Slovenija

Odlično se znajde v aferah

Ljubljana, 02. 02. 2008 18.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Polona Križnar
Komentarji
16

Za afero diplomatska pošta in zaostritev odnosov s Hrvaško marsikdo krivi zunanjega ministra Dimitrija Rupla.

Za afero diplomatska pošta in zaostritev odnosov s Hrvaško marsikdo krivi zunanjega ministra Dimitrija Rupla.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (16)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

stebo@siol.net
03. 02. 2008 15.14
no ja...nisem bral kaj ste spodaj pisali sam sem preprican da je Rupa ena velika luknja v nasi politiki. Poleg vsega tega kar navajajo sem tudi sam imel izkusnje z njim. 1. za maskare (v luciji, nekje 9 let nazaj) je kukal skozi zalozije in ni hotel odpreti. jaz sem ga videl, ko je kukal in sem vztrajal in trkal, ampak ni popustil, tako da sem se navelical in odsel. 2. V neki restavraciji na primorskem je prisel na kosilo in pricakoval da bo zastonj jedel, ampak ni mu ratalo :). Moje mnenje je to da je SKRTICA st. 1 ter da je pokvarjen oz. ne moralen clovek, brez lastne hrbtenice.
tilus@email.si
03. 02. 2008 12.09
Ko prebiram te sestavke se mi zdi, da vas je večina iz onkraj južne meje in bi radi v Sloveniji postavljali ljudi na položaje ali ste pa vsi liberali, ki niso z ničemer zadovoljni in hočejo imeti vedno prav.Morda ne veste, da je vaš veliki vzornik iz Kumrovca najbolj sovražil liberale in to tudi javno povedal, ker se na njih nikoli ni mogel zanesti.V začetku mandata sedanje vlade ste se na vso moč sluzili proti napovedanim reformam.Nekaj kasneje spet zakaj reforme niso v celoti izpeljane.Sedaj se spet sluzite in ste proti umiku politike iz gospodarstva.Razumem vas, da se želite vrniti na oblast saj to je tudi cilj vsakega, ki se poda v politiko.Vendar v politiki je treba imeti tudi znanje, vizijo v vodenju družbe ne pa narediti samo tisto v kar ste prisiljeni ali pa od česar imate samo vi koristi.V času vaše vladavine se je ravno to dogajalo, da ste uvajali vse mogoče birokratske ovire, da ste oteževali življenje ljudem.Naprimer, nalepke, dimnikarski zakon, ki še danes velja in greni življenje prebivalcem. Najslabše pa se mi zdi, da se nekateri, ki delajo v diplomaciji razglašajo za diplomate in obenem kritizirajo aktualno oblast pa naj bo kdor koli na oblasti.Vsak pravi diplomat v nobenem primeru nebi smel javno kritizirati aktualne oblasti ampak vedno in v vsakem primeru zastopati politiko svoje države.V kolikor to ni tako se dogaja to kar se je zgodilo pred kratkim, da dokumenti, ki niso za javnost pridejo ven.Diplomati, ki javno nastopajo proti svoji državi nikoli več ne bi smeli biti v tej službi.Tako kot pedofili ne bi smeli imeti opravka z vzgojo in izobraževanjem. V vsem tem dogajanju mi ni razumljivo, da vsi katerim je dana možnost, javno nastopiti na tv ali časopisih, brez pomisleka udarijo po političnem nasprotniku ne glede na državni interes, nivo izobrazbe ali položaja, ki ga zasedajo.
esfflight
03. 02. 2008 09.21
Ja ce smo neumni boljsega ne zasluzimo. Rupel je bil in bo clovek brez hrbtenice in brez delovnih navad, je bolj tak, da mesa zrak. Kdor ga hoce naj ga ima ostali pa se ga odrekamo.
Uroš S.
03. 02. 2008 09.14
Meni se zdi Ivo Vajgl malenkost bolj zafrustriran kot pa dimitrijevski. Ce ga kritizirajo tuji ljudje pomeni da je dober. Pravi slovenci rupsija ne kritizirajo prevec-izjema je vilnuska listina.--------- Glede uhajanja podatkov iz ministrstva, dokument v javnost jasno ni prisel po motoma, ne bi se cudil da so usa same privolile v to na prosnjo slovenije------- Danilo Turk je prav da miri kar medijsko situacijo, saj to skodi janezlandiji kot ujkolandiji. Ni pa posreceno ko imitira albansko slovenskega Drnovska do bruhanja.
Buena Vita
03. 02. 2008 03.41
CLEMENTIA555-MORAŠ BITI ZELO MLADA ,,DA NEVEŠ DA LOPOV LOPOVA ŠĆITI--TO JE LOPOVSKI ZAKON--NAS TA STARE SO NAUČILI DA JE LOPOV TUDI TISTI KI ŽAKELJ DRŽI,NA SAMO TISTI KI V NJEGA DAJE...ŽAL ŽAL ŽAL ŽAL ŽAJFA--NOVA SLOVENSKA IZOBRAZBENA TEORIJA JE JE JE JE JE TISTI KI POKAŽE LOPOVA PREGANJANA ZVER------UNIKAT
kriss714@amis.net
03. 02. 2008 00.08
Za izdajo diplomatske pošte je najverjetneje kriv kakšen paradajzar na zunanjem ministrstvu. Za to, da zunanje ministrstvo zaposluje tak petokolonaški kader, je pa kriv rupel, seveda, kdo pa drug?
enmann01@yahoo.it
02. 02. 2008 23.54
strinjam se,diplomacija je umetnost možnega in včasih je prav da vsega ne vemo dokler ni zrelo za objavo,tako je povsod, v primerjavi z drugimi je to malenkost, a Rupel si ne more kar tako umiti roke ko je zadeva zunaj!
vane99
02. 02. 2008 23.48
Sramoten članek, vreden nagrade za agitprop leta. Res ne vem, ali imajo vsi slovenski novinarčki IQ sobne temperature, da ne znajo enkrat povedat dejstev, ne pa samo kot papagaji ponavljat, kar jim nekdo? lansira. Sanader je izjavil, da pogajanja potekajo. Rupel je povedal, da ni nobenih stikov že skoraj pol leta. Kdo je sedaj lažnivec?? Hrvati objavijo, da je Rupel lažnivec. Slovenski novinarčki pa iz vsega naredijo afero, noben pa ne opazi, da se je zlagal Sanader za svoje domače potrebe. HALO?? Slovenci bi moral ploskat Ruplu takrat, ko ga Hrvati obmetavajo z lažnivcem! Sploh pa se še ni našel novinarski junak, ki bi opazil, da so Hrvati lažnivo prelomili že dve mednarodni pogodbi: Drnovšek-Račan in sedaj še dogovor o ERC. Najhujši pa so domaći kao "diplomati", da ne rečem kar domači izdajalci: od kje je sedaj Ivo Vajgl tisti, ki mora komentirat vse na MZZ in se zgražat nad Ruplom: človek, ki je bil pravoveren Jugo diplomat, odgovoren za Drnovškove zunanje-politične fiaske, celo kandidiral za predsednika LDS, kar naprej pa se pojavlja kot "neodvisen" komentator ??? Samo bojim se, da takšni kalibri ne pridejo spet na oblast, ker bomo izgubil morje do Kopra, Gorjance in pol prekmurja...Dvomim, da bodo mel jajca pokazat Hrvatom puške, tako kot JJ..
tisk
02. 02. 2008 23.22
clementia555: strinjam se z opazko o Francozi, Nemci, Italijani, Spanci in Britanci. A ne s tem, da nam v primeru, da se ne zelimo povezati s temi, je nujno, da smo podaljsana roka ZDA ali kogarkoli drugega. 1915 ali 1945 ne bi bilo prav nic drugace, ce bi takrat imeli ZDA za "zaveznika." ZDA prav malo briga, kar se dogaja po svetu, v kolikor to ne ogroza njihovih strateskih interesov ali nacrtov. Ogromno je drzavljanskih vojn in genocidov po svetu (samo poglej Afriko ali Jugo-Vzhodno Azijo), katerim nobeden ne prisluhne, se zdalec ne ZDA. To prevelikokrat pozabljamo. Nikomur ni mar, dokler to njih in njihovih interesov ne vpleta!!! Zgodovinsko gledano smo Slovenci morda predolgo bili pod 'tujimi' gospodarji, kjer nic boljsi ni EU gospodar. Vedno nam je nekdo drug govoril, kaj naj pocnemo oziroma kako naj razmisljamo. Ali smo res nesposobni in premalo odlocni, pogumni se postaviti zase in tudi ostati tako? Kako dolgo nam je bilo potrebno, da smo iz neodvisnost od Jugoslavije zamenjali za EU? Ogromno je prednosti v EU, a hkrati je tudi ogromno--naj se izrazim s tvojimi besedami--"capljanja zadaj". Ali imamo (po tolikoh stoletljih pripadanja) v genih--ce lahko tako recem--, da smo podnajemniki oziroma v slubi nekoga drugega? Zakaj nimamo mentalitete Svicarjev ali Norvezanov? Zakaj nas je tako strah biti drugacni in (trmasto) delati, kar je najbolje za nas? Vsi drugi to pocnejo. Nas Slovence pa je strah, kaj bosta EU ali ZDA rekle. Ce je to res, potem se pa nehajmo pritozevati, ko EU ali ZDA krojita nasa zivljenja. To je zalostno, ce mene vprasate.
goso
02. 02. 2008 23.13
Pahorja ne smemo volt, ker je že namigoval, de je sposoben vzet Rupla k seb!!! Dost je blo!
McSurfer
02. 02. 2008 22.43
In potem Svizec zavije čokolado - to je Dimsi,da pa imajo kockasti dva zunanja ministra se pa ve že dalj časa!
clementia555@yahoo.com
02. 02. 2008 22.28
enmann01: Car diplomacije je v tem, da se dogaja v zakulisje. Kdor tega ne razume, ne razume nicesar. tisk: Slovenija mora imeti mocne zaveznike, da se nam nikoli ne ponovijo vec 1915 ali 1945. Ce to pomeni biti podaljsana roka ZDA, nimam nic proti. Raje oni kot opravilno nespsoobna Evropa, kjer Francozi, Nemci, Italijani, Spanci in Britanci vodijo show, medtem ko ostali capljamo zadaj. To je zopet politika.
tisk
02. 02. 2008 21.55
Rupel ni kriv, da je dokument prisel ven. Rupel je kriv za to, da so ZDA prepricane, da je Slovenija njihova podaljsana roka, s katero bodo imele vpliv na Evropske zadeve. Slovenija je izgubila vso kredibilnost in verodostojnost. Smeji se nam Evropa, Balkan in tudi ZDA. Rupla in podobne naj zamenja nekdo, ki ne bo imel predhodnih vezi z nobeno drugo drzavo kot Slovenijo. Naj nas zunanji minister zastopa nas in ne vseh drugih na tem svetu, ki so ga podkupili in podmazali!
enmann01@yahoo.it
02. 02. 2008 21.41
ja,seveda kot najvišji na MZZ,je seveda odgovoren za vse kar se tam dogaja,z njegovo vednostjo ali ne,z njegovim dovoljenjem ali ne.....,kar žalosti je dejstvo,da nam navadnim smrtnikom skrivajo nekaj kar se nebi smelo dogoditi,pa čeprav je Slovenija takoooo mala na pram ZDA,še vedno imamo pravico razmišljati z glavami državljanom,kljub naklonjenosti ZDA,podpore v določenih trenutkih..... sicer pa ZDA nič ne dajo free,vse ima svojo ceno,prej ali slej....čas je da Rupel odide(bil že davno)
clementia555@yahoo.com
02. 02. 2008 21.06
Ta je pa dobra. Neki luftarcek ali luftarka na MZZ ukrade dokument in ga posreduje medijem, kriv je pa Rupel. A so delavci na MZZ tako NESPOSOBNI, da mora vsak imeti za seboj politicnega komisarja, da ga nadzira in mu razlozi, da kraja dokumentov pac ni v opisu njihovega dela? Absurdno. Cisto v skladu z Ruplovo tezo, da pri nas tatovi klicejo tat.
tilus@email.si
02. 02. 2008 21.01
menite, da je ocena merodajna, če profesorja ocenjujejo učenci, ki niso nikoli dokončali učne dobe in so imeli ocene na meji +/-.