJARTORJI,NIMAJO POJMAk
Buena Vita
02. 07. 2013 19.27
+3
včeraj so dva carinika bila celi dan na obhodu koprskih gostiln, vse so bile prazne,in le ena gostinka je pogumno razložila da ni denarja in so gostilne zato prazne,gospo so danes imeli čast viodeti v vseh časopisih, če gostinec celi dan kasira cirjka 200 evrov,kruh daje štirim zaposlenim potem si naj ti bedniki izračunajo kaj in koga lahko ogoljufa,nima ne za plače,ne za prispevke
macek_garfield
02. 07. 2013 15.00
+6
... bravo inspektorji ... a davcnih utajevalcev in crnograditeljev pa ne boste preganjali ... in jim rubili premozenje ... neee ... ker so to politicne elite ... da vas ni sram ...
Shorty Zupancic
02. 07. 2013 12.37
+9
Glede pošiljanja računov po mms, jaz si bom rit slikau in jim poslau mms
Buena Vita
02. 07. 2013 19.27
+2
Ramzess
02. 07. 2013 11.02
+2
Bo res treba za vsako napako v računu, izdelovati novega, medtem ko se bodo računi z napakami nalagali v sistemu kot balast, ker jih popraviti in zbrisati, ...'čiščenje' sistema balasta samo po nalogu in pod nadzorom. Kdo ve kakšne bodo vse posledice omejenega sistema.
Ramzess
02. 07. 2013 11.04
+1
Še več dela za računovodstva, ki bodo morale ločiti prave račune od balasta, in izvajati nove kategorije.
SDS_je_poden
02. 07. 2013 11.41
+5
Samos75: Sicer ne poznam teh blagajniških sistemov v detajle, ampak ne rabiš prav nič brisat in na roke ven zbirat. Vsak zapis ki se naj bi se storniral se lahko le označi kot stornacija, ni potrebno brisanje, kar pomeni da pri izpisu veljavnega prometa ven potegneš le tiste, ki oznake stornacije nimajo. Nič ni tako zakomplicirano kot se predstavlja.
nomis1
02. 07. 2013 10.52
+5
odvetnik iz maribora, mi je pred časom dejal, da če mi ne zaračuna davka, da prišparam 300 € (seveda on to pospravi v žep). . Nato sem ga nahecal da najni pogovor snemam in je pričel govoriti v nekem čudnem pravniškem jeziku, češ da to ni bilo mišljeno tak, kot je povedal in da se pogovori po nevem katerem členu ne smejo snemat.... postal pa je rdeč kot kuhan rak...jaz pa zadovoljen, kljub temu, da je naša firma ostala brez 300 € :)
m0dridirkac
02. 07. 2013 09.43
+3
A mi zna kdo povedat, kako izgleda takšen program, ki ne omogoča popravljanja računov? A to samo pomeni, da v programu ni gumba "Briši račun"? Ker pri večini programov se lahko preko ODBCja povežeš na bazo kar z recimo excelom, pa delaš, kar hočeš. Če pa že imajo kak SQL zadaj, potem pa z SQL managerjem, pa geslo sa. Ker baza podatkov je namenjena pisanju in brisanju, baza ne ve, da hrani račune. To ve samo program, ki uporablja bazo.
SDS_je_poden
02. 07. 2013 09.48
+0
Ja, že res, ampak načeloma bi tabele morale biti opremljene z triggerji z ON INSERT OR UPDATE ki datumska polja beležijo vpise ali spremembe zapisa v bazi. Načeloma bi se stvar lahko uredila tudi tako, da se podatkov ne briše, postavi se samo flag v polju ali je zapis veljaven ali ne... rešitev je poljubno mnogo samo na nivoju baze. Na front endu pa tako ali tako umakneš gumb briši. Kazni so tako velike, da si te firme, ki si napisale te programe res ne bodo dovolile nabiti kazni, ker jih lahko to hitro pokoplje.
odpisan2x
02. 07. 2013 10.02
+4
ČE SI JAZ TOLE LAIČNO PRAV PREDSTAVLJAM ,BI MORAL JIT VSAK RAČUN,KI JE IZDAN DIREKT NA SERVER DURSA-
SDS_je_poden
02. 07. 2013 10.04
+2
odpisan2x: To bi pa delale tako imenovane davčne blagajne. Tega sedaj ni, ker je postavitev tega finančno kar zahtevno.
odpisan2x
02. 07. 2013 10.06
+3
POTEM BI MORALO BIT TAKO TUDI V VSEH TRGOVINAH
m0dridirkac
02. 07. 2013 10.11
+2
Če imam jaz dostop do SQL baze preko kakršnegakoli managerja, ti noben trigger ne pomaga. Zadeva lahko deluje le, če preprečiš dostop do baze. Kaj pa, če restavriram včerašnji arhiv, pa ponovno nekaj računov izdam? To lahko naredi vsak srednjepismen gostilničar.
SDS_je_poden
02. 07. 2013 10.28
+2
modridirkac@email.si: Da se delati tudi transakcijsko replikacijo, kar pomeni, da se vsaka transakcija preslika še v drugo bazo, ki je lahko pod ključem. Načeloma so pa edino davčne blagajne tiste ki preprečijo kakršno koli mešetarjenje.
odpisan2x
02. 07. 2013 10.29
če bi vsi računi,ki so bili izdani kjer koli,potem imamo pa novi SDK-NE VERJAMEM ,DA JE KOMU V TEJ DRŽAVI TO V INTERESU
odpisan2x
02. 07. 2013 10.38
+2
JAZ MISLIM,DA JE V SLO PREMAL ZNANJA,DA BI TAK SISTEM ZALAVFOV,KO GLEDAM SPLETNE STRANI MAM KAR OBČUTEK ,DA SPLOH V SLOVENIJI NE ZNAJO ENGA STRŽNIKA POSTAVT
SDS_je_poden
02. 07. 2013 10.41
+2
odpisan2x: Ne znanja je v Sloveniji dovolj, ljudje v IT industriji se izobražujejo non stop. Ni denarja in ni volje, da se to zrihta, nič drugega.
odpisan2x
02. 07. 2013 11.01
KOLIKOKRAT SEM ŽE NA TEM PORTALU NAPISAL,DA DAM VSAK MESEC VSAKMU,KI IMA DOBRO POSLOVNO IDEJO 10EU-
Ramzess
02. 07. 2013 11.08
Res je, česar v front endu ne moreš popraviti, lahko v bazi podatkov popraviš.
odpisan2x
02. 07. 2013 11.19
vsi izdani računi direkt na srežnik dursa,a si upate.pa še javni upogled
m0dridirkac
02. 07. 2013 12.19
>>Da se delati tudi transakcijsko replikacijo Ja, vsak gostilničar bo imel v omari dva strežnika, pa SBS, pa enega administratorja, da mu bo to urejal....
SDS_je_poden
02. 07. 2013 14.21
modridirkac@email.si: Transakcijska replikacija lahko teče na enem in istem srežniu, ki ima dve bazi. Hvala za sarkazem anyway.
JB 007
30. 07. 2013 15.10
pa kaj kar naprej razmišljate, kako bi goljufali, dajte začet enkrat mislit, da vse kar ne plačajo gostinci trgovsi serviserji odvetniki in ostali, moramo plačati davkoplačevalci. Zakaj, da se lahko lastniki S.P. pederišejo z jahtami, vikendi na morju in najnovejšimi avti na stroške podjetij, uporabljajo jihpa za lastno rabo!
SDS_je_poden
02. 07. 2013 09.40
+7
Pa še nekaj vam povem... ko sem rastel gor sem polsušal, kako priden, deloven in pošten je Slovenski narod... če pogledam danes sliko in komentarje tu spodaj vidim da je takih ljudi izredno malo, večina pa se je priučila balkanske miselnosti v stilu kdo bo koga bolj n.a.š.p.o.n.a.l. Taka pot nas vodi v prepad. Imamo svojo državo, pa ne vemo kaj bi počeli z njo.... dobra vam je le takrat ko od nje kaj dobite, ko je treba pa kaj vrnit so pa takoj balkanska posla tu. Država smo mi vsi, jaz, ti, tvoj sosed, mama, oče, otroci..... Vprašajte se koga dejansko n.a.š.p.o.n.a.t.e. ko si mislite da ste n.a.š.p.o.n.a.l. državo.
JB 007
30. 07. 2013 15.12
balkanizem in mafija nam vladajo, več ko njim v žepe padne, slabši so zakoni za malga človeka. kdo bo koga bolj namočil.... plača pa itak se ve kdo
odpisan2x
02. 07. 2013 09.37
+7
gostinstvo je uničil prootikadilski zakon,delaš trideset let ,da kupiš en majhen lokalček ,da preživiš.sedaj se boste pa spravel še nad te,da bo še več socialnih problemov,gostinci so v totalni nemilosti vsak ki ima 5 minut časa ,če nagaja pokliče policijo,to ni zastonj.inšpektorji jih preganjajo po mili volji,VELIKIH RIB SE TAKO IN TAKO NE UPAJO -NIMAM DOKAZOV,KER BI TOLE ČIST DRUGAČ NAPISOV
SDS_je_poden
02. 07. 2013 09.42
+0
Lej, se strinjam, niso samo gostinci tki, so vsi mojstri ki ti na dom pridejo kaj naredit. Vse je treba kontrolirat.
Branka Zver
02. 07. 2013 10.58
+0
SDS_je_poden
02. 07. 2013 09.23
+3
Veste kaj... jaz bi državljanom dal na izbiro, da podpišejo obrazec, da ne bodo plačevali davke tisti ki to želijo. Prav ampak potem, ki bi dobili izstavljen račun za čisto vsako stvar ki bi jo rabili in se pokriva iz proračuna (plačat pouk, pri katerem mu sedijo otroci, plačat že osnovni zdravniški pregled, plačat za vsako intervencijo policije, gasilcev, reševalcev, plačat delavca na UE ki tam sedi in vam uredi papirje za izdajo kakšnih dokumentov, ukinit vse socialne prispevke, tudi otroške doklade) pa da vidimo koliko bolje bi šlo tem herojem. Pomojem se jih velika večina tako premisli in bi začeli dosledno plačevati davke.
odpisan2x
02. 07. 2013 09.06
+3
sem bil v črni gori ,pa me je inšpektor vprašal kako v civilizaviji.pa sem mu povedal,da je v civilizaciji tako ,da ob 6h zjutraj pri -20 piješ kavo in kadiš.potem me ni nič več nič spraševal,ker je ostal brez besed
ciga1
02. 07. 2013 08.57
+10
Vidite vsega so krivi gostinci,o bankah in drugih niti besedice to drzavo je potrebno pokopat mislim da je konec z vsem. 1 kava je vecji kriminal kot 10000000evrckov nekomu posodit ...brez kritja halo slovrninja ( slovenija pisem z malo ker res nemorem napisat z velikimi besedam zal al resnicno)
POVOJ
02. 07. 2013 08.17
+8
Najučinkovitejše pobiranje davkov v gostinstvu (po zgledu Avstije, če zgledi vlečejo) je obdavčitev na kvadrate ali sedišča. Vsi ostali ukrepi so nečloveški. Sem gostinka, s svojim lokalom, cca 200 M2, pa vam povem, da delam od 7.00 do 23.00, petke in svetke,...Ne rečem, da mi gre slabo, ampak čedaljke več hočejo, stroški nas bodo pokopali. Veleumi v Ljubljani pač ne razumejo realnega sveta oz. posameznike. Ne morete si predstavljati, kako te stisne pri srcu, ko se pripelje na dvorišče bel ali rdeč clio. Veš, da ne moreš imeti vse tipi topi, ker se zakoni in predpisi dnevno spreminjajo. Če se pa hočeš izgovoriti, pa dobiš piker odgovor, vse vam piše v Uradnem listu RS, pod tem in tem členom. A se sploh zavedajo, da nimam včasih časa niti za pošteno kosilo, malico, ne pa dam bom kar naprej listala utrujajočo čtivo. Ampak opimizem umre zadnji. BO ŽE.
Branka Zver
02. 07. 2013 07.29
+19
Mi ne pride na misel, da bi prijavljala ljudi, ki se trudijo preživeti v tej lopovski državi. Lopovi pa so kradli brez posledic.
gooti
02. 07. 2013 07.41
+7
devlon
02. 07. 2013 07.46
-3
No...gostinec ti izstavi racun za 10 €. 2€ bi moral dati drzavi. Vendar raje potem racun izbrise, ker si bo s tvojima dvema euroma raje kaj drugega kupil. Morda bo za dostukat pri enem finem avtu.
JApajaDAja
02. 07. 2013 08.15
+2
podpiram!če računajo kavo cca 1,30 in čaj (filter vrečka) 1,4o si vtaknejo v žep že dovolj!
SDS_je_poden
02. 07. 2013 09.28
+2
Branka: Veš, s tem ko on ne odvede davka mora država za svoje funkcioniranje, pa pustiva sedaj preobsežen državni aparat, zunaj najemat kredite, ki jih potem odplačujemo davkoplačevalci... gostinci tudi ta kredit odplačujejo neprimerno manj, ker še naprej ne odvajajo davkov tako kot bi jih morali. Se ti zdi to pravično?
Branka Zver
02. 07. 2013 11.07
+5
Se strinjam, vsi bi morali delati po pravilih. Vendar pravila vedno veljajo le za tiste, ki res trdo delajo. Pa sem z Bleda, kjer vidim ljudi, vikend goste iz Ljubljane, za katere vem, da nikoli niso delali, pa se obnašajo, kot da so nekaj več, živijo pa na naš račun. Gledam upokojence, ki živijo z minimalnim zneskom na mesec, kaj so oni hudega storili. Gledam ljudi brez služb, pa bi radi delali, kdo jih bo vzel ob teh državnih ukrepih? Vidim ljudi v pekarni po tisti uri, ko je kruh cenejši. Vidim vrste pred jeseniškim Rdečem križu. Vidim tudi mlade brez perspektive. Vse nam bo pobrala ta država, brez vsega bomo, stanje malih pa zato ne bo nič boljše. Samo tisti, tam gor. se bodo redili.
dias
02. 07. 2013 07.28
+1
Zadnji čas, da so to naredili. Jao kakšna banana država, da se po 22 letih spomnijo kaj takega, akr bi se morali že na začetku.
JApajaDAja
02. 07. 2013 08.16
+0
saj se ne bi, če ne bi to uvedla hrvaška.
Puppupapa
02. 07. 2013 06.22
+12
plačujemo te oderuške davke, zdej bomo pa še račune slikal pa pošiljal al kaj? najbolš da si pol še sami davke pobiramo pa se kaznujemo....
bilokoji
02. 07. 2013 02.19
+8
Nekdo v vladi je lastnik firme s temi progarmi in sedaj morajo vsi gostinci imeti njihov oz. njegov program.???
cirenij
02. 07. 2013 05.56
+5
Ja, sto procentno. Ko bi vsaj oni plačali namestitev novih programov. Pa gre vse na pleča naroda.
Ataaufbix
01. 07. 2013 22.46
+28
A bodo tudi katoliškim župnikom uvedli davčne blagajne?
SDS_je_poden
02. 07. 2013 09.30
+2
Ataaufbix
01. 07. 2013 22.45
+14
Meni je čisto vseeno, če mi gostinec ne da računa in če zato ne plača davka. Jaz od države in davkov itak nimam NIČ!
SDS_je_poden
02. 07. 2013 09.30
+0
To ni res. To je navadna laž, oprosti. Imaš več kot misliš.... preberi si moj zgornji post in se zamisli koliko bi te vse prišlo, če bi moral vse tisto in še kaj drugega plačati vsakič, ko bi rabil kakšno storitev, ki jo sedaj krije proračun.