Slovenija

Hrvaška ni seznanjena z zapornicami

Ljubljana, 12. 05. 2008 14.33 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
D.Š./STA/N.M.
Komentarji
29

Na hrvaški vladi nihče ni omenjal nobene zapornice, je pojasnil tiskovni predstavnik hrvaške vlade Zlatko Mehun.

Korita naj bi nadomestili z zapornicami in tako uresničili odlok piranskega sodišča, na ta način bi tako Joško Joras znova imel nemoten dostop do lastnega ozemlja.

Joško Joras
Joško Joras FOTO: Dare Čekeliš

Joško Joras, ki že trinajsti dan gladovno stavka, je za 24ur. com dejal, da bo "vztrajal pri uresničitvi odločbe piranskega sodišča, ki zagotavlja prost dostop do mojega bivališča“. Omenil je, da postavitev zapornic namesto korit ne bi bila sporna, a poudarja, da ne bi smelo priti do tega, da bi "Hrvaška na slovenskem ozemlju izdajala pooblastila“ oz. dovolilnico za dostop do zemljišča, ki spada pod Slovenijo.

Hrvaška vlada ni seznanjena z rešitvami

Na ravni vlad ni nikakršnega dogovora o kompromisnih rešitvah glede cvetličnih korit, ki Jorasu ovirajo dostop do njegov hiše, je povedal tiskovni predstavnik hrvaške vlade Zlatko Mehun. "Na hrvaški vladi nihče ni omenjal nobene zapornice," je dejal in zatrdil, da bodo "omenjena korita ostala".

Sicer pa je Mehun dopustil možnost, da so se o zapornicah in koritih morda pogovarjali na srečanjih katere od meddržavnih mešanih komisij o meji. "Zagotovo se o tem niso pogovarjali v vladi," je zatrdil. Mehun je še ocenil, da kakršnakoli zapornica ni "sprejemljiva rešitev, ker gre za območje mejnega prehoda". "Postavitev kakršnekoli zapornice na tem območju bi bila, milo rečeno, čudna," je še povedal.

'Ključe naj mi da vlada'

Na vprašanje, ali bo prekinil gladovno stavko, če bo do zapornice prišlo, je odgovoril pritrdilno, pod pogojem, da bo rešitev zadovoljiva in v okviru sklepa piranskega sodišča.
"Jaz sem dobil sklep piranskega sodišča, da je to ozemlje nesporno slovensko, in pričakujem, da mi bo ključ oz. daljinski upravljalec dala vlada Republike Slovenije oz. pristojni organi," je dejal Joras.

Naši sosedje, ki jih zunanji minister Dimitrij Rupel imenuje hrvaški prijatelji, šikanirajo ljudi, ki prihajajo k meni in jih včasih dobesedno slečejo," je dejal Joras.
Naši sosedje, ki jih zunanji minister Dimitrij Rupel imenuje hrvaški prijatelji, šikanirajo ljudi, ki prihajajo k meni in jih včasih dobesedno slečejo," je dejal Joras. FOTO: Dare Čekeliš

"Če sam ne bom imel nikakršnih omejitev pri osebnem delovanju in delovanju mojega podjetja, ki je prijavljeno na tem naslovu, je to sprejemljiva rešitev," je dodal.

Na vprašanje, ali ima glede morebitne zapornice kakšno informacijo, je Joras odgovoril, da vse informacije dobiva iz medijev, saj osebno nima nikakršnega stika s predstavniki slovenske vlade, pri čemer je dodal, da ga veseli, da se te govorice širijo. "Treba je počakati, da vidimo, če bo prišlo do rezultata," je dodal. Sam pričakuje, da če se vlada pogovarja o tem območju, bi lahko prizadete vprašala, kakšne rešitve vidijo, po njegovih besedah bi bilo rešitve tako veliko lažje doseči.

Naši sosedje šikanirajo ljudi

"Naši sosedje, ki jih zunanji ministert Dimirij Rupel imenuje hrvaški prijatelji, šikanirajo ljudi, ki prihajajo k meni in jih včasih dobesedno slečejo, kot da bi 'švercali' drogo, človek naredi to enkrat ali dvakrat, potem pa se ljudje naveličajo in ne pridejo več. Na takšen način me poskušajo izolirati od normalnega življenja po evropskih standardih," je dejal Joras.

Dejal je še, da so slovenski politiki prisiljeni sprejemati diktat Hrvaške, ki pa po njegovem mnenju izvaja nadzor nad ozemljem, ki ni njihovo in izdaja ponarejene listine.

Na novinarsko vprašanje, ali ni bil v zadnjem času politično zlorabljen (tudi s strani Zavoda 25. junij), še posebej od takrat, ko gladovno stavka, pa je Joras dejal: "Res sem bil zlorabljen, predvsem s strani Rupla in Mateja. Rupel mi je pisal, da je ozemlje sporno, po drugi strani pa je dal dovoljenje Hrvaški, da upravlja s slovenskim ozemljem. To je zloraba“, je še dejal Joras. "Če bi se on držal svojih trditev, da je to slovensko ozemlje, bi moral pripeljati Hrvate do tega, da bi mene pustili na miru, dokler se ne določi, kje meja je, pa tega ni storil", je dejal Joras.

Poudaril je še, da mu je tudi notranji minister Dragutin Mate v pogovoru in pred pričami zatrdil, da se bodo stvari glede meje uredile, a na koncu je celo zaustavil vozilo z dokumenti in sklepom piranskega sodišča, da se korita lahko umaknejo. "To je manipuliranje državljanov Republike Slovenije, predvsem s strani naše politike," je poudaril.

V Zavodu 25. junij, ki so organizirali prvi protest, za 17. maj pripravljajo nov shod. V zavodu še upajo, da bo do dogovora med Slovenijo in Hrvaško, na osnovi katerega bodo odstranjena nezakonito postavljena cvetlična korita, le prišlo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (29)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

simika7
17. 05. 2008 20.46
joras je pravi borec, le tako naprej!
Prophet
14. 05. 2008 10.55
Predsednik 25 junij je Marijan Podobnik (član SLS bivši predsednik SLS)njegov brat je podpredsednik SLS Janez Podobnik,Joras je član SLS-Sedanji Predsednik SLS je Bojan Šrot-Direktor Pivovarne Laško je Boško Šrot. Kaj se trenutno dogaja?Joras gladovno stavka. Boško Šrot prevzema Pivovarno Laško. Pivovarna Laško je lastnica(Dela,Uniona,Fructala in Radenske)..Kdo je neumen v tem šovu pa si lahko odgovorite sami.......
exim@t-2.net
14. 05. 2008 08.31
pahorček: bravo! A žal na tv oj komentar ne bo odziva od resničnih nagcev. Predobro namreč vedo, kako se obnašati v času volitev in zaostrovati zadeve. zanimivo, o uspešnem predsedovanju JJ pa nič!
pahor?ek
13. 05. 2008 18.24
Da je danes stanje takšno kakršno, nosi veliko odgvornost LDS=Zares-ova in SD-jeva vlada v preteklosti. Te napake bo mogoče rešiti samo z napornimi in trdimi pogajanji. Dovolite, da omenim dve: 1. slovensko predsedstvo je prepovedalo TO in slovenski milici ob osamosvajanju pregnati zvezno armado iz tistega področja; 2. naši organi v času LDS=Zares vladavine niso preprečili Hrvatom postavitev mejne kontrolne točke na levem bregu Dragonje. Med tem, ko so Hrvatje počeli enostranske poteze, je slovenska stran v času velikih koalicij pod vodstvom LDS=Zares delovala anemično. Šele sedanja vlada JJ je pokazala odločnost, še zlasti tedaj, ko je s posebnimi policijskimi enotami zavarovala slovenske interese pri Hotizi. Seveda pa se moramo ob vsem tem vprašati, komu ustreza zaostrovanje odnosov med sosedama?
siFBI
13. 05. 2008 13.47
Joras je žal državljan, ki si izbori pravico govorjenja saj na vsaka štiri leta. Le tedaj ga vladajoči in opozicijski klovni poslušajo. Nas žal še takrat ne. Je pa res, tudi to da opozicija na njegovem hrbtu prepleza v pozicijo. On pa ostane usran in ponovno čaka štiri leta. Je pač odskočna deska do oblasti in denarja. kdo ga je kao podpiral pred štirimi leti? Današnja vlada, ki pa mu danes ne želi niti prisluhniti, kaj šele, da bi se zavzela zanjga. Zakaj pa naši ne naredijo lesen most poleg tistih rožic. Vržejo naj potonski most in to je to. Obšli bi hrvaško kontrolo.
exim@t-2.net
13. 05. 2008 08.20
Mene pa na mejo ne bo: razlog je samo eden-ne dovolim, da se bonsai in -isti spakujejo in izživljajo nad situacijo, ki so jo zakuhali. Bogi Joras pa vsakič pade na finto tik pred volitvami. Kdo to še verjame- samo totalni naivneži in hlapci! Marš. Marjan Podobnik-Jorasa izkoriščaš, brata si zrušil in imaš največ zaslug za tajkunizacijo Šrota. Kaj si pa ti, veleekonomist naredil s svojo firmo? Vidiš, tu je razlika med ljudmi in "ljudmi", kot si ti.
bnam 2707
13. 05. 2008 00.13
Ni stvar na koritih in na zapornicah.Tu ni nobene razlike.Dejstvo je,da mora hrvaška takoj oditi iz okupiranega območja.Mejn i prehod zapret,ker ga bolj potrebujejo južnjaki kot Slovenci.Mejni prehodi naj bodo samo tam,kjer so stvari jasne in čiste!Vse gre razumeti tako,da so južni balkanski sosedje to slovensko ozemlje razglasili za svojega.Tu je problem.Ministra Rupla pa je treba takoj razrešit in poklicat na odgovornost,ker gre za veleizdajo!
baltbaltazar@email.si
12. 05. 2008 23.08
Manja se strinjam. Res je čudno, da Joškota korita niso motila vsa 4 leta in je normalno dostopal do svoje parcele.
e-bulldog
12. 05. 2008 21.55
darko_oder12.05.2008, 20:24Naj mi nekdo odgovori, zakaj še mi ne postavimo cvetličnih korit in ne bo mejnega prehoda. V svoji hiši pa menda gospodar lahko počne kar hoče. Če ne bo mejnega prehoda koga bodo kontrolirali hrvaški organi? V igralnici Mulino tudi ne bo več takšnega prometa in "naš" slovenec, ki je lastnik, tako ne bo več služil in ne bo mogel več kupovati naše zemlje od hrvatov. Ali narobe razmišljam??? Pozdrav vsem Darko s Koroške V svoji hiši gospodar nemore početi kar hoče! Vprašaj Fritzla tvojega prijatelja, ki je mislil kot ti. Eno stvar moraš vedeti in to je da je mejni prehod mednarodni in obenem in-ex EU. Priznam da bi bilo hecno vidit kako zapirajo prehode in ravno tako bi bilo hecno prejet dve tri klofute od giant 4 EU in potem pa tišna. Seveda, da ne pride do klofut iz EU bo naša vlada poskusila preprečiti zapiranje mej, kar bo zelo smešno za pogledat incidente med protestniki in policijo katerim se bodo sigurno še najbolj smejali Hrvati! EU bo pa spet dajala zelo poznane izjave, da je stvar meje dogovor med SLO-HR in smo spet tam na začetku. Pošteno bi bilo, da nam naša vlada in ostali vmešani drekači končno povejo resnico, ker se mi vse bolj zdi, da bi radi nekaj priznali vendar nevedo kako povedat, da nas ob tem ne razjezijo. Upam da čim prej zvemo zakaj se v resnici tukaj gre!
za_ra
12. 05. 2008 21.24
Janša čimprej se reši idiota Rupla,ker te bo drugače drago stalo na volitvah!
darko_oder
12. 05. 2008 20.24
Naj mi nekdo odgovori, zakaj še mi ne postavimo cvetličnih korit in ne bo mejnega prehoda. V svoji hiši pa menda gospodar lahko počne kar hoče. Če ne bo mejnega prehoda koga bodo kontrolirali hrvaški organi? V igralnici Mulino tudi ne bo več takšnega prometa in "naš" slovenec, ki je lastnik, tako ne bo več služil in ne bo mogel več kupovati naše zemlje od hrvatov. Ali narobe razmišljam??? Pozdrav vsem Darko s Koroške
manjakranjc@hotmail.com
12. 05. 2008 20.12
pahorček, Kako si kaj? Si tudi sam pogledal omenjeni dokumentarec o pravem Slo kmetu, katere ZELO spoštujem? No dobiš v kratkem mail...več pač zasebno ;) Lp M.K
manjakranjc@hotmail.com
12. 05. 2008 20.12
ups pahorček, tvojega maila nimam :) bomo pa tu gor:), sem te na hitro zamenjala z znancem praškom, brez zamere .....veš oba sta na p :) Lp M.K
pahor?ek
12. 05. 2008 20.03
manja...dobrodošla med nami...nekam dolgo te ni bilo... no, tvoja vsebina je še vedno udarna in vsebinsko utemeljena...se podpišem...
manjakranjc@hotmail.com
12. 05. 2008 19.40
Dan, Tako je Pio, včeraj je bil zelo lep dokumentarec o Ivanu Omanu. Strinjam se z njegovo izjavo o spremebi odnasa nas do Slo zemlje, žalostno. Lepo je nakazal, kako težnjo so imeli komunisti pri nas in njihove fige v žepu pri osamosvajanju. Joras pa ne gre jemati, kot državljana, ki na vsake 4 leta pripravi Bum za volitve, ampak, kot nemočnega posameznika, ki se bori za Slo zemljo. Seveda ga pri njegovih indicah, prošnjah, željah itd. popolnoma podpiram in resno upam, da bo večji odziv in enotnost s strani levih strank, ki so vse to zakuhale. 17.5 pridemo na mejo, nič bat. Lp M.K
gordano
12. 05. 2008 19.37
kolko je shujšal
gordano
12. 05. 2008 19.34
kaj bodo joras zaprli v zapornice ne bi bilo slabo vsaj probleme ne bi delal
Pio1
12. 05. 2008 19.29
GO JORAS .....PRIDEMO TE POZDRAVIT 17.5.!!!!! Oman je marsikaj povedal o slovenski zemlji...z vsem se strinjam...!!!!
pugo@windowslive.com
12. 05. 2008 18.32
In potem se ima nekdo, kot si ti, ki blatiš enega redkih, ki se borijo za slovensko ozemlje, za patriota... Kaj vse človek sliši... Ne vem, od kje vem, da MP nabira politične točke (ali kaj drugega...). Poglejmo raje primer Jelinčiča:ravno njega mejna problematika drži na gladini in njegove provokacije mejnega vprašanja ne morejo rešiti. Vsekakor pa so njegove izjave božanske v primerjavi z mišljenjem nekaterih ostalih politikov. Na drugi strani imamo Podobnika, ki pač ni človek provokacij (cerkveni blaznež- to pove vse o mojcicu), ampak ima Zavod 25. junij skupino razgledanih strokovnjakov (zgodovinarjev,geografov...), ki svoje sklepe oblikujejo na dejstvih.
mojcico
12. 05. 2008 18.25
Očitno v Sloveniji živi veliko Hrvatov ( beri spodnje idiotizme) in zato smo hlapci in ne odločneži. Če Rupel nima jajc in možganov ( verjetno zato velikokrat je jajca z možgani) jih je takih, na žalost, še zelo veliko. Še nekako razumem, da ne prenašajo Podobnika ( ubogi cerkveni blaznež), ampak Joras je žrtev slovenske zabitosti, prodanosti in nesposobnosti JJ s svojimi prikoritarji ( niso iz Ihana, tam so boljši) in zato rabi podporo za slovensko zemljo in nato zase. Vzemite enkrat pamet v roke in premislite, kaj se dogaja!