Slovenija

Microsoft o prihodnosti večpredstavne tehnologije

Ljubljana, 10. 02. 1998 11.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Microsoft
Komentarji
0

Na prireditvi Winter Meltdown '98 v Washingtonu je Microsoft izdelovalcem in razvijalcem strojne in programske opreme predstavil svojo strategijo razvoja večpredstavne tehnologije. Več kot 700 razvijalcev se je seznanilo z značilnostmi Microsoftovih vmesnikov za programiranje aplikacij (API) DirectX(R) 6.0 in drugimi novimi tehnologijami.

Microsoftov podpredsednik za osebne in poslovne sisteme Jim Allchin je v uvodnem nagovoru razpravljal o prihodnosti večpredstavnosti in njenem vplivu na Microsoftove operacijske sisteme, pri čemer se je osredotočil zlasti na Windows NT(R). Allchin je predstavil tehnologije prihodnosti, ki uvajajo 3D grafiko v uporabniški vmesnik operacijskih sistemov, spletne brskalnike in novo generacijo aplikacij. Kot je dejal Allchin, Microsoftove večpredstavne programerske vmesnike podpira izjemno veliko izdelovalcev strojne opreme in razvijalcev programske opreme, kar kaže na vznemirljivo prihodnost večpredstavnosti.

Zbirka Microsoftovih večpredstavnih programerskih vmesnikov DirectX 6.0 bo v preizkusni različici predvidoma izšla to pomlad, končne različice zbirk razvojnih orodij (SDK) pa jeseni. DirectX 6.0 bo premogel najsodobnejše večpredstavne tehnološke rešitve in izboljšave, med njimi:

* API DirectMusicTM, ki bo ogrodje za izboljšano glasbeno interaktivnost z obširno podporo za glasbeno strojno in programsko opremo.

* Hitrejše delovanje in dodatne možnosti vmesnika Direct3D(R)

* Večjo stabilnost in zanesljivost vseh vmesnikov

* Vključitev v Windows NT 5.0 (DirectX 5.0 bo vključen v operacijski sistem Windows 98)

* Izboljšano podporo za DVD prek vmesnika DirectShowTM.

Dodatne informacije o prireditvah Meltdown so na voljo na Microsoftovem spletnem mestu za DirectX na naslovu http://www.microsoft.com/directx/.

  • BRICKS 1
  • BRICKS 2
  • BRICKS 3
  • BRICKS 4
  • BRICKS 5
  • BRICKS 6
  • BRICKS 7