Slovenija

'Opravičilo ni dovolj'

Ljubljana, 21. 01. 2008 14.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

''Če bi bil jaz minister, bi se mu (Štrovsu, op.a.) Matilda zagotovo zgodila,'' je dejal prvak DeSUS Karl Erjavec.

Predsednik DeSUS Karl Erjavec se je odzval na nedavne izjave sekretarja na Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve Marka Štrovsa in dejal: "Če bi bil jaz minister, bi se mu Matilda zagotovo zgodila, ker bi ga umaknil." Izjave sekretarja po Erjavčevem mnenju mečejo slabo luč tako na ministrstvo kot tudi na vlado. Poudaril je, da je bil to eksces in da bi na ministrstvu morali ljudje delati iskreno, ne pa da govorijo eno in delajo drugo. Opravičilo Štrovsa tako Erjavcu ni dovolj.

Sekretar Štrovs je izjavil, da se "upokojencem ni bati, da bi izgubili službe". "Upokojenci se lahko bojijo le Matilde." Ministrica Cotmanova je njegovo izjavo označila kot neprimerno, prvak DeSUS pa bi ga, če bi bil on minister, odstavil.
Sekretar Štrovs je izjavil, da se "upokojencem ni bati, da bi izgubili službe". "Upokojenci se lahko bojijo le Matilde." Ministrica Cotmanova je njegovo izjavo označila kot neprimerno, prvak DeSUS pa bi ga, če bi bil on minister, odstavil. FOTO: Kanal A

Štrovs je v oddaji Preverjeno dejal, da se upokojenci nimajo česa bati, saj se jim ni potrebno bati, da bi izgubili službe in dodal, da se upokojenci lahko bojijo le "Matilde". V kasnejšem pojasnilu pa je dejal, da je s tem hotel reči zgolj to, da bo država naredila vse za izboljšanje položaja upokojencev in da se ostalim upokojencem ni bati znižanja pokojnin. "Če pa je bil kdo zaradi moje izjave prizadet, pa se mu opravičujem," je še dodal. Tudi ministrica za delo, družino in socialne zadeve Marjeta Cotman, je Štrovsovo izjavo označila kot neprimerno.

Rezman: Ne odstopamo od našega predloga zakona o socialnih transferjih

Poslanec DeSUS Vili Rezman pa je na novinarski konferenci DeSUSa dejal, da podpirajo vse socialne zakone, ki jih je predlagala vlada in jih bo v torek obravnaval državni zbor. Poudaril pa je, da vsi ti zakoni za upokojence ne pomenijo tako pomembnih sprememb kot novela zakona o socialnih transferjih, ki so jo predlagali sami v letu 2007. "Sedaj predlaganih popravkov v socialnih zakonih je komaj za eno desetino tistega, kar smo mi predlagali," je še poudaril Rezman.

Z zakoni bodo po njegovih besedah še najmanj pridobili upokojenci, saj zagotavljajo ostalim socialnim slojem, če primerjamo kumulativne zneske, 10-krat več sredstev, kot pa varstveni dodatek za upokojence. "Zato od našega predloga novele zakona o socialnih transferjih ne odstopamo, kot nekateri morda pričakujejo," je še dejal in opozoril na besede vodje poslanske skupine SDS Jožeta Tanka, da bodo predlagano novelo zakona o socialnih transferjih obravnavali januarja letos.

Erjavec: Predloga zakona o žrtvah vojnega nasilja načeloma podpiramo

DeSUS podpira tudi zakon o povojnih grobiščih, saj so napis na spomeniku predlagali prav oni. Na spomenikih bi tako pisalo "Žrtvam vojne in revolucionarnega nasilja".
DeSUS podpira tudi zakon o povojnih grobiščih, saj so napis na spomeniku predlagali prav oni. Na spomenikih bi tako pisalo "Žrtvam vojne in revolucionarnega nasilja". FOTO: POP TV

Erjavec je dejal, da se zavzemajo za sprejem novele zakona o žrtvah vojnega nasilja, vendar brez člena, ki bi sodelavcem okupatorja omogočil status vojne žrtve. Oba predloga, tako SD in SDS so v DeSUS načeloma pripravljeni podpreti, je še pojasnil. "Tudi ustava nam nalaga sprejem novega zakona o žrtvah vojnega nasilja," je poudaril Erjavec. Zato se v DeSUS zavzemajo, da bi se "paket" vojnih zakonov sprejel čim prej. Smiselno se jim zdi podpreti tisti predlog, ki bi imel v parlamentu večji konsenz. DeSUS podpira tudi zakon o povojnih grobiščih, saj so napis na spomeniku predlagali prav oni. Na spomenikih bi tako pisalo "Žrtvam vojne in revolucionarnega nasilja". Poleg tega Erjavec še meni, da bi bilo primerno postaviti tudi obelisk žrtvam vseh vojn, ki ga v Sloveniji še nimamo.

Polemike glede zakona o žrtvah vojnega nasilja je povzročal 6. člen tega zakona, ki določa, da se za žrtev vojnega nasilja ne šteje oseba, ki je prostovoljno ali poklicno sodelovala na strani agresorja. Pri predlogu SD ostaja ta člen nespremenjen. Pri predlogu SDS pa je 6. člen spremenjen tako, da se za žrtev vojnega nasilja ne šteje oseba, ki je sodelovala z okupatorjem tako, da mu je s tem omogočala nasilna dejanja, ali pa je sama delovala nasilno.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (31)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

vojvoda.b@volja.net
22. 01. 2008 21.37
Matilda bo sigurno pobrala upokojence,upokojenci pa tebe,ki nisi vreden slovenske matere biti sin.
peter.strovs@siol.net
22. 01. 2008 19.57
kaj je s temi ljudmi? kje je zdaj udarna novica "OBRAMBNI MINISTER NATA GROZI Z UMOROM DRŽAVLJANU SLOVENIJE!" če je Marko štrovs upokojencem zatrdil, da se nimajo česa bati, in to v neformalnem pogovoru nerodno podkrepil s tisto primero, za kar se je po tem, ko so iz izrezanega 11 sekundnega posnetka naši "strokovni" novinarji tendenciozno sfabricirali takorekoč "uradno izjavo vlade", opravičil - je tole vendar nekaj drugega. tu obrambni minister države na lastni tiskovni konferenci ničkaj neuradno, ampak zelo jasno, gromi: ''Če bi bil jaz minister, bi se mu (Štrovsu, op.a.) Matilda zagotovo zgodila" se bo opravičil? se bo posipal s pepelom? ga boste odstavili? menda je tak človek zrel za eno dobro 10-dnevno gonjo in blatenje, a? novinarji, tu je vendar naslednja velika ZGODBA! aja, tale ni pravi? direktiva je bila drugačna? hm... predstavljajmo si torej, da bi tako stvar nekoč izjavil denimo obrambni minister Janša in z Matildo grozil Kučanu :)) . oslikarstvuinšečem
starmark@siol.net
22. 01. 2008 16.13
Menim, da je Štrovs popolnoma PRAVILNO dejal. O resnih stvareh se je potrebno resno pogovarjati in reči "bobu bob". Ključno vprašanje današnje Slovenije niso pokojnine naših SEDANJIH upokojencev, ampak kakšne pokojnine bodo imeli, če sploh, naši otroci in naši vnuki.
300nauro
22. 01. 2008 09.26
Imam občutek, da je državni sekretar Štrovs svojo izjavo, v katero je vključil tisto redko žensko ime, dal v javnost kar v pravem času. Zakaj? V temle t.im. predstavkovnem obdobju se vsi ubadajo skoraj izključno z reševanjem problemov tistih, ki sicer delajo oziroma so zaposleni, vendar jih je inflatorni val ujel na nevarnem delu plitvine, od koder se sami ne (z)morejo dokopati varnega kopnega. Pa se tu in tam najde kakšen nevedni nevoščljivec, ki trdi, da se upokojenci nimajo česa bati, saj so vkrcani na varni čezoceanki, namenjeni nekam tja na konec sveta, vse do cilja pa se jim cedita . . . saj veste kaj. Moj zadnji stavek je sicer analogičen prosluli Štrovsovi izjavi, vendar pri tem nisem mislil nanjo. Namenil sem ga tistim, ki "zavidajo" lenim in nedelavnim penzionistom njihovo "vzdrževalnino", ki je ne zaslužijo; treba jih je enostavno ukiniti, penzioniste namreč! In tako kot pri upokojencih vse teče nekoliko počasneje, bodo tudi slednji (če sploh bodo) deležni nekoliko višje "vzdrževalnine" šele nekaj kasneje, čeprav jih je inflacija zalila istočasno z ostalimi. Tista Matilda (ali matilda) pa naj zdaj, ko je že na tapeti, katerega od popularno-zloglasnih vojaških oklepnikov nameni za bolj humane namene; penzionisti ji bodo vsaj enkrat hvaležni . . .
OrodniK
21. 01. 2008 20.45
Prvoborec: No sej se tebi tud vidi da si s kmetov, sam mam s kmetov le stare starše (kar je še živih), je pa res da ne živim v mestu. Imajo avto, (pri 82letih star ata še vozi:), pa na upokojenske izlete tud hodjo, pa tud otroke majo, kateri jih kam peljejo... No sej kot vedno v tvojem stilu- obsojaj in ponižuj! LP
Prvo Bore
21. 01. 2008 20.35
modus83 vidi se Ti, da si kmečki fant in da imaš kmečko logiko. Kaj misliš, da so vsi iz kmetov ?? Bili so nekoč na kmetih, kot moja dva in če ata ne bi imel malo boljše penzije, potem bi moja mama tanko piskala. Oba sta iz kmetov in če želiš na kmete na obiske, potrebuješ avto, ali ne ?? Ali pa misliš, da v letu 2008 morata peš hoditi na Štajersko ali pa na Dolenjsko. Kar malo obračuni, koliki so stroški z avtom !!! Če pa Ti privoščiš svojim staršem, da delajo na kmetiji in da si nič ne privoščijo, te je pa lahko sram do dna srca !! Dobro, da starši ne obvladajo compa, da bi videli kakšno golazen imajo za sina. Saj na stara leta si lahko privoščijo kakšen izlet, saj so delali za to, lai se Ti ne zdi ??
OrodniK
21. 01. 2008 20.22
jaz.sem.kdorkolihočem.vedno: Seveda jih imam doma, z mizerno-najnižjo kmečko penzijo. Pa prau lepo živijo, saj majo čas za si kej na vrtu pa na njivi pridelat-kar jih še ohranja v formi, pa živijo skromno. Pa še od tistega malega kar majo, z veseljem dajo vnukom, čeprav tega sploh ne potrebujejo!! Vprašamje je le na kaki nogi si navajen živet. Bodimo veseli, nam ne bo dolgčas v čakanju matilde, saj bomo brez penzije prezaposleni z borbo za preživetje-penzije namreč čez kakih 30 let ne bomo vidli:)
Prvo Bore
21. 01. 2008 20.05
patton7 pozabljaš, da Vsi Ti upokojenci pomagajo svojim otrokom, ali se Ti ne zdi ??
Franc Kavka
21. 01. 2008 17.36
fmunih, imam občutek, da se tebi malo kisa..
Mawsyy
21. 01. 2008 17.18
Humor oz sale v tem smislu niso na mestu. To mu bo vsak povedal. Mogoce mu ne bi skodoval kak tecaj retorike. Naj se vprasajo raje, kam je sel tisti denar, ki so ga prigarali tisti, ki so zdaj upokojeni. Oni so delali, denar se je odvajal na nerazvite (Kosovo, Srbija, itd), po moznosti tud za neuvrscene. Ce bi se nalagal v tuje sklade oz v republiski (in ne zvezni) pokojninski sistem, bi bile penzije lepe. Ne pa da so upokojenci trn v peti. Od necesa morajo tud oni zivet pomoje.
black1cat2
21. 01. 2008 16.46
Tu se lahko piše in naklada... ter seveda "pametuje... Nič se ne bo tako spremenilo. Dejstvo pa je... S polno ritjo, ki je vsak dan večja, je z lahkoto pametovat in se delati heroja! Mimogrede - denar tudi je, ampak seveda redkokdaj na pravih mestih.
niresto
21. 01. 2008 16.38
se porpavljam,je izpadlo: Slabo mi je ko vidim tam neko upokojenko ko ma 400+ evrov penzije in s tem vzdrzuje samo sebe ko TARNA PO POPTV,da ni moc ziveti,medtem ko morajo za manj denarja nekateri slovenci delati 8 ur,prezivljati druzino,palcevati vrtce in se in se...
Tonček Balonček
21. 01. 2008 16.38
Pa komu se zdi vredno obirati te kosti? Beda!!!!!!!!!
niresto
21. 01. 2008 16.37
se popravljam,ker sem pozabil :Slabo mi je ko vidim tam neko upokojenko ko ma 400+ ko tarna na poptv,da ni mogoce ziveti s tem..
niresto
21. 01. 2008 16.36
maks_kosec ,se strinjam s tabo! Slabo mi je ko vidim tam neko upokojenko ko ma 400+ evrov penzije in s tem vzdrzuje samo sebe, medtem ko morajo za manj denarja nekateri slovenci delati 8 ur,prezivljati druzino,palcevati vrtce in se in se...Ne pravim da so pokojnine previsoke,ker niso -place so prenizke! Ampak ce kdo zadji lahko tarna v nasi drzavi so pa to res upokojenci! Res je Strocs povedal pravilno ampak se tudi jaz strinjam da neprimerno za javnega usluzbenca.
pravicen
21. 01. 2008 16.34
Ja tako je to če je upokojencev VEČ kot 500.000 !! Aktivnega prebivastva ki ustvarja (brez državnihuslužbencev) !!! pa prav tako okrog 500.000 !!?? Potem so pač pomembno volilno telo pa so take izjave čeprav resnične pač politično nespametne, drugače pa kaj pa ni res kar je povedal??
abc-abc
21. 01. 2008 16.21
Kje je vendar bombasticni naslov: "Minister Erjavec grozil sekretarju Strovsu s smrtjo." Ce ne bi slo za rdecega ministra, bi se tak naslov brez dvoma pojavil. Saj smo vendar na 24kur.
yuhu
21. 01. 2008 16.02
Tu se vidi, kakšna beda je z resnico v politiki. Štrovs ima seveda prav, vendar se v "civilizirani" družbi, kjer se moraš na vse pretege prilizovati volilcem, ne spodobi govoriti po pravici. Marsikatera upokojena delavka ima višjo pokojnino kot marsikatera aktivna delavka. Za tako pokojnino je odvajala le majhen delček svoje plače. Zanjo dela sedanja delavka, pa še za službo se trese.
Jakob1311
21. 01. 2008 16.02
Štrous je cist lepo povedal !!! Zaradi osebne varnosti svojih izjav ne nameravam podkrepiti z dokazi. Lahko pa povem, da tisti z mizerno penzijo kot pravite več dajo za cerkev kot zase, da ne govorim o kataloških prodajah tipa quelle, neckerman. Pa tudi o ZASLUŽENI POKOJNINI bi se dalo razpravljat !!!!! IN RES SE LAHKO BOJIJO SAMO MATILDE !!!!!
superseb
21. 01. 2008 15.51
jst mam en ful hud predlog resničnostnega šova za te naše vrle "voditelje" (vse v državni upravi oziroma na vodilnih položajih) . delat bi šli v tovarno,dal bi jim 400 €, tri lačne tri lačne otroke (mogoce bi to celo izpustil saj jim ne privoščim takega lifa...otrokom da ne bo pomote) pa en kup položnic. Pol jim bi pa mercator pa spar naredu, k bi ble cene vsak dan višje. Bi vidl ce bi se bal sam matilde al se kaj drugega...pa a bi se rekl da jih inflacija ne skrbi...in podobne neumnosti.!! Mene tud ne bi skrbela ce bi mel 6000€ na mesec