Slovenija

'Zadnja leta me ne poslušajo, imajo me na piki'

Ljubljana, 22. 03. 2019 15.14 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Suzana Perman/N.Š./STA
Komentarji
698

Na Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana so potrdili, da so Komisiji za preprečevanje korupcije in policiji prijavili poskus vplivanja na vodstvo UKC pri izbiri vzdrževalca opreme, ki so ga iskali z javnim razpisom. S klicem je želel vplivati "nekdanji visoki funkcionar" UKC, so pojasnili.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Zemljarič naj bi lobiral za dražji Nil
    03:40
    Iz 24UR: Zemljarič naj bi lobiral za dražji Nil
  • Iz SVETA: Zemljarič naj bi skušal vplivati na razpis v UKC
    01:52
    Iz SVETA: Zemljarič naj bi skušal vplivati na razpis v UKC

V UKC so zapisali, "da je eden od članov vodstva UKC Ljubljana prejel klic, povezan z javnim razpisom, ki je bil tedaj v teku. Klical je nekdanji visoki funkcionar UKC Ljubljana, ki je skušal vplivati na odločitev o izbiri izvajalca pri vzdrževanju opreme. Zaposlenega v UKC Ljubljana je skušal prepričati, da cenejši ponudnik ni primeren za našo organizacijo, in je hvalil konkurenčno (dražje) podjetje."

Ker je po navedbah UKC pri klicu šlo za morebitne kršitve zakonodaje s področja javnega naročanja, je zaposleni o dogodku sestavil uradni zaznamek. "UKC Ljubljana je po odločitvi generalnega direktorja Aleša Šabedra podal prijavo dogodka na policijo in Komisijo za preprečevanje korupcije," so dodali v kliničnem centru. Več podatkov zaradi interesa morebitne nadaljnje preiskave niso mogli razkriti.

Po neuradnih podatkih, ki jih je pridobila STA, naj bi v UKC v zvezi z izbiro vzdrževalca informacijske opreme klical Janez Zemljarič, ki je bil prvi direktor kliničnega centra, in to v obdobju 1968–1973.

Sicer so v UKC še poudarili, da vse zaznave sumov morebitnih kršitev zakonodaje dosledno prijavljajo organom pregona.

Janez Zemljarič
Janez Zemljarič FOTO: POP TV

Kaj pravi Janez Zemljarič?

Pojasnila Janeza Zemljariča so medtem zelo zanimiva. V telefonskem pogovoru je najprej poudaril, da je star že 90 let, in ostro zanikal, da bi klical na UKC. Nato se je popravil, povedal je, da se ne spomni, da bi klical.

Ko smo ga seznanili s prijavo policiji in KPK, je le priznal da je pred nekaj tedni res nekoga tam klical, a da se ne spomni, zakaj točno. Hkrati Zemljarič pojasnjuje, da zagotovo ni klical v UKC, da bi vplival na izbiro kateregakoli podjetja pri razpisu in da ne podjetja Nil ne kogarkoli iz vodstva tega podjetja sploh ne pozna. Hkrati je Zemljarič, ki mu že več desetletij pripisujejo velik vpliv iz ozadja, izrazil precejšnje začudenje, da je to, da je klical vodstvo bolnišnice, sporno in zrelo za prijavo.

"Večkrat sem UKC skušal marsikaj svetovati, pomagati, saj sem ga tudi sam gradil, ampak zadnja leta me tam ne poslušajo, imajo me na piki, očitno bi mi radi nekaj podtaknili," je dejal Zemljarič, ki dodaja, da ne policija ne KPK z njim še nista stopili v stik.

Kakšno vlogo ima podjetje Nil, za katerega naj bi skušal lobirati Zemljarič? Gre za enega največjih – do nedavnega slovenskih – dobaviteljev informacijske tehnologije v državi in snovalca državnega računalniškega oblaka, ki je v zadnjih 15  letih samo na račun države (torej prek številnih državnih institucij) zaslužil skoraj 110 milijonov evrov. 

Podjetje je pred kratkim dobilo novega lastnika iz Danske, ki že danes vlada na trgih severne Evrope, zdaj pa je skupaj  z Nilom kupil še trge srednje in jugovzhodne Evrope.

Milijonski posel z ljubljanskim UKC mu je sicer speljal Telekom. Kakšno povezavo ima Zemljarič s podjetjem Nil, za katerega naj bi lobiral, ni znano, je pa povsem jasno, da skuša biti Zemljarič, kljub svojim letom, še vedno zelo vpliven v slovenskem zdravstvu.

Pred letom in pol je prišel na odprtje nove urgence in se družil s strokovnimi direktorji, skupaj z nekdanjim direktorjem UKC Simonom Vrhuncem, ki ga je Zemljarič večkrat obiskoval, sta bila zaslišana v preiskavi državnega zbora o preplačilu nabave in vzdrževanja operacijskih miz, ki jih je nabavil Medico inženiring, ta Medico inženiring, ki gradi urgenco.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (698)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Karantanija
23. 03. 2019 18.46
+6
Premier ima še nekaj dni časa, ker nadomešča ministra, in naj temu dedeku pove, da je njegove komande konec!
Zdravko Lajh 1
23. 03. 2019 20.12
-1
Pozabil si, da ne gre samo za tega prdca, ampak za celo murglkomando...
lakala28
25. 03. 2019 16.04
+0
Ja Zdravko, kdo je pa operacijske mize kupoval? Za dvojno ceno, kot je po ceniku? Brez rabata na količino? Aja, sljadoledni dohtar je delal "pošteno" mar ne?
ayrtonsenna
23. 03. 2019 16.12
+5
Saj se ve kdo obvladuje državo in nove obraze v politiki iz ozadja že od osamosvojitve naprej. To so bivši člani udbe in bivši člani komunistične partije in njihovo omrežje, katero ima lovke razpredene v vseh družbenih podsistemih. Tukaj je primer takšne združbe kako deluje iz ozadja. To je le vrh ledene gore, koliko je še takih primerov za katere ne vemo.Sicer pa nič novega. Politična desnica v Sloveniji opozarja na to da so državo ugrabila stara komunistična omrežja ki vplivajo na sodstvo,policijo,gospodarstvo in javne posle. Zato mi še dandanes nismo normalna država v smislu demokracije. Dokler bo tako bo Slovenija samo nazadovala in izgubljala priložnosti za razvoj, državljani pa bomo plačevali ceno ker nismo naredili lustracije v politiki,v sodstvu, v policiji..............
ayrtonsenna
23. 03. 2019 16.12
+7
Tale starec je bil v 90 letih poleg Kučana ki je bil šef udbe desna roka Kučana. Brez žegna teh starcev se v Sloveniji ni zgodil noben posel.Ko je udba razpadla je razpadla samo na papirju.Omrežja, ljudje,denar in vpliv udbe na družbene sistem države pa je po osamosvojitvi ostal.In tako je še dandanes.To je eden izmed primerov kako delujejo strici iz ozadja. Zato se pa bojijo Janeza Janše na oblasti ker bi jim posekal lovke in razbil omrežja in vpliv v gospodarstvu in politiki. Za globoko državo je pa itak pomembno da je na oblasti lev politični pol s pomočjo katerega vse te nečednosti sploh lahko delajo že desetletja.Saj veste levi politični pol nam v Sloveniji vlada že 20 let na 45 let podlage. Mislim da sem stem vse povedal.
mikimiska3
23. 03. 2019 14.08
-2
JE-BI-GA
23. 03. 2019 13.07
+9
Ded je mogu bit za-ukan, še matilda ima rešpekt pred njim..................hahahahah
muci007
23. 03. 2019 12.01
+12
Ta je eden izmed sokrivcev preplačil v zdravstvu.
ZKL (zdrava kme?ka logika)
23. 03. 2019 11.30
+9
Tole je sigurno en vlek problem slovenskega zdravstva. Zemljaric. Tko da na naslednji volitvah zelim da se vedno volite obstojece stranke, sploh tiste ki prisegajo na bivso jugo kot so SD, SMC, Desus,...
lakala28
23. 03. 2019 11.29
+11
Znano je da da v zdravstvu letno ponikne 1 MILIJARDA zaradi javnih naročil. In vodstvo UKC se hvali kako dosledno javlja poskuse manipulacije. Lepo. Koga smo pa v 27 letih obtožili in zaprli? Hinavci na kvadrat!
Silvey
23. 03. 2019 11.12
+11
"Zadnja leta me ne poslušajo, imajo me na piki", ljudje a ni s temi besedami vse povedal.
jakec1575
23. 03. 2019 11.10
+9
Zemljaric vlada z uslugami, ki so mu jih dolzni mnogi za katere se je stegnil. Tip je pravi udbas. Zna. Ampak čas se je iztekel.
Karantanija
23. 03. 2019 11.08
+13
"Me ne poslušajo ..." Ja, človek božji, kdo in zakaj bi ravno vas morali poslušati?
jakec1575
23. 03. 2019 11.06
-1
Janez Janša je sposoben minirati v parlamentu vse odlocitve, vlagati ustavne pritozbe. V vseh teh letih pa ni uspel z ustrojem stranke in dokaj mocnih ljudi sesuti hobotnico. Celo ko je bil na oblasti ne in to s svojim direktorjem policije. Mogoce pa JJ rabi Zemljarica, da lahko z njim opleta pred vsakimi volitvami. Za zemljaricevo mrezo ni odgovorna le levica, ampak tudi desnica. v 4 letih in v 2 letih z lahkoto opravis z bando. Če hoces.
ayrtonsenna
23. 03. 2019 11.20
+0
Jakec se ti vidi da imaš oprane možgane s strani režimskih medijev. Kaj je narobe z ustavno obtožbo proti levim vladam ki ne spoštujejo sodb ustavnega sodišča, kaj je narobe z interpelacijami ministrov kateri ne delajo reform zdravstvo pa se nam sesuva pred očmi, ljudje pa umirajo v čakalnih vrstah, vojska je uničena in ni sposobna obraniti Slovenije v primeru agresije, sodstvo imamo politično skorumpirano........Glede na to da Zemljaričev vpliv in Kučanov vpliv na državo in družbene podsisteme izvirata še iz časov ko je bila v Sloveniji socialistični ureditev in smo slavili komunizem, vladali so nam pa komunisti s pomočjo tajne policije-udbe.In celo nekaj dni nazaj poslanec SD Marko Koprivc brez sramu izjavi v hramu demokracije : “Socialni demokrati smo ponosni nasledniki zveze komunistov!” Mislim da to vse pove in da tvoje trditve takoj postavi na laž.
HauSSer
23. 03. 2019 15.51
+0
@senna; ko prebiram tvoje pamflete, je opaziti....da drugega kot Demokracije in Reporterja ne uspeš prebirati. Tvoja retorika je značilna za janševike, ki udrihajo po vsem in vsakomur, ki ne deli istega mnenja kot "veliki vodja". Ne bom se spuščal v tvoj komentar, ki je poln kontradiktornosti... in ti etiketiraš druge, da imajo "oprane možgane", da ne omenjam oguljenih fraz....UDBA, "globoka država", Kučan, Murgle, US...., si dolgočasen negativec.
ayrtonsenna
23. 03. 2019 16.26
+2
@hauSSer hočeš povedati da dokumenti v arhivih lažejo, hočeš povedati da Kučan ni bil šef udbe, hočeš povedati da Zemljarič ni bil desna roka Kučana in eden izmed vodilnih udbašev, hočeš povedati da ustavno sodišče ni razveljavilo politične sodbe Janezu Janši ker so bile ugotovljene kršitve človekovih pravic. Drugače jaz ne udriham po nobenemu pogovarjam se argumentirano, problem pri vas levičarjih nastane ko je treba argumente in zgodovinska dejstva sprejeti brez olepševanja pa jih ne znate in ne zmorete. Branite se z lažmi, kar smo s strani levičarjev že navajeni da preden levičar odpre usta se že trikrat zlaže. Na tak način je težko voditi diskusijo na nivoju. In še enkrat ponavljam to kar si napisal je mnenje opranih glav kajti če bi se malce poglobil v dokumente in dejstva bi bila tvoja resnica velika laž, ampak ker si levičar boš težko sprejel argumente nasprotne strani.
HauSSer
23. 03. 2019 18.24
-2
@senna; hočem povedati, da ima strah velike oči in da janševiki iščete duhove, ki jih ni. Tole tvoje nabijanje o UDBI je brezpredmetno, SDSov lov na čarovnice. Glede JJja pa je zgodba drugačna. On je karies slovenske politike. Spodkopava sodstvo, diskreditira tožilstvo...,US - RAZVELJAVI sodbo, zato da nebo obglavljen leader opozicije?!?....senna, se hecaš?? Kaj v Sloveniji je dovoljen opozicijskim leaderjem kriminal?? Drugače pa, jaz zagovarjam vladavino prava in spoštovanje družbenih norm. To velja in za Jankoviča, Kučana, Zemljariča in prav tako za "cvetke" JJja, Jelinčiča. Upam, da bo pojem ODGOVORNOST, čimprej začel delovati v slovenskem političnem sistemu in takele diskusije verjetno ne bodo več potrebne. ps. argumenti in zgodovinska dejstva? Dežmanove in Leljakove "resnice" me ne zanimajo.
srebrnibreg
23. 03. 2019 18.26
+0
hauSSer- ta fehtarski nakladač drugo na tem portalu ne dela kot tolče pamflete saj od od svoje sekta za to tudi plačan pa pod katerim koli nicom se glaša. Ima jih pa mali milijon, ker se skriva pred lastnimi norostmi. Laže, manipulira, zavaja in ponareja in to je njegovo edino življensko delo iz dneva v dan od jutra do poznega večera kolikor je možno na tem portalu komentirati. Zaradi njega so celo ukinili nočno komentiranje.
Bolcev Pepi
23. 03. 2019 18.54
-1
Zdravko Lajh 1
23. 03. 2019 20.22
+0
Još jedan čuvar tekovina naše (UPS - ne moje!) revolucije.
Zdravko Lajh 1
23. 03. 2019 20.54
+0
HauSSer, povej nam, koliko to kaj prinese na mesec v žep....mislim, ta tvoja dejavnost?
Da se mene pita..
23. 03. 2019 10.42
+5
Ata, uživaj v penzionu.
lahunin
23. 03. 2019 10.38
+8
CAS JE DA SE VSI KI SO NA VODILNIH MESTIH SE IZ CASA JUGOSLAVIJE UMAKNEJO
Maxx365
23. 03. 2019 11.21
+8
Temu se reče lustracija, ki pa je slovenija kot ena redkih postkomunističnih držav ni izvedla, žal. Taki strici iz ozadja, že vedo zakaj ne.
Castrum
23. 03. 2019 10.26
+10
Prijava na KPK je dana, prav tako na policijo. No, zdaj me pa zanima, ali bo prišlo do obtožbe. Gremo stavit?
CyberWorm00000
23. 03. 2019 10.29
+11
ma boli njega : ))) glede na hitrost oz. počasnost naših sodnih preiskowalnih organou bo on prej 2 metra pod zemljo : )))
VolkBrenin
23. 03. 2019 10.12
+2
in še ...zakaj je pri nas tako kot je ...Težko je v današnjih časih sicer verjeti , da kaj podobnega " obstaja " ...še težje pa , da nekateri to celo verjamejo...Govorim o miselnosti in zavedenosti..tole pa je lep primer ... ayrtonsenna 23.03.2019, 8:46:11 +10 Je bil in je začel uspešno biti boj z strici iz ozadja pa so mu takoj nastavili politični proces Patria ker so ga hoteli politično uničiti. Saj poznate znameniti Kučanov rek, za uničenje političnega nasprotnika so dovoljena vsa sredstva, najprej politična deskreditacija če je pa potrebno pa tudi likvidacija. Potem ta mali človek z modrimi učki na mali gori naznanja v govoru boj proti sovražnemu govoru.
VolkBrenin
23. 03. 2019 10.13
-1
ayrtonsenna
23. 03. 2019 10.41
+3
Volkec potem takem živiš v milnem mehurčku tako kot smo živeli pod komunizmom. Takrat so nam isti ljudje prali možgane ko smo se osamosvojili so isti ljudje še vedno delovali iz ozadja, samo nadeli so si maske demokracije. Saj je bila za pravnike ki spoštujejo pravo iz aviona vidna kršitev človekovih pravic v politični sodbi Patria zoper liderja opozicije Janeza Janše. Niti prva stopnja sodišča ,niti druga stopnja sodišča niti vrhovno sodišče ni pravne podlage za nadaljevanje sojenja oziroma za preklic krivične sodbe ki je očitno kršila človekove pravice v primeru patria. To je nenazadnje storilo ustavno sodišče katero je razveljavilo politično diktirano sodbo Janez Janši. Jaz še nisem videl obtožnega predloga v normalni pravni državi ki se glasi z indicnimi(namišljenimi) dokazi v stili da se človeka obtoži brez karšnih koli dokazov( nezanaega dne, na neznanem kraju, od neznaega človeka za neznani denar). Sedaj pa ti meni povej kateri normalni pravnik ki spoštuje pravo in človekove pravice se sploh upa voditi proces zoper človeka brez karšnih koli dokazov. Razen če je politično nastavljen proces. Tako da volkec ti še kar tuli svoje laži in živi v milnem mehurčki. Ta tvoj mehurček fantaziranja se bo nekega dne razblinil in pristal boš na trdih tleh.
VolkBrenin
23. 03. 2019 11.38
-4
laži..??!! ...si otročji...nekaj argumentov...knjiga avstrijskega preiskovalnega novinarja Richarda Schneiderja...trilogija šurce...Dokumentarec v imenu resnice ...knjiga avstrijskega preiskovalnega novinarja Richarda Schneiderja....obsodbe v avstriji... zaštekan predal barbare....Nekaj materiala v sliki , besedi in video posnetkih ........ .Sestrelitev Tonija Mrlaka: Janez Janša iz leta 1992 proti Janezu Janši iz 2016...... »Šele potem, ko so bile uporabljene rakete, je eden dol padel. Na žalost je bil v tem helikopterju Slovenec, s katerim smo imeli prej kontakte, in je bilo dogovorjeno, da bo prestopil,« je takratni obrambni minister Janez Janša 25. junija 1992 izjavil za Odmeve....in 2016 ... je v marcu Janša tudi izjavil, da za priimek Mrlak ves čas vojne ni nikoli slišal, pa tudi, da nihče ni vedel, kdo je bil v sestreljenem helikopterju.... Kako komentiraš trilogijo v imenu države...tisoče dokumentov podprtih z več deset živečimi pričami...dokumentarec - v imenu resnice ...itd itd ...itd ...Dokazov pa je bilo več kot dovolj in dovolj in dovolj ...Za konec...mi lahko napišeš ali je bil oproščen...!!!
muci007
23. 03. 2019 12.05
+4
Volk, kot si dosedaj, boš tudi v prihodnje zagovarjal kriminal in kraje svojih bivših komunistov, udbašev in potomcev le teh, ki danes sedijo v parlamentu. Zagovarjaš kriminalna dejanja bivših komunistov, razen tistih, ki so prestopili.
VolkBrenin
23. 03. 2019 12.31
-2
muci ...prilepi kje jih zagovarjam ...in še...sds je edina stranka ki ni želela razkriti kdo iz njihovih vrst so bili komunisti...Vir: rtv ...dostop prost....in tej so kaj ...- prestopili ???
VolkBrenin
23. 03. 2019 12.31
-1
muci ....prilepi kje jih zagovarjam ...in še...sds je edina stranka ki ni želela razkriti kdo iz njihovih vrst so bili komunisti...Vir: rtv ...dostop prost....in tej so kaj ...- prestopili ???
VolkBrenin
23. 03. 2019 13.32
-3
muci...skoraj pozabil ...urbaš baletnik , zeliščar , padobranc zgago sedi v parlamentu s kaplarjem...A ti lahko našteješ te udbaše ki jih omenjaš...???
bmwgs
23. 03. 2019 10.10
+6
Dolgo so ga poslušalii , kakšnih pedeset let predolgo.
VolkBrenin
23. 03. 2019 10.10
-8
dobro jutro ...svečkarji...Kako da tega človeka nihče ne prijavi za vse njegove grehe ...??? Kompletni sds ( menda največji nasprotnik komunistov , kar je svojevrstni absurd ) v vseh teh letih ni sposoben skupaj zmašiti dokazov o tem človeku ...konec koncev ste bili nekaj let tudi " vladarji " Republike Slovenije....Slika je kristalno jasna...
Karantanija
23. 03. 2019 10.13
+6
Kar je bilo, je bilo. Zdaj naj da mir, saj ga nihče ne jemlje resno. Nihče ni bil, ni in ne bo doživljenski direktor UKC!
VolkBrenin
23. 03. 2019 10.21
-8
karantanija ...pustiva ob strani kar je bilo...Recimo od tebe sem pričakoval bolj resen komentar ....Takšne naveze so povsod in ne samo v sloveniji in so del opevanega kapitalizma , še bolj pa neoliberalne politike kjer je to povsem javno...tudi preko lobistov po " zakonu " ...Bom navedel primer ....Preberi kaj in kdo je bil recimo orban preden je prišel v politiko...danes je s svojo družino in prijatelji med najbogatejšimi mađari... No , proti vsemu temu se evidentno bori vsakdo , ki je proti neoliberalcem...v slovenskem prostoru je to Levica...Itd
VolkBrenin
23. 03. 2019 10.25
-5
in da ne bo pomot ...taksnih navez sploh ne odobravam...so pa povsod ...od leve do desne in vmes...Tistih nekaj na pravi levici pa se dnevno diskreditira , ker se zavedajo , kaj bi sledilo ...so pa trenutno edini , ki so proti temu ( imajo tudi rešitve ) ..
Karantanija
23. 03. 2019 10.58
+4
Seveda, vse je res, kar si napisal. Toda, dejanja tega človeka mejijo že na obsedenost in veliko samovšečnost. Meni se na en način smili, ker mislim, da vem, zakaj je tak .... Lp in lep dan! Pojdiva raje gledat skoke!
hotchilipoper
23. 03. 2019 10.05
+0
Ja, vsega lepega je enkrat konec
cirenij
23. 03. 2019 10.40
-3
Tudi naše mladosti. Da dočakamo bistri njegova leta, pa moramo imet veze tam zgoraj. Glede na to, pa mogoče le ni tako negativen tip, kot ga prikazujejo.
Karantanija
23. 03. 2019 09.51
+17
Ko tole slišim, se mi dozdeva, kot da bi to izrekel že malo dementen devetdesetletni človek, ki še vedno misli, da je zaposlen in ne more iz tistih svojih najboljših časov, ko je bil direktor in je imel vpliv in komandiral vse po vrsti. Ne vem, zakaj nekateri nočejo mirnega življenja in se vsepovsod vpletajo, ker mislijo, da se brez njih svet ne vrti prav.
VolkBrenin
23. 03. 2019 10.28
+2
pustiva ob strani da gre za zemljariča...Vse starejše ohranja njihovo delovanje ...primer izumitelja stoletnika z bleda ...in še in še primerov...
cirenij
23. 03. 2019 10.41
+2