Slovenija

Debate 24UR: plačilo vrtcev vezano na premoženje?

Ljubljana, 04. 06. 2012 21.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nova socialna zakonodaja naj bi bila pravičnejša do vseh, a vse več je primerov, ki to pravičnost postavljajo pod vprašaj. Številne družine bodo morale za vrtec odšteti precej več kot doslej, čeprav se njihovi dohodki niso zvišali.

Vrtec
Vrtec FOTO: Thinkstock
Vprašanje se glasi: Ali je pravično, da se pri socialnih transferjih, torej tudi višina plačila za vrtec, upošteva celotno premoženje, poleg dohodka, premičnin in nepremičnin tudi prihranki, ki jih ima družina na banki? To bo zagovarjal Davor Dominkuš, generalni direktor direktorata za socialne zadeve na ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve, ki je zakon pripravilo. Predsednica Skupnosti vrtcev Slovenije Božena Bratuž temu nasprotuje.

Naši bralki se je to zgodilo, ker je, da bi družina lažje preživela, odprla popoldansko obrt. Promet je bil slab, z vodenjem podjetja je imela več stroškov kot zaslužka, zato je firmo zaprla. A med dohodki ima poleg plače prikazano, da je lani zaslužila še slabih sedem tisočakov na račun popoldanske obrti. In čeprav je bil ta dobiček fiktiven, je ostala brez otroškega dodatka, za vrtec pa bo po novem plačevala več.

Drugi primer: Čeprav živijo v najemniškem stanovanju s 400 evri najemnine, bo mamica triletne deklice zaradi prihrankov na varčevalnem računu po novem za vrtec plačevala okoli 60 evrov več na mesec. Ob tem pa za nazaj še nekaj mesecev vračala premalo izračunani znesek akontacije.

Nekaj podobnega se dogaja mamici, ki ima ravno tako nižje dohodke in je zato pričakovala nižji znesek na računu za vrtec. Primerov je veliko.

Kako bo nov način izračunavanja višine plačila vrtca vplival na vaš družinski proračun in ali se vam tak način zdi pravičen? Kakšne so vaše izkušnje? Pridružite se pogovoru na našem spletnem mestu Debate24UR, kjer bo izmenjava mnenj, tudi z izbranimi strokovnimi sogovorniki, potekala prihodnjih 14 dni, moderatorka pa je naša novinarka Vanda Levstik.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (93)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
05. 06. 2012 21.26
Danes je že skoraj vse vezano na premoženje, ne glede da je definicija slednjega luknjasta. Boljše je vprašanje, kaj še ni vezano na premoženje.
kikinda
05. 06. 2012 17.00
+1
Mogoče prejšnji zakon ni bil pravi SMO PA VSAJ ŽIVELI a res ne smeš imet malo več .
sentflorjancan
05. 06. 2012 15.17
+2
Vsak naj najprej pomede pred svojim pragom, tudi država, ki očitno ni sposobna zagotovit neke normalne eksistence mladim družinam... Taki so prvi za v Vestno pralnico!
ivo55
05. 06. 2012 13.06
+8
Se strinjam s komentarji tistih, ki zagovarjajo univerzalnost , otroški dodatek je dodatek za to, da se je družina odločila za otroka. Sociala pa je kategorija pomoči pomoči potrebnim! Obstoječi sprijen pristop lažne sociale, podprt s sistemom progresivne dohodnine in progresivnimi doplačili javnih storitev - ta velja na splošno in seveda, le za tiste ki delajo ali imajo zaposlitev ( uradno delojemalci, sicer pa širše gledano je to nepremožni sloj ), je sistem , ki tem ljudem samo jemlje ob sočasnem trendu nižjih pravic. Nedosledno nadzorovanje socialnih prejemkov je pot nepravičnosti in razdora v družbi, navadna potuha zlorabam!. Socialna služba bi morala občasno dvigniti svoje prečastite r..i in na terenu preveriti reveže- le tem dodatno pomagati in poračunati z "reveži" za nazaj in naprej. Adijo!
Roman Kosmos
05. 06. 2012 12.56
+7
Smo na žalost država desničaskih lopovov, ki se pač hranijo z malimi, bogataše pa ujčkajo! Na žalost jih vodi bivši učenec bivšega režima. Taki so najslabši.
645468
05. 06. 2012 14.36
+0
madam68
05. 06. 2012 17.00
+0
A res Roman? Kdo pa nas je vodil tri četrt časa samostojne SLO? In kdo je torej uničil našo državo in perspektivo - desni ali levi? Mislim, ljudje počasi izgubljajo rožnata očala, ki jim jih je nastavila država neo komunistov.
I G N O R A N T
05. 06. 2012 10.51
+13
Hudo je to ko komandirajo ljudje kateri sami ne vedo kaj bi poceli v zivljenju in mislijo da imajo prav.Za vse usodne napake bo treba terjat odgovornost.
Pecikltigr
05. 06. 2012 10.15
+13
Torej je po tvoje VEČINA NARODA prejemala socjalke? Ja od kje pa ti prihajaš, ljubček? Daj idi nazaj tja kjer so ti možgane amputirali! Pa vzami s sabo politike, ki imajo isto diagnozo. Vseskozi se nekaj govori - in to delo je politični lobi dobro opravil, ko je ljudi nahujskal - o strašnih zlorabah sistema in da nemevkoliko folka (po tvoje kar večina!!!) neupravičeno prejema socialne pomoči. Razen tega da krasno živijo od tega denarja in jim ni potrebno delati??? Kdor tako razmišlja, naj si da čimprej glavo slikat, pa slike naj na netu objavi, da končno enkrat vidimo, kako izgleda slika vakuuma!!! Nova, SS-ovska zakonodaja o zmanjševanju pravic najrevnejšim slojem je bila sprejeta povsem na pamet, in celo v škodo slovenske države in njenih prebivalcev. Tistih usranih 230 € ali po novem 260 € (od junija 2012) ne zadošča niti za plačilo položnic, kaj šele za dostojno življenje. Tisti, ki najbolj udrihate po revežih - in kdor prejema socjalko je revež - se zavedajte, da bodo vaše službice že jutri pod vprašajem in boste sami v situaciji da boste morali preživeti z 260 € (ali še manj, ker se apetiti večajo!!). Sicer pa: ministrstvo za delo in ostali pametni javno priznavajo, da ni nikoli bila opravljena študija na temo zlorab socialnega sistema in da se jim še sanja ne, koliko (če sploh) ljudi dejansko neupravičeno prejema socjalke - so pa sprejeli restriktivno zakonodajo, češ uuuuuuu, mater, koliko kje teh zlorab!!!!!! Na "problematiko zlorab" lahko gledamo tudi drugače (samo predtem bi morali vklopiti to, kar marsikomu manjka: možgane!!) namreč da se vprašamo: ja na katerem ministrstvu so pa zaposleni tisti, ki so te "strašne zlorabe" omogočili, komu so neupravičeno dodelili pomoč, kako j es sorodstvenimi in drugimi vezmi te elite do tistih ki sistem zlorabljajo, itd. To je tudi odgovor na vprašanje, zakaj ustrezna študija do danes ni bila narejena, kajti: - če je zlorab res veliko, so krivi koruptni uradniki te države; - če pa je zlorab malo, pa zakon v tej ostrini sploh ni bil potreben.
Pecikltigr
05. 06. 2012 10.20
+0
Odgovor na to kar je napisal Kritik30 05.06.2012 09:47:57.
maijster
05. 06. 2012 10.28
+10
..............ti si tisti ki odriha po,revežih,daj si preberi kaj si zapisal,zraven tega si še primitiven in žališ vse in vsakogar,........tistih usranih 230 eur. ali260 eur.,zate so usrani,za pravega reveža pa ogromno,....in meni je vseeno za tvoje položnice,kajti svoje plačujem sam tudi z zamikom in opominom,ampak sam,.....
Kritik30
05. 06. 2012 10.29
+9
@Pecikltigr: Vidim da se počutiš napadeno z moje strani in kot razumem si v težkem socialnem položaju. Žal mi je da so se ti stvari tako odvile kot so se. Ne razumem pa zakaj je treba biti žaljiv. Nikjer nisem napisal, da so prejemniki socialnega dohodka lenuhi, niti da nič ne delajo. Napisal sem da so se zlorabljali določeni deli tega sistema, predvsem pri plačilu vrtca. Tistih 260 ojrov kot je omenjeno, ni mišljeno da bi človek dostojno živel, ampak da imaš vsaj nekaj, s čimer lahko razpolagaš. Na tvojih ramenih pa je da si pomagaš v največji meri SAM. Sva se sedaj kaj bolj razumela?
Uporabnik811241
05. 06. 2012 10.42
+7
seveda ni nihče naredil študije ker po uradih sedijo taki ,ki na koncu naredijo izračun ,da si danes lahko privoščiš več kot pred nekaj leti !! Ta zakon je na hitro sprejela tako zvana super levica ,ki se dere na ves glas ,da je treba ohranit socialno državo !!!
Pecikltigr
05. 06. 2012 10.51
+0
Kritk30 je zapisal: ****** Vam jaz povem v čem je problem? V tem da so slovenci RAZVAJENI. Mi je čisto vseeno koliko minusov dobim, ampak zamislite se malo nad tem. Večina naroda je RAZVAJENA. Dokler ste prejemali socialne prispevke je bilo vse ok, sedaj je pa jok in stok. Preveč radodarno je bil zastavljen sistem. ******* Ni se treba sedaj nič nazaj vlečt, preberi še enkrat kar si zapisal - in s tem TI žališ VEČINO NARODA. Ne počutim se napadenega s tvoje strani, razen tega ti je moj položaj (socialni in siceršnji) popolnoma neznan, torej ne sklepaj na pamet. 260 € ni namenjeno temu - kot praviš - da imajo ljudje nekaj s čimer lahko razpolagajo (taka trditev je neumnost,; ali mogoče ti živiš na jugu Indije v ašramu za 100 € na mesec, pa še ostane ti???). Čemu bi naj bila namenjena denarna socialna pomoč, piše na web strani ministrstva za delo, namreč:
Jimi1
05. 06. 2012 11.36
+7
Najhuje je, da opranoglavci (tudi sami reveži) udrihajo po revežih in v imenu socialne družbe volijo asocialne tajkunsko-lopovske stranke kot so SD,LDS,SDS in po novem še PS....
Simona Turk 1
05. 06. 2012 10.12
+8
Jaz še do danes nisem prejela nove odločbe za vrtec in ne vem več kaj in kako
maijster
05. 06. 2012 10.17
+3
...........simona,saj to je največija težava,to čakanje,pa nič nemoreš na to,saj boš dobila,razmišljaj pozitivno ( vem,da je težko ),zadeve se bodo rešile,imaš izbiro biti nagativna ali obratno,izberi drugo,je bolje,l.p.
Pecikltigr
05. 06. 2012 10.26
-1
Ja pa indijske dišeče palčke prižgi - ti bo takoj boljše, boš ful lažje plačala položnice!!!!! Daj maijster, nahaj s takimi, me samo dvigne...
maijster
05. 06. 2012 10.33
-1
....ne bolje je iti na drevo in se obesit ??',smo nekateri,ki nismo samo agresivni,napadalni,žaljivi,voščljivi,po tvojem,se naj simona požre do takrat ko bo dobila odločbo,ali kaj ??,res vas ne razumem,nezrelost,je pač težavnost,...
veranda10
05. 06. 2012 10.11
+14
RAZVAJENI? Delno. Naša država je podpirala lenuhe na zavodu. Starši k imajo po 10 otrok, ja lej imej jih če jih lahko sam preživiš,ne pa čakat na doklade. Lahko se je doma po jajcih praskat če dobivaš socialo podporo. Da gledajo kolk imam na varčevalnem računu, ja ni mi prav, kdor dobi kaj obresti ajde, upoštevajte, ne pa tistih 1.000,00 k je blo gor. Ja vrtec bom tud več plačala, ja kaj naj, otrok je pod streho,sit in vesel, kdo ti ga bo pa merkal za 30evrov na mesec.
Pecikltigr
05. 06. 2012 10.23
+6
Padaš na ščuvanje lobija, ki te je spravil v situacijo, v kateri se nahajaš. Odpri oči! Ko boš ob službo - ti seveda tega ne želim - boš tudi ti "lenuh na zavodu" ki g apodpira država?? Ali boš takrat rekla: ne hvala, ne sprejmem denarnega nadomestila, kar imejte ga, p anaj na ministrstvih še kaj svoje žlahte zaposlijo za ta denar???
veranda10
05. 06. 2012 10.35
+8
ne pravim da vsi k dobijo podporo so lenuhi, jih pa velik poznam. Delo se najde sam ne smeš imet visokh standardov. Sem pa že dobivala denarno nadomestilo in me je tistih 300 eurov motiviralo da si čimprej najdem službo ker ta denar je res samo za položnice za "dostojno" življenje pa ne bo zavod pravi naslov.
maijster
05. 06. 2012 10.35
-3
...daj nehaj z tem,ko boš,če bi,.....zopet samo slabo,,.....
Danijel_5
05. 06. 2012 10.45
+3
Ponavadi se najbolj oglašajo takšni s polnimi žepi in razvajenci z egom, ki razvajeni za nedelo prejemati polno denarja. Če nekdo ne dobi službe ali pa je odpupčen, je že po besedah nekaterih egoistov lenuh. Takim samo lopato in kramp v roke, pa delat na nivo, se jim bo takoj ego znižal.
veranda10
05. 06. 2012 10.53
+1
ne podpiram tega zakona, zato ker niso določenih podatkov sploh preverjali, ker je vse bolj posplošeno, kar se vidi da najbolj po revežih usekajo. Ja po kom pa bojo če pa ne znamo gulfat in skrivat denarja k tavelk, pa še največ nas je. Pomagaj si sam in "bog" ti bo pomagal, še kako drži.
MajaZmaja007
05. 06. 2012 10.04
+6
Vsi bi morali plačevati isti znesek. Kritik30: BRAVO
Kritik30
05. 06. 2012 09.47
+41
Vam jaz povem v čem je problem? V tem da so slovenci RAZVAJENI. Mi je čisto vseeno koliko minusov dobim, ampak zamislite se malo nad tem. Večina naroda je RAZVAJENA. Dokler ste prejemali socialne prispevke je bilo vse ok, sedaj je pa jok in stok. Preveč radodarno je bil zastavljen sistem. Državna pomoč je res tisto zadnje, s čimer bi si človek pomagal, ne pa da se je to delilo kot bonbone. Nisem nikomur fouš za katerokoli stvar, ampak to da se državo nateguje na vsakem koraku je pa malo preveč, to so delali v Grčiji, pa poglejte kje so. Že berem kako se bo premoženje premetavalo sem in tja, vse za to, da se od države nekaj dobi, da bo vse spet kot je bilo. Sam nikoli nisem goljufal države pa sem dobil 10 ojrov večji vrtec, kar mi ne predstavlja nekega stresa. Tudi otroške dodatke bom izgubil, pa ne zganjam vika in krika. Imam tudi kredit za stanovanje, ki mi pobere večj del plače in ne jokam. Zato prosim vas, nehajte stokat in živite vašim zmožnostim primerno.
Maček2
05. 06. 2012 09.52
+11
pato-123
05. 06. 2012 09.55
-11
tebi očitno ni hudega, lahko še meni poplačaš kakšno položnico
Kritik30
05. 06. 2012 09.58
+25
@pato-123: Lej nimam ne vem kako dobre plače, živim pa v okvirih svojih zmožnosti, to pomeni da nimam novega avta na lizing, da nisem med vsakimi počitnicami na dopustu, da ne kupujem zadnje mode tehničnih stvari.... Živim v okviru zmožnosti.
maijster
05. 06. 2012 09.58
+19
.....kritik30-točno tako,zato pa preživijo takšni,ki so vajeni poskrbeti zase z svojimi žulji.in sam nikoli nemorem razumeti nekaterih,ki imajo občutek,da je država prva da poskrbi za njih,potem pa bodo mogoče kaj sami postorili zase,in ko sem sam,postal starš nikoli nisem prvo pomislil,kaj mi bo država dala ko bo otrok v vrcu,šoli,faxsu,......
maijster
05. 06. 2012 10.00
+9
pato-123-zakaj bi ti gdo moral kaj plačati ??? saj te noben ne sili da imaš ; internet,TV,GSM,.......vsak naj živi po svojih zmožnostih,res vas ne razumem,......
Uporabnik811241
05. 06. 2012 10.00
+11
Točno tako naša država je enkrat dala socialno podporo nato pa še zastonj vrtce in razne bonitete !! Ne trdim da so vsi vendar jih je dosti izkoriščalo sistem sedaj pa kazen za to plačujemo vsi !! Sicer sem mnenja ,da bi cena vrtca morala bit enotna za vse in vsakega otroka !!
Kritik30
05. 06. 2012 10.03
+5
@maijster: Lej sej pravim, slovenci so RAZVAJENI. Zlati časi so mimo, treba je sprejeti realnost, ki pa ni lepa.
maijster
05. 06. 2012 10.09
+4
.........pred 4 leti se je začela,kriza in vsi vemo da bo še trajalo oooooooooogromno,časa,veliko ljudi ni takrat temo verjelo,komaj danes začnejo verjeti ker jih-nas je zadelo po žepu,in vso to pričkanje ljudi,kdo je več kriv levi ali desni,prejšna vlada ali še prejšna,...pa to nič nespremeni do nas,mi sami z prerekanjem nebomo nič dosegli,mi sami moremo poskrbeti zase,ne čakat na j.j. ali kogar koli drugega,....
X-XY
05. 06. 2012 10.40
+8
razvajeni so tisti, ki imajo redne plače in nad povprečjem; tisti tudi konstantno sledijo modnim muham in trendom; tak, da Kritik30, nas je kar dosti takšnih kot ti, ki ne hodimo vsak dopust nekam, ne kupujemo novih avtomobilov, imamo skromen domek; čuvamo to kar imamo; a se spomnite šparung lap, in kaj imamo zdaj od tega šparanja - 3 prispevke, trošarino in na vse skupaj 20 % davek;
idrca
05. 06. 2012 11.41
+4
Z vsemi komentarji se strinjam,midva z ženo imava minimalne plače enega otroka imava še za izšolati.Res pa je da prej ko sva imela tri v srednji šoli brez štipendij pa smo nekako prišli skoz danes se pa ne vidim več v tem položaju ,pa glih tako se ne privoščimo nič kar je nujno.Letos sploh ne razmišljava da bi šla na morje se bova pa v naravi izpočila od napornega dela.Dobim 30e dodatka pa ko bo prišel čas novega obračuna dodatka se ne bom velik sekiral če mo še to vzamejo.Ko bo država čisto izmovzla bomo morali iti pa na cesto kot leta 1991.Poznam v našem kraju kako so nekateri dobivali razne pomoči pa vrtec malo plačal po drugi strani so se pa vozili v dragih avtomobilih ,zdaj je pa nekaterim odklenkalo.
maijster
05. 06. 2012 09.44
+14
................teško je razumeti,da moreš imeti stroške z otrokom,ni pa teško imeti stroškov za,čike,loto,lizing,....in vseh 20 let je oooooooooooooggggromno ljudi izigravalo sistem sedaj pa nasankajo vsi ampak neverjamem,da pravi socijalni problem izgubi kakšno pravico,ki mu pripada,.....
nicka32
05. 06. 2012 09.34
+1
Meni so napisali da mava z partnerjem nek nevem kakšen dohodek v višino 6000 eur!!! Tega denarja pa pri naši hiši ni nihče videl, NIKDAR!!! Od kod njim te ideje??? Na CSD pa je rekla da je to kao PREDVIDEN dohodek, mislim no!!!! Banda zmešana!!!
maijster
05. 06. 2012 09.40
+3
.........če je napaka,bodo to odpravili,je pa res sam postopek počasen,......
dunina
05. 06. 2012 10.52
+2
nicka32
05. 06. 2012 11.46
Nisva mela s.p.!!!! maijster pa tudi napaka ni bila, ker sem se že hotela pritožit in je rekla da je itak brezveze pritožbo pisat, ta znesek se pa vpisuje ročno.. nimam pojma kje mam ta denar!!!
dunina
05. 06. 2012 14.24
+1
madam68
05. 06. 2012 17.20
Duna pri priči se je potrebno pritožiti. Pa kaj vam je ljudje, da se daste odposlati od neke uradnice, ki ji je delo, da čim več ljudi prepriča, da dobijo manj kot jim pripada. Je pa žal res, da moraš danes če želiš, da je vse po regelcih obvladati civilno pravo skoraj v nulo, in da mnogi ljudje niso niti funkcionalno pismeni, kaj šele, da bi bili amaterski pravniki. Pa vseeno, ne se pustiti. Probajte poiskati koga, ki vam bo znal in hotel pomagati pri sestavi pritožbe. To velja za vse, ki imajo kakšen problem pravno - upravne narave. Lp.
taklemamo123
05. 06. 2012 09.07
+14
Iz prve roke vam povem da ljudje že množično dvigujejo prihranke, depozite ipd., da nebi izgubili določenih bonitet pri plačilu vrtcev, štipendij ipd., in ta SLO je ena velika banana republika, verjetno zadnja država na svetu katera je proti temu da ljudje varčujejo, zase in za svoje otroke....bolano. To so si čisto napačno zastavili....OK štekam da nekdo ki zasluži 20.000 eur na leto, in sklene vsako leto 10.000 eur depozita, da ni lih upravičen do bonitet....ampak v teh primerih, kjer se pojavljajo dvigi so ljudje s povprečnimi in podpovprečnimi plačami......teli naši "banan leaderji" niso čist gladki.
X-XY
05. 06. 2012 10.43
+5
Kaj pa tisti, ki so šparali v Skladih? Sama zguba in jim bodo fiktivno nabili nekaj kar bi naj bilo, če bi bilo, ...
cencha
05. 06. 2012 08.34
+30
zajcek_bine_ Od mene si zaslužiš en veliiiiiiiiiiiiiiiik PLUS. Tako pošteno in realno si povedal kakšno je stanje. Moj otrok se je pazil doma pri starih starših, ker sem bila v vrtcu zavrnjena zaradi socialno šibkejših družin - v veliki večini so bile to dame ( z lepimi avtomobili, oblečene in načičkane po zadnji modi) , ki se jim ni ljubilo delati - saj vsi poznamo take primere. Socializacija otroka...Otrok je socializiran toliko kot ga socializirajo starši in ne vrtec. Z drugimi besedami, z otrokom se je treba ukvarjati. Najlažje pa ga je pripeljati domov iz vrtca, mu prižgati televizijo ali ga spustiti ven pred blok ali na dvorišče in je zadeva zaključena. Izjemam se za to zadnjo izjavo iskreno opravičujem..... Vidim pa, kakšno je današnje stanje. Da pa se zdaj med premoženje družine štejejo tudi prihranki staršev za otrokovo boljšo prihodnost ( študij, pomoč pri nakupu stanovanja...) pa je svinjarija na kvadrat. Starši si skoraj od ust trgajo, da varčujejo, a naša ljuba država jih za to kaznuje.
Brabus
05. 06. 2012 09.23
+13
Ja, na kratko povedano, bodi doma in država bo poskrbela zate.Če si pa bedak, pa poišči službo za 700€ in vse položnice plačaj, pa ti ostane 200€ za preživet.
kekec_pokec
05. 06. 2012 08.28
+8
Svinjarija je, da ljudem, ki živijo v najemsniških stanovanjih in že tako ali tako plačujejo visoke najemnine, in hkrati šparajo, da si bodo enkrat v prihodnjosti priskrbeli svoje stanovanje/hišo, da jim potem zasolijo plačlo vrtca. Ta naša država in njena kvazi sociala sta tako ali tako popolnoma zabredli. Splošno je znano, da je boljše vzeti 1.000.000 ljudi po evro ali dva, kot pa manjšemu številu večji znesek in tega se naši politiki z lahkoto in povprek in počes poslužujejo.
Katarina Ule
05. 06. 2012 08.25
+9
sodelavka bo dobila za 50€ več vrtca zaradi...skuterja! Ja in poračun za nazaj je 250€,ker dela za minimalca ji je "prijazna gospa" na centru dejala;gospa sej lahko na dva obroka! taka je naša pravna država,res imamo srečo,da lahko živimo v njej!
nicka32
05. 06. 2012 08.11
+9
me prav zanima kolko otrok se bo rodilo v prihodnjih letih ob tej zakonodaji..mislim da ta pravi slovenci izumremo
petmar
05. 06. 2012 07.58
+8
Za vse kriva država? To pa že ne drži. Vsi svoje otroke izpišite iz vrtca in jim najdite svoje varstvo, pa boste videli kako hitro bo cena padla v vrtcih. Tisti ki pa mislite, da otrok zaradi socializacije mora tako zgodaj v vrtec, ste pa slabi in sploh neodgovorni starši. Da vam mora družba vzgajat otroke, ne vem kam to pelje? Možem dostojne plače, žene pa doma čuvat otroke in starčke. Tako bo razbremenjen kar lep del proračuna. In še bolj zaostrit nadzor nad premoženjem.
kekec_pokec
05. 06. 2012 08.31
+14
To je pa čist preveč. Kakšne bedarije kvasiš. Varstvo za otroke je prekleto drago in si ga ne more privoščiti vsaj 80% staršev.
hellcat666
05. 06. 2012 08.54
+8
petmar, preberi si zakaj je socializacija pomembna...in ja, pomembna je tudi socializacija s strani družbe. kajti cilj socializacije je ustvariti družbeno bitje. socializacija je namreč lahko primarna, ki se dogaja v krogu družine in poteka nekje v prvih dveh, treh letih otrokovega življenja (to je seveda idealno kajti starši si danes ne morejo privoščiti da bi bili 3 leta z otrokom), potem pa je še sekundarna socializacija, ki se vrši v vrtcih in šolah. in obe socializaciji sta pomembni.
petmar
05. 06. 2012 09.28
-2
Pozdravljeni! Ne bom čital,ker sem tega prečital ogromno, V OŠ mislim da 3 razred: Drevo življenja - na vrhu človek, vendar zavedati se je treba da je še zmeraj na drevesu, in da vsa živa bitja znajo in poskrbijo za svoje mladiče, prav tako tudi rastline imajo svoj ciklus. Kaj pa človek? Ta pa hoče kaj? To kar niti slučajno ne rabi, in mu niti slučajne ne pripada. Logika ki je enostavna in preprosta, vse ostalo razmišljanje in predvsem naša dejanja vodijo v propad.
MajaZmaja007
05. 06. 2012 10.14
+5
petmar
05. 06. 2012 10.45
+2
Ko bo človek iznajdu pšenično zrno in ga vsadil in bo to zrno obrodilo stoteri sad, bom tudi jaz mogoče prestopil prag v katero stoletje že? Po čem pa se razlikuje?
madam68
05. 06. 2012 17.28
Petmar, vi bi očitno radi ženske, ki smo po možnosti precej bolj izobražene kot vi ponovno posadili za štedilnik, čuvati otroke in starce. Kaj pa če nimajo otrok, a bo to po vaše obvezno? Mislim šovinist da te kap.
Otzzi
05. 06. 2012 07.48
+9
Najprej naj kvazi samohranilce polovijo, potem naj pa po ostalih tolčejo. Z 2 otrokoma, ob povprečni plači, minimalca plačujejo. Plus razni dokladi in podpore... Ni čudn, da jim na koncu še za Mečko ostane.
madam68
05. 06. 2012 17.36
Mislim, da že vsaj 2 leti (za točen datum si sami pogooglajte) velja, da so samohranilke lahko samo tiste ženske (velja tudi za moške seveda), katerih otrokov oče je ali umrl, ali pa je neznana oseba. V primeru, da se otrok šola, umrli starš pa ni imel 5 in več let delovne dobe ta otrok po njem ne dobi pokojnine. Lahko pa zaprosi za socialno pomoč - nekje v znesku cca 70 EUR, kar pa je zopet odvisno od dohodka drugega starša. Tako, da prenehajte tolči po samohranilcih - če mislite, da nam je tako lepo lahko v trenutku za kak mesec zamenjava. No problem.